Ж.Мөнхбат Богд банктай холбоотой баримт дэлгэлээ | News.MN

Ж.Мөнхбат Богд банктай холбоотой баримт дэлгэлээ

Ж.Мөнхбат Богд банктай холбоотой баримт дэлгэлээ

Ж.Мөнхбат Богд банктай холбоотой баримт дэлгэлээ

УИХ-ын гишүүн Ж.Мөнхбат Л.Болд гишүүний хийсэн мэдээлэлд зайлшгүй тайлбар хийх шаардлагатай байна хэмээгээд сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийлээ.


Тэрбээр “Өнөөдөр УИХ-ын гишүүн Л.Болд миний нэрийг дурдаж намайг "Богд" банкны талаар худал мэдээлэл тараасан гэж хэллээ.  Тиймээс би үүнд няцаалт хийх гэж байна. УИХ-ын гишүүн Н.Амарзаяа Л.Болд гишүүний хувийн компани болох “Богд банк”  нь Хөгжлийн банкны  30.8 тэрбум төгрөгийг харилцах банк  дээрээ байршуулж байна гэдэг мэдээллийг одоогоос сар орчмын өмнө хэлж байсан. Би ч гэсэн үүнээс өмнө буюу тухайн үед найман хувийн зээлтэй холбоотой асуудлаар “Богд” банкны талаар  ярьж байсан.

Намайг ЗГХЭГ-ын даргаар ажиллаж байх үед Л.Болд гишүүн өөрийн хувийн банкинд 150 сая ам.долларын бонд босгох хүсэлтийг гаргаж  Засгийн газраар дэмжээд өгөөч гэж хэд хэдэн удаагийн уулзалт хийж байсан юм.  Гэхдээ түүний энэ хүсэлт биелэгдээгүй учраас надад янз бүрийн зүйл санадаг байж магадгүй. Өчигдөр Төрийн байгуулалтын байнгын  хорооны хуралдаан дээр би  энэ талаарх баримтыг дэлгэнэ гэж хэлсний төлөө Л.Болд гишүүн  намайг  цуст алуурчин гэж хэд хэд удаа орилж цуст алуурчин гэдгийг нь нотолно гэж хэлсэн.

Харин би өнөөдөр түүний  “Богд” банкны талаарх  мэдээллийг баримтаар  нотолж байна. 2018 оны долдугаар сарын 26-нд хийсэн гэрээнд зааснаар данс эзэмшигчээс буюу  Хөгжлийн банкнаас Богд банкинд тохиролцсон хугацаанд байршуулж буй найман сая ам.долларыг  2019 оны долдугаар сарын 31 хүртэл  харилцах данс дээрээ  байршуулна гээд гэрээ байгуулжээ. Мөн 2018 оны аравдугаар сарын 24-нд  Хөгжлийн банк, Богд банк нарын хооронд  дахин байгуулсан гэрээнд байгууллагын харилцах дансаар төлбөр тооцооны үйлчилгээг үзүүлнэ гэж гэрээ байгуулсан байна. “Богд” банк жижиг банк учраас өнөөдөр хадгаламж авах эрхгүй банк. Тийм учраас энэ их мөнгийг харилцах данс дээрээ байршуулж байгаа юм.  Мөн оны өмнөхөн буюу арванхоёрдугаар сарын 17-нд дахин гэрээ байгуулсныг баримтаар дэлгэж байна. Монголбанкинд  үнэт цаас  барьцаалах гэрээ  хийсэн байна. Би УИХ-ын гишүүн Н.Амарзаяагийн хэлснийг энэхүү баримтуудаар  нотоллоо. Үүнд Л.Болд гишүүнийг гүтгэсэн, банкны үйл ажиллагаанд халдсан  асуудал огт байхгүй. Би Л.Болд гишүүнийг шүүхэд өгсөн байгаа. Шүүх нотлох байх" гэлээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

41 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Bold 2019-01-18 202.21.106.167

Bold estoi jinxene xonini aris nomorson chono sh dee. Estoi shunaliin tylam shdee.

Avatar

Zovhin 2019-01-18 95.91.242.8

Manangiinhan hunii bisenesiig ingej bulaan avch nuraadag muuhai deeremchin humuus Ene Munkkhbat uuruu terbum terbumaar avilga avsanaa tailbarlaarai. Shorongiin hulgaich shig zerleg a*******n tsarait hashgirah udruud udahgui duusah baih oo.

Avatar

оЗОЧИН 2019-01-18 103.212.117.122

Хийх ажилгүй,хов ярьсан ийм юмнуудыг төрөөс зайлуулаж болдгүй юм бол эдний талаар нийтэд хэвлэлд тавихгүй байхыг олон түмэн хүсэж байна,үнэхээр ядаргаатай,залхааж байна.

Avatar

Зочин 2019-01-18 64.119.22.234

Boldiin ehner ni Hurelsuhiin uyel geed yaria baisan uu gui yu

Avatar

зочин 2019-01-18 73.162.145.196

Мөнхбатын ярьж байгаа нь баримт дээр тулгуурлаад ярьж байна, ер нь миний дүүгийн компани, манай нөхрийн, эхнэрийн компани гээд л байх юм бол жинхэнэ ЖДҮ эрхлэгч энгийн иргэдэд иймэрхүү хөнгөлөлттэй зээлүүд очихгүй дандаа л эрх мэдэлтнүүдийн ар гэрийнхэнд очоод байх болно шүү дээ.Тэр тусмаа банк энэ хөнгөлттэй зээлийг чинь нөгөө үйлдвэрлэгч нарт арилжааны зээл хэлбэрээр гаргаж мөнгө хүүлээд байгаа шүү дээ. Иймд Мөнхбатын гаргаж тавьж байгаа нь зарчмын хувьд зөв.

Avatar

Зочин 2019-01-18 103.50.206.40

Хэрвээ хоорондоо хэрэлдээгүй бол Мөнхбат гэмт хэргийг нуусаар л байх байсан . Мэдсээр байж гэмт хэргүүдийг нуун дарагдуулж байгаа гишүүд олон бий шүү. Жишээ нь Мэнгэтэй хүн Нямдорж сайд. Өөрт ашиггүй бол нэг ч гэмт хэргийг илчилдэггүй хав дараад бусдыгаа дарамтлаад л байдаг шүү дээ. Гэмт хэргийн сэжүүрийг хуулийн байгууллагад мэдээлэх нь иргэн бүрийн үүрэг. хэрвээ мэдээлээгүй бол хариуцлага тооцдог. УИХ-ын гишүүд хэрэг нуухаа болиочээ.

Avatar

Зочин 2019-01-18 66.181.160.66

Энэ Мөнхбат жүжигчин баймаар их сайхан зөв дүр төрхтэй хэл ярианы хөгжил сайтай аятайхан хүн. Хандлага нь бол их атаархуу бусинуулагч үймүүлэгч шинжтэй юм уудаа. Бурхан тэнгэр, аав ээжээс заяасан энэ сайхан эрдэнэт биеэ зөв үлдй зарцуулбал зүгээрсэн дээ.

Avatar

зочин 2019-01-18 66.181.188.117

голомт банк ч гэсэн сэжигтэй байгуулагдсан банк шүү дээ,Монгол банкнаас бага хүүтэй зээл аваад л буцаагаад өндөр хүүтэй зээлүүлсэн гэсэн яриа тэр үед гарч л байсан.Мөнхбат гишүүний зөв шүү дээ,хэн их хашгирна тэр хүн дандаа л но агуулж байдаг биздээ,харин ч сайн юм боллоо,нэг ч гэсэн булхай илэрч байвал ард түмэнд л сайн биздээ,буны ноход нь баян хүнийг өмөөрч долгинож л байгаа биз.

Avatar

л.болд 2019-01-18 202.9.43.73

Мөн ипотекийн зээлд хамрагдах хүсэлтээ бүх банк өгөхөд ганцхан “Богд” банкийг Сангийн яамны шийдвэрээр хассан болохыг ярив.

Avatar

Лу.БОЛД:уих гишүүн 2019-01-18 202.9.43.73

“Миний бие 1990 оноос хойш 5 дахь удаагаа УИХ-д сонгогдон ажиллаж байгаа. 1996 онд сонгуульд ялагдсаныхаа дараа анхны хувийн банкуудын нэг “Голомт” банкийг байгуулсан. Би ямар нэгэн хууль зөрчилгүй ажилласан. Намайг ажиллаж байхад “Голомт” банк Монголын хамгийн том банк болон хөгжсөн. Гэхдээ би 2013 оноос “Голомт” банкнаас гарсан. УИХ-ын дарга “Бодь интернейшнэл”-тэй холбоотой газрын асуудлыг надтай холбож байна. Тухайн үед хувийн секторт ажиллаж байсандаа би буруу өгөхгүй. Ийм эрх чөлөөний төлө

Avatar

үргэлжлэл 2019-01-18 202.9.43.73

-төлөө бид 1990 онд хувьсгал хийсэн. Харин 2014 оноос миний дүү Л.Болдхуяг “Богд” банкийг байгуулан, ажиллаж байгаа. Энэ банкинд би хувь эзэмшдэг. Энэ банкны тодорхой хувийг Л.Болд эзэмшдгийнх нь төлөө банкийг зориуд буруутгаж байгаа бол Ж.Мөнхбат нарын гишүүдийн ярьж, хийж байгаа асуудал гэмт үйлдэл. Ингэж хувийн бизнест улс төрийн зорилгоор халдаж болохгүй. Монгол Улсад хуулийн дагуу ямар ч банк ажиллах эрхтэй. Хууль зөрчиж, ЗГ надад 30 тэрбум төгрөг олгосон бол нотлохыг шаардаж байна.

Avatar

үргэлжлэл 2019-01-18 202.9.43.73

Ж.Мөнхбат гишүүний удаа дараагийн эрээ цээргүй гүтгэлэгт нэг мөсөн цэг тавихыг хүсч байна”

Avatar

Лу.БОЛД: 2019-01-18 202.9.43.73

“Хөгжлийн банк бол Засгийн газрын харьяаны банк. Тиймээс Засгийн газрыг огцруулахын эсрэг байсныхаа төлөө Хөгжлийн банкнаас надад их хэмжээний мөнгө өгсөн бол Засгийн газар огцрох ёстой”

Avatar

zochin 2019-01-18 202.126.89.174

ene neg alban esnii b*** vnrrlegch bnaa ineedtei yumaa jinhene hosjin shog

Avatar

Irgen 2019-01-18 66.181.160.71

Lu.Bold olon nvvrtei jinhen oligarh ooriin erh ashgiin toloo hentei ch niilne. Shunaliin tulam oodgyi hvn.

Avatar

Amar 2019-01-18 202.179.24.87

УИХ-ын орон тооны Даланхудалч далд ороо.

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.21.96.134

Энд хүмүүсийн бичсэн коммент уншлаа. Энэ Мөнхбат гэдэг хүн ард түмнийг илэрхийлээд төлөөлөөд явах хүн мөн байна уу, тулга тойрсон жонхуун хов хутгагч, хэрүүлч байна гэсэн дүгнэлт хийж болохоор, яасан их хов базаж гүйх завтай юм бэ? Ийм хүний хэрэг төрд бна уу? Зах дээр наймаа хийдэг чалчаа авгай нар ч зарим нь ийм байхгүй. Үнэнийг хэлэхэд энэ Мөнхбат гэдэг хүнд энэ хүмүүсийн комментыг уншуулах хэрэгтэй юм шиг, өөрөө бас эндээс дүгнэлт хийгээд бодох хэрэгтэй, би хэн бэ гэдгээ.

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.21.96.134

Иймэрхүү Мөнхбат мэтийн хэнд ч хэрэггүй, төрд ч хэрэггүй хүнийг дараа сонгуульд намаас нь нэр дэвшүүлэх хэрэг алга, ард түмэн ч сонгох хэрэг алга. Баахан худлаа үнэн мэдэгдэл хийнэ, индэрийн өмнө гараад юм яриад байхаар болчихдог гэж боддог юм уу даа. Манай туслахыг надаас өшөө авах гэж зодсон гэсэн чинь үгүй л болж таараа биз дээ. Энэ хүнийг алаад бид нар юугаа хийх юм бэ? Хонь биш, махыг нь иднэ гэх биш. Энэ хүн үхсэн ч, Монголоос алга болсон ч, төр энэ хүнээр дутахгүй, тийм л юм бна.

Avatar

монгол иргэн 2019-01-18 202.131.236.170

Өөрийнх нь эрх ашиг хөндөгдөхөд ярьж эхэлдэг ийм нөхөд төрд хэрэггүй. Бадамжунайн гар хөл болсон ноход болбоос Ж. Мөнхбат болой, одоо М.Энхболдыгоо үнэнчээр хамгаалж, өөрийнхөө хэн болохыг харуулж байна даа. Гэнэтхэн л баахан шударга гарууд. Хар хэрээ нэгийнхээ харыг гайханааааа.

Avatar

зочин 2019-01-18 202.131.233.251

Мөнхбатын концессын асуудал юу болов оо шалгаж болддогүй юм уу АТГ шалгамаар юм

Avatar

Зочин 2019-01-18 103.26.193.1

УДАХГҮЙ НҮҮРСНИЙ ХУЛГАЙ , КОНЦЕССЫН ХУЛГАЙГАА ДЭЛГҮҮЛЭХ БАЙХ ӨӨ ЭНЭ МӨНХБАТ УХАЛЦААД БАЙЦГАА !

Avatar

Зочин 2019-01-18 66.181.160.54

Энэ ч а******н гэхэд багадах попчин доо

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.9.42.138

Энэ болд угаасаа хогийн хөгийн зантай новшшдэ. Ямартаа голомт банкны 2 найз баясгалан зоригт 2 нь энийг хаяж бхав. Дандаа хүний б**с ухаж явдаг аымаар хүн чанаргүй хүн. Улсын банкны мөнгийг хувьдаа ашиглаж бга ждү гээс дор гэмт хэрэгшдэ шалгаад өгөөч

Avatar

Guest 2019-01-18 103.229.178.2

Байршуулсан валютаараа бусад банкуудад түр зээл олгон хоног тутамд 1тб төгрөгний ашиг олдог юм гэнэ лээ

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.21.106.102

Юу нь буруу болчхоод байгааг тайлбарлаач.

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.131.243.190

ТИЙМ Л ШУДАРГА ЮМ БОЛ ӨДИЙ БОЛТОЛ ЭЛЭНЦЭГЭЭ ХИЙЖ ХАДГАЛЖ БАЙСАН ЮМ. АЛЬ ДЭЭР ДЭЛГЭХ НЬ ЯАСЫН.ҮНЭН Ч ЮМ УУ ХУДЛАА Ч ЮМ УУ ХЭН МЭДЛЭЭ

Avatar

Зочин 2019-01-18 130.34.154.169

Нэг л их юм дэлгэсэн гишүүд ээлжлээд,

Avatar

Зочин 2019-01-18 66.181.182.192

ӨӨРТ АШИГТАЙ БОЛ ИЛЧИЛДЭГ НЭГ ТАЛЫНХ БОЛ НУУЖ ӨГДӨГ ЗАВААН ЗАНТАЙ ХОГНУУД ЮМ ДАА

Avatar

Зочин 2019-01-18 66.181.182.192

МЭДЭЖ Л БАЙСАН ЮМ БОЛ УРД НЬ ШУЖД ИЛЧИЛЭХГҮЙ ЯАСАН ЮМ БЭ.ТА НАР ҮНЭН БАЛИАР ХОГНУУД ЮМ АА ТИЙМЭЭ.ӨӨРТ АШИГТАЙ БОЛОНГУУД НЭГНЭЭ УХНА ИЛЧИЛНЭ.АШИГГҮЙ БОЛ ДУЖГАЙ НУУГААД ӨГДӨГ БАЛИАР ӨӨДГҮЙ ЗАВААН ХОГНУУД ЮМ ДАА

Avatar

сонгогчид нь 2019-01-18 103.212.117.122

Төрийн төлөө санаа сэтгэл авьяас билэгээ зориулаж ажиллахын оронд дандаа хэл ам хэрүүл цуугиан,элдвийн юм ярьсан энэ мэт хэдэн нөхдийг төрөөс зайлуулаачээ,ямар гээчийн бузар амьтад вэ?өөр хийх ажилгүй улс уу?

Avatar

Zochin 2019-01-18 31.35.91.181

Novchiin chulegch solior chi l bich bol boloo chamd hench itgehgui l*****a

Avatar

Болд 2019-01-18 49.0.130.134

Turiin mungiig huviin bankind barshuulah n gemt hereg bish gedgiig Munhbat yai medehevdee Munhbatiinhaar tur uuriinhuu mungiig Sangiin yaman deer belneer hadgalah yum bn daa

Avatar

Зочин 2019-01-18 66.160.188.70

tegeed end yag u n buruu bolchixwoo

Avatar

ЗОЧИН 2019-01-18 103.212.117.101

ТӨРД ХУДАЛЧ ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧИД а******н ШУРГАЛСАН ГЭДЭГ ОРТОЙ ӨӨРСДИЙГӨӨ САЙН ИЛЧИЛ ИЛҮҮ ИХ НОТОЙ НОЦТОЙ ЛУЙВРУУД ГАРНА

Avatar

Иргэн 2019-01-18 64.119.22.18

Хулгайч хулгайчийг бариарай гээд бүхнээс чанга хашгирдагийн нэг бодит төлөөлөгч бол Л.Болд юм?! Л.болд хогийн амьтан МАН-ын тэнэгүүдээр дамжуулж МАН-ыг булшлах л зшйлийг хийж чадаж байна?! Удахгүй гуламжинд гарахаараа та нар ойлгоноо?!

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.131.245.226

Буурал Богдын шуналаа гэж…

Avatar

барлас 2019-01-18 103.240.240.73

МӨНХБАТ АЖИЛЧИН АЙЛЫН ХҮҮ ТОМ ГЕНАРАЛЫН ОХИНТОЙ СУУЖ АНСАГ АМЬДРАЛД ШИЛЖСЭН НӨХӨР БОЛДЫН ШУНАЛ ХЭЗЭЭ Ч ХАНАХГҮЙ , МӨНГӨНИЙ ТӨЛӨӨ НАМААСАА Ч УРВАНА АВГАЙГААГААС Ч УРВАНА

Avatar

Зочин 2019-01-18 64.119.26.55

Болд хөөрхий АН -аасаа урван байж Хүрэлсүхийг дэмжиж байсан нь ингээд ил болж дээ. Мөнгөний төлөө нүдээ ухаад ч өгөхөд бэлэн нөхдүүд энэ УИХ-д олон байна шүү.

Avatar

иргэн 2019-01-18 202.179.25.209

Мөнхбат Болд 2-уулаа Новшнууд Хогийн хулгайчууд ш дээ Хэн хэнийгээ хэлэлтгүй Мөнхбат ч гэсэн Болдоос нээг их дээр дээд байх зүйлгүй шүү дээ

Avatar