10 настай хүү мориноос унаж амиа алджээ | News.MN

10 настай хүү мориноос унаж амиа алджээ

10 настай хүү мориноос унаж амиа алджээ

10 настай хүү мориноос унаж амиа алджээ

Засгийн газраас хүйтний улиралд буюу ирэх тавдугаар сарын 1-нийг хүртэл хурдан морины уралдаан зохион байгуулахгүй байхыг аймгуудын Засаг дарга нарт сануулсан. Гэвч хүүхэд мориноос унаж, нас барсан хэрэг гарчээ.

Хүний эрхийн үндэсний комиссын мэдээллээр Сүхбаатар аймагт энэ сард хүүхэд мориноос унаж амиа алдсан хэрэг гарсан байна. Тухайлбал, 10 настай хүү морио хөлсөлж яваад мориноосоо унаж, амиа алджээ. Тиймээс хүүхдийн аюулгүй байдлыг хангах үүднээс өвөл, хаврын морин уралдааныг хориглохыг холбогдох албаныханд сануулжээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.55.191.130

aaa

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.126.89.75

Худлаа мэдээоэл байна

Avatar

Лавлаа 2019-01-23 122.201.22.187

Эрээн бүчээр толгойгоо гоёж, элдэв туузтай хайлшаар гэрээ чимж адгуусан амьтнаар нэрээ гаргах гэж хүүхдийн амь нас, эрүүл мэндээр тоголсон юмнуудаа хэзээ хүмүүжүүлэх юм вэ?

Avatar

Лавлаа 2019-01-23 122.201.22.187

Эрээн бүчээр толгойгоо гоёж, элдэв туузтай хайлшаар гэрээ чимж адгуусан амьтнаар нэрээ гаргах, гэж хүүхдийн амь нас, эрүүл мэндээр тоголсон юмнуудаа хэзээ хүмүүжүүлэх юм вэ?

Avatar

иргэн 2019-01-23 203.91.115.38

ЭНЭ ТӨР ЗАСГИЙН ЛАЙ ЛАНЧИГЧ УЛАМ НЭМЭГДЭЖ БАЙНА ДАА НЭГ Л ӨДӨР ЯАХ БОЛ …………..АЙЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2019-01-23 149.167.33.143

ЭНЭ БОЛ ЯАЛТ Ч ҮГҮЙ МИ ОВОГТЫН ШУУД БУРУУ. ХҮН СЭТГЭЛИЙН ҮНЭР Ч ҮГҮЙ ХҮМҮҮС ХҮҮХДЭЭР ХУРДНЫ МОРЬ УНУУЛЖ БАЙНА

Avatar

БОЛИОЧ БОЛИОЧ 2019-01-23 139.5.218.119

ӨВӨЛ МОРЬ УЯДАГАА БОЛИОЧ

Avatar

Зочин 2019-01-23 66.181.187.38

ХАРАМСАЛТАЙ . МЭЕЭГ ДЭМЖИГЧ УЯАЧИД ХҮҮХДИЙН АМЬ НАСААР ЦЭНГЭЖ НААДСААР Л БАЙХ УУ ? ИХ ХУРЛЫН ДАРГА НЬ УЯАЧДААСАА ХЭДЭН САНАЛ ЗУЛГААНА ГЭЖ МОНГОЛЧУУДЫГ ДОРОМЖИЛЖ ДЭЛХИЙГ АНГАЙЛГАЖ БАЙХАД ОДОО ЯАХ УУ?

Avatar

Ard 2019-01-23 150.129.142.32

Yum holgon deer mi buruutai yu? Davhar naad uhna janhuu 2 bas hariutslaga huleedegui yum uu?

Avatar

ҮХЭРНҮҮДИЙГ ЯАХ ВЭЭ??? 2019-01-23 58.108.110.54

НААД МОРИО ХҮҮХЭД УНУУЛДАГ АА ОДОО БОЛИОЧ ЭЭ ОРКУУД АА, э****з ЦЭВЭР ГЭЖ ЯЛГАХГҮЙГЭЭР НАСАНД ХҮРСЭН ЭРЭГТЭЙ ХҮН Л УНАДАГ БОЛГО! 20-30 КМ ХҮҮХЭД УНАГАЖ НТР ХАРГИСЛАЛ ҮЙЛДЭХ ЮМ… МӨН ТЭР ХУДЛАА ЦОЛ НАЙМААЛЦАЖ НОЦОЛДСОН ХЭДЭН ЗЭРЛЭГ ХӨДӨЛГӨӨНИЙ ДУТАГДАЛД ОРСОН ГАХАЙ НАРЫГ БАРИЛДУУЛАХ АА БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ! НААДМААР СУР ШАГАЙГАА ХАРВААД Л ӨНГӨРӨХӨД БОЛНО

Avatar