УИХ-ын даргыг сайд нараасаа сонгох уу? | News.MN

УИХ-ын даргыг сайд нараасаа сонгох уу?

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.16-нд нийтлэгдсэн

УИХ-ын даргыг сайд нараасаа сонгох уу?

УИХ-ын даргыг сайд нараасаа сонгох уу?

Сар гаруй хугацаанд талцсан МАН-ынхан эв зүйгээ олов уу гэтэл бас л үгүй бололтой.  Энэ долоо хоногийн Даваа гаригаас эхлэн УИХ-ын үйл ажиллагаа хэвийн үргэлжлэх болов уу гэж таамаглаж байсан ч өчигдөр л гэхэд хоёр байнгын хороо, нэг дэд хороо зарлагдсан ч гишүүдийн ирц хүрэхгүй хуралдаж чадсангүй. УИХ-ын даргыг огцруулах хуулийн төслийг батлахаар МАН-ын хоёр тал санал нэгдсэн байхад УИХ-ын үйл ажиллагаа дахин гацаж, ирц бүрдэхгүй болсны шалтгаан юу вэ?.

Шалтгаан нь тохиролцоон дээрээ хоёр тал санал нийлж чадахгүй байгаатай холбоотой аж. УИХ-ын даргыг огцруулахтай зэрэгцэн дараагийн УИХ-ын дарга хэн болох вэ гэдэг таамаг улс төрийн хүрээнд яригдах болсон. УИХ-ын даргад Д.Хаянхярваа, Ж.Эрдэнэбат нарын нэр яригдаж байгаа гэсэн боловч тэд өөрсдөө үгүйсгэсэн. Тэгвэл УИХ-ын гишүүн Ё.Баатарбилэгийн хэлснээр УИХ-ын хамгийн ахмад гурван гишүүний нэр УИХ-ын даргад хамгийн хүчтэй яригдаж байна.

Тодруулбал, Батлан хамгаалахын сайд Н.Энхболд, Шадар сайд Ө.Энхтүвшин, Хууль зүй дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж нарын аль нэг нь дараагийн УИХ-ын дарга болох хүмүүсийн тэргүүн эгнээнд явна. Одоогоор тэдний хэн, хэн нь УИХ-ын дарга болохгүй гэж албан ёсоор үгүйсгээгүй байгаа юм. Намын удирдлагын түвшинд ч дээрх гурван эрхмийн нэг нь УИХ-ын дарга болох боломжтой  гэж үзэж байгаа гэх бор шувуу МАН-ынхан дунд нисээд эхэлжээ

Гэхдээ Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийн хувьд өмнө нь УИХ-ын даргаар ажиллаж байсан, хууль засаад өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдөж байсан зэрэг нь энэ удаад дахин УИХ-ын даргад нэр дэвшихэд шаансгүй гэх хүмүүс ч МАН-д бий. Хамгийн гол нь дээрх гурван горилогчоос хэн нь ч  УИХ-ын дарга болсон нэг сайдын суудал эзгүйрнэ.

Дээр нь Зам тээврийн, хөгжлийн яам, Боловсрол, соёл, шинжлэх ухаан гэсэн хоёр яамны сайдыг чөлөөлөх ёстой. Үндсэндээ гурван сайдын суудалд М.Энхболд ба У.Хүрэлсүхийн талынхан хэнийгээ томилуулах вэ гэдэг дээр тохиролцоогоо эцэслэж чадахгүй байгаагаас УИХ-ын үйл ажиллагааг дахин доголдож эхэлсэн байгаа юм.

Хэдийгээр дотооддоо эв зүйгээ олох, эвлэрэх ажлын хэсэг байгуулсан ч хэн, хэндээ буулт хийхгүй байгаагаас эцсийн шийдэлд хүрч чаддаггүй аж.  Уг нь энэ ажлын хэсгийн хүрээнд хэд хэдэн тохироо яригджээ. Тухайлбал, дээр нэр дурдсан гурван сайдын нэг нь УИХ-ын дарга болно  гэж тооцоолбол  У.Хүрэлсүхийн танхим гурван шинэ сайдаар бүл нэмнэ. Тиймээс энэ гурван сайдын квотыг МАН доторх 27-ийн талд “өгөх" боломжтой гэх зүйл яригдсан байна. Мөн энэ удаагийн томилогдох сайд нарыг  УИХ-аас биш гаднаас томилох саналууд ч тавигджээ. Ямар ч гэсэн энэ ажлын хэсэг намынхаа хагарлыг эвлүүлдэггүй юм аа гэхэд Засгийн газраа бүтэн болгох, УИХ-ын даргынхаа дараагийн залгамжлагчийг тодруулах тохиролцоонд хүрч, төрийн үйл ажиллагааг хэвийн болгохын тулд онцгой анхаарч, хичээж ажиллаж байгаа гэж МАН -ын гишүүд хэлж буй. Гэвч цаг нэлээд орж, тэр хэрээр төрийн ажлыг цалгардуулж мэдэхээр байна.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Цolmon 2019-01-16 103.242.46.163

Угаасаа Н.Энхболд болноо

Avatar

Zailaa 2019-01-16 59.153.114.14

Nyamdorj ooriin huselteer ajlaa ogoogui sh dee. Undsen huuli zorchson gesen tsetsiin dugnelt garaad ogtsorson sh dee. Hudlaa shudarga tsarailsan n****.

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.21.106.156

Хүрэлсүх, Нямдорж нар Энхболдыг пялдагадаад гүйгээд байсан нь саяхан ш дээ.

Avatar

зочин 2019-01-16 103.57.92.105

болиорой УИХ засгийн газар 2 өөр байгууллага шүү сайдыг зориуд УИХ-ын дарга болгож тагнуулчын ажил хийлгэхийн байнадөө 3 давхар дээл өмсүүлчихийн байндөө УИХ нь УИХ шигээ засгийн газар нь засгийн газар шигээ ажиллаж чадахгүй бол больчих саяын болоод өнгөрсөн жонхуунаасаа сургамж авдаггүй дүүрчихсэн дуракууд толгой нь ажиллахгүй ардаасаа дор усан тэнэгүүдээр улсаа удирдуулах нь хэзээ хийсэн үйлийн үрийн

Avatar

Shudarga irgen 2019-01-16 107.128.53.216

MAN bugdeeree pyaldaga shdee.Odoo hurelsukhiig toirood eeljleed doloogood guigeed bna.zag ni ireheer bugd nulimaad toirood zugtana.Daraagiinhaa huniig doloogood l guizgeene.Darga doloodog Agluu nariin togloson hoshin shogiig san as j baigaa biz dee.Ter chin MAN iin unen tuuh dur turh shuu dee.Edniig bugdiig ni zailuulah heregtei.Ter mulguu munhag hurelsuhiig demjih hereggui.Munhag uurtai hun hezee ch uhaantai baij chaddaggui yum.Hurelsuhd ulsiig avch yavah uhaan dutna.Odoo bolno.hii hooson pop.

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.21.106.156

МөнхОргилыг УИХ дарга болгоё.

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.10.21.79

Тогтохсүрэн

Avatar

HM 2019-01-16 84.51.161.8

Нямка одоо дэмий. Мань хүнд санаархал байгаал даа.

Avatar

Иргэн 2019-01-16 104.238.62.84

Увс, Ховдын сэтгэцийн эмгэгтэй хүмүүс Монголчуудыг элдвээр залхаан цээрлүүлсээр тэдний зүрх зоригийг нь үхүүлж байгаа нь үнэн!!!!

Тэдний үлдэгдэл сүг болох Увс Ц.Нямдорж, Дорлигжав, Алтанхуяг мэтээс салцгаая!

Avatar

Zochin 2019-01-16 45.56.153.239

Ардын намын Улсын их хурлын гишүүн олон залуучууд Нямдоржийн хамжлага, барлага
мэт байх юм даа!!!!!

Юутай гомдолтой мунхаг ухаан, юутай хайрлалтай залуу нас, юунд тэд соёлт ертөнцийн хүн байхыг үл хүснэ вэ????

Avatar

mgl 2019-01-16 202.9.43.20

MANAN-g hamgaalagch nariig deesh ogt gargaj bolohgui.

Avatar

nyamdorjiig ih hurlin darga bolgoh heregtei. tegj baij manang zailuulna 2019-01-16 202.179.24.239

g

Avatar

Ганаа 2019-01-16 122.201.25.58

Аюурсайханыг томилох хэрэгтэй дээ. Арай шударга, ноён нуруутай үйлдэл, яриа хийгээд байх шиг санагддаг.

Avatar

Зочин 2019-01-16 122.201.21.60

Нохойн жогорхой

Avatar

Зочин 2019-01-16 124.158.79.169

Н ЭНХБОЛД , Ө ЭНХТҮВШИН НАРЫН АЛЬ НЭГ НЬ ДЭЭР ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.179.24.141

МАН дотроос тухайлбал одоо байгаа Сайдуудаас УИХ-ын дарга болж Удирдаад явчих тийм чадамжтай Аши г сонирхолын зөрчилгүй тийм Хүн даана ч нэг байхгүйн нь харамсалтай Олон нийтийн санал асуулгаар тодоруулах хэрэгтэй

Avatar

Хамгийн сайн сонголт бол УИХ ба МАН тарах цаг болсон 2019-01-16 202.9.42.136

Хамгийн сайн сонголт бол УИХ ба МАН-г тараах цаг болсон.

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.21.106.110

ЖДҮ-г хамгаалсан талаас УИХ-н даргыг сонгосны хэрэггүй. Та нар ингэж зовж байхаар тарсан нь дээр. Тэр худалч Нямдорж хууль засаж байгаад огцорчихоод ямар нүүрээрээ УИХ дарга болох гээд байна.Энэ нөхдүүд албан тушаалд барьцаалагдсан нь үнэн байна.

Avatar

Bold 2019-01-16 103.229.123.210

Ene nam ch unekheer dambuurch bna daa ikh khurliig aygaad zaabal khogshin khun tabikh geed bgaa Bolokhgui bol Baterdene abragiig tabia ene Ubs Khobsgoloos said ikh bna shuu uuniig khargalzan uzej saidgui aimguudaastabikh kheregtei shuu dee

Avatar

Зочин 2019-01-16 64.119.20.167

Хулгайчуудыг эрх мэдлээс нь буулгачуул хулгайтай нь тэмцэх боломжгүй болно гэсэн бодол хаанаас гарах боломжтой вэ

Avatar

зочин 2019-01-16 150.129.142.31

нэг хүзүүгүй нѳхѳр мэнгэ нь голлосон нѳхрийг амьттан болгоно гээд дэлгэцээр ориилоод байсан санагдах юм тэр хүнийг нь дарга болгох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.179.27.46

Ene hed udahgui hutlultsuud buuhaa zunguuruu medeed ingeed ajildaa irehgui baigaa baihoo

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.10.23.204

Мигийн эсрэг тэмцэнэ гэчээд юун тэдний талд сайдын суудал огно гээд балайраад бнаа, та нарын эсрэг бсан хумууст сайдын суудал огч шагнаж болохуу. Наад тэмцлийн чинь утга бур алдагдлаа.

Avatar

та нарыг сонгохгүй дээ 2019-01-16 182.160.0.181

юмны үнэ өсөж хүүхдийн өвчлөл эндэгдэл нэмэгдэж байхад эд нарын байж байгаа дээ

Avatar

Юу үнэн тэр л үнэн 2019-01-16 103.26.195.177

М.Энхболдыг дэмждэг МАНАН талаас дараагийн УИХ-ын дарга сонгогдвол У.Хүрэлсүх Монголын ашигт малтмалд гараа дүрэх гэж улангассан, шал хуурмаг царайлсан амьтан гэдгээ нотлох болно. Бас Ө.Энхтүвшин, Н.Энхболд, Ц.Нямдорж мэт бол эрх мэдэл олохын тулд хаашаа ч холбирч мэдэх олон нүүртэйгээ хэд хэд нотолчихсон амьтад. Ер нь Монголчууд МАНАН-гийн олигархууд, ЖДҮ-чидтэй хатуу хариуцлага тооцох цаг нь болсон. Үгүй бол хөгжил дэвшил, сайн сайхныг мөрөөдсөний гарз

Avatar

Зочин 2019-01-16 103.26.195.177

М.Энхболдыг дэмждэг МАНАН талаас дараагийн УИХ-ын дарга сонгогдвол У.Хүрэлсүх Монголын ашигт малтмалд гараа дүрэх гэж улангассан, шал хуурмаг царайлсан амьтан гэдгээ нотлох болно. Бас Ө.Энхтүвшин, Н.Энхболд, Ц.Нямдорж мэт бол эрх мэдэл олохын тулд хаашаа ч холбирч мэдэх олон нүүртэйгээ хэд хэд нотолчихсон амьтад. Ер нь Монголчууд МАНАН-гийн олигархууд, ЖДҮ-чидтэй хариуцлага тооцох цаг нь болсон. Үгүй бол хөгжил дэвшил, сайн сайхныг мөрөөдсөний гарз

Avatar

Хил 2019-01-16 122.201.31.229

Ард тумнээс сонгогдоод ард тумнээсээ илуу дархан эрх гэж юуг хэлээд байгаа юм вэ ? Ард тумэн 10 тог хулгайлбал шууд шорон ? 1 тэрбум хулгайлсан гишууд дархан эрх шуу ? Энэ жагсаалынхан ч хэнээр хотлуулээд хэрэгтэй асуудлаа ярихгуй элиирээд байнаа Ядаж монгол улсын дархан хил хязгаар дархалсан байхаа болиод байхад наад хулгайч нохдууд чинь дархалсан хэвээр байх нь ямар вэ ? Батзандан Аюурсайхан Оюун эрдэнэ нар унэхээр тэмцээд байгаа юм уу ? Шоудаад байгаа юм уу .

Avatar

Хил 2019-01-16 122.201.31.229

Ард тумнээс сонгогдоод ард тумнээсээ илуу дархан эрх гэж юуг хэлээд байгаа юм вэ ? Ард тумэн 10 тог хулгайлбал шууд шорон ? 1 тэрбум хулгайлсан гишууд дархан эрх шуу ? Энэ жагсаалынхан ч хэнээр хотлуулээд хэрэгтэй асуудлаа ярихгуй элиирээд байнаа Ядаж монгол улсын дархан хил хязгаар дархалсан байхаа болиод байхад наад хулгайч нохдууд чинь дархалсан хэвээр байх нь ямар вэ ? Батзандан Аюурсайхан Оюун эрдэнэ нар унэхээр тэмцээд байгаа юм уу ? Шоудаад байгаа юм уу .

Avatar

Зочин 2019-01-16 149.167.33.143

ХУЛГАЙЧЫГ ДЭМЖСЭН 27 БҮГД ХУЛГАЙЧ ШҮҮ ДЭЭ ТЭДНИЙГ ДЭВШҮҮЛЭХ НЬ БИТГИЙ ХЭЛ ТҮДГЭЛЗҮҮЛЭЭД ШОРОНД НЬ ЯВУУЛ

Avatar

Зочин 2019-01-16 182.160.2.154

УИХ -ын даргад ЖДҮ -ийн бүлгийн хүн болох нь гарццагүй. Энхболд бол ЖДҮ -ынхны хажууд энхтайвны тагтаа байсан даа, хөөрхий.

Avatar

Иргэн 2019-01-16 202.170.80.25

ХӨЛСНИЙХӨН

Avatar

Зочин 2019-01-16 182.160.2.154

Үндсэн хууль зөрчиж УИХ -ын даргаас хөөгдсөн увс Дорлигжавын найз Нямдорж УИХ дарга болвол Монголд хууль байгаад яахымбээ? Нямдоржид хуульч хүний шинж байдаггүй юм.

Avatar

Хэрвээ УИХ-ын даргыг огцруулбал далимдуулан шууд л төрийн эргэлт хийж бүх эрхийг гартаа авна байх 2019-01-16 43.228.129.131

Энхболд бууж өгч болохгүй шүү. Наадуул чинь засгийн бүх эрхийг гартаа оруулан дарангуйлал тогтоож ч магадгүй юм. Ардчилалаа хамгаалья гэвэл огцрох ёсгүй.

Avatar

Зочин 2019-01-16 66.181.161.102

20 онд энхболд тов аймгаас 80 хувиар гарна хэнтийгээс хурэлсух 90 хувиар гарна баячуулын хоронгийг хурааж аваад тараана гэсэн хулээлттэй байгаа монголчууд улдсэн 74 суудал дээр ардчилсан намынхан бие даагч д босоо гохдогуудтэй найрлах байх энэ 2 маань их хуралд бие биетэйгээ тэмцэлдээд сууж байхийн байгаа биз хэхэ тэр уед энэ 2 ыг хэн ч тоохгуй нь хэцуу еэ

Avatar

Зочин 2019-01-16 66.181.164.222

БИЛЭГТ ГИШҮҮНИЙГ БОЛГОЁО.

Avatar

Зочин 2019-01-16 59.153.113.74

ХУЙВАЛДАЖ, ТОХИРОЛЦДОГ ЦАГ ӨНГӨРСӨН. НАМЫН УДИРДЛАГЫН НЭГДМЭЛ ЗАРЧИМ ГАНЦААР ҮЙЛЧИЛЖ БАЙЖ ХЯМРАЛЫГ ДАРНА. ДЭЭРЭЭС НЬ ГАМИН ДАХИЖ ТӨРД ОРЖ ИРЭХИЙГ ХЭН Ч ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ. НАМЫН ШИЙДВЭРИЙГ ЭСЭРГҮҮЦСЭНИЙГ НЬ ДҮРМИЙН ШИНЭ НЭМЭЛТИЙН ДАГУУ ХӨӨГӨӨД ӨГ!!!

Avatar

Зочин 2019-01-16 202.21.117.178

Ene 2 bur bolimooroo! Shunaltai nuhduud bn shuu! Ard tumnii itgeliig aldaad urvagch nar.

Avatar

Зочин 2019-01-16 59.153.113.74

ХУЙВАЛДАЖ, ТОХИРОЛЦДОГ ЦАГ ӨНГӨРСӨН. НАМЫН УДИРДЛАГЫН НЭГДМЭЛ ЗАРЧИМ ГАНЦААР ҮЙЛЧИЛЖ БАЙЖ ХЯМРАЛЫГ ДАРНА. ДЭЭРЭЭС НЬ ГАМИН ДАХИЖ ТӨРД ОРЖ ИРЭХИЙГ ХЭН Ч ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ. НАМЫН ШИЙДВЭРИЙГ ЭСЭРГҮҮЦСЭНИЙГ НЬ ДҮРМИЙН ШИНЭ НЭМЭЛТИЙН ДАГУУ ХӨӨГӨӨД ӨГ!!!

Avatar

монгол иргэн 2019-01-16 202.131.236.170

Тэрбишдагва горьдож суугаадаа зайлуул. Одоо болих хэрэгтэй. Сонгинохайрханчуудыг олон жил хулхидлаа.

Avatar

Зочин 2019-01-16 59.153.113.74

ХУЙВАЛДАЖ, ТОХИРОЛЦДОГ ЦАГ ӨНГӨРСӨН. НАМЫН УДИРДЛАГЫН НЭГДМЭЛ ЗАРЧИМ ГАНЦААР ҮЙЛЧИЛЖ БАЙЖ ХЯМРАЛЫГ ДАРНА. ДЭЭРЭЭС НЬ ГАМИН ДАХИЖ ТӨРД ОРЖ ИРЭХИЙГ ХЭН Ч ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ. НАМЫН ШИЙДВЭРИЙГ ЭСЭРГҮҮЦСЭНИЙГ НЬ ДҮРМИЙН ШИНЭ НЭМЭЛТИЙН ДАГУУ ХӨӨГӨӨД ӨГ!!!

Avatar

Zochin 2019-01-16 202.179.30.194

Yu ch uurchlugdukhgyi. Muriits'san ch aldakhgyi.

Avatar

Zochin 2019-01-16 202.21.105.186

Mie Enkhbold suudlaa ugukhgui, deer ni turiin alban tushaalaar naimaaltsana, ichikh nuurgui n**** yum aa

Avatar

2019 2019-01-16 150.129.140.69

Ene ond mash ih hurungu oruulalt batalsan yum ternees idej l baival uls oron hugjil rne ter hamaagui bolj yun 2020 songuuli ene ond aya tal zasaj bgaad sain idej uuh avah l sanaa bna.

Avatar

зочин 2019-01-16 202.131.245.69

дуучин Жавхланг сонгосон нь хамаагүй дээр болж байна даа.

Avatar

иргэн 2019-01-16 103.50.206.62

МАН-н гишүүдийг гайхаж байна.Хүрэлсүхийг тахин шүтээж байгаа нь ямар учиртай байна.МАН унах нь хамаагүй юм байхдаа.МАН байхгүй болвол Хүрэлсүх дарга сайд байх уу.МАН-н 200 гишүүн гээд байгаа нөхдүүд бүгд Хүрэлсүхийн ховсонд орчихсон биш биз.Ерөөсөө үг дуугарахгүй юм.Оюунэрдэнэ Аюурсайхан Нямбаатар гэж нэг шалдан банди нар л УИХ-н гишүүний эрх мэдлээрээ л далайлгаж төр намаараа тоглож чадаж байна.

Avatar

ард олон 2019-01-16 66.181.190.51

Хvрэлсvх гээч сагсуугаас шалтгаалж 2020 онд энэ нам хуу арчуулах юм байна л даа, одоо ч бараг больсон нь дээр болжээ. Энэ их ялалтыг 65 уул сонгогдчихоод сайхан ашиглаж улс орноо еед нь татаж чадсангvй. Буруу сонголт ийм л vр дvнтэй байдаг

Avatar