Н.Номтойбаяр: Би топорын цэрэг болохгүй | News.MN

Н.Номтойбаяр: Би топорын цэрэг болохгүй

Н.Номтойбаяр: Би топорын цэрэг болохгүй

Н.Номтойбаяр: Би топорын цэрэг болохгүй

Засгийн газрын өчигдрийн /2019.01.16/ өргөтгөсөн хуралдаанаар Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх уул уурхайн лиценз эзэмшдэг компаниудын тусгай зөвшөөрлийг хураана гэдгээ мэдэгдсэн.  Тэрбээр "Таван ам бүлтэй нэг айл 36 лиценз эзэмшиж байна. Н.Номтойбаяраас Цагаан суваргын ордын лицензийг хураана" гэдгээ ил тод илэрхийлсэн билээ.  Ерөнхий сайдын мэдээллийн мөрөөр УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяраас цөөн асуултад хариулт авсан юм.


-Та хэвлэлээс харсан байх, Ерөнхий сайд  "МАК"-ийн компанийн эзэмшдэг Цагаан суваргын ордын тусгай зөвшөөрлийг хурааж авна гэдгээ өчигдөр Засгийн газрын өргөтгөсөн, нээлттэй хуралдааны үеэр хэлсэн. Хөрөнгийг чинь хурааж авна гэсэн Ерөнхий сайдын мэдээлэлд та ямар байр сууринаас хандаж байна?

-Монгол Улсын Ерөнхий сайд хуулиа ерөөсөө мэдэхгүй байна. Үүнийг бусдад  ойлгомжтой байдлаар тайлбарлавал, нэг компани хайгуулын талбай эзэмших зөвшөөрөл авсны дараа талбай дээрээ нэмэлт хайгуул хийх  шаардлага гарвал хуулийн хүрээнд дахин тусдаа лиценз авах ёстой.   Тиймээс л  нэг их олон лиценз эзэмшээд байгаа юм шиг  харагдсан байх. Гэтэл нэг талбай дээр хэдэн ч лиценз авч болно гэсэн үг л дээ. Түүнээс энд тэндгүй баахан орд газрын лиценз цуглуулчихсан юм биш.  Орд газрыг ашиглах эрхийг лицензээр баталгаажуулдаг. Жишээлбэл, Хөх цавын  орд   шавар, гөлтгөнө, элс, шохой, нүүрснээс бүрддэг. Энэ бүхэн дээр хуулийн дагуу ашиглалтын тусгай зөвшөөрөл авна.  Газрын дороос олборлосон түүхий эдээ боловсруулж, цемент үйлдвэрлэнэ. Түүнээс газрын доороос шууд цемент ухаад авчихдаг юм биш шүү. Боловсруулалт явагддаг. Нэмүү өртөг шингээсэн, импортыг орлох бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэж байгаа нь   үндэсний аж үйлдвэрээ хаана, бооно гэдэг улсын бодлого боловсруулдаг ухаантай хүнээс гарах үг уг нь биш юм. Энийг  Ерөнхий сайд аль, талаас нь харж, яаж ойлгоод байгааг нь би өмнөөс нь тайлбарлаж чадахгүй шүү дээ.

-Та хууль зөрчиж, Цагаан суваргын ордыг авсан юм уу?

-Хууль зөрчсөн зүйл байхгүй гэдгээ хариуцлагатай мэдэгдье. Хэрэв хууль зөрчсөн гэж байгаа бол тэр баримтаа дэлгэ. Тэдэн сарын тэдэнд ийм хуулийг зөрчөөд, ийм хууль бус зүйл хийгээд ямар зөвшөөрөл, ямар ч шийдвэр, тогтоолгүй энэ лицензийг авсан байна гээд ярь. Хүнийг  гүтгэж болохгүй. Тэр тусмаа улс төр хийгээд  бусдын хийж бүтээж хийж бүтээдэг, хөдөлмөрлөдөг хүмүүсийн нэр төрийг  гутааж болохгүй.

Монголын бизнест өдий олон жил хөдөлмөрлөхдөө миний аав хулгай хийж, хууль зөрчиж үзээгүй. Ямар нэг байдлаар төсөв, тендертэй огт холбогдож явсангүй. Миний аав Монголын эдийн засаг гэдгийг би хаана ч бахархалтайгаар хэлнэ. Энэ нийгэмд хүлээн зөвшөөрөгдсөн хүн. Маш олон хүнийг ажлын байраар, цалингаар хангаж байна.

Өнөөдөр У.Хүрэлсүх, Ч.Хүрэлбаатар хоёр төсвийн орлого нэмэгдлээ гээд баярлаад байна. Хэний гавьяа юм. Бизнес эрхлэгч, баялаг бүтээгчдийн гавьяа шүү дээ. Хувийн хэвшлийн олон мянган хүний цалинг, дээр нь төрийн албан хаагчдын цалинг Нямтайшир л олгож байна. Цалин, тэтгэвэр нэмлээ  гэж Засгийн газар мэдээлсэн. Тэр мөнгийг  баялагч бүтээгчид олж өгдөг юм. Ийм байдлаар хийж бүтээж байгаа хүмүүс рүүгээ дайрч байгаа нь маш гутамшигтай үйлдэл. Монгол Улсын Ерөнхий сайд баялаг бүтээгчдээрээ гангарч, Монгол Улсынхаа нэрийн хуудас болгож явах ёстой болохоос тэднийг дарамталж, гутааж, айлгаж болохгүй.  Хэн нэгэн эрх мэдлээрээ түрий бариад хурааж авна гээд  авчихдаг юм биш. Өөрийнх нь хэлснээр хууль эрх зүйт орон мөн бол бусдын хөрөнгийг хууль бусаар хураадаггүй юм. Ерөнхий сайдын энэ үйлдлийг гаднын хөрөнгө оруулагчид юу гэж харж байгаа бол гэдгийг ч бодолцох ёстой. ЖДҮХС-аас  төрсөн дүүдээ зээл аваад өгсөн хүн өнөөдөр тийм хууль бус  зүйл хийхээс буцахгүй байх л даа. Хууль ер нь хамаагүй, хувьсгалын үед дураараа авирлаж болно гэж зарим ил цагаан хэлж байна. Тэгвэл бүх ордоо ав. Ашигт малтмалын тухай хуулийг батлаад яах юм. Бүх алтны уурхайнуудын лицензийг нь төр хураа.  Хувьчлагдсан гэх мах, талхны үйлдвэрээ буцаагаад төр ав.

-Таныг сайд болно гэсэн яриа байна?

-Хэн миний өмнөөс намайг сайд болгох гээд гүйгээд байгаа юм бэ.  Хэн надад хайртай болчихсон юм. Би тэр хүнийг хайгаад олохгүй байгаа юм. Би топорын цэрэг болохгүй.  ЖДҮ-чдийн Засгийн газарт сайд болж, доошоо орохгүй. Надад өөрийн гэсэн итгэл үнэмшил бий. Итгэл үнэмшлээ худалдаад сайдын албан тушаал руу гүйдэг тийм алиа гар би биш.

-УИХ-ыг тараах тухай АН-ын саналыг та юу гэж харж байна вэ?

-УИХ-ыг тараах нь цорын ганц зам. Ерөнхий сайд тэргүүтэй ЖДҮ-чдын тоо 30 гарчихсан. ЖДҮ-гээс хулгай хийсэн ашиг сонирхлоороо тэд  нэг багц болцгоочихсон.  Би үнэнээ л хэлье, дийлэхгүй юм билээ. ЖДҮ-чид дэндүү олуулаа.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
ТэнэглэлТэнэглэл
15
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

103 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-17 223.24.62.113

Ter tsagaan suvarga geed l hutsaldaad bh tend chini terbum dollariin horongo oruulalt shaardsan avarga uildver barigdaj mak kompani nuursnees buh mongoo tiish ni hiigeed deerees ni gadnaas zeel avaad zutgej bgaa mundag humuus erdenetees ashigtai uildver barigdaj bgaa hunii urmand tuts ajiluulj uzeegui topor metiin mulguu tuipuun tolgoituud ene orniig venisuvel geegui bol bayalag buteegch nar luu bitgii hutsald za

Avatar

митвюю 2019-01-17 66.181.191.120

Чингисийн үр хойчдоо үлдээсэн байгалийн баялгийг С. Батболд Нятайшир мэтийн хэдхэн хүн хувааж идээд дуусваа. газар доорх алтыг Нятайшир энтр үйлдвэрлэсэн юм у тэ

Avatar

өнө 2019-01-17 66.181.161.62

Номтойбачрт сайд хийх ямар ч боловсрол, мэдлэг дадлага туршлага ёс суртахуун байхгүй. Мөнгөөр л ард түмний саналыг авч УИХ-ын гишүүн болсон.

Avatar

Зочин 2019-01-17 64.119.16.144

Улсын хөрөнгөөр хайгуул нь хийгдсэн Цагаан суваргын ордыг хуулийн дагуу авсан гэхээсээ ичиж амьдараач. Тэгээд улсын төсөвөөр хичнээн км билээ цахилгааны шугам Цагаан суварга руугаа татуулчихсан. Энэ одоо ариун явдал уу. Өөрийгөө бас концессчин гэдэгээ мэддэггүй юм байх даа. За яах вэ. Наад ЖДҮчид чинь зээлээ төлөөд хариуцлагаа үүрээд явна. Концессчид,ашигт малтмалын Лицинз хэдэн зуун сая доллароор зараад идээд уучихсан, том том авилга аваад баяж нөхдүүдээс яаж мөнгөө авах вэ. Тэр сонин байна.

Avatar

praga 2019-01-17 109.81.212.244

hahahaha nomgui bayar

Avatar

zochin 2019-01-17 2.243.101.91

Ерөнхий сайд маань АНУ явж ирээд Трамп халдвар авчихсан юм биш байгаа даа. Юм л бол "огцоруулна, ажлаа өг, зайлуулна" ч гэх шиг. Сахилга хариуцлага ярьж байгаа нь маш сайн хэрэг. Гэхдээ нэг хэсгийг нь өмгөөлөөд байгаа чюм шиг. Жишээ нь ЖДҮ-чид байна. За тэгээд бусдын өмч хөрөнгийг булаах маягтай юм их ярьпаг болж. Уг нь хууль хяналтынхандаа шалгаад буруу байвал шудраг ёсыг сэргээн тогтоо гээд л болмоор юм. Сүүлийн үед хүний үзэг цүнх гэх мэт асуудал руу ороод ч байх шиг.Нэг л хачин болчихжээ.

Avatar

Зочин 2019-01-17 212.195.197.115

Хуцдаг муу нохойбхяр вэ.

Avatar

mjeedeee 2019-01-17 103.10.21.89

баячууд дээр гарчихаад хоорондоо зодолдоод мөнгөө булаалдах зуурт манай эх оронд хичнээн их хүн өлсөж,ядарч ,өвчинд шаналж үхэж үрэгдэцгээж байна.ийм хүмүүс биднийг хэзээ ч өөд нь татахгүй .Төсөвийн мөнгөө өөрсдөө талыг нь идчихээд хүмүүсд гөлөг нэр өгцгөөн хоолны шавхруу долоолгоод шилэн хоргоны үзмэр шиг мөрийн хөтөлбөрөөр хуурч засагт гарцгаадаг МАНАН г тараах хэрэгтэй.

Avatar

Асуулт 2019-01-17 64.119.26.200

... цалинг Нямтайшир л олгож байна... Нямтайшир гэнэ үү нээрээ дагавар хүүхэд нь юм уу төрсөн эцэг нь байсан бол арай ч ингэж хэлэхгүй байлгүй дээ

Avatar

иргэн 2019-01-17 32.97.110.58

Аавтайгаа хамт шоронгийн хоол идэх цаг чинь ойртож байна даа, Номтойбаяраа. Дээр нь бас хүн дайрч алсан, хүчингийн хэрэг гээд тоо томшгүй гэм хэргүүд чинь шийтгэлээ хүлээж байна даа.

Avatar

Гайхмаар аа?! 2019-01-17 112.72.8.245

Номтой баярын аав- монголын эдийн засаг?!

Avatar

ЗОЧИН 2019-01-17 64.119.20.53

энэ новшийн луйварчин, тагнуулын мэргэжлээ ашиглаж, манан-г ашиглаж, төрийг самарч бгааг ард түмэн дэмжихгүй болохоор яаж дальчигаад нэмэргүй гэдгээ ойлгож мэдсээр байж хүрэсүхтэй тэмцэж байгаа царай харуулж ард түмнийг басамжлахаа болих хэрэгтэй. ард түмэн газрын баялаг- өөрсдийн өмчөө хүрэлсүх та 2-оор заалгахгүй болж байгааг ойлгох хэрэгтэй.

Avatar

Номгүйбаяр 2019-01-17 69.243.119.84

Өө новшоо чиний эцэг юмуу дагвар тэнэг хулгайч

Avatar

Зочин 2019-01-17 150.129.142.31

эхнийхээ уурхайг бараагүй байж юун шуналтай юм бэ түүнийхээ оронд нэг элэктроник гар утасны үйлдвэр машинй тохнологийн экспортын үйлдвэр барихгүй яасан юм бэ уурхаййболовсруулахгүй баялаг бүтээгч биш баялаг хулгайлагч шүү хогийн новш

Avatar

Зочлохуй 2019-01-17 69.243.119.84

Аав гэж солиороод байх юм дагвар тэнэг хүүхэд нь байж газрын доорхи баялаг бүх ард түмэний дундын хөрөнгө энэ мал мэдхийн дээдээр мэдэж байгаа их ч олон гэмт хэргээс мултарч гарсан хулгайч

Avatar

Зочлохуй 2019-01-17 69.243.119.84

Аав гэж солиороод байх юм дагвар тэнэг хүүхэд нь байж газрын доорхи баялаг бүх ард түмэний дундын хөрөнгө энэ мал мэдхийн дээдээр мэдэж байгаа их ч олон гэмт хэргээс мултарч гарсан хулгайч

Avatar

зочин 2019-01-17 66.181.179.183

ийм үр хүүхэдтэй баян байгаад ч хэрэг алга . Түмний нүдэнд үйлдэл үг чинь ил байхад .......түмэн чинь олон нүдтэй ... хийсэн үйлдэл чинь дандаа буруу . Түмнийг доромжилно. жирийн нэг ардын хүүхэд шал өөр байгаа даа ... Төрд энэ хүн шиг хэрэггүй хүн алга .

Avatar

Зочин 2019-01-17 66.181.188.238

Dornodiinhon ireh songuuliar uuroig chin songohgui gedgiig medtugei

Avatar

Зочин 2019-01-17 202.21.106.129

Мундаг залуу шүү. Хүрэлсүхтэй зүйрлэх ч юм биш.

Avatar

Зочин 2019-01-17 150.129.142.11

Чи удахгүй Топорын цэрэг бус харин Хар цэрэг болно...

Avatar

zochin 2019-01-17 64.119.18.159

Khichneen khunii Ami nasiig zui bbusaar khunuusniikhuu humuusiig jiliin ureeree edlekh bbiz dee

Avatar

axes 2019-01-17 64.119.16.146

Яг үнэн хэлсан байна. Эх орончдод ийм балай шуналын хүүдий үнэхээр хэрэггүй . Хэрэв ийм новшийн цэргүүдтэй байвал шударга ёсны тухайд хэлэх ч үг олдохгүй байх... Чи эх орны хөвгүүдээс минь холооо хол байж үзээрэй ... Өөрт чинь л өлзийтэй байх шүү!!!!!!

Avatar

Үндсэн хууль 2019-01-17 66.181.181.221

Байгалийн баялагаа тэгшхэн эзэмшвэл хуулинд нийцнэ. 5 хан хүн тэр их хөрөнгөөр яах юм бэ, хойд насандаа хэрэглэх гээгүй юм бол ядаж талыг нь улсдаа өгсөн дээр.

Avatar

888 2019-01-17 64.119.16.146

Chamaig tooj awakhgui. Torgon tserguud deg juramtai, ekh oronch , egel arddaa khairtai baidag yum. Sukh janjind Nomguilalar hereggui

Avatar

Зочин 2019-01-17 149.167.33.143

ЧИ ТОПОРЫН ЦЭРЭГ БОЛОХГҮЙ ЭЭ ЯГ ҮНЭН ХАРИН ЯЛТАН БОЛЖ ТОПОРЫН ЦЭРГЭЭР ХАРГАЛЗУУЛУУЛАХ БОЛНО. ГАНЦ Ч ГЭСЭН УДАА ҮНЭН ҮГ ХЭЛЛЭЭДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-01-17 150.129.142.214

МИНИЙ ААВ МОНГОЛЫН ЭДИЙН ЗАСАГ ТОМ ХҮМҮҮС ТОМ Л ЯРЬДАГ ЮМ БНА.

Avatar

Зочин 2019-01-17 202.9.43.209

5 хан ам бултэй айл орд газар эзэмшиж болохгуй гээд тэр ашигт малтмалын тухай хуулиндаа заачихгуй яаж байгаам бэ балайм бэ ганбаяраас авахуулаад 5 хан ам бултэй орд газартай баахан хунийг холдоо чирчлээшдээ балай юм бэ

Avatar

Amar 2019-01-17 202.179.26.68

Луйврын мөнгөөр бүхнийг ялна гэж боддог жинхэнэ жигшмээр боловсролгүй ямарч номгүй хогонцор.

Avatar

зочин 2019-01-17 59.153.113.181

Энэ ямар ологгүй хүн гэдгийг бүгд мэднэ

Avatar

Ner 2019-01-17 77.183.134.168

Mongolchuud iim teneg zaluug IH dewshuuldeg , tegeed ugiig ni sonsood oi gutchihlaa.\nIim baihad Mongol uudluhgui ee.

Avatar

Монгол 2019-01-17 45.56.153.235

Хэрэв шудрага ёсыг үнэнийг шүтэх журам гэж үзвэл худал ярьдаг Хүрэлсүх нь шудрага хүн биш. \nНямдорж бол бүр цаашаа.

Avatar

Зочин 2019-01-17 202.9.42.136

Бүү ай эхэлсэн бол үз У.Хүрэлсүх Х.Баттулга нараас айсаны хэрэггүй эцсээ хүртэл үзэх хэрэгтэй. 17 чингэлэг спирт төмөр замд алга болсон 250 сая долларын хэрэг хадгаламж банкнаас хулгайд алдсан 14,3 тэрбум төгрөгний хэрэг ЖДу-н 1,3 тэрбум төгөргний хэрэг гээд хулгайч нартай хулгайчийн журмаар үзэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-01-17 202.131.242.254

Номтойбаяр жинхэнэ мужик. Эр хүн. Хүрэлсүхэд нийтээрээ пялдагдаж байхад зоригтой үг хэлж байгаа ганц хүн бол Номтойбаяр.

Avatar

Зочин 2019-01-17 150.129.142.214

Хүрэлсүх Цагаан суваргын төр авна гээд айлгасан юм чинь.

Avatar

asa 2019-01-17 66.181.160.64

ene neg alia batsaaniig etsegtei n hamt shuud yallaad ter shoron ruun yavuul davarsan muu nus bogsoo ch archij chadahgui bj tend ochinguutan shuud bandi shuumar bolgo

Avatar

Зочин 2019-01-17 103.26.195.245

Буруу эрхэлсэн хүүхэд бухын хүзүүнээс хатуу гэж өсөхийн жаргалыг жаргалд бүү бод, өглөөний нарыг наранд бүү бод гэж дүү хүү тун удахгүй үйлийн үрээ эдлээд амьдрал гэж ийм юм байдаг юмуу гэж уулгалах цаг асуй.

Avatar

Зочин 2019-01-17 223.53.191.134

cham shig buzar hun l lab mongold alga. ajliin bairaar hangaj bgaa gehiim. ta nar hulgailaagui bsn bol tanai uildver shoroo uhah bish oooroo bolovsrol ezemsheed yavah bsn sh d ajilchid chin. albataim shig hulgailj ard tumenee yaduuruulj zarts bolgoochood tom um yarihiimaa.

Avatar

оргио 2019-01-17 66.181.184.133

Ерөнхий сайд минь хувийнхаа өс хонзонг албан тушаалаараа далайлган авах гээд байгаа юм болов уу гэж л харагдаад байхийм даа.

Avatar

САРАН 2019-01-17 103.9.90.130

ЧАМД ЦАГААН СУВАРГА ХЭРЭГГҮЙ БОЛ ЭНЭ МОНГОЛЫН ЭГЭЛ ЖИРИЙН АРД ОЛОНД ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА. ЗА

Avatar

Zochin 2019-01-17 139.5.216.243

Aaviin buyan bish mongoliin buyan shu, ord ezemshvel yamar ch teneg tolgoi avaad yavj chadana, ajiliin bair tsaling gazar doorhi bayalag chin bii bolgoj bga bolhoos aav chin bish shu de. Tur ch hj chadana.

Avatar

Зочин 2019-01-17 112.72.9.238

Tur yamar biznes ashigtai yavuulj baina sonirhii

Avatar

Зочин 2019-01-17 112.72.9.238

Uul ni zuv li yum yariad baihiin humuus yu gej yamar untsguus haraad baidgiin medeh yum algadaa udahgui manai uls dampuurah erchindee

Avatar

Энхтайван 2019-01-17 122.201.21.205

ХҮРЭЛСҮХ ЯГ САХАЛ СТАЛИН ШИГ БҮХ ХҮНИЙГ ХЭЛМЭГДҮҮЛЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2019-01-17 66.181.185.186

ТАНАЙ НОМГҮЙ БАЯР БАНДИ, МИ ОВОГТ, ХҮЗҮҮГҮЙ ДОРЖ НАРЫГ ШОРОНД ХАТААНА ДАА.

Avatar

Zochin 2019-01-17 208.105.57.125

Mongoliin ard tumen hurteh gazriin bayalgiig ezemshchiheed huuligui uchir mongoliin ard tumen shoroo umh gejee. UIH huulind uurchlult oruulj mongoliin gazar doorh bayalgiig uls ezemshij bolowsruulj uls uuruu ajilluulaad ard tumnee tejeeh heregtei. Hedhen ajilchid tejeedeg gazriin bayalgiig ezemshdeg huwiin hewshil hereggui. Gadaad hurungu oruulagch mongoloos ih hemjeenii ashig olohiin tuld orj irj baigaa, eswel suurishih. Tsewer biznesiin zorilgotoi. Tuunees mongoliin ard tumnii tuluu bishee

Avatar

Зочин 2019-01-17 223.38.8.58

Хэцсс Номт өөрөө Топор байж хэнийг Топор гэчивээ. Топор МУУЖГАЙ

Avatar

Зочин 2019-01-17 103.10.20.34

Ene Nomtoibayar ch de. Turd heregguie.

Avatar

MGL 2019-01-17 103.229.178.2

Номтойбаяр ухаан суугаад, Хүүк усан тэнэг болоод байх юм. Женко анхынх нь ач тус байх даа...

Avatar

zochin 2019-01-17 43.228.129.150

Үнэнд гүйцэгдэж байгаа юм болов уу да та. Таны оронд хэн ч байсан наад ордыг чинь ажиллуулаад татвараа төлнө. Хамгийн гол нь хуулийн дагуу шударгаар олж авсан уу гэдэг байна. Таны төрд хийж гийгүүлсэн зүйл гэж үгүй тул хувийн бизнесээ хийгээд мөрөөрөө амьдарсан дээр. Та бол бусдын төлөө биш зөвхөн өөрийнхөө төлөө болохоос төрийн хүн шиг бусдын төлөө ажиллах хүн биш шиг санагддаг. Гай болохооор зай бол.

Avatar

Зочин 2019-01-17 122.201.31.46

Ийм дийлцэн баян хvн Монгол мэтийн алиа улс нэртэй хогийн хонхорт олдохгvй юм шvv!! Бид ардчилсан капиталист нийгмийг байгуулж байгаа нь vнэн юм бол Номтойбаяр л манай улсыг удирдах естой!! Хитад шиг коминист улсад бол еер байх

Avatar

зочин 2019-01-17 202.131.233.251

энэ чинь Харин тэнэг нөхөр ороод ирэх чинь вэ

Avatar

Зочин 2019-01-17 192.82.64.83

НУСАН БАЦААН ДАРВАЛЗАЖ БАЙЖ ААВЫНХАА ХИЙСЭН АЖЛЫГ БАЛЛАХ НЬ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-01-17 103.111.68.3

ИХ ГОРИДОВОО ЭНЭ ЭРГҮҮ ТОЛГОЙ

Avatar

erka 2019-01-17 182.160.3.112

HOOE MAL NOMTOI UMUU NOMGUI BALAI UMUU TANAI AAB NYMTAISHIR TAGNUULIIN ERONHII GAZARIIN ERDES BAYLAGIIN BURTGEL GEHUU YMARCH BAISAN MASH IH ERDES BAYLAGTAI GAZARIIG HARIUTSAN AJILDAG BAISAN SOTS NIIGEMIIN UED TER MEDDEG ALBAN TUSHAALAA ASHIGLAAD HAMGIIN SAIN GESEN GAZARUUDIIG ABSAN SHUU MUU MALAA TANAI GER BULD 5 SH SUM HANGALTTAI SHUU TANAIHAN DANDAA DIILDEG UM GEJ BAIHGUI MONGOLCHUUD BID NAR HURTMEER BNA SHUNALIIN TULAMAA

Avatar

ммммм 2019-01-17 103.212.119.61

номтойбаяр сайд хийх хэмжээний хүн мөн үү энэ нөхөр төрд гай болно уу гэхээс өөр гавьяа байхгүй нөхөр шүү

Avatar

mgl 2019-01-17 202.179.11.230

Дорнодынхон толгойгоороо биш ходоодоороо сонгосоны шилдэг жишээ. Дундговийнхон мөн адил.

Avatar

Зочин 2019-01-17 103.111.68.3

энэ одоо шорондоо л байвал бусдад гай болохгүй юм сан даа

Avatar

Зочин 2019-01-17 202.21.106.166

Ene mailiig baarand taruul arhinii shileer tolgoi chin haga tsohino shuu muu aalzaa zugeer morroo baiagaa aavinha hulgailsn altaa gudaraad

Avatar

Зочин 2019-01-17 43.228.129.167

chaavaasdaa yag taarval tolgoi dohiol pyaldagana daa chi. utasnii tsaanaas tomrohiin. nom unsh. tolgoigoo tsenegle pruis unasan ork min

Avatar

Зочин 2019-01-17 64.119.19.149

Жинхэнэ алиа гар нь шдээ

Avatar

Мэндээ 2019-01-17 202.70.44.116

Энэ олон дахин хүчингийн хэрэгтэй гэмт хэрэгтэн. Номгүйөаяр. одоо Монголоос зайлаа. Монгоын ард түмний бидний үр хүүхдүүдийн идэх ёстой Цагаан суваргыг тэр 36 лицэнзтэй хамт буцааж ард түмэнд өгөө.. Та нар ард түмнийг доромжлохгүй шүү. Үхэж далд ороосой энэ лаларууд.

Avatar

АРД ТҮМНИЙ НҮДНИЙ ХОР ОРЧИХСОН ТУЛ НҮГЭЛ НҮДЭЭРЭЭ БҮЛТ ҮСРЭНЭ... 2019-01-17 58.108.110.54

ОВОО ШДЭЭ, ЖДҮЧИД ГЭСЭН БАТЛАГДСАН ХУЛГАЙЧ НАРТАЙ ТЭМЦМЭЭР БАЙНА!!! МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ЖОНКУУ ТОПОР НАРЫН ЯТГАЛГААР ХИЙ ХООСОН МАНАНТАЙ ТЭМЦСЭЭР ТУЙЛДАЖ ГҮЙЦЛЭЭ... МӨН 280 САЯЫГ ХУЛГӨЙЛЖ ҮХЭР МОНГОЛЧУУДЫН ТАРХИЙГ ЗАД УГААЖ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛСОН, ЭНЭ УЛСЫН ХАМГИЙН ТОМ ХУЛГАЙЧ ЖОНКУУГ НОХДЫНХОН ХАМТ БАРИВЧИЛЖ ШИЙТГЭНЭ ГЭЖ ИТГЭЖ БАЙНА!!! МОНГОЛЫН АРД ТҮМНЭЭС ХУЛГАЙЛСАН ТӨМӨР ЗАМЫН 800 ТЭРБУМЫГ ХЭЗЭЭ Ч МАРТАЖ ҮЛ БОЛНО!!!

Avatar

Зочин 2019-01-17 104.143.92.250

chinii itgel unemshil chini ger buleeree ulsiin gazriin doorh bayalgiig luivardah biz dee

Avatar

Зочин 2019-01-17 27.123.214.2

Горьдцон лсда

Avatar

Зочин 2019-01-17 150.129.142.31

сумтай бааяр аа топор чиний цэрэг боллно гэж бодоод баййна уу холоооооооооо оочиж гуц

Avatar

Зочин 2019-01-17 43.250.126.3

Аавын буяныг урсгалаа даа энэ хүү.

Avatar

Иргэн 2019-01-17 202.21.116.78

Сумтай толгой алингаа алджээ. Чи зүгээр л бизнесээ хийгээд яв, улстөрөөс зайл!!!

Avatar

Zochin 2019-01-17 103.229.121.19

Mini aab Mongoliin ediin zasag gene uu , menegtdeg bna shuu,Mongoliin buh litsenziig absan ni unen baih shuu.

Avatar

горьд, хэн чамайг сайд болгох гэсэн юм. А 2019-01-17 202.70.41.114

зочин

Avatar

Зочин 2019-01-17 202.131.242.254

Номт хүү төрийн хүн болжээ. Зөв

Avatar

Зочин 2019-01-17 66.181.185.186

НОМГҮЙ ХҮҮ ЧИНЬ ТӨРӨӨС ХӨӨГДӨЖ БАЙНА.

Avatar

zochin 2019-01-17 103.229.122.112

chinii khool unudur kholooig chini dawaji baygaa baykh .

Avatar

Зочин 2019-01-17 112.72.11.110

Ухаантай боловсролтой хүмүүс хэн нь хэн бэ гэдгийг мэдэж ойлгож байгаа битгий бууж өгөөрэй номтоо

Avatar

Зочин 2019-01-17 199.49.15.128

Хуулийн хүрээнд асуудлаа шийддэг байх хэрэгтэй. Үнэхээр хууль бусаар эзэмшсэн бол хураагаад ав. Үгүй юм бол ингэж үнэн худал нь мэдэгдэхгүй юм ярьж сенсаацал. Эдийн засгийн гол хөшүүрэг нь дотоодын томоохон үйлдвэрлэгчид байдаг. Төр бол эдгээр үйлдвэрлэгчээ яаж тогтвортой хуулийн дагуу ажиллалуулахад оршино. Ийм учраас бизнес эрхэлдэг хүн төрийн томоохон албан тушаал очих нь шууд ашиг сонирхолын зөрчил үүсгэж байгаа юм даа.

Avatar

Зочин 2019-01-17 202.9.43.117

Номтойбаярын зөв байх шүү

Avatar

Сагсуу 2019-01-17 103.111.68.3

Онигироод байсан гөлөг болжээ, авсанаа буцаагаад өгдөө.\nАавын хйиснийг чинь үгүйсгээгүй байнаа ЕС , харин хууль бусаар авсанаа өгөө гэсэн шүүдээ

Avatar

Зочин 2019-01-17 66.181.164.222

Хүрэлсүхийн баас нь гоё үнэртэй гэж магтан дуулах нь холгүй хүрэлсүхтэй сөрсөн болгоныг нухчин доромжилж гутааж байдаг масс байнаа байна.

Avatar

Зочин 2019-01-17 66.181.185.186

ЧИ НОМГҮЙ БЯРЫНХАА ЯЛГАДСЫГ ИДЭЭД ЯВАХГҮЙ ЮУ.

Avatar

ukl 2019-01-17 202.9.44.146

Чамайг хэн авна гэсэн юм

Avatar

Зочин 2019-01-17 192.82.64.103

MAK olon yum yariad baih yumgui ger buleeree luibarchid shuu dee...ene bur deer ni nemeed aluurchin shuu dee. shorond achih heregtei uuniig

Avatar

зочин 2019-01-17 202.9.43.57

Өгөр коммунистууд та нар , баруунтан зүүнтнээрээ хуваагдаад байлдаач ....

Avatar

Зочин 2019-01-17 124.158.79.169

ЕРӨНХИЙ САЙДАА ТОПОР ГЭЖ НЭРЛЭЭД НИЙТЛҮҮЛЖ БАЙГАА НӨХРИЙГ ХОЛДУУЛСАН НЬ ДЭЭР ДЭЭ !!! АРД ТҮМНИЙ БАЯЛГААР ХӨЛЖИЖ АВААД ИХ Л БАРДАМ , БАЯРХАЖ БАЙНА ДАА !!! ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ ХАРИУ НЬ ИРНЭЭ !!!

Avatar

Үнэн 2019-01-17 202.9.42.94

Хүрэлсүхийн үг Хуго чааваасын үг хоёр их ижил сонсогдоод байгаа юм даа. Ардын нам гадаадын капиталыг шахан зайлуулж феодалын хөрөнгө хурааж байсан арвин туршлагатай хүрэлсүхийн үед хувийн өмчид халдан дэлхийн шившиг болж вэнэсуэл араас сүйрэлрүү орох болжээ.

Avatar

Зочин 2019-01-17 150.129.142.214

Муу амтай золиг вээ. Холуур холуур

Avatar

гэрэЛ2 2019-01-17 66.181.164.222

ЕРӨНХИЙ САЙД НЭГ ХҮНТЭЙ МУУДСАН ХУВИЙН ӨШ ХОНЗОНГОО АЛБАН ТУШААЛАА АШИГЛАН АВЧ БАЙГАА НЬ ХЭНД Ч ТОДОРХОЙ ХАРАГДАЖ БАЙНА ЛЭЭ. ТАТВАР ТӨЛЖ, ТӨСӨВ БҮРДҮҮЛДЭГ ҮНДЭСНИЙ ХЭДХЭН ТОМ КОМПАНИА БАЙНГА ДАРАМТАЛЖ БАЙЖ ДАМПУУРАХ ВИЙ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-01-17 150.129.142.214

ГАЗАР ДООРХИ БАЯЛАГ АРД ТҮМНИЙ ӨМЧӨӨ.

Avatar

bold 2019-01-17 202.131.243.190

Mash zuv yarijee

Avatar

zochin 2019-01-17 202.70.44.46

SHunaliin tulam chi toroos hol

Avatar

zochin 2019-01-17 49.0.140.68

үндэснийхөө хөрөнгөтнүүдийг хүртэл дарамтлаад эхэлбэл Монгол улс удахгүй дамуурна. хэдэн оркууд, жүжигчин гишүүд, инфляци л үлдэнэ.

Avatar

з 2019-01-17 202.180.218.40

Ард түмний өмчийг хулгай хийж хөрөнгөжсөн хөрөнгөтнүүдийг дарамталж зогсоохгүй бол харин ч хурдан дампуурна шүү.

Avatar

Amar 2019-01-17 202.179.26.120

Хулгайлсан мөнгө нь бүхнийг дийлнэ гээд бодчихсон хөгийн луйварчин.Улсын төсвийн хөрөнгөөр хайгуул хийж 25 тэрбум долларын нөөцтэй гээд тогтоочихсон Стратегийн ордын хэдэн хувь нь хуулиараа улсын мэдэлд байх ёстой юм бэ? Бас МАНАН УИХ-аар хууль бус шийдвэр гаргуулж улсын стратегийн ордыг хувь хүнд өгсөн нь яахаараа хууль ёсны үйлдэл болдог юм бэ?Айн.

Avatar

Зочин 2019-01-17 66.181.164.222

Тэгээд хуулиа бариад тэр авах ёстой хувиа л аваач гээд байгаа юм биш үү.

Avatar

Зочин 2019-01-17 66.181.182.192

ТӨРИЙН ӨНДӨР АЛБАНЫ ХҮНИЙ ШИНЖГҮЙ ХҮҮХЭД ШИГ ТОПОР МОПОР ГЭСЭН ЮМ ЯРИАД ЯВЖ БАЙДАГ ИЙМЭРХҮҮ БАЯН АЙЛЫН ЭРХ ДУРААРАА ПАЦААНУУДЫГ ЯАХ ГЭЭД СОНГООД БАЙДГИЙН БОЛ

Avatar

Зочин 2019-01-17 66.181.185.186

БӨГС РҮҮ НЬ ӨШИГЛӨӨД ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2019-01-17 202.126.89.192

Чи зайл аа

Avatar

Зочин 2019-01-17 103.10.22.211

энэ хэний юмаар хэнд мөнгө тавиад өгөөд байгаа банди вээ,,,,,,тэр харж байгаа биз дэээ улсын цалин тавих хэмжээний л орд эзэмшээд яваад багаа биз дээ,,,бас нэг лицёнз тий олон болж задраад байдагийг бид тэнэг биш мэднэээ бацаанааа

Avatar

Зочин 2019-01-17 66.181.185.186

НОМГҮЙ БАЯР АЛИА ХҮҮ МИНЬ ОЛОН ЮМ ЧАЛЧИЛГҮЙ ЦАГААН СУВАРГЫН ОРДОО ХУРААЛГА АА!!!

Avatar

бодлын хулгайч 2019-01-17 66.181.167.53

ЗАЙЛ ЧИ

Avatar

ERKA 2019-01-17 202.21.115.165

ichdeggui hulgaich yum daa nerteigeer ni baigaliin baylagiig bi urguulsan anhnaasaa minih baisan gechiheech,

Avatar

HUJAA BA TUUNII NOHOD 2019-01-17 202.21.117.34

KIWIGIIN BOOJIG BATSAANIIG BANDI BOLGONOO.KKK

Avatar

Зочин 2019-01-17 103.10.23.204

Энэ тэнэгийн хэл ам гэж!

Avatar

Иргэн 2019-01-17 66.181.186.43

Дийлнээ, битгий халшир

Avatar