АН: УИХ-ын даргыг огцруулах бичигт гарын үсэг зурахгүй | News.MN

АН: УИХ-ын даргыг огцруулах бичигт гарын үсэг зурахгүй

АН: УИХ-ын даргыг огцруулах бичигт гарын үсэг зурахгүй

АН: УИХ-ын даргыг огцруулах бичигт гарын үсэг зурахгүй

УИХ дахь АН-ын бүлэг ээлжит хуралдаанаа хийж, бүлгийн хуралдааны талаар сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийлээ. АН-ын бүлэг УИХ-ын даргыг огцруулах бичигт гарын үсэг зурахгүй гэдгээ энэ үеэр мэдэгдэв.

УИХ дахь АН-ын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат “АН-ын бүлэг УИХ өөрөө тарж, ээлжит бус сонгуулийг зарлан хуралдуулах тогтоолын төслүүдийг боловсруулж гарын үсэг зурах ажиллагааг эхлүүлсэн. Өнөөдрийн байдлаар 14 гишүүн гарын үсэг зураад байна. УИХ-ын үйл ажиллагаа цаашаа явахад маш хүндрэлтэй болж байна. Тиймээс энэ их хурал тарж энэ хавар ээлжит бус чуулган явуулах ёстой гэж үзэж байна. УИХ-ын тухай хууль, УИХ-ын дэгийн тухай хууль шинэчлэгдэн батлагдаж энэ сарын 25-наас дагаж мөрдөх шийдвэрийг гаргасан. Гарын үсэг цуглуулах ажиллагааг урьдчилан хийж байна. Гишүүд өөрийнхөө итгэл үнэмшлээр гарын үсэг зурах байх. АН-ын бүлэг УИХ тарж, ээлжит бус сонгууль явуулах нь зүйтэй гэсэн байр суурин дээр байгаа. Тиймээс УИХ-ын даргыг огцруулах бичигт гарын үсэг зурахгүй. УИХ-ын намрын чуулган хоёрдугаар сарын 10-нд завсарлах ёстой. Нийт 50-иас доошгүй хоног хуралдах хуулийн заалттай. Хэрвээ УИХ-ын даргыг огцруулах асуудал сунжрах юм бол ээлжит бус чуулганаа зарлан хуралдуулаад энэ асуудлаа нэг тийш болгох ёстой гэсэн байр суурьтай байгаа” гэсэн юм.

Мэдээллийн дараа сэтгүүлчид сонирхсон асуултдаа хариулт авлаа.

-УИХ-ын гишүүн Л.Болд намаасаа гарах өргөдлөө өгсөн гэх асуудал  нь  юу болсон бэ?.

-Л.Болд гишүүн өнөөдрийг хүртэл АН-ын гишүүн хэвээр байгаа. Л.Болд гишүүн АН-ын квотоор нэр дэвшиж, жирийн гишүүдийн дэмжлэгтэй энэ их хуралд сонгогдсон. Л.Болд гишүүн АН-ын үндсэн дүрмийн дагуу өргөдлөө гаргах үүрэгтэй. Эхний өргөдөл үндсэн дүрэмд нийцээгүй. Тиймээс энэ сарын 17-нд  намын үндсэн дүрмийн дагуу анхан шатны байгууллагад өргөдлөө гаргасан байна. Нам дүрмийнхээ дагуу шийдвэрээ гаргаад явна. Намаас Л.Болд гишүүнийг намаас хасах шийдвэр ирүүлбэл бүлэг хэлэлцэнэ.

-УИХ-ын даргыг огцруулах бичигт танай намын бүлэг  гарын үсэг зурахгүй гэж ойлгож болох уу?

-АН-ын бүлгийн гишүүдийн сүүлийн гарын үсэг бол УИХ тарааж, ээлжит бус сонгууль явуулах бичиг. Бид өөр ямар ч бичиг баримт дээр гарын үсэг зурахгүй гэдгээ  тодорхой хэлье.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ардчилсан НАМ 2019-01-21 66.181.181.187

Ийм хэрэггүй намаар цаашид яах юм бэ??????????????????? Нийт ард түмэн нэг бодооч.

Avatar

Зочин 2019-01-21 103.111.68.3

ХАЙРАН АРДЧИЛСАН НАМ, ЭЛБЭГДӨРЖ БҮҮР ХУДАЛДААД АВЧИХАЖЭЭ, ШУДАРГА ЭНГИЙН ГИШҮҮДЭЭ БОСЦГОО, НАМАА ЦЭВЭРЛЭЕ

Avatar

гөлөгнүүд 2019-01-21 122.201.31.160

Гөлөгнүүд МАНАН-гаа задлахаас айж байна хог шаарнууд

Avatar

Зочин 2019-01-21 66.181.160.94

Ийм балиар юмнуудыг л сонгоод давраагаад, идүүлж, уулгаад бгаан одоо та нар шиг гөлөгнүүдийг дахин хэзээ ч сонгохгүй за юу

Avatar

Зочин 2019-01-21 139.5.216.218

ЭНЭ АМьТАН ҮХЛЭЭ , ЭРДЭНЭБТ БОЛ ЭЛБЭГ МИЙЕЭГИЙН УЛААН ХАМГААЛАГЧ, ҮХВЭЛ ТААРАХ НОВШНУУД

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.70.44.116

Энэ Эрдэнэбат чинь М.Энхболдын эхийн талын хамаатан х***а шүү дээ. Сэлэнгийнхэн мэднэ дээ. Багануурын цахилгаан станцыг х***а нарт өгсөн хүн шүү дээ. МАНАН-ын нэг эд эс. Тийм учраас М.Энхболдыг яаж хамгаалж байгааг харж байгаа биз дээ..,

Avatar

зочин 2019-01-21 66.181.180.114

ми.энхболдтой үхэн хатан зууралдаж,манан дунд төөрөхөө больж,ман-д шоовдорлогдсон ахмадуудаа өмөөрч тэтгэвэрийг нь нэмүүлэх талд хүчтэй дуугарч өөрийн талдаа татахыг боддог ч болоосой.

Avatar

Зочин 2019-01-21 64.119.27.252

Энэ бол маш хариуцлагатай байх асуудал сэтгэлийн хөөрлөөр шийдвэл хэцүү. Дараагийн хуралд нэг том баян эсвэл Сайд 39 гишүүнд мөнгө өгөөд ИХ-г гацаах боломж өгнө тэр баян ямар ч байж болохыг харууллаа. Луйварчин, харийн тагнуул байсан ч ИХ-н даргыг огцруулж өөрийн хүнээ тавих нөхцөл бүрдэж байгааг одоогийн байдал баталж байна. Цэц арай ч ийм байдалд хүргүүлэхгүй байлгүй

Avatar

Зочин 2019-01-21 139.5.216.218

НЭГ ӨВЧТЭЙ ВИРУСЫГ ЭД ЭС Нь ЭСЭРГҮҮЦЭЭД ҮХҮҮЛЖ БНОО,

Avatar

b*** doloogchid 2019-01-21 203.91.115.43

enhboldiin gar holvvd

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.55.188.37

Naad AN chin manangiin neg tulguur ni bolson baina Enhboldtoigoo hamt zailaarai

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.9.42.73

МАНАН ЗАЙЛ

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.126.89.208

gulug

Avatar

зииа зиа 2019-01-21 150.129.142.31

үнэн шантаажны нам шүүү

Avatar

Sss 2019-01-21 202.179.24.191

Чамаар дутахгүй.

Avatar

Зочин 2019-01-21 203.91.118.180

Энэ төрийн ажлын гацаануудад эх орноо бодох өчүүхэн сэтгэл байна уу аан

Avatar

Zochin 2019-01-21 103.229.121.19

Энэ нөхөр одоо юу бэ,болиочээ.

Avatar

tenegt 2019-01-21 139.5.218.194

Huzna biz ene odoo bas yu we

Avatar

Шударга ёс ярьж байгаа бол хулгайч төрсөн дүү нартаа эхлээд хариуцлага тооц Хүрэлсүхэээ !!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-01-21 217.170.197.83

Маш зөв. Эргүү боловсролгүй харанхуй бүдүүлэг нахал, гудамжны луйварчин төрсөн дүү нартайгаа нийлж Монгол төрөөс хулгай хийдэг Хүрэлсүхийг хазаарлах хэрэгтэй шүү. АН браво. Хүрэлсүхээ чи тийм л их шударага ёс ярьж байгаа бол луйварчин дүү болох У.Отгонбаярыгаа барилгын салбараас зайлуулж өг, ЖДҮ-ээс мөнгө хулгайлсан дүү У.Давхарбаяртаа арга хэмжээ ав. Тэгсэн цагт чамайг үнэхээр шударга ёсны төлөө явж байгаа юм байна гэж бодоё. Өөрөөр бол чи яг Миеэтэйгээ адилхан хулгайч шүү дээ.

Avatar

Amar 2019-01-21 202.179.27.162

МАНАН-гийн хамсаатан хоёр Эрдэнэ нэртэй луйварчин АН биш биз дээ.Айн.

Avatar

Зочин 2019-01-21 149.167.33.143

ЯАЖ ЭНЭ ЖОГОРХОЙНУУД ЭЗНИЙГЭЭ БООСЫГОО ТОЛГОЙЛОГЧОО ОГЦРУУЛАХ БИЧИГТ ГАРЫН ҮСЭГ ЗУРАХ ВЭ ДЭЭ АРЧИЙТЛАМ АЛГАДУУЛАХААС АВХУУЛААД А ЛУУЛЧИЖ МАГАДГҮЙ

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.21.106.109

УИХ цаашид ажиллах боломжгүй ээ. Барьцааны гишүүд үгээ өөрийнхөөрөө хэлж чадахгүй хоёр ,гурван сар боллоо ш дээ. Тэр 37 хүн хоорондоо тийм нэгдмэл юм уу гэвэл үгүй.ЖДҮ-д холбогдсондоо барьцаалагдчихаад ,олуулаа шалгуулахгүй байя гэж нэгдчихээд л байгаа улсууд шүү.

Avatar

Зочин 2019-01-21 66.181.185.241

Одоо С.Жавхланд амаар нь гартал мөнгө амлачихвал Ми.Энхболд ба МАНАН-ийн луйварчдад найдлага төрөх гээд байна даа

Avatar

шударга төрийг тогтоох ёстой 2019-01-21 103.26.193.254

АН ынхан болих хэрэгтэй. ТА нартай, та наргүй М. ЭНХБОЛД огцроно. НӨГӨӨ С. ЭРДЭНЭ нь сандарч шахаад хэцүү л баЙГАА

Avatar

зочин 2019-01-21 66.181.166.70

их хурлыг тараах гэж зүтгээд байгаа нөхөд дараагийн сонгуульд дэвшихгүй гэж гарын үсгээ давхар зурчихвал үнэмшилтэй л байна шүү

Avatar

Regdel 2019-01-21 118.103.197.81

Ene Erdenebatiig sain shalgah heregtei shu. Ene hun uneheer aimaar luivarchin.

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.9.42.216

Энэ х***а нөгөө хужаагаа өмгөөлөлгүй яахав. 2020 онд АН баяртай болсон доо

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.179.25.59

МАНАН гэдэг нь баталгаажиж байна. Эрдэнэбат Эрдэнэ нараар Энхболд бамбай хийж байгаа нь тэр

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.21.96.134

Танай намд бүлэг байхгүй болоод 2 сар болж бна. Өөрийгөө бүлгийн дарга гээд болгоод баярлаад мэдэгдэл хийдгээ болих хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2019-01-21 66.181.182.193

Юун бүлэг вэ!

Avatar