Б.Гүнбилэг: Ц.Нямдорж УИХ-ын дарга болох боломжгүй | News.MN

Б.Гүнбилэг: Ц.Нямдорж УИХ-ын дарга болох боломжгүй

УИХ-ын даргын томилгоо

Б.Гүнбилэг: Ц.Нямдорж УИХ-ын дарга болох боломжгүй

Б.Гүнбилэг: Ц.Нямдорж УИХ-ын дарга болох боломжгүй

УИХ-ын дараагийн даргад Хууль зүйн сайд Ц.Нямдоржийн нэр хүчтэй яригдаж байгаа. Ц.Нямдоржийн хувьд өөрөө ч хөөцөлдөлгөө сайтай байгаа гэх мэдээлэл бий. Тэгвэл хуульч Б.Гүнбилэг Ц.Нямдоржийг УИХ-ын дарга болох хууль зүйн эрхзүйн үндэслэлгүй гэж мэдэгдлээ. Энэ талаар Б.Гүнбилэгээс тодрууллаа.

-Хууль зүйн сайд Ц.Нямдоржийг УИХ-ын дарга болох хууль эрх зүйн үндэслэлгүй гэж та мэдэгдсэн. Ямар үндэслэлээр ингэж мэдэгдэх болов?

-Цэцээс “УИХ-ын дарга Ц.Нямдорж УИХ-ын бүрэн эрхэд удаа дараа халдаж, Монгол Улсын Үндсэн хуулийн холбогдох заалтыг зөрчсөн үйлдэл нь түүнийг УИХ-ын даргын албан тушаалаас огцруулах үндэслэл болно” гэж шийдвэр гаргасан. Үндсэн хуулийн цэцийн шийдвэр нэгэнт гарсан учраас өөрчлөгдөхгүй. УИХ-ын бүрэн эрхийн хүрээнд эсвэл тав, арван жилийн дараа Үндсэн хуулийн цэцийн шийдвэр хүчингүй болно гэсэн ойлголт байхгүй. Тийм учраас Ц.Нямдорж сайдын хувьд УИХ-ын дарга болох Үндсэн хуулийн эрх зүйн орчин байхгүй.

-2007 онд гарсан Үндсэн хуулийн шийдвэр одоо ч хүчинтэй гэсэн үг үү?

-Үндсэн хуулийн шийдвэр ердийн хууль болон УИХ-ын бусад тогтоолоос давуу хүчин чадалтай.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Чагнаа 2019-01-30 124.158.109.140

"…Үндсэн хуулийн шийдвэр…" гэдэг юм байдаг байх нь… Хуулийн хүн албаны юм дээр хуулийн нэр томьёогоо ингэж дутуу хагаслаж хэлдэггүй юм…

Avatar

зочин 2019-01-30 202.9.43.177

Болгох нь зөв шүү. Женко , Топор хоёртойгоо тун удахгүй алалцаж эхлэх биз .

Avatar

Зочин 2019-01-30 150.129.140.251

Тэц4 н анхбаяр сайд асан дорлигжав гээд л увсын хүмүүсээ хамгаалахаар зүтгэж байна жинхэнэ шударга бусын хонгилоор оруулж хэргийг нь хаана авлигатай тэмцэх газрын дарга болон бусад нөхдийг өөрчилж байгаад

Avatar

Иргэн 2019-01-30 202.131.239.170

.Өнөөдөр жирийн иргэн монголчуудад УИХ-ын даргаар Ц.Нямдоржыг тавих нь аймшигтай.

Avatar

Иргэн 2019-01-30 202.131.239.170

одоо л энэ их жилийн дараа нямдоржийг хэн бэ гэдгийн таньж байгаа юм байна гэдгийг сэтгэгдлээс хараад ойлголоо. үнэхээр энэ хүнийг ийм удаан төрд ажлуулж байгаа нь бидний гутамшиг.

Avatar

Зочин 2019-01-30 66.181.167.213

Нохой хуцав уу даа

Avatar

Amar 2019-01-30 202.179.26.182

Муусайн Элбэгховдог,Энх60лдын гар хөл бологсод хол явж хуцацгаа.Өнөөдөр жирийн иргэн монголчуудад УИХ-ын даргаар Ц.Нямдоржыг тавих нь ашигтай.

Avatar

иргэн 2019-01-30 202.179.25.235

Нямка угаасаа МАНАН Бүлэглэлийн нэг томоохон Төлөөлөл ш дээ тэгээд ч Урваа шарваа ихтэй 2 Нүүртэй Унаж яваа Хэнийг ч байсан түлхэж унагадаг \n Зантай ёстой л Хөгшчүүлын ярьдагаар Дөрвөд хүн Хүн биш гэдгийн нэг тод жишээ энэ Нямдорж дээр мөн олон Үйл явдал дээр харагдсан даа

Avatar

уншигч 2019-01-30 202.179.31.57

хууль засч цэцийн дүгнэлтээр огцорсон, эрдэнэтэд шахаа хийж залуусын хувь заяагаар тоглодог, гар хөлийн залуус нь түрүүчээсээ шоронд орчихоод байж байна. Хоригдолуудаар хуьийн хаусаа бариулдаг, хэдэн тэрбумын байранд түрээсгүй амьдардаг, хамгийн сүүлийн жишээ илт хулгай хийсэн ЖДҮ чидээ хамгаалж авч үлдсэн ийм хүн хууль тогтоох байгууллагын тэргүүнээр дахин сонгогдох нь ариун явдал уу. ер нь МАН ын мангарууд үүний төлөө Энхболдыг бүтэн 2 сар дайрсан л даа.

Avatar

ТАРВАГАНДОРЖИЙГ ШОРОНД !!! 2019-01-30 202.126.89.208

ЭЛБЭГДОРЖИЙГ АВЧРААД ШОРОНД СУУЛГАЧИХ !!! НААД СОЛИОРООД БАЙГАА МАЛУУД ЧИНЬ ТАГ БОЛНО !!!

Avatar

ТАРВАГАНДОРЖИЙГ ШОРОНД !!! 2019-01-30 202.126.89.208

ЭЛБЭГДОРЖИЙГ АВЧРААД ШОРОНД СУУЛГАЧИХ !!! НААД СОЛИОРООД БАЙГАА МАЛУУД ЧИНЬ ТАГ БОЛНО !!!

Avatar

ТАРВАГАНДОРЖИЙГ ШОРОНД !!! 2019-01-30 202.126.89.208

ЭЛБЭГДОРЖИЙГ АВЧРААД ШОРОНД СУУЛГАЧИХ !!! НААД СОЛИОРООД БАЙГАА МАЛУУД ЧИНЬ ТАГ БОЛНО !!!

Avatar

Зочин 2019-01-30 66.181.160.59

2020 онд нямдорж шиг хууль зүйн сайдтай орвол хүрэлсүх алуулна.нэг ч хэрэг, будлиан, сенсаци шийдэж чадахгүй.Өөрөө бөөн будлиан,тэнэглэл,жүжиг.Нямдорж их хурлын дарга болж хариуцлагаас зугатаж бн.Стандарт банкны өр 90 саяаас 120 сая болж өсөөд бн.Нэг тэнэгийг хууль зүйн сайдаар тавиад тэр нь ганц нэг баривчилгаа,МАНАН гэж хашгирч,том сенсаци дэгдээж 2020 онд орохоос өөр ажилгүй.

Avatar

зочин 2019-01-30 202.131.225.150

хар нямдорж бол бараг л цаанаасаа захиалгатай юм шиг Монгол улсын эсрэг ажиллаж байгаа хүн. Их хурлаар батлагдсан хуулийг засна гэдэг бол төрийн эсрэг маш том гэмт хэрэг. манайд ийм балай юм болж болж байгаа болохоос бараг насаар нь хорих ялтай хүн шүү дээ. үүнийг бид байнга санаж байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-01-30 66.181.161.86

Энхболдын бууны нохой гээс нь гоожлоо л доо

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.55.188.36

Нээрэн энэ золиг чинь Эрдэнэтийн шахаа, дцс4-н 40 сая доллараас өмнө хууль засаж огцорсон хүүдий шүү дээ. Улайна ичнэ ч гэж байхгүй л дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-30 122.201.24.133

Нямка бол хууль зүйн онол, зарчмын асуудлаар үнэхээр хоцрогджээ! Баримталж буй бодлого нь соц-змын үеийн коммунист онолын үлдэгдэл шавхруу төдий!! Шинэ цагийн хууль зүйн бодлогыг хэрэгжүүлэх чадваргүй өвгөн!!! Харин ҮХЦ-ийн шийдвэрээр хүний ажил албан тушаал эрхлэх эрхийг бүх насаар нь хориглодоггүй юм!!! Энэ халзан банди юу л яриад байна даа??? Бас болоогүй доктор гээд байна???

Avatar

Зочин 2019-01-30 122.201.24.133

Нямка бол хууль зүйн онол, зарчмын асуудлаар үнэхээр хоцрогджээ! Баримталж буй бодлого нь соц-змын үеийн коммунист онолын үлдэгдэл шавхруу төдий!! Шинэ цагийн хууль зүйн бодлогыг хэрэгжүүлэх чадваргүй өвгөн!!! Харин ҮХЦ-ийн шийдвэрээр хүний ажил албан тушаал эрхлэх эрхийг бүх насаар нь хориглодоггүй юм!!! Энэ халзан банди юу л яриад байна даа??? Бас болоогүй доктор гээд байна???

Avatar

Зочин 2019-01-30 43.228.131.206

ХЭ ХЭ ХЭ Нямка өнгөрөө, бай сайдын ажил олдвол их юм гэж бодоод зүүднээсээ сэр

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.126.89.208

НЯМДОРЖ ГИШҮҮНД САЙН , МУУ ТАЛ БАЙДАГ Л БАЙХ !!! ГЭХДЭЭ ЭРДЭНЭТИЙН 49%- ЫГ ЗӨВ ШИЙДВЭРЛЭЧИХ ХҮН ДЭЭ !!! МИЕЭ , ТАРВАГЫН (МАНАН )- ГЫН НӨХДҮҮД ҮХТЭЛ АЙЖ БАЙГААГЫН ШИНЖ !!! УЛС ОРНОО , АРД ТҮМНЭЭ БОДОХ НЬ ЗӨВ БОЛУУ !!!

Avatar

kub 2019-01-30 202.126.89.59

khuurkhunshdee, odoo ulsyn ikh khurlyn dargyn zuvlukhuud khend zuvlukhuu shiiddeg bolj baigaa yum bn …

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.179.26.187

Зоригийн хэргийн захиалагчийг замхруулах санаа Ц.Нямдоржид бий.

Avatar

Зочин 2019-01-30 139.5.218.193

ЭНЭ НЭГ ЗАЛУУГААРАА МУЛЗАРСАН НӨХӨР ОЛОН ЯРИЛЦЛАГА ӨГСӨН, ИХ Л ЧАДВАРГҮЙ АМЬТАН ХАРАГДААД БАЙДАГ ЮМ. ЦЭЦ ТОДОРХОЙ АСУУДАЛ, НӨХЦӨЛД ТЭР ШИЙДВЭРИЙГ ГАРГАСАН, ЦЭЦ ТЭГЭЭД БҮХ НАСААР НЬ ЯЛ ХЭЛЭЛЦДЭГ, ӨГДӨГ ГАЗАР БИШ. ЧААВАС ГЭЖ, ИЙМ АМЬТАН НОЙЛТООД АЖЛАА ӨГСӨН ЭНХБОЛДЫН Л ЗӨВЛӨХ БАЙДАГ БАЙХ ДАА…

Avatar

Зочин 2019-01-30 139.5.218.193

ЭНЭ НЭГ ЗАЛУУГААРАА МУЛЗАРСАН НӨХӨР ОЛОН ЯРИЛЦЛАГА ӨГСӨН, ИХ Л ЧАДВАРГҮЙ АМЬТАН ХАРАГДААД БАЙДАГ ЮМ. ЦЭЦ ТОДОРХОЙ АСУУДАЛ, НӨХЦӨЛД ТЭР ШИЙДВЭРИЙГ ГАРГАСАН, ЦЭЦ ТЭГЭЭД БҮХ НАСААР НЬ ЯЛ ХЭЛЭЛЦДЭГ, ӨГДӨГ ГАЗАР БИШ. ЧААВАС ГЭЖ, ИЙМ АМЬТАН НОЙЛТООД АЖЛАА ӨГСӨН ЭНХБОЛДЫН Л ЗӨВЛӨХ БАЙДАГ БАЙХ ДАА…

Avatar

Монгол улсын иргэн 2019-01-30 202.170.80.25

МАНАН ЭСЭРГҮЙЦЭЖ БАЙГААН БАЙНА ТЭГВЭЛ ДЭМЖДЭГ ХЭРЭГЭЭ

Avatar

Зочин 2019-01-30 139.5.218.193

ЭНЭ НЭГ ЗАЛУУГААРАА МУЛТАРСАН НӨХӨР ОЛОН ЯРИЛЦЛАГА ӨГСӨН, ИХ Л ЧАДВАРГҮЙ АМЬТАН ХАРАГДААД БАЙДАГ ЮМ. ЦЭЦ ТОДОРХОЙ АСУУДАЛ, НӨХЦӨЛД ТЭР ШИЙДВЭРИЙГ ГАРГАСАН, ЦЭЦ ТЭГЭЭД БҮХ НАСААР НЬ ЯЛ ХЭЛЭЛЦДЭГ, ӨГДӨГ ГАЗАР БИШ. ЧААВАС ГЭЖ, ИЙМ АМЬТАН НОЙЛТООД АЖЛАА ӨГСӨН ЭНХБОЛДЫН Л ЗӨВЛӨХ БАЙДАГ БАЙХ ДАА…

Avatar

Зочин 2019-01-30 203.91.115.39

Хууль засдаг хүн яаж дарга болох вэ дэ

Avatar

Irgen 2019-01-30 64.119.27.209

За боль доо тэр чинь тухайн үйлдэлд нь холбогдох шийдвэр. Цаашдын үйл ажиллагаанд хамааралгүй. Тархи угаахаа больж үз

Avatar

зочин 2019-01-30 122.201.23.226

гүнбөглөө ажлаа өгөх гээд миэ огцороод хэцүүдэж байна уу

Avatar

Songogch 2019-01-30 195.46.106.44

Duursen hereg Lundeegee l tavihaas daa Gaviya baiguulahgui ch gai bolohgui bh

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-01-30 103.212.117.122

Хятадын тагнуулын байгууллагад элсэгдэж эх орноосоо уравсан этгээдийг төрийн өндөр албанд удаа дараа тавьж байгаа нь монгол төрийн гутамшиг,дэлхийд ганцхан шившиг,хэрэв ийм этгээдийгУИХ-ын дарга болговол монголчууд бүх нийтээр тэмцэхээс өөр аргагүй,арайч үгүй байлгүйдээ гэж зальбирч сууна,МАН-ын хоёр нүд сохороогүй гэдэгт итгэж байна.

Avatar

Зочин 2019-01-30 103.111.68.3

ГҮНБАЛАЙ ТОНИЛ

Avatar

Зочин 2019-01-30 192.82.64.216

Өөрөө зайл дүнхүү минь

Avatar

Зочин 2019-01-30 66.181.176.91

Нямка бол жинхэнэ олон нүүртэй, хортон шавьж шүү дээ. Зөвхөн өөрийн төлөө л юм хийнэ. Хүчтэй байхад нь Н.Энхбаярт яаж шарваганаж долоодог байсан нь мартагдаагүй. МАНАН-ийн үед олон жил сайд хийсэн. Өөрт ашигтайгаар эргүүлэхийн тулд бусдын хар дансыг хөтөлхөөс өөр юм Монголд хийгээгүйг мэдэх хүн олон доо

Avatar

Зочин 2019-01-30 182.160.2.85

Мэнгэт болвол маргаашаас нь огцруулах цуглаан тэмцэл эхэлнэ.

Avatar

Зочин 2019-01-30 139.5.218.193

ЭНЭ НЭГ ЗАЛУУГААРАА МУЛЗАРСАН НӨХӨР ОЛОН ЯРИЛЦЛАГА ӨГСӨН, ИХ Л ЧАДВАРГҮЙ АМЬТАН ХАРАГДААД БАЙДАГ ЮМ. ЦЭЦ ТОДОРХОЙ АСУУДАЛ, НӨХЦӨЛД ТЭР ШИЙДВЭРИЙГ ГАРГАСАН, ЦЭЦ ТЭГЭЭД БҮХ НАСААР НЬ ЯЛ ХЭЛЭЛЦДЭГ, ӨГДӨГ ГАЗАР БИШ. ЧААВАС ГЭЖ, ИЙМ АМЬТАН НОЙЛТООД АЖЛАА ӨГСӨН ЭНХБОЛДЫН Л ЗӨВЛӨХ БАЙДАГ БАЙХ ДАА…

Avatar

Зочин 2019-01-30 202.126.89.81

чи одоо болиоч дээ хор шар буцлаад нэг юм аа хэд оруулдаг юм би нямдоржийг үнэлж санал өгсөн гэтэл сүүлийн 2 жил ярьсан зүйлээс нь нэг ч бүтээгүй өөрийнхөө дээр гарсан намын нөхдүүдээ шоронд илгээж ажлаас нь хөөхөөс өөр юм хийхийг харсангүй хаана байна тэр зоригийн хэрэг , эрдэнэт 49 өөрөө юм шахаж чадахаа болиод баахан орилсон одоо юу хийсэн юм сонгуулийн өмнө үнсээд долоогоод байсан энхболдыгоо мөргөөд байж байна тийм л шудрага юм бол сонгуулийн үеээр тэр 60 тэрбум үнэн гээд хэлэхгүй яасан ю

Avatar

нарангиймаа 2019-01-30 202.126.89.81

чи одоо болиоч дээ хор шар буцлаад нэг юм аа хэд оруулдаг юм би нямдоржийг үнэлж санал өгсөн гэтэл сүүлийн 2 жил ярьсан зүйлээс нь нэг ч бүтээгүй өөрийнхөө дээр гарсан намын нөхдүүдээ шоронд илгээж ажлаас нь хөөхөөс өөр юм хийхийг харсангүй хаана байна тэр зоригийн хэрэг , эрдэнэт 49 өөрөө юм шахаж чадахаа болиод баахан орилсон одоо юу хийсэн юм сонгуулийн өмнө үнсээд долоогоод байсан энхболдыгоо мөргөөд байж байна тийм л шудрага юм бол сонгуулийн үеээр тэр 60 тэрбум үнэн гээд хэлэхгүй яасан ю

Avatar

Зочин 2019-01-30 139.5.218.193

Чамайг хэн дагахав дээ, хөөрхий

Avatar

иргэн 2019-01-30 202.179.25.235

Нямка МАНАН-ын томоохон Төлөөллийн нэг шүү дээ тэгээд ч Урваа шарваа ихтэй 2 нүүртэй Хүн шүү дээ дэмий дээ

Avatar

Зочин 2019-01-30 182.160.2.85

Мэнгэт л лав биш шүү.Нямдорж УИХ-ын дарга болвол дордуулсан долоон өөрчлөлт гэдгээс дор юм болно.

Avatar

Зочин 2019-01-30 103.111.68.3

ЗАЙЛ ЦААШАА

Avatar

Би монгол хүн 2019-01-30 103.212.119.178

Их-ын даргаар хэнийг сонгохыг энэ Гүнбилэгээс асуух уу? Энэ баагий удахгүй ажлаа өгнө гэж дотор нь харанхуйлж байгаа бололтой.

Avatar

Зочин 2019-01-30 103.111.68.3

ЭНЭ ХУВАЛЗ ЗАЙЛААГҮЙ ЮМУУ ЯВААЧ ПИА

Avatar

Зочин 2019-01-30 103.111.68.3

ХОЛ ОЧИЖ х** НООВШОО

Avatar

Зочин 2019-01-30 103.111.68.3

ЧАМААС БАС ЗӨВШӨӨРӨЛ АВАХУУ МАЛАА,,,, ХУРДАН ЗАЙЛАХАА БОД ПИА

Avatar

зочин 2019-01-30 182.160.40.21

Хуулийг орондоо засдаг хүнээр яахав дээ. Одоо тайван титэм үгээ бичих нас болсон

Avatar

111111 2019-01-30 203.91.119.163

ЭБИ-н сайт үхэхнээ, баахан захиалгат нийтлэл бичүүлээд л. Нямка та нарт худалдагдахгүй, өш хонзон санана гэж айж байна уу?

Avatar

kkk 2019-01-30 202.9.43.183

Чи нөгөө пи юу

Avatar

Zob zob 2019-01-30 203.91.116.154

Sain bna Xuulia l bariya

Avatar

МИЕЭ-ТАРВАГА= МАН- АН -Г УСТАГА !!! 2019-01-30 202.126.89.208

МИЕЭ , ТАРВАГААС ШАН ХҮРТСЭН ХУУЛЬЧ ГЭХ ХУДАЛДАГДСАН МАЛУУД ИХ Л МАНАН -ГАА ХАМГААЛААД БАЙНА !!! НЯМДОРЖООР БҮГДИЙГ НЬ НОМОНД НЬ ОРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж