Д.Дорлигжав нарын шүүх хурал хоёр хоногоор хойшиллоо | News.MN

Д.Дорлигжав нарын шүүх хурал хоёр хоногоор хойшиллоо

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.14-нд нийтлэгдсэн

LiveД.Дорлигжав нарын шүүх хурал хоёр хоногоор хойшиллоо

Д.Дорлигжав нарын шүүх хурал хоёр хоногоор хойшиллоо
16 : 41
2019-1-14

Д.Дорлигжавыг суллах эсэх шүүх хурал хоёр хоногоор хойшиллоо

Д.Дорлигжавын өмгөөлөгч нар нь  шинээр нотлох баримт  гаргаж  танилцуулна гэх шалтгаанаар шүүх хурал хойшиллоо. Тодруулбал, Хан-Уул дүүргийн шүүхээс Хууль зүйн сайд асан, Д.Дорлигжав болон төрсөн дүү Д.Баатар, хамсаатан болох Ч.Бямбаа нарыг үргэлжлүүлэн нэг сар хорих эсэхийг хэлэлцэж дууслаа. Шүүх хурлын үеэр Д.Дорлигжавын өмгөөлөгч нар нь  шинээр нотлох баримт  гаргаж  танилцуулна гэх шалтгаанаар шүүх хурлыг энэ сарын 16-ны 11.00 цаг хүртэл хойшлууллаа. Өөрөөр хэлбэл, шүүх хуралдаан хоёр хоногоор хойшилсон учраас Д.Дорлигжав нарыг суллахгүй, үргэлжлүүлэн хорих юм байна.

Тэднийг прокурорын цагдан хорих саналын дагуу анхан шатны шүүхийн шийдвэрээр буюу нэгдүгээр сарын 9-ний өдөр  нэг сарын хугацаатай цагдан хорихоор  болсон ч  Д.Дорлигжав Ч.Бямбаа, Д.Баатар нар үндэслэлгүйгээр  цагдан хоригдох нь учир дутагдалтай гэж үзэн Хан-Уул дүүргийн эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн Ерөнхий шүүгчид хандсан билээ. Тэдний гаргасан хүсэлтийг Хан-Уул дүүргийн шүүх өнөөдөр /2019.01.14/ хэлэлцээд дээрх шийдвэрийг гаргажээ.

Хэргийг эргэн сануулбал, Д.Дорлигжавыг Улсын ерөнхий прокуророор ажиллаж байхдаа “Алтан Дорнод Монгол” компанийн захирал Т.Ганболдыг дарамталж, дөрвөн сая ам.долларыг авсан гэх хэрэгт буруутган шалгагдах болсон юм. Ингэхдээ дээрх мөнгийг дүү болох Д.Баатарын дансаар дамжуулан авсан гэх мэдээллийг Т.Ганболд хэвлэлд өгсөн ярилцлагадаа дурдсан бөгөөд энэ мэдээлэлтэй холбогдуулан шалгаж эхэлсэн. Харин Хууль зүйн сайд асан Д.Дорлигжав "Т.Ганболд хоёр сая ам.долларыг андуурч манай дүүгийн данс руу шилжүүлсэн байсан" хэмээх  тайлбар хийсэн билээ.

15 : 30
2019-1-14

Д.Дорлигжав шүүх хуралд онлайнаар оролцож байна

Ерөнхий прокурор асан Д.Дорлигжав нарыг үргэлжлүүлэн хорих эсэхийг шийдвэрлэх шүүх хурал Хан-Уул дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд болж байна.

Шүүх хурлаар Д.Дорлигжав, Ч.Бямбаа, Д.Баатар нарыг прокурорын хүсэлтийн дагуу үргэлжлүүлэн нэг сар хорих эсэхийг шийдвэрлэх юм.  Тэд ШШГЕГ-ын харьяа урьдчилан хорих 461 дүгээр ангиас онлайнаар оролцож байна.

10 : 03
2019-1-14

Д.Дорлигжавын гомдлыг өнөөдөр 15.00 цагаас хэлэлцэнэ

Хууль зүйн сайд асан, Улсын Ерөнхий прокурор асан Д.Дорлигжав түүний төрсөн дүү Д.Баатар, хамсаатан Ч.Бямбаа нарыг авлига албан тушаалын хэргээр ШШГЕГ-ын харьяа урьдчилан хорих 461 дүгээр ангид хорьсон билээ. Түүний гэрт нэгдүгээр сарын 7-ны өдөр Авлигатай тэмцэх газраас /АТГ/ нэгжлэг хийж, мөрдөн байцаах ажиллагаа явуулсан юм.

Хан-Уул дүүргийн эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээс Нийслэлийн прокурорын газраас цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээ авхуулахаар ирүүлсэн саналын дагуу яллагдагчаар тус бүрийг нэг сарын хугацаагаар цагдан хорихоор шийдвэрлэсэн байсан. Дээрх шийдвэрийг Д.Дорлигжав прокурор хүлээн зөвшөөрөхгүй гэдгээ илэрхийлэн Ерөнхий шүүгчид ханджээ. Тэрбээр гурван өмгөөлөгчөөрөө дамжуулан хүсэлт гаргасан бөгөөд түүний гаргасан хүсэлтийг өнөөдөр /2019.01.14/ 15.00 цагаас Хан-Уул дүүргийн шүүхэд хэлэлцэх юм байна.

Д.Дорлигжав нь Улсын Ерөнхий прокуророор ажиллаж байхдаа өөрийн төрсөн дүү Д.Баатарын үүсгэн байгуулсан “Рекат Монголиа “ ХХК-ий Голомт банк дахь дансаар Т.Ганболдын “Эн Ар Ай”, “Пайонеринг интернешил “компаниудаас 2011 оны есдүгээр сараас аравдугаар сар хүртэлх хугацаанд гурван удаагийн шилжүүлгээр дөрвөн сая ам.долларын хахууль авсан гэмт хэрэгт холбогджээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

89 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-01-14 202.180.218.38

жинхэнэ хулгайчийгяахыг нь харий

Avatar

зочин 2019-01-14 66.181.164.239

Одоо ингэж байгаад л суллачихана. Харж л байгаарай. Ийм шүүхийн байгууллагатай улс гэж байдаг юмуу. Орвонгоор нь өөрчлөхгүй бол сүйрэлд хүрсэний дараа яагаад ч нэмэргүй. Орвонгоор нь, зөвхөн орвонгоор нь өөрчилье. Хүн л юм бол одоо өөрчлөх цаг нь болсон.

Avatar

Дээгий 2019-01-14 202.21.110.38

Хоёр сая доллорыг хүний данс андуураад шилжүүлнэ гэж байх уу? Ямар 2 сая төгрөг биш, очиж очиж Дорлигжавын дүүгийн данс руу шүү

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.131.227.114

Хууль бусаар олсон бохир мөнгөнөөс нь өмгөөлөл үзүүлсэн гээд 3 өмгөөлөгч нь хувь хүртэнэ. Энэ шударга ёс уу?

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.131.227.114

Ийм луйварчинг өмгөөлдөг өмгөөлөгч нар гэж ёс суртахуун алга даа. Хууль бусаар хөрөнгө мөнгөтэй болсон хүнийг баян гэхгүй, луйварчин л гэнэ. Ийм луйварчдад үйлчилдэг өмгөөлөгч нэртэй хүмүүсийг харахаар ой гутах юм. Хуулийн дагуу өмгөөлөл үзүүлсэн гээд хууль бусаар олсон мөнгөнөөс нь хувь хүртэнэ. Ийм байж болох уу? Энэ чинь шударга ёс юм уу?

Avatar

шударга төр тогтоох ёстой 2019-01-14 66.181.187.105

АВЛИГАЧДЫГ дампуурсан хуулийнхан л хамгаалах юм даа. ХААНА мөнгө байна тэнд авлига байдаг цаг үедээ

Avatar

ZOCNIN 2019-01-14 69.76.229.35

DEEREMCNIN SURGUULI HUNII ERDMIIN AJIL BUTEESEN ZOHIOSON NOM HUN DARAMTALAH EEEEE ENE HULGAICNID SONSOHOD NEG MONGOLD HEREGTEI UM ARD TUMEND GANTS CN UM HIIGEEGUI HULGAICN DEEREMCNIN SHORON SHORON SHORON

Avatar

zocnin 2019-01-14 69.76.229.35

ODOO IHLEED DORLIGJAVAAS HORONGIIN HURAAVAL YASIIN BE MONGOL TOGROGIIG MONGO GEJ TOOHOO BOLITSON TOROOS TORSON TERBUMTAN DOLLOR NI BAGTAJ YDAHDAA OHIN DEEREE DANS NEELGEED HIICNIHDEG IIM HUNIIG SHUUD NASAAR NI SHOROND DARAA NI M,ENHBOLD ULAANBAATAR BANK DAATGAL SAN GEED SONSVOL GOMDMOOR GAIHMAAR BUR TOLGOI ERGEMEER IH MONGONII TOO SONSOGDONOO TEGEED ARAAS NI ELBEGDORJ EOEOEO MONGOL ORGUI ENE HULGAICNUUDAAS HORONGO MONGIIN SHUU

Avatar

зочин 2019-01-14 66.181.161.117

Төрөлхийн хөлдүү малын эмч

Avatar

зочин 2019-01-14 66.181.161.117

Төрөлхийн хөлдүү малын эмч

Avatar

zocnin 2019-01-14 69.76.229.35

ENE NOHOR ARD TUMNEES IDEJ HANAAGUI BNA GEJ GOMDOL GARGAH NUU GOMDOL GARGAH ERH BAIHGUI ERD TUMNII TER IH TOM ALBAN TUSHAAL DEERTIIM MUUHAI DEERMIIN SHINJTEI UM HIISEN HUND UUN GOMDOL HULGAICNIIG BUH HERGIIN GARGAL TAVIAD NASAAR NI SHOROND ELBEGDOJ NAIZ NI ED NARIIG ,OORIIGOO MEDEED TSAAZLAH YLIIG CNOLOOLJEE, ,,NAZIINHANNASAAR NINAZTAIN SHOROND SUULGA NUGEL CNINI NEDEEREE GEDEG NI

Avatar

АН-ЫН РЕКЕТ БҮЛЭГЛЭЛ !!! НОВШУУД !!! 2019-01-14 202.126.89.167

ЭНЭ БОЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТТАЙ РЕКЕТ ХИЙДЭГ БҮЛЭГЛЭЛ !!! ДОРЛИГЖАВ ТЭДНИЙ ЗӨВХӨН НЭГ НЬ !!! ЦААНА НЬ ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛГАЙЧААС ЭХЛЭЭД ОЛОН НОХОД БАЙГАА !!!

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.9.42.18

Малын эмч л юм гсн малнаасаа дор нөхрөөр монголын төрд хамаг том албан тушаалд томилж бсн гэж бодохоор элбэг хүзүүгүй их эрх мэдэлтэй бждэ эбэ гийн хамсаатан нь шүүдээ

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.9.42.18

Энэмуугийн гок д дарга бх хугацаандаа идсэн хулгайлсан мөнгийг шалгаачээ охиноороо тахил тахичаад яасан халширдаггүй хар шуналын тулам бэ??? Энэ увсынхан ер нь яахаараа дандаа муу бүхнийг хиыж явдаг юмд бдгийнбэ хорон муу санаа атаа жөтөө заль гээд муу болгоноороо алдартай

Avatar

Зочин 2019-01-14 150.129.143.227

ХОЁР САЯ ДОЛЛАРЫГ АНДУУРДАГ ГЭНЭ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-01-14 43.243.161.16

яг үнэн 20000 төгрөг биш 2сая долларыг уу андуурч шилжүүлээд тэр тэгээд дорлигжавын дүүгийн дансруу ороод байдаг зүгээр логехоор бодход л дээрэм нь харагдаж байгаа биз дээ

Avatar

Зочин 2019-01-14 203.91.115.43

Андуураад 2 сая доллар шилжүүлж байгаа хүн бол зориуд буян хийсэн нэг бол найгүй тэнэг мал байлгүй.

Avatar

zochin 2019-01-14 103.57.92.37

ardchilsan namiig garax ued avligal tsetsegledeg yum shuu dee zarim yued ene ni il tod baival zugeer ch yum shig

Avatar

нямка 2019-01-14 103.212.118.110

энд голомт банк их үүрэгтэй вм байна шүү дээ. иймээс үнэн зөвийг зөв тогтоохын тулд ганбат,баясгалан, болд нарыг хамтад нь хорьж шалгаачээ

Avatar

Зочин 2019-01-14 122.201.22.92

Албан тушаалаар хүн рекетэлсэн рекат компани дорлигжовын хөрөнгийг хурааж улс эх орныхоо өрийг төлж барагдуулая ард түмэн

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.126.89.167

БҮХ ЛУЙВАРЫГ ТАРВАГЫН ЗААВРААР ХИЙСЭН !!! ТАРВАГАТАЙГАА ХАМТ БАЙЦААГДВАЛ ТААРНА !!!

Avatar

Дорж 2019-01-14 202.126.89.188

Гаргаж болохгуй нехер гаогавал шvvхийн гадаа очиж жагсанаа

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.126.89.188

Гаргаж болохгуй нехер гаогавал шvvхийн гадаа очиж жагсанаа

Avatar

Amar 2019-01-14 202.179.25.92

Лангуу ч ажиллуулж үзээгүй байж лаг баян болсноо тайлбарлаж чадахгүй байж юун олон өмгөөлөгч хөлсөлдөг н**ш вэ?Айн.Нүгэл чинь удахгүй нүдээрээ гарна гэдэг чинь болно доо.Ард олныхоо цусыг сорогч МАНАН-гийн мангасууд аа.

Avatar

зочин 2019-01-14 202.179.25.129

үхсний шалгадаг юм бэ,шууд дахин гаргахааргүй хорь

Avatar

Монгол 2019-01-14 150.129.143.64

Авилгачдыг өмөөрдөг веб хуудас ажиллуулж байхаар сайн дураараа хаачихсан нь зүгээр дээ. Нэр төрөө худалдаж амьд явахаас өөрийгөө алчихсан нь дээр биздээ!

Avatar

Зочин 2019-01-14 122.201.23.226

Элбэгдоржийн санал болгосон Ерөнхий прокурор ичээд нүүр хийх газаргүй болсон. Ганболдын хэлсэнээр энэ Элбэгдорж 4,0 сая долларыг авсныг мэдсэн арга хэмжээ аваагүй. Иймээс хамсаатан Элбэгдорж хэргийг нуусан.

Avatar

ариунаа 2019-01-14 139.5.216.182

Андуурсан бол яагаад буцаанжүүлээгүй юм болоо

Avatar

Зочин 2019-01-14 49.0.184.30

БАЙГАА НОТЛОХ БАРИМТААР НЬ ШҮҮХ ХЭЛЭЛЦЭХГҮЙ, ЖИРИЙН ИРГЭНИЙГ БОЛ ШУУД СУНГАХ БАЙХ ДОО, МАНАЙ "ШУДАРГА" ШҮҮХИЙНХЭН,,,

Avatar

Зочин 2019-01-14 64.119.20.162

Улсын Ерөнхий Прокурор байсан хүн ингэж ч байх гэж дээ!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.126.89.167

МАЛЫН ЭМЧ Л ЮМ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.126.89.167

МАЛЫН ЭМЧ ЮМ ЧИНЬ !!!

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.126.89.167

МАЛЫН ЭМЧ ЮМ ЧИНЬ !!!

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.21.111.50

Шүүх засаглад найдах хэрэггүй болжээ. Эрдэнэтийн 49% шүүхийг худалдагдсан шүүгч нар нь хамгаалаад гарч байгаа юм чинь Дорлигжавын хэрэгийг цайруулах аргалах ч асуудал биш юм шиг байнаа. Элбэгээ гарч ирээд хуучин ерөнхий шүүгчийг шахаж буулгаад өөрийн цэргүүдээр шүүх прокурорыг дүүргээд эзэлчихсэн юм чинь 4-9 сая ам.долларыг дарамталж /Энэ бол хахууль биш дарамталж дээрэмдэж авсан мөнгө гэсэн шүү/ авсан хэргийг аргалах амархан байхаа. Дорлигжав ойчвол Элбэгээ бас өөр хэн хэнч хамт чирэгдэнэ.

Avatar

н 2019-01-14 202.179.31.79

"МОНГОЛЫН РЕКЕТ " ГЭДЭГ КОМПАНИТАЙ ЮМУУ………….. ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БОЛОХООР ТЭГЖ УНШААД БАЙНА УУ,

Avatar

Иргэн 2019-01-14 202.9.42.35

Юунд шуурхай,шударга болчихсон юм.Өмгөөлөгч нь нотлох баримт хайгаад л,яаж цайруулдаг юм ийм ил тод хэргийг.Харж л байя.

Avatar

Зочин 2019-01-14 66.181.186.98

Хуулийн сайдаар Увс нутгийн анд Нямдорж байхад суллагдаж таараа.Бүр хэрэг хэрэгсэхгүй болох нигууртай

Avatar

зочин 2019-01-14 59.153.114.17

Цагаан сар гарах гээл бна,хорих хэрэгтэй,бүү гаргаарай.

Avatar

sioux 2019-01-14 66.181.191.37

s*****g muu ats 2 say dollar anduurch shiljuulne gej yu baihawdee 2000T bishdee baigaliin tenegduu durak gesenshd kkk

Avatar

Иргэн 2019-01-14 203.91.118.180

За иргэд минь харж л байгаарай Дорлигжав мөнгө цацаж байгаад гарах нь дээ ЗОВЛОН ИХДЭХЭЭР ЛАМ ӨМГӨӨЛӨГЧ хоёр их болдог гэж үнэн үг дээ энэ өмгөөлөгч нар мөнгөтэй хүн хаана байна тэнд л бөөн бөөнөөрөө хүүрийн шувууд шиг овоордог болж дээ

Avatar

Гомбо 2019-01-14 64.119.23.115

Одоо ч итгэхэд бэрх ви их болоод бна. Дорлигжавыг дарамталж мөнгө аваад мулталчих хувилбар ч байж болох хэнд нь итгэхэв

Avatar

Зочин 2019-01-14 66.181.190.107

Ene toroos torson deere.ching yug.ni omgooldiin.be

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.21.106.160

Компаний нэр нь хүртэл рэкэт гсн үгтэй санаатай өгсөн юм бишүү

Avatar

ТЭДНИЙГ ТОЙРОН ХҮРЭЭЛЭГЧИД НЬ АЛДАГ 2019-01-14 59.153.115.85

Н.ЭНХБАЯРЫГ ТОЙРОН ХҮРЭЭЛЭГЧИД НЬ АЛСАН, М.ЭНХБОЛДЫГ ТОЙРОН ХҮРЭЭЛЭГЧ БАДАМЖУНАЙ НАРЫН ШУНАЛДАА ХӨТЛӨГДӨЖ ХИЙСЭН ХУУЛЬ БУС ҮЙЛДЛҮҮД, АСАР ИХ ГАЙНУУД НЬ АЛЖ БАЙНА… ДОРЛИГЖАВЫГ ТОЙРОН ХҮРЭЭЛЭГЧИД АЛСАН БАЙНА… МУУТАЙ НӨХӨРЛӨВӨЛ МОГОЙН ХОРЛОЛ. Буруу яваад байна шүү гэж анхааруулж хэлдэг шуналдаа биш, ухаандаа захирагддаг хүмүүстэй нөхөрлөж бай.

Avatar

Zochin 2019-01-14 139.5.218.202

Bayan hvn uur yumaa 3-umguulugch awch ene ter s** jiriin hvmvvsiig yaj helmegdvvlj heden sar jileer horij hohirooj baisan bol gants sar syyj chdhgvi l***r chin vheh nee doldoijaw aa

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.21.106.160

Харваас мангардуу царайтай

Avatar

ahahahh 2019-01-14 66.181.167.185

hahahahahah

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.21.118.90

Удирдах албан тушаалд томилохдоо боловсролыг нь сайн харгалздаггүйн бодит жишээ бол Дорлигжав. ЗХУ-ын Хилийн цэргийн Улс төрийн дээд сургуулийн 3 курсээс няцаад хөөгдсөн нөхөр энэ хугацаанд хамгийн өндөр албан тушаалуудыг хашсан даа. Стамбулд нас барсан охиных нь биед байсан картанд 2 сая доллар байсан нь Туркийн цагдаагийнхныг гайхашруулсан байсан.

Avatar

монгол 2019-01-14 2.53.152.211

унэн хоогдож ирээд ажил ч гуй голог явж байсныг би мэднэ Чоно борооноор гэгчээр ардчилалын сийихийгээр гарсан Еронхий ч бай биш ч бай прокурорын цалингаар ингэж баяжихгуй нь ойлгомжтой ш дээ шившиг

Avatar

Zochin 2019-01-14 66.181.167.185

hahah

Avatar

Зочин 2019-01-14 192.82.64.153

Ай хөөрхий шүүх нь яах бол аягүй бол жүжиг нэг хориод л суллая гээд яричихсан

Avatar

иргэн 2019-01-14 202.131.227.82

яасан гэж гомдоллох юм бол доо. Дээрэм хийж баяжчихаад

Avatar

иргэн 2019-01-14 202.131.227.82

байгаа бүгдийг нь хураагаад улсын орлого болгож шоронд суулгах хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.170.68.162

Shorondoo hataj uheerei Dorligjav aa

Avatar

зочин 2019-01-14 202.21.126.30

Шүүгч нь нөлөөнд орсон бол Дорлигжавыг суллана л даа. Дорлигжав гэмгүй царайлсан аюултай хүн шүү дээ. Суллагдах шансаа тооцсон учраас гомдол гаргасан байж таарна. Монголын шударга шүүхийг харж л байя. Дээр нь Элбэгдорж Дорлигжав хоёрын тохирч байршуулсан махан толгой Зориг Дээд шүүхийг толгойлж байгааг нэг саначихаарай олон түмээн.

Avatar

зочин 2019-01-14 103.26.193.45

энэ дээрэмдүүлэгсэд шууд цааш нь харуулчихгүй яасан юм бэ. мөнгөө шүүхэд л хахууль гээд өгчихнө биз

Avatar

Зочин 2019-01-14 64.119.20.162

Хэрэв Дорлигжав хахууль авсан нь үнэн бол Прокурорын нэрийг маш муухай гутаах нь байна шүү!!!!!

Avatar

увас 2019-01-14 103.26.193.45

шо руугаа тонил шуналтай баяд

Avatar

Зочин 2019-01-14 103.9.90.130

МАНГАСУУДЫГ САЙН ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ, ЖИРИЙН ОЛОН ТҮМЭН ЦӨХӨРСӨН БАЙГАА ШҮҮ,,,

Avatar

Зочин 2019-01-14 66.181.184.16

ингэж л сугарч байгаамдаа, наадхыг чинь шоронд хийж барахгүй байхөө

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.21.96.134

Би одоо ойлгосон. Элбэгдоржийн мөрийтэй тоглоомын хаанаас гарч ирдэг байсныг. Мань мэт нь цалин нь амьдралд нв хүрэхгүй ядаж байхад, юун мөрийний мөнгө вэ? Ой гутаж байна

Avatar

gerch 2019-01-14 202.21.106.144

novshiin dorligjaviin busad medeeleliig uzhiig husvel http://medeemn.online/ orj uzeerei

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.131.225.197

Би 2013 онд гадаадаас ирээд Дорлигжаваас ажил олж өгөөч гэхэд 10 саяыг нэхэж байсан л хүн дээ. нүгэл нь нүдээрээ гарлаа даа. Увсын зүүнговийн 8 жилд муу сурсан сурлагагүй юм байсан даа. Ардчиллын буянаар даварсан нөхөр. Арай гэж л нэг 8 төгсөөд малын зоод сурахаар ховд руу явж малын зоогоо сурлагаар хөөгдөх шахаж байж төгссөн хүн дээ

Avatar

Зочин 2019-01-14 103.57.95.250

Баттулгатай Маш нягт холбоотой шуу??? Эрхэм АТГ мердегчидее!!! Долигжавын хуухэн дуу нь Еронхийлегч нэртийн Ээжийг асрач арчилж явдаг юм билээ. Тэхээр наад хулгайч дээрэмчин чинь хэргээс мултрах боломжтой шуу!!!

Avatar

zochin 2019-01-14 122.201.19.66

Zovhon ilersen ni…

Avatar

Зочин 2019-01-14 122.201.19.66

Zovhon medegdej baigaa ni ene shuu dee. Nuutsaar hiisen ym bol zondoo baigaa

Avatar

Зочин 2019-01-14 103.57.95.250

Эртний 800 мянган долларыг нь шалгаарайдаа. Хедеений хедсен дээлтэй тэнэж явсан хун Дууны хурдаас ч илуу хурдан херенгежих ундэс байхгуй шуу.

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.126.89.191

rekat bhdaa yahevdee nerteigeer reket geed neechih tenegvvdee ih sanasan gazar baasan deeree haltirlaa daa

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.170.68.38

Шүүхийн шийдвэр шудрага эсэхийг харах үлдлээ. Харж байна даа

Avatar

монголчууд 2019-01-14 182.160.37.169

баахан хүн дээрэмдчихээд үхсэндээ гомдоод байгаа тарвагдорждорлиг вэ?

Avatar

zochin 2019-01-14 203.91.119.90

yundaa gomddiin huhai durvud chini. harin ochnoon jil unegui yum gedsee duurtel tsusalsandaa bayrlahgui

Avatar

Зочин 2019-01-14 202.9.42.187

Бараг 10 сая долларын хэргийг замхруулж хэрэгсэхгүй болгож байсан хүнд 4-хөн сая долларын хэргийг аргалах бол ёстой алга урвуулахын төдий юм байх аа. Энэ Ганболд төрийн өндөр дээд албан тушаал хашиж байсан хүнийг их хэмжээний авилга авсан гэж гүтгэсэн, бас хариуцлагатай ажил алба эрхэлж байсан найз Улсын баатар хүнийг нь түүнтэй "янаг амрагийн халуун дотно холбоо сүлбээтэй" гэж гүжирдэж нэр төрийг нь гутаасан хэргээр 8 жилийн ял авах нь тодорхой .

Avatar

Зочин 2019-01-14 103.57.95.250

Гутгээгуй шуу??? Наад нехер чинь Одоогын еронхийлегч Баттулгатай маш нягт холбоотой шуу. Дорлигжавын дуу хуухэн нь Баттулгын Ээжийн баас шээсийг цэвэрлээд асраад явдаг нэгэн бий. Тэхээр Жанхуу нь яаж ч мэднэ дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-14 73.231.128.120

Дорлигжавын хүсэлтийг ерөнхий шүүгч бус дүүргийн шүүгч хянах ёстой. Түүний дараа шат дараалан хянана

Avatar

Зочин 2019-01-14 64.119.24.229

Дорлигжавын "цахилгаан машин" хийнэ гэж үлий нь байдгийн. Хойт насандаа ч хийж чадахгүй. Хүний оюун ухааныг мөлжиж амьдарч сурсан дээрэмчин. Увсуудын олонх нь /ялангуя дөрвөдүүд /тийм загвараар амьдардаг. хуурамч нэр төр, чадваргүй байж албан тушаалд дуртай,матаач. Намтарч ном хийчихээд л л дараа нь ганцхан өөрийнхөө нэрийг бичдэг нөхдүүд шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-14 78.140.200.70

Дорлигжавын шалгагдаж хэрэгсэхгүй болгогдсон хэргүүдийг сэргээ. Ил болго.

Avatar

BOLOR 2019-01-14 202.9.42.45

ХХК-ий БОЛОР ДУРАНГААР ШАЛГАВ

Avatar

иргэн 2019-01-14 103.212.118.14

хийсэн хэргээ хүлээн зөвшөөрөхгүй яасийн их олон өмгөөлөгч авдаг мөнгөтэй хүний харин ажилгүй архичин Болд нэгч өмгөөлөгч авах мөнгөгүй өдийд саатуулагдаад баривчлагдаад хоригдчихсон иймл шөнө өдөр шиг шударга бусын хонгил манай улсад харагдаад байдгийн

Avatar

Zochin 2019-01-14 66.181.190.107

Yamar ih bayn deeremchin be olon omgoologch avaad l ATG gargah yum bol naadah chin mongoor boroo oruulàad huuliig guuli bolgood baahan humuusiig helmegduulne shuu b** garga shiud tsaazal

Avatar

Zochin 2019-01-14 66.181.190.107

Ene deeremchi .hend yund gomdood bgaan dutuugaa guitseej chadaaguidee yum uu zugeer l er hun shig huuliin haalganii tsaana 30 honog ehleed suuu daraa ni horongoo huraalgaad 10 jil yas suu daa

Avatar

Ш.Гантулга 2019-01-14 209.141.55.221

4 сая доллар гэдэг зүгээр л 1 удаа авдаг хахууль юм байна дөө. Ши Жинпин дарга бол ийм хувалзыг цаазаар аваад байгаа ш дээ. Хөрөнгийг нь хураагаад насаар нь хорь. Хазааргүй хувалз, шүлсээрээ үсээ гельдсэн цүнх баригчдад сургамж болог.

Avatar

zochin 2019-01-14 202.9.43.134

ganbold gdg hvn 4 sayaas ilvv bvgd barimttai gj bsn. shvvh prokoror ATG herhen shudraga ajillaj bn odo l hari. gehdee niigemd ondoroo avsan drn eldev jagsaal tsuglaan blson ene vyed ulaim tsaim tolgoig n ileed ongorohgvi bh dongoj hden saraar ymu gants neg jileer horih ymu tenesen hargalzah yal ogood ongoroh bu

Avatar

Amar 2019-01-14 202.179.24.128

Хүмүүсийн төлөө хумсаа ч хөдөлгөөгүй байж хагартлаа баяжсан энэ новшийн цахилгаан мотор хийдэг гэж юу байсан юм бэ?Тэр дээрэмдсэн оюуны өмчийг нь мотор хийсэн хүмүүст нь буцааж өг шүүхийнхээн.Шүүх шударга байж гэмээ нь гурван сая монголчууд бүгд сайхан амьдарна гэдгийг монгол хүн бүр ойлгох хэрэгтэй.Хулгайч хулгайчийг барь гэж хашгардаг шиг Ерөнхий прокурор нь УИХ дээр монголд мафийн бүлэглэл бий гэж ичих ч үгүй яриад сууж байна шүү дээ.Ингэж хэлсэн ЕП шууд ажлаа өгөх ёстой.

Avatar

залуу 2019-01-14 203.91.115.44

Хахууль авсан гээд байх юм Рекетлэж дарамтлаж хилсээр 2 удаа шоронд хийж тамлаж зовоож байгаад дээрэмдэж авсан гээд Ганболд хэлээд байгаа биз дээ Сэтгүүлч Э.Бурамаа минь?

Avatar

Иргэн 2019-01-14 66.181.181.31

Юун 4 сая доллар. Тэр байтугай мөнгө авчихсан бхад

Avatar