Д.Дамба-Очир: Намайг оруулж ирсэнд гайхаж байна | News.MN

Д.Дамба-Очир: Намайг оруулж ирсэнд гайхаж байна

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.09-нд нийтлэгдсэн

Д.Дамба-Очир: Намайг оруулж ирсэнд гайхаж байна

Д.Дамба-Очир: Намайг оруулж ирсэнд гайхаж байна

УИХ-ын гишүүн Д.Дамба-Очир нарын дөрвөн гишүүний бүрэн эрхийг нь түдгэлзүүлэх хүсэлтийг Ерөнхий прокуророос оруулж ирсэн. Энэ асуудлаар УИХ-ын Халдашгүй байдлын байнгын хор өнөөдөр хуралдах юм. УЕП-оос ирүүлсэн бичгийн талаар УИХ-ын гишүүн Д.Дамба-Очироос тодруулллаа. Тэрбээр "Миний нэрийг Ерөнхий прокуророос түдгэлзүүлэхээр оруулж ирсэн байна. УИХ-ын гишүүд тойргийхоо иргэдээс ирүүлсэн хүсэлтийн дагуу ЖДҮХС-аас зээл хүссэн. Миний хувьд зээлийг дэмжиж өгөхийг хүссэн хүсэлт явуулсан нь үнэн. Миний дуулснаар 30 гаруй гишүүн ийм албан бичиг хийж өгсөн гэсэн. Тухайн тойргийн байгууллагуудаа дэмжсэн. Яагаад бүгд адилхан бичиг хийж өгсөн байхад миний бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх бичиг оруулж ирж байгааг үнэндээ би ойлгохгүй байна. Би АТГ-т тайлбараа хэлсэн, өгсөн. Яг одоо манай компани дээр бичиг баримт шалгаж байна гэсэн мэдээлэл ирлээ. Энэ бол улс төрийн зорилготой гэж харж байна. Би тэр компанитай ямар ч холбоогүй. Халдашгүй байдлын дэд хороо болон холбогдох байнгын хороо, чуулганы хуралдаанд нь би тайлбараа өгнө" гэв.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-09 66.181.160.127

Төрөөс дархлагдсан халдашгүй бүрэн эрхтэй хулгайч. Бид ийм л хүмүүсийг сонгочихсон байна даа.

Avatar

кккк 2019-01-09 202.9.45.28

яагаад гайхаад байгааг чинь харин гайхаж байна

Avatar

Иргэн 2019-01-09 43.228.130.169

Энэ нүдний булай гайхаад юм байхгүй.Чи хийсэн нүгэл чинь гайхмаар их шүү

Avatar

сми 2019-01-09 66.181.161.38

юун гайхах чи хулгайч,луйварчиншдээ. мэдээгуй юу.лунгийн замыг яалаа. лиценз зарах гээд одоо гуйгээд бгаа биздээ.

Avatar

сми 2019-01-09 66.181.161.38

юун гайхах чи хулгайч,луйварчиншдээ. мэдээгуй юу.лунгийн замыг яалаа. лиценз зарах гээд одоо гуйгээд бгаа биздээ.

Avatar

Ulsiin ajil gatsaana huuliin ajil gatsaana ed nar er ni hen be? 2019-01-09 43.243.161.23

erguu ats bitgii tenegteed bai chi. ochij shalguul bugd huuliin omno tegsh erhtei baih yostoi.

Avatar

bi 2019-01-09 202.179.24.204

ta nariig harahaar yag utaa unertsentei ijil baina

Avatar

bi 2019-01-09 202.179.24.204

Za chi zamiin mungu hagartlaa idee biz dee

Avatar

Зочин 2019-01-09 122.201.28.10

Дамба-Очиороо чи хэргээ наймаалцаачээ шинэ хуулиар ийм боломж байгаа ш дээ. Чадахгүй бол хариуцлага хүлээлгээд явахаас өөр яахав

Avatar

Зочин 2019-01-09 64.119.26.186

чи дандаа удлаа хуцдаг шүүдээ.

Avatar

Amar 2019-01-09 202.179.25.116

Хүрэлсүхийг дэмжиж буй гишүүдийг цөөлөх оролдлого.

Avatar

Зочин 2019-01-09 103.229.123.11

Энэ л нээрээ зув зугээр байж байсан байх даа, гайхаж байна гэх шиг, их жужиглэхнээ, энэ юмнаас хоцроно гэж байхгуй ээ

Avatar

Иргэн 2019-01-09 202.126.89.43

Лүнгийн замаас эхлээд л ЖДҮ хүртэл нэв шувт луйвар хийгээ л биздээ?! н**ш минв?! Энэ хогийг тэр Хятадад төрүүлчихгүй яасан юм?!тэгсэн бол Си жин пин буудчих л байсаншдээ?! Их гьё?!

Avatar

Зочин 2019-01-09 202.9.42.25

мэ овогттой алалцаа дамбка

Avatar

Зочин 2019-01-09 66.181.187.131

Манай компани дээр яг одоо шалгалт орж бна би ямарч хамаагүй энэ компанид гэнэ. Тхээр хамаагүй компанийг манай гдг нь яаж бгаан

Avatar

Зочин 2019-01-09 122.201.22.92

Шалгаад шоронд хийхээр Гөлөг Очир болно доо

Avatar

Зочин 2019-01-09 122.201.22.92

Там Очир байсан дараа нь Молиго Очир болсон сүүлд нь Хүчин хийж хүүхэд алсан буудлын эзэн Очир болсон доо

Avatar

Зочин 2019-01-09 188.62.88.27

Shalgaad irenguut l uls toriin shaltgaantai geh yum

Avatar

Зочин 2019-01-09 71.191.50.52

Гөлөг

Avatar

Зочин 2019-01-09 202.179.17.225

Молиго Очир одоо дөнгө Очир болох уу

Avatar

1234566 2019-01-09 49.0.137.6

Молиго Очир чин МАНАН г үүсгэн байгуулагч адавхтэй гишүүдийн 1 шүү дээ. Тэгээд бас өөртэйгээ тэмцэу байгаа бол сайн л байна. хурдан зайлж үз Төрийн сэнтий битгий бузарлаад бай.

Avatar

zochin 2019-01-09 66.181.183.74

bugd l manantai temtsegch boloh gej.bugd ijilhen manan baij

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж