Д.Жавхлан, М.Амарболд нар шүүхийн шийдвэрийг эсэргүүцэж, давж заалдахаар болжээ | News.MN

Д.Жавхлан, М.Амарболд нар шүүхийн шийдвэрийг эсэргүүцэж, давж заалдахаар болжээ

Д.Жавхлан, М.Амарболд нар шүүхийн шийдвэрийг эсэргүүцэж, давж заалдахаар болжээ

Д.Жавхлан, М.Амарболд нар шүүхийн шийдвэрийг эсэргүүцэж, давж заалдахаар болжээ

Баянзүрх дүүргийн 21 дүгээр хороонд байрлах “Очир” төв зочид буудалд 13 настай охин М-ийг хууран мэхэлж дагуулж ороод улмаар хүчээр архи уулгаж, хүчирхийлж амийг насыг нь хохироосон аймшигт хэрэг 2017 оны наймдугаар сард гарсан.

Жил гаруйн хугацаанд шийдэгдэхгүй мөрдөн байцаалтад удаа дараа буцсан энэхүү хэргийг шүүхээс өнгөрөгч 2018 оны арваннэгдүгээр сарын 23-ны өдөр шийдвэрлэсэн байдаг. Анхан шатны шүүхээс гэмт хэрэгтнүүд болох Д.Жавхлан, М.Амарболд нарт бүх насаар нь хорих ял оногдуулсан.

Тэгвэл Д.Жавхлан, М.Амарболд нар анхан шатны шүүхийн шийдвэрийг эсэргүүцэж давж заалдахаар болжээ. Энэ асуудлаар хохирогч талын өмгөөлөгч Г.Батбаяраас тодруулахад “13 настай охины амь насыг хохироосон этгээдүүдийн хэрэг давж заалдах шатны шүүхэд энэ долоо хоногт шилжих байх. Илтгэгч шүүгч шүүх хурал хэзээ хуралдахыг товлоно. Цагаан сарын өмнө эсвэл хойно шүүх хурал болох байх” гэв. Мөн талийгаач охины аав Т.Лхагвасүрэн анхан шатны шүүх хурлын дараа бие нь муудаж СЭМҮТ-д эмчилгээ хийлгэж байгаад гарсан аж.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
55
БурууБуруу
10
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-07 66.181.160.161

Давж заалдах хурлын шийдвэр дээр нь насаар нь хориод бүүр өршөөлийн хуулинд хамрагдахыг нь хоричихоосой билээ

Avatar

Ууртай Монгол 2019-01-07 66.181.161.111

Давж заалдана гэнэ шүү 2 чөтгөрийг үйлийг нь зүгээр л эдлүүлээд өгөөчээ

Avatar

Алдар 2019-01-07 66.181.160.18

Цаазын ял байхгүйд баярла толгой нь олгой болсон сүгнүүдээ. Юун давж заалдах.багадаад байна уу.. Засаад тайган болгоод бүх насаар нь хорь.

Avatar

lolo 2019-01-07 202.179.26.12

yasn gj dawj zaalddin ugaasa xergee oorsdoo xvleesn bzde oorsdiinxn 2xoliig salgawal taarna

Avatar

You 2019-01-07 103.26.194.161

Tsaatsluulah no dutaj dee uu posdakuud

Avatar

ЭХ ХҮН 2019-01-07 66.181.161.95

СОЛИОРОЙДОО БГААРАЙ...ХОХИРОГЧ ОХИНД ДАВЖ ЗААЛДАХ БОЛОМЖ ОЛГОСОН ЮМ УУ ЭНЭ 2 ...ХҮНД БОЛОМЖ ОЛГОЖ ҮЗЭЭГҮЙ НОВШНУУДАД ХҮН ШИГ ХАРЬЦАХ ХЭРЭГ БХГҮЙ ЗОВЛОНГОО ҮҮРЭХ ГЭЖ ХЭРЭГ ХИЙДЭГ Ш ДЭЭ ҮҮРЭХ ЮМАА ҮҮРЭГ

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.179.25.146

Шоронгоос мултарч чадлаа гэхэд монголын ард түмэн та 2г амьд явуулах ууу

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.21.106.117

ichdgui hoyr seguud amid uhdeluud ee dee orkuudiigee

Avatar

Zochin 2019-01-07 103.229.122.71

Teneg hvvrvvd vheech

Avatar

novshnuud 2019-01-07 64.119.26.110

Naad muu hoyor pizdag alchikh yumsan.

Avatar

2 зэвүүн царайт а******н 2019-01-07 66.181.178.21

Наад хоёр зэвүүн царайт алуурчинаа бушуухан нүднээс далд оруулаач.

Avatar

Lion 2019-01-07 64.119.19.168

Yaag ingeed gemt xeregtnvvdiig tsarai zvstei ni taviad bx yostoi shvv!!!!!Nvvriig daraad bx xereggvi.Xvmvvs xaraad nvdleed avag.13 nastai oxiniig xvchindej alsan gesen yumnuud bas doojoogvi tsaraitai garuud bna bna doo.Manyak garuud yum shig bna.Setgetsiin gemteltei ovchtei medrel garuud bx.13 nastai oxin xaraad boov ni bas bosdog ain.!!!!!Yaav ch ervvl bish yumnuud bna daa.

Avatar

Зочин 2019-01-07 27.123.214.2

Tsarai zusiig ni sain togtoogood awaa.

Avatar

Зочин 2019-01-07 64.119.22.134

Та нар давж заалдана гэв үү. Нийгмийн шаар шавхруунууд байх ёстой газраа л байцгаа.

Avatar

гармаа 2019-01-07 66.181.176.72

хамаатнууд нь УИХ болон шүүхд таш том алба хашдаг гэсэн ямарч шийтгэл авахгүй нь тодорхой болсон байна

Avatar