"Чуулганы хуралдаанд суухгүй байгаа нь Удирдах зөвлөлийн шийдвэр" | News.MN

"Чуулганы хуралдаанд суухгүй байгаа нь Удирдах зөвлөлийн шийдвэр"

"Чуулганы хуралдаанд суухгүй байгаа нь Удирдах зөвлөлийн шийдвэр"

"Чуулганы хуралдаанд суухгүй байгаа нь Удирдах зөвлөлийн шийдвэр"

Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатараас  сэтгүүлчид цаг үеийн асуудлаар дараах тодруулгыг авлаа.


 -Засгийн газрын гишүүд чуулганы хуралдааныг гацааснаар төрийн ажил зогсоод сар гаруй хугацаа өнгөрч байна.  Яагаад танай Засгийн газрын гишүүд танхимаараа чуулганы хуралдаандаа суухгүй байгаа юм вэ?

-Манай намын Удирдах зөвлөл, бага хурлын шийдвэр гарсан. Бид бүгдээрээ улстөрчид. Улс  төрийн байгууллагын шийдвэр гарсан, үүнийг дагах ёстой.

-Танай нам бүлэг дотроо ойлголцоод гацаанаас гаргах боломж байхгүй юм уу? 

-Би маш тодорхой хариулт өглөө. Удирдах зөвлөлийн шийдвэр гарсан. Бага хурлын шийдвэр 95 хувьтай гарсан. Бид Бага хурлын шийдвэрээрээ УИХ-д нэр дэвшиж сонгогдсон.

-УИХ-ын даргыг огцруулах асуудлаар хуулийн төсөл боловсруулж, асуудлыг шийдэх гарц бий  юу?

-Олон хувилбар яригдах байх.

-Байнгын ажиллагаатай байх ёстой парламентын үйл ажиллагаа гацсанаас үүдэж,  төрийн олон ажил зогсонги байдалд шилжлээ. Үүний хор хохирлыг олж харж байгаа биз дээ?

-Засгийн газрын үйл ажиллагаа хэвийн явагдаж  байгаа. Бид УИХ-д Татварын багц хуулийг боловсруулаад өнгөрсөн дөрөвдүгээр сард өргөн барьсан. Одоог хүртэл хэлэлцүүлж өгөөгүй. Энэ хуулиар ААН-үүдийн орлого 1.5 тэрбумаас доошоо бол нэг хувийн татвар төлдөг, жилдээ хоёр удаа тайлан гаргах, энгийн болгох зэрэг улс орон даяар хэлэлцүүлэг хийсэн татварын хуулийн төсөл. Тендерийн тухай хууль хүлээгдэж  байна.

-Яамдын харьяа сангуудыг шалгах ажлын явц ямар байгаа вэ?

-Шалгаж байна. Зарим сангуудыг эргэж шалгах, нягтлах нөхцөл гарч байна. Тариалан эрхлэлтийг дэмжих санд улсын төсөвт буцааж төлөх ёстой хугацаа хэтэрсэн өрийн хэмжээ нэмэгдэж, 132 тэрбум төгрөг байна. Энэ асуудлыг энэ нэгдүгээр сардаа багтааж Засгийн газрын хуралдаанд оруулна.

-Шалгалтын явцад илэрсэн ноцтой зөрчил байсан уу?

-Цаг хугацаандаа төлөгдөхгүй байгаа нь ноцтой зөрчил.

-Төрийн банкны Д.Баярсайхан захирлын холбогдсон хэрэг өмнөх Засгийн газрын үед хийгдсэн асуудал уу. Энэ талаар танд мэдээлэл байна уу?

 -Төрийн банкнаас 20 тэрбум төгрөгийн зээл олгосон асуудал үүссэн. Үүнтэй холбоотой Д.Баярсайханыг шалгаж байна гэж ойлгосон. Намайг сайд болохоос өмнө  Төрийн банк  76 захиралтай байсан. Энэ тоог 40 орчим болгож бууруулах шийдвэрийг гаргасан. Банкны үйл ажиллагаанд улс төрийн болон хөндлөнгийн оролцоо байж болохгүй, цэвэр бизнесийнхээ зарчмаар явах ёстой гэдэг зарчмыг л баримтлан  ажиллаж байна.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

зочин 2019-01-03 66.181.191.81

төрийн дээр нам гарчээ төрийн ажил намын шийдвэр зааваар даалгавар чиглэлээр явагддаг гэдгийг яруу тодоор харуулаад байна нөгөө хуультай төр яачихваа тамгагүй төр гэдэг шиг хуульгүй төртэй болж өөрсдөө хууль баталчихаад баталсан хуульдаа захирагдахын оронд намын шийдвэрээр ажлаа хийхгүй гэдэг нь зориуд гацаа үүсгэж байна мунхаг миний толгойд хуралдаа орохгүй гээд сайд нар бүгд УИХ-ын гишүүн байгааг ойлгохгүй байна УИХ-ын гишүүн сайд биш байсан бол ажилаа хийхгүй гэдгийг ойлгож болох

Uuu 2019-01-03 73.163.159.95

САНГААР ДАМЖУУЛАЖ ИДЭЖ УУХАА БОЛИОЧ ДЭЭ ПИЗДАНУУДАА!ХЭН НЬ ИНГЭЖ УУГААД ХЭН НЬ ХОГ УХАЖ АМЬДРАХ ЕСТОЙ ЮМ БЭ? ЖИНХЭНЭ ХУЛГАЙЧ НАР САЙХАН АМЬДАРЧ , АРД ТУМЭН ОЛОН ЗЭЛМУУН ХОГ УХАЖ АМЬДРАХ ЕСТОЙ ЮМ УУ?

Ард 2019-01-03 202.126.89.52

ТНБДарга чинь наад 20 тэрбумаас чинь авчихсан гэж сонсогдоод бгаа юмдаа. Хурэлбаатараа.

Бат 2019-01-03 202.21.106.123

Сөрөг хүчин байхдаа төсвийн мөнгийг торгуулиар бүрдүүллээ гээд том том дугараад шогшроод эсэргүүцээд байсан өөрөө сангийн сайд болоод төсвийн 2/3-ыг торгуулиар бүрдүүлж байгаадаа ичиж амьдраа ч . Сангийн яаманд байхд аа тендэрээр хөлжиж ТЕНДЕР ХҮРЛээ гэдэг байлаа. Макро э.з-ийн ямарч мэдлэггүй новшийн хүн дээ.

Зочин 2019-01-03 59.153.114.42

Ханшаа жолоогуй хаях нь бас удирдах зевлелийн чинь шийдвэр уу

Зочин 2019-01-03 203.91.115.39

eenhbold gej shilen nudelsen hulgaichiig shorond hiiyaa hiisen herguud n buh nasaar n horison ch bagadna

Иргэн 2019-01-03 202.126.89.66

Газрын баялагаа зардаг луйварчин эх оронч уу?!

Иргэн 2019-01-03 202.126.89.66

Иргэн 1 минутын өмнө 202.126.89.66\nУИХ-ыг гацаах эрх мэдэл Удирдах зөвлөлд байхгүй ээ?! Үнэндээ ЖДҮ болон хуралдаа зохион байгуулалттайгаар суухгүй байна гэдэг бол онц ноцтой эрүүгийн гэмт хэрэгшдээ?! Дахин ийм хүмүүсийг л төрд гаргахгүй юм шүү?! Бурхан минь?! Эргээд уулзахгүй юм шиг аяглаж байнаа тэд?! ЗГ огцрохоос өөр гарц харагдахгүй байна?!

Иргэн 2019-01-03 202.126.89.66

УИХ-ыг гацаах эрх мэдэл Удирдах зөвлөлд байхгүй ээ?! Үнэндээ ЖДҮ болон хуралдаа зохион байгуулалттайгаар суухгүй байна гэдэг бол онц ноцтой эрүүгийн гэмт хэрэгшдээ?! Дахин ийм хүмүүсийг л төрд гаргахгүй юм шүү?! Бурхан минь?! Эргээд уулзахгүй юм шиг аяглаж байнаа тэд?! ЗГ огцрохоос өөр гарц харагдахгүй байна?!

Монголчууд муу ёрлож байна даа 2019-01-03 103.14.38.130

Буруу гарын гэмт хэрэгтэнгүүдийн талд орж гүйж байгаад Монгол яг Лийв шиг болбол яана даа. Муу ёр шүү. Төрөөрөө тоглоод, хуулиа уландаа гишгэснээр сайн юм огт үзэхгүй шүү. Муу хүнийг ч хуулиар л шийдэж зохицох ёстой.

Зочин 2019-01-03 103.9.90.53

ТӨР ЗАСАГ ТОГТВОРТОЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА. 2018 ОНД ЭДИЙН ЗАСАГ СЭРГЭСЭН НЬ ИЛТ МЭДРЭГДСЭН. УИХ ТАТВАРЫН ХУУЛЬ, ТЕНДЕРИЙН ХУУЛИУДЫГ ХОЙШЛУУЛСААР БАЙГААД ОН ДАМЖУУЛЛАА

зочин 2019-01-03 202.9.42.197

Юуны чинь намын удирдах зѳвлѳлийн шийдвэр вэ наад нам нэртэй хулгайч нарын цуглуулага чинь тѳрийн дээр зайдлаад сууж байх ёстой юм уу тийм бол огцорцгоо тарцгаа.

Зочин 2019-01-03 202.21.106.167

УИХ хурлаа хийх эсэх нь намын удирдах зөвлөлийн шийдвэрээр шийдэгддэг болж байна уу. Төрийн дээр МАН гарчээ. Тэд төрийн ажлыг гацаа гэж удирдах зөвлөл нь шийдвэрлэсэн гэнээ.

Боль 2019-01-03 202.21.106.170

МАН одоо боль доо

Зочин 2019-01-03 202.170.68.162

Hahaha ene commentuud bugd Miyegombiin butach, Elbegdorjiin hulsnii bicheechuud. Mongol uls ta naraar dutahgui, ta nar shig hyatadiin erliizees yum guidag jijig gar ch bish ene hun bol.

Зочин 2019-01-03 43.243.161.23

Jinhene horchin buzar lalar daa ene muu durvud

Зочин 2019-01-03 202.170.68.162

Chi bol Miye ezen shigee hujaagiin erliiz

Зочин 2019-01-03 149.167.33.143

УИХ ГЭГЧ БАЙГААГҮЙ БАЙСАН Ч ЯЛГААГҮЙ ХҮНД СУРТЛЫН ГАЗАР БАЙНА ТЭРТУСМАА ТЭРНИЙ ДАРГАНЦАР УХААНТАЙ ЮМНЫ ХЭРЭГ АЛГА. МИ ЭН ХУЙ ЗОМБИ ӨӨРӨӨ ОГЦРОХГҮЙ БОЛ ОЙР ТОЙРНЫХОН ҮР ХҮҮХДҮҮД РҮҮ ӨМХИЙ ӨНДӨГ ШИДЭЦГЭЭХЭЭС

Нэр дэвшихдээ М.Энхболдоос гуйгаа биз дээ 2019-01-03 103.14.38.130

Намын даргаас л энэ бацаанууд нэр дэвших замаа эхэлж авдаг биз дээ. Өөрийг нь дэмжиж өдий хүргэсэн ахмадуудынхаа ар нуруу руу хутга шаагаад инээгээд явж байгаа нь хүн мөн үү? Эргээд та нарын нуруу руу хутга шаах хүмүүс та нараас илүү хүчтэй зоох байх шүү. Яасан ичдэггүй луйварчид вэ? Ухнаа, Халтмаа нар ч их өөдгүй луйварчид байсан байхоо.

Зочин 2019-01-03 202.170.68.162

Enhboldoos yum guidag tiim jijig gar bish ee

Хотгор шанагарын уурхайг зарсан мөнгийг ард түмэнд нь өгөөрэй 2019-01-03 202.9.42.184

Төрийн хууль дээдлэх үү эсвэл намын дүрэм гэдгийг ялгаж чадахгүй нөхөр юм даа. Х.Баттулгын хорхойтой араанд зуугдаж төрд биш шоронд суух хувь тавилантай шаар юм. МАН чинь 100 жилийн ойгоор газрын хөрснөөс арчигдахыг чи харж байгаарай.

Зочин 2019-01-03 43.242.243.152

arisaa nuusan hogiin durvud

Зочин 2019-01-03 202.170.68.162

Chi bol Miye ezen shigee hujaagiin erliiz

иргэн 2019-01-03 202.9.43.116

Бид улстөрчид ч гэх шиг. Хөх инээд хүргээд байгаарай

зочин 2019-01-03 122.201.21.52

Энийг жаахан ч болов өөрийн толгойтой гэж боддог байсан юм. Хүний толгойгоор явдаг хог юм байна. Чамайг увсчууд бид сонгосон болохоос удирдах зөвлөл чинь сонгоо юу. Тэгж яривал одоо наад удирдах зөвлөлд байгаа хүмүүс чинь чиний нэрийг дэвшүүлээгүй шүү. Намын дарга байсан Энхболд чинь дэвшүүлсэн шүү урвагч минь

Зочин 2019-01-03 202.170.68.162

Toirogtoo ursulduh erhee avahiin tuld baga hurlaasaa songogddog yum.

Зочин 2019-01-03 202.131.242.254

УИХ хуралдвал хамгийн түрүүнд хэлэлцэх асуудал нь ЖДҮ-гийн хулгай луйвартай холбогдсон гишүүдийн эрхийг түтгэлзүүлж, хэргийг шалгах асуудал байгаа болохоор ямар ч үнээр хамаагүй хурлыг гацаах, М.Энхболдыг унагах, дараа нь АТГ-ын даргыг унагах, дараа нь өөрийн хүнээ АТГ-ын даргаар тавих, дараа нь хэргээ цайруулах, эцэст гишүүн, сайд хэвээрээ үлдэж, хариуцлагаас зугатах ийм л зорилго байгаа.

Vandanov 2019-01-03 202.21.124.132

Chi baga hurlaas bish ard tumnees songogdson shuu hurelbaatraa

Зочин 2019-01-03 202.170.68.162

Toirogtoo ursulduh erhee avahiin tuld baga hurlaasaa songogddog yum.

Зочин 2019-01-03 203.217.139.225

Ойлгосонгүй, эрх барьж буй намын удирдах зөвлөл нь хууль тогтоох дээд байгууллага (УИХ)--ын дээр байдаг гэсэн үг үү.

ЗГ-т буй ганц болохгүй хүн 2019-01-03 66.181.178.21

Хүрэлсүхийн ЗГ-т байгаа ганц олиггүй хүн бол энэ нөхөр. Маш маапаантай. Тэндэрчин хочтой. Хүрэлсүх энэ нөхрөөс салчихвал болох юм.

Тэндэрчин Хүрэлбаатарт 2019-01-03 66.181.178.21

Хүрэлсүхийн ЗГ-т байгаа ганц олиггүй хүн бол энэ нөхөр. Маш маапаантай. Тэндэрчин хочтой. Хүрэлсүх энэ нөхрөөс салчихвал болох юм.

Зочин 2019-01-03 66.181.160.103

Улсыг удирдах зөвлөл гэсэн сэтэртэй 20 мангар удирдаж бн.8-10 хүн үгсэж чадвал төрийг, улсыг,энэ дамдуу намаа, хуулийн хэрэгжилтийг нулимж болдгийг харуулж бн. Малнууд яаралтай шийдэлд хүрэхгүй бол ирэх сонгуульд Хүрэлсүх зодоончоос бусад нь бүгд босоо хөхүүдэд алуулна.

Зочин 2019-01-03 202.9.43.27

Улсын ажил гацаагаад бга хүмүүс хэний талл бнаа? Улс орноо хөгжүүлжх гээд бга юмуу мөхөөх гээд бга юмуу? Гэхдээ та нар ингээд бж бсан ч ялгаагүй л юм бна даа.Угаасаа ажлаа муу хийдэг оромддог хүмүшс ялгаа алга!

Зочин 2019-01-03 202.9.43.27

Hun muulj bga hun humuust ih muuhai l haragddag yum!! Ter tusmaa hun dorimjilj bga hun uuriiguu bolon etseg ehee muuhai haragduuldag! Uchir ni geriin humuujlees udam ni haragddag yum!

иргэн 2019-01-03 192.82.65.141

Улсын ажил гацаагаад байгаа сайд нар ажлаа өгөөчээ ямар замбараагүй юм бэ? Намын дарга намын гишүүн их хурлын гишүүдээ хуралд нь оруулмаар юм даргынхаа үгэнд орохгүй байгаа юм уу? Бүгдээрээ тармаар юмаа, ажил хийх дургүй улсыг шахаад яах юм бэ? Тэдний оронд ажил ийх зөндөөн залуучууд байгаа байлгүй дээ.

Зочин 2019-01-03 182.160.39.146

соёлтой боловсролтой хүн бол хэд ч огцрохоор үйл явдал өрнөж байна. наад мяо.энхболд чинь үнэхээр мангар тэнэг боловсролгүй оюуны доод зэргийн хомсдолтой мэлгэр хог байна. хамгаалж байгаа яг нэг зиндааны эргүү АН-хан с.эрдэнэ м.энхсайхан ж.мөнхбат хаянхярваа нарыг нь хар даа.

Зочин 2019-01-03 122.201.23.158

Төрийн дээр нам гарчээ

Зочин 2019-01-03 203.217.139.225

Төрийн банк юм чинь яаж улс төр оролцохгүй байх вэ. Өөрсдөө захирал даргыг нь сонгож нөлөөлдөг байж.

124567999 2019-01-03 49.0.137.6

"Хотгор шанага" ч бод идсэн боохой шиг явна лээ Ордонд. Аргагүй дээ Монголын Стратегийн ордыг Солонгосчуудад ах дүүстэй нийлж зарчихаад мөнгөөр Сайдын суудал авчихсан, одоо татвар төлөгч биднийхээ мөнгөөр Гараа угааж байгаа Хүн тгэхээс яахав. Ард Сонгогч Увсчууд нь Солонгосчуудаас үнэтэй нүүрс авч Гал алдчих гээд байхад Би сонгочдыг төлөөлөхгүй Уидрдах Зөвлөлийн 15 хүнийг төлөөлнө гэх маягийн юм яриаад явж байна ш тээ.

Zochin 2019-01-03 202.170.68.162

Miyegombiin Enhboldtaigaa hol yavj uheerei!

зочин 2019-01-03 202.179.27.8

Санаатайгаар ИХ-ыг гацаасан.

зочин 2019-01-03 202.21.98.166

Энэ МАН-гаруудыг тараая.Удирдах зөвлөл нь Хүрэлсүх л гэсэн үг.Шинэ МАНАН бүрэлдэх гээд алаан болж байнаа.Энэ 2 бол нам дамжсан 2 бүлэглэлийн хоолоо булаалцалдаж буй тэмцэл

C 2019-01-03 202.21.111.170

Ene TBB-ug taraaaya

ЭНЭХУЛГАЙЧ 2019-01-03 64.119.16.28

ӨЦИЙСӨН МУУ ХУЛГАЙЧ ХҮРЭЛБААТАР ХОТГОР ШАНАГЫН НҮҮРСНИЙ УУРХАЙГ ГАДААДЫНХАНД АХ ДҮҮГЭЭРЭЭ ХАМТ ЗАРЖ ЦАДСАН УУ?ГЭДЭС ЧИНЬ ТЭНГЭР МЭТ БОЛЖ ЭЛЭГ НЬ ХАВДАЖ ҮХЭЭСЭЙ ЭНЭ ХУЛГАЙЧ ИЧИХГҮЙӨЦИЙТӨЛ ӨЛӨН ЧОНО ЦАРАЙЛААД МАНАЙ УВСЧУУДЫН НҮҮРИЙГ ДАХИАД ХАРЖ ЧАДАХГҮЙ ГӨЛӨЛӨЛЗӨӨД

Зочин 2019-01-03 103.14.38.130

Хөөе энэ намыг яах болж байнаа ? Санаатайгаар, зохион байгуулалттайгаар төрийн ажлыг тасалуулж байна шүү дээ ?????

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж