Д.Дорлигжав нарын гомдлыг шүүх хүлээн авсангүй | News.MN

Д.Дорлигжав нарын гомдлыг шүүх хүлээн авсангүй

Д.Дорлигжав нарын гомдлыг шүүх хүлээн авсангүй

Д.Дорлигжав нарын гомдлыг шүүх хүлээн авсангүй

Хууль зүйн сайд асан Д.Дорлигжав болон төрсөн дүү Д.Баатар, хамсаатан болох Ч.Бямбаа нарыг нэг сар цагдан хорих шийдвэрийг шүүхээс өнгөрсөн долоо хоногт гаргасан. Эл шийдвэрийг Д.Дорлигжав болон өмгөөлөгч нар нь эсэргүүцэж нэхэмжлэл гаргасныг өнөөдөр /2019.01.16/ Хан-Уулын шүүхээр хэлэлцсэн ч өмнө гаргасан нэг сар цагдан хорих шийдвэрийг хэвээр үлдээж, өмгөөлөгч нарын гаргасан гомдлыг  хэрэгсэхгүй болгосон байна.

Хэргийг эргэн сануулбал, Хууль зүйн сайд асан Д.Дорлигжавыг Улсын ерөнхий прокуророор ажиллаж байхдаа “Алтан Дорнод Монгол” компанийн захирал Т.Ганболдыг дарамталж, дөрвөн сая ам.долларыг авсан гэх хэрэгт буруутган Авлигатай тэмцэх газраас шалгах болсон юм.

Дээрх мөнгийг төрсөн дүү Д.Баатарын дансаар дамжуулан авсан гэх мэдээллийг Т.Ганболд ярилцлагадаа дурдсан байдаг. Харин Хууль зүйн сайд асан Д.Дорлигжав "Т.Ганболд хоёр сая ам.долларыг андуурч манай дүүгийн данс руу шилжүүлсэн байсан. Энэ нь санаатай ч үйлдэл байхыг үгүйсгэхгүй. Намайг Ерөнхий прокурор байхад Т.Ганболд Эрүүгийн маш ноцтой гэмт хэрэгт шалгагдаж байсан. Шалгагдаж байх хугацаандаа надтай холбоо тогтоохыг олон удаа оролдсон. Сайн дүү чинь больё гэсэн санал ч тавьж байсан. Хэргийг нь шалгаж байгаа хүнтэй би юу гэж холбоо тогтоох вэ дээ. Яг үнэндээ Т.Ганболд гэдэг энэ хүнтэй нэг ч удаа уулзаж байгаагүй. Гар ч барьж үзээгүй. Телевиз сониноос л харж байсан. Гэтэл намайг дарамталж байгаад мөнгө авсан гэж гүтгээд байдаг. Төрийн алба хашиж явсан хүнийг ингэж зоригтойгоор гүтгэж байгаа хүний ард өөгшүүлж байгаа хүмүүс байгаа байх. Мөн хувийн жаахан өш хонзон байдаг байх. Луйварчин энэ улсууд төрийн арчаагүй байдлыг ашиглаж байна." хэмээх  тайлбар хийсэн байдаг билээ.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

baagii 2019-01-16 202.126.89.4

tsahia dorligoo hoer uhvel taarna

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.126.89.4

tsahia dorligoo hoer uhvel taarna

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.21.106.108

ЦАХИАГИЙН ХҮЗҮҮГҮЙ ТАРВАГЫН ГАР ХӨЛ БОЛСОН АВИЛГАЧИЙГ ШОРОНД НЬ ХАТАА

Avatar

bilgee 2019-01-16 99.101.17.215

shorondoo tavtai moril

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.21.106.149

ШҮҮХ МАНАНГААС ГАРЧ ИРЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2019-01-16 150.129.142.55

МАНГАА ДО , МАНГАС ДОРЛИГЖАВ .

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.212.117.63

устга муу новшийг

Avatar

Zochin 2019-01-16 31.35.91.181

Ene nuhuriin ugend hen itgeh ve dee ug ni partizan baisan muuhai ym hiij tuuhend muuhaigaar uldeh ni dee

Avatar

tulga 2019-01-16 103.57.94.171

Нийслэлийн прокурорууд нийлж бгаад Ноёд группийн Буяндоржийн компанийг дээрэмдсэн маш ноцтой хэрэг бий илрүүлж шалгаарай

Avatar

elbeg 2019-01-16 150.129.141.124

elbegdorj ta2 mongolchuudiig mash muuhai deerlehsenfee..\n.

Avatar

Hero 2019-01-16 139.5.218.95

Xamar ganbold xalzan dorligoo 2 xoyulaa notoi xumuus bn lee.

Avatar

Hero 2019-01-16 139.5.218.95

9 say dollar ogson. Zugeer xun iim ix mongo ogox uu. Tom yum argalj ogson. Altan dornodiin biznes deer xaaj orson geed usreed 2 say ogson bx. Dorligjav tv eer yarixdaa eronxii prokuroriin erx medlee ashiglaj ganboldiin duugiin xergiig xeregsexgui bolgoson gej ooroo am aldsan. Ene xereg deer mongo ogson. 20 nastai zaluug orovdood geed soliorood bsan . 20 nastai xeregten mongoliin shorongoor duuren

Avatar

М 2019-01-16 103.229.122.108

Нээрэн л олон удаа худлаа хэлж аргалсан. Одоо Царцаа Намжил хэлэх үггүй болсон арай ч лээ

Avatar

Зочин 2019-01-16 64.119.17.1

Дорлигжав аа? дандаа худлаа хэлээд гарахгүй шүү дээ? Та анх 1996 онд Замын-үүдийн гаальд хураагдсан,улсын орлого болох байсан 36 сая төгрөгний үнэтэй ноолуурыг мэхлэж авсан шүү дээ.Гаалийн дэд дарга байсан Я.Эрхэмбаярын нэрийг барьж хулгай хийсэн биз дээ. Дараа нь Эрдэнэт ,олон юм бий дээ.Ц.Нямдорж дараа биз дээ .Одоо болсон доо ?

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.9.43.188

$2 сая андуурч шилжүүлнэ гэж юу байхав дээ. Энэ хүн асж цамнаж өлсгөлөн зарлахгүй байгааг бодоход өөрөө авчихсан байхаа...

Avatar

Zochin 2019-01-16 59.153.112.214

Hunii lageriin gazariig hurtel huch heregleed avchihdag hun gj sonsoj bsn. Tur, tumur nuuree ene hund haruulah tsag n bolsoon.. huraasan buh hurungiig n uls huraaj avh heregtei...\n.\n\n.

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.26.194.134

Одоо араас нь Элбэгдорж, Бат-үүл... анхны өлсөгчид

Avatar

новшийг камер хэсүүлж зодуул! 2019-01-16 202.126.89.98

мөрдөнгийнхөөн, энэ новшийг замер хэсүүлж сайн жиргүүлээрэй.

Avatar

Зочин 2019-01-16 121.6.158.228

Bi Ganboldtoi ogt uulzaj bgaagui gesnee , Ganbold bol ih shoron sanaatai hun ch geh shg. Barin tavin hudal yrij bnaleedee ene deeremchin Dorligjav. Ene huniig shudarga shuuvel shuuh zasagt itgeh itgelee sergeej bolhiim

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.126.88.49

Баярлалаа шvvгч нартаа

Avatar

Дорж 2019-01-16 202.126.88.49

Баярлалаа шvvгч нартаа

Avatar

Дорлигжавын жинхэнэ төрх 2019-01-16 66.181.178.21

Албан тушаалаараа хүн дарамталдаг, гэмгүй дүрийг маш дадамгай эсгэдэг, Эрдэнэтээс маш их мөнгө зувчуулсан, ер нь муухай хүн дээ, энэ Дорлигжав.

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.21.106.110

Богино хугацаанд их л баясан хүн дээ.Авилгаар мөнгө аваад угаадаг нөхөр үү. Эрдэнэтээс их хэмжээний мөнгө аваад хэрэг нь хүчингүй болсон гээ биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-16 66.181.168.199

ДОРЛИГЖАВ ЧИ БИТГИЙ УНГАС АЛД. МӨРӨӨРӨӨ БИЗНЕС ХИЙЖ БАЙСАН ЗАЛУУГ ТӨРИЙН НЭР БАРЬЖ ШУУД Л ДЭЭРЭМ ХИЙЧИХЭЭД. 2 САЯ ДОЛЛАРААР ТОГЛООМ ХИЙДЭГ ЯМАР Ч ТЭНЭГ БИЗНЕСМЭН БАЙХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. ШҮҮХ ОДОО Л ЖИНХЭНЭ ЦЭВЭР АЖИЛЛАДАГ ГЭДГЭЭ ХАРУУЛАХ ЦАГ НЬ БОЛЖ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-01-16 64.119.20.162

Дорлигжавын хэлж буй ортой ч байж мэднэ шүү!!! Шүүхийн шийдвэр гарахаас өмнө хүнийг хэвлэлэийн дуулианаар яллах буруу шүү!!!

Avatar

Zochin 2019-01-16 194.230.155.192

Шударга ёс гэж байдаг бол энэ хүн бүх хийсэн луйвар, авсан авилга - даа шүүхээс заавал ял авах ёстой . Бусад луйварчдад нь мэдрүүлэх ёстой. Ард түмний хөрөнгөөр ингэж дураараа туйлж болохгүй юм байна гэдгийг ойлгуулах естой

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.126.89.49

Улсын eөнхий прокурорын газар жинхэнэ гарынх нь хүн Бат-Орших гэдэг прокурор бий дээ Дорлигийн үeд жинхэнэ даам гарчихсан байсан шүү

Avatar

Зочин 2019-01-16 81.183.191.142

Гэрт нь суудаг байсан хамаатан дүү нь гэсэн. Нийслэлийн прокурорын дарга байхдаа хөөрчихсөн онгироо гар байсан гэлцдэг

Avatar

САМАРНЫ АВИЛГЫН ХЭРГИЙГ АТГ ШАЛГА 2019-01-16 66.181.190.194

ЭРЧИМ ХҮЧНИЙ ДЭД САЙД Т.ГАНТУЛГА САМАР ГАРГАЖ ӨГНӨ ГЭЭД ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ АВИЛГА АВЧ ХУЛХИДСАН ХЭРГИЙГ АТГ ШАЛГА

Avatar

ЗОЧИН 2019-01-16 203.91.118.180

Дорлигжавыг яаж яллахаас хууль, шүүхийн ажиллагаа шудрага эсэх нь тодорхойлогдоно

Avatar

монгол 2019-01-16 112.72.12.3

ок ок

Avatar

Amar 2019-01-16 202.179.25.124

Шүүхийнхэндээ баярлалаа.Лангуу ч ажиллуулж үзээгүй баяж хагартлаа баяжсан энэ хүний шаарын цахилгаан мотор зохиодог гэж юу байсан юм бэ.Айн.Тэр дээрэмдсэн оюуны өмчийг нь эзэнд нь буцаан өгч бүх хөрөнгийг нь хурааж эмч,багш нар тэтгэврийн хөгшчүүлдээ өг.Шүүхийнхээн.

Avatar

ХалхМонгол 2019-01-16 103.11.195.34

Сайн дүү чинь болье гээд надад санал тавьж байсан гэж хэлчихээд, би түүнтэй огт уулзаж байгаагүй гэж хэлж чаддаг байнаа. санаа зовж ичдэггүй юм байх улаан цайм худлаа ярихдаа. Хувийн жаахан өс хонзон байдаг байх гэж хэлчихээд, огт уулзаж учирч байгаагүй хүнтэй яаж хувийн хонзон үүсэхым. Ингэж улаан цайм ярихаасаа энэ дарга нар ичдэг болоосой. Хэлсэн хэдхэн үгнээс нь худалч гэдийг нь баталж болохоор байна!

Avatar

Зочин 2019-01-16 94.255.130.105

Barsbold gej said bsan xuniig 3 xonog suulgaal bas ix $ avsan shuu!Ovoo gar bgaan um olon ch xun ees $ avsan daa! Ganbold l dugarlaa busad ni tag shuu.Argagui tsever mongotei bsan bloxoor dugarlaa.Busad ni dan xulgain mongotei uchir oorsdoo oroogdox geed bdag baix!!

Avatar

Хуулийнхан одоо л 2019-01-16 66.181.178.21

Хуулийнхан одоо л шударга ажиллаж эхлэнэ үү дээ. Энгийн иргэн надад найдвар төрж эхэллээ шүү

Avatar