Э.Бат-Үүл шүүх хуралдааныг нээлттэй явуулахыг хүслээ | News.MN

Э.Бат-Үүл шүүх хуралдааныг нээлттэй явуулахыг хүслээ

Э.Бат-Үүл шүүх хуралдааныг нээлттэй явуулахыг хүслээ

Э.Бат-Үүл шүүх хуралдааныг нээлттэй явуулахыг хүслээ

Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагчаар ажиллаж байсан Э.Бат-Үүл болон түүний хүү Б.Чулуудай, Ё.Гэрэлчулуун, А.Гантулга, Т.Гэрэлт-Од, Ш.Ганхуяг, Д.Оюунжаргал нарт холбогдох хэргийн урьдчилсан хэлэлцүүлэг өнөөдөр /2019.01.18/ Чингэлтэй дүүргийн эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд боллоо.

Шүүхээс 2019 оны нэгдүгээр сарын 18-ны өдөр товлосон боловч урьдчилсан хэлэлцүүлэг хийлгэх тухай хүсэлт гаргасан өмгөөлөгч А.Ариунаа, яллагдагч Б.Мөнхтөр нар нь хүндэтгэн үзэх шалтгаангүйгээр ирээгүй тул шүүхийн урьдчилсан хэлэлцүүлгийг 2019 оны хоёрдугаар сарын 11-ний өдрийн 08.30 цагт хийхээр хойшлууллаа.

Энэ үеэр хотын дарга асан Э.Бат-Үүл дараах тайлбарыг сэтгүүлчдэд өгөв.


-Шүүх хуралдаан сая завсарлалаа. Шүүхээс ямар шийдвэр гарав?

-Шүүх хуралдаан цагаан сарын дараа хуралдахаар боллоо. Миний өмгөөлөгч ирээгүй учраас хуралдааныг хойшлууллаа. Энэ хурал бол урьдчилсан шүүх хуралдаан. Би энд нэг зүйлийг зориуд хэлье. Шүүхээр гэм буруутай нь тогтоодохоос өмнө хэнийг ч гэм буруутай гэж тооцохгүй гэдгийг Ерөнхий прокурор М.Энх-Амгалан их тодорхой хэлснийг та нар санаж байгаа байх. Гэтэл мөрдөн байцаалтын явцад намайг гэм буруутай гэж харуулах гэсэн “тархи угаасан” үйл ажиллагаа их явсан. Мөрдөн байцаалтын явцад байцаагч н.Оюунболдын зүгээс бидэнд мөрдөн байцаалтын үйл явцыг нийтэд дэлгэхгүй байх, мөрдөн байцаалтын нууцыг чандлан сахих үүрэг, амлалт авхуулж байсан.

Тэгтэл мөрдөн байцаалтын явцад энэ хэргийг илтэд мушгин гуйвуулсан мэдээлэл хэвлэлээр, сайтуудаар явлаа. Энэ асуудалд АТГ-ын зүгээс хариу арга хэмжээ аваагүй. Бид "Илтэд хэргийн мөрдөн шалгах явцтай холбогдуулан хэргийг гуйвуулсан зүйл гараад байна. Үүнийг тогтоож өгөөч ээ" гэсэн хүсэлт тавихад ямар ч арга хэмжээ аваагүй. Дээрээс нь хэргийг шүүхэд шилжүүлэх явдал  хууль зөрчиж байна. Олон хуудас хавтаст хэрэгтэй танилцуулалгүй шууд л прокурор нэг өдрийн дотор шүүхэд шилжүүллээ. Би өнөөдрийн шүүх хуралдаанд хүсэлт гаргах гээд чадсангүй. Уг хүсэлтэд хэвлэл мэдээлэлд нээлттэй шүүх хуралдааныг явуулж өгөхийг хүссэн. Яагаад гэхээр шүүхийн шийдвэр гараагүй байхад намайг гэм буруутай гэсэн ойлголт төрүүлэхүйц “тархи угаах” үйл ажиллагаа явсан. Би үндсэн хуулиар шударга шүүхээр шүүлгэх эрхтэй, хүсэлтэй байна. Шүүх хуралдааныг нээлттэй болговол их сайн байна. Тэгж байж намайг шүүхийн шийдвэр гарахаас өмнө гэмт хэрэгтэн мэтээр ойлгогдох байдлыг няцаах болно.

-Таныг буруутгаж буй үндэслэлд та өөрийн байр сууриа илэрхийлээч?

-Буруутгаж буй үндэслэлийн тухайд би ямар ч гэм буруутай үйлдэл хийгээгүй. Үүнийгээ шүүхэд нотолно. Шүүхээс үндсэн хуулиар олгогдсон шударгаар шүүгдэх эрхийг минь хангана гэдэгт эргэлзэхгүй байна.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
27
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

79 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-18 122.201.31.46

Муу нохой шvvх хурлыг улт тержvvлж мултраад сурчихсан зангаа тавихгvй юмаа!! Улсын Баатар шиг байж болохгvй бн уу?!адгийн хулчгар надаас ч дор амьтан байждээ!!

Avatar

irgwn 2019-01-18 95.6.79.60

Shudarga bna geed hedn AN-inhniig shuuhed uguud bhiin S.Bayar Zorig Batbold Miye narig yagaad er yaridagguin be aria l uruusgul bna buruutai bol 2 namaas ali alinig n shalgah heregtei

Avatar

Зочин 2019-01-18 95.6.79.60

Shudarga bna geed hedn AN-inhniig shuuhed uguud bhiin S.Bayar Zorig Batbold Miye narig yagaad er yaridagguin be aria l uruusgul bna buruutai bol 2 namaas ali alinig n shalgah heregtei

Avatar

Uwuu 2019-01-18 203.91.115.43

Batvvlig darga baihad. urgen hvn Ulsin niisleldee amidrah erhtei bailaa MAH erh barisnaas. hoish vndsen huulind zaasan erhee hasuulj. niisleldee shiljin suuh erhgvi bolson MAH aas tomilogdson hotin darga huuli zurchsun ene shiidweree darui TSUTSAL ah heregtei

Avatar

Цагаачид 2019-01-18 66.181.180.18

Энэ цагаачид. Гэргүй хүний гэдэс их гэж. Цагаач хүний шунал ихээ. Хайрлана хамгаална гэх сэтгэлгүй.

Avatar

Ичиг ичиг!!!! 2019-01-18 112.72.8.245

Илтэд улаан цайн хэрэг дээр өөрийгөө хулгайч өиш гэх юм бол хаиин ч ард түмэн босоно шүү!!!!

Avatar

Ичиг ичигт 2019-01-18 202.85.75.13

М. Энхболд, Бадамжунай нарыг хагартлаа идэж байхад босч байхгvй яасан юм бэ. Бат-vvл тэдний дэргэд энхийн цагаан тагтаа

Avatar

Хотыг сайнаар өөрчилж чадсан хүн дээ 2019-01-18 49.0.131.69

Хотын мөнгийг идэж уулгүй хотод нь зарцуулбал их юм хийж болдогийг Бат-Үүл харуулсан даа. Харин одоо Үүлээс өмнө ямар байсан хэвэнд нь буцааж оруулаад бүр дордуулчихлаа. Хотын дарга гэдэг чинь ажил хийдэг гал тогоо болохоос улс төрийн шагналын суудал биш.

Avatar

Зочин 2019-01-18 66.181.168.131

UUL XOTIIG XOT SHIG BOLGOSONIIG XUJAA MI OVOGTIIN TEMBUUTEI SHEESNUUD SANAXGUI L DEEE

Avatar

иргэн 2019-01-18 202.179.24.134

хөөе, хаа очиж Үүлийн үед хот арай гайгүй байсан юм биш үү. Одоо гэр хорооллын хогоо ч цагт нь ачиж чадахгүй байна шт

Avatar

Зочин 2019-01-18 223.24.174.72

Ene huniig onoogiin bidnii ueiin uher orkuud shuuhgui ee zugeer yadaj l ulaan pasport hun bolgond olgoson gaviyag ni unelehed busad nugliig shuud tsairuulj bolno ulaanbaatariig 4-hon jil ajilahad yaj oorchilloo hodoonoos irsen uher orkuud medehgui ldee jonhuug shutdeg garuud

Avatar

зочин 2019-01-18 202.85.75.13

Шvvхчид нь Бат-vvлийг шvvхээсээ ичээсэй

Avatar

Улаанбаатарын унаган иргэд 2019-01-18 202.85.75.13

МАНГАРУУДАД ТАРХИА УГААЛГАСАН ОРКУУД БАТ- VVЛИЙГ МУУЛААД ТЭНЭГЭЭ ГАЙХУУЛЖ ЭХЭЛЛЭЭ. БАТ-VVЛ МОНГОЛ УЛСЫН ТVVXЭНД VЛДЭХ ГАВЬЯАТАЙ . VЛДЭХ Ч БОЛНО.

Avatar

Ulaanbaatariinhan 2019-01-18 64.119.16.123

Ih mundag hun, hotiin irged tand hairtai shu, manai shuuh prokuror ad zetgeriin noloond abtahgui zov shiidver gargana gedegt naidaj bna. Ta hezee ch tethevert garch bolohgui shu, tegvel ene tor ju bolj bna harj bgaa biz de?

Avatar

Зочин 2019-01-18 139.5.219.143

notloh barimt ni baaraggui gee biz,dee.ene hun duussan.

Avatar

Зочин 2019-01-18 66.181.191.125

30jiliin omno bal dargiig yaj doromjilj bailaa ter hun 40 jil ene ulsiig udirdahdaa neg oroo bair avaagui shuu muu manan aris nomorson chono

Avatar

Зочин 2019-01-18 150.129.142.31

нэг муу луйварчин энхбаярыг дуурайгаад байгаа юм байх даа

Avatar

Ядуу иргэн 2019-01-18 103.57.93.226

Яаж баяжсанаа ярих цаг иржээ.

Avatar

Энэ Бат-Үүл 2019-01-18 66.181.178.21

Энэ Бат-Үүл ажил хийгээд амьдрачихаж чадахгүй байдаг л нэг улс төрч. Энэ улс төрчид бүгд адилхан. Дорлигжавыг хамгаалж байгаа хүн дээ. Гэтэл нөгөөдөх нь … Эд нар хам хэрэгтнүүд л болов уу

Avatar

Zochin 2019-01-18 66.181.180.213

Тамгын дарга шуналтай Гэрэл чулуун, дураараа авирласан хүү хоёроосоо болж төрийн мөнгө нааш цааш нь болгочхоод юу н шүүх нээлттэй хуралдана гэх шиг сонин юм яриад байна даа ёс журмынх нь дагуу шударга л бай л даа

Avatar

Зочин 2019-01-18 64.119.20.162

Угаас нийтлэг ёс журам нь нээлттэй хийдэг юм, нөхөөр!!! Харин онцгой тохиолдолд л хаалттай хийж болдог!!!

Avatar

Зочин 2019-01-18 73.231.128.120

Нээлттэй хийнэ гэдэг нь шүүх хурлын үйл ажиллагаанд саад учруулна гэсэн үг. Тиймээс хаалттай х йх ёстой. \nТийм хоншоортой юм бол өмгөөлөгчгүйгээр орж болно.

Avatar

Гармаа 2019-01-18 202.9.43.163

Язартлаа идсэн гахайн б**в минь битгий чарлаад бай: Чи өөрийгөө нэг толинд харчих. Лухайтлаа таргалаад завьжаар нь идсэн уусан нь цувах шахсан юм байж. Чамайг гадна төрх чинь илчлээд байна.

Avatar

Зочин 2019-01-18 103.26.193.143

эр хүн шиг ялаа үүр тэнгэр шиг бай

Avatar

ЗОЧИН 2019-01-18 103.229.121.40

БАС ТӨРИЙН ХУЛГАЙЧ НАРЫН НЭГ Л БИЗ ЭНЭ ЯМАР ГАВЪЯА БАЙГУУЛСАН ГЭЖ БААТАР ЦОЛ ӨГДӨГ БАЙНАА БААТАРЫН НЭР ТӨРИЙГ БУЗАРЛАСАН ЭТГЭЭД ӨГСӨН ТЭР ЭЛБЭГДОРЖ НЬ НЭГ ТЭРЭГНИЙ ӨРӨӨСӨН ДУГУЙ ОДОО УДАХГУЙ ШОРОНГИЙН ХААЛГА ТАТАХ ДЭЭРЭЭ ТУЛСАН ЯВЖ БАЙХ ЖИШЭЭТЭЙ

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.126.88.51

Хүүтэйгээ нийлж идсэн уусан луйвардсан чинь бодит үнэн хуцалгүй шалгуул. Мөнхийн албанд суусан юм шиг бусдын бизнесийг яаж булааж байлаа. Хаа байна нөгөө инээгээ л яриад байсан солонгос киноны хороолол . Үхсэн баасны баатар ичиж үхмээр..

Avatar

Зочин 2019-01-18 107.77.173.4

Мэдээж хулгай хийгээгүй хүн л шүүх хурлыг нийтэд нээлттэй хийе гэж зоригтой хэлж чадна биз дээ…Үүл дарга хулгай хийсэн,нийтийн хөрөнгө завшсан гэвэл би л хувьдаа итгэхгүй

Avatar

Сүхбаатар 2019-01-18 202.9.43.163

Тэгээд хулгай хийгээгүй юм бол "Саалиа бэлдэхээр саваа бэлд" гээд хүүгийнхээ нэр дээр офшорт данс нээчихсэн сууж байсан байх нь уу? Тэгвэл улсын мөнгийг их хэмжээгээр хувьдаа идэхээр завдсан л юм байна ш дээ. Наад зах нь. Энэ чинь тэгээд ариун явдал юм уу?

Avatar

Зочин 2019-01-18 112.214.88.121

Зөвхөн ногоон уутаар л гэхэд 15 тэрбум идсэн үхээр дээ. Шээдэг гүүр дахин төлөвлөлт АСЁМ гээд алсаан.

Avatar

Зочин 2019-01-18 107.77.173.4

Урд өмнө нь ор сураггүй алга болдог байсан хогны мөнгийг гаргаад ирсэн чинь,олон хүн хулгайн хоолноосоо салаад өлсөж үхэнгээ алдсан л даа.Чи хогны мөнгөн дээр ажилладаг байсан хулгайч нарын нэг байх шиг байна,тийм үү?

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.179.25.184

Хаха.Иймэрхүү хоолноосоо салсан амьтад дүүрэн

Avatar

Зочин 2019-01-18 150.129.142.31

энэ улсын хойдхыг хоолны мѳнгѳѳр зарсан нѳхѳр дѳѳ

Avatar

Japan town 2019-01-18 202.179.26.157

Үнэн төрх нь бол ёстой л хурганы арьс нөмөрсөн чоно биш бар ямар аймар баян гэж бодно бэ

Avatar

tt 2019-01-18 202.9.44.161

Бат-Үүл шиг урваж шаравдгүй шуналгүй зарчимсаа гажаагүй улс төрч монголд байхгүй, МАН болон ЖЕНКОГИЙН сошиал пиарчид Бат-Үүлийг гүтгэж худлаа мэдээлэлээр монголын нийгмийн тархийг угаасаар байна*

Avatar

ЭВИЙ ДЭЭ ЖОНКУУ ҮҮЛ ХОЁРЫН ХӨРӨНГИЙГ ХАРЬЦУУЛЬЯ? 2019-01-18 175.38.95.65

ХУЛГАЙЧ ЖОНКУУТАЙ ТЭРСЭЛДЭСНИЙХЭЭ ГОРЫГ АМСАЖ БАЙГАА ЮМ Л ДАА МАНАЙ БААТАР?! ЯАГ ЯЛ ӨГЧ ХАРАГДААЧ, БААХАН НЭР ТӨРД НЬ ХАЛДАЖ ХАЛДАЖ ХАРЛУУЛААД Л ХАЯХ БХ ДАА

Avatar

ДональдМабурро 2019-01-18 107.77.173.4

ЖЕНКО их айхтар хонзогнуур хүн юм байна,удахгүй бид нар энэ босоо ороолонг дарж авах гэж бөөн юм болно доо харж л байгаарай..

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.9.43.29

Энэ хогын хөгшчүүлийг цэвэрлэх хэрэгтэй монголын төр

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.21.96.134

Энэ Бат Үүл гэж хүн Зоригийн аллагын захиалсан хүний нэг гэж ойлгоод байдаг ш тэй. Нөгөө нь УИХ-д байдаг баян шар залуугийн эцэг, гэр бүлээрээ УИХ-ын гишүүн байсан, ус цас шиг их мөнгөтэй, мөнгөнөөсөө жоохон долоогосон болоод УИХ-д гараад ирнэ, ядуу болохоор жоохон гурил будаа өгөхөөр гүйгээд л ирнэ.

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.131.245.243

Салга цагаан толгойт С.Зориг, Жастин Каплагийн хэргээс мултрахгүй шүү, чи.

Avatar

Зочин 2019-01-18 103.26.195.224

Бат уул жанжин шугамаа алдах хун биш ээ?.

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.131.245.243

Бат уул жанжин шугамаа алдах хулгайч биш ээ?. ккккккк

Avatar

Zochin 2019-01-18 64.119.17.81

Bayanzurkh duurgiin Sansar honthonii 85 urkh 600 garan iregniig oroh orongui bolgoson shu Bat-Uule chi. Arvinii huu Odiin Ih urguu kompani yamarch hariutsalag huleehgui iirgediin amidralaar toglosoor 5 jil bolloo. Odoogin ene hotiin udirdlaga ch yalgaagui bidnii tuluu yu ch hiihegui husue hayaaaar

Avatar

Sansarin emegtr 2019-01-18 95.14.118.7

Arbin gedeg sbgai smid uu vxsen vb Zaluus cotxoniixon bosood temtseejerr

Avatar

Amar 2019-01-18 202.179.24.87

Хөөе.Үүлээ тэр Дорлигжавтайгаа хөтлөлцөөд зайлж үз.Элбэгховдог шигээ сайхан бурдагаа зогсоо.Бид та нараас үнэхээр залхаж бас үзэн ядаж байна.Чи Миеэгийн хүнийг нийслэлийн Засаг дарга болгоно гэж зүтгэж байна.Бүү горьд.За юу.

Avatar

sds 2019-01-18 66.181.160.94

a*******n bas deer ni avilgach salga saaral min huuteigee narsand yavahiig husie. ugaasaa chinii bh gazar ter mun za

Avatar

Зочин 2019-01-18 66.181.160.94

a*******n bas deer ni avilgach salga saaral min huuteigee narsand yavahiig husie. ugaasaa chinii bh gazar ter mun za

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.179.8.210

Энэ олон нэр зүүсэн үнэн худал нь ойлгомжгүй хүмүүсээ ер нь нэг өршөөх юм уу эсвэл нэг сайн цагаатгаад бүгдийг тэгээс /0/ эхлээд үзвэл яадаг юм бол. Эс бөгөөс бүгд л муу муухай зүүхгүй нэр алга боллоо цөөхөн монголчууд бид ардчлалд шилжээд бүгд л чадах чинээгээрээ өмч хөрөнгөтэй, дугартай дуутай боллоо одоо нэг цэг тавиад ёстой л нэг жинхэнэ шударгаар бүгд эхлээд үзэх хэрэгтэй байна даа нэг иймэрхүү санал байна дэмжих нь дэмжээрэй

Avatar

Зочин 2019-01-18 59.153.113.71

баас хатав ч үнрээ хаяхгуй л!

Avatar

Zochin 2019-01-18 122.201.24.125

MUndag hotiin darga baisandaa.Batuulee dwmj8j yavdag shuu

Avatar

Тулгаа 2019-01-18 202.126.89.151

АДИЛХАН ХУЛГАЙЧ

Avatar

Зочин 2019-01-18 122.201.19.66

Medegehguigeer bol ovoo ym hussan doo.

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.70.36.226

БЗД-ийн "Сансар" хотхоны 85 айлыг Арвин та 2 "Гэр хорооллын дахин төлөвлөлт" нэрээр орох оронгүй болгосон шүү. Үүнд төлөвлөсөн мөнгө хаачсан???

Avatar

Зайл 2019-01-18 66.181.190.205

Одоо хангалттайшдээ с** чинь

Avatar

Зочин 2019-01-18 43.228.129.209

Олигархи

Avatar

иргэн 2019-01-18 202.179.25.209

Хэн ч Өөрийгөө Би буруутай гэх үү Батүүлыг тийм Ариун явдалтай Хүн мөн үү тэгээд

Avatar

Monkhiin zuil gej baidaggui 2019-01-18 202.131.236.170

Odoo ta nar huuchirch baina. Ankh ondor alban tushaal deer suuhdaa monkkhiin ym shig bodoj yawdag baisnii chin gor odoo ehneesee garj irj baina. Odoo tsag oor bolson shu. Mongol ulsiin irgenees.

Avatar

Хөдөөний хөдсөн дээлтэнгүүдэд 2019-01-18 66.181.181.32

БатҮүлын оносон нь их ,алдсан нь бага.Алдаа нь голдуу өөрийгөө илэрхийлэх байдал сул,хийсэн зүйлээ ид хав болгож ярьж явдаггүйд байгаа юм.Түүний хийж бүтээснийг одоогийн хүмүүс шүүхгүй ээ.Ухаан сачий хүрэхгүй.Та нарын үр ач дурсана.Бид тэр чигээрээ мэдрэлийн,мэдээллийн,сэтгэлгээний хомсдолтой хүмүүсийн давалгаанд аж төрж байна.Сураг ажигаар юманд ханддаг соц үеийн байдлаар юманд хандана.Гэхдээ ялгаа нь их хор уршигтайгаар бусдад тулган халдаах хэлбэрээр.

Avatar

Буруу амьдралтай 2019-01-18 66.181.178.21

Буруу аргаар амьдарч ирсэн хүн шүү дээ, энэ Бхат-Үүл. Тийм учраас өөр шигээ хүмүүсийг үхэн хатан хамгаалдаг. Ямар сайндаа Дорлигжавыг "ариун бурхан" гээд байсан. Тэгтэл яалаа. Эд хармаа нэгтэй л дээ. Сайн шалгах хэрэгтэй. Бидний амьдрал дорой байгаа нь энэ мэтийн юмнуудаас болж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.179.25.184

Бид залхуу бэртэгчин,амиа бодсон лалрын зангаасаа болж ядуу дорой байгаа юм.Ямар ч засгийн үед ололтыг нь дэмжээд алдааг нь засдаг нэг л хүчин зүйл байдаг.Энэ бол олон нийт юм.Дээхнэ үед бүгд болохгүй зүйлийн эсрэг гарч тэмцдэг байлаа.ОДОО БИДНИЙ ИХЭНХ НЬ КОМПЬЮТЕРИЙН АРААС ХУЦДАГ БОЛЖ.Яг нидэр дээрээ гөлөгнөөд эгцэлж харж чадахгүй тийм л амьтад штэ.

Avatar

Их ч цусалсан даа 2019-01-18 103.14.38.130

Үүл энэ 30-д жилд их цусалсаан. ИХ гишүүн байгаад ашиггүй болохоор нь хотын даргад очоод баахан айлын газрыг дээрэмдэж, орох оронгүй болгож, баахан ТҮЦ-г шинэчлэх нэрээр 70 тэрбумыг хожоод, одоо шүүхдэж байгаа 30 гаруй тэрбум гээд бидний мэдэхгүй мөнгө цувцуулсан. Сонор хотхон ч гэх шиг бас нэг луйвар гарсаныг АН-н Нямдоржтой нийлж хэрэгсэхгүй болгосон уу? таг болгосон.

Avatar

tarvaga 2019-01-18 64.119.16.146

Бат үүл бол АРД түмнээсээ урвасан. Гэм буруутай нь угаасаа тодорхой… бүү гэмгүй царайл… Маш олон хэргүүд байгаа. Элбгэ чинь дахиад чамайг өмгөөлөхгүй… өөрийгөө яая гж бна.

Avatar

Gan 2019-01-18 150.129.141.8

Elbegee Uul Zorig 3 baigaagui bol haranhui humursun togoon dotor amidrah baisanaa martaj ul bolno mongolchuudaa Mongol buruu zamaar yavsan niMAXH MAH aas bolson b** mart

Avatar

99ikl 2019-01-18 64.119.16.146

ene 3 bgaagui bol harin ulam sain khoegjikh bsan. iim khulgaich aluurchdiig tvvh oershoodoggui yum aa. Mongolyn ard tumen bayan bsan yum aa. uutsee zadlaagui bsan yum aa. shudarga toertei bsan yum aa. ergvv iljignuud ni tokhirson ajlaa hiideg bsan yum aa

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.21.106.124

ёстой үгээгүй ядуу Батүүл н**ш яаж баяжсанаа хэл монголыг ямар байсныг ямар болгов аан

Avatar

зочин 2019-01-18 202.85.75.13

Дечин мянгатад vгээгvй ядуучууд амьдардаггvй байсан юм шvv ОРК оо

Avatar

мудак 2019-01-18 49.0.147.37

БАТҮҮЛ н**ш

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.179.24.201

Зүгээрээ. Нээлттэй хийхийг дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2019-01-18 202.131.243.190

Хохь нь дээ УБ чуудаа!!!!!!! салхи сэвээргэ ихтэй газар хогоо уутанд хийж хаяхгүй бол салхиар хийсээд цэвэрлэгчийн хөдөлмөр үнэгүйдээд байнаа гээл хэлж хэлж авч өгсөн уутыг солиорсоор байгаад нэг улаан хацарт гаргасан улсууд.

Avatar

Зочин 2019-01-18 103.206.195.229

Baatar uul n ih l heregtei ajiluud hiisen l dee. Helmegduulj bolohgui shuu

Avatar

ZOCHIN 2019-01-18 192.82.64.93

UDIRDLAGIIN AKADEMIIN URKHAN TALD TUUL GOLIIN DALAN DAGUULAAD BARISAN NEG NUUTSKHAN TANSAG ZEREGLELIIN KHOTKHONIIG TANII BOLON TANII KHUUGIINKH GEJ TER KHAVIINKHAN BUGD L YARIDAG YUM BILEE.IDEJ UUGAAGUI EE BI TSALIN ORLOGOOROO AMIDARDAG KHUN L GEED BAIKH YUM. ENE TSAGDAA TAGNUUL NI JIRIIN IRGEDIIN YARIAD MEDEED BAIGAAG ANKHARCH SHALGADAGGUI YUM UU ESVEL MEDSEN CH ULS TORCHDIIN DARAMT SHAKHALTAAS BOLOOD ENE ARDCHILALIIN NER BARIJ BAYJSAN ULS TORCHDIIG OROLDDOGUI YUM UU.

Avatar

Зочин 2019-01-18 67.162.117.222

Үүл алзахгүй. МАНгарын нүүрээ нуусан л******д аа нэг юм хэлчихье. Та нар 20 онд хуугаараа шоронд ачигдана.

Avatar

Ard 2019-01-18 174.215.39.49

Iimerhuu novshnuudaas boljl eh oronch ajilsag zaluus mini hariig zorij, uldsen hed ni luivsrchin darga naraa diilehgui aysaar ni dagadag bolj ur dund ni uls eh oron mini suirch duuslaa

Avatar

оннц дүмд 2019-01-18 64.119.17.60

Пѳѳх. ярьдаг үхрүүд болоогүй шүүх хурлын коментыг бүүр оросоор ч мѳѳрдѳг болжээ.

Avatar

Ard 2019-01-18 174.215.39.49

Uuruu hotiin darga baij huudee hotiin oron suutsnii tender avch ugch, ohindoo tuul goliin ereg deer tansag horoolol barih gazar ugsun tegeed huuli yosnii yum bainaldaa. Uvaigui avilgach tsagaandaa garnaa gej!

Avatar

mgl 2019-01-18 64.119.20.123

tebe pezdets suka vaniuchaya

Avatar

иргэн 2019-01-18 202.126.89.99

энэ хүний таргалсныг . Идээд идээд бүр савандаа арьсандаа багтахгүй болтлоо таргажээ.

Avatar

Зочин 2019-01-18 64.119.20.162

Муу Бат-Үүлийг улс төрийн хонзонгоор л ингэж баалж байгаа юм байна даа! Хүү нь болоод түүний компани нь буруу үйлдэл хийсэн байлаа гэхэд эцгийг нь төрөл садан гэдэг үндэслэлээр хүчээр хамаатуулж болохгүй л дээ!!! 1937 оны үед эсэргүүний эхнэр, хүүхэд гэж гэмгүй хүмүүсийг хэлмэгдүүлдэг байсан тэр араншин нь монголын хуулийн байгууллагын "ген"-д нь удамшаад үлдчихсэн бололтой!!! Шүүх хурлыг хаалттай хийдэг хэдхэн үндэслэл байдаг, тэр нь байхгүй бол нээлттэй хийж л тарна!!!

Avatar

Зочин 2019-01-18 103.57.93.212

Идэж ууж луйвар хийж байхдаа шударга байгаагүй байж одоо матарын нулимс гаргаад яахав. Зангиагаад татаад гутлаа үдээлд Элбэгдоржтойгоо хамт хүүгээ дагуулаад очдоо. Хөрөнгийг хураах хэрэгтэй идэж уусан гөлөгнүүдийн.

Avatar

зочин 2019-01-18 66.181.170.215

Баатараа буцаа, Ийм Монгол улсын баатар байж болох уу

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж