Зүүн баян дахь 336 дугаар ангийн захирагч, хурандаа Д.Өлзийбаярыг чөлөөлжээ | News.MN

Зүүн баян дахь 336 дугаар ангийн захирагч, хурандаа Д.Өлзийбаярыг чөлөөлжээ

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.30-нд нийтлэгдсэн

Зүүн баян дахь 336 дугаар ангийн захирагч, хурандаа Д.Өлзийбаярыг чөлөөлжээ

Дорноговь аймгийн Зүүнбаян дахь Зэвсэгт хүчний 336 дугаар ангийн захирагч, хурандаа Д.Өлзийбаярыг өнөөдөр /2019.01.30/ үүрэгт ажлаас нь чөлөөлжээ. Түүнтэй хамт хэд, хэдэн хүнийг ажил үүргээ гүйцэтгэж чадаагүй гэсэн үндэслэлээр чөлөөлсөн гэх мэдээлэл байна.

Тус ангид алба хааж байсан хугацаат цэрэг 2019 оны нэгдүгээр сарын 24-нд амиа алдсан харамсалтай хэрэг гарсан. Уг хэргийн мөрөөр Зэвсэгт хүчний жанжин шатбаас ажлын хэсэг байгуулагдан тус ангид ажилласан бөгөөд хэд, хэдэн ноцтой зөрчил илрүүлсэн тухай холбогдох албаныхан мэдээлж байв.

Мөн Зэвсэгт хүчний жанжин штабаас мэдээлэл хийх үеэр Бригадын генерал Б.Амгаланбаатар “Гүйж чадахгүй байхад нь тухайн хариуцаж байсан ахлагч жагсаал гүйцэхгүй баашиллаа гээд цохисон асуудал байна. Үүнийг нуухгүй. Гэхдээ үхэлд хүргэсэн эсэхийг шүүх эмнэлгийн дүгнэлтээр тогтоох байх. Цохисон болохыг хажууд байсан цэргүүдийн яриагаар нотолсон” гэж тайлбарласан.

Хохирогчийн өмгөөлөгчид болох өмгөөлөгч Б.Өлзийцэрэн нар “Талийгаачийг өөрөө гүйж явахдаа бахардаж унасан гэсэн асуудлыг ярьж байгаа. Гэвч бахардаад унахад нь ахлагч нь өшиглөж харгисаар зодсон тухай хамт гүйж байсан цэргүүд нь гэрчилсэн” гэж мэдээлэл хийж байсан юм.

Дашрамд дурдахад, Зүүнбаян дахь тус ангид 2017 оны өвөл нэг цэрэг цагийн манааныхаа байрлалыг орхин ахлагчдаа шийтгүүлж, улмаар есөн хуруугаа хөлдөөж тайруулсан харамсалтай хэрэг гарч байсан аж. Мөн хурандаа Д.Өлзийбаяр өмнө нь Зэвсэгт хүчний 350 дугаар ангийн захирагчаар ажиллаж байсан бөгөөд энэ үед хоёр алба хаагч хээрийн сургуулилтын үеэр гранатад өртөж амиа алдсан дуулиант хэрэг мөн болж байжээ.

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
ХарамсалтайХарамсалтай
8
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.179.27.84

Mai s** hohino ooroosoo bolj bgaan archaagvi ymaa

Avatar

Зочин 2019-01-30 66.181.160.12

Хүний сайхан үрийн амийг юугаар ч нөхөж чадахгүй шүүдээ харамсалтай юмаа

Avatar

Би 2019-01-30 124.158.109.62

наад өлзийбаяр гэгчийг ингээл чөлөөлөөл болоо юу.

Avatar

Жамбаа 2019-01-30 202.9.42.179

Би 80 оны цэрэг гэхдээ зодуулж бэртэл гэмтэл авч байггүй цоглог бага дарга байсан зарим нэг бусад цэрэгтээ нөлөөлөх жагсаалын ая даахгүй хүмүүс байдаг юм

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.9.45.31

ХҮНДЭТ ХАРУУЛЫН АНГИЙН ДАРГА БАТБОЛД МӨН ҮҮ , БАС Л АРХИ УУДАГ, ЧАДВАР МУУТАЙ НӨХӨР ШҮҮ ДЭЭ, ӨӨР ТОМИЛОХ ХҮН ОЛДООГҮЙ ЮМ УУ ??????????????????????????????????????????????????????????????????

Avatar

Зочин 2019-01-30 66.181.170.130

захирагч нь Өлзийбаяр болохоос зодсон нь ахлагч гээд өөр хүний нэр гараад байсан биз дээ . хэн гэлээ тэрийг нь яасын бол доо

Avatar

Тоок 2019-01-30 202.126.89.58

Чадахгүй байгаа хүмүүсийг нь бүр чөлөөлж болдоггүй юм байх даа өөр нэг газар даргаар тавидаг монгол арга л ийм байдалд хүргэж байна

Avatar

Ганаа 2019-01-30 122.201.25.58

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөө !!! Ажлаа хариуцлагатай хийж чаддаггүй Зэвсэгт хүчний жанжин штабын генералуудад шийтгэл ноогдуулах хэрэгтэй. Генерал цолыг хураа.

Avatar

хуучин цэрэг 2019-01-30 64.119.24.75

70-80 оны цэргүүдтэй 21 р зууны цэргийг харцуулахын арга байхгүй шүү дээ. Тиймээс ЗХ хүчний сургалтын асуудал дээр анхаарах нь ахлагч удирдах тушаалын офицер ын сургалтаа
Дэлхийн жишигт хүргэх ёстой. Шинэ эриний мэдээллийн технологийн зуун шүү дээ. Одоо боловсрол гүй цэрэг гэж алга.хуучин үеийн цэргийн/60-70-80/оны цэргийн номлол дэг жаягийг наад 6 сарын цэргүүдэд таарахгүй пянгийн даахгүй байлгүй дээ. Цэргийн албаа хугацааг ийн уртасгах маш сайн цалин хөлстэй болго.

Avatar

ЖДҮ 2019-01-30 66.181.161.112

Өлзийбаярыг армиас бүүр халаач хар мөртөй бисдаа вэ. 3 сайхан залууг аллаа. Тушаал буурууллаа гээд дахиад өөр ангийн захирагчаар томилчих юм.

Avatar

зочин 2019-01-30 182.160.36.98

өлзийбаярын цолыг хураагаачээ, энэ хүн одоо салбараасаа хөөгдөх ёстой, мөн тэр хөлөө хөлдөөсөн цэргийн хэрэг үнэн бол дайны цагт постоо орхисон бол шууд буудах ялтай байдаг, тийм хариуцлагатай зүйлд хариуцлагагүй хандсан бол тэр цэрэг хөлөө хөлдөөсөн нь өөрийнх нь хариуцлагын асуудал байна шд

Avatar

бодлын хулгайч 2019-01-30 66.181.167.53

УГ НЬ САЛБАР ХАРИУЦСАН САЙД НЬ, ЗХЖШ-ЫН ДАРГА НЬ УУЧЛАЛ ГУЙГААД АЖЛАА ӨГДӨГ БОЛМООР ДОО. ЁС ЗҮЙГҮЙ АМБИЦТАЙ ХУЛГАЙЧУУД ЮМ ДАА ХӨӨРХИЙ

Avatar

Зочин 2019-01-30 150.129.142.177

Дорнодод байсан Өлзийбаяр мөн үү. Хэрэв тийм бол уг нь тун аятайхан хүн юм сан. Харамсалтай.

Avatar

Зочин 2019-01-30 103.229.121.151

Muu har maliig uuriig n bahardtal guilgeh yumsan

Avatar

Зочин 2019-01-30 64.119.20.235

Өлзийбаяр минь дээ. Уг хүн нь уг нь гайгүй хүн юмсан. Наад доороо байгаа малнуудаа олигтойхон захирахгүй дээ. Эмх замбараагүй, хяналтгүй, зохион байгуулалтгүй л байсны харнай шдээ эцсийн эцэст

Avatar

teneg general 2019-01-30 139.5.217.230

l***r amgalanbaatar pisdag hal

Avatar

УИХ 2019-01-30 59.153.87.33

хүн алаад ажлаа өгчихдөг хулгай хийгээд ажлаа өгчихдөг лалрууд юм аа буудаж алааачээ миний хүүхдийг ингэсэн бүгдийг нь хүйс тэмтрэх байсан юм

Avatar

ЦЭРЭГ 2019-01-30 112.72.12.5

ЖАНЖИН ШТАБЫНХАН ЧӨЛӨӨЛЛӨӨ ГЭЖ ХҮМҮҮСИЙГ ХУУРААД ӨӨР АНГИЙН ЗАХИРАГЧААР ТОМИЛЧИХДОГ. АЛБАН ТУШААЛ БУУРУУЛДАГГҮЙ ХАЛДАГГҮЙ. ХУУРААД Л ӨНГӨРӨӨДӨГ. ХАРЖ БАЙГААРАЙ ӨЛЗИЙБАЯР ХЭСЭГБАЙЖ БАЙГААД ӨӨР АЛЬ НЭГ АНГИЙН ЗАХИРАГЧ БОЛЧИХООД ЯВЖ Л БАЙНА ШҮҮ. ЦОЛЫГ НЬ ХУРААХ ХЭРЭГТЭЙ. ЖАНЖИН ШТАБЫН ДАРГА ОРЛОГЧ НАРЫГ ЯАХ ГЭЖ БАЙНА.

Avatar

зочин 2019-01-30 59.153.115.116

дайн үзээгүй пээдийсэн олон генараалууд чинь хоолны сав болжээ. буцаагаад байранд нь тавих эрх Ерөнхийлөгчид байгаа шүү. цэрэг алсаныг үзэн ядаад байгаа Амгаланбаатарын асуудлыг яаралтай шийдвэл ЗХЖШ-ын ажил сайжирна. Цэрэг мэдэхгүй урвагч Энхболдыг зайлуулаач

Avatar

зочин 2019-01-30 59.153.115.116

Бригадын генерал Амгаланбаатарын цолыг хурааж ажлаас нь чөлөөлж цэрэг алсан ахлагчийн хамт шоронд хийх хэрэгтэй.Ахлагчаа өмөөрсөн нь хамсаатан байх

Avatar

Зочин 2019-01-30 50.206.38.12

Namaig 126-r Negtgelt 1984 ond alba khaaj baikhad emees door uym boldog bailaa. Odoonii khvvkhvvd bue sul ,.setgel sanaa doroi boljee,.yas zoolon.Zvvn -bayan.169-r angi

Avatar

Зочин 2019-01-30 150.129.142.227

Салбарын сайд хариуцлага хүлээхгүй юу Энхболд гуай.Зам тээвэрийн яам нь дээр хүн амины хэрэг гарахад сайд, дэд сайд нарын өргөдлөө өгч огцрон тнбд ажилаасаа чөлөөлөгдөж байсан. Монгол улсын хууль хэнд үйлчилж хэнийг нь хамгаалдаг юм бэ.

Avatar

Зочин 2019-01-30 139.5.219.18

Hurandaa geh Hurelsuhiig bas hal

Avatar

Зочин 2019-01-30 103.212.118.65

Тэр өлзийбаярыг Эхний хэргийн дараа зайлуулчихсан бол дараагийн 2-ыг аврах байсан бна шд.

Avatar

gaz 2019-01-30 202.21.106.101

yndsen xuuliig oorchilj xyn byr ceregt yavdgiig boliulj
sanalaara yavdag bolj comxon chadvarlag armytai bolox xeregtei odoo 21r zuun shyy

Avatar

zzz 2019-01-30 66.181.180.30

huurhii zaluugiin ami nas 2darga halagdsanaar tulugduh vv tee ….shorond hiij shiitgeh heregtei ….ajlaas halagdaad dahiad l ajild ornoshdee …zodno hvchirhiilne daramtlana heveereeshdee vvrd ….

Avatar

Зочин 2019-01-30 150.129.141.85

Гишүүн болох ерөнхийлөгч болох хэнээтнүүд цэргийн албыг албан хүчээр биш сайн дурын хүсэлтээр хаалгадаг болгоно гэж сонгуулдаа амлавал мөрийн хөтөлбөртөө оруулбал ирэх сонгуульд амархан нэгээр гарна даа даан ч нөгөө бүдүүн дарга нар нь сүйд болох байх даа уг нь тийм болговол хамгийн чухал нь энэ муухай хэргүүд гарах нь арилах болов уу бас маш их хөрөнгө хэмнэгдэнэ

Avatar

7777 2019-01-30 202.179.24.194

Er n eejiinhee muumnees salaagui jildarainuudiig too guitseeh gej tseregt tatdagaa bolio…

Avatar

зочин 2019-01-30 64.119.17.126

Наад Өлзийбаяр гэх пиздаагаа шоронд хий. Ийм хогийн гахайнууд цэргүүд бие биеэ дэглэж байхад гэртээ согтуу унтаж байгаа

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.9.45.89

алуурчныг л олох зарлаж, хуулийн хариуццлага хүлээлгэх хэрэгтэй байна. Огцоролоо гэдгээр хариуцлага тооцлоо гэж бодогдохгүй байна.

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.126.89.161

Өлзийбаяр хурандааг сольё гэж солиогүй байх аа. Хурандаа болох гээд нэг мөнгөтэй баагий л мөнгөө өгөөд өөрөө оронд нь томилогдох гэж л солиулсан байх. Сүхбат генерал мөнгөө төлсөн хүн хөгжмөө захиалдагыг мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа.Гадаадад энхийг дэмжих ажиллагааны багийн дарга нар гэж бөөн авлигачид. Зувчуулсан мөнгөөрөө ирээд хурандаа цол ангийн захирагчийн албан тушаал худалдаж авдаг нь худлаа гэж битгий л хэлээрэй. Нэг бол дээрээс нэг том даргынх нь хамаатан саданг хурандаа болгох гэж л т

Avatar

Од 2019-01-30 66.181.179.204

Өөр юм бичсэн байна малаа

Avatar

Зочин 2019-01-30 150.129.141.85

Цэргийн албыг сайн дурын хүсэлтээр хаадаг болгох цаг ирсэн тэгэхгүй бол Маш их хүн амь бусад хэргүүд тасралтгүй гарсаар байх болно одоо хуучны үе биш тэгээд ч асуудал гарлаа гэхэд энэ салбар эх орон ард иргэдээ баттай хамгаалж чадахуу цэргүүдээ эрчүүдээ ингээд хороогоод хөгжлийн бэрхшээлтэй суурь өвчтэй болгоод байхад яаж чадах вэ дээ энэ салбар дэглэх яргалах зодох ч сургалтын маш буруу арга нарийсгаж ярьвал монгол эрчүүдийг бага багаар монголоо хамгаалах чадваргүй эрэмдэг болгох далд бодлого

Avatar

хол очиж х** 2019-01-30 202.126.89.161

Юу үнэн Монгол улсыг эгэл жирийн голцуу ядуу хүний хүүхдүүд л хамгаалж байгаа. Чам мэтийн бэртэгчин үүнийг мэлдэхгүй л дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-30 66.181.178.253

Үгүй харин тэгээд ядуу хүмүүсийн ядарсан хүүхдүүдийг улам дорд үзэж ар гэр муутай, хөөцөлдөж чадахгүй гэж дээрэлхэж алаад байгаа юм биш үү

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.126.89.161

Өнгөрсөн баасан гарагт бригадын генерал Б.Амгаланбаатар Зүүнбаян цэрэг нас барсан шалтгааныг олон нийтэд тайлбарлахаар телевизүүдийн дурангийн өмнө нүдээ бүлтэлзүүлж байхад харьяа командлалынх нь хэлстийн нэг дарга нь ажлын байран дээрээ архидаж байдаг.Ийм сахилгатай армид хэрэг зөрчил гаралгүй яахав дээ. Амгаланбаатарын наана сууж байсан тэр хурандаа ч тэр ажлын байран дээрээ архидан согтуурдаг. Өөрсдөө уснаас хуурай гараад нэг муу ангийн захирагчаар туг тахиж байхаасаа ичдэггүй л юм байх даа.

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.126.89.161

Тэр ангийн захирагчийг бус харьяа ангиудад удаа дараа цэргүүд ахлагч нар амиа алдаж, ил далд албадан хөдөлмөрт боол мэт зүтгээд бэртэж гэмтэн хөгжлийн бэрхшээлтэй болж байхад ямар ч хариуцлага хүлээгээгүй Хуурай замын цэргийн команплагч бригадын генерал Б.Амгаланбааатарыг Зэвсэгт хүчний хэмжээнд сахилга дэг журмыг хариуцдаг ЗХЖШ-ын орлогч дарга хошууч генерал Р.Сүхбат, жилийн жилд цэрэг татлагыг туйлын хариуцлагагүй зохион байгуулдаг БХЯ-ны генерал Г.Сайханбаяр нарыг л халах ёстой байсан юм.

Avatar

Хүчтэний дэргэд хүчгүй буруутай гэх болсон байх шив дээ. 2019-01-30 202.126.89.161

Тэр ангийн захирагчийг бус харьяа ангиудад удаа дараа цэргүүд ахлагч нар амиа алдаж, ил далд албадан хөдөлмөрт боол мэт зүтгээд бэртэж гэмтэн хөгжлийн бэрхшээлтэй болж байхад ямар ч хариуцлага хүлээгээгүй Хуурай замын цэргийн команплагч бригадын генерал Б.Амгаланбааатарыг Зэвсэгт хүчний хэмжээнд сахилга дэг журмыг хариуцдаг ЗХЖШ-ын орлогч дарга хошууч генерал Р.Сүхбат, жилийн жилд цэрэг татлагыг туйлын хариуцлагагүй зохион байгуулдаг БХЯ-ны генерал Г.Сайханбаяр нарыг л халах ёстой байсан юм.

Avatar

Зочин 2019-01-30 103.26.193.168

цэрэг шиг цэрэг бэлтгээч .ер нь үзлэг энэ тэрээ сайн хийж байлдаа.

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.55.188.36

Ядаж тэр зодсон гээд байгаа тушаалтныг ажлаас нь халаа болов уу?

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.9.42.251

Тэр ч бүр эрүүгийн хариуцлага хүлээнэ л дээ. Ангийн захирагчийг цэргийн албанаас хөөх болов уу гэж бодож байсан ёсоороо л болж. Жанжин штабын хэдэн юм тушаал буурч өөр ажилд шилжих, сайд нь огцрох л үлдэж байнадаа. Гэхдээ томчууд нь зүгээр үлддэг нь Монголд бүр хэвийн үзэгдэл болж дээ.

Avatar

Доржрагчаа 2019-01-30 45.117.32.130

Сайд нь огцрохгүй мундаг ширэн нүүртэй юмаа

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.21.96.138

ӨЛЗИЙБАЯРЫГ ЭХНИЙ АСУУДАЛ ГАРХАД Л ЧӨЛӨӨЛӨӨД ИЛҮҮ ХАРИУЦЛАГТАЙ ХҮН ТОМИЛСОН БОЛ ДАРАА ДАРААГИЙН ХЭРЭГ ГАРАХГҮЙ БАЙЖЭЭ ГЭЖ ОЙЛГОЛОО .

Avatar

Ganaa. 2019-01-30 178.85.140.24

TSereg.TSereg.bish.bolson.baina.Bahardan.gedeg.bol.SPORT.muu.baigaa.shinj.

Avatar

Зочин 2019-01-30 178.85.140.24

TSereg.TSereg.bish.bolson.baina.Bahardan.gedeg.bol.SPORT.muu.baigaa.shinj.

Avatar

Зочин 2019-01-30 66.181.185.194

ЯМАР ЮМНЫХ НЬ ӨЛЗИЙБАЯР ВЭ ЦУСАН МӨР ТАТУУЛСАН БУЗАРБАЯР ЮМ БИШ ҮҮ.

Avatar

Зочин 2019-01-30 103.212.118.171

ЗХЖШ дарга хүний нөөцийн менежер нь хамгийн түрүүнд огцрох ёстой биз дээ яагаад огцрохгүй байгаа юм бэ? !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж