Ж.Мөнхбат: Нэр бүхий гишүүд ташаа мэдээлэл тарааж байна | News.MN

Ж.Мөнхбат: Нэр бүхий гишүүд ташаа мэдээлэл тарааж байна

Ж.Мөнхбат: Нэр бүхий гишүүд ташаа мэдээлэл тарааж байна

Ж.Мөнхбат: Нэр бүхий гишүүд ташаа мэдээлэл тарааж байна

УИХ-ын гишүүн Ж.Мөнхбат өнөөдөр /2019.01.14/ Төрийн ордонд мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр, УИХ-ын нэр бүхий гишүүд хэвлэл мэдээлэл болон олон нийтэд мэдээлэл өгөхдөө ташаа мэдээлэл дамжуулах, худал мэдээлэл түгээж байгаа учраас бодит мэдээллийг өгөхийг хүсч байна гэдгээ тодотгосон юм. Баасан гаригт хуралдсан Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны хуралдааны үеэр хэлсэн үг, гаргасан үйлдлийнхээ төлөө уучлал хүссэн. Тэдний яриа Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны хуралдааны протоколд тэмдэглээстэй байгааг тодотгосон юм.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Ж.МӨНХБАТ:

-УИХ-ын нэр бүхий гишүүд болох Л.Оюун-Эрдэнэ, Ж.Батзандан, Л.Болд, Т.Аюурсайхан нарын гишүүд өнөөдөр мэдээлэл хийсэн. Тэдний зүгээс жагсаал зохион байгуулахдаа хэлж байсан үг, үйлдлээсээ уучлалт гуйсан. Энэ бүхэнтэй миний нэр холбогдож байгаа учраас бодит мэдээллийг өгөхийг хүсч байна. Өнгөрсөн Баасан гаригийн орой Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны хуралдаан хуралдсан. Хурлын эхэнд ирц хүрэхгүй байсан учраас байнгын хорооны дарга намайг хуралдаа сууж, асуудлаа нэг талдаа гаргахыг хүссэн. Л.Оюун-Эрдэнэ, Ж.Батзандан, Л.Болд, Т.Аюурсайхан нарын гишүүдийн зүгээс Ерөнхийлөгчөөс өргөн барьсан УИХ-ын тухай болон Дэгийн тухай хуулиудыг хэлэлцэж, ирэх долоо хоногтоо батлаад явах нь зүйтэй гэдэг саналыг тавьсан. Би үүний дагуу УИХ-ын даргатай уулзсан. УИХ-ын даргын зүгээс Ерөнхийлөгчийн тавьсан хуулийн төслийг хэлэлцээд, батлаад явах нь зүйтэй. Ялангуяа жагсаал зохион байгуулж байгаа гишүүд ийм саналтай байгаа бол хуулийг нь батлаад явах, хуулийн дагуу ажлаа өгөхөд татгалзаад байх зүйл байхгүй. Ингээд байнгын хорооны хуралдаан дууссаны дараа хэлсэн үг, жагсагчдын үйлдлийн талаар Л.Болд, Л.Оюун-Эрдэнэ нар уучлал гуйсан. Түүний дараа би Л.Болд гишүүний Богд банкны талаар 30 тэрбум төгрөгийн асуудлыг хуулийн байгууллагаар шалгуулна гэдгээ би хэлсэн. Нэр бүхий дөрвөн УИХ-ын гишүүн Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны хуралдааны үеэр УИХ-ын чуулганаар хэлэлцэнэ гэж ярилцсан ч хэлэлцэх асуудлын долдугаарт оруулсан гэсэн мэдээлэл өгсөн. Гэтэл УИХ-ын даргын зөвлөл Баасан гаригийн өдөр хуралдаж, энэ долоо хоногт чуулганаар хэлэлцэх асуудлыг баталсан байсан. Гэтэл Төрийн байгуулалтын байнгын хороо тухай өдрийн орой хуралдсан учраас хэлэлцэх асуудлын долдугаарт байгаа асуудлыг эхний хэлэлцэх асуудал болгоод явна гэдгийг тухай оройн Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны хуралдааны үеэр ярилцсан. Мөн Д.Хаянхярвааг УИХ-ыг дарга, Н.Номтойбаярыг сайд болгохгүй бол хуулийг чинь дэмжихгүй гэсэн гэдэг зүйлийг мэдэгдсэн. МАН учраа олох чиглэл рүү явж байгаа нь үнэн ч УИХ-ын дарга, сайд болгоно гэсэн нэг ч тийм зүйл яриагүй. Магадгүй сайд, УИХ-ын дарга болох хүсэлтэй хүмүүсийн яриа байж магадгүй. Ямар нэг албан тушаалын тохироо огт хийгдээгүй. Энэ мэт худал мэдээлэл гараад байгаа учраас би бодит байдлыг үнэнээр нь хэлж байгаа юм. Монгол төрийн парламентын амин чанар луу гар дүрж буй хууль мөн үү гэвэл мөн. Гэхдээ одоогийн УИХ-ын гацааг арилгах учраас хуулийг дэмжээд явна гэж байгаа. Гэхдээ энэ хуулийг баталсны дараа буцаагаад цуцлах нь зүйтэй гэж би бодож байгаа. Ер нь цаашид нам дотроо учраас олоод явж чадахгүй бол УИХ-ыг тараах асуудлыг хөндөөд явсан нь зүгээр гэдгийг хэлэхийг хүсч байна. УИХ-ын гишүүн хүн чуулганы танхимд хэлсэн үгнийхээ төлөө хариуцлага хүлээдэггүй ч хэвлэл мэдээлэл болон олон нийтийн өмнө мэдээлэл өгөхдөө үнэн, зөв бодит мэдээллийг өгөөсэй гэж хүсч байна.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-01-14 174.203.50.226

Chadwargui buguud mongoliin ard tumniig asar doromjilj baigaa nuhur duu.

Avatar

ард олон 2019-01-14 122.201.22.78

Зевхен нэг намын даргын санаанд нийцээгvйн телее нэг хvнд зориулж хууль батлаад эргээд болиулна гэхийг бодоход энэ тер vнэхээр дампуурчээ. Даргыг сонгох сонголт муу бол ийм л юманд хvргэдэг юм байна. Боловсрол нимгэн, ес суртахуун хvмvvжилгvй ,туршлагагvй ,херенгежсен хvнийг терийн ендер албан тушаалд бvv сонго!

Avatar

Зочин 2019-01-14 103.229.121.72

бөмбөг бөмбөг, бөмбөг дэлбэрвэл аюултай гэж……..гэдэг дуу бий шүү. бөмбөг дэлбэрнэ шүү!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2019-01-14 64.119.16.124

наад энхболд шоохуузаа зайлуулчихаач дээ залуу хүн байж карриераа бодооч малаа

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.9.42.145

Муу хүнд үг бүү дуулга мухар үхэрт худаг бүү үзүүл гэгчээр муу хүнийг дэндүү өндөрт залж дээ их гай удана даа энэ н**ш

Avatar

Зочин 2019-01-14 103.57.94.88

Нүүрсний хулгайч.

Avatar

Зочин 2019-01-14 103.212.117.96

За зарим нөхөд Мөнхбат руу ухаан жолоогүй дайрч эхэллээ, яг нөгөө жагсаал зохион байгуулагчид байхаа, арга барил нь адил байна.Энэ удаа "үнэн үг хэлсэн хүнд хүн өшөөтэй, үхэр унасан хүнд нохой өшөөтэй гэсэн ардын зүйр үг" юутай үнэн бэ гэмээр. Ж.Мөнхбат шударга залуу даа, шударга нь дэндэж олон дайсантай болж мэднэ. Ер нь бол луйвар дээрмийн гарууд шударга иргэнийг үзэж чаддаггүй, бүр хар багаас нь гоочилж эхэлдэг, бидний толгой дээр цахиур хагалнаа гэх зорилгоор. .Энхболдыг яг тэгсэн юм шүү

Avatar

зочин 2019-01-14 66.181.160.5

энэ мөнхбатын үгэнд хэн итгэнээ. төрийн хар хүн шиг чуулган дээр ноён нуртууай байж чадахгүй. эрүүл согтуу нь мэдэгдэхгүй хэрүүлч авгай шиг шүлсээ үсчүүлээд нэг л бишээ

Avatar

Зочин 2019-01-14 193.134.194.143

Ene Monkhbat Enkhbold 2 odoo boliosoi, humuusiig teneg gej bodsoor baih yum. Horongiig ni huraaja avaad emnelgiin coridor t hevtej baigaa huuhduuded tuhati saikhan emneleg barij ogyo, honog tutamd huu tolj baigaa ulsiinhaa or zeeliig darya.\n\nYamar uiliin ureer ene Hayanhyarvaa, Badadmjunai, Enkbold, Erdene, Dorligjav, Nomtoibayar, Monkhbat metiin huvalzuudaas bolj 3 saya mongolchuud bid hohirch yavna ve? Bur argaa barahdaa, Mongoloor duuren baigaa boo nar ni ed nariig tsaash ni haruuulchihaasai.

Avatar

999 2019-01-14 64.119.16.146

Парламентийн амин чанар гэж юугаа яриад байна аа. энэ хүн чинь эрүүл хүн үү. УИХ-ын даргыг чөлөөлөх, огцруулахад юун амин чанар хөндөгдөх юм бэ. ер нь асар их хүн муутай хүн юм байна даа энэ нөхөр… ийм хүн яруу найрагч байж чадах уу. Амнаас нь олигтой үг гарахгүй… Ард түмний төлөө биш Авилгачиддаа үнэнч … Үнэхээр муу хүн юм байна. Ийм хүнд найз нөхөд гж байдаггүй юм. Хэний банхар болчихоод байгааг бид мэдэж байгаа … Удахгүй МАНАН арилж НАР мандана. Муу бүхэн хийсэн арилах болтугай …

Avatar

дорж 2019-01-14 202.9.42.232

тэрбум тэрбумаар уншигчид таны бүтээлийг авч уншаад, тэр орлогоор нь та 2 тэрбумын байр сууц аваад байгаа гэдэгт нэг итгэж өгөхгүй байгаа юм даа. тэрбайтугай Ардын зохиолч Лхагвасүрэнын ном олигтой борлогдохгүй, хэцүү өвчин тусаад ард олон, төрөөс хандив авч байхад??????? Энэ мэтээс шударга ёс эхлэмээрсэн. Эгэл олон бүгд үмбүүнүүд гэж басаж болохгүй шүү

Avatar

Зочин 2019-01-14 103.111.68.3

БАРИГДАХААРАА БАЧИМДААД НААДАГ НҮҮРСЧИН, АРИУНБОЛДООР ИХ ХУЛГАЙ ХИЙЛГЭСЭНДЭЭ. УДАХГҮЙ СӨХӨГДӨНӨӨӨ ГАЙГҮЙ.

Avatar

МӨНХБАТ өөрөө МАНАН-н олигархиудын ивээл дор хууль бусаар баяжсан БҮТЭЭГДЭХҮҮН нь 2019-01-14 59.153.115.85

БАДАМЖУНАЙТАЙ НИЙЛЖ ХУУЛЬ БУСААР БАЯЖСАН ХӨРӨНГӨНИЙХЭЭ ЭХ ҮҮСВЭРИЙГ ТАЙЛБАРЛА. ИРЭЭДҮЙГ ЧИНЬ ӨРӨВДӨЖ БАЙНА. ҮЙЛИЙН ҮР ГЭЖ БАЙДАГ НЬ ҮНЭН.

Avatar

зочин 2019-01-14 203.91.118.247

Яг нөгөө туслахыг нь санаатай зодсон гэдэг шигээ худлаа зүйл зохиож ярьж байх шиг байна,,,,,, Энэ нөхөрийг нүүрсний хэрэгээр нь хорих болоогүй юуууууууууууууу

Avatar

далан худалч 2019-01-14 103.111.68.3

Энэ нээрээ гацахгүй авах юм аа. Шүлэг зохиодог хүн төрийг баллаж байна даа

Avatar

zochin 2019-01-14 202.179.27.137

olon terbumiin bairiig uter turgen churaalga, chi chezeenii end tend chudlaa bulterdeg, chamd ich churliin gischuun baich es zui, unench baidal er baidaggui , ard bid ulsiin ich chural tarach estoi gedeg.

Avatar

Amar 2019-01-14 202.179.24.235

За хөөрхий.УИХ-ын Далан худалч хочтой болоод байгаа Ж.Мөнхбатын хэлсэнийг яг эсрэгээр нь ойлговол үнэнд нийцэх биз ээ.Жирийн сэтгүүлчээс МАНАН хэмээх мафийн гишүүн болтлоо баяжсанаа шүүхийн өмнө яаж тайлбарлахаа бодсон чинь дээр дээ.Нүгэл нүдээрээ гарч байна бус уу.Айн.

Avatar

зочин 2019-01-14 66.181.190.24

Чи л дандаа худлаа яьдаг биз дээ. Чамд хэн ч итгэхгүй

Avatar

Zochin 2019-01-14 202.9.42.145

ЧИ ЗАЙЛ НҮҮРСНИЙ ХУЛГАЙЧАА

Avatar

ЦОГТХУНТАЙЖ 2019-01-14 122.201.21.22

МӨНХБАТ АРХАНГАЙД БҮГЭЖ БАЙСАН ДАНЖААД ДАНДАА МОНГОЛЫН ЭСРЭГ ҮЙЛДЭЛ НЬ УЛАМ ИЛЭРСЭЭР БАЙНА ХЯТАДУУДЫН СОЁЛЫН ХУВЬСГАЛЫГ ХИЙХ САНАА НЬ БҮТЭХГҮЙ ЭЭ

Avatar

Иргэн 2019-01-14 202.126.89.143

Үхсэний чинь парламeнтын амин чанар, дархлаа? Ангийн даргаа өөрчлөхөд анги бхгүй болдог юм уу? Өөрсдөө тэр суудалд 8 жил суухаар төлөвлөснөө амин чанар нтртэй ыитгий холбо

Avatar

Zochin 2019-01-14 89.204.137.56

Ene Munkgbat gedeg shorongiin hulgaich shig buduuleg zerleg yariaatai, narantuuliin tereg zuugch shig avirtai , ogt bolovsrolgui neg muu avilgach nuhur bna aa. Terbumiin bairaa tailbarlaarai. Parlament m8ngol ulsiig gutaasan uneheer muuhai haragdaj bna. Soliooroh tsag chin udahgui baih oo.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж