АН: УИХ-ын ээлжит бус сонгуулийг яаралтай зарлан явуулъя | News.MN

АН: УИХ-ын ээлжит бус сонгуулийг яаралтай зарлан явуулъя

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.07-нд нийтлэгдсэн

АН: УИХ-ын ээлжит бус сонгуулийг яаралтай зарлан явуулъя

Ардчилсан намын Удирдлагын зөвлөл өнгөрсөн бямба гаригт /2019.1.5/ хуралдаж, УИХ, Засгийн газар, НИТХ-д үүсээд байгаа нөхцөл байдалтай холбоотойгоор "Улс төрийн шийдвэр" гаргажээ. Энэ талаар Ардчилсан намын удирдлагууд танилцуулж байна.

Тэд энэ талаар хэлэхдээ "2016 оны ээлжит сонгуулиар УИХ-д 65 суудал авч дийлэнх олонхыг бүрдүүлсэн МАН өнгөрсөн гурван жилийн хугацаанд амлалт болон мөрийн хөтөлбөрөө ор тас умартаж, төр удирдах чадваргүй болохоо хангалттай харууллаа. Төрийн бүхий л шатны албан тушаалыг 60 тэрбумын гэх сүлжээгээр арилжаалж, ЖДҮ сан гэх мэт иргэдэд шууд очих ёстой боломжийг хулгайлан зохион байгуулалттай гэмт хэрэг үйлдсэн МАН-ын бизнес улс төрийн бүлэглэлийн зөрчилдөөн нь Монгол төрийг бүрэн мухардалд орууллаа" гэлээ.

Мөн төрийн бүхий л шатанд эрх баригчдын талцал хуваагдал нүүрлэж, УИХ нь гишүүн дутуу, Засгийн газар нь бүрэлдэхүүн дутуу, нийслэл нь удирдлагагүй, 21 аймгийн ИТХ нь хуваагдмал байдалд орлоо. АН нь үүссэн нөхцөл байдалд дүгнэлт хийн, мухардлаас гарах гарцыг УИХ-ын ээлжит бус сонгууль яаралтай зарлан явуулж, нийт ард түмнээр эрх баригчдын үйл ажиллагааг зайлшгүй дүгнүүлэх шаардлагатай гэж үзэж байна гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Haha 2019-01-07 202.55.191.130

Hulgaichuud ehneesee aigaad eheljee. Namnaad ug!

Avatar

Зочин 2019-01-07 103.26.194.27

Za bitgii h*****d bai, ta nar ter eebee, enkhbold 2 oo khamgaalakh gej bukhel buten ulsiin ikh khurwliig taraana gej yuu bsiin. AN aa Mongoloos mini zailaad ug!!!

Avatar

ГОТОВ 2019-01-07 66.181.182.225

АН НАМЫНХАН ЭРДЭНЭТИЙН 49 ийг ХУВААХААР ЯАРААД БАЙНА УУ М. ЭНХБОЛД ХАМГААЛААД СУУГААД БАЙГАА ЮМ ШИГ САНАГДААД БАЙНА ЭНЭ БОЛ МАШ АЙМШИГТАЙ ДЭЭРЭМ

Avatar

Зочин 2019-01-07 64.119.19.244

Тэртээ үед АИХ, УТ-ийн Товчоог тарааж болсон юм, одоо УИХ-ыг тараачихаж болох байлгүй дээ ээн.?!! Ямар нийгэмд амьдарцгаагаад байгаа билээ дээ бид

Avatar

Шүүмжлэгч 2019-01-07 202.21.106.120

МОНГОЛ АРДЫН НАМ МОНГОЛ ТӨРИЙГ БҮРЭН ДАМПУУРУУЛЖ БАЙНА. ГАЙХАЛТАЙ, ЗҮҮДЭНД Ч ОРОМГҮЙ ЯВДАЛ.

Avatar

Зочин 2019-01-07 139.5.217.50

Зөв шаардлага байна. МАН-д өндөр боловсрол, ёс суртахуунтай боловсон хүчин хангалттай атал энэ удаа УИХ-д өрсөлдөх хүнээ зөв сонгож чадаагүйгээс Засгийн газар нь өөрсдийн булайг дарахын тулд төрийн ажлыг гацааж байна. Гэхдээ 2012-16 оны их луйвраас болж, улсыг дампууруулж, Монголыг сүйрлийн ирмэгт авчирсан АН том дуугарах болоогүй. Та нар Засагт гарах бүрдээ улсын сан хөмрөг рүү янз бүрийн нэр хаяг зүүж, уулгалан дайрч сөгдүүлдэг хууч өвчтэй. Тэр олон их наядын өрийг дарчихаад унгас алд.

Avatar

599 2019-01-07 66.181.160.51

ардчилсан нам олонхи болж төр бариагүй шүү дээ 1996-2000 онд эвсэл 2012-2016 онд мөн эвсэл байсан МАН ДАНГААРАА ОЛОН ЖИЛ БАРИЛАА ШҮҮ ДЭЭ одоо яаж байна зориуд халамжийн бодлого нэрээр иргэдийг хуурч өөрсдөө баяжиж байгаа биз. ОДООГИЙН ИХ ХУРЛЫГ ТАРААХ ЖАГСААЛЫГ АРДЧИЛСАН НАМ УДИРДАН СӨРӨГ ХҮЧНИЙ ХЯНАЛТАЙ ХЭРЭГЖҮҮЛЭЭ

Avatar

Зочин 2019-01-07 64.119.16.146

AAN tegeed AN yalaad Erdene shanzav eyronkhii said boloh bolj bn uu. Yasan ichdeggui NAM ve. Ardchilsan gedeg neree soliod tsaashaa biye biyeniigee uuchlaad yawaarai . Bidend iiim AN hereggui Magnai gedeg urvagch hereggui… Batzandangaa demjdeggui Mahan tolgoi magnaigaar yah ch bilee. Erdenebat gedeg e****z khujaa ch hereggui. Elbegdorjiin dvv deegvvr tolgoilson MAL hereggui. YER ni AN hereggui boljee

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.179.31.25

Та нар өөрсдөө сонгуулийн зардлаа гаргах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.179.25.228

АН-ыг самарсан гээд МАН хуцаад байсан өөрсдөө утгаар нь самарч байх шив. Бүүр нэг шоронгийн хулгайч санаатай МАН гэж. Өөрсдөө юу ч хийхгүй, бусдыг хийлгэхгүй хардаж сэрдэж элдэвээр гүтгэж доромжилно ганц чаддаг юм нь тэр.

Avatar

Bold o 2019-01-07 223.62.163.7

Zov oo zov huraldaj chadahgui bgaa ih hurliig taraah ni zov garst

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.179.25.228

Одоо тэгэхээс яахав дээ. Энэ их хурал ажлаа хийж чадахгүй байна. Цаашид ч хийхгүй шинжтэй. Одоо бүр намын дотоод зодоон нь их хурлын тухай хуулийг өөрчлөхөд хүргэж байна. Өөрөөр хэлбэл МАн төрийг самраад эхэллээ.

Avatar

Халх 2019-01-07 202.21.106.162

УИХыг тараах нь маш зөв. Гэвч тарааж дахин сонгууль явуулах хуулийн арга замнь хаа байна. Хэн т, яаж тарааж ,ямар шийдвэрээг дахин сонгууль явуулах вэ??

Avatar

Ламжав гуай нь 2019-01-07 202.21.106.120

УИХ-ыг тараах нь зөв. 1990 онд УИХ байхгүй л байсан.Ардын Их хурал зарлаад Үндсэн хуулиа баталж болж л байсан. Одоо Ардын их хурлыг зарлан хуралдуулж Үндсэн хуулийн өөрчлөлтөө хийж байгаад дараа нь сонгуулиа явуулсан нь дээрээ. Тэгэхгүй бол ахиад л төрийг самрагчид сонгогдоод гараад ирнэ. Үндсэн хуулийг өөрчлөлгүйгээр сонгууль явуулж тоглоцгоох хэрэггүй ээ. Одоогийн УИХ хурал маш яаралтай тарах хэрэгтэй. Тарахгүй бол хөөж тараая аа. Одоо эднээр юу ч хийлгэхийг хүсэхгүй байна. хийж чадах ч үгүй.

Avatar

Ламжав гуай нь 2019-01-07 202.21.106.120

Хуучин УЛС ТӨРИЙН ТОВЧООГ ХӨӨГӨӨД буулгаж байсан шиг УИХ-ыг хөөгөөд тараах хэрэгтэй. Хууль мууль гэж чалчаад хэрэггүй. Хуулийг хэн хэрэгжүүлж байгаа юм.Энэ улс төрчид л лав хууль хэрэгжүүлж байгаа нь харагдахгүй байгаа биз дээ. Биднийхээ хүзүүн дээр зайдлахын тулд л хууль ярьцгаадаг юм. Эд ӨӨРСӨДДӨӨ зориулж Сан байгуулж баталж байгаад тэр рүү төсвөөс мөнгө хуваарилж хийж байгаад ӨӨРСДӨӨ ХУВААГААД цохидог. Төрөө төвхнүүлэх Улсаа засан тохинуулах Ардын хөдөлгөөнд ямарч хууль саад болох ёсгүй.

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.21.115.82

АН улс орноо дампууруулж, 2016 оны сонгуульд ялагдсанаа мартсан уу? Албан тушаал, эрх мэдэлд шунасан С.Эрдэнэ гэгч чи хэн бэ? Хол очиж х**!

Avatar

зочин 2019-01-07 202.9.42.153

Залгуулаад сэхээ өгөлгүй сүрт жагсаал зохион байгуулах хэрэгтэй ..

Avatar

архичин ардчилагч 2019-01-07 49.0.147.37

харагдаач ардчилагч нарийг хэн дагах юм

Avatar

Зочин 2019-01-07 103.26.195.137

ѳѳрсдѳѳ л тараад явчихаач дээ та нарын хэрэг байгаа биш од болох хүслэнтэй баасанхүү гэж найз чинь байна тэгэ

Avatar

Гахай Эрдэнийн шивэгчин Одонтуяа 2019-01-07 202.179.25.128

ЭРДЭНЭ ЭРДЭНЭБАТ НАРАНТУЯА НАР ЭНХБОЛДОО ДЭМЖЭЭД УРАГШАА!

Avatar

Suhee 2019-01-07 124.35.219.129

Zov baih

Avatar

зочин 2019-01-07 192.82.65.120

Бараг л зөв гарц нь энэ дээ.

Avatar

Erka 2019-01-07 66.181.178.177

Darvaan melhii

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.21.106.152

Ард түмэн тэмцлээ зөв явуулах хэрэгтэй. Ганц хүнийг огцруулах биш УИХ-ыг тартал тэмцэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-01-07 66.181.183.117

Togloom tootoi n deer. Ene turuus buur zalhaj baina

Avatar

Зочин 2019-01-07 66.181.183.117

ZUV!!!!!!!!

Avatar

Zochin 2019-01-07 202.21.105.186

MANANG khadgalakh etssiin naidvar gej uuniig kharj bna uu, gorodov oo

Avatar

Зочин 2019-01-07 149.167.33.143

ХА ХА ХЭЗЭЭ Ч БИЕЛЭГДЭХГҮЙ МАРЗАН ШААРДЛАГА ТАВЬЖ ОЛНЫГ САТААРУУЛЖ МАНАНГИЙНХАН МИ ОВОГТ АЛБАН ТУШААЛЫН ХЭНЭЭТНЭЭ ХАМГААЛНА ГЭЖ МАНЫ САЛБАР АНЫ ЭТГЭЭДҮҮД ТООЦООЛЖДЭЭ ЯДРУУХАН АМЬТАС БАЙНА ДАА

Avatar

Ard 2019-01-07 174.215.45.234

Ehleed Erdene, Erdenebat, Amarjargal metiin ard tumniihee esreg uzeltei manangiin heden nuhduu uursduu zailuulchaad daraa ni uls ornii heregt ormoor baigaa yuml daa

Avatar

333 2019-01-07 66.181.160.14

ЭРДЭНЭ ОДОО Л ЗӨВ ДУУГАРЧ БАЙНА.

Avatar

333 2019-01-07 66.181.160.14

ЭРДЭНЭ ОДООГАРЧ БАЙНА, ЭНЭ ДАМПУУРСАН ИХ ХУРЛЫГ ЯАРАЛТАЙ ТАРААЖ8 ЭЭЛЖТИ БУС СОНГУУЛИЙГ 6-Р САРД ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ6 УЛС ЭХ ОРНОО АВАРЪЯ,

Avatar

АН-ЫН АН-уусууд !!! 2019-01-07 202.126.89.174

МИЕЭГИЙН ГАР , ХӨЛ АН- ЫНХАН ӨӨРСДИЙГӨӨ ХИЧЭЭСЭН ЧИНЬ ДЭЭР БАЙХ ШҮҮ !!! ЛУ БОЛД , БАТЗАНДАН ХОЁРООС ӨӨР ХҮН ТА НАР ДОТОР ДААНЧ АЛГА !!!

Avatar

Zochin 2019-01-07 139.5.218.180

AN MAN ali ch yalgaagui ulsaa idsen hulgaichid sh de uls toriin zaluu shine huchin gargah heregtei

Avatar

Зочин 2019-01-07 139.5.217.70

Ганц ЖДҮ бишээ өөр 27 сангийн гурван мянган тэрбум буюу ГУРВАН их наядаар хоёр гурван гэр бүл тоглож байгааг дуугарчээ. Хулгайч нарыг хамгаалаад байна энэ АН чинь….Одоо та нар баригдсан моданаас гарсан та нар 461 ангид байх ёстой шүү.

Avatar

Зочин 2019-01-07 188.62.88.27

Mash zuv. Ene pizdanii ih hural tarah yostoi. Ard tumen zalhaj bna

Avatar

иргэн 2019-01-07 202.179.26.97

элдэв Хууль санаачилна энэ тэр гэж Сүржигнээд хэрэггүй АН-ынхан танай Нам МАН-аас ялгагдаад байх юм байхгүй яг л адилхан Мафижсан Олигархижсан Нам шүү дээ хэрвээ дахин Сонгууль явуулдаг юмаа гэхэд АН- бУДАА

Avatar

MGL 2019-01-07 119.40.103.82

Та нар зүгээр зайл та нар юу хийж гийгүүлсийн АН ч тэр МАН ч тэр аль нь хэрэггүй

Avatar

ОДОД 2019-01-07 66.181.180.33

ЖДҮГ ТА НАР ЯАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ. ЖДҮ БОЛ МАНАЙ БЭЭЖИН ЗАЛУУСЫН ГЭРЭЛТ ИРЭЭДҮЙ.
ҮХЭР МОНГОЛЧУУД ЗАЙЛЦА. ЖДҮ МАНДТУГАЙ
АРДЫН ЗАСАГ МАНДТУГАЙ

Avatar

Зочин 2019-01-07 66.181.176.158

Маш зөв

Avatar

Зочин 2019-01-07 66.181.160.20

Ард түмнээ нам хуурсан энэ удаагийн УИХ-ыг тараах нь зөв. Хал үзэж халуун чулуу долоосон ард түмэн зөв сонголт хийх боломжтой.

Avatar

zochin 2019-01-07 202.126.89.157

ta nar odoo bolieo oorsdoo yu ch hiij chaddaggvi bj hvnii aldaag yamar ih olj hardag iyum be shal hudlaa garuud ta naraas sain hvmvvs mgl
d zondoo bnaa

Avatar

ЭХЛЭЭД 3 МАНГАСЫГ ЗАЙЛУУЛЬЯ... 2019-01-07 175.38.95.65

750 ТЭРБУМ ЖЮДОЧ, 200 ТЭРБУМЫН ЖДҮЧИН ТОПОР, 60 ТЭРБУМЫН МЭЛГЭР БҮГД ЗАЙЛААСАЙ!!! МАНАН МАХН ТАЙГАА ЗАЙЛААСАЙ…

Avatar

Иргэн 2019-01-07 139.5.217.144

Энэ бол зөвөө?!

Avatar

Зочин 2019-01-07 103.229.120.151

УЛС ТӨРИЙН АМУУД НЭРТЭЙ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАГЧ БҮЛЭГЛЭЛҮҮДИЙГ ТӨРИЙН ХЯНАЛТТАЙ БОЛГОХГҮЙ БОЛ ,,ТӨР УЛСААР МИНЬ ТОГЛОЖ ТАРААЖ БУТЛАЖ ,ДУУСГААД МӨД ЭХ ОРОНГҮЙ БОЛГОХ НЬ БАЙНА ШҮҮ._

Avatar

Mgl 2019-01-07 202.9.45.196

MAHAH mafi elbegtengvvdiin daalgabar arga zali Mexend ard tvmen orj bolxgvi!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-01-07 103.229.120.151

Ардын их хурлыг хуралдуулж ,,,ҮНДСЭН ХУУЛИА ШИНЭЧЛЭХ ажлаа эхлүүлж ИХ ХУРАЛ НЭРТЭЙ 76 ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧДИЙГ цөөлье,,ҮНДСЭН ХУУЛИЙГ ШИНЭЧЛЭХ АЖЛЫН АЛБА БАЙГУУЛЖ ,,АЙМАГ СУМ-ДҮҮРЭГ ХОРООДООС ардын их хурлын төлөөлөгчдийг шалгаруулан ирүүлж ҮНДСЭН ХУУЛИА засч ШНЭЧЛЭХ ЦАГ БОЛЖЭЭ,,,

Avatar

иргэн 2019-01-07 66.181.167.54

АН тууштай тэмцэл хийхгүй бол яриад л суугаад байвал Хүрэлсүх цаг хожоод л жинхэнэ хуульгүй тоглолт хийгээд түүний багийн 40 УИХ-н гишүүд нь өөрсдийнхөө луйвар булхайг нам дараад л суугаад байна.Танай намын 4 нөхөр байгаа биздээ 40 гишүүн дотор.Нарантуяа Пүрэвдорж 2 дарга болонгуутаа л УИХ-г бойкотлоодп эхлэсэн.Энэ шударга зүйл мөн үү.Болд Батзандан угаасаа урвагч нөхөр.Ан-н 9 ядахнаа шударга байдаа төрийн ажлаа хийдээ.

Avatar

Нам 2019-01-07 202.179.27.79

Чонын амнаас барын аманд орно доо АН ын лидер гэх хүмүүс бол мэрэгжилийн соёлтой боловсон хулгайч нар болсон шү дэ

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.21.106.170

Уул нь ерөнхийлөгч хуулинд нэмэлт оруулж ирэхийн оронд УИХ-ыг тараах санал гаргах байсан . ИХ хурлын гишүүдийн толгойг илээд л
,аясаар нь хууль зөрчөөд байх ямар хэрэг байна даа ерөнхийлөгчөө.

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.21.106.170

Уул нь ерөнхийлөгч хуулинд нэмэлт оруулж ирэхийн оронд УИХ-ыг тараах санал гаргах байсан . ИХ хурлын гишүүдийн толгойг илээд л
,аясаар нь хууль зөрчөөд байх ямар хэрэг байна даа ерөнхийлөгчөө.

Avatar

Зочин 2019-01-07 103.212.119.125

БАХ МЭЛХИЙ С.ЭРДЭНЭ бол жинхэнэ МИЕЭГИЙН УГШИЛТАЙ МАНАН БУЛЭГЛЭЛТЭЙ НЯГТ СУЛБЭЭТЭЙ хулгайч тул энэнээс эхлээд яаралтай соль

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.9.45.196

Darbaan magnai olon ylsiin e/z giin alyyrchdas tsalinjigch yrbagch,front arslan manan d sharbaach

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.131.245.243

Эрдэнэ ван жүжиглэж байна.

Avatar

Зочин 2019-01-07 103.111.68.3

БӨӨН ЖҮЖИГ, МАНАН-ГАА АВРАХ СҮҮЛИЙН НАЙДВАР УУ???

Avatar

Mash zov 2019-01-07 43.243.161.23

Mash zov oor arga bhgui. Ard tumen Miye, Hurelsuh hoyoriig heniig ni ch husehgui bna. Utaa, benzin, dollar, ard tumnii amidral geed utgaa aldlaa. Lalaruudiig bugdiig ni hurdan ogtsruul.

Avatar

ZOCNIN 2019-01-07 69.76.229.35

ERDENEE BITGII DALIMDUULJ MANANGAA AVJ ULDEH NUH SUV HAIGAAD BAI M,ENHBOLDOO AVJ ULDEH BODOL BITGII h*****d BAI HULEEGEED DARAA NI CNAMAI CN HOONO SHORONGOO HULEEGEED SUUJ BAI M,ENHBOD z**l MANAN ZAILNA

Avatar

Зочин 2019-01-07 66.181.190.180

Ан зөв дүгнэлт өгсөн бна.нэг хүн огцорсноор асуудал шийдэгдэхгүй.хамгийн гол нь огцруулах гэж байгаа хүмүүс нь хамт өчнөөн жил нэг хөнжилд явчихаад хүртсэн бялуундаа цадахгүй болохоор ийм авир гаргаж бгаа нь МАН бүгд адилыг нотолж бн

Avatar

ddd 2019-01-07 49.0.140.68

Mash zuv. 2016 ond uneheer elgiin egliin humus garsan. idej uusan. JDU-dse, Odoo yaraltai UIH-iig taraaj .. shudargaa, ner tsever humuuse turd gargaya.

Avatar

АН та нар гараад сайн болох уу ??? 2019-01-07 59.153.113.93

Хол очиж х**. Та нарт итгэхгүй

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.131.228.66

ЖДҮ-г эсэргүүцэж байгаа бол өөрсөддөө бас хариуцлага тооц. Наранхүү гишүүнийг АН нэр дээрээс сонгуульд нэр дэвших эрхийг нь хас.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж