Талбай дээрх гэрийн 5-ыг нь УИХ-ын гишүүд авч өгчээ | News.MN

Талбай дээрх гэрийн 5-ыг нь УИХ-ын гишүүд авч өгчээ

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.11-нд нийтлэгдсэн

Талбай дээрх гэрийн 5-ыг нь УИХ-ын гишүүд авч өгчээ

Талбай дээрх гэрийн 5-ыг нь УИХ-ын гишүүд авч өгчээ

"МАНАН дэглэмийн эсрэг монгол түмний нэгдэл" жагсаал хоёр дахь өдрөө үргэлжилж байна. УИХ-ын дарга М.Энхболдыг огцруулахыг шаардсан иргэд тэмцлийн дараагийн хэлбэртээ шилжиж, өчигдрөөс Сүхбаатарын талбайд суулт зарласан.

Тэдний хэлж буйгаар, хэрэв УИХ-ын дарга М.Энхболд огцрохгүй бол төв талбай дээр 200 цагаан гэр барьж, улс төрийн суулт цаашлаад өлсгөлөнгөөр тэмцлээ үргэлжлүүлнэ" гэсэн юм.

Өнгөрсөн шөнө Сүхбаатарын талбай дээр 35 гэр барьжээ. Эдгээр гэрийн тавыг нь УИХ-ын гишүүд авч өгсөн бол үлдсэнийг нь иргэдийн хандиваар босгожээ. Өнөөдөр өглөөний 11.00 цагийн байдлаар гэрт хоёрхон л хүн байлаа. Тэмцлийн хурц хэлбэрт шилжиж, эдгээр гэрт суулт хийн эсэргүүцлээ илэрхийлэх 200 гаруй сайн дурын хүн байгаа аж. Дээр нь УИХ-ын гишүүд ч өлсгөлөн зарлахад бэлэн байгаа гэдгээ мэдэгдсэн.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.126.89.159

Одоо нүүрс түлээд сайн угаартуулаад өг. Утаатай ойр байг.

Avatar

Зочиг 2019-01-11 202.126.89.159

Одоо нүүрс түлээд сайн угаартуулаад өг. Утаатай ойр байг.

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.131.245.243

Жидүү хулгайч нар ямар баян юм бэ? Цоо шинэ гэрүүд бариад л. ЗГ жагсаалыг нь хамгаалаад л. Гоё юм аа? Энгийн ард жидүүгийн эсрэг жагсъя гэвэл бороохойдоод хөөх байх даа?

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.131.245.243

Жидүү хулгайч нар ямар баян юм бэ? Цоо шинэ гэрүүд бариад л. ЗГ жагсаалыг нь хамгаалаад л. Гоё юм аа? Энгийн ард жидүүгийн эсрэг жагсъя гэвэл бороохойдоод ххөх байх даа?

Avatar

Зочин 2019-01-11 103.26.195.110

Өө наад баячууд чинь гэр байтугай авч өгч байгаа. Хүмүүст нь жагсаалд ирсэн цалинг нь сайн өгөөрэй

Avatar

өб 2019-01-11 192.82.64.212

яг энгээд амьдарья оркуудаа битгий жагсалдаа олон улсад муухай харагдаад байна

Avatar

н**ш мни 2019-01-11 192.82.64.212

Ирээдүйн сайн сайхны төлөө 5 гэр тийм сонин байна уу оркуудаа, Худлаа битгий шалдаа тэр гэргүй пиздааг хэн гэргүй болголоо эхний ээлжинд энхболдыг огцруулчих дараа нь тэнэг орк юмаа бич л******д минь арчаагүй орк монгол минь дуугай бай н**ш минь

Avatar

ЗОЧИН 2019-01-11 202.21.100.210

ЯДАРСАН ГАНЦ Ч ГЭСЭН ӨРХ ГЭРТ ГЭР АВЧ ӨГ ГЭВЭЛ ҮГҮЙ ГЭХ БАЙХ ДАА . МОНГОЛД ТӨР ГЭЖ БАЙХГҮЙ БОЛСОН ШҮҮ АРД ТҮМЭН МИНЬ

Avatar

иргэн 2019-01-11 202.179.25.132

сонин санагдаад байх юмаа Шударга бусын Хонгил гэж яриад байгаа мөртлөө Улсын Прокурорын оруулж ирсэн ЖДҮ-ын Хэрэгт холбоотой Гишүүдээ өнөө Шударга гэгддэг ЦНямдорж Гишүүн Өмгөөлж хамгаалаад аваад үлдчих юмаа бүүр сүүлдээ аль нь ч Шударга үнэний төлөө яваад байгаа нь ч ойлгогдох оо

Avatar

иргэн 2019-01-11 103.50.206.62

Та нарыг тоох хүн байхгүй.Зүгээр мөнгө хэрэгтэй хүмүүс өчигдөр очсон.Гэр барьж байгаа хүмүүс гэсэн чинь арай л бишээ.Гэхдээ та нарыг хүнийг доромжлох зүрх сэтгэл байхгүй.Доромжлохоор л байдал харагдаж байсан.Хүн чанар чангааж байна.Та нарт бол хүн чанар түй гээд байхгүй.Тэр нүгэлээ эдлэх цаг ирнэ Хүрэлсүхтэнгүүдээ.5 нөхөр түүний өвөө сайд дарга нарч гэсэн нүгэлээ эдлэнэ удахгүй.

Avatar

БАРИМТТАЙ ЖДҮЧИН ХУЛГӨЙЧ НАРТАЙГАА ЯАГААД ТЭМЦДЭГГҮЙ ЮМ БЭ?! ЭРХ МЭДЛИЙГ МИЛГЭР БИШ ЖОНКУУ ТОПОР 2 АТГАЖ БАЙГААШД 2019-01-11 175.38.95.65

ЖДҮЧИН ЗАСГИЙН ГАЗАР 60 ТЭРБУМЫН МИЛГЭРИЙГ ОГЦРУУЛЬЯ ГЭЖ БОДОХОД МАРГААШ НЬ МОНГОЛ ОРОН ДАН ХУЛГАЙЧ НАРЫН ГАРТ ҮЛДЭХ НЬ…

Avatar

й 2019-01-11 43.228.131.45

хандивын гэр гэхэд шинэ юмшиг сэмбийсэн гэрүүд байна даа. 35 гэрийн 30 нь тэр 5 гишүүн нь худалдаж авсан юм бишүү. энэ гэр өгдөг гишүүн гээд байгаа хулгайчууд хэцүүхэн амьдралтай хүмүүст авч өгдөггүй байж өөрсдийнхөө эрх ашгийн төлөө бол үхэхнээ.тэгээд дараа нь тэмцэл хийхэд гэр мэр авч өгсөн нь би гээд шааж өгөх биз. 30 гэ

Avatar

Зочин 2019-01-11 103.212.117.96

Яасан галзуурсан дээрэмчид вэ. Болд, Жанхуу, Оюун-Эрдэнэ нарын баячууд хулгайлсан мөнгөөрөө авсан биз. 1000 гэр байсан ч энэ дээрэмчдэд юу ч биш.Юун сүртэй хулгайчууд вэ. Их Хуралд олонхи болсноо гайхуулаад байсан худлаа байжуу. Ямар ч байсанУИХ дотор л асуудлаа шийдэх ёстой. М.Энхболд дайсан биш л дээ. Харин НО-той нь энэ өдөөн турхирагчид өөрсдөө юм.Улс төрийн нам, Иргэний нийгмийн байгуулагуудын хийх ажилгүй үл бүтэх юмнуудыг турхирч байгаа, хэлж байгаа үг зэрэг нь 07,01-ийг давтахнээ!

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.131.245.243

Жидүүгийн баячууд аймаар их мөнгө цацаж байна аа? Хүний 50 000 өгсөн гэсэн үү?

Avatar

КтМС 2002 оны төгсөгч 2019-01-11 103.9.90.130

Энэ эсргүүцлийн жагсаалыг буруушааж байгаа хүмүүс үр хүүхэд өөр шигээ хэдэн юмнуудтайгаа нийлээд ирээдүйд үүсэх сайн үр шимийг нь хамгийн түрүүнд олон юм ярьж ирээд л амаа олохгүй цуслах байх даа. х** х** сайн х**. тэгээд …

Avatar

зочин 2019-01-11 202.9.42.57

Ард түмний хандив ч гэх шиг ……Женко л мөнгө өгөө биз ….

Avatar

Zochin 2019-01-11 122.201.21.122

Za yahav dee. Zeeliig ni gishuud hulgailsan um chini. Tedend ger avah mongo bhgui um chini. Hen ch avch ugsun yadgiin

Avatar

Иргэн 2019-01-11 66.181.188.57

Энхболдыг унагасны маргааш ЖДҮ -ийн гишүүдийг ч бас хамтад нь зайлуулаарай. Тэгж их шудрага ёс тогтоож байгаа юм бол.

Avatar

Зочин 2019-01-11 203.91.118.254

ороод суугаачээ

Avatar

гггг 2019-01-11 203.91.118.254

пиздак яг иргэдийн хандив байж харагдаач худлаа ш** болд пиздак богд банкнаасаа гаргасан ард түмний мөнгө

Avatar

Зочин 2019-01-11 119.40.100.170

za ajildaa orii doo

Avatar

Дашдаваа 2019-01-11 203.91.115.48

Жагсагчдын дунд улс төр бизнесиййг салгах.ждү–г тэгшхуваарилах гм үг хэлэх хүмүүс нилээн байх шиг байна билээ шүү хүрд эргүүлэх боломж хүн бүрт тэгш байвал зүгээр

Avatar

ТӨРИЙГ САМАРСАН ГӨХҮҮЛҮҮДИЙГ ТОНИЛГОЁ 2019-01-11 175.38.95.65

БАРИМТТАЙ БАЙГАА ДОРЛИГЖАВ, 60ТЭРБУМ, ЖДҮЧИН ХУЛГАЙЧ НАРТАЙ ЭХЛЭЭД ТООЦОО БОДЬЁ!!! МӨНГӨ ХҮҮЛСЭН БОЛОН УГААСНУУДЫГ НЬ ХАТУУХАН ШИЙТГЭЕ!!! ДАРАА НЬ ТӨМӨР ЗАМ БАРИНА ГЭЭД ШОРОО ОВООЛСОН, ТӨРИЙН ӨМЧИЙГ ХУЛГАЙН ЗАМААР ХУВЬДАА ЗАВШСАН, МАЙДАР ТАВХАЙ, САЙНШАНД АҮП, НОМУРАНГ, 17 ЧИНГЭЛЭГ СПИРТ ЗЭРГЭЭР АРДЫН ХАЛААСАНД ГАРАА ДҮРСЭН БУЗАР ХУЛГАЙЧИЙГ ЗАЙЛУУЛЬЯ..

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-11 122.201.24.49

Огцруулж зайлуулах бол Жанхуу Ухна Ми 3-г аль алиныг нь огцруулья. Ганц МИ-г зайлуулаад Жанхуу Монголын хаан болно гэж сэрүүн зүүдлээд байна уу? Оркуудын бөөс жанхууг баянхонгорын орк малууд, яармагийн дебилүүд, шоронгийн хадаасуудаас бүрдсэн босоо хөх ягааныхаас өөр дэмжих хүн байхгүй. Жанхуугийн асуудлыг нэн даруй УИХ-д импичмент үзүүлэх байдлаар оруулж ирээд огцруулах хэрэгтэй!!! Үхсэнээ хийгээд үлбэгэнээд айгаад байдаг юм бэ!!! Жанхууг огцруулах хангалттай олон үндэслэл гарч ирсэн, хуулийн м

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.21.127.161

Зөв, дэмжиж байна, өөрийн боломжоороо хааяа эргэж тойрч байна

Avatar

Зочин 2019-01-11 175.38.95.65

Өөрөө гөхүүл үү?! Эсвэл босоо гөхдөг золиг уу?

Avatar

Зочин 2019-01-11 202.179.24.97

Андуураад андуураад бна, та

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж