Цэрэг дахин амиа алдахгүй, гаслант эх уйлахгүй гэвэл хонгилыг нураалцъя | News.MN

Цэрэг дахин амиа алдахгүй, гаслант эх уйлахгүй гэвэл хонгилыг нураалцъя

РЕДАКЦИЙН ЗУРВАС

Цэрэг дахин амиа алдахгүй, гаслант эх уйлахгүй гэвэл хонгилыг нураалцъя

Цэрэг дахин амиа алдахгүй, гаслант эх уйлахгүй гэвэл хонгилыг нураалцъя

Улстөрчдийн эрх мэдлийн төлөөх тэмцэлдээний эхний үе шат энэ долоо хоногт УИХ-ын дарга М.Энхболдыг албан тушаалаас нь чөлөөлснөөр дуусгавар болох нь бололтой.

Тоглоомын горьтиг дотор үлдэгсэд дараагийн тэмцэлдээнээ төд удалгүй эхлүүлэх нь тодорхой. “Хувьсгалт” тэмцэлд босоод байгаа, “хувьсгалт” тэмцэлд нэгдээд байгаа, “хувьсгалт” тэмцэлд уриалаад байгаа хүмүүс нэг зүйлийг хэлэхгүй байгаа нь дараа яах вэ, юу өөрчлөгдөх вэ гэдэг зүйл. Ард түмнийг энэрэн хайрлаж сайхан амьдруулна, ард түмний өмч болсон баялгийг тэдний нэрийн өмнөөс хамгаална гэж байгаа ч М.Энхболд огцорч, МАНАН устсаны маргаашнаас ард түмэн жаргаж цэнгэж, газар доор байгалийн баялаг мөнгө болон хөрвөх ид шид тохиохгүй нь лавтай. Сүхбаатарын хөшөө, Саарал ордон хавьцаа хүчний харьцаа өөрчлөгдөж, зарим нэг сэнтийн эзэд солигдлоо ч гудамжны цэвэрлэгч үүрийн таван жингээр босч ажилдаа гарч, сургуулийн багш утаан дундаа сургуулиа бэдрэн ирэх сурагчдаа тосч, шөнийн ээлжийн эмч сувилагч шөнөжин өвчтөнөө эргэж тойрч, талхчин талхаа барьж, малчин малаа малласан хэвээр байх болно. Тэдний хувьд юу ч өөрчлөгдөхгүй. Тиймээс өнгөрсөн долоо хоногт эрхэм гишүүдийн баталсан УИХ-ын даргыг албан тушаалаас нь чөлөөлөх тухай хуулийн заалтаас илүүтэй сэтгэлийг зурсан үйл явдал бол 19-хөн настай залуу эр цэргийн албанд очоод хэрцгийгээр харгислуулан амиа алдсан хэрэг байлаа. Яагаад гэвэл тэд бүгд хөвгүүнтэй, хөвгүүн нь төрийн дуудлагаар эр цэргийн албыг хаах үүрэгтэй. Цэргийн алба хаах үүрэгтэй гэдэг хуулийн энэ хэдэн үг тэдний үр хүүхдэд л илүүтэй үйлчилдэг.

Чадал тэнхээ муутайгийнх нь хүү цэргийн албанаас мултарч чадалгүй, дэг гэдэг цаасан дээр хараар бичигдээгүй ч цэрэг эрсийн цусаар бичигдсэн шударга бус орчинд хугацаат цэргийн алба хаахаас өөр аргагүй болдог хачин үзэгдэл хэзээнээсээ нааш байсан. Үүнийг хүн болгон мэддэг, ярьдаг. Уг нь “хувьсгалт” тэмцлийг ийм шударга бус зүйлийг цэгцлэхээс эхэлсэн бол эрх мэдлийн төлөө биш гэдэгт ядахдаа хэдэн хүн итгэх л байсан байх.

Магадгүй тэр хөөрхий хүүгийн эх үрээ зарим өдөр хоёр идүүлж чадаагүй ч эхийн хайраар дутаагаагүй л өсгөсөн байж таараа. Тэгж өсгөсөн эрүүл саруул үрээ гуравхан сарын өмнө цэргийн албанд үдэж, сүүгээ өргөөд хоцрохдоо хөрсөн биеийг нь тэвэрнэ гэж бодоогүй л байх. Тэгэх тэгэхдээ өөрөө ч хайрлаад чангахан ч ороогоогүй биеийг нь төрийн нэрийн өмнөөс хариуцлага хүлээсэн хүмүүс зэрэмдэглэсэн байхыг харах үйлтэй тэр эхийн шаналлыг хэн хариуцах юм бэ? Шударга ёсын төлөөх тэмцэл ийм л шаналлыг багасгахад хэрэгтэй бус уу. Ямар нэг хонгил байгаад тэрнээс болж амьдрал дөнгөж хөл тавьж, төрийнхөө төлөө зүтгэх гэж байсан цэцэг цэврүү шиг залуу амиа алдаж, төрүүлсэн эцэг эх нь амьдын тамд унаж байгаа бол нураалцаад өгөхөд бэлэн байна.

Цаг бусаар, харгислуулан амиа алдсан нь даанч тодорхой байхад “гаднын нөлөөгүй нас барсан гэсэн дүгнэлт гарсан” гэсэн эрх мэдэлтнүүдийн үг дэндүү тохуурхал байлаа. Энэ үгийг дамжуулсан цагдаагийн эмэгтэй үүнд буруугүй. Энэ үгийг хэлүүлж байгаа хүмүүс тэр хонгил дотор чинь байгаа бол нураалцъя.

Дахин хэн нэг залуу алтан амиа зуурдаар алдахгүй, дахин нэг эх дэрээ нортол уйлахгүй гэсэн баталгааг өгөх зоригтой хүн хувьсгалчдаас лав гарсангүй.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ЗөвЗөв
9
ХарамсалтайХарамсалтай
4
БурууБуруу
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Муунохой 2019-01-28 203.91.115.50

Батзандан бага дарга байгаад М.Энхболд кросст гүйсэнк бол юу бболох байсан болоо гээд төсөөлөөд үз дээ Энэ бол монголчуудын дарга араншин гээч нь шүү дээ шат шатандаа сэлэмдээд бай юу болохыг харцгаая

Avatar

RABDAN 2019-01-28 103.10.21.108

ЯАСАН амьсгал нь тасардаггүй цэргийн хэрүүл вэ?одоо больцгоо.хойд насандаа ядаж хурандаа болж төрөг л дээ.тэгээд өөрөө шийдэг.тангараг өргөсөн цэрэг шүү дээ.тангарагтаа хүрч чадаагүй л биз та нар бүү шоуд.нэгэнт ийм болж тэгээд яахав бид армигүй болох уу.Тэр хариуцсан шийтгэл хүлээх ёстой хүмүүсийг нь ялал за.Туйлширч байж эх орон Эрдэнэт мэрдэнэт ээ алдав.

Avatar

зочин 2019-01-28 59.153.113.54

армийн офицер жингийн илүүдэлтэй тарган гүзээтэй яагаад гэвэл цэрэг хүний хоолыг иддэг цэргээр хувьсгал хувийн бүх ажлаа хийлгэдэг цэрэг таван цулын хоол иддэг бас шоронгийн хуяг харгалзагч дарга нар бүгд гүзээтэй тарган хоригдлыг боолтой адилтгадаг энийг хэзээ арилгах вэ дарга нараа

Avatar

Зочин 2019-01-28 49.0.184.30

ДЭЭД ШАТНЫ ДАРГА ГЕНЕРАЛЫН ЦОЛТОЙ ЯРИАМААР БАЙНА. ТЭГЖ БАЙЖ ЭРС БАГАСНА,

Avatar

ЦЭРГИЙН АЛБА ХЭЦҮҮ 2019-01-28 66.181.180.114

Ахлагч нар нь архи бариад л албан тушаалдаа хэвээр үлдэх, дэвших зэргийн ажил үйлийг чадамгай хийчихнэ. Эд нарт ёс зүйн сургалт явагддаггүй, явагдсан ч ор нэрийн төдий дөө. Жинхэнэ хийх ёстой ажлаа тэд нар өөрсдөөсөө холдуулаад ахлагч нарт л өгчихөөд өөрсдөө чөлөөтэй сул амьтан энд тэнд л харайлгаж явна шүү дээ. Тэгээд хяналт сул байхад хариуцлага сахилга муутай ахлагч нар ингэж л даварч ёс бус үйлдэл гаргадгийг анхаармаар.

Avatar

Зочин 2019-01-28 59.153.115.81

Монголын арми оросоос дедовщина яргалалаар цэрэг удирдах балиар школ сурсан Ардчилсан шинэ Монголын арми дедовщинаас салж чадахгүй байна Ээж нар цэрэгт мордуулахын өмнө хүүгийг хариуцсан дарга нарт эрүүл энх мэнд ирүүлэх тангаргын гэрээгээр амлалт авч явуулж байх хэрэгтэй

Avatar

mjeedeee 2019-01-28 103.10.21.108

өө за эх оронд оо тангараг өргөхгүй ээж нь баталгаа шаарддаг торкиотой банди нараар эх ороноо мануулах нь л дээ.цэргийн тангараг гэж мэдэх үү.төр төмөр нүүртэй төрсөн бие чинь аймхай,зоригтой гэж 2 хон нүүртэй байдаг юм шд.

Avatar

КК 2019-01-28 103.10.21.108

өө за эх оронд оо тангараг өргөхгүй ээж нь баталгаа шаарддаг торкиотой банди нараар эх ороноо мануулах нь л дээ.цэргийн тангараг гэж мэдэх үү.төр төмөр нүүртэй төрсөн бие чинь аймхай,зоригтой гэж 2 хон нүүртэй байдаг юм шд.

Avatar

үнэт зүйлсээс илүү мөнгийг эрхэмлэгч танд 2019-01-28 139.5.217.91

бүү яар доороос нь нураах боломжгүй тогтолцоог дээрээс цөм цохих хэрэгтэй 28 жил бугшсан идээ бээрийг шахах хэрэгтэй сэтгүүлч та энэ нийгмийн нэг хэсэг өнөөдөртөө та болж бгаач та бол үзэл бодлоо далд байдалаас илэрхийлж буй бидний нэг ил гарах зориг бгаа эсэх эргэлзээтэй бүх зүйлийг сайн сайхан болно гээд духаа цоортол өвдөгөө халцартал мөлхөж бгаа төвдүүдээс сэтгэлгээний хувьд их хол зөрөхгүй бид ийм үед бүх болж бүтэхгүй зүйлсийг хийхийг өөрчлөхийг зориж бгаа нэгэндээ наах гээд яахав

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.55.188.40

Уянгаар халгих юу байхав дээ. Ийм байдал гарсаар л байх болно. Бидний хариуцлага, ухамсар дээшлээгүй юм чинь юу өөрчлөгдөх юм бэ? Нэг нам, хонгил нурахаар өөрчлөгдчих юм гэж үү? Үгүй байх аа. Бидний сэтгэлгээний инерцээс хамаарна.

Avatar

иргэн 2019-01-28 202.126.89.97

арми цагдаа байгаа тулдаа бид тайван амьдарч байгаа.Дээрх бичиг армийг мэддэггүй зөвхөн уянгын халил маягаар бичжээ. Яг үнэндээ монголд өнөөдөр хэдэн хүн энэ бурангуй нийгмиээм үхэж байна гэдгийг эхлээд харах ёстой. Дэлхийн ямарч арми угаасаа хатуу чанга дэгтэй байдаг. магадгүй өөр арга ч байхгүй байж болно.Харин нийгэм биш болсон. Баардсан хүүхэндсэн нүүрээ буддаг залуучууд армид очоод шоконд орж байна. Хэрвээ 1970-80-д оны армитай адил дэглэх юм бол бараг бүгд мани болох байх. Иймд арми гэхээс

Avatar

Зочин 2019-01-28 182.160.1.160

70 -80 ond uhejl baidag hench toodoggui uel baisan baijhgui yu medee medeelel baihgui hun uhseniig hench medehgui ueiig ih saihan yrij baih shiwdee

Avatar

kk 2019-01-28 103.10.21.108

тангараг гэж юу байдагыг сайн хэлж ойлгуулах хэрэгтэй.80 аад онд арми д очоод тангаргын баярын дараа ротын дарга ээжид маань за ингээд эх орныхоо төлөө ямарч эрсдэлд амь нас аа зориулнаа гээд танай хүү чинь гарын үсэг зурлаа.гэж билээ.бахардаж цэрэг нас бардаг.Жа нь шоронд явдаг тийм үе байж дээ.

Avatar

irgen 2019-01-28 129.219.21.181

Huuhdiin amiig bitgii uls turjuulih gd bai!

Avatar

Зочин 2019-01-28 150.129.143.163

зөв . Үнэхээр зөв бичиж

Avatar

zochin 2019-01-28 118.200.215.28

ter baitugai armyiin alba haah hugatsaag 3 jil bolgh hergtei ymar negen ersdel salbar bvr deer bdg shvv dee tsergiin alba bol changa alba terntei margahgvi biz enhiin tsagt huls ih garval dainii tsagt tsus bga garna gedg shvv dee achaalal daahgvi bgaa ni 10 jiliin bieiin tamiriin hicheel oligtoi orhgvi bgaagiinh bolw uu \nhvn ardiin sport chuluut tsagaa ongrvvleh gazar hovor bsn ch vntei harin baar sav olon bolj uuj ideh ni heterch arhidalt zaluujisniih bolow uu gj bodhiin

Avatar

zochin 2019-01-28 59.153.113.113

bitgii xutsaad bai uxer mongoloo chi uuriinxuu xuuxdiig yavuulj yargaluulj aluul

Avatar

кк 2019-01-28 103.10.21.108

тангараг гэж юу байдагыг сайн хэлж ойлгуулах хэрэгтэй.80 аад онд арми д очоод тангаргын баярын дараа ротын дарга ээжид маань за ингээд эх орныхоо төлөө ямарч эрсдэлд амь нас аа зориулнаа гээд танай хүү чинь гарын үсэг зурлаа.гэж билээ.бахардаж цэрэг нас бардаг.Жа нь шоронд явдаг тийм үе байж дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-28 182.160.1.160

aygui bol enenii huuhed tseregt ywaaguidee

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.179.31.60

Цэрэгт яваагүйхүний үг

Avatar

116 2019-01-28 112.72.12.3

САЙД НЬ ЖАНЖИН ШТАБЫН ДАРГА ОРЛОГЧ АНГИЙН ЗАХИРАГЧ НАР НЬ БҮГД ОГЦРОХ ЁСТОЙ

Avatar

Derbet 2019-01-28 202.126.89.147

Uhseniih ni tseregt shudarga yos alga gej dongosood bgaa avgai vee. Dain bolvol esreg tal iluu uchraas shudraga bish bn geed buuj uguh bolj bn uu. Army-g bitgii samruulaad hayachih. Huuli tsagdaa shuuh prokuroriin hajuud tsever yavaa. Etseg ehchuud huuhdiinhee eruul mended sain anhaartsgaa.

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.9.43.232

БХЯ сайд Н.Энхболд ард түмнээсээ уучлал гуйгаад ёс зүйн хувьд хариуцлага хүлээж огцрох болжээ

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.70.34.70

Энэ армийнхан гэж нэг бугширсан харанхуй хар масс байна аа. Цэрэг дэгтэй байх ёстой гэж үгээр бүхнийг халхавчлан үг дуугүй, ямар ч бузар булайг дараад өнгөрдөг энэ явдлаа хэзээ халах юм бэ. Арми ийм байхад эцэг эхчүүд хүүхдүүдээ армид явуулахгүй байх хэрэгтэй. Армид алба хаахгүй байх хэрэгтэй. Эх орноос урвасан гэж буудах уу. Тэнд очоод тамлуулж үхэж байснаас шуудхан буудуулчихсан нь шулуухан юм биш үү. Цэрэг тамлаж алсан дарга нарыг дороос дээш бүгдийг нь халж шоронд хий.

Avatar

иргэн 2019-01-28 202.126.89.97

ОДООГИЙН ЦЭРГҮҮДИЙГ 1980-Д ОНТОЙ ЯАЖ ХАРЬЦУУЛАХ ВЭ ДЭЭ. ТЭР ҮЕИЙН МОНГОЛЫН АРМИЙГ МИЛИТАРИСТ АРМИ ГЭЭД ХЯТАД ХҮРТЭЛ ЖИЙРХДЭГ БАЙСАН ГЭЖ ГАДААДЫН СОНИНД БИЧСЭН БАЙСАН

Avatar

mergen 2019-01-28 103.10.21.108

х****а чи чиний хятад чинь харин милитарист байсан шүү.монголын ардын арми хэзээ ч бусдын нутагт өнгөлзөөгүй.80 оны цэргүүд харзны усанд орчихоод хасах 30 хэмд чапа цагаантай жагсаж ,жинхэнэ эр цэргийн амьдралаар туулж явсан юм.цэргийн албыг 2 жил болгох хэрэгтэй.хатуу хуультай тушаалыг хуульчилах хэрэгтэй.Эр хүн эх оронд хэрэгтэй болохоос нэгийгээ үхэнгүүд айж ухардаг мохоо сэтгэлтэнгүүд хэрэггүй.

Avatar

дорж 2019-01-28 202.126.89.97

АРМИД ХҮЧТЭЙ ЭР ХҮН ХЭРЭГТЭЙ. ГЭТЭЛ СҮҮЛИЙН ҮЕИЙН ЭРЧҮҮДП АРХИ БАР ЗУГАА ХӨӨСӨН 10 КМ АКА ҮҮРЭЭД ГҮЙЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛТЛОО ДОРОЙТСОН. 1980-Д ОНД АРМИД ХАЛ АСМАН ШИНЭ ЦЭРЭГ НЬ ӨӨРИЙН НОИООР ЯВААД ИРДЭГ МУНДАГ БАЙЖЭЭ. БААРНААС ЦЭРЭГТ ИРЭГСЭД ЯАЖ ЭХ ОРНОО ХАМГААЛАХ ВЭ. АРМИ БОЛ ХАЛАМЖИЙН ГАЗАР БИШ. АРМИ ЦАГДАА БАЙГААГИЙН ХҮЧИНД ТА БҮГД ТАЙВАН ХОНОДОГ ШҮ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.21.106.127

Хөгшин жа-гараа алба хаалгуул дөө. Одоогийн залуус бүгд харшилтай болоод байх шиг байна. Амархан амьсгалын дутагдалд орно ш дээ.

Avatar

Vjf 2019-01-28 202.126.89.174

mongol erchuud hariugui archaagui huuhen shig bolson

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.126.89.174

mongol erchuud hariugui archaagui huuhen shig bolson

Avatar

Зочин 2019-01-28 149.167.33.143

ЭНД БОЛОН ЯАМАН ДЭЭРХИ ҮХЛИЙН ДАРААХАН ЦАГДААГИЙН ЭМЭЭ ШУУД ӨМГӨӨЛСӨН МЭДЭГДЭЛ ХИЙСЭН НЬ ЦАГДАА ШУДАРГА БУСЫН ХОНГИЛЫН НЭГ ХАНА ГЭДГИЙГ БАТАЛЛАА

Avatar

буруу зүйл бүхэн нэхүүлтэй 2019-01-28 103.26.193.254

Дарамтлах, зодох, дээрэмдэх үйлдэл амь бөхтэйгөөр ангиудад байна. БХЯ ны арын цэргийн ангид дүү хүү цэргийн албаа хааж байгаа. Ах, дүү, найз нөхөд нь эргэлтээр очоод хэдэн төгрөг өгөхийг андахгүй булаадаг юм байна лээ. 2 удаа булаалгасан байна. ХЭЛ ам гээд бид дуугүй л байгаа. Шанаадах бол тогтсон ёс гэсэн. ИЙм БАЙХАД бхя НЫ ХАН ТОМ ЗҮЙЛ ЯРИХ Ч ХЭРЭГ АЛГА. жаахан ӨӨРЧЛӨЕ ГЭВЭЛ бхя ААС ӨӨРЧЛӨЛТИЙГ ЭХЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ. энэ ОЛОН ГЕНЕРАЛ, ХУРАНДАА НАРЫН НЭМЭР ХАРАГДАХГҮЙ БАйна

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.179.27.167

Омнох засгуудын уед бид чинь ийм ч гэрээ тийм тийм ч татварын нэмэгдэл гээд хэрэлдээд сууж байдаг байлаа одоо харин ийм ч хуурийн толбо тийм ч сваровки цаг гээл хэрэлдээд сууж байдаг болжээ монгол ялах гэж ийм л юм байдаг ажээ

Avatar

Иргэн 2019-01-28 139.5.219.161

Е-март 3 дээр ажиллаж байсан 3 залуу нас барсан бна.Орой нь гэртээ хариад 2 нь өнгөрөөд,нэг нь одоо маш хүнд бгаа юм бна

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.9.43.232

Нөгөө 5 хувьсгалч Аюурсайхан Ж.Батзандан Л.Оюун-Эрдэнэ Хувийн сургууль төгссөн хуульч Нямбаатар банкны эзэн Л.Болд нар хаана байна. Хонгилын 1 үзүүр гараад ирлээ. Нөгөө шударга ёсны эцэг аугаа У.Хүрэлсүх хаана байна

Avatar

Иргэн 2019-01-28 110.70.52.16

Нөгөө Оюун-эрдэнэ мэтийн хувьсгалч залуучууд яагаад батлан хамгаалахад байгаа энэ болохгүй байгаа асуудлын эсрэг өлсгөлөн зарлахгүй, асуудлыг эцэслэхийг уриалан дуудахгүй өлбийчихөв өө. Хаана байна аа, та нар. Талбай дээр ирээч ээ, санаа оноо, орилоод байдаг дуу хоолойг чинь сонсъё.

Avatar

Зочин 2019-01-28 64.119.26.55

Хүрэлсүхээ одоо болно огцорооч ээ. Чи юу ч хийсэнгүй штэ. Ингэж монголоо хорлоод яахнав тэр австрали руугаа зайл

Avatar

Хүрэлсүх огцор!!!!!!!! Төрсөн дүү нартайгаа нийлж Монгол төрөөс хулгай хийсэн бузар Ерөнхий сайд 2019-01-28 104.218.63.72

Энэ Хүрэлсүхийн Засгийн газар юу хийсэн бэ? Юу ч хийгээгүй баахан албан тушаалын төлөө л 2 жил үзэлцлээ. Тэгээд Засгийн газараараа хулгай хийчээд ЖДҮ-чидээ хамгаалж үлдсэн. Хүрэлсүх өөрийн төрсөн дүү нартайгаа нийлж ЖДҮ-ээс мөнгө хуссан. Сайхан ээж аавын охид хөвгүүд маш сэжигтэй байдлаар амь насаа алдаж дууслаа. Мордохын хазгай гэгчээр Хүрэлсүх минь огцор доо одоо. Чиний наад худлаа сүржин даржин ярианаас ард түмэн залхаж байна эргүү минь. Чи ямар ч ажил хийсэнгүй баахан хүүр л цуглууллаа.

Avatar

Зочин 2019-01-28 66.181.168.81

Нэгэнт газар унасан Энхболдыг хамаг гайг таригч, болохгүй бүтэхгүй бүхний эх гэж баахан хэрэг үүрүүлж байгаад авч хаяаж мангасыг дарж сайн цагийн эхлэлийг тавьсан сэлэм агссан баатар эрийн дүрээр тодрох тактик боловсруулаад хэрэгжүүлчихлээ. Гэтэл жинхэнэ асуудал хүндээ байснуу тогтолцоондоо байснуу. Үнэхээр ард түмний төлөө байсан уу эсвэл ашиг сонирхолоо хэрэгжүүлэхэд нь саад болоод байсан бул хар чулууг авч хаясан уу цаг хугацаа харуулах биз дээ.

Avatar

зочин 2019-01-28 202.5.198.10

Гаслант эх байхдаа ч яахав

Avatar

Батлах хамгаалахын сайд Н.Энхболд огцор !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-01-28 104.218.63.72

Н.Энхболд огцор !!!!!!!!!!!!!!! Одоо жоохон ёс зүйтэй бай. Хүний сайхан үрийг алчаад Батлан хамгаалахын сайд нь юу ч болоогүй юм шиг хээв нэг ярьж байх юм. Өөрийнх хүүхдүүдээс цэрэгт явсан хүн байхгүй дээ баттай мэдэж байна. Батлан хамгаалахын сайд, ЗХЖШ-ын дарга, тэр Хуурай замын ямар юмны дарга ч гэдээ бүгд огцор л доо та нар. Та нарын албан тушаалаас үнэтэй хүүгийн амь уу лаларуудаа!!!!!!!!!!!!!!!!!! Хариуцсан бүх хүмүүс нь ажлаа өгөөд зайлцгаа ард түмэн харж байгаа шүү та нарыг муу гөлөгнүүд

Avatar

Зочин 2019-01-28 66.181.168.81

Манай Хүрэлсүх сайдын талд л байвал ЖДҮ авч болно, хүн алсан ч яахвэ Ми.Энхболд гэгч мангасыг унагаах баатрууд болохоор ер нь юу ч хийсэн болно. Ард түмэн ойлгоно.

Avatar

Зочин 2019-01-28 122.201.21.93

Шүүх эмнэлгийн дүгнэлт гараагүй, хэрэг нь эцэслэн шийдэгдээгүй байхад худлаа, үнэн юм бичин мэдэмхийрч, сенсаци дэгдээдгээ больмоор юм.

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.179.27.167

Энэ засгийн газар баахан хуурнээс оор хийсэн ажил байнуу

Avatar

Зочин 2019-01-28 103.229.123.146

хүн хүн ѳѳриййн ѳнцгѳѳр дүгнэж байгаа байх миний бодлоор 7 сарын хэргийг амарбатад тохоод орхиход яг гардан буудсан хүн олдоогүй тэгс ээд л ѳнгѳрсѳн энэ манан ююу ч хийж мэдэх урт гартай хүмүүс энэ заасгийн нэр хүндийг унагах цаашлаад том хэргүүдиййг олны анхаарлаас холдуулхын тулд яажж ч мэдэх нь еерѳхий сайд гэнэдэж болохгүй хуучин томилогдсон хүмүүсийг бүгдийг солих хэрэгтэй ховдынхон

Avatar

Nyamaa 2019-01-28 139.5.216.224

Nyamaagiin Enkhbold said ogtsroochee!! Khyykhdiin ami naas ynetei suudal uu? s**!

Avatar

Зочин 2019-01-28 103.212.118.200

Хууль хэрхэн үйлчлэхийг нь л харая

Avatar

Өндөр настан 2019-01-28 66.181.191.216

МОНГОЛД ҮНЭН ГЭЖ ҮГҮЙ БОЛЖ ХЭЭЛ ХАХУУЛЬ ГАЗАР АВЧ ҮНЭНЧ АЖИЛ ХИЙЕ ГЭСЭН БОДОЛБАИХГҮИ.ГАХЦГҮИ ТАТВАР ТӨЛӨГЧИЙН МӨНГИЙГ ИДЭЖ УУХ СОНИРХОЛТОЙ ТАНИЛ ТАЛАА ЦҮНХ БАРИГЧДАА ДЭМЖСЭН ХУЛГАЙЧИД ОЛШИРСОН УЧИР ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХ ХҮН ҮГҮЙ ШУДАРГА БУС ХҮМҮҮС ТӨРД ОЛНООР ШУРГАЛЖ БИЕ ХҮНДЭЭ ТАВИХ ХЯНАЛТГҮЙ БОЛСОН УЧИР ТӨРИЙГ СУУРИАР НЬ ӨӨРЧИЛЖ ХАРИУЦЛАГА ЯРЬДАГ АЖЛАА ҮНЭНЧ ХИЙХ ЧАДАЛТАИ БОЛОВСОН ХҮЧНЭЭР БҮРДҮҮЛЖ ТӨРД ЯАРАЛТАЙ ЦЭВЭРЛЭГЭЭ ХИЙГЭЭЧ. Н.ЭНХБОЛД УУЧЛАЛТГУИЖ АЖЛАА ӨГ ДААХГҮЙ НОХОЙ БУЛУУ ХУРААВ .

Avatar

Зочин 2019-01-28 66.181.161.32

Ер нь бид л өөрсдөө хуулийн ойр зуурын мэдлэгтэй байж, өөрт хамаарах нотлох баримтаа боломжоороо өөрөө бүрдүүлж, өөртөө хадгалж байгүй бол цагдаад итгэлтгүй болж. Жнь: зам тээврийн осол аваар болвол ослын газрын зургийг өөрөө тал талаас нь авч баримтжуулах. Тэгэхгүй бол нэг мэдсэн араас чинь мөргөсөн машины зөв болоод өөрөө бөөн торгууль төлөхөөр болчихсон байхыг үгүйсгэх аргагүй юм байна. Тэр загвар өмсөгч охины цамц солигдсон байдал, энэ талийгаач цэргийн хэрэг дээрх хэвлэлийн ажилтны яриа…

Avatar

zochin 2019-01-28 49.0.140.68

Анх зам тээврийн яаманд хүн алуулахад л Хүрэлсүх мэдэгдэл хийж төрийн албаны ёс зүй, сахилга батыг сайжруулнаа гээд байсан. тэрнээс хойш сайжирсан юм байна уу.. төрийн албаныхан вагонд архидаж эд зүйлс эвдэлсэн, зодолдсон, хурал дээр унтаж байна, одоо нэг сайхан хүүг алчлаа. энэ сахилга бат гээч юмаа тултал нь сайжруулаад болохгүй хүмүэсээ халаад жинхэнэ их цэвэрлэгээгээ хийж эхэлмээр байнаа. энэ маягаараа дахиад л хүний алтан амь хохирно.

Avatar

монгол иргэн 2019-01-28 202.131.236.170

Цагдаагийн албаны эмэгтэй хэнэг ч үгүй "гадны нөлөөгүй нас барсан" гэж ярьж, байх нь үнэхээр цагдаагийн байгууллагын доройтолыг харуулж байлаа. Хэн цэрэгт хүүгээ явуулах вэ? Ерөнхий командлагч аа?????

Avatar

Зочин 2019-01-28 202.131.243.190

Манай томчууд асуудлыг үнэн мөнөөр шийдэхийн оронд яаж буруу шийдэх вэ. яаж хуулийн дээр бид нар байгаа шүү гэдгээ харуулах гэж улайрах юм даа. 30-д оны үе байсан бол ардын сэтгэлийг үймүүлж армийн хүчийг сулруулла гээд тэр өдөрт нь буудаж алаад хэдэн тэнэгүүдийг дахиж ийм юм хийх зүрхгүй болгох байлаа.

Avatar

112 2019-01-28 202.179.25.20

Т1 юм бичих юм. Амьдрал шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-28 119.40.98.10

Н.Энхболд огцрох байлгүй дээ…

Avatar