Н.Энхбаяр Ц.Нямдоржийг "бут ниргэв" | News.MN

Н.Энхбаяр Ц.Нямдоржийг "бут ниргэв"

Н.Энхбаяр Ц.Нямдоржийг "бут ниргэв"

Н.Энхбаяр Ц.Нямдоржийг "бут ниргэв"

 МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр хэвлэлд өгсөн ярилцлагадаа МАН-ын сайд Ц.Нямдорж руу нэлээд хатуухан шүүмжлэл дайсан байна. Тэрбээр Ц.Нямдоржийн хэлээд байгаа МАНАН бүлэглэлийн нэг нь Ц.Нямдорж өөрөө гэдгийг онцолжээ.  Тодруулбал, Н.Энхбаяр ярилцлагадаа "МАНАН бүлэглэл анх байгуулагдахад Ц.Нямдорж Хууль зүйн сайдаар орж ажилласан. Ц.Нямдорж УИХ-ын дарга байхдаа хууль засч, Үндсэн хууль зөрчсөн гэдгийг Цэц тогтоосон. Үнэн хэрэгтээ Ц.Нямдорж Татварын тухай хууль, Сонгуулийн тухай хуулийг  ч засаж явсан хүн. Сонгуулийн хуулийг засч сонгуулийг будлиантуулж, Татварын хуулийг засч хувийн компаниудтай ямар нэгэн тохиролцоо хийсэн байхыг үгүйсгэхгүй. Үүнийг одоо шалгах хэрэгтэй. Ц.Нямдорж 1992 оноос хойш тасралтгүй УИХ-д сонгогдож байна.  Тэр өнөөдөр ЖДҮ-чдийг хамгаалаад сууж байна" гэсэн байна.  УИХ-ын гишүүн Ц.Нямдорж цагийн жамаар хаашаа ч  хамелон шиг өөрчлөгдөж, ямар ч үед албан тушаалд үлдэж чаддагийг нь Н.Энхбаяр ил шулуухан эгдүүцлээ илэрхийлжээ.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
27
ХахаХаха
14
ЗөвЗөв
5
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

55 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2019-01-22 61.84.16.156

хамгийн заваан хорчин урваач худалч авилгач хүн нямдорж бол

Зочин 2019-01-22 103.57.95.245

nyamdorj elbegdorjtonguud nvglee edleh tcag irnee .

Fantomas 2019-01-22 64.119.16.125

Enkhbayar aa chi odoo duridatgalaa bicheed duugui bai l da chamaag odoo hen ch sonsonhgui

САСА 2019-01-22 150.129.141.220

Энэ Энхбаяр өөрөө төрийн толгойд 10 гаруй жил байхдаа баахан луйвар дээрэм хийж алтны ордтой хүмүүсийг хшртэл өрөөндөө дуудаж дарамталж тал хувиа өг гэдэг байсанаа мартаа юу тэгээд ч төрд одоо чиний хийсэн юм гээд харуулчихаар ГАНЦ ч юм алга байна л даа Харин Нямдорж бол төрдөө хийсэн юмтай шударга хүнийг гутаах гээд л өөрийнхөө тэнэгийг харуулаад улам өөрийгөө доош хийж байна даа МАХН дараах сонгуулиар гарна ч гэх шиг хий хоосон мөрөөдлөө одоо орхиочээ

Зочин 2019-01-22 66.181.160.44

Чи худлаа хуцаач Энхбаяр чинь мянганы зам санаачилсан одоо биеллээ улс орноо ѳргүй болгосон сүүхээтэй эр шүү хѳ

Зочин 2019-01-22 66.181.184.174

Чи юу мэдэж хүнээс сонссон ховоор үг хийдэг хүн бэ, Энхбаярын үед ийм бузар булхай болж байгаагүй юм шүү!!!

Зочин 2019-01-22 103.50.206.40

Дийлэхгүй шүү дээ. Хэн түүнийг шоронд хийхийг цаг хугацаа харуулна. Энхбаяр яагаад өөрөө өргөдөл өгч болохгүй байгаа юм бэ. Хүний гараар могой бариулах гэсэн атгаг санаа. Нямдоржийн хэрэг хэрээс хэтэрсэн болохыг бүх УИХ-ын гишүүд МАН-ынхан мэднэ. Гэхдээ л өөрсдөө нотой учир айгаад далбаан дор нь яваад байгаа шүү. Энхбаяр эхлээд УИХ-ын гишүүн бол дараа нь УИХ-ын дарга бол тэгээд Нямдоржийг дарах байхдаа. Нямдорж үхэх нь үнэн хүүхдүүд нь зовно доо.

Зочин 2019-01-22 202.21.118.6

NYamka uhaantai hun

Зочин 2019-01-22 66.181.185.241

САЙХАН ДОО, ГАРУУД БУЛАЙГАА ДУУДАЛЦААД ШИВШГЭЭ УУДЛАЛЦААД ...

Зочин 2019-01-22 66.181.188.24

Shiir l yum daa kk

ZOCHIN 2019-01-22 106.69.58.129

YU CH GEJ BICHSEN .NYMDORJ ..ENHBAYR HOERIIG MONGOLCHUUD OOR OORIINHEEREE OILGONO OO. MONGOLCHUUD NEG L YMIIG YS MAHANDAA TULTAL N OILGOH ESTOISHUU.ENHBAYR ,ELBEGDORJ ,MI.ENHBOLD GEED UEIIN UED N DUUGUI YG L BOOL ,YG L HULTCENGUI ,ARHICHIN,YNHAN,GUILGACHIN ...TIIM L HUMUUS TEDEND HEREGTEI. ARHINIIH N MONGIIG OGNO.UHCHIHGUIN TULD TALHNIIH N MONGIIG OGNO.ULSIIG N HUDALDAAD UURD OROND ..MONGOL HUMUUN...UURD ORTEI HEZEE CH SEHEHGUI ...

Сарангоо 2019-01-22 103.229.122.123

Н.Энхбаярын хѳтѳлж ирээд албан тушаал ѳгсѳн 2 хулгайч одоо хэнд ч дийлдэхгүй МАНАНгас болчихоод Монгол тѳрийг Монгол Улсыг идэж уугаад ѳнгѳтэй ѳѳдтэй бүхнийг нь сорчилж гадныханд ѳгѳѳд ард түмнийг амаар нь шороо үмхүүлж байгаа нь юутай үнэн!!!

МОНГОЛ 2019-01-22 202.126.89.140

МОНГОЛ ТӨРИЙН БӨӨС ЧИНЬ НЯМДОРЖ ДОО.ОДОО ЯАЯ ГЭХЭВ МУУ БҮХЭН ДЭЭШЭЭ ГАРДАГ ЦӨВҮҮН ЦАГ ЮМ ДАА

шоогоо 2019-01-22 66.181.160.62

Нүүрэндээ ялаа суулгачихсан ямаадорж хахахаха.

Зочин 2019-01-22 64.119.24.139

УЛС ТӨРИЙН ҮХДЭЛ БОЛСОН Н. ЭНХБАЯР МОНГОЛ ТӨРИЙН НӨЛӨӨ БҮХИЙ ХҮН БОЛОХ НЯМДОРЖИД АТААРХААД БООЖ ҮХЭХ НЭЭ. ЧИ НЯМДОРЖЫГ ЯАЖ Ч МУУЛЖ ХАРЛУУЛАХ ГЭЭД МОНГОЛЧУУДЫН ОЛОНХИ НЬ ЭНЭ ХҮНИЙГ ТӨРД ХЭРЭГТЭЙ" ЗАЙРАН" ГЭДГИЙГ МЭДДЭГ УЧРААС ТАСРАЛТГҮЙ ДОЛООН УДАА СОНГОСОН ЮМ. НЯМДОРЖ ЧАМАЙГ БОДВОЛ ХИЙСЭН ЮМТАЙ, ХЭЛЭХ ҮГТЭЙ ХҮН ГЭДГИЙГ МОНГОЛЧУУД БҮГДЭЭРЭЭ МЭДНЭ. ЭНХБАЯР ЧИ ӨМХИЙ АМАА ХАМХИАД МӨРӨӨРӨӨ ЯВБАЛ ТААРНА.

Зочин 2019-01-22 103.57.95.245

vhsen hvnii hoshnogo nyamdorj shig adgiin hvnii vnergvi amitan haa bn .

Hanka Hangerel 2019-01-22 139.5.218.134

Нямдорж бол хамгийн хорчин.Харин Энхбаяр даанч төрийн хар хүнээ зөв сонгоогүйгээс асар том алдаа хийснээ одоо өөрөө мэддэг байлгүй.Гэвч монголдоо биш дэлхийд данстай улс төрч гэдгийг уншиж байсан юм байна

Зочин 2019-01-22 149.167.33.143

ЭЭ НААМБАР АА АРАЙ БАРИМТТАЙ ТОДОРХОЙ ЮМ ЯРЬЛДАА. ТЭРНЭЭС НААДАХИЙГ ЧИНЬ ХҮН БҮХЭН МЭДНЭ. ИЙМХЭН ЮМ ЯРИАД ТОДОРЧИХНО ГЭВЭЛ ГОНЖ ШҮҮ. ГАНЦААРАА БҮГДИЙГ ГЭЖ ШУНАЛГҮЙ МАНАНГ ТЭР ҮЕД ЭНЭ ЭТГЭЭД БАЙГУУЛСАН БОЛ Ч ЁСТОЙ АЛАХ БАЙСАН ШҮҮ

Зочин 2019-01-22 202.21.106.117

Н.ЭНХБАЯР ӨВГӨН ОДОО ЗАЙЛАА ЧАМ ШИГ ГУЙЛГАЧИН МОНГОЛЫГ ТӨРД ШУРГАХ ГАЗАР БАЙХГҮЙ ...

бибид 2019-01-22 202.72.244.219

Энхбаяр дуугай л яв. Анархист нөхөр.Нямдорж бол Монгол төрд юм хийсэн хүн

Чинзо 2019-01-22 103.229.123.251

Улсын төлөө хийсэн юмтай ч увсын төлөө бүр илүүг л хийсэн дээ, увс хүн шүү дээ найдваргүй

Зочин 2019-01-22 59.153.112.192

Naad jijighen bodloosoo salj uz.

Зочин 2019-01-22 139.5.218.134

Увс хүн их муу шүү дээ.Би биш гэхэд хүмүүс хэлдэг

иргэн 2019-01-22 202.179.24.82

Нямдорж бол яалт ч үгүй МАНАН-ын нэг гол Гишүүн мөн үү мөн Цаг үедээ тааруулж Урваж шарвах чадвартай Унаж яваа Хэнийг ч хамаагүй түлхэж унагаадаг туршлагатай Дээшилж дэвшиж яваа Хэнд ч хамаагүй үсэрч очоод \n наалдаж Зүсээ хувиргадаг Хүн шүү дээ

Зочин 2019-01-22 139.5.218.134

Естой голоор нь орж хэллээ

Сайн уу найз минь 2019-01-22 112.72.11.113

Н. Энхбаярыг хэзээч монголын төрд ажиллуул энэ бол маш аюултай төрийн дайсан

Зочин 2019-01-22 202.131.225.249

Яаж ч муулллуу гэсэн Нядорж улс төрдөө хэвээрээ ордон дотор байна ЭНхбаяр дагаа хүн муулаад явж байгаа энэ бол ялгаа

Зочин 2019-01-22 185.244.20.57

https://news.caak.mn/ca/17/

ЗОЧИН 2019-01-22 202.126.89.97

Биднийг ингэж бие биенээ харааж зүхэж байхыг орос хятадууд хараад инээж хөхрөөд л сууж байгаа! Худлаа хоорондоо хоосон улс төржих ч хэрэггүйСонгуулийн урьдчилсан шоу шүү!!

Зочин 2019-01-22 103.229.120.68

Гишүүн Нямдорж Зи Энхболд хоёр бол чонын бэлтрэг юм бна

Зочин 2019-01-22 49.0.212.108

Ордны тайган нэртэй болсоон

Zochin 2019-01-22 202.9.45.51

Hahhaha, neeree l horchin taigan yum daa

зочин 2019-01-22 202.9.42.105

Бэлтрэг гэдэг нэр нь гоёдоод байсан юм аа .....Ордны тайган ..... ёс тооооооой........ таарсан нэр байна ...ХААА хааа ХА .

Зочин 2019-01-22 192.82.64.216

Намайг мэдээ орохтой зэрэгцээл УИХ-д суужээ энэ хүн. 20 жил улс орны бодлогыг авч яваад ... чадаагүй бол тэрний горыг түүний үр удам нь амсах байхдаа

Иргэн 2019-01-22 203.91.119.94

Их сайхан юм болж байна?! Хогнууд бие биенийхээ үнэн мөнийг илчилж өгч байна гэдэг бас ч гэж муу зүйл бишээ?!

зочин 2019-01-22 202.131.225.150

хуульчийн ариун нэрэн дор мөн ч олон жил бузар булай, булхай луйвраа нууж явлаа даа. хүмүүс ч гэж гэнэн, ой санамж муутай юм. т хятадын талд ажиллаж түүүнийг нь ТЕГ-ын дарга Баатар илчилж, гүнбалай олонд дэлгэснээс л илэрч эхэлсэн. тэр үед Гүнбалайг нисэх дээр баривчлаад, баатар ялласан. энэ бол хонины арьс нөмөрёөн чоно. ойр хавийн бүх хүмүүсийнхээ булхайг бичиж аваад хэрэгтэй үед гаргаж дарамтлахаар нууж хэвтдэг. ийм хуулийн сайдтай л 25 жил боллоо. одоо энэ луйварчнаас салах цаг болсон доо

Зочин 2019-01-22 45.56.153.115

Нядорж гээ Бузар булайгаа бахархалаа болгосон идээ бээр шиг амьтан!!!!!!!

"Увс хүн" шүү дээ 2019-01-22 66.181.178.21

Цаадахи чинь "увс хүн" шүү дээ. Өөр юу хэлэхв

Зочин 2019-01-22 59.153.112.192

2000 онд Засгийн эрхийг аваад Н.Энхбаяр дэд сайдын албан тушаал бий болгож мөнгөөр үнэлж эхэлсэн гэж Буян Жагаа ярьж байсан энэ үнэн болов уу?

Зочин 2019-01-22 64.119.22.97

Нямдорж угаасаа хүн биш чонын арьс нөмөрсөн хүн хог

аравт 2019-01-22 103.11.195.34

Хүрэлсүх Мэнгэтэд нэг л өдөр далаараа тавиулна даа. Мэнгэтийн булайг уудалбал далай гэсэн үг. Гадаадын тагнуулд холбогдсон хүнд дотоод яамаа өгчихөөд суудаг улс Монгол л байна даа Хүрэлсүхээ.

Fantomas 2019-01-22 64.119.16.125

enkhbayar HUI MORJOVYI !

Зочин 2019-01-22 103.57.93.250

ШОРОНГООС ӨРШӨӨЛӨӨР ГАРСАН ЭНХБАЯР ТӨР ҮЙМЖ БАЙГАА ОРГОО БУСГАА ҮЕИЙГ АШИГЛАЖ ТҮҮНД ДАХИЖ ШУРГАХ САНАА ИХ БАЙГАА БОЛОВЧ ШУДАРГА, ХАТУУ Ц.НЯМДОРЖ ХААЛТ БОЛНО ГЭДГИЙГ МЭДЭХ УЧИР ИЙМ БАШИР АРГААР " ӨРӨВДҮҮЛЭХЭЭР" ОРОЛДОЖ БАЙГАА НЬ ТЭР!!!

зочин 2019-01-22 64.119.22.97

ха ха ха шудрага хатуу нямдорж гэчихжээ. чи хүү нь байхаа, таарсан таар шуудай хоёр

зочин 2019-01-22 192.82.65.189

Чи бол газрын гаваас гарсан чөтгөрмөй.Таарвын дөргүй тагалцаг

Зочин 2019-01-22 139.5.218.134

Үгүй хэлмэгдснийг бүгд мэднэ

zochin 2019-01-22 150.129.140.180

oo hoorhii tegnee ter.ene ih hurliin hogshchuul manantai temtsej bna gej yarihaar unen teneg sonsogdood bdgiin.oorsdoo manangaa uusgechiheed

Зочин 2019-01-22 103.57.93.250

ШОРОНГООС ӨРШӨӨЛӨӨР ГАРСАН ЭНХБАЯР ТӨР ҮЙМЖ БАЙГАА ОРГОО БУСГАА ҮЕИЙГ АШИГЛАЖ ТҮҮНД ДАХИЖ ШУРГАХ САНАА ИХ БАЙГАА БОЛОВЧ ШУДАРГА, ХАТУУ Ц.НЯМДОРЖ ХААЛТ БОЛНО ГЭДГИЙГ МЭДЭХ УЧИР ИЙМ БАШИР АРГААР " ӨРӨВДҮҮЛЭХЭЭР" ОРОЛДОЖ БАЙГАА НЬ ТЭР!!!

Danhar 2019-01-22 118.103.197.81

enkhbayar 20 ond yvcgui bolonguutaa hucaj ehellee. Enkhbayar MGL d avilgal MANAN giin uriig tarisan hun. Ard tumen mednee. Nyamdorjiig shudraga uchraas unuudriig hurtel songoj bgaa yum. Danhar tolgoit chi medej av.

Зочин 2019-01-22 103.57.93.250

ШОРОНГООС ӨРШӨӨЛӨӨР ГАРСАН ЭНХБАЯР ТӨР ҮЙМЖ БАЙГАА ОРГОО БУСГАА ҮЕИЙГ АШИГЛАЖ ТҮҮНД ДАХИЖ ШУРГАХ САНАА ИХ БАЙГАА БОЛОВЧ ШУДАРГА, ХАТУУ Ц.НЯМДОРЖ ХААЛТ БОЛНО ГЭДГИЙГ МЭДЭХ УЧИР ИЙМ БАШИР АРГААР " ӨРӨВДҮҮЛЭХЭЭР" ОРОЛДОЖ БАЙГАА НЬ ТЭР!!!

Зочин 2019-01-22 202.21.106.141

Нямдорж Энхбаярын талаар янз бүрийн юм ярьж байгаа болохоор хариуг нь өгч байна.Үнэнийг хэллээ.

Зочин 2019-01-22 64.119.20.105

тийм шүү эхлээд мие ээбийг учирыг нь олохыг ард түмэн хүлээж байна.дараа нь тэр ждү энэ тэр болчихно.

irgen 2019-01-22 66.181.187.157

Мэнгэт үнэнд гүйцэгдээд ирлээ дээ.

Зочин 2019-01-22 103.111.68.3

ЗА БАЙЖ БАЙ , ЭХЛЭЭД ЭНЭ МИЙЕЭ, ЭЛБЭГ ТЭРГҮҮТЭЙ МАНАН-г ЦЭВЭРЛЭЕ, ДАРАА Нь БУСАД АСУУДЛЫГ ЭЭЛЖ ДАРААТАЙ ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ, ТҮҮНД НЯМДОРЖИЙГ ЗӨВ АШИГЛАХ ХЭРЭГ БАЙНАЛДАА ХӨӨ, БИТГИЙ ХҮЧ СУЛРУУЛАХ САНАА ХИЙ, ТАЙВАН ХҮЛЭЭЦГЭЭЕ

Иргэн 2019-01-22 103.229.122.231

М.Энхболдыг сольчихвол нар сар гарчих юм шиг яриад байна. Юу ч өөрчлөгдөхгүй хэвээрээ л байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж