Иоджуулсан өндөгний талаарх 5 баримт | News.MN

Иоджуулсан өндөгний талаарх 5 баримт

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.15-нд нийтлэгдсэн

Иоджуулсан өндөгний талаарх 5 баримт

  1. ИОДЖУУЛСАН ТЭЖЭЭЛ ТАХИАНД ӨГӨХ АРГААР ИОДТОЙ ӨНДӨГ ГАРГАН АВНА.

2.БИО ИОД АШИГЛАН ИОДЖУУЛНА. БИО ИОД НЬ 300 ГРАДУС ХҮРТЭЛ ХАЛУУНД УУРШДАГГҮЙ МАШ ТОГТВОРТОЙ.

3. ЯВЦЫН ХЯНАЛТЫН ШИНЖИЛГЭЭГ ОХУ-ЫН ХОЛБООНЫ ХҮНСНИЙ СИСТЕМ СУДЛАЛЫН ЛАБОРАТОРИД ХИЙДЭГ.

4. НЭГ ӨНДӨГТ ХҮҮХДИЙН ХОНОГИЙН ХЭРЭГЦЭЭГ ХАНГАХ ХЭМЖЭЭНИЙ ИОД АГУУЛАГДАНА.

5. ЭНГИЙН ӨНДӨГТЭЙ АДИЛ ҮНЭТЭЙ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-15 103.57.93.112

Далайн байцаа ид

Avatar

Евген эрдэмтэн 2019-01-15 64.119.20.178

Тахиа хэрэгтэй иодоо л аваад улдснийг нь баасаараа гаргана шуу дээ. Биологийн шинжлэх ухааны анхны мэдэгдэхуунгуй энэ тэнэг хумуусийг яая даа байз

Avatar

Евген 2019-01-15 64.119.20.178

Тахиа хэрэгтэй иодоо л аваад улдснийг нь баасаараа гаргана шуу дээ. Биологийн шинжлэх ухааны анхны мэдэгдэхуунгуй энэ тэнэг хумуусийг яая даа байз

Avatar

Зочин 2019-01-15 46.36.38.57

Энэ бол худлаа зүйл. Нэг өндгөө хоёр өндөгний үнээр зарж илүү их ашиг олох гэж сэдсэн ядарсан арга. Тахианд йод идүүлээд тэгээд л болоо юүү? Шинжлэх ухааны яамарч судалгаагүй, баримтгүй ийм юманд бүү хуурт.

Avatar

Nergui 2019-01-15 202.72.245.122

Ene teneg gedgee gaihuulsan humuus uruvdmuur um. Tegvel chi idehee l bolichihgui yu. Chamd zoriulj heregtei gej um hiij baihad oilgoh chadvargui. Tenegteed surugtuud tegeed yavj baihgui yu daa.

Avatar

Зочин 2019-01-15 202.131.242.110

Ийм мэдээлэл оруулснаас оруулагүй нь дээр гэж бодож байна. овоо мэдээлэл авах байх гэж бодоод ортол 1 дүгээр ангийн хүүхдэд зориулж хийсэн мэдээлэл шиг санагдлаа. 5 баримт гээд байх зүйл огт алга байна. Тахианд иодтой тэжээл өгнө тгээд л болоо . Хариуг болон видеог хайгаад үзэх шаардлага байхгүй зав байхгүй.

Avatar

Монголд иоджуулсан 2019-01-15 103.14.38.130

Иоджуулсан давс хэрэглэвэл маш сайн гээд л хүчээр идүүлээд бараг 20 жил болсон. Эцэст нь бөөрний өвчлөл, хавдар эрс нэмэгдсэн. Иоджуулсан өндөг гэдгийг яг нотлоод үзүүлээд байгаа нь худалдааны нэг арга хэлбэр. Дэлгүүрт их үнэтэй харагддаг. Гэрийн тэжээвэр нутгийн тахианы өндөг фабрикын өндөг хоёрын доторхи шар нь өнгө, чанараараа эрс ялгаатай. Монгол дахь Хятадууд дэлгүүрээс өндөг ногоо огт авдаггүй нь нэгийг хэлээд байгаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-15 202.9.43.164

Бас нэг худалдаачдын арга заль. Ямар нэгэн аргаар йодтой гээд олон түмэнд итгүүлээд илүү үнээр зарж борлуулж ашиг олох л гэж. Орсын тэр сертификатыг зүгээр мөнгөө төлөөд л авдаг. Манайд нэг үе алттай, мөнгөтэй архи гэж тархи эргүүлэн гадуур зардаг байсантай адил. Бүү хуурт!

Avatar

Ard tumnii neg 2019-01-15 203.91.116.138

Bi odor bolgon ondog iddishd!!! Minii b**s tegul undugtei b**s yum bn tiim u??? 😀 haha shal ineedtei yum

Avatar