Мягмар гаригт М.Энхболдыг чөлөөлнө | News.MN

Мягмар гаригт М.Энхболдыг чөлөөлнө

Мягмар гаригт М.Энхболдыг чөлөөлнө

Мягмар гаригт М.Энхболдыг чөлөөлнө

Ерөнхийлөгчийн санаачлан батлуулсан УИХ-ын тухай болон Дэгийн тухай хуульд оруулсан нэмэлт өөрчлөлтийн дагуу олонх УИХ-ын даргыг огцруулах өргөдөл өргөн барьсны дагуу үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөхөөр болсон билээ. Хууль өнгөрсөн Баасан гаригаас хэрэгжиж эхэлсэн бөгөөд үүний дагуу УИХ-ын 39 гишүүн М.Энхболдыг чөлөөлөх бичиг өргөн барьсан.  УИХ-ын даргыг чөлөөлөх асуудлыг ирэх Мягмар гаригт УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар хэлэлцэхээр товлосон байна.  Тодруулбал, 

УИХ-ын дарга М.Энхболд  "Би албан тушаалтай зууралдахгүй.  Хуулийн дагуу ажлаасаа чөлөөлөгдөхөд бэлэн байна.  Тиймээс асуудлыг хуулийн дагуу хэлэлцэж шийдвэрлэн, уламжлалт Цагаан сарын баярын наана шинэ Их Хурлын дарга томилогдох нь зүйтэй" гэсэн байр сууриа илэрхийлсэн билээ.

Мөн  УИХ-ын Тамгын газрын дарга Ц.Цолмон “УИХ-ын гишүүдээс УИХ-ын даргыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөх хүсэлтийг өнөөдөр өгсөн. УИХ-ын Дэгийн тухай хуулиар Даваа гаригт намын бүлэг, Мягмар, Лхагва гаригт байнгын хороод, Пүрэв, Баасан гаригт чуулган хуралддаг уламжлалтай. УИХ-ын даргын дэргэдэх зөвлөл хуралдаж, Мягмар гаригийн 10.00 цагт Төрийн байгуулалтын байнгын хороог хуралдуулах, түүний дараа чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар УИХ-ын даргыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөх асуудлыг оруулахаар товлолоо. УИХ-ын даргын зүгээс энэ асуудлыг нэн яаралтайгаар хэлэлцэх, захирамж гаргасан" гэсэн тайлбар өгсөн юм.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-27 112.214.88.121

Ми овогт с.эрдэнэ д.эрдэнэбат ж.эрдэнэбат хаянхярваа нарыг эргүүлэн татаж элбэгдорж бадамжунай дорлигжав батүүл нартай хамтатгаж шалга.

Avatar

шу 2019-01-27 64.119.20.96

zuuraldahyn deedeer zuuraldlaa. zuun jil bolson yum shig hugatsaa aldlaa

Avatar

Зочин 2019-01-27 202.179.27.214

Энэ пизда Мягмар гариг хүртэл ямар хор найруулах, гадаад руу яаж зугтах талаар бодоод сууж байгаа байх...

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

Нямдоржийг УИХ-ын дарга болгох гэж хүмүүс өлсөж, чангаж, хөлсөөр жагсаж, их хурал бойкотлож мөн ч их сүр дуулиантай юм болж байнаа

Avatar

ард түмэн 2019-01-27 66.181.190.154

олон юм хуцаад блгүй үайлаад өг нялуун новшийн хужаа вэ чамайг үайлбал хууль хяналтын луйварчингуудыг цэвэрлэмээр бна

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

ха хаха чи нэг цэвэрлэж харагднаа. муу хөлсний яшка

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-01-27 103.212.117.122

Зайлсан хойно нь л зайллаа гэхээс биш,нойтон хамуу шиг салж хагацдаггүй новшын амьтан.

Avatar

Зочин 2019-01-27 112.214.88.121

Ми-г эргүүлэн татаж шалга. Элбэгдоржийг АСЁМ эрдэнэтийн 49 Жастин капла болормаа сангийн хэргээр оймсдох цаг ирлээ

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

кккккккккккккккккк одоо л гэнэт ухаан орж гэнэ хо хо хо , кккккккккккккк

Avatar

Зочин 2019-01-27 112.214.88.121

Энийг гишүүнээс ч татаж эрүү үүсгэх .элбэгдоржийг АСЕМ эрдэнэтийн 49 Жастин капла зоригийн хэргээр эрүү үүсгэ.

Avatar

Зочин 2019-01-27 112.214.88.121

Миеэдоржийг хосоор нь сиамын ихэр маягаар шүүх хэрэгтэй. Эргүүдорж гадаадад эргүүтээд Монголд морожэн байхгүй гээд балайраад яваа сурагтай.

Avatar

Зочин 2019-01-27 202.126.89.236

МИЕЭГ Ч ИЙМ ХОГЫН НӨХӨР ГЭЖ БОДСОНГҮЙ ДЭЭ !!! АРАЙ ДЭНДҮҮ МУЛГУУ ЮМ БАЙНА !!!

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

харин ч ёстой хууль мэддэг, хуулиа мөрддөг хүн байна даа. хууль энэ тэрийг мэддэдгүй, боловсролгүй, муйхар булгуу, Баттулга, Хүрэлсүх нарыг ёстой аргын барж байна даа. мэдлэг боловсролтой хүн цаанаа л ондоо юм даа

Avatar

шу 2019-01-27 64.119.20.96

chi odoo tarvaga yum u

Avatar

Зочин 2019-01-27 202.9.42.193

итгэхгүй , гэвч эрт орой зайлж л таараа хулгай булхайгаа нуусанс ч илрүүлж л таараа тиймээс мулгуу энхболд аятайхан л зайлааарай

Avatar

Зочин 2019-01-27 64.119.20.204

хулгайгаа гүйцээж дуусгаад зугтлаа даа.

Avatar

Зочин 2019-01-27 149.167.33.143

ҮХДЭГГҮЙ ЭЭ????

Avatar

Иргэн 2019-01-27 64.119.25.163

Чи өөрөө үхвэл таарна

Avatar

Зочин 2019-01-27 43.242.243.57

ТӨРИЙН БОЛОН ЭРҮҮГИЙН ХЭРГИЙН ЭЗЭН ЭЛБЭГДОРЖ ГАДААД УЛСУУДАД БОЛЖ БАЙГАА АРГА ХЭМЖЭЭНҮҮДИЙГ ТӨЛБӨР ТӨЛЖ ХЭСЭЭД Л ТҮҮНИЙГЭЭ УРИЛГААР ОРОЛЦОЖ БАЙНА ГЭЖ ХУДАЛ МЭДЭЭЛЖ ЯВДАГ ӨВЧТЭЙ БОЛЖЭЭ.

Avatar

ард түмэн 2019-01-27 66.181.190.154

элөэгдорж нээрэн солиорсон эсвэл идсэн мөнгөндөө хахаж цацаад бүр тэнэг болцон бх арай л онигоотой юмаа өмнөөс нь бүр ичээд бж суух газар олдохгүй юм

Avatar

Иргэн 2019-01-27 64.119.25.163

ТББХ-ны болон Чуулганы ирц хүрэх болов уу. Гишүүд орон нутгаар аварга малчдын шагнал гардуулж яваа гэсэн. Мөн чуулган дэнр нууцаар санал хураавал НИЯтЯх-нх шиг юм болохыг үгйсгэхгүй.

Avatar

Халх 2019-01-27 202.21.106.141

Энэ увс МАН монгол улсаар тоглоод дуусах нь . Нямдорж УИХ ын даргын суудлаа авах гэж мөн их яарч байна. Хэдэн хөөрүү Батзандан, Оюуэрдэнэ нарыг турхирсаар байгаад дөрвөд Нямдорж санасандаа хүрлээ. Одоо монгол сайхан болчих юм гэнэ. Горьд!!!! ....... ............ ....дөрвөн шийрмах биш. Гэж!!!!!

Avatar

Зочин 2019-01-27 43.242.243.57

АЙСНАА НУУХ ГЭЖ БИТГИЙ ЭЛИЙ БАЛАЙ ЮМ БИЧЭЭД БАЙ. Ц.НЯМДОРЖ УЛС ТӨРЧИЙН ЯГ ЮМ ХИЙХ НАСАНД ДӨНГӨЖ ХҮРЧ ЯВАА ХҮН. НУСГАЙ БАНЬД НАР БОЛООГҮЙ , ЧАДАХ Ч ҮГҮЙ!!! Ц.НЯМДОРЖ ЭХ ОРОНЧ, ШУДАРГА ХҮН ГЭДГЭЭ НЭГЭНТ ХАРУУЛСАН!

Avatar

Зочин 2019-01-27 150.129.140.242

Нямдоржийг шударга гэж үнэлдэггүй шүү ард түмэн. Харин ч төрийн хутгуур мөн болой. Хэрүүлч новшийн төрийн гай бгаа юм.

Avatar

Зочин 2019-01-27 182.160.38.175

Энэ хун улс орон хунд байдалд байгааг мэдрэхгуй бнаа

Avatar

Бямбаа 2019-01-27 202.9.42.195

UIH-dargiin suudkiig avah geed uheldeed bga nuhduud teriig avaad shudarga yosiig utgaar ni tigtooj chadahguu bol ard tumnui uur hileng diilehgui bolno shuu!

Avatar

Zochin 2019-01-27 150.129.142.208

Zov

Avatar

МИЕЭ , ТАРВАГА = МАН, АН СӨНӨТҮГЭЙ 2019-01-27 202.126.89.236

ЭРДЭНЭТИЙН 49%- ЫН БУЛХАЙ , ЛУЙВАРАА ХААГДААГҮЙ БАЙХАД НЬ ХУУЛЬ ЗӨРЧИН ГАДНЫ ГЭХ КОМПАНИД ЗАРЖ ТӨӨРӨГДҮҮЛЭХ НЬ ДЭЭ !!! МИЕЭ , ТАРВАГЫН ХИЙСЭН ХУЛГАЙ МАШ ИХ ДЭЭ !!! МӨНЧ ОЛОН ХҮНИЙГ ХАМАРНА !!!

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

чи мэдэж байгаа юм бол, худлаа улиглаж хэвтэхээр тэгээд чаддаг юм бол арга хэмжээ авалдаа, муу үхрээ

Avatar

намсрай 2019-01-27 103.240.240.73

бүх хорыг УВС нам зохион байгуулж Нямдорж Хүрэлсүхээр тоглоод өөрсдөө хожих

Avatar

Равдан 2019-01-27 202.9.43.163

Албан тушаалаас бол чөлөөлж болно оо, харин хариуцлагаас чөлөөлж зүгээр толгойг нь илээд явуулж болохгүй. Хожмын спикерүүдэд сургамж болог.

Avatar

Зочин 2019-01-27 43.242.243.57

Зүйтэй

Avatar

Зочин 2019-01-27 202.9.42.193

зөв

Avatar

Равдан 2019-01-27 202.9.43.163

Албан тушаалаас бол чөлөөлж болно оо, харин хариуцлагаас бол чөлөөлж зүгээр толгойг нь илээд явуулж болохгүй. Хожмын спикерүүдэд сургамж болог.

Avatar

Манангийн засаглалын үед Монголын тэргүүн баяны эгнээнд шургаж багтсан банкны эзэн Л.Болдын шударга ёсны тэмцэл 2019-01-27 202.9.43.232

М.Энхболд огцороод явна биз түүний дараа шударга ёс гэдэг нийгмийн том хүлээлт үлдэж байна. МАН- залуус цагаан байшингийн шатаасан Ж.Батзандан, Манангийн засаглалтын үед олон удаа УИХ ЗГ гишүүн болсон Голомт Богд гэж хувийн банктай болж амжсан төрийн ордон хүүхдийн парк баруун 4 замд маш үнэтэй газартай болж Хамарын хийдийн газрыг Хятадуудад олгосон Монгол тэргүүн баяны нэг Л.Болдын шударга ёсны шоуний төгсгөлийг удахгүй харна

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

МУЙХАР, МУЛГУУ АРГААР, ХУУЛЬ БУСААР УИХ-ын даргыг огцруулах гэж мугуйдласан, эрдэм боловсролгүй, бүдүүлэг, булчингаар, мөнгөөр, дарангуйллаар шийдэх гэж улс орны ажлыг 40 гаруй хоног саатуулсан Баттулга, Хүрэлсүх түүний гар хөл бологч тэдний угаадас долоогч 40-ыг хууль хяналтын байгууллагад шилжүүлэх хэрэгтэй. Энхболд тэдэнд хууль ёс гэж бас байдгыг мэдрүүлсэнд баярлалаа

Avatar

irgen 2019-01-27 218.189.35.1

Tiim shuu . Huuliin daguu shiiduulj boldog gedgiig haruullaa.Alban tushaaltai zuuraldah aavin huu bish gedgiig ni adgiin amitad oilhohgui yumdaa .

Avatar

иргэн 2019-01-27 202.179.26.185

News mn сайт Сэтгэгдэл устгаж байна

Avatar

иргэн 2019-01-27 202.179.26.185

Эрх ашиг Албан тушаалынхаа төлөө 40 гаран хоног Улсын ажил гацааж Улс нийгэм Иргэд олон түмэнд ихээхэн Хохирол учруулсан Хэргээр МЭнхболдыг Хуулийн байгууллагад шилжүүлэх хэрэгтэй

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

ха ха ха

Avatar

Зочин 2019-01-27 202.9.42.193

юун 40 хоног яг 2 сар гаран болж байна

Avatar

иргэн 2019-01-27 202.179.26.185

Эрх ашиг Албан тушаалынхаа төлөө 40 гаран хоног Улсын ажил гацааж Улс нийгэм Иргэд олон түмэнд ихээхэн Хохирол учруулсан Хэрэгээр МЭнхболдыг Хуулийн байгууллагад шилжүүлэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-01-27 149.167.33.143

АРД ТҮМЭН УУЛ НЬ 76 ИЖИЛХЭН ГИШҮҮН СОНГОЖ УИХ ГЭДЭГ ТӨЛӨӨЛЛИЙН БАГУУЛАГА БҮРДҮҮЛСЭН ЮМ САН. ГЭТЭЛ ЭНЭ ХАЧИН АМЬТАН ӨӨРТӨӨ ХЭТ ДАВУУ ДАЛАЙ ДАЯН ДАРХАН ТҮМНИЙ МАНЛАЙ ИЖИЛ ЭРХ ӨГЧИХЭЭД АРД ТҮМНИЙГ ТӨР ЗАСГИЙГ ДААПААЛААД ДААЖИГНАМД БАЙДАГ НЬ ХАЧИН АА. УУЛ НЬ ЭНЭ Ч ТЭРИЙГ САНААЧЛАХ АМЬТАН БИШ Л ДЭЭ. МАНАН МАФИ Л ТИЙМ СУПЕР УИХ ДАРГЫГ БИЙ БОЛГОЛОО. ОДОО ЗАСАХГҮЙ БОЛ БАС НЭГ МАДУРО ТӨРӨХ АЮУЛ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

76 мал өөрсдөө л УИХ-ын даргаар дуу нэгтэй сонгоо бүз дээ. хохь нь ч дээ. гэв гэнэт нэг их ухаан орж гэнэ. шал худлаа шоу шүү дээ

Avatar

Amar 2019-01-27 202.179.24.115

Энэ хүний хэлээр ярьдаг илжиг хэзээ хэлсэндээ хүрч байсан юм бэ?Айн.Байнгын хорооны хуралд өөрийнхөө хошного долоогч гишүүдийг очуулахгүй байж байгаад Тээр ирц бүрдсэнгүй гэж илжигтэнэ шүү дээ.

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

чадаж байгаа юманд арга байхгүй, чадахгүй бол битгий гонгоноод бай

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

Энхболд хуулийн дагуу огцорноо гээд яг хэлсэндээ хүрч л байгаа бүз дээ. хууль гэдэг юмыг мэдэдгүй бүхнийг хүчээр, мунхаг аргаар, мөнгөөр шийдэх гэсэн Баттулга, Хүрэлсүх гэх мулгуу, маанаг, сагсуу хоёрыг ёстой нэг сайхан чадаж байнаа, ха ха ха болж.

Avatar

шу 2019-01-27 64.119.20.96

enkhbold khujaa khezee khuuli biyeluuldeg bolchoov

Avatar

Иргэн 2019-01-27 72.137.85.228

Ирцээр будлуулих вий Сайн хянаарай та 5 минь. Мягмар гариг хүртэл мянган хор найруулах байх шүү. Хор найруулна гэдэгийг хором бүрт санаарай.Хотод түмний дэмжлэгийг ховсдож магадгүй шүү тэд !!!

Avatar

зочин 2019-01-27 66.181.189.73

МУЙХАР, МУЛГУУ АРГААР, ХУУЛЬ БУСААР УИХ-ын даргыг огцруулах гэж мугуйдласан, эрдэм боловсролгүй, бүдүүлэг, булчингаар, мөнгөөр, дарангуйллаар шийдэх гэж улс орны ажлыг 40 гаруй хоног саатуулсан Баттулга, Хүрэлсүх түүний гар хөл бологч тэдний угаадас долоогч 40-ыг хууль хяналтын байгууллагад шилжүүлэх хэрэгтэй. Энхболд тэдэнд хууль ёс гэж бас байдгыг мэдрүүлсэнд баярлалаа

Avatar

Зочин 2019-01-27 218.189.35.1

Huuliig guuli holgogchdod surgamj yum shuu.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж