М.Энхболдын эсрэг Ерөнхийлөгчийн экс жагсав | News.MN

М.Энхболдын эсрэг Ерөнхийлөгчийн экс жагсав

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.10-нд нийтлэгдсэн

М.Энхболдын эсрэг Ерөнхийлөгчийн экс жагсав

М.Энхболдын эсрэг Ерөнхийлөгчийн экс жагсав

УИХ-ын гишүүд өнөөдөр төв талбайд жагсаал хийж, М.Энхболдыг огцрохыг шаардав.  Эрх баригчид өөрсдөө өөрсдийнхөө эсрэг жагссан энэхүү жагсаал хоёр дахь удаагаа болж байна. УИХ-ын даргыг огцруулах улс төрийн акцид Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын авааль гэргий Ц.Энхтуяа  оролцсон байна.

Тэрбээр ИЗНН-ын дэд даргаар ажилладаг. Босоо хөх Монголынхонтой нэлээд ойр болох нь хамтдаа авхуулсан зургаас нь ч харагддаг. Үүний өмнөх жагсаалд Ерөнхийлөгчийн зөвлөхүүд оролцож байсан юм.  Тэд дундаасаа нэг хүү, хоёр охинтой.  Ерөнхийлөгчийн экс М.Энхболдын эсрэг жагсаалд оролцсоноо зургаараа баталгаажуулжээ.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХахаХаха
8
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

63 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

хөрөнгө ш****г авагй мөнүү 2019-01-10 195.176.3.20

захын авгай баянхоргорынхонд тэжээл нийлүүлнэ гэж шаачихаад худал нялдаг баагий мөн үү. эд нарыг харахаар нэг гэмт хэрэгтэн шиг харагдаад байх юм

Avatar

Зочин 2019-01-10 103.229.121.61

ЮУ НЬ БОЛОХГҮЙ ГЭЖ ИРГЭНИЙХЭЭ ЭРХИЙГ Л ЭДЭЛЖ БАЙНА

Avatar

Mongol 2019-01-10 122.201.24.49

Janhuu uhna 2-g ogtsruulya! Janhuugiin balai avgai monkordoos idsen 14 terbumaa butsaaj tul!!!

Avatar

Зочин 2019-01-10 66.181.184.191

Ene horvood INEEDTEI yum ih baih yum daa

Avatar

монгол түмэн 2019-01-10 66.181.181.184

Аргагүй бүх монгол хүний жагсаал болсныг харуулж байна. 90 настай буурай нар маань ч идэр есийн хүйтэнд ирж үгээ хэлж байна лээ.

Avatar

Зочин 2019-01-10 122.201.19.66

Uls tor ediin zasag ni asuudaltai yronhiilogch ni ger buliin huvid bas asuudaltai. …

Avatar

зочин 2019-01-10 122.201.28.13

Энэ авга 280 доллараас идсэн юм чинь ичихдээ ирсэн байлгүй ГАЙХУУЛАХ ЮМАА ОЛОВ ОО ЧААВААС ДАА ЯДАРСАН АРГА БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2019-01-10 103.212.117.96

Жагсаалын нууц ноёнтон Ерөнхийлөгчийн экс эхнэр юм чинь дэмжилгүй яахав. Аргагүй хар массын толгой эргүүлж чаддаг юм байна.ХИЙХ ЮМАА ОЛЖ ЯДСАН ОЛОН НАМ, ХӨДӨЛГӨӨНҮҮДИЙГ ТУРХИРСАН НЬ ГАЙ БОЛЖ МЭДНЭ ШҮҮ, САМУУН ДЭГДЭЭГЧИД ЭЭ! ЯГ Л 2018 ОНЫ 07.01-НИЙГ ӨДӨӨЖ БАЙНА, ДИЙЛЭХГҮЙ БОЛОХООРОО ӨДӨӨГЧИД ЗУГТААД ЦАГДАА РУУ ЯЛАА ЧИХНЭ. Талбай бузарлаж байгаа хүмүүсийн гэрийг нурааж хөөх хэрэгтэй, Хамаг муу муухай юм, хуйвалдааны уурхай болно доо

Avatar

Иргэний үүргээ биелүүлсэн л байна 2019-01-10 59.153.113.93

Баян хүн гээд гэртээ гэдсээ илээд хэвтээгүй шударга бус нийгмийн золиос болсон ядуу ард Монголчуудын төлөө жагсаалд иржээ. Болоо ш дээ.

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 122.201.24.49

энэ балай авгайгийн бас тэр хаяад явсан кармааны хулгайч өмхий төвд луйварчны баян гэж юу байдаг юм? Зүгээр нэг муу кармааны хулгайч өмхий төвд луйварчинг битгий дөвилйгөж онгироо!!!

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 122.201.24.49

Огцруулж зайлуулах бол Жанхуу Ухна Ми 3-г аль алиныг нь огцруулья. Ганц МИ-г зайлуулаад Жанхуу Монголын хаан болно гэж сэрүүн зүүдлээд байна уу? Оркуудын бөөс жанхууг баянхонгорын орк малууд, яармагийн дебилүүд, шоронгийн хадаасуудаас бүрдсэн босоо хөх ягааныхаас өөр дэмжих хүн байхгүй. Жанхуугийн асуудлыг нэн даруй УИХ-д импичмент үзүүлэх байдлаар оруулж ирээд огцруулах хэрэгтэй!!! Үхсэнээ хийгээд үлбэгэнээд айгаад байдаг юм бэ!!! Жанхууг огцруулах хангалттай олон үндэслэл гарч ирсэн, хуулийн м

Avatar

Зочин 2019-01-10 202.21.109.139

Ми хужааг өмөөрөөд үхэх нь үү Монгол хүнийг төвд болгодог х*******н явуулга уу х***а Ми Энхболдын бууны нохой минь

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 122.201.24.49

202.21.109.139 гэх эргүү орк оо, би чам шиг баас идэж жорлонд хоргоддоггүй. х***а миеэ болон ориг төвд гаралтай жанхуу 2 чинь нэг тэрэгний 2 дугуй, түрийвч нэгтэй Хуурамч цус ярьж, балайрч суухаар зөв юмны төлөө тэмц!!! х***а миеэг зайлуулья л гэж бодож байгаа бол давхар ориг төвд гаралтай жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна хүрэлсүх, атигар тарвага элбэгдорж, с баяр, МАНАН-гийнхныг бүгдийг нь нь зайлуулж байж Монголын төр цэвэршинэ гэдгийг ойлгож ав!!!

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 122.201.24.49

202.21.109.139 гэх эргүү орк оо, жанхууг төвд болохыг нь мэдээд өмдөндөө дусаагаад харвах дөхөв үү? жанхуу баттулга чинь Монгол хүн биш Төвд хүн. Ер нь энэ 1918 оны тооллого (ХХ зууны Монгол Улсын анхны тооллого), 1935 оны (Ардын хувьсгалын дараах анхны тооллого) хүн амын статистикийн тооллогын бүртгэлийг ард түмэнд нээлттэй болгооч ээ. 1918 оны хүн амын статистик бүртгэлээр жанхуу баттулгын өвөөг төвд гэж бүртгэсэн байна. Иймд төвд жанхууг Ерөнхийлөгчид хууль бусаар бүртгэсэн байна гэсэн үг!!!

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН, ЯЛЛАЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 122.201.24.49

202.21.109.139 гэх эргүү орк оо, жанхууг төвд болохыг нь мэдээд өмдөндөө дусаагаад харвах дөхөв үү? жанхуу баттулга чинь Монгол хүн биш Төвд хүн. Ер нь энэ 1918 оны тооллого (ХХ зууны Монгол Улсын анхны тооллого), 1935 оны (Ардын хувьсгалын дараах анхны тооллого) хүн амын статистикийн тооллогын бүртгэлийг ард түмэнд нээлттэй болгооч ээ. 1918 оны хүн амын статистик бүртгэлээр жанхуу баттулгын өвөөг төвд гэж бүртгэсэн байна. Иймд төвд жанхууг Ерөнхийлөгчид хууль бусаар бүртгэсэн байна гэсэн үг!!!

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН, ЯЛЛАЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 122.201.24.49

202.21.109.139 гэх эргүү орк оо, жанхууг төвд болохыг нь мэдээд өмдөндөө дусаагаад харвах дөхөв үү? жанхуу баттулга чинь Монгол хүн биш Төвд хүн. Ер нь энэ 1918 оны тооллого (ХХ зууны Монгол Улсын анхны тооллого), 1935 оны (Ардын хувьсгалын дараах анхны тооллого) хүн амын статистикийн тооллогын бүртгэлийг ард түмэнд нээлттэй болгооч ээ. 1918 оны хүн амын статистик бүртгэлээр жанхуу баттулгын өвөөг төвд гэж бүртгэсэн байна. Иймд төвд жанхууг Ерөнхийлөгчид хууль бусаар бүртгэсэн байна гэсэн үг!!!

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН, ЯЛЛАЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 122.201.24.49

202.21.109.139 гэх эргүү орк оо, жанхууг төвд болохыг нь мэдээд өмдөндөө дусаагаад харвах дөхөв үү? жанхуу баттулга чинь Монгол хүн биш Төвд хүн. Ер нь энэ 1918 оны тооллого (ХХ зууны Монгол Улсын анхны тооллого), 1935 оны (Ардын хувьсгалын дараах анхны тооллого) хүн амын статистикийн тооллогын бүртгэлийг ард түмэнд нээлттэй болгооч ээ. 1918 оны хүн амын статистик бүртгэлээр жанхуу баттулгын өвөөг төвд гэж бүртгэсэн байна. Иймд төвд жанхууг Ерөнхийлөгчид хууль бусаар бүртгэсэн байна гэсэн үг!!!

Avatar

ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 122.201.24.49

202.21.109.139 гэх эргүү орк оо, Жанхууг төвд болохыг нь мэдээд өмдөндөө дусаагаад харвах дөхөв үү? жанхуу баттулга чинь Монгол хүн биш Төвд хүн. Ер нь энэ 1918 оны тооллого (ХХ зууны Монгол Улсын анхны тооллого), 1935 оны (Ардын хувьсгалын дараах анхны тооллого) хүн амын статистикийн тооллогын бүртгэлийг ард түмэнд нээлттэй болгооч ээ. 1918 оны хүн амын статистик бүртгэлээр жанхуу баттулгын өвөөг төвд гэж бүртгэсэн байна. Иймд төвд жанхууг Ерөнхийлөгчид хууль бусаар бүртгэсэн байна гэсэн үг!!!

Avatar

Зочин 2019-01-10 103.229.123.130

Монголчууд бүгдээрээ ирсэн хэн хэний авгай байх нь ер сонин биш танай сайт монголчуудын эсрэг турхирч байхаар хаагдсан нь онох байх шүү

Avatar

АНЖЕЛИКА ХАРАГДАНА УУ? 2019-01-10 120.16.101.203

АНЖЕЛИКА МӨН 280 САЯАС ГУДАРЧ ЦУСАЛЧААД ЯАХЛЭЭРЭЭ ЖАГСААЛДАА ИРДЭГГҮЙ ЮМ БЭ?! ИНГЭЭД Л ӨМХИЙ ХУЛМАС ОРОСУУД ҮХЭР МОНГОЛЧУУДЫГ ЖАГСААЖ, АШИГЛААД, ХООРОНД НЬ ЯС ХАЯАД БАЙГАМ ШДЭЭ…

Avatar

Зочин 2019-01-10 202.9.43.4

Teneg

Avatar

ЖОНКУУГИЙН ОРОС ЭХНЭР ЯАГААД ЖАГССАНГҮЙ ВЭ?! 280 САЯАС БАС ЦУСАЛЖИЛ Л БАЙГАА ШДЭЭ 2019-01-10 120.16.101.203

БАРИМТТАЙ БАЙГАА ДОРЛИГЖАВ, 60ТЭРБУМ, ЖДҮЧИН ХУЛГАЙЧ НАРТАЙ ЭХЛЭЭД ТООЦОО БОДЬЁ!!! МӨНГӨ ХҮҮЛСЭН БОЛОН УГААСНУУДЫГ НЬ ХАТУУХАН ШИЙТГЭЕ!!! ДАРАА НЬ ТӨМӨР ЗАМ БАРИНА ГЭЭД ШОРОО ОВООЛСОН, ТӨРИЙН ӨМЧИЙГ ХУЛГАЙН ЗАМААР ХУВЬДАА ЗАВШСАН, МАЙДАР ТАВХАЙ, САЙНШАНД АҮП, НОМУРАНГ, 17 ЧИНГЭЛЭГ СПИРТ ЗЭРГЭЭР АРДЫН ХАЛААСАНД ГАРАА ДҮРСЭН БУЗАР ХУЛГАЙЧИЙГ ЗАЙЛУУЛЬЯ…

Avatar

зочин 2019-01-10 64.119.21.165

Сайхан хүмүүс байна ш дээ. Шинэ үеийн монголчууд уу

Avatar

Зочин 2019-01-10 202.21.106.121

za bas tegeed huuchin uyiin mongolchuud baidag ymuu tenegteerei mongoloo bas huwaahnuu

Avatar

зочин 2019-01-10 64.119.21.165

Мөнгөөр сонгуул хийж, жагсаал хийж болохгүй гэдгийг сануулмаар байна. Жагсагчид хөлснийхэн биш байх болтугай гол нь.

Avatar

zochin 2019-01-10 68.255.158.193

Ene odoo medee mun u!!!! Ichmeer um

Avatar

Зочин 2019-01-10 112.72.11.113

За зайлаа

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 66.181.187.61

Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна үнэхээр чаддаг юм бол Цагаан суваргыг мөн бас давхар өөрийнхөө эзэн болох мянганы шилдэг хулгайч, хулгай, луйвар хүчингийн загалмайлсан эцэг жанхуугийн улсаас хулгайлж луйвардаж авсан Баянгол зочид буудал,Мах комбинат, Талх чихэр, ХИД 2, ХХБанк, Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр, Эмээлт зах, төмөр замын 280 сая долларыг бүгдийг нь улсад буцаагаад авчих. Ухна үнэхээр чадах уу???

Avatar

Зочин 2019-01-10 142.184.186.36

Удахгүй авна

Avatar

Зочин 2019-01-10 142.184.186.36

Удагүй авна. Бүх хулгайнуудыг дүүжилнэ, битгий санаа зов.

Avatar

Zochin 2019-01-10 202.9.45.195

Hujaa sheesnuud mongoliin erh ashigt yamr durgui yum be. Udahgui ta nariig miyetey chin holbood tsagaan herem davuulaad segiig chin shidnemz

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 66.181.187.61

Хүн болгоныг хужааа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужааа нар л хүн болгоныг х***а гэж харааж, зүхэж сууна. Эргүү орк оо, жоохон ном унш, нүдээ нээ!!! Одоо миний хэлэх зүйлийг сонсоод өмдөндөө дусаав, эртхэн памперс авч зүүгээд аан гээд сайн сонсож бай!!! Чиний дэмжээд байгаа Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч жанхуу чинь Монгол хүн биш!!! Худлаа гэвэл 1918 оны архивын баримтыг үз! Эдийн засгийн ухааны доктор T.Баярхүүги

Avatar

Зочин 2019-01-10 202.21.106.121

1920 ond mongold toollogo ywuulsan tuhai erdemted yrisaniig sonsoogui yu 500 myngan irgen toologdson tuw mongold 400 mongol 100myngan hytad irgen uunees 100 myngan lam nar baisan gej chi uuriiguu mongol gej baiwal DNK geed geniin udamiin sang todorhoildog bolchihood baihad shalguulchhaad mongol gej oril tegeegui baij chi uuruu hytadiin shees baij bitgii hudlaa hagaralduulj oril

Avatar

Зочин 2019-01-10 202.21.106.121

zalruulga 400 myngan mongol

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 122.201.24.49

202.21.106.121 гэгч ээ, Жанхууг төвд болохыг нь мэдээд өмдөндөө дусаагаад харвах дөхөв үү? жанхуу баттулга чинь Монгол хүн биш Төвд хүн. Ер нь энэ 1918 оны тооллого (ХХ зууны Монгол Улсын анхны тооллого), 1935 оны (Ардын хувьсгалын дараах анхны тооллого) хүн амын статистикийн тооллогын бүртгэлийг ард түмэнд нээлттэй болгооч ээ. 1918 оны хүн амын статистик бүртгэлээр жанхуу баттулгын өвөөг төвд гэж бүртгэсэн байна. Иймд төвд жанхууг Ерөнхийлөгчид хууль бусаар бүртгэсэн байна гэсэн үг!!!

Avatar

Zochin 2019-01-10 202.9.45.195

Ene emegtey chin eh oronch emegtey. Ta nar shig luivarchin luuhaanii b**s doloogch bish. Yalgaa n ene l bna da hahaha

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-01-10 66.181.187.61

Uhsen baasniih ni Erunhiilugch baih ve dee? Zugeer neg karmaanii hulgaich umhii tuvd luivarchin shuu dee! Janhuugiin ehnii abgai geh ene teneg balai avgai Monkordoos hulgailsan 14 terbumaa ochij tul!!! Ta nariin nugel chin nudeeree garah tsag tun udahgui ireh bno!!!

Avatar

хоосон толгойтой даргын суудал мөрөөдөгсөд 2019-01-10 185.220.101.54

эд нарын санаа ихээ. төвд жанхууг дээрээ залаад мэдлэг чадваргүй ийм новшууд хялбар аргаар шууд төрийн эд баялаг даргын суудал мөрөөдөж байгаан илт шүү дээ. хүнийг нөхрөөр таниа гэдэг эд нарт олигтой хүн олдохч үгүй. яг жанхуутай таарсан гарууд. нэг хүний засаглал тогтоож авчихаад нэг газрын даргыг насаараа хийх санаатай гарууд шүү дээ

Avatar

зочин 2019-01-10 202.9.42.57

Ийм учиртай байжээ … Босоо хөхийнхөнтэй их л дотон болтой …

Avatar

дотно ч гэж дээ 2019-01-10 104.244.78.220

босоо хөхийг тэжээдэг хоололдог хүмүүс нь энэ олон залууг юугаар хоолож тэжээгээд амьдруулаад байна гэж бодож байна даа. босоо хөх удахгүй дээрэм хийх нь дээ ийм хүмүүстэй нийлбэл.

Avatar

zochin 2019-01-10 202.179.25.83

Энхболд огцрохгүй байх нь зөв. Хууль бол хууль

Avatar

иргэн 2019-01-10 59.153.114.33

2 АВГАЙН АЛЬ НЬ ЮМ БЭ

Avatar

Халх 2019-01-10 202.21.106.162

Энэ мэдлэг боловсролгүй тэнэг Баттулга өөртэйгээ адил таарсан таар шуудай Хүрэлсүхтэйгээ хамт хол явахгүйдээ. Одоо Нямдоржид араараа нам тавиулна биз.

Avatar

Зочин 2019-01-10 188.62.88.27

Genko p***a ichdeggui g**** yumaa. Dalsan suvai uneegee jagsaaj baidag

Avatar

Ard 2019-01-10 103.254.120.83

Uhsen baasniih ni Erunhiilugch baih ve dee? Zugeer neg karmaanii hulgaich umhii tuvd luivarchin shuu dee! Janhuugiin ehnii abgai geh ene teneg balai avgai Monkordoos hulgailsan 14 terbumaa ochij tul!!! Ta nariin nugel chin nudeeree garah tsag tun udahgui ireh bno!!!

Avatar

Зочин 2019-01-10 139.5.217.50

Мэдээж, таарсан тах туруунууд байж таарна

Avatar

Дуламчулуун 2019-01-10 106.186.233.133

Зөв зөв

Avatar

Зочин 2019-01-10 223.104.15.126

Үзэл бодлоо чөлөөтэй илэрхийлж болно шүү дээ.

Avatar

зочин 2019-01-10 103.26.195.137

хурцын хадам эгч нь юмуу

Avatar

эбүгэн 2019-01-10 64.119.20.76

БАТЛАГА ЭНКОЛД -2 чинь олон компани-д хамтран хувьцаа эзэмшдэг юм байнашдээ. Юугаа булаацалддаг туучийнууд вэ

Avatar

Зочин 2019-01-10 78.187.120.177

За за бүр хөгийн юм болдог юм байна, гэр бүлээрээ жагсчих юмаа

Avatar

Зочин 2019-01-10 59.153.115.9

Энэ нөхөр юу бичээд байнаа.

Avatar

Зочин 2019-01-10 59.153.115.9

Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын авааль гэргий Ц.Энхтуяа оролцсон байна.

Ерөнхийлөгчийн экс М.Энхболдын эсрэг жагсаалд оролцсоноо зургаараа баталгаажуулжээ.

Avatar

Зочин 2019-01-10 59.153.115.9

Үүний өмнөх жагсаалд Ерөнхийлөгчийн зөвлөхүүд оролцож байсан юм. Тэд дундаасаа нэг хүү, хоёр охинтой

Avatar

Зочин 2019-01-10 2.132.234.199

Юу гэнэ ээ!? Ерөнхийлөгчийн зөвлөхүүд дундаасаа нэг хүү, хоёр охинтой гэнэ. Би зөвөөр ойлгосон уу?? Та нар сайн уншаад үзээрэй.

Avatar

Зочин 2019-01-10 59.153.115.9

Дундаасаа нэг хүү, хоёр охинтой зөвлөхүүд нь хэн юм болоо ??

Avatar

Дулмаа 2019-01-10 109.81.215.234

Харин тийм байна ха ха ха

Avatar

G 2019-01-10 112.72.12.8

Ene tegeed medee yu, balai site

Avatar

Зочин 2019-01-10 112.72.12.8

Ene tegeed medee yu, balai site

Avatar

хаха 2019-01-10 202.131.248.198

юундаа ичээд байгаан. хаха.

Avatar

Зочин 2019-01-10 194.230.158.64

genko gegch nudnii bulai bnaa

Avatar

Зочин 2019-01-10 66.181.177.188

тэгээд яав л гэж.Монгол даяараа энколдыг үзэн ядаж байхад.

Avatar

Зочин 2019-01-10 66.181.190.83

Чаваасдаа гэхээс өөр хэлэх үг алга

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж