Бөхийн барилдааны билет эрэлттэй байна | News.MN

Бөхийн барилдааны билет эрэлттэй байна

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.28-нд нийтлэгдсэн

ЦАГААН САР

Бөхийн барилдааны билет эрэлттэй байна

Бөхийн барилдааны билет эрэлттэй байна

“Урвуулагч” хэмээх шороон гахай жилийн сар шинийн барилдаан эхлэхэд долоон хоногийн хугацаа үлдлээ. “Буянт-Ухаа” ордонд болох бөхийн барилдааны тасалбар 10 мянган төгрөгийн үнэтэй бөгөөд худалдаанд гараад удаагүй ч эрэлт ихтэй байгаа аж.

Уг ордон 5000 хүний суудалтай ч нэг хүнд хоёроос илүү билет өгөхгүй байгаа юм байна. Иргэдийг билетээ авахдаа иргэний үнэмлэхтэйгээ ирж авахыг сануулжээ. Учир нь жил бүр тасалбар дамлан шаглаж зарах асуудал гардаг учраас ийм арга хэмжээ авсан байна. Сар шинийн барилдааны билетийг “Буянт-Ухаа” спортын ордоны билетийн кассаар худалдаалж байгаа аж.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.126.89.70

Хэн одоо худал хуурмаг ёс зүйгүй, спортын хандлагагүй, шуналтай, махан бөмбөгнүүдийг үзэх вэ ?

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.126.89.70

Худлаа

Avatar

Зочин 2019-01-28 66.181.178.23

baahan bilet avsan, zaragdahgui shatlaa. shirhegiig nji 1000-d ch bolov zarahsan. erguu mal buhchuudiig uzehgui geed humuus buh uzehee baisan yum uu?

Avatar

Сономцэвээн 2019-01-28 66.181.186.171

Тэр хол очиж үзэж байхаар гэртээ сайхан зурагтаар үзвэл гоогоо биш үү????? Зургаан залуу зааны үеэс хойш миний хувьд бөх үзэхээ бүүр больсоон.

Avatar

зочин 2019-01-28 66.181.166.196

Худлаа рекламдаад, одоо ямар тэнэг нь бөх үзэж явдаг юм

Avatar

4444 2019-01-28 43.228.129.131

Зөв зохион байгуулж байна. БУСО хамт олонд баяр хүргэе

Avatar

zochin 2019-01-28 78.48.35.161

Зураг дээр. Бөгсөн талаас нь харвал таньдаг ч хүн шиг. Батсуурь аврага маань сумын цолтой залуу бөхөд унахдаа "боох" мэх хийн муужруулж байгаа юм биш биз? Засуулуудаас нь л асуумаар байх юм.. Тэд нар нь ядахдаа хаачив аа?

Avatar

Бөхийн хорхойтон 2019-01-28 78.48.35.161

Мэх нь сайн харагдахгүй л байна. Гэхдээ "боох" мэх биш ээ. Жавьждах гэдэг мэх. Мэх мэдэхгүй байж юу гэж мэдэмхийрээд байгаа юм бэ. Сумын цолтны засуул нь харин ч маш анхааралтай, бүр бөхийж ирээд бүлтийтиэл хараад зогсч байгаа юм биш үү? Нөгөө зөсуул нь хам хэрэгт орчихож магадгүй гээд зугтаачихсан бололтой.

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.21.127.132

Батсуурь дурак бас хүн шиднэ яадгийн гээд явж байна. Надад 20 билет байна. Ширхэг нь 45 мянга. Хүргэлт үнэгүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж