МАН-ын алд зөрүү | News.MN

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.07-нд нийтлэгдсэн

МАН-ын алд зөрүү

Монгол ардын нам засгийн эрхийг бариад гурав дахь жил рүүгээ орж байна. УИХ-д үнэмлэхүй олонх болсон МАН уг нь олон зүйл хийхээ мөрийн хөтөлбөртөө тусгасан байлаа. Гурван жилийн өмнө, УИХ-ын 2016 оны сонгуулиар МАН сонгогчдод юу амлан гарсныг эргэн сануулъя.

  • Иргэдээ ядуурлаас аварна
  • Эдийн засгаа хямралаас гаргана
  • Эх орноо өрнөөс салгана
  • Эдийн засгийн хямралын өртгийг иргэдээр төлүүлэхгүй
  • Төрийн дампуурлыг засна
  • Цалин тэтгэврийг нэмэгдүүлнэ
  • Арилжааны зээлийн хүүг бууруулна
  • Аймаг бүрт үйлдвэр байгуулна
  • Татвар нэмэхгүй
  • Дүүрэг бүрт цэцэрлэгт хүрээлэн, хиймэл нуур байгуулна
  • ЖДҮ болон бичил зээлийн хүртээмжийг нэмэгдүүлнэ.

Тэд ингэж амлаж байжээ.  Тэдний энэ бүх амлалтад иргэд ирэх онд дүн тавина. Харин өнөөгийн МАН-ынхан юу хийв. УИХ-д үнэмлэхүй олонх болсон МАН-ын гурван жилд Монголд болсон үйл явдлыг товчхон хүргэе.

  • Жаран тэрбумаар хоёр хуваагдав
  • ОУВС-гийн хөтөлбөрт хамрагдаж, татваруудыг нэмэв
  • Хүүхдийн мөнгийг танав
  • Засгаа онхолдуулав
  • ЖДҮ-ийн зээлийг хувааж хүртэв.
  • Төрийн яаманд хүн амины хэрэг гарав
  • Байнгын парламентын үйл ажиллагааг гацаав
  • Засаглалын хямралд Монгол оров
  • Хөрөнгө оруулалт дүрвэв
  • Төгрөгийн ханш унаж, мах, шатахууны үнэ өсөв. Засаглалын хямралын өртөг иргэдийн нуруун дээр буув
  • Ажлын байр нэмэгдсэнгүй, бүтээн байгуулалт өрнөсөнгүй
  • Ипотекийн зээлт олголт зогсов.

Товчхондоо, МАН засгийн эрхэнд гарахаас өмнөх амлалт ба гарсны дараах үйл явдлыг харахад тэд сонгогчдын чихэнд дээр цэцэг ургуулаад зогсохгүй шилний цаанаас чихэр долоолгосон шигээ сандал суудлын хэрүүл хийж сууна.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-01-07 64.119.19.244

Баатарлаг өвөг дээдсийн минь цусаан юүлж ясаан ивж байгуулсан Тусгаар тогтнол минь үгүй болж, хэдэн хятад хамаг юманд минь эзэн сууж, идэх махыг минь хүртэл үнийг нь мэдэж шийддэг болов. Одоо Монгол УИХ-д хэн хэн сонгогдож гарахыг, бүр Төрийн 3 өндөрлөгт хэн байхыг шийдээд байх шиг

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.126.89.112

Зөв юм бичсэн хүнийг та яагаад ад үзээд байгаа юм. Шудрага нтр гээд байдаг алиа гарууд яасан. Үнэн зөвийг ялгах больцон оркууд юмаа

Avatar

Зочин 2019-01-07 59.153.114.95

МАН-АН -2 ёстой *л н том хулгай ч вэ?? гэвэл АН том,МАН жижиг юм байна.! 2020 онд МАХН арай бодлоготой нам тул Н.Энхбаярыг сонгож шийдвэртэй арга хэмжээ авах хэрэгтэй. МАН-г энэ удаа сонгохдоо АН-н том хулгай дээрэмийг арилгаж арга хэмжээ авна гэж бодож сонгосон чини ерөөсөө юм үзээгүй жижиг хулгайч ЖДҮ-чдыг төрүүлж гаргаад ямарч ялгаагүй болох н батлагдлаа.!!! Харин олон урвагч нартай ёстой найдваргүй нам байна.!! Яг Хүрэлсүхдээ таарсан ойворгон хүмүүсээр дүүрсэн нам байна!!

Avatar

Зочин 2019-01-07 119.40.98.162

АН-ын том хулгайг шалгаад л байгаа, буруу зүйл олдохгүй байгаа юм болов уу даа

Avatar

Ц 2019-01-07 46.87.102.152

Ард тумэн гэдэг зугээр нохойд барьдаг мод л гэсэн уг шуу дээ, одоо 2 том булэглэл зодолдож байна, аль нэг нь шудрага гэсэн ойлголт байхгуй нэг еэвэнгийн 2 тал гэсэн уг.

Avatar

хуцагч 2019-01-07 132.205.229.160

Миеэ-г буухаар иймэрхүү сайтуудыг жаахан зохицуулмаар юмаа уг нь их дажгүй байсан чинь одоо ч ёстой н**ш болжээ ёстой

Avatar

андууд 2019-01-07 139.5.219.52

Миеэ г буунгуут Энэ муу сайтны эзэн элдвийн новшийн мэдээлэл тараадаг нөхрийг шууд шоронд насаар нь явуулаарай

Avatar

zocnin 2019-01-07 69.76.229.35

MANAN USTAJ BAIVAL MONGOL DEESHEE OODROG HOGJLIIN ZAMD ORNO ODOO HAMGIIN GOL NI MANAN USTGA ZAILUUL MANAN USTAJ ENE MUUHAI M,ENHBOLD ZAILAAD OGVOL MUUSAIN MANANGIIN TOODGORUUD ERDENE ,ERDENEBAT LHUNDEEJANTSAN HOMTOIBYR GEED TOODGORUUD TSUNH BARIGCN BAASANHUU BUGD NURAN UNANAAA

Avatar

HH 2019-01-07 66.181.178.179

АН-ыг хүлээж байна, 2020 он. МАН монголыг дуусгалаа, амжиж тэднээс салгая

Avatar

ман ялна 2019-01-07 139.5.216.203

2020 онд МАН 100% ялна. ЖДҮ-ийн дэмжих Сангаас мөнгө хуссан ч байсан яадаг юм бэ. Чадаж байгаа юмыг та нар шиг оркууд барахгүй за. Тэнгэрлиг баян явах ёстой дээдсүүд нь хувааж иддэг нь жам. МАН ялсаар ч байх болно. Тэнэг Монголчууд Солонгостоо очиж боолоо хийцгээ. Манай МАН мандтугай

Avatar

Зөв дүгнэлт 2019-01-07 24.8.194.87

Зөв дүгнэлт болжээ. 👍 Би иргэн хүний хувьд Хүрэлсүхэд итгэж байгаа. Надад АН МАН МАНАН алин байх нь чухал биш. Монгол Улс хөгжөөд иргэдийн орлоно дээшлээд амьдрал сайжирсан байх ёстой. Хүрэлсүх намаа цэвэрлээд ажлаа эрчимжүүлээд амаараа биш ажлаар харуулаад сахилга хариуцлагыг эрс сайжруулаад явбал үлдсэн 2 жил бага хугацаа биш. Хоорондоо алалцаад бүтэн жил боллоо доо. Ер нь манай 2 том намууд сонгодог намын дүрмээ мэдэхгүй баахан хээл хахуул мөнгө цохих сонирхолтой улсуудын бүлэглэл болсон.

Avatar

Chjc 2019-01-07 49.0.147.33

Sumyabazar s** chi ymar nowsho niicleliin zasag darga bolgon geed bga ym be amarsaihan zasag darga bolgoson ni deer

Avatar

Зочин 2019-01-07 103.26.195.137

ха ха ха ганцаараа иддсэн юу гэдэг билээ дээ

Avatar

зочин 2019-01-07 202.9.42.153

Би л лав АН ын үед ямарч байсан ажилтай , орлоготой , юм худалдаж авах тэнхээтэй байлаа . Одоо ч бүр тартагтаа туллаа … 20 оныг тэсэн ядан хүлээж байна да .

Avatar

Уншигч 2019-01-07 150.129.140.122

МАН-д арл би итгэхээ болилоо, АН нь арай дээр л дээ. Бүтээн байгуулалт хийнэ, арай ч ингэж
Ман шиг байгаагүй.

Avatar

Bold 2019-01-07 43.242.243.205

Ayg uneniig ni bichsen bna shuu 2020 ond l ankhaarakh kheregtei shuu ard tumen minee

Avatar

зочин 2019-01-07 150.129.140.3

Сонгогдохын тулд амлаж болно. Биелүүлэх албагүй. Худлаа ярьдаг хүн л байгаа биз, Хохь чинь.

Avatar

Зочин 2019-01-07 150.129.140.138

Амлалтаа сүүлээс нь эхлээд биелүүлээд байгаа бус уу. ЖДҮ-г бол хийх шиг л хийсэн.

Avatar

Зочин 2019-01-07 112.72.11.116

Ингэж хуумгай дүгнэхгүй шүү. Намын дотоод асуудал тусдаа. Ямар ч байсан ардчилсан засгийн сүйрүүлсэн ормон дээр Эрдэнэбатын засаг гялалзтал ажиллаж улсаа дампуурлаас аварсан нь баримт юм. Энэ бол түүхэн үйл явдал. Харин энэ олсон амжилтанд нь шүлсээ гоожуулсан Хүүк тэргүүтэй ломбардчид улсаа ч, намаа ч сүйрүүлэхээр эргэлтгүй шийджээ.

Avatar

Зочин 2019-01-07 100.36.139.193

Санал нэг байна.

Avatar

Amar 2019-01-07 202.179.25.180

Элбэгдоржийн энэ сайт одоо болио.Элбэгшунал шигээ иргэдийнхээ нүүрйг харах эрхгүй болвол яана.Айн.

Avatar

Мягмар 2019-01-07 64.119.25.171

Намыг хүмүүс байгуулдаг байх. Тиймээс хүний бодол ямар байна бэ. Бид итгээд сонгосон. Болохгүй бол бид нам байгуулах. Эсвэл босохуу.

Avatar

МАН - ЫГ СҮЙРҮҮЛЖ БАЙГАА МИЕЭ !!! 2019-01-07 202.126.89.197

МАН-ЫГ СҮЙРҮҮЛЖ БАЙГАА ХҮН МИЕЭ ШҮҮ ДЭЭ !!! ТӨРӨЛ БҮРИЙН АВИЛГЫН СҮЛЖЭЭ , АЛБАН ТУШААЛЫН НАЙМАА ЮУ БАЙНА БҮГДИЙГ ХАМЖ АРД ОЛНЫГ ҮГҮЙРҮҮЛЖ БАЙННА !!! ЭНЭ НОВШИЙГ ЗАЙЛУУЛЖ БАЙХ ЁСТОЙ ГАЗАР ЛУУ НЬ ЯВУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-01-07 122.201.24.220

Хэцс, энэ нэг бонд идсэн а**с МАНууст нэг их санаа тавьж гэнэ. Чи еерийгее л хичээ, хулгайч аа. Эрдэнэ вангийн нэг муу хамжлага байж.

Avatar

МИЕЭ , ТАРВАГА = МАНУС , а**с !!! 2019-01-07 202.126.89.197

МИЕЭГИЙН АНУСАА АМАА ТАТААРАЙ !!!

Avatar

Иргэн 2019-01-07 139.5.217.144

2020-н онд МАН биднээс санал горьдох хэрэггүй болсоншдээ?!

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.179.25.228

АН самарсан гээд байсан өөрсдөө утгаар нь самарч байх шив.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2019-01-07 64.119.18.29

Хааяа Бат-Эрдэнэ аварга, Ундраа хоёр намын мөрийн хөтөлбөрөө сануулж байх юм.Мөнхбат мөрийн хөтөлбөр боловсруулахад голлож оролцсон тул хааяа энэ талаар дуугарах юм. БУСАД НЬ Ч ЮУН МӨРИЙН ХӨТӨЛБӨРӨӨ САНАХТАЙ МАНАТАЙ БАЙХ ШИВ ДЭЭ. Ирэх сонгуульд нэр дэвшээд ирэхэд нь л сонгогч бид "За та энд юу хийж явна. Өнгөрсөн амлалт яалаа" гэж асуух хэрэгтэй. Гэхдээ бид дахиад хууртана даа хууртана.:

Avatar

Зочин 2019-01-07 103.26.195.137

хэнийг ннь гэх вэ дээ эмнэлгийн байрыг шорон болгоод засчихна мѳн ч олон хүн шоронгийн хаалгаар ороод тэр чигтэээ бурханы оронд заларч байлаа за тэгээд эвлүүлээд бичээд байвал эх орноосоо биш дэлхийгээс ч баян болох нѳхдүүд АН гэж ошидлүүдэд байдаг юм шүү харин ч МАН гайгүй байна АНы санаачилсан зѳрчлийн хууль сонгуулийн хууль гээд ѳѳртѳѳ зориулж баталсан хуулиндаа бүдрээд бүлэгчгүй болж байгаа нѳхдиййг санал болгоод бна уу

Avatar

Zochin 2019-01-07 106.186.233.133

Төв аймгийн ардчилсан намын ҮЗХны гишүүн асан хупалдагч Tudka gej вичат хаяг дээр тавьсан зурагнаас нь хараад ямар боловсролгүй хүн болохыг мэдэж болохоор байна.

Avatar

ххх 2019-01-07 202.55.191.194

Монголд нам биш эх орныхоо төлөө, үр хүүхэд хойч үеийнхээ, сайн сайхан нийгмийг цогцлоох зүрх сэтгэлтэй хүмүүс л хэрэгтэй байна даа

Avatar

Хас 2019-01-07 103.26.251.180

Жинхэнэ худаоч хуогайчдаар дүүрсэн нам ашгшй Хшрэлсүх гэж жанжмн гарч ирж. Арыг нь таниулж байна бушуу татан буугдах болтугай

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.21.106.133

УИХ-ыг тар гэж ард түмэн шаардаж жагсах хэрэгтэй.

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-01-07 103.57.94.38

Хол очиж хуцаж хонхорт очиж борговол таарна

Avatar

zochin 2019-01-07 202.179.26.225

bid olon jil tevchij chuleej ,yduurch ,chymarch irsen ,odoo chadachgui n buur ydarch ,tuildaj bna, Tanar dandaa chudlaa yrij on jiliig ongorooson , chairan chugaachaa ,odoo ta nar bugdeeree ogchor, zailchgaa. Bid engiin zugeer amidarmaar bna

Avatar

Зочин 2019-01-07 149.167.33.143

МАН МАХН БАЙХААСАА Л МАХНЫ ҮНИЙГ НЭМЖ УЛС ТӨР ХИЙДЭГ БАЙСАН НЬ ДАВТАГДАЖ БАЙНА. ЮУ Ч ӨӨРЧЛӨГДСӨНГҮЙ. ХАРИН ИДЭЖ УУСАН НЬ ХЭДЭН ТЭРБУМАН ДАХИН ӨСЖЭЭ. ЖДҮҮГ БОЛ ЖИЖИГ ХАРМААНЫ МӨНГӨ ТӨДИЙ ГЭЖ ЯРЬЖ БАЙНА ШҮҮ. 60 ТЭРБУМЫН ЛУЙВРАА ЯЛСАН НАМЫН ХИЙДЭГ Л ХУЛГАЙ Ш ДЭЭ ЮУН СҮРТЭЙ ЮМ БЭ ГЭЖ БАЙНА ШҮҮ. КОНЦЕССЫН ЛУЙВРАА БАЙХ ЁСТОЙ ИДЭЛТ ГЭНЭ ШҮҮ. ЛИЦЕНЗИЙН ЗАЛИЛАНГАА 30 ГЭР БҮЛИЙН ӨМЧ ГЭЖ БНА ШҮҮ. СУУДЛАА БУЛААЦАЛДАХ НЬ ХУУЛЬ ЁС ЗҮЙД ОГТ ХАМААГҮЙ ӨӨРСДИЙНХ НЬ ДАВУУ ЭРХ ГЭНЭ ШҮҮ. ЭДНЭЭС БҮР МӨСӨН САЛЬЯА

Avatar

Зочин 2019-01-07 139.5.216.50

газрын баялаг, алт мөнгөний ханш яах вэ. тэртээ тэргүй дэлхийн ханшаар үнэлэгдээд улсад татварын орлого болоод ороод ирнэ.Харин энэ МАН-ын махчингуудын нууц үйлдвэрүүд харин ард түмнийг сөхрүүлэх боллоо шүү. Хүрэлсүх тэргүүтэй МАН-ын өнөө төр засгийг бойкот хийгээд байгаа 30 шахам гишүүдийн ихэнх нь махны үйлдвэртай шүү дээ. Малчдын гар дээрээс авсан махаа 3 нутаглж чадж байгаа тэднийг шүтэх үү шүүмжлэх үү. АН-ын нүүрсчид, МАН-ын махчид монголыг сөхрүүлэхнээ

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.126.89.104

Ardchilsan namiig odoo songoltoi n bishdee.

Avatar

Зочин 2019-01-07 45.117.35.202

139.5.219.52-д Үнэнийг хэлсэн хүнд хүн өштэй, үхэр унасан хүнд нохой өштэй гэж энэ дээ. Хэ хэ

Avatar

иргэн 2019-01-07 202.179.24.125

ингэж Ард иргэд ээ Хуурч мэхлэн Олонхи болсон УИХ-ын дарга МЭнхболд Төрийн албыг Зарж наймаалах Хуйвалдаанд оролцож Төрийн Эрхийг Хууль бусаар авах гэж санаархсан МАН элдэв Татвар Торгуулиар Иргэд ээ Дарамталж Тэтгэврийн насыг нэмсэн гээд МАН Татан буугдах бүрэн үндэслэлтэй

Avatar

Gan 2019-01-07 112.72.11.122

MAXH N Enhbayraas ehelsen ard tumniig huuran mehleh turiin albiig naimaalstah avilga heel hahuul avah zaluusiig hoorond ni hagaralduulj ami nasiig ni burelgeh muu muuhai buhe Hurelsuhed bolon MAH iizaluusad udamshij namaa siuteglee dee

Avatar

Зочин 2019-01-07 202.179.25.228

Хүндээ биш намдаа байгаа юм. Нам нь хүнээ тийм болгож харагдуулдаг. Энэ намыг татан буулгах ёстой.

Avatar

АН МАН адилхан 2019-01-07 59.153.113.93

Улстөрчид улс, Ард түмнийхээ төлөө зүтгэх гэж биш, БУРУУ ГАРААР БАЯЖИХ гэж улстөрд орж бүр УИХ гишүүн хүртэл болж байхад манай улс өөдлөхгүй ээээээээээээээээээээ. Ард түмнээ идсэн улстөрчид ч өөдлөхгүй. Ингээд бүгд мөхөх зам руу орж байна.

Avatar

хүзүүгүй 2019-01-07 139.5.219.52

тарвагадлржийн сайт түүний хөлсний бичээчдийн үүр news.mn ийг эзгийх нь хөлийг гозолзуулсных нь дараа хаавал таарна

Avatar

ТАРВАГА МИЕЭ ХОЁР ТААРСАН л******д !!! 2019-01-07 202.126.89.197

ТАРВАГА , МИЕЭ ХОЁРЫГ ХОЛОО ЯВУУЛВАЛ ТААРНА !!! ХОЁР ТААР !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж