Д.Баясгаланг нэг сар хорихоор боллоо | News.MN

Д.Баясгаланг нэг сар хорихоор боллоо

Д.Баясгаланг нэг сар хорихоор боллоо

Д.Баясгаланг нэг сар хорихоор боллоо

Авлигатай тэмцэх газраас  "Голомт" банкны ТУЗ-ийн дарга асан Д.Баясгалангийн ажлын байранд нэгжлэг хийж  уржигдар /2018.01.21/ цагдан хорьсон билээ. Тэгвэл өнөөдөр /2019.01.23/ Хан-Уул дүүргийн эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд түүнийг үргэлжлүүлэн хорих эсэхийг хэлэлцлээ. Шүүхээс Д.Баясгаланг  нэг сарын хугацаагаар цагдан хорихоор шийдвэрлэлээ.

Хэргийг сануулахад, түүнийг Хууль зүйн сайд асан Д.Дорлигжавын хэрэгт холбогдуулан шалгаж эхэлсэн бөгөөд дөрвөн сая ам.доллар нь "Голомт" банкаар дамжсан болох нь мөрдөн байцаалтын явцад тогтоогджээ. Тиймээс АТГ тус банкны ТУЗ-ийн дарга асан Д.Баясгаланг дуудаж байцаалт авч, цагдан хориод байна.

Э.АРИУН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-23 119.40.99.31

энэ нөхөртэй холбоод ганцогийг шалгах хэрэг бна шүү

Avatar

Зочин 2019-01-23 103.212.116.86

зэ зэ одоо холбогдох бүх хүмүүсийг нь шалгана.шоронгууд зайгүй болох нь дээ

Avatar

Зочин 2019-01-23 66.181.161.95

Банкаар нь мөнгө дөмжсан гэж захирлыг нь хорьдог сонин л үйл явдал байна даа. Хаус бэлэглэдэг Хүнийг л шалгах ёстой юм бишүү

Avatar

Зочин 2019-01-23 203.91.115.47

golomt bank undesnii xxk olon myangan hariltsagchid bga iimerhuu medeeg bolgoomjtoi tavih heregtei bolov uu gj bodoj bn

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.21.106.135

ХАМГИЙН НАЙДВАРГҮЙ БАНК ГОЛОМТ БАНК БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2019-01-23 66.85.139.203

Бүлэглэлүүдийн зодоон өндөр авч байх чинь.

Avatar

Зочин 2019-01-23 182.160.3.17

9 say dollar ene zaluu haanaas olson ym boloo zaluugaaraa ymar bayn baisan ym be ene heregiig bugdiig ni shalgah heregtei ym baindaa awilgal ugsuniig ni awsaniig ni haanaas mungu olj awilgal ugsuniig ni hurtel togtooj baij shiideh ni chuhal ym baindaa

Avatar

зочин 2019-01-23 122.201.21.41

Учиртай 3 толгой гэвэл зохилтой юм биш үү

Avatar

Зочин 2019-01-23 58.108.110.54

ХАМАР ГАНБОЛДЫГ ЭНЭ ХУЛГАЙЧУУДТАЙ НЬ ХАМТ НЭГ КАММЕРТ ХОРИХ ХЭРЭГТЭЙ… ТӨМӨРЛӨГИЙН ҮЙЛДВЭРИЙН ДАРГА БАЙСНАА 20 СА ДОЛЛАРААР ТУЙЛТЛАА БАЯЖИНА ГЭХЛЭЭР Л???

Avatar

ГЭГЭЭ 2019-01-23 37.120.146.179

Энэ яах вэ тэр жинхэнэ луйварчид ЖДҮ чид болон 60тэрбумын хэрэгтнүүд зүгээр чөлөөтэй яваад байхад энэ хэд хажууд нь хамаа байна уу яагаад том хэрэгүүдийг орхигдуулаад байнаа энэ хүнийг сар хоричихоод ЖДҮчидыг нэг хоног хорих нь битгий хэл нэг цаг ч байцаагаагүй байх шүү !!!

Avatar

ГЭГЭЭ 2019-01-23 37.120.146.179

Энэ яах вэ тэр жинхэнэ луйварчид ЖДҮ чид болон 60тэрбумын хэрэгтнүүд зүгээр чөлөөтэй яваад байхад энэ хэд хажууд нь хамаа байна уу яагаад том хэрэгүүдийг орхигдуулаад байнаа энэ хүнийг сар хоричихоод ЖДҮчидыг нэг хоног хорих нь битгий хэл нэг цаг ч байцаагаагүй байх шүү !!!

Avatar

ГЭГЭЭ 2019-01-23 37.120.146.179

Энэ яах вэ тэр жинхэнэ луйварчид ЖДҮ чид болон 60тэрбумын хэрэгтнүүд зүгээр чөлөөтэй яваад байхад энэ хэд хажууд нь хамаа байна уу яагаад том хэрэгүүдийг орхигдуулаад байнаа энэ хүнийг сар хоричихоод ЖДҮчидыг нэг хоног хорих нь битгий хэл нэг цаг ч байцаагаагүй байх шүү !!!

Avatar

Зочин 2019-01-23 46.29.219.150

humuus yadarj baihad ene toriinhon heden hun tejeedeg businessiinhniigee odoo booj ehelj bainda

Avatar

зочин 2019-01-23 103.10.197.154

улс орон хэцүү байхад эннээс өөр хийчих юм алгуу сайн яваа банкыг хүртэл оролдоод эхлэхийн улс төрийн хогийн бүлэглэлийн хэрүүлээ хувийн компаниудаас холхон байлга Монголд хэдхэн групп л Монголыг авч яваа шүү улс биш хувийн хэвшилүүд өнөөдөр Монголыг тэжээж байга шүү

Avatar

голомт 2019-01-23 103.212.116.86

мэдээн дээр банк биш хувь хүнийг шалгалаа гэж байна.

Avatar

зочин 2019-01-23 212.103.48.163

Зүгээр нэг сандал суудалын хэрүүл улс төрийн тоглоомонд хүртэл хувийн том компанийг татаж оруулах хэрэг байгаа юмуу хувийн мөрөөрөө ажилж байгаа хүмүүсийн ажилыг ч тайван хийлгэчих гүй яацан балиар амьтад байдын

Avatar

Зочин 2019-01-23 94.242.250.37

eniig toriin ywuulag gehgui oor yu gehew? Gol sedweesee oor tiishee ywchihlaashd

Avatar

Хараад байхад Бат-Үүл ч бас 2019-01-23 66.181.178.21

Нарийн юм мэдэх биш. ХэвлэлТВ-гээр гарсан зүйлсийг хараад байхад Баясгалан Дорлигжавыг Ерөнхий пролкурор гэдэг албан тушаалд нь найдаад бхнкаараа санхүүгийн будлиан хийсэн. Харин Бат-Үүл бол Дорлигжавыг улайн цайм өмөөрч байгаа нь цаагуураа учигтай юм биш үү. Бат-Үүлийг сайн шалгах ёстой.

Avatar

Зочин 2019-01-23 64.119.20.162

"Дорлигжавын мэдүүлэг нотлогдож эхэллээ" гэсэн мэдээ гарсан байсан шүү дээ!! Хэрэв тэр нотлогдвол Бат-Үүлийн зөв болж таарнаа даа!!! Чи хий мөргөх нь дээ!!!

Avatar

Зочин 2019-01-23 192.95.29.88

hamar ganboldiig barihgui baij shal hondlongiin hun horiod l baiga ym da

Avatar