"Ам.долларын өсөлтийг Монголбанкны ерөнхийлөгчөөс асуу" | News.MN

"Ам.долларын өсөлтийг Монголбанкны ерөнхийлөгчөөс асуу"

"Ам.долларын өсөлтийг Монголбанкны ерөнхийлөгчөөс асуу"

"Ам.долларын өсөлтийг Монголбанкны ерөнхийлөгчөөс асуу"

-Өнөөдөр Засгийн газрын хуралдаанаар ямар асуудлуудыг хэлэлцсэн бэ?

-Төрийн албаны тухай хууль хэрэгжиж эхэлж байгаатай холбогдуулан манай яам нийтдээ зургаан журам шинээр боловсруулж оруулж ирсэн. Тухайлбал, төрийн албан хаагчдын нөхөн олговор, тэтгэвэр, тэтгэмж, орон сууцтай холбоотой асуудлыг Төрийн албаны тухай хуулиар Засгийн газар журам гаргаж шийдвэрлэнэ гэж заасан. Үүний дагуу холбогдох журмыг боловсруулж Засгийн газрын хуралдаанаар боловсруулсан.

-Цалин тэтгэвэр хэзээнээс хэдэн хувиар нэмэгдэх үү?

-Төрийн албан хаагчдын цалинг яаж нэмэх асуудлаар ХНХ-ын сайд С.Чинзориг ирэх долоо хоногт Засгийн газрын хуралдаанаар оруулна.

-Ам.долларын ханш 2670 хүрэх гэж байна. Ам.долларын ханшийн өсөлтийг  хэрхэн сааруулах вэ?

-Монголбанкны ерөнхийлөгчөөс асуу.

Оны сүүлчээс валютын сангийн санхүүжилт дутуу орсон гэдэг нь үнэн үү?

-ОУВС Монгол Улсад олгох бүх мөнгөө цаг хугацаанд нь олгож байгаа. Дээр нь Азийн хөгжлийн банк Засгийн газартай тохирсныхоо дагуу мөн цаг хугацаандаа мөнгөө өгч байгаа. Өнгөрсөн сарын сүүлээр Солонгосын Засгийн газрын  мөнгө орж ирсэн. Харин Японы Засгийн газрын мөнгө орж ирээгүй байна. Энэ нь нисэх онгоцны буудлын гэрээтэй холбоотой. Японы талтай шинэ нисэх онгоцны буудлын менежментийг гэрээгээр хамтарч хийх ёстой. Гэрээний дагуу гарын үсэг зурагдсан байх учиртай. Энэ асуудлаар Зам тээврийн яамныхан ажиллаж байгаа.

-Ашигт малтмалын хууль батлагдаагүйгээс алт тушаагчдад ойлгомжгүй байдал бий болоод байна. Уг асуудалд Сангийн сайдын хувьд ямар тайлбар өгөх вэ?

-Алтны роялтитай холбоотой хуулийн төслийг УИХ-д өргөн барьсан. Хэрвээ батлагдвал 2.5 хувиараа, батлагдахгүй бол өмнө нь хүчин төгөлдөр байгаа 5 хувиараа явна. Алтны үнэ 1250 ам.доллар байлаа гэхэд 5 хувийг, түүнээс дээш гарсан тохиолдолд дөрвөн хувь нэмэгдэнэ.

-Та болон танай намын танхимын гишүүд УИХ-ын чуулганы хуралдаанд суухгүйгээс төрийн ажил гацаж байна. Гишүүнийхээ  хувьд чуулганд суух үүргээ  яагаад биелүүлэхгүй байна вэ?

-Намын бага хурлын шийдвэр гарсан. Энэ шийдвэрийн дагуу бид УИХ-ын чуулганы хуралдаанд оролцохгүй байгаа. Би УИХ-д нэр дэвших эрхээ Бага хурлаас авдаг. Тийм  учраас улстөрийн албан тушаалтны хувьд намын Удирдах зөвлөл, Бага хурлаас гарсан аливаа шийдвэрийг дагаж мөрдөнө. Намаасаа эрхээ авч томилогдсон хүмүүс ч намын шийдвэрийг биелүүлэх тал дээр анхаарах ёстой. Нэг талдаа бус хоёр талд хариуцлагаа хүлээх учиртай.

-Ерөнхийлөгч гишүүдийн олонхиор УИХ-ын даргыг огцруулах тухай хуулийн төслийг өргөн барьсан. Энэ хуулийн төсөл батлагдвал гацаанаас гаргана гэж харж байна уу?

-Гацааг гаргая гэж Ерөнхийлөгч хуулийн төсөл оруулж ирсэн гэж ойлгож байгаа. Засгийн газрын зүгээс ч дэмжсэн. Засгийн газрын гишүүний хувьд Засгийн газрын шийдвэртэй санал нэг байгаа.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2019-01-09 64.119.18.29

.Ваалютын ханшийг Монголбанкны Ерөнхийлөгчөө асуу гэдэг нь арьсаа хамгаалж байгаа хэрэг.Валютын ханш ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНААС ИЛҮҮ ХАМААРАРЛТАЙ.МБ-д ЦӨӨХӨН АРГА ХЭРЭГСЭЛ БИЙ. ХЭРЭВ СЭТГЭЛ ГАРГААД АЖИЛЛАВАЛ ЗГ-Т ӨРГӨН ХҮРЭЭНИЙ АРГА ХЭРЭГСЭЛ БИЙ.

Avatar

Zochin 2019-01-09 64.119.18.85

Saidiin ajliig sain hoij baigaa

Avatar

Зочин 2019-01-09 142.184.186.36

Энэ хүүрийн царайг хараарай. Үхлээ л дээ юм нь илрэх гээд

Avatar

Amjilt khusei 2019-01-09 185.236.201.71

Sangiin said shig saingiin saiddaa. Amjilt khusei

Avatar

Зочин 2019-01-09 211.206.55.63

Ih idej uusan yum n ilerchih ged shunu noir n hurehgui bga bizdee huurhii tenderchin

Avatar

Zochind 2019-01-09 185.236.201.71

Yasan, 60 terbumiin neg n uuuruu ? Ajilaa sain hiij baigaa khun harahaar hetsuu bna uu ?

Avatar

Зочин 2019-01-09 66.181.160.109

Намын бага хурлын шийдвэр гарсан. Энэ шийдвэрийн дагуу бид УИХ-ын чуулганы хуралдаанд оролцохгүй байгаа. Би УИХ-д нэр дэвших эрхээ Бага хурлаас авдаг........Ийм нам гэж байх хэрэггүй

Avatar

хүсэх юм биш 2019-01-09 112.72.11.115

улс тѳр эрүүлжчихвэл улс тѳрд байгаа хүмүүс ийм л царайтай болно

Avatar

ЭРҮҮЛ МЭНДДЭЭ АНХААР. ЦАГААСАА ЭРТ ӨТЛӨӨД ЯАЧИХААВ ??? 2019-01-09 59.153.113.93

Эрүүл мэндээ анхаар. Ямар их өтөлж байнаа энэ хүн.

Avatar

Зочин 2019-01-09 182.160.39.237

товч ба шулуун. гоёгоё.

Avatar

ЧД иргэн 2019-01-09 202.179.26.23

Энэ нөхрийн царай хөгширч унжаад нэг л бишээ. Сангийн сайд сайн юм ер дуулдаггүй. Ийм ажил хийх юун сайхан байдгийг мэдэх хүн байна уу...Мөнгө үү... өнгө үү... Эрүүл мэндийг ямар ч мөнгөөр орлуулахгуйг мань эр мэддэг болов уу... Нэг бодлын өрөвдөлтэй ч юмаа даа...

Avatar

ЧД иргэн 2019-01-09 202.179.26.23

Энэ нөхрийн царай хөгширч унжаад нэг л бишээ. Сангийн сайд сайн юм ер дуулдаггүй. Ийм ажил хийх юун сайхан байдгийг мэдэх хүн байна уу...Мөнгө үү... өнгө үү... Эрүүл мэндийг ямар ч мөнгөөр орлуулахгуйг мань эр мэддэг болов уу... Нэг бодлын өрвдөлтэй ч юмаа даа...

Avatar

Зочин 2019-01-09 112.72.12.7

Долларын ханшны асуудлыг улс төржүүлээд байвал ханш улам өсөөд байна. Мэдээж Сангийн яам арга хэмжээ авч байгаа байх. СЯ-ны гол хийх ажил бол эдийн засгийн өсөлтийг хангах гэж боддог. Энэ ажлаа сайн хийж байгаа

Avatar

Зочин 2019-01-09 131.175.41.28

Маш их хэмжээний алдагдалтай төсөв батлуулчаад ханш надад хамаагүй гэж ярьдаг ийм сангийн сайдыг бусад улсад бол шууд огцоруулсан байгаа. Энэ нээрээ тэнэг дээрээ үнэн ичих булчирхайгүй нөхөр байна

Avatar

Зочин 2019-01-09 183.177.106.34

Энд бараг сангийн яам Монгол банкаа ялгаж салгаж чадахгүй гарууд л уурлаж ажилаа мэдэхгүй нтр гэсэн байх юм. Энэ чигээрээ нөгөө 60 тирбум ардчилсан хулгайч Эрдэнэ Эрдэнбат Элбэгдорж нартаа хулихдуулж дуусахгүй шүү

Avatar

Zochin 2019-01-09 66.181.167.164

Сангийн сайд маань ажлын хэт ачаалалтай байх шиг байна царай зус тааруу харагдаж бна

Avatar

зочин 2019-01-09 66.181.187.122

Үхэж далд орж байсан муу хулгайч минь чамд хамаатай шүү

Avatar

Зочин 2019-01-09 66.181.168.8

Надад ямар хамаатай юм гээд л сууж байгаа хүн байн шүү дээ. Өөр юу ч гэхэв дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-09 202.126.89.158

Ханшийн асуудлаар ЗГ хариуцлага хүлээх ёстой шүү. Ядаж л наад хил дээрх нүүрсний гацаагаа шийдчих. Урт хугацааны шийдэо ЗГ-т бий. Монголбанк бол үнэндээ түр зуур өвчин намдаах эм өгөхөөс хэтрэхгүй. Боломж нь ч байхгүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-01-09 112.72.15.78

Ард түмний амьдралыг дээшлүүлэхэд л гол Зас гийн газар ажиллах хэрэгтэй. Буруу юмаа тэндээс асуу гэчихээд жаахан гайгүй дэвшилттэй зүйл гарахаар бид хийлээ гээд байх хэрэггүй. Өргөн хэрэглээний барааны үнийн өсөлт, бензений үнэ, ханш,, утааг хэнээс асуух уу. Сайдаа. Та бас сангуудаа мэдэхгүй гэсэн байхаа.

Avatar

Zochin 2019-01-09 202.21.96.212

Uls ornii asuudal, ediin zasgiin asuudal, songogchdiin erh ashgiin asuudal chuhal bus Namiin baga hurliin shiidver n chuhal yum biz de

Avatar

ХҮРЭЛБААТАРААС НЭГ ЗҮЙЛ АСУУЯ??? 2019-01-09 58.108.110.54

БӨХӨӨР УДИРДУУЛААД ХӨГЖСӨН УЛС ЭНЭ БӨМБӨРЦӨГИЙН ТҮҮХЭНД БАЙДАГ ЮМ БОЛОВ УУ?! АВТОБУСНЫ ЖОЛООЧООР УДИРДУУЛААД ДАМПУУРСАН ВЕНЕСУЭЛЬ ГЭХ УЛС ЛАТИН АМЕРИКТ ОРШИНО... ЦЭРГИЙН БАГА ДАРГААР УДИРДУУЛААД ОЛИГТОЙ ЯВСАН УЛС ОРЧИН ҮЕД БАЙДАГ ЮМ БОЛОВ УУ?! ТӨВ АФРИКИЙН БҮГД НАЙРАМДАХ УЛС ЦЭРГИЙН ДАРГААР УДИРДУУЛААД ДЭЛХИЙН ХАМГИЙН ЯДУУ УЛС БОЛСОНЫГ УНШИЖ БАЙЛАА!!! НҮҮДЭЛЧИН МОНГОЛЧУУД ХААШ ЯВНА ВЭ?! ХЭНЭЭР БИД УДИРДУУЛЧИВ?!

Avatar

22 2019-01-09 202.21.106.111

Сангийн сайдад ханш хамаагүй бол өсөхөөс яахав

Avatar

Иргэн 2019-01-09 202.21.127.168

Хүрэлбаатар чи Монголын ард түмний буянаар ЗХУ-д болон Австралид суралцсан. Тэгээд мөн энэ ард түмний нуруун дээр 20 гаруй жил сандайлж Их хурал, засгийн газарт тарвалзлаа. Хариуд нь энэ түмнээс хулгай хийж баяжлаа. Одоо бол тавлаад сууж байнаа. За яахав дээ нүгэл нүдээр гарна даа

Avatar

Зочин 2019-01-09 58.108.110.54

ЖДҮЧИН ЛЛАР БАЙНА ЛЭЭ ШДЭЭ, ТЭР ЦАРАЙГ НЬ ХАРДААА

Avatar

Иргэн 2019-01-09 202.126.89.31

Ханштай холбоотой асуудалд хэн бүхэн дураараа тайлбар өгч болохгүй байх аа. Эдийн засгийн өсөлт бол мэдрэгдэж эхэлсэн. Одоо харин энэ их улс төржилтээ болимоор юм. Хүрэлсүхийн Засгийн газраар ажлыг нь хийлгэсэн нь дээр

Avatar

Иргэн 2019-01-09 202.126.89.31

Ханштай холбоотой асуудалд хэн бүхэн дураараа тайлбар өгч болохгүй байх аа. Эдийн засгийн өсөлт бол мэдрэгдэж эхэлсэн. Одоо харин энэ их улс төржилтээ болимоор юм. Хүрэлсүхийн Засгийн газраар ажлыг нь хийлгэсэн нь дээр

Avatar

Зочин 2019-01-09 202.126.89.31

Ханштай холбоотой асуудалд хэн бүхэн дураараа тайлбар өгч болохгүй байх аа. Эдийн засгийн өсөлт бол мэдрэгдэж эхэлсэн. Одоо харин энэ их улс төржилтээ болимоор юм. Хүрэлсүхийн Засгийн газраар ажлыг нь хийлгэсэн нь дээр

Avatar

Иргэн 2019-01-09 183.177.106.34

Огцордог нь огцроод ажлаа өгөөд төрийн ажлыг гацаанаас гаргамаар байна. Энэ их улс төржилттэй жил байсан гэхэд 2018онд эдийн засаг гаагүй сайжирсан байна лээ. 2019 ондоо ядаж энэ өсөлтөө хадгалаад явчих хэрэгтэй байна. Сангийн яамнаас их зүйл шалтгаална.

Avatar

Зочин 2019-01-09 183.177.106.34

Огцордог нь огцроод ажлаа өгөөд төрийн ажлыг гацаанаас гаргамаар байна. Энэ их улс төржилттэй жил байсан гэхэд 2018онд эдийн засаг гаагүй сайжирсан байна лээ. 2019 ондоо ядаж энэ өсөлтөө хадгалаад явчих хэрэгтэй байна. Сангийн яамнаас их зүйл шалтгаална.

Avatar

Зочин 2019-01-09 64.119.20.162

Монголбанкны Ерөнхийлөгч, Сангийн сайд нар нь хоёр өөр улсын төрийн албан тушаалтнууд бололтой?!?!?

Avatar

Зочин 2019-01-09 183.177.106.34

Би лав Хүрэлсүхийн засгийн газар хамагүй илүү ажилж байгаа гэж бодож байга тууштай зан бид нарт дутагдаж байна

Avatar

даваа 2019-01-09 101.110.56.54

ажилгүй худлаа гар. мундаг хүн шиг дандаа яриад байдаг байсан өөрийнх нь байгаа байдал ийм л байна. ажлаа мэдэхгүй эдийн засгийн мэдлэггүй чадваргүй, худлаа үг холбож бүлтэрч ч чадна. яахаараа бүхэл бүхэл улсын сангийн сайд долларын ханшаа хаа хамаагүй хүнээс асуух ёстой юм, монгол банкны ерөнхийлөгч доллар өсгөөд байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2019-01-09 202.55.188.46

Ard Tymniig teneg gej basamjlakhaa boli hyrelsyhee. Ta heryylees bolj sylarch bna. Mongolbank dollar hevledeg bolokh oor hevlekhgyi sulryylaad bna gej bid oilgokh estoi yu?

Avatar

Irgen 2019-01-09 66.181.186.12

Ingej helseniihee tului chi ogtsor.ard tumeniig ih doromjiloj bh shiv dee muu gurvud.chamaig mongiliin turuus udahgui zailahiig chini uznee.eh ornii mini bayalgiig gadagshina zarj gadniihnii bugsiig doloodog muu lalariin durvuduu... zailaach chi...

Avatar

Зочин 2019-01-09 66.181.168.8

Hansh bol shuud tanii asuudal shd. Ter muu Byartsaihan chini harin hanshaar hiih yostoi yuma harin hiisen Ternees iluu chadalgui

Avatar

Зочин 2019-01-09 66.181.168.8

ханш яаж тогтдог Хэнээс хамааралтай мэддэггүйй Сангийн сайдтай бил их азгүй хүмүүс юмаа

Avatar

Валютын ханш 2019-01-09 202.21.116.142

Та битгий буруугаа бусдад чих\n- Засаг, эдийн засаг тогтворгүйгээс болж ГШХО нэмэгдэхгүй бол\n- ЗГазрын ХА, ХО нь гадаадын импортыг дэмжвэл.\n- ЗГазрын үйл ажиллагаа муугаас экспорт сайжрахгүй, импорт орлогдохгүй бол\n- Зохисгүй халамж нь зохисгүй хэрэглээг нэмэгдүүлвэл\n- Гааль, татварын бодлого муугаас тансаг хэрэглээний импорт нэмэгдвэл валютын ханш сулрана. Жилд 70,000-аар өсч байгаа автомашиныг дурдаж болно.

Avatar

zochin 2019-01-09 122.201.19.66

Sangiin said ni medhgui oor hen medeh ve.Ene baidlaaraa Mongol uls tsaashid yvahgui dee.

Avatar

Мөнхжав 2019-01-09 202.126.89.12

Сайн муу хэлүүлээд Сангийн яам харин гайгүй ажиллаад байгаа юм шиг санагддаг. Өрнөөс салгаж харьцангуй эдийн засаг сайжирч байна. Долларын ханшийн талаар хариуцлагагүй мэдэгдэл хийвэл маш муу үр дагавартай гэдгийг мань хашир мэдэж байгаа даа

Avatar

Иргэн 2019-01-09 202.126.89.43

Ийм тэнэг Сангийн саадтай улс хөгжих үү?! Тэтгэврийг яахыгаа хэлчээч?! Шинэ нисэх буудлаа хшиглалтад оруулж чадахгүй байгаа ИНЕГ-ын мангуунууддаа тэгээд хариуцлага тооцоочээ?! Баялагаа зардаг сангийн саад эмгэнэлтэй?! Хятад мэт улсад бол шууд буудчих байх шүү!\'

Avatar

Мягмар 2019-01-09 103.9.90.53

2018 онд Монгол улсын эдийн засаг сэргэсэн, өрийн дарамтаас гарсан нь үнэн. Төр засаг тогтвортой байх юм бол 2019 онд энэ амжилт улам ахих бололцоотой. Үр дүнд нь ард түмний амьдрал сайжирна

Avatar

Иргэн 2019-01-09 202.126.89.43

Чи юу хүртчихээд бөгсийг нь долоогоод байгаан?! Мягмараа?!

Avatar

Уншигч 2019-01-09 202.131.254.178

Улсын их хуралд ард түмнээс сонгогддог болохоос намын бага хурлаар сонгогддоггүй гээд хэлээд өгчөөөч

Avatar

Зочин 2019-01-09 203.91.116.119

МБанкны ерөнхийлөгч гэж нэг юм солигдох болоогүй юу? тэр муу худалч новш сүрхий хүний дүр эсгэчихээд зэвүүн шүү

Avatar

Зочин 2019-01-09 202.126.89.16

Чамаас асуух естой шүү

Avatar

Unshigch 2019-01-09 64.119.19.10

Erunhii saidtaigaa hamt ogtsorood ug!!!!

Avatar

Зочин 2019-01-09 188.62.88.27

Umhii durvud chine bur tsagaandaa garchee

Avatar

batka 2019-01-09 66.70.178.183

Arai ingej heleegui bailgui dee

Avatar

Зочин 2019-01-09 54.37.18.131

Энэ хүн чинь манай орны татвар төлөгчдийн мөнгийг удирдаж, зах зээлийг тогтворжуулах үүрэгтэй хүн биз дээ

Avatar

Иргэн 2019-01-09 45.77.234.187

Бүхэл бүтэн Монгол Улсын Сангийн сайд хүн байж арай ч ингэж хэлж болохгүй ээ.\nСанхүү, эдийн засгийн асуудал хариуцсан Төрийн сайд хүн шүү дээ.

Avatar

123466 2019-01-09 49.0.137.6

ЭНЭ муу "ХОТГОР ШАНАГА" чин юу хуцаад байнаа. Та нарын бодлого 1800 байсан долларыг 2670 болгосон, 1500 байсан ДТ-ийг 2600 болгосон, 5500 байсан махыг 10 000 болгосон. Тэгээд Чи Ард түмнийг ЭЗ-ийн өсөлт гарлаа гэж юу хуцаад доромулоод байгаа юм бэ. Чи бол яахав Нүүрсний уурхай 13 сая доллароор зарчихсан, одоо улсын ихэнх мөнгөнөөс 10 хувиар шанагаад сууж байгаа. Наана чин Ард түмэн хэцүүдлээ.

Avatar

Зочин 2019-01-09 139.5.219.164

Toriin !bankaaraa damjuulj hymd eh uusvertee zeeleer ard irgeddee uilchileechee olon jil ondor huutee zeelend ard irged mongonii bool bolj duuslaa sereechee saidaa zarim salbar choloot baij bolohgee heden bank nertee mongo huulegchidiin erh ashig tiim chuhaluu ezed nertee hanaj cadhaa baisan manan bolson

Avatar