С.Баярцогтыг нэг сар цагдан хорихоор боллоо | News.MN

С.Баярцогтыг нэг сар цагдан хорихоор боллоо

С.Баярцогтыг нэг сар цагдан хорихоор боллоо

С.Баярцогтыг нэг сар цагдан хорихоор боллоо

НЭМЭЛТ:

Нийслэлийн Сүхбаатар дүүргийн шүүхэд өнөөдөр С.Баярцогтыг цагдан хорих эсэхийг шийдвэрлэх шүүх хурал боллоо. Шүүхээс С.Баярцогтыг нэг сар цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээг авах шийдвэр гаргажээ. Шүүх хуралдаанд хоёр өмгөөлөгч нь төлөөлж оролцсон байна.


Сангийн сайд асан С.Баярцогтыг цагдан хорих саналыг прокуророос шүүхэд ирүүлжээ. Тиймээс энэ асуудлыг хэлэлцэх шүүх хуралдаан Сүхбаатар дүүргийн шүүхэд өнөөдөр 14.00 цагт товлогдсон байна.

АТГ өнгөрсөн онд Монгол Улсын  Ерөнхий сайдаар ажиллаж байсан хоёр хүнийг саатуулж, хоёр сар шахуу хорьсон байдаг.  Тодруулбал, Ерөнхий сайд асан С.Баяр, Ч.Сайханбилэг болон Сангийн сайд асан С.Баярцогт нарыг Оюутолгойн хөрөнгө оруулалтын гэрээг үзэглэхдээ эрх мэдэл, албан тушаалын байдлаа урвуулан ашиглаж бусдад давуу эрх олгосон байж болзошгүй гэх үндэслэлээр яллагдагчаар татан шалгаж эхэлсэн юм.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
64
ЗөвЗөв
8
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

55 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ГЯНДАН 2019-01-16 64.119.18.149

Цаазын ялтай эх орноосоо урвагч , онц хүнд гэмт хэрэгтэн !!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-01-16 59.100.168.217

Said nar n ilt nuguu tald davuu baidal olgoson geree hiicheed oruulahad n demjeed batlaad yavuulsan Ih hural hamt hariutslaga huleeh uu?

Avatar

нэгхэн 2019-01-16 182.160.38.36

нэгхэн сар уу?

Avatar

Зочин 2019-01-16 150.129.142.55

ОБШОРТ БАЙСАГ МӨНГӨНИЙ БАРИМТ ДЭЭРЭЭ ХЯТАДЫН МОНГОЛЫН БАЯРЦОГТ ГЭЖ БИЧЭЭД ГАРЫН ҮСЭГЭЭ ЗУРСАН БАЙСАН , ОЮУ ТОЛГОЙТОО ХОЛБООТОЙ АВИЛАГЫН ХЭРЭГИЙГ ШАЛГАЖ ИЛЭРҮҮЖ ЧАДВАЛ ШИНЭ АШИГТАЙ ГЭРЭЭ БАЙГУУЛЖ БОЛНО ДААЧ МАНАЙ ДАРГА НАР Ч …

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.212.117.63

шууд насаар нь. тэгж байж б**с долоогч луйварчпийг төрд ажиллахаас айлгадаг болгох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-01-16 66.181.179.241

Zovoo ene Bayartsogt bol 100 huviin magadlaltai avilgal avsan shuu

Avatar

Зочин 2019-01-16 64.119.21.17

Хамсаатнууд нь болох Баяр, Багабанди, Сайханбилэг, Бямбасайхан нарыг мөн хорьж шалгаачээ…

Avatar

Zochin 2019-01-16 64.119.20.109

Doldoi Dulzen ni haana baigaam?

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.179.27.132

Албан тушаалтнууд авилгал авсныг ШҮҮХ тогтоонгуут Монголд ХУУЛЬ БУС ЗАМААР байгуулагдсан Оюу Толгойн ГЭРЭЭ шууд ХҮЧИНГҮЙ БОЛНО.

Avatar

Зочин 2019-01-16 66.181.161.16

Урвагчдыг өршөөдөггүй юм даа

Avatar

зочин 2019-01-16 64.119.17.20

Монгол улсын эдийн засгийн тусгаар тогтнолыг зарж баяжсан С.Баярцогтын үр хүүхэд хамаатан садангуудыг мэдэх хүмүүс нь бузар булайг нь дэлгээч

Avatar

илб 2019-01-16 66.181.161.127

MCS-d тусгай хамгалалттай газрыг үнэ тѳлбѳргүй ѳгсѳн биз дээ ѳѳѳш Скай ресорт гээд заваан үнэтэй газар Шалгаарай

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.229.121.111

Өлсгөлөн зарлахаар нь битгий суллаарай

Avatar

БАДАМЖУНАЙГ ХОРЬЖ ШАЛГА 2019-01-16 66.181.190.194

Бадамжунай нарын албан тушаал, ашиг сонирхол,түрүүвч, шуналаараа нэгдсэн бүлэг авилгачин, луйварчдыг АТГ прокуророос цагдан хорьж шалга. Бадамжунай нарын луйварын бүлэгт хэн хэн багтдагыг АТГ, прокурор байтугай Монголын Ард түмэн мэднэ дээ. Ард түмэн маш их мэдээлэл өгнө

Avatar

Зочин 2019-01-16 66.181.182.192

энэ ганцаараа гэрээ хийнэ гэж байхгүйшдээ бусад нь яагаад сул яваад бдгийн

Avatar

БОДВОЛ БАРИМТТАЙ Л БОЛОВ УУ!!! 2019-01-16 58.108.110.54

ЖААХАН АМРААЖ БАЙГААД ДАХИН ХОРИСОН ЮМ УУ?! ХАМГИЙН ИНЭЭДТЭЙ НЬ ХАМГИЙН ТОМ ХУЛГАЙЧ ТӨРИЙН ТЭРГҮҮН БОЛЧИХСОН ЯВЖ БАЙГАА… МӨН НОТЛОГДОХ БАРИМТ НЬ ИЛ БАЙГАА ЖДҮЧИН ХУЛГАЙЧ НАРТ ХАРИУЦЛАГА ТООЦМООР БАЙНА!!! ЖОНКУУГИЙН ХУЛГАЙ ХЭЗЭЭД СӨХӨГДӨХ БОЛНО!!! АРД ТҮМНИЙ НҮДНИЙ ХОР ОРЧИХСОН, ХЭЗЭЭ Ч МАРТАХГҮЙ ХУЛГАЙ ШҮҮ ДЭЭ!!! 280 САЯ АМ ДОЛЛАР БУЮУ 760 ТЭРБУМ ТӨГРӨГ + МАЙДАР ТАВХАЙ + САЙНШАНД АҮП + БАЯНГОЛ + МАХИМПЭКС + ТАЛХ ЧИХЭР

Avatar

ЖОН 2019-01-16 58.108.110.54

+ НОМУРАНГ + 17 ЧИНГЭЛЭГ СПИРТ + ГАЗАР ТАРИАЛАНГИЙН САН

Avatar

Зочин 2019-01-16 59.153.113.74

МУУ ӨГӨР ТОЛГОЙ ЭЛБЭГДОРЖ БИТГИЙ ХУЦААРАЙ!!!

Avatar

Зочин 2019-01-16 59.153.115.201

Ork tsarailsan mal tolgoitoi Uher mongolyalnachuud. Chi jonhuutaigaa hol yawaarai

Avatar

Зочин 2019-01-16 150.129.142.31

илт давуу эрх олгосон 19/ сураггүй байгаа зэргийг шалгах хэрэгтэй хѳгийн н**ш

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.179.17.85

Хорилоо , барьлаа гэж сүржигнэж олон түмнийг түр хуурах , чимээгүй мартуулах арга юм биш үү. Энэ хууль, шүүхийн байгууллагуудын үйл ажиллагааны хойрго хөшүүн, удаан байдлуудаас нь хархад нөхдүүд шоронд орсон нэр зүүгээд гэртээ хэвтэцгээж байгаа байх гэх хардлага өөрийн эрхгүй төрж байна шүү.

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.26.193.42

зөв3.одоо дээрээс нь Элбэгээг бас.

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.179.17.85

Асуудлыг нь шиийдэж , хөрөнгө, мөнгийг нь хурааж улсыг хохиролгүй болгох хэрэгтэй . Түүнээс шоронгийн люкс өрөөнд 1 сар хэвтлээ гээд хохирол нь улсад төлөгдөхгүй. Худлаа шоронд орж шийтгүүлсэн дүр эсгэж олон түмнийг бүү хуураарай хууль, шүүхийнхэн минь !!!!

Avatar

Зочин 2019-01-16 64.119.20.162

Аль ноднин зун хориод пижигнээд байсан, одоо болтол шийдвэрлэхгүй юу хийж байгаа юм бэ??? Унтаж унтаж сая гэнэт сэрж байгаа юм уу???

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.14.38.130

Бүгдийг нь хорь шалга, эд хөрөнгийг нь хураа муусайн л******д

Avatar

зочин 2019-01-16 122.201.25.58

Оюу Толгойгоос Монгол Улсын эзэмшиж байгаа 34%-д оногдох төлбөр одоо хэд болж байгааг Баярцогтоос тодруулах хэрэгтэй. Бид газрын баялгаа ашиглуулж байгаа мөртлөө өрөнд ороод байж болох уу?

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.206.195.163

Сайханбилэг хаачсан юм бэ

Avatar

zochin 2019-01-16 213.108.105.22

hooe huuli huchniiheen bayr saihanbileg bymbasaihan elbegee ed nariigaa barij horiochee.naaduul chine bugd hoorondoo holbootoi hereg bizdee

Avatar

Unshigch 2019-01-16 64.119.19.10

Ene hvn z.enhboldiin derged jinhene Mongol Turiin hvn shv.

Avatar

Bold o 2019-01-16 223.62.202.50

S.Bayariig hamt horiochee S Bayariig bolohoir hooloor dailaad 100 tatuulaad dailaad yavuuldag yasan yalgavartai handaj bn aa

Avatar

хахаха 2019-01-16 66.181.184.149

20000 хувьсагчтай тоогоо шорондоо бод

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.26.195.245

Цаг хугацаа гэж том шалгуураас хааш ч зайлж чадахгүй юмдаа энэ новшнууд.

Avatar

Зочин 2019-01-16 43.242.243.78

Дорлигжав энэ хоер нэг камeрт хэдэн өдөр шавайгаа ханатал ярьсан шиг бөөн төлөвлөгөө зохиож дээ.

Avatar

Баярцогт оо, сонс 2019-01-16 66.181.178.21

Баярцогтоо чи сонс. Чи албан тушаалтай байхдаа их дургисан. Энгийн иргэд энэ бүхнийг мэддэг болтлоо хол гэж бодож байсан байх. Хууль чам дээр очсон биз. Чи ч үнэхээр их жаалсан даа.

Avatar

Зочин 2019-01-16 66.181.182.208

Бие нь өвдөөд удахгүй гарах байхаа.Бүгд тэгэж гардаг шүүдээ кккк

Avatar

Gan 2019-01-16 202.55.188.40

Hunii muud durtai novshnuud oyu tolgoi baigaagui bol Mongol uls udii heriin Bain chadahgui baisan here\’s hiih heregrei baisan uu gevel baisan anhnii gereeg saijruulah bolomj baisan uugevel baisan stag hugastaataigaa amidarch sir humuusee oyu tolgoigoos bolj yaduursan gevel hudal olihoogui chadvargui Hopson tolgoituudaa songondoo harams mongolchuud as bid hinder bish uuruu uuriiguu tejeej sir bolomj zunduu bna

Avatar

Zochin 2019-01-16 64.119.20.109

51 huviin maani 34 bolgoj bagasgasan henbugai ch ternii demjigch buh Dulztenguudiig duujleh tsag udahgui irne, huleej bai!

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.21.106.106

Mongol hun yagaad iim hog s***r bdagiig door bichsen commentuudaas harj bolno. Uursdoo shoron orond orood husleeree uheh baih doo hunii advuud

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.21.106.106

Arai denduu yumaa.

Avatar

зочин 2019-01-16 202.9.42.57

Нохой 7 ….. Одоо цагийн хорих чинь бараг муухан сувьлалаас дээр болсон байна лээ ..

Avatar

Зочин 2019-01-16 149.167.33.143

ТЭР ҮЕИЙН УИХ ГИШҮҮД БҮГД ХАХУУЛЬ АВААД ДУУГАЙ ХУРААСАН НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ. ЭСБАЯР БАЯРОГТ ЭНТЭР ЭНЭ МОНГОЛ УЛСЫГ ҮҮРД ЗАХИРАНА ГЭЭД БААХАН АВИЛГА АВААД ХИЙСЭН ГЭРЭЭ НЬ ХҮЧИНГҮЙ БОЛВОЛ БАЛРАНА ДАА ТИЙМ ЭЭ. ЦААДУУЛ НЬ Ч ГЭСЭН ЭНЭ ХЭДИЙГ АВЛАЖ ЭХЛЭХ БАЙЛГҮЙ. ТЭГЭЭД Л МАНАН БАЙГУУЛАГДСАН ЮМ ДАА. ДААНЧ БҮТЭЛГҮЙ ТӨРӨЛХИЙН СААТАЛТТАЙ МЭЛГЭР БҮГДИЙГ НЬ БУЛШЛАХ ЭХИЙГ ТАВЬЧИХЛАА. ОДОО ЯАХАВ ТЭНЭГ ХҮНЭЭР ТЭРЭГ БҮҮ ЗАЛУУЛ ГЭДЭГ ДЭЭ

Avatar

Их мэдэгч 2019-01-16 64.119.26.234

Наадуул чинь хулгай хийхээсээ өмнө шоронгын өрөөнүүдээ захиалаад төлбөрийг нь хийчихсэн гэнэлээ.\nБаярцогт сангын сайд байхдаа ганц худгын хулгаруудад ирээдүйд өөртөө зориулж санхүүжилтыг нь шийдвэрлээд \nлюкс өрөөгий нь захиалчихсан байсан гэсэн. Одоо тэндээ орж чих амар тансаглах гэж өөрийн хүсэлтээр очсон гэсэн

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.21.106.106

Medrel muutai hog shaaruud zundoo bh yumaa

Avatar

Хувсшгалч 2019-01-16 64.119.26.234

Борьж хорилоо гээд хэргийг нь шийдвэрлэхгүй хэдэн жилээр шалгаж байгаа дүр эсгээд байхаа болимоор байна.\n\nТэгээд хориод шалгасан юм бол үр дүн хаана байна аа. Шинэ хорих чинь Баянхошууны хуучин байруудаас тохилог болсон гээ биздээ.\nМөнгөө төлөөд пицаа захиалсан шиг л тансаглаж байдаг сурагтай. Бараг люкс зэрэглэлийн өрөөнүүд байна гээ биздээ.

Avatar

1-hen sar? 2019-01-16 108.218.234.108

1-hen sar horiod l boloo yu? 1-hen sar horigdood, offshore-toigoo uldehiin bol naad chin zugeer ungulun daldlalt, ard tumniig huurj, shiitgesen bolood l unguruh yum bn

Avatar

бодлын хулгайч 2019-01-16 66.181.167.53

ОДОО Л ХЭРГИЙГ НЬ УЛАЙЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. ЗАЛЬТАЙ МУУ н**ш БАЙГАА ЮМ. САЙХАНБИЛЭГИЙГ БАС ХОРИХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2019-01-16 66.181.177.188

шууд буудчих

Avatar

Ard 2019-01-16 202.179.8.186

End debil yah ve yr hyyhed. Get baidag bol 7 yedee telne dee

Avatar

иргэн 2019-01-16 202.179.24.141

Улс орон Ард иргэд дээ ихээхэн Хохирол учруулсан Баярцогт СБаяр Сайханбилэг ЦЭлбэгдорж мэтийн юмнуудыг сайн шалгаж Бүх насаар нь Хорих ял оноох хэрэгтэй ингэж байж л дараа дараагийн Төрийн өндөр Албанд ажиллах Нөхдүүдэд том Сургамж болно

Avatar

Dandar 2019-01-16 202.131.225.150

Shuud duujil

Avatar

Зочин 2019-01-16 59.153.113.74

Үгүйээ, засвал яасийм.

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.9.90.98

бас л эбиг дуурайсан бүлт үсэрсэн нөхөр шүү, өөрийгөө хамгаалах гэж сайхан ярьдаг шүү

Avatar