Бөхийн өргөөг нээхээр болжээ | News.MN

Бөхийн өргөөг нээхээр болжээ

Бөхийн өргөөг нээхээр болжээ

Бөхийн өргөөг нээхээр болжээ

Монголын Үндэсний бөхийн холбооны асуудлаар маргаантай байсан талууд өчигдөр/2019.01.23/ уулзаж, зөвшилцөлд хүрчээ. Уг холбоо дотроо хоёр холбоо болж, шүүхийн шатанд явж байгаа билээ. Холбоо маргаантай байгаа ч бөхчүүд уулзаж, “Ойлголцлын санамж бичиг”-т гарын үсэг зурж, Бөхийн өргөөг хэвийн үйл ажиллагаанд оруулж, сар шинийн баярт зориулсан барилдааныг өргөөндөө зохион байгуулахаар болсон байна. Мөн МҮБХ-ны ээлжит "Их Эе" хурлыг ирэх хоёрдугаар сарын 16-д зохион байгуулахаар санамж бичигт тусгажээ.

Уулзалтад МҮБХ-ны төлөөлөл болон дархан аварга Х.Баянмөнх, Б.Бат-Эрдэнэ, Г.Өсөхбаяр, аварга Н.Батсуурь, арслан П.Бүрэнтөгс болон бусад цолтой бөхчүүд оролцсон байна. Мөн МҮБХ-ын тэргүүн гэх Л.Чинбат хуралд оролцжээ.

 Санамж бичгийн хүрээнд:

  • МҮБХ-ны ээлжит "Их Эе" хурлыг 2019 оны хоёрдугаар сарын 16-нд зохион байгуулах
  • "Их Эе"-д бэлтгэх ажлын хэсгийг дархан аварга Х.Баянмөнх, Б.Бат-Эрдэнэ нар ахлах
  • "Бөхийн өргөө"-г хэвийн үйл ажиллагаанд оруулж, Сар шинийн баярт зориулсан барилдааныг "Бөхийн өргөө"-нд зохион байгуулах зэрэг асуудлыг төлөвлөж, санал нэгджээ.

Түүнчлэн “Монголын үндэсний бөхийн холбоо” ТББ-д олон жилийн турш үүсээд байсан хуваагдал, талцал, маргааныг эцэслэн, дараах зориултуудыг хэрэгжүүлэхээр санал нэгдэж, “Ойлголцлын санамж бичиг”-т тусгасан байна. Үүнд,

  •  Бөхчүүдийн олон жилийн турш үргэлжилсэн талцал, хуваагдлыг эцэс болгох
  • Монгол бөхийн барилдаанд бий болоод байгаа допинг, цолны найрааны асуудлыг таслан зогсоох
  • Бөхчүүдийг цалин хөлс, нийгмийн даатгал, тэтгэвэр, тэтгэмжтэй болгох, бөхчүүдийн нийгмийн асуудлыг шийдвэрлэх
  • Монголын нийт бөхчүүд, бөх сонирхогчид, ард иргэдийн хандиваар боссон “Бөхийн өргөө”-ний өмчлөх эрхийг МҮБХ ТББ-ын нэр дээр бүртгүүлэх
  • Бөхийн холбооны санхүүгийн үйл ажиллагаа, орлого, зарлагыг нийтэд ил тод болгох, үйл ажиллагааг улам боловсронгуй болгох
  • Найраа хийж, худал барилдсан, худлаа унаж өгсөн бөхчүүдийн цолыг хасч, хариуцлагыг өндөржүүлж, ёс жудаг, сахилга батыг дээшлүүлэх,
  • “Бөхийн өргөө”-г түшиглэн бөхчүүдэд зориулан Хөгжлийн төв байгуулах зэрэг асуудал багтжээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-01-24 66.181.182.35

овоош дээ тэгмээр дээ бөх хүн тэнэг мангар хүн шиг гэдгээ харуулсан үйлдлээ зогсоож үзэгч түмэн олныг бодож шийдсэн алхам болж бөхчүүд нь хүртэл хоорондоо алалцаад юмаа булууцалдаад цэцэрлэгийн хүүхдээсч дор аашилчихдаг ямар цаг үе болчоод байдгийн бөхчүүдийг ингэж хэрэлдэж алалцаж байсныг 40 оноос хойш мэдэхгүйл юм байна та нарын оронд цэцэрлэгийн хүүхдүүд байсан бол аль хэдийн гараа бариад сайндчихсан махан толгойтой бөхчүүд баярхсан наймаачаан хэлэхч үг алга

Avatar

ХАЛЗАН 2019-01-24 103.240.240.73

ЕРӨНХИЙЛЭГЧ ЕРӨНХИЙ САЙД 2-С САЯ БИ АСУУЛАА,БИТҮҮНИЙ БАРИЛДААН ЯАРМАГТ БОЛНОО БӨХИЙН ӨРГӨӨ САУНД ХОРОХГҮЙ ГЭЖ БАЙНА

Avatar

Bayanaa 2019-01-24 202.170.82.39

Buhiin urguund hiigeed hereggui ee!!! 1-t Heruul hel am duusaagui bga zodoon bolj mende!!! 2-t Agaarjuulalt mash muu uzegchid haluutssan huls baasandaa holildson suuj bdag,!!! 3-t Uilchilgee odoo bur muudna hariutslaga huleeh holboo ni ali ni yumbe!!!! 4-t Mashin tavih gazar oldohgui !!! 5-t Tsagaan Sar ehelj bhad hotiin Tuv zamiig tugjreegeed buun tsagdaa tugjrel boldog!!! geh shaltgaanuud bnaa!!! Shine Sportiin Ordon hamaagui ih hun orno Tohi tuhtai<Mashinii Zogsool ihtei

Avatar

Ард түмэн мангар 2019-01-24 202.70.33.242

Чинбат гэх нөхрийг зайлуулаач. Энэ алт, будаагаа дийлэхээ байсан нөхөр л орж ирж гай болж байгаа шүү дээ, энэ нөхөрөөс мөнгө үнэртээд нөгөө хэд байж чадахгүй байгаа л даа, Гэтэл энэ нөхөр нь хотын төвд аятайхан байрлал харчихаад л суугаад байдаг…

Avatar

Ард түмэн мангар 2019-01-24 202.70.33.242

Чинбат гэх нөхрийг зайлуулаач. Энэ алт, будаагаа дийлэхээ байсан нөхөр л орж ирж гай болж байгаа шүү дээ, энэ нөхөрөөс мөнгө үнэртээд нөгөө хэд байж чадахгүй байгаа л даа, Гэтэл энэ нөхөр нь хотын төвд аятайхан байрлал харчихаад л суугаад байдаг..

Avatar

Зочин 2019-01-24 103.26.195.245

Сайн байна, өргөөгөө гадна дотногүй сайн угааж цэвэрлэж ариутгаж байж цагаан сарын барилдаанаа барилдуулж үзээрэй, бүх бөхчүүдээр цэвэрлэгээ хийлгэ ,үзэгчдийн хувцасыг өлгүүрт өлгүүлж үзүүлээрэй гадуур хувцастай их үзэмжгүй харагддаг шүү.Та бүхэндээ эрүүл энх,эв нэгдэлийг хүсэн ерөөе.Эвтэй бол хүчтэй гэж та бүхнээс эхлэнэ.

Avatar

зочин 2019-01-24 66.181.179.124

бөхийн өргөөг нийслэлийн өмчид авах хэрэгтэй, бөхийн холбоо барилдаанаа түрээс төлж хийж байна биз

Avatar

зочин 2019-01-24 202.179.26.172

бөхийн өргөөг юунд булаацалдаж байгаа нь ойлгомжтой. Нохой зодоон, бооцоод барилдаан хийж баяжих хүсэл бүхий баянмөнхчүүд, чинбатын шунал. угаасаа ил цагаан дайраад байгаа биз дээ. Төрд авсан нь дээр дээ. Байршил, байр, бүх юм нь тохирсон газар гээд л Чинбат хаанаас ч юм гарч ирчихээд түмний хөрөнгийг авах гээд улаарайд байх юм. Чинбат хэзээ бөхийн холбоо гээчийг байгуулсан юм. Баянмөнх Чинбатыг шүүх, хахуульд ашиглахын тулд татан оролцуулсан. нөгөө дөх нь шуналдаа хөтлөгдчихсөн.

Avatar

Зочин 2019-01-24 103.57.92.133

Чинбат бөхөөс хол байвал сайхан болноо энэ нөхөрт Элбэгдорж баатар цол өгсөн одоо дархан аварга цол бас хэрэгтэй юм болов уу

Avatar

ЗОЧИН 2019-01-24 202.21.126.30

ЗАЙ ТАЛБАЙ Ч ТОМТОЙ ЮМ ЦАГААН САРЫН БӨХӨӨ ЯАРМАГИЙН ОРДОНДОО БАРИЛДУУЛЬЯА. нААД ХЭРҮҮЛИЙН БУЗАР ШИНГЭСЭН ОРДОН ЧИНЬ БӨХЧҮҮДИЙН ХИЙМОРЬТ МУУ НӨЛӨӨЛНӨ. бАЯНАА АВАРГА ДАВХАР МЭХ БОДЧИХСОН, УВСЫНХАН ТОХИРЧИХСОН БАЙГАА. ТЭР ИХ ЭЕИЙГ ЧИНЬ НОХОЙН БААС БОЛГОХ ЮМУУ ЭСХҮЛ УВС ХҮНИЙХЭЭР ДЭГЛЭНЭ.

Avatar

Зочин 2019-01-24 72.137.85.228

Баянмөнхтөнгүүд хулихдана даа. Саяхан бас яалаа. Нөгөө тал нь бүгд Увсынхан байх чинь .Нэг л бишдээ. Юу л болох болдоо!!!

Avatar

И.Норовжав 2019-01-24 66.181.182.117

Бөхийн өргөөний барилга нь төрийн хөрөнгө оруулалт ын оролцоотойг мартаж бололхгүй шүүв Харин хувьцаат компани байж болох юм .

Avatar

Зочин 2019-01-24 66.181.184.233

Аль эрт л хурлаа хийгээд шийдчих байсан юм даа. ХАРЖ Л БАЙХААС ДАА.

Avatar

БӨХ 2019-01-24 112.72.12.9

ЧИНБАТАА ЧИ ЗҮГЭЭР Л ЗАЙЛ ЯАСАН ТҮМНИЙ ХАРААЛААС АЙДАГГҮЙ ЭРГҮҮ ШУНАЛЫН ТУЛАМ БЭ. ГӨЛӨГ БОЛГООД ӨГНӨӨ

Avatar

зочин 2019-01-24 66.181.166.196

Бөхийн өргөөтэй өргөөгүй, ер нь бөхтэй бөхгүй болно доо, ямар нэг их хэрэгтэй эд биш бөх гэж ухаан муутай булчинтай улсын хоолоо олж идэх арга төдий л эд ш дээ, ийм улсыг өөгшүүлэээд дэмжиж тэтгээд байх шаардлага байхгүй ээ

Avatar

zochin 2019-01-24 103.229.122.112

bukhiin barildaan buyant -ukhaad bolji baywal iluu zaytay , gegeetey saykhan yum bilee dee ,

Avatar

addddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd 2019-01-24 202.179.30.194

muu muuhai buzar bulai shugelsen gazar bohoo hiij yaadag bnaaa,…..haa yvj buyant uhaad ih goy boldog ym bn lee shuu

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.179.31.8

Эвсэх ажилд гол гох тавигчид нь увсууд юм бн. Аа чинбат сүнсээ худалдсан бн

Avatar

Баяраа 2019-01-24 103.26.194.40

Бараг хаасан нь дээр дээ.Баянмөнхтөнгүүд оролцоод эхэлбэл олигтой юм болохгүй. Тохиролцоо гэдэг нь нууц байгаа болохоор улам хардлага сэжиг төрүүлээд байна. Допинг Бат-Орших ",Нохой Зодоонч" аварга зэрэг Увсын хатуу гарууд я сууж байх шиг.Чинбатын буюу Баянмөнх ,А.Сүхбатын тал давамгайлсан шуналаа гүйцэлдүүлсэн байдал харагдаад байна.Бөхийн өргөө хаалттай байхад хэрүүл амгүй тайван амар Буянт Ухаадаа бөхөө барилдуулаад болоод байх юм байна.

Avatar

Зочин 2019-01-24 202.9.43.198

ТЭНЭГЛЭЛЭЭ ЗОГСООГООЧ ЭЭ

Avatar

zochin 2019-01-24 202.179.26.35

bulaachaldaad baigaa 2 tald b** og.

Avatar

Зочин 2019-01-24 122.201.21.254

Чинбатын хийсэн ажлыг ард түмэн дэмжин чамайг хайрлаж байхад дүү чи бөх йн а уудалд орооцолдх ямар хэрэг байна нэрээ цэвэр байга!чуха. Хэнийй. Хатгаасаар ийм юманд орооцолдсон юм бол одоо үтэх түигэн наад бөрхөөөсөө салж үз!

Avatar

Зочин 2019-01-24 122.201.21.254

Чинбатын хийсэн ажлыг ард түмэн дэмжин чамайг хайрлаж байхад дүү чи бөх йн а уудалд орооцолдх ямар хэрэг байна нэрээ цэвэр байга!чуха. Хэнийй. Хатгаасаар ийм юманд орооцолдсон юм бол одоо үтэх түигэн наад бөрхөөөсөө салж үз!

Avatar

Зочин 2019-01-24 66.181.184.76

Битүүний өдөр гэнт муудалцчихгүй бол яахав

Avatar

zochin 2019-01-24 43.242.243.62

Chinbat shunal boliosoi

Avatar

Иргэн 2019-01-24 64.119.20.184

Болж дээ, ингээд нэг учир зүйгээ олмоор юм даа. Санамж бичигт тусгасан асуудлууд их зүйтэй санагдлаа. Амжилт хүсье.

Avatar

Монгол бөхчүүд ээ гэж 2019-01-24 66.181.178.21

Монгол бөхчүүд гэж хөгжилтэй ч гарууд юм аа даа

Avatar

Amar 2019-01-24 202.179.24.105

Бөхийн өргөөг үндэсний урлагынханд өгчих.

Avatar

иргэн 2019-01-24 202.131.243.186

битүүнии өдөр ойлголцоогүй гээд бас л хаана биз

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж