Г.Энхтуул: Хүүд Ганзам гэж нэр өгсөн | News.MN

Г.Энхтуул: Хүүд Ганзам гэж нэр өгсөн

Г.Энхтуул: Хүүд Ганзам гэж нэр өгсөн

Г.Энхтуул: Хүүд Ганзам гэж нэр өгсөн

Галт тэргэнд энэ сарын 14-ний өдөр буюу өчигдөр шинэ хүн мэндэлжээ. Тодруулбал Шарын гол-Дархан чиглэлийн 603-р галт тэргэнд 27 настай зорчигч М.Номин-Эрдэнэ төрж, хүүтэй болсон байна. Хүүг вагоны үйлчлэгч Г.Энхтуул, Ц.Гансүх нар эсэн мэнд эх барьж авчээ. Ингээд хүүг эх барьж авсан вагоны үйлчлэгч Г.Энхтуултай утсаар холбогдсоноо хүргэе


-Галт тэргэнд шинэ хүн мэндэлсэн гэж дууллаа. Та эх барьж, хүйн ээж болов уу. Танд баяр хүргэе. Сэтгэгдлээсээ хуваалцаач?

-Өчигдөр орой 20.00 цагийн орчимд Шарын гол-Дархан чиглэлийн 603-р галт тэргэнд 27 настай зорчигч М.Номин-Эрдэнэ төрж, хүүтэй болсон. Миний хувьд хамтрагч Ц.Гансүхтэй хамтран хүүг эх барьж авсан. Тухайн үед маш их сандарсан. Жирэмсэн зорчигч М.Номин-Эрдэнэ “Би өмнө нь кесеров хагалгаагаар хоёр удаа төрсөн. Одоо бас кесеров хагалгаагаар төрөхөөр Дархан явж байна” гэсэн. Миний хувьд эх, хүүхдийн хүйг тасалж, эх барьж авсандаа баяртай байна. Зорчигч М.Номин-Эрдэнэ Дархан хотын эмнэлэгт төрөхөөр аав, ахтайгаа хамт вагоноор зорчиж явсан юм билээ.

-Одоо эх, хүүгийн биеийн байдал сайн уу?

-Дархан хотын вокзал дээр яаралтай түргэн тусламжийн машин ирж, ээж, хүү хоёрыг эмнэлэг рүү авч явсан. Эмч нар нь “Хүйг зөв хайчилсан байна. Баяр хүргэе” гэхэд л санаа минь уужирсан даа.

-Хүүд ямар нэр өгсөн бол?

-Би хүүд Ганзам гэж нэр өгсөн. Хүүгийн өвөө нь ч гэсэн энэ нэрийг нь өөрчлөхгүй гэж хэлж байсан.

-Та галт тэрэгний үйлчлэгчээр хэдэн жил ажиллаж байна вэ. Өмнө нь ийм тохиолдолтой таарч байв уу?

-Би болон манай хамтрагч Ц.Гансүх галт тэрэгний үйлчлэгчээр 20 жил ажиллаж байна. Миний хувьд ийм тохиолдолтой хоёр дахь удаагаа таарлаа. Өмнө нь 2001 онд галт тэрэгний зорчигч 16 настай эмэгтэй төрөхөд нь анхны тусламж үзүүлж, эмч нар төрүүлсэн. Тухайн үед эмч мэргэжилтэн галт тэргэнд явж таарсан. Бидний хувьд шинэ он эхлэн ийм баярт үйл явдалтай таарсандаа их билэгшээж байна. Маш их баяртай байна. Эх, хүү хоёртоо аз жаргал хүсье.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
48
ЗөвЗөв
4
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ГС 2019-01-15 202.72.245.122

Болж даа ганзамчид минь үнэхээр сайхан хүмүүс байдаг даа Хоёр Үйлчлэгч проводникдоо баяр хүогэе сайхан мэдээ байна

Avatar

Зочин 2019-01-15 192.82.64.157

Эх нялхасын эмч нараас л дэр юмдаа.
Эх хүү хоёрт ая аз жаргал хүсье.

Avatar

Kkkkkk 2019-01-15 83.23.255.225

Parawoz gevel deer bish uu

Avatar

Зочин 2019-01-15 172.58.140.27

Manai tomor zamchid mundag shuu

Avatar

Зочин 2019-01-15 172.58.140.27

Manai tomor zamchid mundag shuu

Avatar

Зочин 2019-01-15 151.159.19.42

Яасан сайхан мэдээ вэ? Эх хүү хоёрт эрүүл энхийг ерөөе. Энхтуул эгчид мөн Гансүхэд ажлын амжилт сайн сайхныг хүсье. Монголын минь үрс маш олон болсоор байгаасай.

Avatar

Болор 2019-01-15 202.9.43.3

Амьдрал ийм баялаг ийм сайхан шүү лээ! Ямар хайр хүндэтгэл татам хүмүүс вэ! Бяцхан хүүд нь мундаг хүн болоорой гэж ерөөе! Ээжид нь болон ган замчин бүсгүйчүүддээ хамгийн сайн сайхныг хүсье! Хөөрхөн юмаа

Avatar

Зочин 2019-01-15 45.117.35.7

Ганзам гэж тэнэгтэж байхаар өөр нэр өгөөч, хөдөөнтй оркууд

Avatar

Зочин 2019-01-15 64.119.19.62

Chamd yer ni yamar hamaa bnaa? Hunii heregt hoshuu dureed, zugeer bayar hurgechihej chadahgui jinhene ork chini harin chi yum bishuu?

Avatar

Зочин 2019-01-15 103.26.194.220

Эмч нар өөрөөрөө төрж чадахгүй гээд 2 удаа хагалгаа хийж төрсөн хүнийг зүгээр нэг вагоны үйлчлэгч өөрөөр нь түрүүлээд эх барьж авна гэдэг үнэхээр гайхамшиг бусуу. Галт тэрэгний үйлчлэгч нарт болон ээж хүү хоёрт эрүүл энхийг хүсье.

Avatar

Зочин 2019-01-15 103.26.194.220

Эмч нар өөрөөрөө төрж чадахгүй гээд 2 удаа хагалгаа хийж төрсөн хүнийг зүгээр нэг вагоны үйлчлэгч өөрөөр нь түрүүлээд эх барьж авна гэдэг үнэхээр гайхамшиг бусуу. Галт тэрэгний үйлчлэгч нарт болон ээж хүү хоёрт эрүүл энхийг хүсье.

Avatar

Зочин 2019-01-15 202.126.89.158

Хүүд, эх барьж авсан бүсгүйд, бас, ээжид нь аз жаргалын дээдийг хүсэн ерөөе

Avatar

Zochin 2019-01-15 202.126.89.158

Хүүд, эх барьж авсан бүсгүйд аз жаргалын дээдийг хүсэн ерөөе

Avatar

Зочин 2019-01-15 202.72.245.122

Mundag uilchlegch emegteid bayar hurgiy! Eh huu-d az jargaliig husiy!

Avatar

Зочин 2019-01-15 202.170.68.162

Номин Эрдэнэ гэх бүсгүй улсдаа нэг гаргуун инженер, улс орноо төмөр замаар сүлжээлсэн сүрхий менежер болох хүү төрүүлжээ гэж бэлэгшээе. Эх, хүүд амьдрал бэлэглэсэн Энхтуул, Гансүх, төмөр замын бусад ажилчдын амьдрал, ажил гэгээн дардан байг. Хүнд амьдрал бэлэглэсэн хүмүүст байгууллага нь зохих урамшуулал өгөх бизээ.

Avatar

Зочин 2019-01-15 103.50.207.150

Догь хүү байнаа. Баяр хүргэе!

Avatar

Сайн байна 2019-01-15 119.40.98.26

Төрөлжсөн эмнэлэг, зарим нэг эмч нараас л дээр юм даа.Баяр хүргэе, сайн сайхныг хүсэе.

Avatar

иргэн 2019-01-15 103.57.94.38

Би шарын голын санжинт хавийн хүн,ямар сайхан мэдээ вэ?эх хүү хоёрт эрүүл энхийг хүсье,төмөр замын мундаг сайн инженер болоорой,төмөр замынхан сургуульд сургаж авна биздээ.

Avatar

Od 2019-01-15 112.72.11.108

Mundag yumaa bayar hurgiye! Eej huu 2 aztai yumaa. Jamaaraa eruul enh tursun eej, huu 2 bolon eh barij avsan humuusdee nugdef mi az jargal husen eruuye👏😚❤👶👍

Avatar