Хуульгүй төрийн дээр “сайн улстөрч” ноёлж байг уу! | News.MN

Хуульгүй төрийн дээр “сайн улстөрч” ноёлж байг уу!

Хуульгүй төрийн дээр “сайн улстөрч” ноёлж байг уу!

Хуульгүй төрийн дээр “сайн улстөрч” ноёлж байг уу!

“Амаа том ангайдаг загаст өөрийн гэсэн тархи хэрэггүй” гэдэг шиг сонгогдсонд нь харамсч халагламаар гишүүний тоо улам олширчээ. УИХ-ын чуулганы хуралдаан бүр улам муухай болоод байна. Үүнд цөөн хүн баярлаж олон хүн гашуудаж байна. УИХ-ын дарга нь “Эхнэр бид хоёрыг буудах нь л дээ” гэх юм. УИХ-ын гишүүн нь “Миний нэг ах танай намд байгаа, битгий алчхаарай” гэх. Долдугаар сарын 1-ний үймээний үеэр С.Баярын  хүмүүс МАН-ын байрыг шатаасныг Тагнуулын байгууллага шалгаж тогтоосон гэж байна. Гоё байна гэж үү. Энэ бидний хүсээд байсан төр мөн үү?

Төрийн сонгуульдаа оролцож саналаа өгчхөөд амар тайван амьдрах гэсэн болохоос циркийн сургуультай амьтнаас дор адгууслаг зэрлэг балмадуудад төрийн эрх мэдлийг өгчхөөд “Маргааш яах бол” гэж түгшиж суух гээгүй юм.

Хууль хэрэггүй гэх гишүүн олширлоо. Монгол Улсын хууль тогтоомжууд хэнд үйлчилдэг вэ. Хууль тогтоогчид хуулийг үгүйсгэж байна. “Монголд хууль хэрэггүй” гэдэг хүн төрөлхтний хамгийн аймшигт үгийг Монгол Улсын хууль тогтоогчдын амнаас чуулганы танхимд сонслоо. Сонгогчид гутаан доромжилж буй тэд Ардчилсан Парламентат улсын Ардчилсан парламентын гишүүн.

Ж.Батзандан бол Ардчиллын буянд жагсч, ард түмний нэрийг барьж эрх чөлөөндөө эрдэж цадаж явсаар төрийн толгойд гарсан “харх” юм. Түүнд улс төр “тоглоом” байх. Магадгүй түүнд ашиггүй байх тусмаа улам сонирхолтой болдог, түүнд нь улайрч өөрийгөө ирлэдэг сул дорой нэгэн ч байж мэднэ. Тэр МУИС-ийн Хууль зүйн сургууль, Унгарын Мищкольцийн их сургуулийг улс төр судлал, эрх зүйч мэргэжлээр төгссөн гэж намтартаа бичүүлсэн байдаг. Харин хааяа ч гэсэн сонгогчдоо хүндлэх ёстой гэж хэн ч түүнд зөвлөж байгаагүй бололтой. Ядаж итгэж сонгосон сонгогчдоо, Монгол төрөө дээдэлдэг уламжлалыг биш Баруун Европын улс төрийн аль шаар шавхрууг нь судалжээ гэмээр санагдана.

Гэтэл тэр өөрөө хуулиар хамгаалагдсан, хууль тогтоогч. “Хувьсгал хийхэд хууль хэрэггүй байдаг юм шүү дээ” гэх түүний цэцэрхэл “сургаал” нь “Тэгвэл хууль тогтоогчдоор яах юм бэ”, “Яах гэж хууль тогтоох байгууллагад орж ажиллахын төлөө өөрийнх нь хэлдгээр амиа золин байж тэмцэлдэв” гэх төгсөшгүй олон асуултыг дагуулав. Тэр хэлсэн бүхнийхээ золиос болох магадлал өндөр харагддаг ч монголчуудын мартамхай чанар “өршөөдөг”. “УИХ-ын даргаа өрөөнөөс нь чирч гаргана” гэсэн түүнээс сонгогчид “чирч гаргахыг” нь биш ингэж хэлсэн хууль тогтоогчийг яах бол гэж харж байв. Гэтэл хуулийн төсөл батлахад хүрч, хуулийн л замаар “чирч гаргаж” болохыг дөнгөж ойлгож эхэлмэгцээ УИХ-ын даргын гэр бүлээр оролдож нүдний булай болох нь тэр.

Зүй нь түүх, хууль, эрх, эрх чөлөө ярьдаг энэ эрхэм “Их засаг” их сургуульд хоёр жил хичээл заахдаа арай оюутнуудад ингээд хэлчихсэн юм биш биз. Тэр  “Хууль хэрэггүй” гэдэг үгийнхээ төлөө Ардчилсан парламентын үйл ажиллагаанд оролцохоос өөрөө татгалзах, эсвээс Монголын мянга мянган сонгогчдоо уучлал гуйж байж бүрэн эрхийн хугацаагаа дуусгах ёстой.

Монгол Улсын хэмжээнд өнөөдөр 5500 орчим хуульч, 2500 өмгөөлөгч байдаг гэж өмгөөлөгч Б. Мэргэн саяхан хэвлэлд ярьсан байна. Дээр нь энэ тоонд багтаагүй болон эрх зүйчид, сайн дурын хуулийн зөвлөхөөр ажиллагсдыг нэмбэл тэр олон хуульчаар яах гэж байгаа юм. Хэнд хууль сахиулах гэж хуульч, өмгөөлөгчид ажиллаад хэдэн хүнээр мөрдүүлэхээр хэчнээн хууль батлав. Тэр хуульчдаас хамгийн мундаг нь хууль тогтоох дээд байгууллага УИХ-д шигшигдэж сонгогдсон байлгүй дээ.

“Хууль хэрэггүй” гэдэг хууль тогтоогчтой, баталсан хуулийг дахиад засчихдаг Хууль зүйн сайдтай, ОУОХ-ны хартиг дагахгүй ч байсан яадаг юм бэ, Арабын орнууд дагадаггүй шүү дээ гэх МҮОХ-той, ОУПХ-ны дүрмийг сөрж Парламентын тэргүүнээ огцруулахаар завдаж, бүтэхгүйг нь учирлаад, бараг өөрөө замыг нь заагаад өгөхөөр гялалзтал шинэ хууль зохиогоод түүнийгээ батлахаар тэсэн ядан хүлээж суугаа УИХ-тай харамсал эмгэнэлээр дүүрэн Хуульгүй Монгол биднийг хүлээж байна.

Төгсгөлд нь “Сайн төрийн дээр хууль ноёлж байг” гэдэг ерөөлийг уламжилъя. Энэ даруухан хэрнээ хийгүй алдарт ерөөлийг  хуулийн дээр ноёлсон “Сайн улстөрч”, УИХ-ын гишүүн Ж.Батзанданд онцлон сануулъя.

Ц.ОРХОН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
35
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

71 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2019-01-23 72.137.85.228

Энэ Орхон гэгч жинхэнэ мушиган гуйвуулагч байна. Монголд хууль хэрэггүй гэж Батзандан хэлээгүй.Харин М.Энхболдыг огцроход хууль хэрэггүй байсан юм.Гэвч хужль гаргаххд хүргэлээ гэдгийг л ярьж баына билээ. Болор дуран гэдэгийн цаана ямар зорилготой " сэтгүүлчид " байг аа нь харин их сонин байна.

Avatar

Иргэн 2019-01-23 103.26.193.144

Хууль ярих юм бол хамгийн их хууль зерчиж терийн эрхийг хууль бусаар авсан М. Энхболдод хариуцлага тооцох естой. Хууль vйлчилдэггvй Энхболдод хууль хэрэггvй. Орхон та ХЕЛСНИЙ БИЧЭЭЧ БАЙНА. МАНАЙ ТОЙРГООС СОНГОГДСОН БАТЗАНДАНД БАЯР ХVРГЭЕ! Дахин дахин сонгох болно.

Avatar

Eej 2019-01-23 121.132.213.115

Хуулийг гууль болгосон луйварчдаас болж шударга хуулийн тогтолцоо алдагдсан хуулийг гууль бүр хуульгүй болсонтой адил гэдэгтэй ард түмэн бүгд санал 1 байх шүү.28 жил төрд заларч хууль санаачлах нэрээр өөрчлөн луйварчин хулгайч нар өөрсдийнхээ эрх ашит нийцүүлсэн хулгайлж идэж ууснаа нуун дарагдуулсан хамгаалсан өдий төдий хуулийг өөрчилж бүрхэгдүүлж ард түмэн эх оронд хэрэгтэй шударга хуулиа гууль болгосон үнэн шүү.Шударга хуулийн тогтолцоо ард түмэнд ус агаар шиг хэрэгтэй байна.

Avatar

Eej 2019-01-23 121.132.213.115

Хуулийг гууль болгосон луйварчдаас болж шударга хуулийн тогтолцоо алдагдсан хуулийг гууль бүр хуульгүй болсонтой адил гэдэгтэй ард түмэн бүгд санал 1 байх шүү.28 жил төрд заларч хууль санаачлах нэрээр өөрчлөн луйварчин хулгайч нар өөрсдийнхээ эрх ашит нийцүүлсэн хулгайлж идэж ууснаа нуун дарагдуулсан хамгаалсан өдий төдий хуулийг өөрчилж бүрхэгдүүлж ард түмэн эх оронд хэрэгтэй шударга хуулиа гууль болгосон үнэн шүү.Шударга хуулийн тогтолцоо ард түмэнд ус агаар шиг хэрэгтэй байна.

Avatar

зоё 2019-01-23 203.91.115.42

наранчимэг авгай ан ын гишүүн байж дандаа миеэг ѳмѳѳрсѳн юм хайна

Avatar

зочин 2019-01-23 203.91.115.42

гүтгэн гуйвуулагч бна

Avatar

Зочин 2019-01-23 150.129.143.51

Пөөх тэгээд 60 тэрбум, газрийн наймаа, авилгал хууль ёсоор хийгдсэн хэрэг үү. Хуулийн ард нуугдаж хууль бусаар баяжиж огцрохгүй тас гүрийхийг Миедэх гэж алдаршуулая. Бяцхан хувьсгал хийж энхболдын хөлийг гозолзуулах цаг болсон. Бүх юм өөрийн цаг хугаатай байдаг.

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.126.89.137

БАТЗАНДАНД ГӨВШҮҮЛСЭН НОХДУУД БООЖ ҮХЭХ НЬ ДЭЭ !!! ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ ИЙМ ЮМ БОЛОХ БАЙСАН ЮМ !!! БАТЗАНДАНД БАЯР ХҮРГЭЕ !!!

Avatar

Зочин 2019-01-23 149.167.33.143

МЭЛГЭР ХЭМЭЭХ ХУ ЖААГИЙН ЭРЛ ИЙЗ ҮХЭХИЙН ӨМНӨХ АГОНИ БОЛООД ГАЛЗУУРЧ БАЙНА УУ? КОМЭЭНТЭНД ЯМАР ИХ МӨНГӨ ЗАРЦУУЛНА ВЭ?

Avatar

Дэлдэгч 2019-01-23 59.153.113.20

Басзандалчин бол узэшгуй муухай ул мэдэгч Улс тер гэж хашгирсан янхан шуудээ. Ийм хеесерсен ойворгон терийн тушээд Бие Би гээ магтаад байдаг тэнэгууд дэндуу олшироод аймаар болжээ. Дуу дуугаа авалцаад хуцаад байдаг ноходууд гудамжиндаа гараад чадах мэдэх ажил олдвол туунийгээ хийгээсэй билээ. Хорчин сенеегч терийн дайсанууд.

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.9.44.20

arai shudarga ni harin ene batzandan bh shuu ...

Avatar

Зочинj 2019-01-23 66.181.160.57

Батзандан бурхаас биш бүтээж үзээгүй.Бүр ядахдаа нэг удаа малчны хотонд очиж амьд хонь үзээгүй атлаа жилд 2-3 хонины мах иддэг хүн чоно юм чинь яаж монгол амьрал мэдэх вэ.

Avatar

зочин 2019-01-23 66.181.189.32

Батзандан үнэхээр сэтгэцийн өөрчлөлттэй юм шигээ

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.9.45.100

MAHAH g saixan yalgaj taniylsand ard tvmen vneer bayrlajiina Daxin mafiin gishvvdig songoxgvie

Avatar

зочин 2019-01-23 66.181.189.32

тэнэг үхрүүд яг л сонгохгүй байж харагдаач. монголчууд бол балар эртний хүн хогнууд

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.9.45.100

MAHAH g saixan yalgaj taniylsand ard tvmen vneer bayrlajiina Daxin mafiin gishvvdig songoxgvie

Avatar

нүд чих 2019-01-23 64.119.25.201

Ц.Орхон гэдэг хүн хууль гаргаад хувьсгал хийсэн ямар орон байдгийг хэлж өгөөч ??? УИХ ынхны уйваагүй үг хэлдэг,огцруулна гэхээр хууль яриад гүрийгээд байдаг, газар олгох болохоор хуулиа умартдаг,сургууль цэцэрлэггүй шавааралдсан юм барьчихаад түүнийгээ хөгжил гэдэг даргатай хурал хол явахгүй нь тодорхой болсон

Avatar

zochin 2019-01-23 122.201.19.66

Uneheer onoj helsen garchigtai niitlel baina. Mongolchuud bid ene aldaa zavharlaa hurdan zasaj avahgui bol ard tunen udaan hulaahgui ee.

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.21.106.143

Улам л харгис, бүдүүлэг, хуульгүй болоод байхым даа. Уг нь УИХ гишүүд ядаж ямар ч тохиолдолд хууль сахиулах хуулиа дээдлэх хэрэгтэй ш дээ. Хүн муу зүйлд их амархан автдаг. Сайн үлгэр дууриалал үзүүлэх хэрэгтэй. Боловсрол маш чухал. Битгий боловсролыг уландаа гишгэл дээ.

Avatar

Аааа 2019-01-23 202.126.89.47

Одоогоор Батзандан зөв юм хийж бга гэж бодож байна .

Avatar

Содном 2019-01-23 66.181.179.21

Хэрвээ эдгээр залуус М.Энхболдыг 60 тэрбумаар биш УИХ-ын даргын хувьд ийм ийм алдаа дутагдал гаргасан болохоор нь ийм ийм хуулийн үндэслэлээр огцруулах гэж байна гэсэн бол миний хувьд дэмжих байлаа. Яагаад гэвэл хэрвээ 60 тэрбумын хэрэг хэрэгжсэн нь үнэн бол 2016 оны сонгуулиар МАН төрийн эрхийг хууль бусаар булаан авсан болох тул одоо нэг хүнийг биш одоогийн УИХ,ЗГ-ыг тарааж дахин сонгууль явуулах хэрэгтэй. Тэгээгүй цагт 60 тэрбум ч, ЖДҮДС болон бусад сангууд ч,МАНАН ч арилахгүй дээ.

Avatar

Нэхүүлүүд 2019-01-23 202.131.235.226

Хувьсгалын тухай Бүр зэвсэгт тэмцлийн тухай хуультай больё оо. Одоо нөгөө авилгач нар чинь чаддаг юм бол хуулийн дагуу \nбууд л даа гэж даапаалж байх шиг байна . Ерөнхийлөгч өө. Хувьсналт эсвэл зэвсэгт тэмцлийн тухай хууль санаачлаад батлуулаад\nөгөөч яаралтай. Эх орноо зарахыг хуулиар хориглоогүй гээд гүрийгээд байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-23 59.153.113.20

Та нар шигууд хувьсгал мувисгалаа мэдэхуу чадахуу??? Битгий тумэн олны амар амгалан амьдралд саад тээг болж солиороод бай. Нохойн бааснуудаа??? Яасан бэ та нар негее жагсаал энэ тэрээ??? Сугсэлзэж Сэгсэлзэж Эргуулэх Сэлэмгуй Буг Четгеруудээ??? Битгий улин хуцаад бай...

Avatar

Нэхүүлүүд 2019-01-23 202.131.235.226

Тэнэгээ тэгээд хувснал хийх хуултай орон гэж энэ дэлхийд байдгийм уу. 1917 оны октярийн хувьсгал, Монголын 1911, 1921 оны хувьсгалт тэмцэл тэгээд хуулийн дагуу болсон гэж хуцах нээ энэ балай чинь. Хулгайчууд, шоронгийн хулгайчууд нам төрийн дээр гэрчихсан байхад тэгээд хувьсналын тухай хуульгүй гээд хараад сууж байх болож байна уу.\nЗа тэгээд ухаантан минь хурдан тэр хувсгалын хууль энэ тэрээ боловсруулаад батлуулаад аа. Хуулийн дагуу хувьсгал хийж энэ авилгач хулгайчуудаасаа салцгаая даа

Avatar

gochoo 2019-01-23 64.119.27.199

zsss uhsenii chin huvisgal.muu er daind huuruv gej tom tom shaagaad bhiin.hutsalgui yavj ajil olj hii

Avatar

зочин 2019-01-23 66.181.189.32

хуцваа Батзандан болон хэдэн үхэр монголуудын хувьсгал хийдэг гэж хаана байдаг юм. Жагсаж байхад нь дээгүүр хийсон ангийн буугаар буудахад хэдэн тэнэг үхрүүд тал тал тийш нь зугатаад арилна бүз. ха х аха

Avatar

Зочин 2019-01-23 149.167.33.143

МОНГОЛД БОЛСОН БҮХ АЙМШИГТАЙ ҮЙЛДЭЛ ДЭЭРЭМ ТОНУУЛ ХУЛГАЙ АВИЛГА ҮЙМЭЭН САМУУН АЛЛАГА ТАЛЛАГЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН МАНАНГИЙН ТОЛГОЙЛОГЧЫГ ХАМГААЛАХЫН ТУЛ ЭЛДЭВ ЦААС ЭРЭЭЧИГЧИД ЖААХАН МӨНГӨӨР ҮР ХҮҮХДИЙНХЭЭ ИРЭЭДҮЙГ ХУДАЛДАХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2019-01-23 66.181.160.55

Alialagchaas Zandalchin bolson Batzandalchin

Avatar

Халх 2019-01-23 202.21.106.141

Энэ хөөрүү Батзанданг цаана нь турхирч байгаа эрхэм бол дүр эсгэгч Нямдорж юм. Батзандан өөрийн эрх ашгийн төлөө ямар ч хууль зөрчихөөс буцахгүйигэдгийг өөрөө хэллээ шүү. Ер нь БЗ дүүргийн сонгогчид хоёр тэнэг нөхрийг сонгосон байгаа юм. Нэг нь энэ хөөрүү Батзандан нөгөө нь дуучин боловсрол дульхан С.Жавхлан. Энэ хоёрын цаана нь Нямдорж байгаа шүү!!!

Avatar

зочин 2019-01-23 66.181.189.32

тийм шүү Баянзүрхчүүд гэж дүүрчихсэн тэнэгүүд

Avatar

иргэн 2019-01-23 202.9.43.251

Орхоны бичсэн нийтлэл соёл болоьсролтой, хэн боловч уншаад нэгийг бодох цаг болсон. Шудрага байх, улс төрчдийн дунд үүссэн хэсэг бүлэг улсын өмчөөр баяжиж бие биеэ хамгаалах зэрэг хэрхэвч байж боломгүй үйлдлийн төлөө тэмцэж байгааг монголын ард түмэн бүгд л дэмжижи байна. Харин хууль бус үйлдэл хийхийг оролдох, хууль хэрэггүй юм шиг ярих, элдэв хов живэнд автан адаг сүүлд нь хувь хүний амьдралруу хүртэл орж байгаа нь дэндүү ёс суртахуунгүй, улс төрч хүний манлайлалыг хөсөх хаясан явдал гэж үзэ

Avatar

Tsetsegee 2019-01-23 202.131.225.150

Ene ali taliin bicheech be gedeg ni todorhoi baina daa. Unen ug helsen hund uher ushuutei gej. ... Turiin bugshsan luibriig luibarchintai ni tsug bulshlah tsag bolson shuu. Arai denduu darluulsan. Odoo temtseh tsag ni bolson. Gants negeeree temtssen ni tengeriin orond zalarsan daa saihan humuus baisan. Odoo oluulaa temtseh ard olonooroo hudluh tsag bolson.

Avatar

Зочин 2019-01-23 203.91.118.180

Монголын ард түмнээр бамбай хийж ашиг сонирхлоо хангаад сурчихсан, жагсаал нэртэй эмх замбраагүй байдлыг уриалаад сурчихсан Батзандантай хэдэн бүлэг этгээдүүд өөрсдийгөө шинэчлэл хийж, шудрага ёс тогтооно гэж хашгирч байгаа сүүдрээ эргэж хардагч болоосой. Энэ байдал чинь та нарыг ард олонд улам танигдуулж, жигшил,зэвүүцлыг улам төрүүлж байна шүү... УИХ-д бизнесийн ямарч ашиг сонирхолгүй, төрийн албанд нэр төртэй ажиллаж ирсэн, харц ард гаралтай, өр нингэнтэй, сэтгэл ариун хүнийг сонгох цаг блж

Avatar

Zochin 2019-01-23 103.229.121.19

Хувьсгал хийхэд зориулсан хууль аль ч оронд бхгүй,тэр тусмаа нэг хүнд зориулсан хууль байх ёсгүй гэж хэлсэн шүү дээ,битгий мушгин гуйвуулаад бай л даа,Энхболд өөраө л огцорвол болох л бсан тэгвэл ийм асуудал үүсэхгүй бсан.

Avatar

c bayar 2019-01-23 174.224.5.94

chi uuniigee ter xaipT Enkhboldodoo XEL

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.21.96.134

Ирэх сонгуулиар Батзандан ялахгүй бол өөр хэний хүү ялахав. Монголын ард түмэн тэнэг биш ш тэй, нүдтэй.

Avatar

зочин 2019-01-23 66.181.189.32

ёстой тэнэг балай, мулгуу үхрүүд л түүний төлөө саналаа өгнө дөө

Avatar

Зочин 2019-01-23 66.181.168.199

Миеэ, Ухнаа, Хүзүүгүй, Ж.Занданпад, Луйвар Бо нар нэг мөр гүдбай. Та нарын бензин дууссан, second hand зурагдсан пянз

Avatar

Зочин 2019-01-23 66.181.168.199

Баруун Европ бишээ. Ж.Батзандан хамгийн хогийн коммунизмд идэгдсэн Зүүн Европт хагас боловсорсоных. Жинхэнэ шинэ МАНАН-гийн биет толгойлогч. 60 ТЭРБУМЫН АСУУДАЛ БОЛ тэнэг Ж.Батзандан, Лу.Болдтой огт падгүй асуудал. МАН-ын 40 гишүүн л нэгдсэн болохоос. ЖДҮ-чдыг бол бүр дурсахаас л айгаад байгаа юм. Ж.Батзандан чи ахиж сонгогдоно гэж мөрөөдсний ч гарз.

Avatar

Мон 2019-01-23 202.55.188.45

Гуц муу мөнгөний хөлсний сэтгүүлч.. 60 тэрбумын хэргийг бичиж чадахгүй байж. Энэ намууд төрийг , газрын доорхи баялгыг худалдаж мөнгө угаах талаар яриж л байг уу. Монголын нийгмийг ,хэвлэл мэдээлэлийг , сошиалыг хянах талаар ярьж л байг уу новшнууд .Монголд чөлөөт сэтгүүл зүй гэж алга. Худалддагдсан боолчлогдсон боол харцын сэтгэхүйтэй сэтгүүлч нар бна.

Avatar

зочин 2019-01-23 202.9.42.149

Батзандан гэгч шоучин популист гадны орнуудын улс орноо замбараагүй байдалд оруулж эрх мэдэлд хүрдэг арчаагүй муу аргуудыг сайн судалсан зѳвхѳн гэр бүл ах дүүсийнхѳѳ тѳлѳѳл зүтгэдэг ѳѳдгүй хувиа хичээсэн этгээд улс тѳрч ч хүн биш хутган үймүүлэгч.

Avatar

Zochin 2019-01-23 43.243.161.16

Бид хууль хун бухэнд тэгш шударга уйлчилдэг болохыг хусэж\nбна одоо бол хэсэг улс торчийн дохио зангаагаар ажилладаг хууль хучнийхэн бна

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.179.26.169

Женко их хурлыг тарааж хэрэггуй шуу хавханд орсон 40 ждучингээр хуссэн хуулиа бугдийг нь оорчлуулж аваад дараа нь тараагаарай 40 бэлгэвчийг цоортол нь хэрэглэ оорийнхоо эрх мэдлийг тултал нь нэмэгдуулэх хуулиудыг яаралтай зохиогоод наад их хурлаараа батлуулаад ав чамд ахиж ийм гарын доор их хурал олдохгуй шуу

Avatar

Дэлхийн түүхэнд ядуучуудын төлөө тэмцэгч банкны эзэн байсанг мэдэхгүй юм 2019-01-23 202.9.42.208

Манангийн засаглалын үед Голомт Богд хувийн хоёр банктай болж төрийн ордон, баруун 4 замын уулзварт газар авч Голомтын байшингууд барьсан Монголын тэргүүн баяны эгнээнд дээгүүр байр эзлэж байгаа Л.Болдын төлөө хотын захад утаандаа хахан амьдарч сарын 200-300 мянган төгрөгний тэтгэвэрээ Голомтын зээлэнд өгч Л.Болдыг баяжуулсан хамгийн ядуу амьдарч байгаа өвөө эмээ нар дэмжинэ гэдэг энэ цагийн тохуурхал биш үү.

Avatar

pyaldaga site 2019-01-23 103.26.194.162

pyaldaga site

Avatar

ХУУЛИЙГ ГУУЛЬ БОЛГОСОН МИЕЭ - ТАРВАГА ШҮҮ !!! 2019-01-23 124.158.79.169

ХУУЛИЙГ ГУУЛЬ БОЛГОЖ ОЛОН ТӨРЛИЙН ЛУЙВАР ХИЙСЭН НОХДУУДЫН ДЭЭР НЬ МИЕЭ , ТАРВАГА ХОЁР БАЙСАН ЮМ ШҮҮ !!! ТҮҮНЭЭС БОЛЖ ХОХИРСОН. НЬ АРД ТҮМЭН. !!! НААД ХУЛГАЙЧУУДАА ӨМӨӨРӨӨД БИТГИЙ ТЭНЭГ ЮМ БИЧЭЭД БАЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-01-23 66.181.168.199

Миеэ, Ухнаа, Хүзүүгүй, Ж.Батзандан, Лу.Болд зэрэг гөлтгөнө чулуунд бүгд гүдбай. Хөхөө шиг донгож, хэрээ шиг гуаглаж, тогос шиг гоёод ч нэмэргүй болсон шүү. Учир нь бензин нь дууссан second hand, зурагдсан пянз болой

Avatar

Зочин 2019-01-23 124.158.79.169

МИЕЭГЭЭ Л ЭХЛЭЭД ЯВУУЛЧИХЪЯ !!! ДАРАА НЬ БҮХ ЮМ ДЭС ДАРААГААРАА ЯВАГДАНА !!! САНДРАХ ХЭРЭГГҮЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.21.106.102

Хууль хэрэггүй юм бол хэн дуртой нь гарч ирээд юуг ч хамаагүй өөрчилнө гээд л тэмцээд байх уу.

Avatar

Зочин 2019-01-23 66.181.160.82

Энд бичиж хүмүүсийн цаг завыг үрэн уншуулж байхаар Батзанданд бичсэн наад захиагаа шуудангаар л явуулчихгүй дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-23 124.158.111.6

Хулгай хийдэг луйвар хийдэг хүмүүс нь амь тавих дөхөж байгаагийн нэг шинж л дээ...Энэ 5 залуу гишүүнээ ард түмэн нь дэмжээд явах нь зүйтэй. Өөрчлөлт хийх цаг тохироо нь бүрдсэн ....

Avatar

temuul 2019-01-23 64.119.25.143

Tegeed yahiin huvisgaliin tuhai huuli gargahiimuu asuudal batzandandaa bish shuu dee tsag minutaar ch hamaagui suudaltai zuuraldaad baigaa enhboldod bn shte yamar ih sonirhol ve

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.21.96.134

Хууль, шүүх, цагдаа, прокурорын ажилтан, дарга нарт хандаж хэлэх үг бна. Монголын 3 сая хүн аль хэдийний Зоригийн аллагын захиалагчийг логикоор тооцоод олчихсон юм бна аа, та нартай та наргүй. Та нар захилагчийг олох гээд л цагаа гарздах хэрэггүй. Ядуу хүн тэнэг байдаг гэж ямар ухаантан хэлчихээв. Энд сайхан амьдарч бна. Та нар бид нарын төлсөн татварын мөнгөөр цалинждаг, хийсэн ажил тодорхойгүй тул өгсөн мөнгийг буцааж өгөх хэрэгтэй. Та нар наанаа сайн хэрэлдээд, зодолдоод байж л бай.

Avatar

очир 2019-01-23 66.181.160.94

Хэн нь хэн гэдгээ харуулсан төр цэвэршиж байгаа л нэг хэлбэр. Ми ч Зандан ч цаашдаа түмнээ хуурах цаг нь дуусч байгаа л гэсэн үг.

Avatar

“Хувьсгал хийхэд хууль хэрэггүй байдаг юм шүү дээ” 2019-01-23 202.9.42.208

“Хувьсгал хийхэд хууль хэрэггүй байдаг юм шүү дээ” Чи энэ үгэндээ бүдрэх цаг ирнэ дээ. 2008.7.1 өдөр жагсаал цуглааныг зохион байгуулж өөлийн хяналт удирдлагаа алдаж зугатаж явсаны чинь үр дагаварт 5хүний амь нас үрэгдэж олон цагдаагийн албан хаагч та нар үүрд тахир дутуу болсон. Бусдын эрүүл мэндийг хохироож өөрөө өндөр эрх мэдэлд хүрчихээд тавлан суух эрх чамд байхгүй. Хувьсгалын дөлөндөө шатав даа

Avatar

Booj uhlee elbegdorj 2019-01-23 208.54.35.208

Elbegdorj Enkhbold 2 yag boooj uhleee\nTolbortei sanaataigaaaar iiim Teneg um \nBicheeed faceboook gej saihan bodit medeelel baihad tanai news.mn site\niin hudal medeeend hen itgeh ve ?

Avatar

Zochin 2019-01-23 202.179.30.194

Ynen ynen. Ikh khurliin dargiin darkhlaag evdsen ikh khurliin gishyyd odoo uursdiikhuu byren erkhiig khalsan khuuli batlakh kheregtei. Uursduu kheregt kholbogdoj oorootsoldokhooroo khuuliar khamgaaluulaad l ylddeg yum bna lee. Uursduu khuuli bus yum khiichikheed uursdiikhuu tuluu ichikhgyi sanal uguud ashig sonirkholiin khuuliar khyleesen medegdekh yyrgee umartaad l suudag yum bna lee. Bolivol taarna.

Avatar

Zzz 2019-01-23 64.119.18.213

Ovormongolchuud uhaantai armongolchuud bid l esto denduu teneg

Avatar

Зочин 2019-01-23 64.119.16.70

МИ-ГИЙН БУУНЫ НОХОЙ САЙТ БИТГИЙ ХУЦААД БАЙ. ЦАГ ҮРГЭЛЖ ЭНКОЛДЫНХОО БӨГСИЙГ ДОЛООСОН ЮМ БИЧИЖ БАЙХ ЮМ.

Avatar

BAs neg holsnii guilgachin uu. 2019-01-23 202.131.236.170

iim hogiin ym bichij baigaad chin ard tumen itgene gej bodoo yu guilgachin mini

Avatar

Зочин 2019-01-23 182.160.2.54

Өвөрмонгол угшилтай Батзандан тэнэгээ гайхуулж байна. Өвөрмонголоор Төрөө удирдуулахгүй шүү гэж хүмүүс хэлж байна.

Avatar

Зочин 2019-01-23 112.72.11.112

Яахаараа өвөрмонгол болдог билээ.

Avatar

ах 2019-01-23 103.26.195.41

БАТЗАНДАН МЭТИЙН АН-Д ТОЛГОЙ ХОРГОДОЖ ЯЛААС МУЛТАРСАН ЮМНУУДЫГ БАЛГААР НИЙГМЭР ХИЙРХЭГЧДЭЭР ДҮҮРЧЭЭ. ЭНЭ САЙН ЮМНЫ ДОХИО ЯАВЧ БИШ. ГОЛ НЬ ЭНЭ ХИЙРХЭЛ НЬ БАЙГАА ОЛОХГҮЙ, ХИЙРХЭГЧДИЙГ ПР-ЧИД ГАГУУН АШИГЛАЖ БАЙГААД БИ ЛАВ ДУРГҮЙ БАЙНА. ХАР МАССАА ГЭЖ

Avatar

Зочин 2019-01-23 66.181.185.42

Ийм шизо попуудааса салж үнэн төрхийг нь илчилсэн цагт Улс орон минь хөгжин дэвших байх эс бөгөөс Венесуэль,н араас ороход ойрхон бн шүү

Avatar

зочин 2019-01-23 192.82.65.120

Үнэхээр дампуурсан байна.

Avatar

Зочин 2019-01-23 149.167.33.143

ХУУЛИЙН БАЙГУУЛАГААР 60 ТЭРБУМЫНХАА ХУЛГАЙГ ХАМГААЛУУЛНА ГЭЭД ЗАРЛАЧИХСАН ГЭМТ ХЭРЭГТЭН ЭТГЭЭД ХУУЛЬ ТОГТООХ БАЙГУУЛАГЫГ ТОЛГОЙЛОХ НЬ ХУУЛИЙН ДАГУУ БОЛООД БАЙГАА ХЭРЭГ ҮҮ ХЭРЭГГҮЙ ЮМ ТЭРЛЭГЧ ЭЭ?

Avatar

монгол иргэн 2019-01-23 202.131.236.170

Хуулийг гууль болгож, ард олоныг хуулиар залхаасан, өөрсдөө хар тамхичид болж, нийгмээ бузар булайд хутгасан, хуулийн нэр барьсан прокурор, шүүгчдийн хэтэрхий улайн цайм үйлдлүүд хуульгүй үг хэллэгт, үйлдэлд түлхэж байна даа. Үүнд хууль санаачлагч, хууль сахиулах үүрэгтэй хуульч нэртэй бүх сэтэртэн буруутай, нэг үхрийн эвэр доргиход мянган үхрийн эвэр доргиноо гэж. Миний хорин долоон жил төлсөн, бусдын төлсөн татварын мөнгөөр гахай болтолоо баяжсан хуульч нэртэй хулгайчдыг хуугаар нь халах.

Avatar

Яадаг юм бэ 2019-01-23 202.179.24.69

Тэгээд хууль цааз цагдаа цэрэг шүүх прокурор той юм бол их хуралд дүүрэн хулгайч луйварчид бна бариач ядарсан нэг утас хоол согтуу жолооч барьж хорих юм

Avatar

Зочин 2019-01-23 202.21.96.134

Энэ оронд хууль хууль шиг байсан бол хуулийг дээдлэх байлаа. Хууль нь зарим мөнгөгүй ядуу хүнд хэт хатуу үйлчлээд мөнгөтэй хүнд үйлчилдэггүй юм чинь яадгийн. Би барууныг сайн мэднэ, хууль case -дээр л үндэслэнэ, учиргүй монгол шиг балайраад тэдийн тэд гээд явчихдаггүй, ажилд орно, гарна тушаал бариад гүйчихдэг, одоо энэ Ми Энхболдынхоо байж байгааг хар, энэ бол дампуу төрийн шинж. Хууль амьдралд нийцэхгүй байгаагийн шинж, ард иргэдийнхээ хэрэгцээ хүсэл сонирхлыг хангахгүй байгаагийн тод жишээ.

Avatar

Зочин 2019-01-23 203.91.114.244

Энхболд хэрэгтэй юу, үгүй, гэтэл хэн сонгосон юм, манайхан! Батзандан? бас л хэдэн мянган хүн сонгочихож энэ новшийг. Иддэг, идэлцдэг атлаа гэнэт сайн хүн болчихоод толгой эргүүлдэгүүд бүгд хэрэггүй биш үү?\nЧингис хаан урвагчид ашиггүй гэж тооцдог байсан нь одоо ч үнэн байна. Батзандан, Болд АН-аасаа, Оюун-эрдэнэ хэдэн жил хошногыг нь хорстол долоосон Энхболдоосоо гм урваж байх юм. Топороосоо ч шарваж байна. Дараа нь энэ хэдийгээ эд бад хийхгүй бол толгой дээр гарна шүү.

Avatar

Зочин 2019-01-23 124.158.79.169

ХУУЛЬГҮЙ ТӨРИЙН ДЭЭР МИЕЭ , ЭЛБЭГДОРЖИЙН БҮЛЭГЛЭЛ БАЙСАН ЮМ БИШ ҮҮ !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж