Иванка Трамп Дэлхийн банкны ерөнхийлөгч болж магадгүй | News.MN

Иванка Трамп Дэлхийн банкны ерөнхийлөгч болж магадгүй

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.12-нд нийтлэгдсэн

Иванка Трамп Дэлхийн банкны ерөнхийлөгч болж магадгүй

Иванка Трамп Дэлхийн банкны ерөнхийлөгч болж магадгүй

Дэлхийн банкны ерөнхийлөгч Ким Жин Ён 2022 он хүртэл энэ албан тушаалыг хаших ёстой байсан ч энэ долоо хоногт хугацаанаасаа өмнө албан тушаалаа өгсөн билээ. Харин Дэлхийн банкны дараагийн ерөнхийлөгчөөр АНУ-аас НҮБ-д суугаа байнгын төлөөлөгчийн албанаас саяхан огцорсон Никки Хейли болон АНУ-ын Ерөнхийлөгч Д.Трампын охин Иванка Трамп нарыг дэвшүүлэх боломжийг АНУ-ын засаг захиргаа судалж байгаа тухай “Financial Times” сонинд өчигдөр /2019.01.11/ мэдээлжээ.

Дэлхийн банкны групп нь 188 гишүүн оронтой, дэлхийн 100 гаруй оронд үйл ажиллагаа явуулдаг олон улсын байгууллага бөгөөд гол зорилго нь ядууралтай тэмцэх юм.

Дэлхийн банкны ерөнхийлөгч асан Ким Жин Ёныг тус албан тушаалд АНУ-ын экс ерөнхийлөгч Барак Обама нэр дэвшүүлж, дэлхийн банкны захирлуудын зөвлөл дэмжсэнээр сонгосон. Тэрбээр ажлаа хүлээлгэн өгөх шийдвэрээ гэнэт гаргасан бөгөөд шалтгаанаа тайлбарлаагүй юм.

Ким Жим Ёныг орлох боломжтой хүмүүсийн дунд Иванка Трамп байгаа тухай мэдээллийг АНУ-ын Сангийн яам баталгаажуулсан байна. Иванка Трамп нь үл хөдлөх хөрөнгийн “Трамп байгууллага”-ын дэд ерөнхийлөгчөөр ажиллаж байсан бизнесийн салбарт туршлагатай эмэгтэй юм.

Дэлхийн банкны дараагийн ерөнхийлөгчөөр сонгогдох боломжтой хүмүүсээр Никки Хейли болон Иванка Трампаас гадна Олон улсын хөгжлийн агентлагийн захирал Марк Грини, Нигери улсын эдийн засагч Нгози Оконьо-Ивевале, Африкийн хөгжлийн банкны ерөнхийлөгч асан, Руандагийн эдийн засагч Дональд Каберук, Индонезийн Сангийн сайд Сри Мульяни Индравати зэрэг хүмүүс байна.

Эх сурвалж: AFR.com

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-12 103.229.123.35

Bayan bas huurhun. Gehdee ter n hangalttai bish bgn. Alban tushaal, ner hund gedeg ymar chuhal bolohiin neg tod jishee n Ivanka bn daa!

Avatar

Ovgon 2019-01-12 66.181.188.13

Bolloo geed yamar bodlogo todorhoiloh bishde, belge temdgiin chanartai gariin useg zurdag alban tushaal. Tend manai toriin alba shig bujignuulah, deerem, avilga hiih bolomjguil de kkk.

Avatar

Зочин 2019-01-12 122.201.24.220

Одоо негее жонхуу нь охиноо Монгол банканд томилно оо.

Avatar

Зочин 2019-01-12 149.167.33.143

ӨӨ ТРАМП МАНАЙ МЭЛГЭР ШИГ БАС ХҮҮХДЭЭ БАНКАНД ШУТГУУЛДАГ БНА Ш ДЭЭ

Avatar

HM 2019-01-12 94.197.121.207

Бүлтэрнэ мултарна гэхэд арай хэтийдсэн юм бишүү. Энэ хүүхэн уг нь барби шиг хөөрхөн дамшиг л даа. Ерөөсөө барбигаа хийгээд байж болохгүй юмуу.

Avatar

Зочин 2019-01-12 103.26.194.236

Заа ашгүй дээ. Иванка болвол ДБ ашгүй үгүй болно доо.

Avatar

Зочин 2019-01-12 91.64.155.119

Bidnii ** mongolchuud mun ch uchvvhen setgeh yumaa. ANU mangas gesen Oros ahiin setgelgee nees er salangvi yum. Orchin veiin "huuchin hvv"-
nvvdee manajhaas uur gazar "erhiin teneg" hvvhdvvd
baidag ch yumuu,vgvi ch baij medeh. Yum bvhniig
uursunteigee adilaar bodoj bvv ** teechee…

Avatar

Хэ 2019-01-12 86.59.216.166

Насаараа халзартлаа судалгаа хийж эдийн засаг судалсан луугарууд болдог албан тушаалд баяны эрх барби болвол энэ дэлхий үнэхээр буруу тийш эргээд байна л гэцгээх байхдаа

Avatar

зочин 2019-01-12 202.21.127.166

дэлхий ийм болвол монголчууд бид өөрсдийгөө аврах хэрэгтэй болно, дэлхий завхрахад бид дагаад завхарч болохгүй, гол аюул нь хүнийг дуурайх дуртай шүү дээ монголчууд

Avatar

Томилж болохгүй 2019-01-12 122.201.21.9

хачин дураараа юм болох нь шив дээ. трампын охиныг энэ албан тушаалд томилбол оркуудын бөөс жанхуу өөрийнхөө хар тамхичин хүүг дэд ерөнхиөлгөчөөр нь томилно гэж дайрч жагсаал хийх болно.

Avatar

Бэсүүдсаарал Рэнцэнтавхай 2019-01-12 64.119.19.40

Ямар хэрэг бнаа? Монгол Улсны ИргэдиН ОЛОНХИ НЬ СОНГУУЛИАР сонгоод гаргаад ирсэн жил боллоо. Наад хорслоо тайлж болооогүй юу Заавал 40 мянгатаас Дарга төрж бх ёстой юу Эсвэл Увсаас ?

Avatar

Зочин 2019-01-12 122.201.24.220

Ардчилсан гамин уу?

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-12 43.242.243.104

Өөрийн гэсэн толгойгүй, эргүү орк мал аа!!! Аан гээд сонсож бай!!! Оркуудын бөөс шоронд орохгүй гэж улсаас хулгайлсан мөнгөөр, мөн хадам ах путины хакер ажиллагаагаар, дээрээс нь 30-хан хувийн саналаар ерөнхийлөгч болсон шүү дээ!!! Яагаад 30 хувь гэж та асуугаач? Яагаад вэ гэвэл 2 дахь удаагийн санал хураалтанд нөгөө л анх санал өгсөн 30 хувь нь жанхуугаа дэмжсэн, дээрээс нь хадам ах путины хакер ажиллагаа ч энд голлон нөлөөлсөн!!!

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-12 43.242.243.104

Яг үнэндээ бол яс үндэс төвд гаралтай жанхууг 30 хувь, хятад миеэ-г мөн адил 30 хувь нь дэмжиж, ард түмний 20 хувийн цагаан сонголтыг жанхуугийн хадам ах путин жанхуугийн санал руу уншуулсан!!! Ард түмний сонголтоор гарч ирсэн гэж оркууд балайрахаа больж үз!!! МАНАН, МАХН-н ард түмэнд тулган хүлээлгэсэн тулгалтыг “Ард түмний сонголт” гэж хэлэх үндэслэл байхгүй!!! Энийг өнөөдөр яагаад хэн ч ярьдаггүй юм бэ? Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн хуулийг нэн даруй өөрчилж “Жирийн иргэн ард түмнээс гарын үсэг ц

Avatar