УИХ-ын даргыг чөлөөлөх хуулийн төслийг өргөн барилаа | News.MN

УИХ-ын даргыг чөлөөлөх хуулийн төслийг өргөн барилаа

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.25-нд нийтлэгдсэн

УИХ-ын даргыг чөлөөлөх хуулийн төслийг өргөн барилаа

УИХ-ын даргыг чөлөөлөх хуулийн төслийг өргөн барилаа

УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ, Л.Болд нарын таван гишүүн УИХ-ын дарга М.Энхболдыг чөлөөлөх хуулийн төслийг дөнгөж сая /2019.01.25/ өргөн мэдүүллээ. Дээрх хуулийн төслийг өргөн барьсантай холбогдуулж таван гишүүн сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийж байна.

УИХ-ын дарга М.Энхболдыг чөлөөлөхийг дэмжиж, 39 гишүүн гарын үсэг зурсан байна. Тэднээс УИХ-ын гишүүн З.Нарантуяа орон нутагт томилолттой байгаа учраас гарын үсэг зурахаа илэрхийлсэн ч өөрийн биеэр үдээс хойш ирж албан бичгээр хүсэлтээ өгнө гэдгээ илэрхийлжээ.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Л.ОЮУН-ЭРДЭНЭ:

-УИХ-ын даргад энэ тогтоолын төслийг яаралтай дэгээр хэлэлцүүлж өгөөч гэсэн хүсэлт өгсөн ч ирэх долоо хоногийн Мягмар гариг хүртэл хойшлуулна гэсэн учраас бид чуулганы хуралдаанд горимын санал гаргана. Хэрэв дэмжихгүй бол бид чуулганы хуралдааныг бойкотолно гэлээ.

Сануулахад, УИХ өнгөрсөн долоо хоногт Ерөнхийлөгчийн санал болгосон УИХ-ын даргыг гишүүдийн олонхиор огцруулдаг байх хуулийн төслийг баталсан. Хууль өнөөдрөөс хэрэгжиж эхэлж буй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Баттулга 2019-01-25 66.181.161.68

ийм хуультай байх нь зөв

Avatar

Зочин 2019-01-25 172.58.37.222

Их хурлын дарга,ерөнхийлөгч.ерөнхий сайд,их хурлын гишүүн хэнч бай буруу хууль бус зүйл хийсэн л бол огцордог,эргүүлэн татдаг хууль чинь ардчилал шудрага ёс шүү дээ

Avatar

жанхуу ухна ми 3 огцор 2019-01-25 103.229.122.237

Эргүү орк малууд намайг ми, атигар тарвага элбэгийн хүн гэж эндүүрэв. Би хэнийг нь ч дэмждэггүй АРД байна!!!

Avatar

жанхуу ухна ми 3 огцор 2019-01-25 103.229.122.237

Хэн дуртай нь хууль батлаад гаргаад байвал энэ улс дампуурч гадны колони улс болно. Асудлын гол м энхболдод биш ждүд-д холбогдсон энэ зогсож байгаа уих-н гишүүдэд, мөн хужааг доромжилсны хариуд шхаб-д элсүүлэж нүглээ цайруулах амлалт авсан жанхууд байгаа. Огцруулах бол яг мөн адил жанхуу, ухна 2-ыг шууд иргэдийн саналаар огцруулдаг хуулийг бас батлах хэрэгтэй. Үндсэн хуулийн цэц энэ хуулийг Үндсэн хууль зөрчсөн гэж дүгнэлт гаргах хэрэгтэй! Эргүү орк малууд намайг ми, атигар тарвага элбэгийн хүн

Avatar

Иргэд 2019-01-25 202.126.89.172

Огцруулсаннь дээрдээ….Муу шимэгчилж шигдсэн хүчээ авсан паразитуудыг ядаж нэг нэгээр нь сугалаад авч хаяаад байвал хүч нь саарнашдээ…..

Avatar

Зочин 2019-01-25 66.181.176.91

Огцруулах нэг хэрэг. Огцорсон шалтгаан нь мэдээж төрийн гэмт хэрэг юм байгаа биз дээ. Хуулийн өмнө шалгагдаж зөв бурууг нь дэнслэх нь юу юунаас чухал байна. Үүнийг л Монгол түмэн харж хүлээж байгаа. Үгүй бол У.Хүрэлсүх, Х.Баттулга гээд хуйгаараа арчуулах нь ойлгомжтой

Avatar

Иргэн 2019-01-25 202.126.89.190

Их яараад чичрээд л буруу хазгайч злтгээд л байх юм!! Асуудлын гол нь М.Энхболд даргыг огцруулахад байна уу?! Эсвэл өөр зүйлд байна уб?! Гэдэг сэжиг төрөөд байгаа?! Буружгүй хүнээр ингэж оролдоно гэдэг тиймч амар юм биш байнаа?! Цаг эргэж нар гарнаа?! Тэр цагт яаж гөлөг болцгоохыг чинь харнаа?'

Avatar

Зочин 2019-01-25 66.181.160.52

Kkk 5 hog

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-01-25 103.212.117.122

Маш зөв,болвол өнөөдөрт нь багтааж төрөөс зайлуулах хэрэгтэй

Avatar

БУШУУ ЗАЙЛ !!! 2019-01-25 124.158.79.169

МИЕЭ , ЭЛБЭГДОРЖИЙН НОЁРХОЛ БУШУУ ЗАЙЛЖ ҮЗ !!! МӨН Ч ИХ ХУЛГАЙ ЛУЙВАР ХИЙЛЭЭ ДЭЭ !!! УЛААНБААТАР БАНК , УЛААНБААТАР САН , УЛААНБААТАР ДААТГАЛ ТЭДНИЙ ГАРААР ОРЖ СҮЙДСЭН ШҮҮ !!! УЛААНБААТАРЧУУДАА !!!

Avatar

Зочин 2019-01-25 66.181.191.125

Manang undseeren ceverleh heregtee

Avatar

ДЭМЖИЖ БАЙНА 2019-01-25 139.5.218.119

АВИЛГАЧИД ЗАЙЛЦГАА

Avatar

Зочин 2019-01-25 202.9.42.169

УРААА , ХУРЛАА БОЙКОТОЛ ,ШАНТААЖИЛ НААД ХУЛГАЙЧАА АЙЛГА ДАРАМТАЛ ӨӨР ГАРЦГҮЙ ШҮҮ ЗАЛУУСААА

Avatar

Иргэн 2019-01-25 64.119.27.144

Юундаа ингэж яарна вэ?! Журмаараа л яваач дээ?! Бушуу туулай борвиндоо баастай гэж үг мэдэхүү?!

Avatar

Ard 2019-01-25 202.21.117.178

Ene khuniig uurchluud yuch uurchlugduhgui shuu! Zugeer neg huvi khumuusiin urvagch nariin ajil bolj bna

Avatar

Зочин 2019-01-25 202.179.24.85

Эдгээр залуусыг ДЭМЖИЖ БАЙНА. Миеэд цаг хожих үнэхээр чухал хэрэгтэй байгаа юм байнаа. Ганц өдөр ч болтугай… Баасаа цэвэрлэж дуусаагүй байгаа бололтой. Ёстой утгаараа шившиг боллоо доо.

Avatar

Зочин 2019-01-25 64.119.26.55

l******d. Ta nariig tuux xen baisniig chini garganaa gaigui

Avatar

Зочин 2019-01-25 139.5.218.188

Ikh l yaaraad bgaa yum daa. Neg uchir bna.

Avatar

Иргэн 2019-01-25 27.253.251.192

Хулгайчуудаа хоорондоо сайхан алалцаад, толхилцоод бие биенийхээ булай шившигийг дэлгэцгээгээд өг! Иргэд бид цэнгэн көгжилдмөөр байна

Avatar

Зочин 2019-01-25 112.72.11.118

Хууль номынхоо дагуу явах ёстой энэ асуудлаас илүү чухал зөндөө л асуудал байгаа ш дээ

Avatar

zochin 2019-01-25 43.228.131.45

сайхан Монгол залуучууд байна даа амжилт

Avatar

Нямаа 2019-01-25 103.212.119.11

Эд нар бүтэхгүйээ, энэ янзаараа бол жүжиг жүжиг дараагийн ангидаа орж байгаа юм байна. Зохиолч нь ч, найруулагч нь ч , тоглож байгаа жүжигчид нь ч маш муу учир энэ чинь сонирхол татхаа болилоо ш дээ. Уг нь сэдэв нь бол гайгүй байсан юм. Манай Намбар ван гэх мэтийн сайн найруулагчдаар найруулуулахгүй дээ, Хчмдхан хийх гэхээр ингэж байгаам л даа. "Харамч хүн 2 төлдөг" гэдэг л боллоо.

Avatar

Зарчим бол зарчим 2019-01-25 122.201.17.118

Ардчиллын анхны зарчим бол энгийн олонхиор асуудлыг шийднэ.

Avatar

Монгол улсын иргэн 2019-01-25 202.170.80.25

ХУрдан огцорч хүмүүсийг нэг амраагаад өгөөчээ. Их дургүй хүргэхиймаа

Avatar

Зочин 2019-01-25 147.158.248.59

Хэнийг сонгох гээд л эд нар яараад бнаа???

Avatar

Зочин 2019-01-25 202.9.44.252

Хурдан зайлуул Монгол Мадурог

Avatar