ШӨХТГ шатахууны үнээ буулгахыг дахин шаардлаа | News.MN

ШӨХТГ шатахууны үнээ буулгахыг дахин шаардлаа

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.05-нд нийтлэгдсэн

ШӨХТГ шатахууны үнээ буулгахыг дахин шаардлаа

Шударга өрсөлдөөн хэрэглэгчийн төлөө газраас /ШӨХТГ/ шатахууны худалдаа эрхлэгчдэд хандан өчигдөр /2018.01.04/  дахин шаардлага хүргүүлжээ.  Өнгөрсөн арванхоёрдугаар сард ОХУ-ын Роснефть компани хилийн үнээ газрын тосны бүтээгдэхүүний төрлөөс хамааруулан тонн тутамдаа 82-148 ам.доллароор бууруулсан.

Харин манай улсын хувьд арванхоёрдугаар сарын 7-ны өдрөөс шатахуун импортлогчид шатахууны жижиглэнгийн үнээ 50-90 төгрөгөөр буулгаж эхэлсэн. Тэгвэл 2019 оны нэгдүгээр сард Роснефть компани  хилийн үнэ дахин буурсан учраас шатахууны үнийг дахин бууруулах нөхцөл үүссэн хэмээн  ШӨХТГ үзжээ. Хэрэв шаардлагыг биелүүлэхгүй бол Зөрчлийн тухай хуулийн дагуу хариуцлага хүлээлгэнэ гэдгийг анхааруулсан байна.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ИРГЭДЭЭС 2019-01-05 103.57.95.94

ХЭТЭРЧ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ ! ШӨХТГ-ын өгсөн мэдээгээр хил үнэ нь өнөөдрийн долларын ханшаар бидний харж авдаг нэгж болох ЛИТР ТУТАМДАА А-80 нь 969 төгрөг, А-92 нь 1069 төгрөг, дизель түлш нь 1316 төгрөг байна. Тэгээд энэ дээр хэдэн төгрөгний татвар, зардал, ашиг нэмээд байгаам бэ ???

Avatar

ИРГЭДЭЭС 2019-01-05 103.57.95.94

ХЭТЭРЧ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ ! ШӨХТГ-ын өгсөн мэдээгээр хил үнэ нь өнөөдрийн долларын ханшаар бидний харж авдаг нэгж болох ЛИТР ТУТАМДАА А-80 нь 969 төгрөг, А-92 нь 1069 төгрөг, дизель түлш нь 1316 төгрөг байна. Тэгээд энэ дээр хэдэн төгрөгний татвар, зардал, ашиг нэмээд байгаам бэ ???

Avatar

ИРГЭДЭЭС 2019-01-05 103.57.95.94

Та нар тоо бодож чаддаггүй юм шиг , тооцоогий нь гаргаад тавиад өгөөч ! Энэ сард РОСНЕФТИЙН бүтээгдхүүн хямдарч орж ирж байгаа тухай 12 сард мэдээлж байсан. Жишээ нь дизелийн түлшний хил үнэ төгрөгөөр тооцоход 1 ЛИТР НЬ 1500 ТӨГРӨГ байгаа. Татварыг тэглэсэн гээд байгаа юм бол зардал ашгаа нэмээд, 1 литр нь 1600 хэтрэхгүй ш дээ ! Гэтэл өнөөдрийн үнээр чинь бараг нугараад байгаа. Ингэж шулахаа болиоч ээ !!! Бензинүүд ч бас л ижил хямдарсан байгаа ш дээ ! Та нар ШӨХТГ ЭНЭ ТООГ ХЭЛЭЭД ШААРДААЧ ЭЭ !

Avatar

ИРГЭДЭЭС 2019-01-05 103.57.95.94

Нефтийн компаниуд ашиг хонжооны хажуугаар хэрэглэгчээ бодох хэрэгтэй ! Энэ сард РОСНЕФТИЙН бүтээгдхүүн хямдарч орж ирж байгаа тухай 12 сард мэдээлж байсан. Жишээ нь дизелийн түлшний хил үнэ төгрөгөөр тооцоход 1 ЛИТР НЬ 1500 ТӨГРӨГ байгаа. Татварыг тэглэсэн гээд байгаа юм бол зардал ашгаа нэмээд, 1 литр нь 1600 хэтрэхгүй ш дээ ! Гэтэл өнөөдрийн үнээр чинь бараг нугараад байгаа. Ингэж шулахаа болиоч ээ !!! Бензинүүд ч бас л хямдарсан байгаа ш дээ ! ЗАСАГ ХАА ЯВНА АА ! ! !

Avatar

Зочин 2019-01-05 43.228.131.133

Доллар буухгүй ботяаж хямдрах юм бэ

Avatar

Зочин 2019-01-05 122.201.22.216

оросуудаас болж Монголчууд бие биенээ барьж идэхнээ Монголчууд яахав орос ахаа загнаж чадахгүй аймхай тул уураа хэдэн дотоодын компанид гаргадаг Харин Белорусь улс буулгахгүй бол оросоос сална сүрдүүлж байна

Avatar

Зочин 2019-01-05 203.91.115.37

Hudlaa jujigleh yah vee binzen bas ch gj buugaad bn harin ene dollariin hanshiig buulga gj shaard erguu dagz mine tegvel buh yum hucheer hyamdrana za

Avatar

Зочин 2019-01-05 202.9.43.61

ОХУ-ын ШТС-уудыг мөн гадаадын банкуудыг оруулж ирээд өрсөлдүүл. Өөр бензиний үнэ, зээлийн хүүг буулгах арга байхгүй.
Хэдэн луйварчинд идүүлж дууслаа.

Avatar

Дашдаваа 2019-01-05 203.91.115.54

Шатахууны үнэ цахилгааны үнэ хоёр монгол улсын нутаг дэвсгэр дээр хаана ч нэг жишиг үнэтэй болговол төвлөрлийг сааруулахад ч түгжрэлийг бууруулахад ч ахиц гарна Аль ч улсын нийслэлд амьжмргааны өртөг өндөр байддаг

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж