"Петровис"-ийн үүсгэн байгуулагч Ч.Даваанямыг цагдан хорьжээ | News.MN

"Петровис"-ийн үүсгэн байгуулагч Ч.Даваанямыг цагдан хорьжээ

"Петровис"-ийн үүсгэн байгуулагч Ч.Даваанямыг цагдан хорьжээ

"Петровис"-ийн үүсгэн байгуулагч Ч.Даваанямыг цагдан хорьжээ

Авлигатай тэмцэх газраас “Петровис” компанийг үүсгэн байгуулагч Ч.Даваанямыг өчигдөр /2019.01.21/хойшлуулшгүй ажиллагаа явуулж цагдан хорьжээ. Ч.Давааням нь 1996 онд Т.Энхжаргал болон Ж.Оюунгэрэл нарын хамт “Петровис” компанийг үүсгэн байгуулсан бизнесмен юм. Түүнийг оффшор бүсэд 4.3 сая ам. долларыг байршуулсан асуудлаар нь цагдан хорьсон бололтой.

Монгол Улсын иргэд оффшор бүсэд данс нээж, аж ахуйн нэгж үүсгэн байгуулсан гэх асуудлыг шалгуулах тухай гомдол, мэдээллийн дагуу АТГ, ЦЕГ-аас хамтарсан ажлын хэсэг байгуулагдсан. Улсын ерөнхий прокурорын 2017 оны наймдугаар сарын 4-ний өдрийн “Мөрдөн шалгах ажиллагааг хамтран явуулах тухай” тогтоолын дагуу хэрэг бүртгэлтийн ажиллагаа эхлүүлжээ. Мөн Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга 2017 оны долдугаар сарын 24-ний өдөр  оффшор бүсээс 49 хоногийн дотор мөнгөө оруулж ирэхийг уриалсны дагуу Ч.Давааням дөрвөн сая 370 мянган ам.долларыг Монголд оруулж ирсэн гэх мэдээлэл цацагдаж байлаа.

Ч.ДАВААНЯМ ГЭЖ ХЭН БЭ? 

Ардчилсан нам 1996 онд ялсны дараа  Ж.Оюунгэрэл хамт шатахууны бизнес эрхэлж эхэлсэн байна.

Харин Ч.Давааням нь хожим “Стар” телевиз, “Хийморь” кабелийн телевизийг үүсгэн байгуулсан бөгөөд “Монгол контракт” компанийг удирдаж, Петровисоос хувьцаа эзэмшдэг байна. "Петровис"-ын захирал Д.Энхчимэг түүний анхны эхнэрээс төрсөн том охин нь юм байна.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

БЕНЗИНИЙ ҮНЭ ӨСГӨГЧ 2019-01-22 64.119.18.149

АМЕРИКИЙН СИАТЛ ХОТОД ТОМ ЭДЛЭН , ХАУСТ АМЬДАРДАГ ЭДНИЙ ГЭР БҮЛ . БЕНЗИНИЙ ҮНЭ ӨСГӨЖ , ЗАСАГ ШАНТААЖИЛЖ ТААШААЛ АВДАГ ГАЖ ДОНТОЙ ГЭР БҮЛ !!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

bb 2019-01-22 66.181.161.6

oyungerelig ni barihgum u, daraa ni namd petrovisin munguur orj sangiin said bolson Bulgantuyag ni barih heregtei

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.55.191.42

NEXT ONE SHOULD BE THAT BITCH! SHE MUST BE INVESTIGATED AND MANY F@$& UP SHIT WILL COME TO LIGHT!

Avatar

Хм 2019-01-22 81.183.157.168

Манай баячуудын, дарга нарын бузар булай нь түмэн жилээр ухавч дуусахааргүй их бололтой

Avatar

Зочин 2019-01-22 203.217.138.2

Сэтгүүлч дэлгэрэнгүй мэдээлэл тавих гэж байгаа бол баримтаа сайн судлаач, худал мэдээллүүд явж байна!!!

Avatar

Зочин 2019-01-22 103.50.206.40

Даваанямын хүргэн чинь НИХТөлөөлөгч гэгч Халиунбат нөхөр шүү дээ. Эхнэр 3 хүүхдээсээ салаад Энхчимэгийн мөнгийг харж суусан новш шүү дээ. НИХТ нар гэр бүлийн тогтворгүй хүнийг тойргийн иргэдийнх нь саналаар буцаан татах хэрэгтэй. Ёс зүйн хороо гэж байдаг биз дээ. Одоо нэр төрөө бодоод эргээд эхнэр хүүхдүүд дээрээ очих нь тодорхой нөхөр шүү. Хүүхдийн тэтгэвэрээ төлөхөөс байнга зайлсхийдэг гэнэ. Шийдвэр гүйцэтгэлийн алба ажлаа хийхгүй хүүхдийн мөнгийг нь авч өгч чаддаггүй гэнэ үү. Ёс зүйгүй, хүүх

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.21.96.134

Харин тийм гэсэн, халаглаад хүн ярьж байхыг нь сонссон юм байна. 10 насаар эгч мөнгөтэй хүүхэнтэй суучихсан гээд. Халиунбаттай дунд сургууль нэг анги төгссөн хүүгийн ээж нь ярьж байсан, хайран хүү, их сайхан амьдардаг байсан гэж, нөгөө ус цас шиг их хулгайн мөнгөнөөсөө 2 давхар байшин өгсөн болсон гэсэн, тэр муу 2 давхар байшингаар хуучин авгай юу хийх юм бэ? Бурхан нүдтэй юм гэсэн

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-01-22 103.212.117.122

Шуналдаа дөрлүүлсэн шулам шиг авгайг сайн шалгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-01-22 66.181.161.10

Ичих нүүргүй мөнгөний төлөө юу ч хийхээс буцахгүй адгийн шуналтай

Avatar

Зочин 2019-01-22 66.181.161.10

Энэ Луыварчин гоо шалгах нь зөв

Avatar

Зочин 2019-01-22 203.91.119.163

Оффшор бүсэд мөнгө байршуулах нь хууль бус үйлдэл биш шүү дээ. Тэр мөнгөө буцаагаад оруулаад ирсэн нь сайшаалтай үйлдэл бус уу? Сэтгүүлч дутуу мэдээлэлээр буруу юм бичээд байх шиг байна. Саатуулдаг шалтгаан нь өөр байх, мөнгө угаасан, шамшигдуулсан, авилгын мөнгө бол өөр хэрэг

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.126.89.93

С.Баярт бэлэглэсэн 7 хаостой л холбоотой байхдаа

Avatar

Зочин 2019-01-22 149.167.33.143

ШОГИЙН ХӨРӨНГИЙГ ӨВЛӨГЧ О АВГАЙН БҮХ БУЛХАЙГ ХИЙДЭГ БАЙСАН ГАР БАЙНА Л ДАА

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.131.236.170

Мөнгөө авчирсан хүнийг баривчилаад байдаг, бусдыг нь олж чадахгүй байж.

Avatar

Зочин 2019-01-22 175.38.95.65

ЗУРАГ НЬ АЛГА УУ?

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.21.113.226

tatvaraas zugtsan zailshiisen esehiig ni bas shalgaj bolno shte

Avatar

oyun 2019-01-22 202.126.89.39

hubi hun ofshort mongo hiigeel biz ter yamar hamaatai yum toriin mungu idsen bish arai dendej bna uu nam bus bolohoor ni loroldoj bna uu

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.126.88.56

Зөв !

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.21.96.134

Багабандийг үхэхийг л монголчууд хүлээж байгаа юм гэсэн. Багабанди үхээд Зоригийн хэргийн захиалагч ил болох юм яриад бна аа.

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.21.96.134

Зоригийн аллагын захиалагч нь энэ Петровисийг байгуулсан Отгонбилэг билүү тэр нөхрийг гэж монголчууд яриад байх юм бна. Олны үг ортой гэж үг бий. Эрдэнэтийн тэр 3 хүнийг хүмүүс яг алсан хүн нь мөн л гээд байх юм бна. Отгонбилэгийн хүү нь гээд нэг шар залуу Парламент дотор байж л байхын, зайлах ч үгүй юм, ичих ч үгүй юм аа. 1998 онд Отгонбилэгээс өөр мөнгөтэй гэх хүн Монгол оронд ер нь байсан уу? Монголчууд мэдэж л байгаа,

Avatar

Амгаа 2019-01-22 202.131.244.210

1996 оны ханшаар 300 сая төгрөгөөр хашаа барьсан нөхөр шүү дээ. Отгонбилэг гэдэг чинь. Монгол улсын засгийн газар цэрэг цагдаатайгаа (арай л танк их буу аваачаагүй байх) очоод арай гэж нэг огцруулсан чинь хэдэн жилийн дараа шууд л гишүүн болчихсон. Гэнэт осолдож одсоноос нь болоод Швейцарийн банкинд хадгалуулсан хэдэн сая ногооны нууц дансанд нь хэн ч нэвтэрч чадахаа болиод тэндээ мөнх гацсан гэцгээдэг л юм билээ.

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.21.96.134

Dell, Apple, Microsoft, Alibaba -г үүсгэн байгуулсан хүмүүс шиг оюун ухаанаараа, чадлаараа амжилтад хүрсэн бол хэн ч энэ хүмүүсийг хайрлана, хүндэтгэнэ. Муусайн хулгайчууд, тэгээд болоогүй нөгөө рецедитив гэмт хэрэгтнүүд чинь маны дээр гараад хууль батлаад л. Ийм бохир балиар бузрын болохоор хүн болгон үзэн ядаж бичээд орилоод бна. Тэгээд болоогүй нөгөө хулгайчууд чинь нэг нэгнийгээ ална бүлнэ, эцэс сүүлд аллагын эзэн байхгүй, Зориг алагдаад 20 жил болж байгаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-22 103.206.195.229

Hutsvaa. Tegeed hen ajil hiih yostoi yum? Chi tiim mundag bsan yum bol hiih chini yasiin? Mongold bol Apple ch bgaad hereggui. Bosoogui bhad n cham shig hulgaich nar nuraagaad duusaa

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.126.89.233

Ингээд хуулийн дагуу мөнгөө оруулж ир гэчээд итгээд оруулж ирсэн бизнэсүүдээ хориод эхэлдэг нь зөв үү

Avatar

зочин 2019-01-22 202.21.125.35

Мөнгөө оруулж ирлээ гэж бариагүй байх гэж бодож байна С.Баярын АНУ дахь байруудтай л холбоотой байх даа

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.21.96.134

Оюунгэрэл ятуу чинь бүх будлианы хутгуур өлөгчин биз дээ. Цаана нь чимээгүй оргиод үлдчихдэг. Эд нарыг яаж мөнгө угааж НИК-ээс сааж байж Петровисоо байгуулсан гээд л, монголчууд мэдэж л байгаа ш тэй. Оюунгэрэлийн мужигны завсар Засгийн газар нь хавчуулаастай ажилладаг юм гэсэн. Тэгсэнээ нөгөө ятуу чинь юм л болно, чим чимээгүй нууцхан үлдчихнэ, хар хөшигний цаана ажилладаг байхгүй юу.

Avatar

Зочин 2019-01-22 202.21.96.134

Давааням гэж энэ хүн Баярыг Ерөнхий сайд байхад баахан доллар өгөөд түүгээр нь Баяр Америкт тоо томшгүй олон байр худалдаж авсан гээд яриад бсан. Хэдэн байр авсан нь тодорхойгүй ш тэй, мэдэгдэж барьж чадсан нь 7 болохоос. Зарим хүн ямар сайхан байдаг юм бэ, хүнд бэлэглэх мөнгөтэй, маны авч байгаа цалин нь хүнд бэлэглэх нь битгий хэл амьдралд нь ч хүрэх үгүй

Avatar

Зочин 2019-01-22 150.129.143.69

Энэ хулгайч чинь ОТ-н авилгал, хахуулийг зуучилж, зүсийг хувирган Баяр 7 байшин бэлгэлэдэг мөн Баярцогттой хувьцааны наймаа хийсэн болж жүжиглэдэг нөхөр шүү дээ...

Avatar

Зочин 2019-01-22 64.119.20.105

наад новшнуудаас чинь их л юм гарна даа...дандаа луйварын аргаар баяжсан хүн биш бирд болчихсон хомхойнууд шүү.

Avatar

Луйварчидыг цээрлүүл 2019-01-22 139.5.218.119

Төрийн хуулийг чангалж Эзэнтэй Монгол улс шиг болж байгаад Эрхэм Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нарт талархаж байна.

Avatar

Зочин 2019-01-22 139.5.219.243

DAVAANYAM GEECH CHIN HENTEI L BOL HENTEI HOLBOGDSON BAIDAG MONGOLIIN SUPER HULGAICHDIIN GOL TULUULUGCH.S.BAYARTAI IHEEHEN GUNZGII HOLBOGDONO.

Avatar

batbold erdenesukh 2019-01-22 202.21.106.167

tsahaa m enkhbold ruu oroochee gazar zarsan batlah humuus bn shu duu mongol 3 urd holywood ged bar ajiluudag ohin duutei ni suusan zaluu gazar ni zardag nz ni baya zurkhiin gazariin albani darga bhdaa ihiig zarsandaa

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж