Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн хоёр гишүүнийг чөлөөлжээ | News.MN

Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн хоёр гишүүнийг чөлөөлжээ

Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн хоёр гишүүнийг чөлөөлжээ

Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн хоёр гишүүнийг чөлөөлжээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга зарлиг гаргаж, Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн хоёр гишүүнийг чөлөөлжээ. Тэтгэврийн насанд хүрсэн гэсэн үндэслэлээр О.Зандраа, П.Батсайхан нарыг чөлөөлсөн байна. Зарлигийг энэ сарын 15-нд гаргасан юм байна.

Харин Шүүхийн ерөнхий зөвлөлөөс энэ сарын 18-нд тогтоол гаргаж, О.Зандрааг У

лсын дээд шүүхийн шүүгчийн, П.Батсайханы Давж заалдах шатны шүүхийн шүүгчийн бүрэн эрхийг сэргээж, П.Батсайханыг Орхон аймгийн Эрүүгийн хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгчийн албан тушаалд томилуулах саналыг Ерөнхийлөгчид хүргэсэн байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2019-01-21 202.9.43.12

Лүндэндорж чөлөөлөгдөх ёстой баймаар\nюм 1955 оны хүн яагаад үлдчихдэг байна. Ахмад настай байж

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-21 66.181.185.191

Өмхий төвд жанхуу шүүхийг бүрэн атгаж байна. Шударга ёс улам нухчин дарагдсаар байна. Өмхий төвд жанхуу Монголыг ялжээ.

зочин 2019-01-21 202.21.120.66

залуучуудад зайгаа тавьж өгөөч ганц ч орлоггүй байхад давхар орлогоор суух гээд

ЗОЧИН 2019-01-21 202.21.126.30

ХУУЛЬ НЬ ТИЙМ ЮМ БОЛ ШҮҮГЧИЙН ЭРХИЙГ НЬ СЭРГЭЭЖ ТОМИЛСОН ЗАРЛИГ ГАРГААД МАРГААШ НЬ ТЭТГЭВЭР ТОГТООЛГОХ НАСАНД ХҮРСЭН ТУЛ ШҮҮГЧЭЭС НЬ ЧӨЛӨӨЛСӨН ЗАРЛИГ ГАРГАХЧИХАД Л БОЛОХ ЮМ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. ХЭРҮҮЛ ХИЙХ ХЭРЭГ АЛГА

irgen 2019-01-21 66.181.187.157

Энэ 2-ийг шууд зайлуул.

zochin 2019-01-21 103.11.195.34

хуулиараа шүүгч байсан хүн шүүхдээ буцаж томилогдож байж тэндээсээ тэтгэвэрт гардаг юмаа. хийсэн юмтай хүмүүс шүү. та нар шиг хэл амаа билүүдэгчид биш.

Зочин 2019-01-21 103.111.68.3

НЭГ ГАЗРААС ТЭТГЭВЭРТ ГАРААД ӨӨР ГАЗАР ЭРГЭЭД ОРДОГ ЮУ ВЭ? ШУДАРГА ЗАЛУУЧУУДАА ДЭЭШ ГАРГАДАГГҮЙ СОНИН ГАР ВЭ?

Amar 2019-01-21 202.179.26.73

Тэтгэвэртээ гарсан юм бол ш ууд суулгаач. Ажлы н байр гаргаж залуучуудаа гаргаачээ. Хөгшин төгцөгүүд ингээд зууралдаад байхаар яах юм болж байнаа. Энэ залуу хүмүүс. Өмгөөлөгч болог л дээ.

Od 2019-01-21 182.160.35.22

Eronhiilogchiin zarilag huchingui yu????????????????????????????? Butsaagaad barag debshuulchihej baigaa ym bishuu ?

Зочин 2019-01-21 43.242.243.78

Тэтгэвэртээ гарсан юм бол ш ууд суулгаач. Ажлы н байр гаргаж залуучуудаа гаргаачээ. Хөгшин төгцөгүүд ингээд зууралдаад байхаар яах юм болж байнаа. Энэ залуу хүмүүс.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж