"Прокурор хуулиар хүлээсэн үүргээ хэрэгжүүлж ажиллаж байгаа" | News.MN

"Прокурор хуулиар хүлээсэн үүргээ хэрэгжүүлж ажиллаж байгаа"

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.14-нд нийтлэгдсэн

"Прокурор хуулиар хүлээсэн үүргээ хэрэгжүүлж ажиллаж байгаа"

Төв орон нутгийн прокурорын байгууллагуудын удирдах ажилтны нэгдсэн сургалт зөвлөгөөн 2019 оны нэгдүгээр сарын 14-16-ны өдрүүдэд нийслэл хотод болж байна. Тус зөвлөгөөнд аймаг, нийслэл, тээвэр, дүүрэг, сум дундын прокурорын байгууллагын 60 ажилтан оролцож байна. Мөн хуулиар хүлээсэн чиг үүрэг, түүний хэрэгжилт, мөрдөн байцаах, ял эдлүүлэх үйл ажиллагаанд хяналт тавих, төрийг төлөөлж шүүх хуралдаанд оролцох, цаашид хийж хэрэгжүүлэх ажлын талаар хэлэлцлээ.

Прокурорын байгууллагаас 2019 оныг “Нийгэмд шударга ёсыг тогтоон бэхжүүлэхэд прокурорын манлайллын жил” болгон тодорхой зорилтуудыг дэвшүүлэн ажиллах аж. Энэ үеэр Улсын ерөнхий прокурорын туслах прокурор Б.Бат-оршихтой цөөн хором ярилцлаа.

-Прокурорын байгууллагын удирдах ажилтны зөвлөгөөн өнөөдөр болж байна. Өнгөрсөн оны ажлаа дүгнэвэл?

-2018 он прокурорын байгууллагын хувьд онцлог жил байлаа. Ялангуяа прокурорын тухай хууль шинэчлэн батлагдсан, Эрүүгийн хэргийн хянан шийдвэрлэх тухай хууль шинэчлэн батлагдаж хэрэгжсэн жил байсан. Шинэ хуульд прокурор олон үүргийг хүлээсэн. Тухайлбал, мөрдөн шалгах ажиллагааг удирдах чиглүүлэх тал дээр онцлог зохицуулалт орсон. Энэхүү зөвлөгөөнд бид шинэ хуулийг хэрэгжүүлэхэд учирч буй бэрхшээл түүнийг шийдвэрлэх талаар санал солилцож байна.

-2019 онд прокурорууд ямар зорилт дэвшүүлж ажиллах вэ?

-Энэ онд шударга ёсыг бий болгоход прокурорууд түүчээлэн ажиллах ёстой гэсэн зарчмын шаардлагыг тавьж байна. Үүнд авлига, албан тушаалын хэргүүд, хүрээлэн буй орчны эсрэг гэмт хэргүүдтэй тэмцэхэд прокурорын байгууллага түүчээлж ажиллах ёстой.

-Албан тушаалын хэргүүдийг шалган шийдвэрлэхэд хараат бус байдал, шударга ёс үйлчилж чадаж байна уу? Үүнд бодитой хариулт өгөх боломжтой юу?

-Хуулиар хүлээсэн үүргээ прокурор нэг бүр хэрэгжүүлж ажиллаж чадаж байгаа гэж би бодож байна.

-Прокурорын байгууллагын ачааллын тухайд мэдээлэл өгөхгүй юу?

-Шинээр хэрэгжиж буй Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуульд прокурорын эрх, үүргийг нэмж өгсөн. Үүнтэй холбоотой ажлын ачааллыг нэмж өгсөн. Тэр дундаа зөрчил шалган шийдвэрлэх ажиллагаанд прокурорын оролцоо нэмэгдсэн. Хэрэг бүртгэлт, мөрдөнгийн прокурор цөөрсөн бол хэрэг бүртгэлтийн тоо өссөн нь прокурорын ачааллыг нэмэгдүүлж байна. Мөн прокурор, мөрдөгч нарын тоог нэмэх саналыг ерөнхий прокурор гаргаж байгаа.

-Олны анхааралд байгаа хэргийн дүгнэлт сунжирч, удааширдаг асуудал цөөнгүй гарч байна. Жишээлбэл, Ч.Чамин-Эрдэнийн хэргийн тухайд яагаад зөрүүтэй байна вэ?

-Хохирогч, холбогдогч нь хэн байхаас үл хамаарч бид хуульд захирагдан ажиллаж байгаа. Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуулиар мөрдөгч эсвэл прокурорууд шинжээч томилдог бөгөөд тодорхой хугацаанд дүгнэлтүүд гарна. Энэ үйл ажиллагаа хуульд заасанчлан явагдаж байгаа.

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ерөнхийлөгч 2019-01-14 103.57.95.216

Ерөнхийлөгөө улс төрийн шоу хийхдээ хууль хүчний байгууллагийг ашиглахаа больвол зүгээршүү. Иргэн хэзээ ч удирдах ажилтаны зөвлөгөөнд очиж гомдол гаргах эрхгүй л д байдаг бхгүй юу

Avatar

Urwagch nart 2019-01-14 1.255.123.172

Mongoliin urwagch

Avatar

Зочин 2019-01-14 71.239.241.27

Эрхгүй гэнээ, тиймээ бидний эрхийг тэдний ямба хязгаарладаг болчоод байгааг давхар сануулж байгаа юм

Avatar

Ерөнхийлөгчид 2019-01-14 103.57.95.216

Ерөнхийлөгчөө улс төрийн шоу хийхдээ хууль хүчний байгууллагийг ашиглахаа больвол зүгээр шүү

Avatar

4 2019-01-14 202.9.44.203

4 tavan hoshuu bn

Avatar

Б.АРИУНБОЛД 2019-01-14 202.126.89.218

Хууль зөрчигчид өөрснөө хачин хуультай тэгээд тэрнийгээ буруугаар ашиглаад сурчихсан гарууд бол хуулийнхан шүү дээ. Үнэхээр чин сэтгэлээр ажиллаж байгаа олон олон төрийн алба хаагч нар байна. Тэдний ажлыг үнэгүйдүүлэж байгаа Удирдлага хэмээх хог шаарнууд байна. Эх нь булингартсан байхад адаг нь ямар байх нь ойлгомжтой шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.9.42.102

зоригийн хэргийг хилсээр шийдсэн тэр халзан нөхөр үйлээ хэзээ нэгэн цагт эдлэх байх даа

Avatar

Дашзэвэг 2019-01-14 202.9.43.28

10 гаруй прокурор хэрэг шийдэхийг харлаа Бүгд Энхамгалан хүртэл цагаандаа гарсан байсан Эсэн прокурор хилсээр ялласан Түүнийг Энхамгалан нь шалгахгүй гэсэн

Avatar

ХӨӨЕ ПРОКУРОР НӨХӨД ӨӨ ХЭЛЭЭД ТАЙЛБАРЛААД ӨГ 2019-01-14 59.153.115.85

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР АСАН ТА НАРЫН 1-Р ДАРГА АСАН Б.ДОРЛИГЖАВ ЧИНЬ АВИЛГАЛЫН ХЭРГЭЭР ХОРИГДОЖ БАЙНА ??? ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ЯАХААРАА АВИЛГАЛ АВДАГ ЮМ БЭ ТАМИНЬ ЭЭ ??? ХУУЛЬ ХЯНАЛТЫНХАН ТА НАР ЯАГААД АВИЛГАЛ АВДАГ ЮМ БЭ??? БУСАД НЬ ЯАХ БОЛЖ БАЙНА АА??? МОНГОЛ УЛСАД ШУДАРГА ҮНЭН ГЭЖ БАЙНА УУ??? ХЭЛЭЭД ТАЙЛБАРЛААД ӨГ ????

Avatar

Зочин 2019-01-14 64.119.20.162

"Нэг ч хүнийг хилс хэрэгт холбогдуулахгүй байх, төрийн өндөр албан тушаалтнуудын хэргийг эрс шийдэмгий түргэн шуурхай шийдвэрдэж хатуу ял оногдуулах" – ийм л хоёр зүйл гол зорилт нь байх ёстой!!!!!! "Үүргийг биелүүлдэг" болохоос хэрэгжүүлдэггүй юм!!! Наад үг хэллэгээ ч гэсэн зөв хэрэглэцгээ!!!!

Avatar

Зочин 2019-01-14 66.181.161.103

хуулийг хэрэгжүүлнэ гэдэг юм, хуулийн нэр томъёо нь шүү. Бүүр нэг шүүмжлэх дон тусцан хүмүүс байх юмаа

Avatar

зочин 2019-01-14 112.72.12.17

'Энэ хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр яриад байгаа шиг, эрх мэдэлтнүүд, улс төрийн тодорхой бүлэглэлийн эрх ашгийг хамгаалан өөрөөр хэлбэл эх ард түмний эрх ашгаас илд ангид шийдвэрийг гаргаад нь прокурор шударга ажиллаж байна гэсэн үг үү?

Avatar

батсүрэн 2019-01-14 103.26.193.45

хэргийг шийддэггүй хулгайч нар сужж байна.Бүгдийг шалгаад шоронд нь хий

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.126.89.143

Үхсэний чинь. Муусайн шударга ёсыг худалдаж хөлжигсөд. Бизнeс дээрэмдэгчид

Avatar

Зочин 2019-01-14 78.140.200.70

Одоо наад Нийслэлийн прокурор БАЯРМАГНАЙ гэдэг хүн Германд байхдаа хулгайн хэргээр шүүхээр орж албадан хөөгдсөн гэж бна. Бямбасүрэн гэдэг хүний хүүхдийг дэлгүүр рүү тэрэгтэй нь түрж ороод тэргэний доор нь хулгайн эд зүйлээ нууж гарах гэж байгаад баригдсан гэнэ ээ.

Avatar

Зочин 2019-01-14 78.140.200.70

Дорлигжавын доодох Бат-Орших яаж гар хөл болж хүн шантаачилж, боловсон хүчний бодлогыг атгаж бсныг бүх прокурорууд мэднэ. УЕПГ нь Увс Ховдын прокурорын газар болсныг бүгд мэднэ.

Avatar

Зочин 2019-01-14 64.119.16.124

хэ хэ хэмалын эмчээр удирдууулчихаад хэцүүхэн гарууд шүү малаас ѳвчтѳй ч гэдэг юмуу даа

Avatar

иргэн 2019-01-14 202.179.25.132

Хуулийн дээр Хулгайч Гэмт хэрэгтэнгүүд Суужчихаад байгаа цагт Бид хэзээ ч Өөдлөхгүй ээ Дорлигжавыг л харахад Албан тушаал Эрх мэдлээ ашиглаад л Айлган сүрдүүлэх замаар Иргэнээс өчнөөн Мөнгө төгрөг авсан Гэмт хэрэгт холбогдчихоод байж байна энэ Прокуроруудад ч Итгэх итгэл алга байна ш

Avatar

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb 2019-01-14 64.119.16.114

ene prokuroriihon dotor darga nariinhaa huuli bus shudraga bus uildeluud uls turchdiin gar hul bolson darga naraa eserguutseed Oyunerdene Batzandan Bold Ayursaihan nar shig temtseed bosood huuliin baiguullagad uurchlult hiine managiin gar huluudees salna geh honshoortoi shudraga humuus bga bolov uu?zugeer l neg hevend tsutgachihsan yum shig ene ynzaaraa helj yrihaa hemjuuleed alban tushaaldaa boogdood dagan baysagch bsaar baih uu?ta nar ch bas dotoroosoo tseverlegeegee hiil dee?

Avatar

Amar 2019-01-14 202.179.24.184

Хулгайч хулгайчийг бариарай гэж хашгардаг шиг Ерөнхий прокурор нь УИХ дээр монголд мафийн бүлэглэл байгаа гэж монголчуудыг доримжилж байх юм.Ийм бүлэглэлийг мэдсээр байж байлгаад байгаа ЕП шууд огцрох ёстой юм байгаа биз дээ. Эсвэл энэ хүний ачаар тэр бүлэглэл оршиж байж таарна. Тийм биз дээ. Айн.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж