"MNTM" шоуны ялагчаар Б.Анужин, талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнэ нарыг тодрууллаа | News.MN

"MNTM" шоуны ялагчаар Б.Анужин, талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнэ нарыг тодрууллаа

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.21-нд нийтлэгдсэн

"MNTM" шоуны ялагчаар Б.Анужин, талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнэ нарыг тодрууллаа

"MNTM" шоуны ялагчаар Б.Анужин, талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнэ нарыг тодрууллаа

"Боловсрол" телевизээс санаачлан зохион байгуулсан “Mongolia’s Next Top Model" /MNTM/ шоу нэвтрүүлгийн ялагчаар Б.Анужин, талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнэ нарыг тодрууллаа. Ялагчийг тодруулсан финалын дугаар өчигдөр эфирээр (2019.01.20) цацагдлаа.

Шилдэг тавд Н.Мишээл, Э.Одонтунгалаг, Б.Анужин, ОХУ-ын Улаан-Үүдээс оролцсон Дансаранова Алина, талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнэ нар үлдсэн байсан юм.

Ялагчийг тодруулахын өмнө талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнийн гэгээн дурсгалд зориулан түүний ярилцлага, нэвтрүүлэгт оролцож байсан үеийнх нь зураг авалтуудаас үзэгчдэд хүргэж, дараа нь зочид болон шүүгчид нэг минут дуугаа хураан зогсож эмгэнэл илэрхийлэн, хүндэтгэл үзүүлсэн. Талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнэд олгосон ялагчийн цом болон 20 сая төгрөгийг түүний дүү н.Чамин-Эрхэст гардуулсан.

Мөн уг шоуны ялагч болсон 18 настай Б.Анужин  20 сая төгрөг, Итали улсын Милан хотын загварын агентлагтай гэрээ байгуулах эрхийн эзэн боллоо.

 

Тус шоу нэвтрүүлэгт анх 400 гаруй охид, бүсгүйчүүд бүртгүүлснээс 16 охин шалгарч  нэвтрүүлгийн 11 дугаарын турш сорил болон үндсэн зураг авалтад оролцон өрсөлдсөн байдаг. Нэвтрүүлгийн төгсгөлд шүүгч Нора Дагва шилдэг дөрвөн оролцогчдод хандан “Миний хувьд та  дөрвүүлээ  ялагч. Хэдийгээр Ч.Чамин-Эрдэнэ маань  бидний дунд байхгүй ч гэсэн биднийг хараад баярлаж байгаа гэдэгт итгэлтэй байна” гэсэн юм

Э.БУРАМ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-21 66.181.161.73

Сайн сайхан гэж хэлэх нь байтугай, муу муухай гэж хэлэхэд ч багадах МУУХАЙ шоу!

Avatar

Зураач 2019-01-21 2.122.248.241

За ашгүй дээ! Анд нөхрөө мартдаггүй саын охидууд байна! Баяр хүргье!

Avatar

Zochin 2019-01-21 133.82.250.241

Ene tegeed yu gesen ug ve? Uree aldsan ehiin setgeliig ingeed ohin chin yalagch bolloo. Munguu avaad chimeegui bol gej helj baigaa yum uu?
Yasan aimaar yum be? Nadad l lav tegj haragdaj bna. Unheer taligaachiig yalagch gej uzej hundelj uzej baigaa bol tsoriin gants yalagch mani Taliigaach mani bailaa geed shagnaliig ni uguud. Uur yalagch shalgaruulah shaardllagui gej bodoj bna.
Hunii altan aimiig ingej uzej doromjilj bolohgui shdee.

Avatar

Tsutsu 2019-01-21 64.119.19.3

Chamin erdeng bolovsrol tv alsan ym shig l yrihiig yagad iim ym be ???

Avatar

Зочин 2019-01-21 133.82.250.241

Ene Anujin gedeg ohin turuuleh hemjeenii chadvartai gejuu bi lav itgehgui bna. Hervee taliigaach Chamin-Erdene nas baraagui baisan bol Odontungalag turuuleh baisan baih. Harin Alina turuulsen bol shudraga boloh bailaa. Taliigaach Chamin-Erdeneg shagnal nuhuj ugluu genuu ene bol unheer huniig doromjilson yawdal bolson baina. Zohion baiguulagch nar uursdiin ner ee bodson hereg blaa.

Avatar

Munguu 2019-01-21 66.181.161.52

Tsag hugatsaagaar aylah bolomj olduul taliigaachiig hen alsaniig medeed awrah ymsan huurhii ohin

Avatar

а******н шоу 2019-01-21 202.9.43.163

Сексийн гаж донтонгуудад зориулсан элит зэрэглэлийн я***н бэлтгэдэг балиар шоу. Зохион байгуулагчдыг нь сайн шалгах хэрэгтэй. Нээх худлаа сүржигнээд л дэлхийн хэмжээний шоу энэ тэр гээд худлаа солиорцгоогоод байсан. Хүний сайхан үрийн алтан амиар тоглочихлоо ш дээ. Одоо больчихвол яасын?

Avatar

he 2019-01-21 64.119.27.18

ene teneg yumiig uzdeg hun bdimu

Avatar

zochin 2019-01-21 122.201.24.41

hen negniig shuuheer gem buruutaig ni togtoogoogui tsagt heniig ch gem buruutai gej uzej bolohgui. Ter taliigch ohinii eej ah nar ih muu humuus shig sanagdaj bna. Hardaj baigaa bol tsagdaadaa uguud shalguul. Zaaval hen negniig buruutgah geed bgaa bol buruug uursduusuu hai. Yamar humiustei niiluulev, yagaad ohindoo anhaaral sul taviv geed. Er ni yarij baigaagaar ni uursduu ih hun muuldg ulsuud baih shig sanagdsan. hunii muu uzeh muu daa

Avatar

zochin 2019-01-21 203.91.115.249

Энэ одоо яадаг тэмцээн гээч нь вэ

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.70.34.70

Баяр хүргэе. Ёстой хөөрөхн охин түрүүллээ. Чамин Эрдэнэ ч амьд байсан бол хүчтэй өрсөлдөх байсан биз. Энэ хоёрыг түрүүлснээр зарласан нь маш зөв. Энэ хөөрхөн л шоу байсан шүү дээ. Амжилт хүсье шүүгч нартаа. Энд муу муухай юм бичээд байгаа улс ичээсэй. Дургүй байгаа бол үзэхээ л байчихаа ч дээ. Монголын загвар өмсөгч авьяастай охидыг ийнхүү шалгаруулж дэлхийн тавцанд алхуулахад тус болж байгаа нь сайн хэрэг. Муусайн ноход хуцаж л байдаг. Урагш явах хэрэгтэй. АМЖИЛТ

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.179.26.4

Ene baliar shougaa zogsoogoochee. Boliochee . Hunii amiar shou hiihee zogsoo. y****n Noro buyu Norovsuren, hooson tolgoit Enkhbold naraa

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.179.26.4

Odontungalagiin eej geh avgai Maaniin eruul tavisan ni unen l ym baina lee shdee. Usuhbayar chin dandaa luivardaj turuuldeg jil buriin naadmiig buun heruul uusgej haranhui boltol barilduulj bj turuuldeg bizdee. Edniihen ugaasaa iim luivraar alivaa uraldaan temtseend turuuldeg gedeg ni todorhoi l bshde

Avatar

зочин 2019-01-21 202.70.41.114

нас барсан хүнийг яллагч болгодог нь ямр учиртй юм болоо. Энэ нэвтрүүлэгийг зохион байгуулагч нар нь хэл амнаас айдаг юм болов уу, хайран сайхан охин харамсалтайгаар нас барсан нь эмгэнэлтэй бөгөөд энэ асуудлыг хуулийг байгууллага нь шалгаж байгаа байх.
одоо ийм шоу хийхээ больмоор юм. Нийгэмд ямар ач холбогдол өгсөн юм бэ

Avatar

Зочин 2019-01-21 182.160.34.55

Оркууд ын амыг таглах арга л дааа

Avatar

монгол иргэн 2019-01-21 202.131.236.170

Энэ шоу жинхэнэ гутамшиг л юм даа. Загварын Энхболд хоосон толгойтой гэдэгээ батлав.

Avatar

NOOVSH 2019-01-21 182.160.38.243

ENE DAGVA GEDEG HUN AMID SERUUN BOL TA ENE TSARAI SHIGEE BODOLTOI OHINDOO SURNII AMT MEDRUULEE, ETSGIINHEE NERIIG ARDAA BICHDEG MONGOL HUN BAIHUU, , NORA GEDEG N OORIINHOO NOROVSUREN CH UMUU NOROLHOO GEDEG NERNEESEE ICHEED BOGINGOSGOSON BGAA UM, DAGVA TA OHINOO HUMUUJUUUL, TSARAI N CH DUURCHEEE, UGAASAA ZASAL AVAHGUI TSARAI BAINA LEE, HAR TAMHI IH HEREGLEHEER ENE BAIGAAGAAASAA MUUHAI BOLNO SHUU

Avatar

Zochin 2019-01-21 122.201.31.217

Yahav dee uursdiinhuu l her hemjeend. shiidver gargaj bgaan bishvv ene. hed ni ar gert ni yaj tuslah ve. Yaaval deer. Vee geed l setgel zvrheeree zovood l. bgaagaa l ilerhiilej bnadaa huurhii .Yaaltaich taliigaach. ter ohin mundag bausandaa zailuul um ma nibad mi hum

Avatar

монгол 2019-01-21 203.91.119.123

Энэ тэнэг гарууд одоо бүр үхсэн хүнээр тохуурхаж ялагч боллоо гэх шиг Яасан хүний зовлонгоор тоглож тохуурхаж ханадаггүй юм энэ НОРА гэнэ бас я***н Одгэрэл нар хөгшин сармагчингууд

Avatar

Зочин 2019-01-21 66.181.189.45

Tged shagnal ogoogu bsn bol ta nar shagnal ogohgu ysin taliigaach ylagch boloh bsn btal ydaj shagnal ogj bolnosht geh l bsn bizde????? Yum chini 2taltai bitgii neg talaas ni haraad tuilshraad bai!

Avatar

Zochin 2019-01-21 66.181.189.45

Tgd yah bsin hervee Ene shagnaliig ogoogu bsn bol ta nar ygd ogdogguun ylagch ni ugaasa taliigch turuuleh ystoi bsn geh humuus bizde??? Yum chini 2 taltai bitgii neg talaas ni harj tuilshraad bai????

Avatar

хүннү 2019-01-21 202.179.25.166

Бид 300 сая биш 30 сая биш 3-хан саяуулаа юмсан. Ийм цөөхүүлээ байж дэлхийн 7,6 тэр бум хүний өмнө бие биенээ яасан муухай хэлдэг юм. Биенээ дэмжиж л амьдрах юмсан даа дүү нар минь.

Avatar

zochin 2019-01-21 103.229.122.112

ene bol okhidyg khungun , zawkhay showchin amidrald urialsan arga khemjee , gadnykhnyg duuriakhaa boli, uuniig zogsookh kheregtey

Avatar

ONOM 2019-01-21 59.153.112.18

Дэлхийн жишгээр явах гээл уг нь. Дэлхийд уг нь ийм юм гарах нь ямар байдаг юм. Манайд болохгүй байгаа бол зохион байгуулагчид учир байна уу, эсвэл оролцогч ер нь монгол хүмүүс бидэнд учир байна уу?

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.72.244.219

ОДОО ИЙМ ТЭНЭГ ШОУ ЗОХИОХ ОО БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ, НААНА ЧИНЬ ОРОЛЦОЖ БАЙГАА ХҮМҮҮС ИХ ЭВДЭРЧ БАЙНА. БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ,ТА НАР ХҮН АЛЛАА. ОДОО БОЛЬ.МОНГОЛЫН ҮРСИЙГ БИТГИЙ АТАА ЖӨТӨӨГӨӨР АЛАЦУУЛААД БАЙГААЧ

Avatar

Utgagui bn 2019-01-21 108.218.234.108

Odnoog sejiglegdeegui bol yag turuuluulne geed tohiroltsson bsan bh. Tehdee odoo Odnoog turuuluuleheer ulam hel amnii bai boloh uchraas haa hamaagui suul bariad yavj bsan Anujing durtai durgui turuuluulchihvee gj. Anyjin ch yahav hotsorson bish zavshiv gegch bolchloo. Ene nevtruuleg uneheer Ch-giin uheld hamaagui yum bol yah gj shagnal uguud baigaan, arai nugelee tsairuulah gj oroldsonuu.

Avatar

Zochin 2019-01-21 66.181.189.45

Tgd yah bsin hervee Ene shagnaliig ogoogu bsn bol ta nar ygd ogdogguun ylagch ni ugaasa taliigch turuuleh ystoi bsn geh humuus bizde??? Yum chini 2 taltai bitgii neg talaas ni harj tuilshraad bai???? Tged odnoog turuuvchvel ed heden humuus chini utaanii toloo oффшорiin toloo temtsej bga yum shig uhej hatah biz? Yg unendee Ene newtruuleg humuusiin aynd taaruulj bsar bgad l duuslaa. Tghgu bol amnaas buzar ug ursaj ogoh biz

Avatar

Зочин 2019-01-21 202.9.42.114

Хайран охин амьд сэрүүн бсн бол түрүүлээд баярлаад гүйж бхгүй юу харамсалтай хайран сайхан охин. Тэр одноо гдгн ээж солиотой юм шиг маанийн ерөөл тавидаг нь юучивдэ атаархуу балиар юмд аягүй бол увсынх бга да увсынхан хаа явах газраа атаа жөтөө хэл ам хийж явдаг

Avatar

Zochin 2019-01-21 150.129.142.11

Zochin chi yag zuv hellee,uneheer uvsinhan muuhai hel amtai,ih hun muutai,huni ul shagaasan humuus bdag yum bnlee

Avatar

гэдэг өндөр бор хүүхэн 2019-01-21 202.21.106.155

Улсын аварга өсөхбаярын эгчийн охин гэсэн ш дээ тэр ичгүүргүй нүдтэй буйлаа гаргасан одноо гэдэг нь

Avatar

Odnoo turuulsen 2019-01-21 17.149.238.19

Finaliin shat ni taiznii alhaagaar ursuldsun bizde? amid bsn bol ter ene 5aasaa hamgiin suuld l orno shuu dee. Yamar ch evselgui, hul deeree togtoj yadsan l yum bsn dag. Uhseniihee daraa l haanaas ch haigaad oldohgui erdene, sahiusan tenger bolj urgumjlugduud bh yum. Odnoo l turuuleh bsn.

Avatar

Odnoo turuulsen 2019-01-21 17.149.238.19

Ter ulaan tsamtstai zurgan deerees hul muliig ni harchihaach. Hezee iim model bsiin

Avatar

zochin 2019-01-21 66.181.160.73

l******d

Avatar

tsu tsu 2019-01-21 136.24.9.31

bullshit, ter Chamin-Erdene ni turuuleh bsn ch yum uu, gui ch yumuu yah gj ingej tenegtdeg bnaa. Ter neg ohiniihoo uhleer show hiisen ah eej 2 iin l daramt bh daa

Avatar

Ard tumnii neg 2019-01-21 203.91.116.138

Chi uuruu ohinoo esvel tursun duugee iim baidald orloo gj bodood uzeerei… Chi zuv zugeer suuj chadah u???

Avatar

Zochin 2019-01-21 66.181.189.45

Harin tiin turuuleh ugug ni hen ch medehgu sht zgr l yumig olon talaas ni harmaar yum chamiagiin ah eejid hetsuu bgn bol ognoo giin eej odnood ch hetsuu bga ingeed yumig jhon eyregeer haraad helenguut heden togrog avsi?? Geed l haraaj ogoh uls yum a? Why iim uher tolgoitoi bdin be????

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж