250 сая+800 сая ам.доллар айсуй | News.MN

250 сая+800 сая ам.доллар айсуй

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.24-нд нийтлэгдсэн

250 сая+800 сая ам.доллар айсуй

250 сая+800 сая ам.доллар айсуй

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн Японд хийсэн айлчлалын үеэр болсон хоёр улсын бизнесменүүдийн уулзалтаар япончуудын зүгээс “Монголд хөрөнгө оруулах хамгийн том эрсдэл нь монгол хүн” гэдгийг зориуд тодотгож байсан. Үндсэндээ ам.долларын өсөлтийн шалтгаан болоод өнөөдрийн үнийн хөөрөгдлийн үндсэн буруутан нь монголчууд бид гэж хэлж болно.

УИХ-ын 2016 оны сонгуулийн өмнө 1950 төгрөгтэй тэнцэж байсан ам.долларын ханш МАН засгийн эрхэнд гарснаас хойш 2650 болтлоо нийтдээ 700 төгрөгөөр өсчээ. “Найман шарга” захын өнөөдрийн ханшийг сонирхвол нэг ам.доллар 2650 төгрөгтэй тэнцэж байна.

Ам.долларын ханш өссөнийг эрх баригчид худалдааны дайнтай холбож буй ч үнэндээ Монголын улс төрийн хямрал хөрөнгө оруулагчдыг үргээж, дотогшлох ам.долларын урсгалыг “царцаах” мэдэгдлийг Засгийн газар нь ч, УИХ-ын гишүүд нь ч хийж буй. “Хувьсгал хийхэд хууль хэрэггүй” гэсэн парламентын гишүүний үг ердөө л Монголд битгий хөрөнгө оруулаарай гэсэн мессеж болон хөрөнгө оруулагчдад хүрсэн нь тодорхой. Гадаадын хөрөнгө оруулагчдыг татаж, ам.доллар орж ирэх амсар болгоноо нээх бодлого хэрэгжүүлэх ёстой Сангийн сайд нь “Ам.долларын өсөлтийг Төв банкнаас л асуу” гэдэг ахархан тайлбар хэлээд зогсож байгаа нөхцөлд ам.долларын ханш цаашдаа яах бол гэсэн эргэлзээ эдийн засагт үүсчээ.

Дээшээ улам бүр хөөрөгдөж буй ам.долларын ханш тогтворжих сайн мэдээ хүргэе. Учир нь, Монголын ипотекийн корпораци өчигдөр /2019.01.23/ олон улсын зах зээлд 250 сая ам.долларын бондыг олон улсын зах зээлд амжилттай босгосон мэдээлэл байна.

Уг бонд нь гурван жилийн хугацаатай, жилийн 9.75 хувийн хүүтэй. Ам.долларын царцсан урсгал сэргэх эхлэл нь энэ бөгөөд ОУВС-гийн Өргөтгөсөн санхүүжилтийн хөтөлбөрийн хүрээнд 800 сая ам.долларын санхүүжилт орж ирэхээр хүлээгдэж байна. Хэрэвзээ У.Хүрэлсүх, Д.Сумъяабазар хоёрын Тавантолгойг эргэлтэд оруулах IPO олон улсын зах зээлд амжилттай гарах юм бол төгрөгийн ханш чангарах боломжтой болно.

Төв банкнаас өгсөн мэдээлэлд төгрөгийн албан ханш нэгдүгээр сарын 10-наас ам.долларын эсрэг бага зэрэг чангарчээ. Тодруулбал,  өнгөрсөн хугацаанд 2666.72 төгрөг болон чангарч байсан ам.долларын өнөөдрийн буюу нэгдүгээр сарын 23-ны өдрийн байдлаар 2640.31 төгрөг болж 26.41 төгрөгөөр буюу 0.99 хувиар буусан байна.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн үргэлжлэл 2019-01-24 202.179.25.169

энэ удаад энэ салбараа түлхүү дэмжиe энэий нь саармагжуулья гэх мэт мөнгөний бодлогоор эдийн засгийг удирдаж өгөх хэрэгтэй бн!

Avatar

Иргэн 2019-01-24 202.179.25.169

Баялагтай олон сая малтай манай орны валютын ханш яахаараа ингэж хэлбэлзэж бна вэ. Гэтэл ВНСУ-н амeрик доллартай харьцах вонынх нь ханш нэг хэвэндээ сүүлийн 20иод жил тогтвортой бх юм. Би бодохдоо мнай монгол банкны ажилтануудын мэдлэг чадвар муу бн. Хэний ч мэддэг хдн тоог янз янзаар тайлбарлаж суухаас ахихгүй сэтгэхгүй сэтгэл гаргахгүй бодлого боловсруулж хэрэгжүүлэхгүй бн. Дор хаяж нийт улс орныхоо хэмжээнд 10 хоног тутамд байг гэхэд сар тутамд орж гарч буй мөнгөний урсгалд дүн шинжилгээ хийж

Avatar

Анхах 2019-01-24 66.181.190.168

Хүү нь жилийн 9.7% ипотэкийн хүү нь 8%

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.9.43.34

бидэнд ирэхгүй ч бид л тѳлѳх бх даа

Avatar

Зочин 2019-01-24 66.181.179.149

Чи юунд зарахаа мэдэхгүй байж хүнээс их хэмжээний мөнгө хүүтэй авах уу?

Avatar

Зочин 2019-01-24 66.181.179.149

Юунд зараа мэдэхгүй зээл авах сайн мэдээ мөн үү?

Avatar

Зочин 2019-01-24 66.181.179.149

Энэ их мөнгийг идэж уугаад, хулгай дээрэм хийгээд үр таран болгоно. Тэр бол ойлгомжтой. Үр дүнд нь өр зугаарна.

Avatar

lodon 2019-01-24 98.237.202.230

urund oroh sain medee yu tee

Avatar

иргэн 2019-01-24 32.97.110.59

Монголын эдийн засаг цоорхой шанагатай адил. Монголбанк олон их наяд төгрөг жил бүр хэвлэж нийлүүлж байгаа, мөн өөрсдөө юу ч бараг хийхгүй бүх зүйлээ гадаадаас доллараар худалдаж авч байгаа цагт хичнээн өр тавиад ч, хичнээн барагдах байгалийн баялгаа шавхаад ч нэмэргүй.

Avatar

Зочин 2019-01-24 64.119.19.210

Сангийн яамны сайд ажлаа хийхгүй,юу хийж долларын ханшыг буулгахаа мэдэхгүй,бусад руу буруугаа өгөөд хэрүүлч авгай шиг байвал наад ажлаа Улаанд өгөөд зайлах хэрэгтэй.!!!Ерөнхий сайд ийм Сангийн сайдтай ажиллавал ЭЗ-г хямруулна уу гэхээс хөгжүүлнэ гэж байхгүй шүү!!!

Avatar

sadfasdf 2019-01-24 65.110.213.79

нэг германы эдийн засагч хэлсэн байсан баахан зээл аваад эргүүлээд тэр мөнгөөрөө ланд лексус приус авч унаад байвал бүтэхгүй шүү

Avatar

genco huuk 2 sansanaa awlaa 2019-01-24 202.9.42.100

Genet ih zorig orson huukiin dald sanaa ene

Avatar

Иргэн 2019-01-24 49.0.218.107

Эрдэнэс ТТ н хотын оффисоо жоохон цэгцэнд оруулахгүй бол нэг л их коридороор хөлхөлдсөн хүн байдаг юм байна лээ.

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.9.45.118

delm sul hool haisan zulzagana kommunistuud.huukiin zalgamj hoich.

Avatar

Зочин 2019-01-24 112.72.11.101

Мэдэхгүй юм даа. Энд баярлах шалтгаан байна уу? Ипотекийн корпораци нь мөнгө босгоо юу? Тэгээд яах юм? Үүгээрээ ипотекийн зээлийг санхүүжүүлэх үү? Ипотекийн зээл чинь юу билээ, хүү нь жилийн 8% билүү? Тэгээд доллараар жилийн 10 хувиар зээлээд мөнгөөр 8%-тай тараахаар алдагдал гэж юм гарахгүй юу? Түүнийг хэн хариуцах вэ? Хөрөнгө оруулалтын зээлийн хүү 10 гэдэг бол аль ч тохиолдолд баярлаад байх юм үнэндээ биш.

Avatar

ХҮҮК АХ НЬ 2019-01-24 32.97.110.59

Алдагдлыг нь та нар инфляци болон төгрөгийн ханшийн уналтаар дамжуулж төлж байгаа ш дээ. Амьдралд чинь мэдрэгдэхгүй байна уу?

Avatar

asasasass 2019-01-24 202.21.106.112

4.5 terbum dollarijn zeel avchihlaa sh dee maluudaa.yu ch hiisen buteen bosgoson 1 ch yumbaihgui bugdiig ni hulgailaad ideed duuschihlaa .2020 onoos hoish yahiin mongol uls ustah uu? yah gej iim buzar muuhai MAH-iig songsog yum be uls oron muhuj duuslaa.AH-iig 1,7 terbum zeel avahad uls oron urund orloo gej h*****d baisan MAH 4.5 terbum dollar zeel aavad uursduu bugdiig ni hulgailaad idchihlee 3 dahin ih money sh dee mongol hun bur 1 bairtai boloh money sh dee haa bn ter money haa bn ?

Avatar

Jjj 2019-01-24 66.181.161.84

Novshiin hanshaa navsaital buulgaad uguuch deeee

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.170.84.188

Тэнэг сэтгүүлч ээ, наад чинь тусламж биш, өр зээл!!!! Мэдэж байна уу? ард түмэн түй ч наалдахгүй, төсөл нэрээр дарга нар хуваагаад зарцуулаад дуусна, харин өрийг нь ард түмэн бид л татвараа нэмэгдүүлж төлнө. Өөр сонголт байхгүй. Тэмцэхгүй бол энэ солиорол хэтэрлээ.

Avatar

Зочин 2019-01-24 111.65.63.140

chi harin ih teneg hun yum

Avatar

Зочин 2019-01-24 66.181.185.241

ГУЦАДГИЙМБЭЭ. БИДНИЙ НУРУУН ДЭЭРХ АЧАА УЛАМ ХҮНДЭРЧ БАЙНА. ХАРААРАЙ УДАХГҮЙ ЯНЗ БҮРИЙН ТАТВАРУУД УЛАМ НЭМЭГДСЭН БАЙХ БОЛНО. ЖИШЭЭЛЭХЭД АВТО ЗАМ АШИГЛАСНЫ ТАТВАРЫГ НЭМЭХ ГЭЖ БАЙГАА

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.170.84.188

Яг үнэн

Avatar

ЗОЧИН 2019-01-24 202.126.89.110

Сэтгүүлч ээ! Ухаантай л бичээрэй!

Avatar

Доржрагчаа 2019-01-24 45.117.32.130

Баахан зээл аваад түүгээрээ гайхуулах юм.

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.131.245.10

хахаха дахиад өр шаасан аваал байхаасдаа

Avatar

Зочин 2019-01-24 183.177.106.66

naadam gehed 2100 boltol unana

Avatar

Иргэн 2019-01-24 202.179.24.54

Хэр баттай вэ таамаг вэ

Avatar

иргэн 2019-01-24 118.185.153.210

Сайн мэдээ ч гэж ийм юм хэлэхгүй байхаа сэтгүүлчээ

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.126.89.145

МОНГОЛЧУУД УЛСААРАА , АРД ТҮМНЭЭРЭЭ ГУЙЛГАЧИН СЭТГЭЛГЭЭТЭЙ БОЛЦГООЖ ДЭЭ !!! ЭНД ТЭНД ОЧИЖ ТОМ БААХАА БОЛЬЦГООСОН ЧИНЬ ДЭЭР БАЙХ ШҮҮ !!!

Avatar

Зочин 2019-01-24 182.160.1.135

baahan ur ur ur bas dahin ur .Hurelsuh ingej heleh geed baigaam baihdaa

Avatar

11111111 2019-01-24 203.91.119.163

Өр зээл тавьсаныгаа сайн мэдээ гэж байгаа хэрэг үү? Ирээдүйгээсээ хулгай хийхээ болиочээ, МАН-агуудаа

Avatar

Эркө 2019-01-24 202.126.89.228

Муу мэдээ.

Avatar

Эрка 2019-01-24 202.126.89.228

Муу мэдээ л бна даа.Чингис бонд
5% бсн биздээ.

Avatar

Зочин 2019-01-24 64.119.20.162

Юуных нь сайн мэдээ байх вэ дээ!!! Бас л өр шүү дээ!!! Хүнээс зээл авчихаад учиргүй баясан баярлаж дэвхэцэх нь эрүүл хүний араншин биш биз дээ????

Avatar

Зочин 2019-01-24 66.181.168.8

dollar orj irj hhansh buuh ni dee

Avatar

zochin 2019-01-24 202.9.42.225

маш өндөр хүүтэй юм байна. дээр нь төгрөгийн ханш унах юм бол бүр аюул болно доо хөөрхий

Avatar

зочин 2019-01-24 66.181.169.110

Нэг тэрбум Ам.долларын жилийн 9.5 хувийн хүү нэмэх имфляци 10 хувь, нэмэх ханшийн уналт гээд бодохоор жилийн 30-40 хувийн хүүтэй мөнгө болно.
өнөөдөрийн 2,6 их наяд төгрөг, 3 жилийн дараа бараг 6 их наядын өрийг Хүрэлсүх биш иргэд бид төлнө. За тэгээд сайн мэдээ мөн үү.

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.9.43.64

2020 оны 7-р сарын 1 хүртэл хүчээр долларын ханшийш барихыг оролдох байхдаа. Сонгуулийн жил дөхөж байна гэхдээ 2500 доош буулгах хэзүү дээ харж байх үлдлээ. Хадгаламжинд байгаа асар төгрөгийн ханш нэмэгдвэл бүгд гадагшаа арилжаа наймаанд алга болно шүү дээ.

Avatar

Хуягаа 2019-01-24 66.181.161.111

Монгол Улс долларын маш том өртэй. Энэ өрийг дарах л болно. Манайд байгаа долларын нөөц бол өр дарах нөөц юм. Иймд доллар мөддөө буухгүй байхаа.

Avatar

c 2019-01-24 202.21.122.58

lol ineedteiin

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.179.24.100

Аз аз бурзай бурзай

Avatar

зочин 2019-01-24 122.201.21.39

ахорим

Avatar

зочин 2019-01-24 122.201.21.39

өндөр хүүтэй зээл авахдаа сайн мэдээ ч гэх шиг монгол улс дампуурхад ойртож байгаа юм чин муу мэдээ баймаар юм

Avatar

1 2019-01-24 202.21.106.129

Гадаадын компанийг руу цэрэг цагдааг йн хүчээр дайрч эзлээд түүнийгээ гавьяа мэтээр нийтэд зарлан тунхаглаад байвал ямар дурак мөнгөө бариад орж ирэх вэ дээ. Зээл авч урд хормойгоо нөхөж байгаагаа бас гавьяа байгуулсан гэж тархи угааж байх шив

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.21.106.128

Өр зээлээ багасгах амлалттай Засгийн газар гаднаас Өрийн бонд болон ОУВСангийн санхүүжилтийн зээл зэргийг авах болсоноо баяртайгаар зарладаг болж. Өмнөх засгийн газраас хамаагүй илүү зээл санхүүжилт аваад байгаагаа Амлалтаа биелүүлж байгаа гэж тайлагнах юм байх даа. Зарим нэг графикт төлбөрөө олон улсын зээлээр төлчихөөд хүүг нь багасгасан гэж тайлагнах. 2020 оны Сонгуулийг угтаж Улсын нэрээр Зээлж авсан мөнгийг баруун солгойгүй цацах төлөвтэй. Цацсаныгаа Бүтээн байгуулалт эхлүүлсэн гэх.

Avatar

Зочин 2019-01-24 103.212.119.78

Амeрик бодлогын хүүгээ өсгөчихсөн л дөө. Тэгэхээр наад айпо, зээл энэ тэр чинь тус болохгүй. Ирэх жилийн өдийд 2900 болно.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж