Н.Номтойбаяр: Энэ УИХ өөрөө тарах ёстой | News.MN

Н.Номтойбаяр: Энэ УИХ өөрөө тарах ёстой

Н.Номтойбаяр: Энэ УИХ өөрөө тарах ёстой

Н.Номтойбаяр: Энэ УИХ өөрөө тарах ёстой

УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр УИХ өөрөө тарах ёстой гэж үзэн, УИХ дахь АН-ын байрлуулсан самбарт гарын үсгээ зуржээ. Энэ үеэр тэрбээр сэтгүүлчдэд мэдээлэл өгсөн юм.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Н.НОМТОЙБАЯР:

– Өнөөдрийн жагсаалд би оролцоогүй, үймээн дэгдээгээгүй. Үүнийг Гадаад хэргийн сайд Д.Цогтбаатар батална. ЖДҮХС-тай нэр холбогдсон УИХ-ын гишүүн Г.Солтан, Д.Дамба-Очир, Б.Ундармаа, Л.Энхболд ЖДҮ-чид аваад үлдлээ. Тэднийг шалгахад бүрэн эрх нь саад болж байгааг Ерөнхий прокурор М.Энх-Амгалан хэлсэн шүү дээ. Гэвч бүлгийн хурлаар мөн тэднийг олонхын саналаар үлдээлээ. Би бүлгийн хуралд оролцоогүй. Энэ УИХ өөрөө тарах ёстой. Хэрэв дөрвөн гишүүний бүрэн эрхийг түдгэлзүүлбэл ар араасаа олон гишүүний асуудал яригдах учраас У.Хүрэлсүх цээжээрээ хамгаалж байна.   Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн авлигын бас нэг баримт надад бий гэдгийг та бүхэнд өмнө нь хэлсэн. Сургаар мэдээлэл өгч болохгүй. Нотлох баримт хэрэгтэй. Шинэ нисэх онгоцны буудлын төсөл 10 дахь жилдээ хэрэгжиж байна. Энэ төслийг Япон Улсын хөнгөлөлттэй зээлээр хэрэгжүүлж байна. 125 тэрбум төгрөгийн өртгөөр газрын тос хадгалах байгууламж барьж ашиглалтад оруулахад бэлэн болсон. Японы тал энэ байгууламжийн менежментийг хариуцахгүй гэдгээ илэрхийлсэн юм билээ. Гэтэл Засгийн газар нэг ААН-тэй л шууд гэрээ хийх эрхийг 2018 оны долдугаар сарын 9-ний Засгийн газрын хуралдаанаас гаргажээ. Ингээд үүнээс 14 хоногийн дараа буюу долдугаар сарын 23-ны өдөр Ерөнхий сайд тухайн ААН-ээс 500 сая төгрөгийг бэлнээр авсан. Уг нь Үндэсний хөгжлийн газар газрын тос нийлүүлэгчийг уралдаант шалгаруулалт явуулж, сонгох нь зөв гэж үзсэн юм билээ. ЗГХЭГ-ын ажлын алба мөн хуулийг үндэслэл болгон, уралдаант шалгаруулалт явуулах ёстой гэсэн тогтоолын төслийг Засгийн газрын хуралдаанд оруулсан. Гэвч Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх шууд гэрээ байгуулах шийдвэр гаргажээ. Энэ маш ноцтой асуудал. Энэ асуудлыг би хуулийн байгууллагад шалгуулна. Засгийн газар ААН-тэй концессын гэрээ хийх нь зөв ч онгоцны шатахуун нийлүүлэгч өөр ААН-үүдэд энэ төсөлд оролцох саналаа илэрхийлэх боломж олгох ёстой шүү дээ. Хэрэв өөр ААН санал өгөөгүй, Үндэсний аюулгүй байдалтай холбоотой гэрээ бол Засгийн газар шууд гэрээ байгуулах эрхтэй. Гэвч ийм нөхцөл үүсээгүй.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-10 66.181.168.199

ДАХИАД МЭДЭЭЛЭЛ БАЙГАА БОЛ ГАРГААД БАЙ.

Avatar

Номтойбаярт 2019-01-10 49.0.218.59

Чи Монголоос зайл. ИХ-аа хэрхэхээ чам шиг урвагчаар заалгахгүй Ард түмэн шүү

Avatar

Зочин 2019-01-10 203.217.139.225

Нөгөө олон лиценз, цагаан суврага, нүүрсний уурхай, баяжуулах үйлдвэрээ бүгдийг нь өгч дээ.

Avatar

зочин 2019-01-10 202.9.42.18

Энэ сумтайбаяр өмдөндөө дусааж байнаа. Цагаан суварга болоод бусад 36 лицензийг нь авч байж салаарай даа.

Avatar

Зочин 2019-01-10 212.34.48.84

ИХ ХУРАЛ ГАНЦ ХҮНЭЭС БОЛЖ ТАРАХГҮЙ ЭЭ!
.МАН ОДОО УНАХГҮЙ ЭЭ!!! МАН ОДОО АРД ТҮМЭН, МОНГОЛЫНХОО ТӨЛӨӨ ТЭМЦДЭГ НАМ БОЛНО!!!
УЛС ОРНЫ ЭВ НЭГДЛИЙН БАТАЛГАА ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН МОНГОЛ УЛСЫН ТӨЛӨӨ ХИЙЖ БАЙГАА ТЭМЦЛИЙГ ДЭМЖИЖ АЖИЛЛАНА!!!

Avatar

Зочин 2019-01-10 212.34.48.84

ИХ ХУРАЛ ГАНЦ ХҮНЭЭС БОЛЖ ТАРАХГҮЙ ЭЭ!
.МАН ОДОО УНАХГҮЙ ЭЭ!!! МАН ОДОО АРД ТҮМЭН. МЛНГОЛЫНХОО ТӨЛӨӨ ТЭМЦДЭГ НАМ БОЛНО!!!
УЛС ОРНЫ ЭВ НЭГДЛИЙН ӨАТАЛГАА ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН МОНГОЛ УЛСЫН ТӨЛӨӨ ХИЙЖ БАЙГАА ТЭМЦЛИЙГ ДЭМЖИЖ АЖИЛЛАНА!!!

Avatar

Tsogoo 2019-01-10 202.126.89.134

Энэ хүмүүс Монгол гэж худлаа хашгирсан хэдэн өлсгөлөн хулгайч нарын дэвэргэсэн үгээр шийдэх бус эрүүл ухаанаар оновчтой шийдвэр гаргах хэрэгтэй. ЖДҮ. 60 тэрбум бүгд зайлцгаа. Хүрэлсүхээ хулгай хийхээ больлдоо худлаа Худ худ яриад

Avatar

ЖДҮЧИД БОЛОН ЖЮДОЧДЫГ ЗАЙЛУУЛЬЯ 2019-01-10 120.16.101.203

БАРИМТТАЙ БАЙГАА ДОРЛИГЖАВ, 60ТЭРБУМ, ЖДҮЧИН ХУЛГАЙЧ НАРТАЙ ЭХЛЭЭД ТООЦОО БОДЬЁ!!! МӨНГӨ ХҮҮЛСЭН БОЛОН УГААСНУУДЫГ НЬ ХАТУУХАН ШИЙТГЭЕ!!! ДАРАА НЬ ТӨМӨР ЗАМ БАРИНА ГЭЭД ШОРОО ОВООЛСОН, ТӨРИЙН ӨМЧИЙГ ХУЛГАЙН ЗАМААР ХУВЬДАА ЗАВШСАН, МАЙДАР ТАВХАЙ, САЙНШАНД АҮП, НОМУРАНГ, 17 ЧИНГЭЛЭГ СПИРТ ЗЭРГЭЭР АРДЫН ХАЛААСАНД ГАРАА ДҮРСЭН БУЗАР ХУЛГАЙЧИЙГ ЗАЙЛУУЛЬЯ…

Avatar

Зочин 2019-01-10 149.167.33.143

ЭНЭ АМЬТАНД НЭРИЙГ НЬ ЕГӨӨДӨЖ ЁГТ УТГААР ӨГЧЭЭ. ЁСТОЙ ЭРДЭМ НОМГҮЙ ГУНИГ ХОРСОЛ ДҮҮРСЭН АМЬТАН АЖГУУ

Avatar

Зочтн 2019-01-10 64.119.26.110

Хуцоо сумтайбаяраа чи одоо юу юм

Avatar

zocnin 2019-01-10 69.76.229.35

NOMTOIBAYR ORDOO OGOHGUI BAS ERONHII SAID BOLCNIH GEED SANAA CNIN BUTEHGUI CNI SHORONGOO HULEEGEED SUUJ BAI CNAMD HAMGIIN SUULIIN HUN DAIRCN ALSAN HEREG CNIN HANGALTTAI TERNEES BUH HEREGIIN CNIN BURDUULBEL 12O N JIL YL OGSON GELUU ODOO GARTSGUI CNINII J,D,U G URDAA BARIAD ULDEH GEED BAIGAAG CNIN ARD TUMEN OILGONO TORIIN TOLOO OGOTNO BOOJ UHNE GEGCNEER CNI J,D,U, G SHUUHGUI ARD TUMEN SHUUNE

Avatar

Зочин 2019-01-10 103.229.123.220

Ямартай ч том хулгайчийг дарах салхи зогсолтгүй дэгдээд эхэлчихсэн. Номтойбаяр яаж ч дэлчигнээд хамт хийсэх нь дамжиггүй юм даг

Avatar

Зочин 2019-01-10 194.230.158.64

Ahiad songuuli bolohod Nomtoibayar toirgoosoo nogoo gereleer garna. Manai toirgiinhon Nomtoibayart mash setg hangaluun baigaa. Judagtai er hun shuu

Avatar

Хаян 2019-01-10 202.9.44.213

БАЛИАР РЕЦЕДИВ ӨӨРӨӨ ЗАЙЛАА.

Avatar

Зочин 2019-01-10 188.62.88.27

Nomtoibayar harich zangaragtai zagnaj baigaa shuu.

Avatar

Зочин 2019-01-10 139.5.217.50

УИХ-ын гишүүд нь зохион байгуулалттайгаар УИХ-ын үйл ажиллагааг тасалдуулж байгаа тул тарах нь зөв. Номтойбаярыг ЖДҮ-чид хараагаад удаж байна. Ямарч гэсэн ЖДҮ-чдийг бодоход шударга аавын хүү дээ. Номтойбаярт атаархахын оронд энэ улсыг бүхэлд нь шахам идсэн ахархистуудад эр бяраа гаргавал илүү шударга байхсан

Avatar

НОтойбаяр 2019-01-10 107.77.200.155

Нялдагшарын НОтойбаяр аа чиний үг аль дээр үед үг биш болсон. Үнэн шударгын төлөө юм ярих гэж байгаа бол аль дээр үеээс эхлээд биеэ цэвэрлээд гэр бүлээ цэвэрлээд цаашилбал аавын гэр бүлийг цэвэрлээд …. явах байсан юм даа. Одоо хол хүн амьтан сонсохгүй газар очиж х** аа.

Avatar

ШУДАРГА Л БАЙЯ Л ДАА 2019-01-10 59.153.113.93

НОМТОЙБАЯР ХЭДЭН ТӨГРӨГ ӨГЧ УИХ ГИШҮҮН БОЛСОН , ХЭДЭН ТӨГРӨГНИЙ АВИЛГАЛ МАНАН-гийн М.ЭНХБОЛДОД ӨГЧ 2 УДАА САЙД БОЛЖ МОНГОЛ ТӨРИЙГ ГУТААСНАА ХЭЛЭЛ ДЭЭ.

Avatar

зочин 2019-01-10 66.181.190.24

ЦАГААН СУВАРГЫН ОРДОО ӨГ

Avatar

Зочин 2019-01-10 59.153.113.177

үнэн засрахгүй баагий шүү, саатал байнааа байна

Avatar

G 2019-01-10 59.153.87.202

Мөнхбат, Номтойбаяр 2 хөзөр хэний гарт ирснийг одоо болтол ухаарахгүй юм. Уг нь гайгүй залуус одоо бүрэн дууссан биз дээ

Avatar

Зочин 2019-01-10 202.9.44.248

Чи өөрөө Ганболд шиг Энхболдодоо хэдийг өгч сайд болсноо, хэдэн лицeнзтэй болсноо зоригтой хэлдээ,

Avatar

zochin 2019-01-10 103.229.123.188

ene hvvhdiin ireedvi ingeed budaa boljee etseg n vneheer sergelen hvn yum hvv n usan teneg bhiimdaa

Avatar

Зочин 2019-01-10 139.5.219.164

Nuursnii uurhaagaa bas ogooroo Tanai gerbul odoo bolno 3 say yduu irged hecuuhen baina

Avatar

Зочин 2019-01-10 66.181.185.186

ХӨӨЕ НОМГҮЙ БАЯР БАЦААН МИНЬ ЭЭ!!! ҮГ ДУУГҮЙ ЦАГААН СУВАРГЫН ОРДОО ӨГӨӨД МОНГОЛ УЛСААС ЗАЙЛЖ ҮЗЭЭЧ!!! ҮГҮЙ БОЛ х***а МИЕЭТЭЙГЭЭ АРААСАА ДАМЖЛАГДААД ГАРАХ БОЛНО ШҮҮ!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж