Ж.Бат-Эрдэнэ УИХ-ыг тараах бичигт гарын үсэг зурлаа | News.MN

Ж.Бат-Эрдэнэ УИХ-ыг тараах бичигт гарын үсэг зурлаа

Ж.Бат-Эрдэнэ УИХ-ыг тараах бичигт гарын үсэг зурлаа

Ж.Бат-Эрдэнэ УИХ-ыг тараах бичигт гарын үсэг зурлаа

Ардчилсан нам, УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгээс УИХ өөрөө тарах шийдвэр гаргах тухай, УИХ-ын ээлжит бус сонгууль товлон зарлах тухай тогтоолын төслүүдийг дэмжих эсэхээр УИХ-ын гишүүдийн гарын үсгийг цуглуулж байгаа.

Уг бичигт АН-ын бүлгээс Ж.Батзандан, Л.Болд нараас бусад гишүүн гарын үсэг зурсан. Харин МАН-аас УИХ-ын гишүүн Ж.Мөнхбат өчигдөр дэмжиж гарын үсгээ зурсан билээ.

Мөн өнөөдөр УИХ-ын гишүүн Ж.Бат-Эрдэнэ УИХ-ыг өөрөө тарахыг дэмжиж гарын үсгээ зурлаа. Тэрбээр энэ үеэр “Сүүлийн үед улс төр гарцгүй байдал руу орж байна. Төр засагтаа итгэх ард түмний итгэл алдарлаа. Тиймээс улстөрчид ард түмний шүүлтүүрээр дахин орвол яасан юм бэ. Нэг хэсэг нь шударгын туйл нөгөө хэсэг нь бузар булайгийн туйл болчихлоо. Тэгээд шударга юм болов уу гээд харахаар үгүй юм. Ард иргэдийн авах ёстой ЖДҮ-ийн мөнгийг өөрсдөө авчихсан байх юм. Эрх мэдлээрээ түрэмгийлээд иргэдэд очих мөнгийг өөрсдөө хамаад авчихсан байна. Талбайд жагсаж ард түмнийг турхирч МАНАН гэж өчнөөн ярилаа. Ард түмэнд хандан хэлж буй зүйл нь арай дэндлээ. Мафижсан төр гэж их ярих болсон. Үнэхээр тийм бол Ерөнхий сайд, Хууль зүйн сайд нь юу хийгээд байгаа юм бэ. Яагаад учрыг нь олж чадахгүй байгаа юм. Салхитын мөнгөний ордод том ажиллагаа болсон. Тус газраас татвараа авч чадаагүй нь төр ажлаа хийж чадахгүйн илрэл, Сангийн сайдтайгаа учраа ол. Үнэхээр хуулийн хүрээнд ажиллаж чадахгүй бол Хууль зүйн сайдтайгаа учраа ол. Хуулийнхаа дагуу асуудлаа шийдээд ажлаа хийсэн шиг хийх хэрэгтэй. Хэн чанга дуугарсан нь, шударга дүр эсгэсэн нь, бузар булай асуудлыг нэгэн рүүгээ нялж чадсан нь шударга нэр зүүж болохгүй. Нөгөөтэйгүүр би өнөөдрийн улс төрийн байдалд сайн дүн тавимаар байна. Эдгээр үйл явдал нь нийгэм цэвэршихын нэг алхам юм. Манай намын хагарал эрх мэдлийн төлөөх хагарал. Ерөнхий сайдад таалагдахгүй бол намынх нь бага хурал дээр шүүж байна. Үнэхээр намд асуудал байвал нам дэрээ ярих хэрэгтэй. Улс төр болгож болохгүй. Зөвшилцөлд очих ёстой” гэлээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

булган 2019-01-11 202.126.89.252

Булганчууд бид чамайг дахин сонгохгүй зайлаарай

Avatar

erhvvgiinhen 2019-01-11 103.229.123.188

sahaltai baagii guai yah gej ingej dandaa shantaaj hiij bdag yum be neg l ih medemhiirsen hvn

Avatar

Зочин 2019-01-11 66.181.184.191

HUDAL GARDAA ENE NUHUR

Avatar

Хм 2019-01-11 86.59.216.166

Ичихгүй тэгээд дахиад би гишүүн болмоор байна гээд л гүйнэ дээ

Avatar

Зочин 2019-01-11 64.119.16.84

Тийм амархан хэргээс мултарч цаг хожино гэж байхгүй байхаа

Avatar

Зочин 2019-01-11 182.160.35.145

том том идсэн үхээрүүд л хурлыг хурдан тараахаар зүтгэж байна. энэ сахалтай бөөс с.эрдэнэ д.эрдэнэбат ж.мөнхбат . яг байгаа биз???

Avatar

Ж. БАТ-ЭРДЭНЭ ШУДАРГА ХҮН БИШ 2019-01-11 59.153.113.93

ШУДАРГА БУС ХҮН

Avatar

Зочин 2019-01-11 212.34.48.84

ЕР НЬ ХАРАХАД УЛС ТӨРӨӨС БҮРЭН АРЧИГДАЖ, ЦААШЛААД ШОРОН ХҮЛЭЭЖ БАЙГАА ЭТГЭЭДҮҮД Л ЭНЭ ИХ ХУРЛЫГ ТАРААХ ГОРЬДОЛТОЙ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2019-01-11 212.34.48.84

ИХ ХУРАЛ ГАНЦ ХҮНЭЭС БОЛЖ ТАРАХГҮЙ ЭЭ! МАН ОДОО УНАХГҮЙ ЭЭ!!! МАН ОДОО АРД ТҮМЭН, МОНГОЛЫНХОО ТӨЛӨӨ ТЭМЦДЭГ НАМ БОЛНО!!! УЛС ОРНЫ ЭВ НЭГДЛИЙН БАТАЛГАА ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН МОНГОЛ УЛСЫН ТӨЛӨӨ ХИЙЖ БАЙГАА ТЭМЦЛИЙГ ДЭМЖИЖ АЖИЛЛАНА!!!

Avatar

Зочин 2019-01-11 203.91.115.43

Чам мэтийн Түгжилүүдэд л итгэл алдарч байгаа болохоос ард түмэн Хүрэлсүхийг дэмжиж байгаа шүү. Чамд ард түмэн гэж ярих эрх байхгүй. Чи засагт сайд хийж байх даа юу гэж хуцаж байлаа.

Avatar

Зочин 2019-01-11 103.26.195.137

хѳгийн гар

Avatar

Шалгуулж магад гээд гарын үсэг зураа биз 2019-01-11 64.119.20.30

Ерөнхий сайдаа огцруулж чадахгүй болоод бүх асуудлыг нь цэцлээд эхлэхээр арга буюу тараах тухай ярьж байна уу хурао тарвал хүрэлсүхийн ноёрхол нурна гэж бодоод байх шиг одоо дийлэхгүй байхаа шудрага ёсыг бий болгох гээд байгаа Хүрэлсүхээ дэмжих болно

Avatar

Булган хангай 2019-01-11 202.179.26.110

Нутаг орны нэр гутаасан хөгийн хүн байна. Нутг орондоо чнэр хүндгүй хүн байна лээ шүү дээ. Амраад очиход янз бүрээр л ярьж бнйа лээ. Хөгийн нөхөр байна. сайдаас унагалаа гээд өчүүхэн хүн байна..

Avatar

L 2019-01-11 64.119.16.45

Za balai l zaluu lei shuu dee zur zur

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.179.26.160

а******н чи тэр чигтээ зайл…

Avatar

Зочин 2019-01-11 149.167.33.143

ЭНЭНИЙ УРДАХЬ САЙД ҮНЭН МУУ НӨХӨР БАЙСАН ЭНЭ ТҮҮНЭЭС Ч ДОР БАЙЖЭЭ

Avatar

zochin 2019-01-11 223.62.172.134

vneheer shudarga ner zvvsen nowshnuud uursdiiguu yu gej bodood jagsaal tsuglaand urialaad baidag bnaa.Harin J.Baterdene gishvvniig demjdeg yum.gehdee UIHural tarj bolohgviee.

Avatar

Зочин 2019-01-11 112.72.15.78

Зөв ш дээ. ЖДҮ-чдийг хамгаалж үлдэж байна уу хамаа байхгүй. Чадамжгүй УИХ- нь өөрөө тарах ёстой . Энд гарын үсэг зурсан гишүүд бол жинхэнэ шударга гишүүд . Нямбаатар гишүүнийг дэижиж байна.

Avatar

Зочин 2019-01-11 66.181.176.136

hachin l***r

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.131.242.254

Эр хүн.

Avatar

ИРГЭН 2019-01-11 202.21.115.82

МАНАН-н б**с ДОЛООГЧ НАР НИЙЛЭЭД НИЙЛЭЭД 35 ХҮРЭХ ҮҮ ҮГҮЙ ЮУ

Avatar

Зочин 2019-01-11 66.181.161.11

Эр хун наад жингэруудээ чацга болгоно шуу

Avatar

Зочин 2019-01-11 212.34.48.84

ИХ ХУРАЛ ГАНЦ ХҮНЭЭС БОЛЖ ТАРАХГҮЙ ЭЭ! МАН ОДОО УНАХГҮЙ ЭЭ!!! МАН ОДОО АРД ТҮМЭН, МОНГОЛЫНХОО ТӨЛӨӨ ТЭМЦДЭГ НАМ БОЛНО!!! УЛС ОРНЫ ЭВ НЭГДЛИЙН БАТАЛГАА ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН МОНГОЛ УЛСЫН ТӨЛӨӨ ХИЙЖ БАЙГАА ТЭМЦЛИЙГ ДЭМЖИЖ АЖИЛЛАНА!!!

Avatar

зочин 2019-01-11 66.181.190.24

Энэ гишүүний өрөөнд хэн байсан бэ?

Avatar

зочин 2019-01-11 202.21.98.166

Мундаг яярьж байна шүү.Ийм улс төрчид олон байгаасай

Avatar

Зочин 2019-01-11 212.34.48.84

ҮҮНИЙГ МУНДАГ ЯРИНА ГЭДЭГГҮЙ ЮМ, ХАРИН ХОШГОРУУЛНА ГЭДЭН ЮМ. Хөөрхий тэнэг мөндөл минь, эвий эвий

Avatar

Зочин 2019-01-11 103.111.68.3

тэнэгт

Avatar

Зочин 2019-01-11 66.181.161.52

Зөв тарсан нь дээр. Тэгэж байж нөгөө халдашгүй дархан эрх нь байхгүй болж бүгдийг нь шалгах байцаах эрх нь прокурорт нээгдэж хэн нь хулгайч , хэн нь шударга цэвэрхэн хүн болохыг ялгаад салгаад өгнө. Жинхэнэ цэвэрлэгээ явагдана. Иймээс л Бат-Эрдэнэ гишүүн бүгдээрээ тараад шалгуулчий гэж анх зоригтой дуугарсан юм шүү.

Avatar

Бүгдээрээ тараад шалгуул 2019-01-11 66.181.161.52

Зөв тарсан нь дээр. Тэгэж байж нөгөө халдашгүй дараан эрх нь байхгүй болж бүгдийг нь шалгах байцаах эрх нь поокурорт нээгдэж хэн нь хулгайч , хэн нь шударга цэвэрхэн хүн болохыг ялгаад салгаад өгнө. Жинхэнэ цэвэрлэгээ явагдана. Иймээс л Бат-Эрдэнэ гишүүн бүгдээрээ тараад шалгуулчий гэж анх зоригтой дуугарсан юм шүү.

Avatar

Иргэн 2019-01-11 139.5.217.26

M.Энхболдын талын 27 бүгд АН- ын саналыг дэмжих байх оо.

Avatar

Зочин 2019-01-11 64.119.17.228

ZURJ BAIGA GISHUD ZAILAD UGOCH ASHIG GARAHGUI BOLHOR AHID SONGOGDOH SANATAI LALRUD

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.126.89.2

Энэ хүнд одоо ямар ч найдлага байхгүй тул юу ч хийсэн яахав гэж байх шиг байна даа

Avatar

Иргэн 2019-01-11 66.181.179.218

Ж.Бат-Эрдэнэ буруу алхам хийж байна. Сайдаас буусандаа хорсол хадгалаад байгуум уу. Буух юу ч биш.Чамд нас байна. Илүү том дарга болж болно. Харин УИХ-ыг сонгууль болохоос жил хагасын өмнө тараана гэдэг улсад ямар хохирол учруулж магадгүй үймээн самуунд хүргэж болох талаар нийтийн эрх ашгийг хувийнхаасаа дээгүүрт тавих үүрэгтэйгээ тунгааж бодсон уу.

Avatar

BOLD 2019-01-11 90.255.46.46

ZUV ZUV

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.170.81.93

Зөв дөө хө, Ж. Бат-Эрдэнэ. Дэмжиж байгаа шүү! Шударга ёс ярьсан худлаа гаруудаар Монголоо удирдуулмааргүй байна!

Avatar

ИРГЭН 2019-01-11 43.228.131.24

ЗӨВ. ТАРСАН НЬ ДЭЭР. ХУЛГАЙЧ ХУЛГАЙЧИЙГ БАРИАРАЙ ГЭДЭГ Л ҮЙЛ ЯВДАЛ БОЛООД БАЙНА Ш ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.126.89.6

тарсан нь дээр хуралдаж чадахгүй бгаа юм чинь.одоо нөгөө хүүкүүд чинь тараахггүй гээд дайрна.харж л бгаарай.их хурлын гишүүний хөлдашгүй эрх гэж юм алга болчихоор ганц худаг руу ачигдах гээд бгаа болохоор

Avatar

Зочин 2019-01-11 192.82.65.224

sahal z** hol yavahgui ee

Avatar

Зочин 2019-01-11 66.181.185.186

МИЕЭ ОЙМСОО ГОЗОЙЛГОХООР БАТ-ЭРДЭНЭ АРААС НЬ ОЙМСОО ГОЗОЙЛГОНО.

Avatar

иргэн 2019-01-11 202.9.42.188

Харин тийм. Хэн нь шударга болоод байгааг ойлгоход хэцүү боллоо. Ганц үнэн нь гэвэл ард түмнийг , мөнгөгүй, утаатай, хэцүү амьдарч байгаагаар далимдуулаад хошгоруулаад тархийг нь угаагаад жагсаал, цуглаан хийгээд байна.

Avatar

Зочин 2019-01-11 103.111.68.3

МИЙЁОГҮЙ БОЛ МОНГОЛ ТӨР СӨНӨ ГЭЖ ГАА ЮМУУ МУУСАЙН МАНАН-ГУУД ҮХЭХНЭЭ

Avatar

mgl 2019-01-11 202.179.11.230

MANAN-g demjigch nar taraaya geed unalaa, neg hortoi yum bodoj dee. Taraah ni ed nart ashigtai ashigtai bolj baina uu?

Avatar

Tet 2019-01-11 139.5.218.24

Ene tertre tergy dahij songogdohgy yun dyn raviulah shuud l gudmand shyydee

Avatar

Amar 2019-01-11 202.179.27.144

Сахалтай шулам.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж