"Эрдэнэт" 100 хувь Засгийн газрын мэдэлд байгаа гэв | News.MN

"Эрдэнэт" 100 хувь Засгийн газрын мэдэлд байгаа гэв

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.30-нд нийтлэгдсэн

"Эрдэнэт" 100 хувь Засгийн газрын мэдэлд байгаа гэв

"Эрдэнэт" 100 хувь Засгийн газрын мэдэлд байгаа гэв

“Эрдэнэт”-ийн 49 хувийг Сингапурын компанид зарсан гэх мэдээллийг зарим УИХ-ын гишүүн дэлгэсэн. Уг мэдээллийг  "Монголын зэс" корпорацийн зүгээс үгүйсгэж “Эрдэнэт” үйлдвэрийн 49 болоод 51 хувь 100 хувь Монголын талд бүртгэлтэй байгаа. “Эрдэнэт” үйлдвэрийн ТУЗ-ийн долоон гишүүн болон ерөнхий захирал нь төрөөс томилогдсон хүмүүс. Ийм тохиолдолд бид ямар нэгэн худалдаа хийх, гадаадын компанид зарах хэлцэл хийгээгүй гэдгийг мэдэгдсэн билээ.

Энэ талаар ЗГХЭГ-ын дарга Г.Занданшатараас тодруулахад  “Эрдэнэт” үйлдвэр өнөөдрийн байдлаар  УБЕГ-т 100 хувь Засгийн газрын мэдэлд байгаа” гэдгийг тодотгов. Тэрбээр “Шүүхийн шийдвэр гарсан ч гэсэн 49 хувийг шилжүүлээгүй, ямар нэг өөрчлөлт ороогүй. “Эрдэнэт”-ийн ТУЗ-д Засгийн газраас томилогдсон төлөөлөл байгаа. Тийм учраас аливаа хувь зарагдсан гэх мэдээлэл байхгүй. Шүүхийн шийдвэрийг хэрэгжүүлэх Шадар сайдаар ахлуулсан ажлын хэсэг ажиллаж байна” гэсэн тайлбарыг өглөө.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-30 66.181.178.111

мэдээж азаартаад баларч байгаа нѳхдүүд юу боллоо гэж зүгээр суух вэ дээ элдвийн л юм ссэдэж байгаа

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.9.42.209

Ар монголын алдарт комичин равдан хаачив энэ онгонбалайд хэдэн гоя мор холбоод тавьчаасай

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.9.42.209

Харвардад чинь хузуугуй монголчуудыг шалгаруулж авдаг юмуу хайшаа юм бэ

Avatar

УИХ-н гишүүдээ сэтгэлийн хэт хөдлөл бүрээ жаахан дараач 2019-01-30 202.9.43.136

Л.Оюун-Эрднэ Л.Аюурсайхан Ж.Батзандан Л.Болд Нямбаатар та нар таарсан шуудайнууд хэтэрхий сэтгэлийн хөдлөлтэй байна олон түмэн та нарын амнаас гарах үгийг анхааралтай сонсдог. Гэрт чагнадаг төхөөрөмж тавьсан машин машинаар нууц материал шатааж байна, хувьсгалд хууль хэрэггүй, Мөнхбат Номтойбаяр нар цэрэг цагдаагийн хүч хуралдуулж байна, М.Энхболд манангийн удирдагч, Эрдэнэтийн 49% лизенц зарагдлаа бүр солиорох юм.

Avatar

Иргэн 2019-01-30 139.5.219.248

Энэ орон гаран п**а зайлаачээ. ЖДУчин балайг шоронд хатаа

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.126.89.208

ЭРДЭНЭТИЙН 49% – ЫГ ЛУЙВАРДАГСАД БООЖ ҮХЭХ НЬ ДЭЭ !!! ТЭДНИЙГ ЯВАХ ГАЗАРЛУУ НЬ ЯВУУЛЖ ТООЦОО ДУУСГААД , 100 % ХӨРӨНГИЙН БИРЖЭЭР БОРЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ТӨР ТАТВАРААЛ АВЖ ХЯНАЛТ ТАВИХААС ӨӨР ОРОЛЦОХ ХЭРЭГГҮЙ !!!

Avatar

Zochin 2019-01-30 37.164.127.125

Nuguu 5 teguul hudlaa shaajee aragui eejiiee shaahaas butsahgui hudalchuud

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.131.245.243

Дутуу хуйхалсан гахайн толгой.

Avatar

Зочин 2019-01-30 122.201.24.133

Чи хөөе, хүнийг бие махбодиор нь доромжлох хориотой шүү дээ! Гэхдээ чи бас айхтар онож шоглодог золиг юмаа!!!

Avatar

Болд 2019-01-30 59.153.114.156

Энэ элий балай болсноо мэдэхгүй амьтан албан тушаалд яасан дуртай юм . Чадахгүй шүү дээ. Угийн тааруухан дээр нь биеийн эрүүл мэнд нь болохгүй байгаа юм гэж дуулдсан шүү

Avatar

Зочин 2019-01-30 149.167.33.143

ТИЙМ ЮМ БОЛООД БАЙГААГ НӨГӨӨ ЛУЙВАРЧИД ХҮЛЭЭСЭН Ш ДЭЭ ЭВТЭЙХЭХ ЛУЙВАР ХИЙХ ГЭЭД БОЛИЛОЬ Ч ГЭХ ЮМ ӨЧИГДӨР ЯРЬСААН. ОНГОНДААМ Ч ЯАХАВ ХАРАНХУЙ ХҮН ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

болд 2019-01-30 202.9.43.70

нэлээн тэнэг юмны учрыг олох чадваргүй хоосон толгойтнууд оюунэрдэнийг дагаж мулгуу мангараа сая хэд хоног олон түмэнд харууллаа.

Avatar

монгол иргэн 2019-01-30 202.131.236.170

Оюун эрдэнэ хэтэрхий туйлширч онигоо болж байна даа.

Avatar

Зочин 2019-01-30 66.181.164.222

ТЭГЭЭД ТЭР ОЮУН ЭРДЭНЭ ЧИНЬ ЮУ ХУЦААД БАЙДГИЙМ.

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.9.43.136

Л.Оюун-Эрдэнэ сэтгэлийн хөөрлөөс болж Монгол улсыг Монголын ард түмнийг бүү зовоогооч. Чи Монголын зэс корпорацид дургүй байж болно гэхдээ Монголын эрх ашгийг төлөө тэдний үйл ажиллагаанд саад хийх эрх байхгүй шүү дээ. Чамд Монгол улс Монголын ард түмэнд хонзон санах түүхийн асуудал байдаг юм болов уу гэж хардаж байна

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж