Төрийн гурван өндөрлөг уулзсан уу? | News.MN

Төрийн гурван өндөрлөг уулзсан уу?

Төрийн гурван өндөрлөг уулзсан уу?

Төрийн гурван өндөрлөг уулзсан уу?

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга М.Энхболд, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх нар өнөөдөр /2018.12.31/ уулзсан гэх мэдээлэл байна. Уулзалт УИХ-ын даргын өрөөнд болж, 40 орчим минут үргэлжилсэн гэж эх сурвалж хэлэв.

Гэвч Ерөнхий сайдын ажлын албанаас энэхүү мэдээллийг үгүйсгэж, уулзалт болоогүй гэж мэдээлсэн юм.

Төрийн өндөрлөгүүд гурвуулаа уулзах тохиолдол ховор. Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн хурал зарлагдвал төрийн гурван өндөрлөг оролцдог. Харин энэ удаад аюулгүй байдлын зөвлөлийн хурал зарлагдаагүй үед тэр дундаа УИХ-ын даргын өрөөнд гурвуул уулзсан нь үнэн бол улс төрд үүссэн дажныг намжаах оролдлого уу, эсвэл өөр шалтгаан байв уу гэдэг нь анхаарал татаж буй юм.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2018-12-31 66.181.190.52

yugaa heleltseh vee ?ahiad lidej uuhdaa huvaaj chadaagui yumaa l tohiroh gej baigaa biz oilgomjtoi shuu dee.

Avatar

зочин 2018-12-31 66.181.181.57

Яаж ч бодсон Энэ Хүрэлсүг худлаа хулгайгаар амьдраад сурсан одоо ч худлаа залаад байна даа

Avatar

Зочин 2018-12-31 202.9.45.176

Уулзалт Миеэгийн санаачлагаар болсон юм гэсэн.Миеэ яахав галыг жоохон намжааж нөгөө 2 өндөрлөгөө асуудлаа шийдье,эвлэрье н тэр гэж аргадсан юм уу даа ! Гэвч нөгөө 2 өндөрлөг хүлээж аваагүй бололтой.Өдөр ирэх тусам байдал Миеэд халтай,ашиггүйгээр эргэж байна.Яая гэхэв Миеэ минь хэдэн муу халтайсан хулгайч,луйварчид болох Элбэг,Мөнхбат,Энхамгалан,Номгүйбаяр нарын үгэнд орж өөрийгөө нийгэмд гишгэх газаргүй болгож байдаг.Их хурал тарж ээлжит бус сонгууль зарлахаас өөр гарц үйлдсэнгүй бололтой!!!!!

Avatar

Зочин 2018-12-31 149.167.33.143

ХА ХА МИ СҮЙРЧ ДУУСАЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА Л ДАА. ЭЛДЭВ ХУДАЛ ЦУУРХАЛ ТАРААЖ БАЙГАА НЬ НАМАГТ ЖИВЖ БУЙ АМЬТАН СҮРЭЛНЭЭС Ч ХАМААГҮЙ ЗУУРДАГТАЙ ИЖИЛ БАЙНА ШҮҮ. МИ ХЭМЭЭХ ЗОМБИ АМЬ ОРЧИХ САНААТАЙ ГОНЖИЙН ЖОО БАЙЛГҮЙ. ҮНЭХЭЭР ДҮНХҮҮ ОГТ БОЛОВСРОЛГҮЙ МИ ОВОГТЫГ БОЛОВСРОЛТОЙ УХААНТАЙ ГЭХ НЬ ХӨХ ИНЭЭД ХҮРГЭХ АЖГУУ

Avatar

Зочин 2018-12-31 202.21.106.134

Хүрэлсүх Зэлтэрийн гацаанд орсон тул хүссэн хүсээгүй эвлэрэхээс өөр гарцгүй болсон. Эвлэрэхгүй бол МАН сүйрэх байлаа.Энхболд ЖДҮ тэй эвлэрч болохгүй.Тууштай үзнэ шүү.

Avatar

zocnin 2018-12-31 69.76.229.35

M,ENHBOLDOO CNI MONGOLIIN ARD TUMNIIG HUNDLEED SUUDJAASAA BUUGAAD OGCNIH CNAMAIG e****z GEJ BODOHGUIGEER 20 N JIL ARD TUMEN DARGAA HIILGECNIHLEE ODOO CNI HOGSHROOD UDAMAA DAGAH GEED BNA BOLOO z**l

Avatar

Зочин 2018-12-31 59.153.114.95

Монгол улсын ардчилсан ололтыг хамгаалж та 3 1990 оны ардчилалыг улам хөгжүүлж бусад улс оронтой харицахдаа болгоомжтой хандахгүй бол ШХН-н гишүүн болох гэж ардчилалаас ухрав!! Тийм зүйлээс монголчууд болгоомжилж байгаа шүү!! Энхболд энэ талд хатуу байр сууриа баримтлаад буулт хийж хэрхэв ч болохгүй шүү!!!

Avatar

М.Энхболдоо сайн сонс доо 2018-12-31 66.181.178.21

Энхболдоо чи мэдэхгүй байгаа юм байх даа. Хүмүүсийн олонхи яагаад чамд дургүй байгаа юм бэ гэвэл чи хотын дарга байхдаа газрын наймааг эхлүүлсэн. Түүгээр хууль бусаар асар баяжсан. Гэмт хэрэгтэн Бадамжунай, Батбаяр нараараа хууль бус зүйл их хийлгэдэг. Олон жил дарга явахдаа жирийн иргэдийг үл тоомсорлодог болчихсон. Чиний аав олон социализмын үед олон жил дарга хийхдээ чамайг хэтэрхий эрхлүүлж. Чамтай цагаан золгож буй хүмүүсийг харахад үнэхээр жигшмээр байна лээ. Сөгдөж ирээд л. Одоо тийм муух

Avatar

М.Энхболдоо чи сайн сонс доо 2018-12-31 66.181.178.21

Энхболдоо чи мэдэхгүй байгаа юм байх даа. Хүмүүсийн олонхи яагаад чамд дургүй байгаа юм бэ гэвэл чи хотын дарга байхдаа газрын наймааг эхлүүлсэн. Түүгээр хууль бусаар асар баяжсан. Гэмт хэрэгтэн Бадамжунай, Батбаяр нараараа хууль бус зүйл их хийлгэдэг. Олон жил дарга явахдаа жирийн иргэдийг үл тоомсорлодог болчихсон. Чиний аав олон социализмын үед олон жил дарга хийхдээ чамайг хэтэрхий эрхлүүлж. Чамтай цагаан золгож буй хүмүүсийг харахад үнэхээр жигшмээр байна лээ. Сөгдөж ирээд л. Одоо тийм муух

Avatar

Зочин 2018-12-31 103.26.195.137

3/2 асуудлыг шийд ОТ гэрээг шийдсэн шиг

Avatar

БАТТУЛГА ХҮРЭЛСҮХ 2 АРД ТҮМЭНТЭЙГЭЭ ҮЛДЭЭРЭЙ 2018-12-31 66.181.182.113

МОНГОЛЫН НИЙТ АРД ИРГЭД ЭХ ОРОН АРД ТҮМНИЙГ МАНАН улстөр бизнесийн олигархи мафижсан бүлэглэлээс аварч, цэвэрлэж, ШУДАРГА ЁСЫГ ТӨР НИЙГЭМД ТОГТООХЫГ ХҮСЭЖ БАЙНА. МАНАН бүлэглэлийн халаасанд орвол бушуухан үхээрэй.

Avatar

иргэн 2018-12-31 202.126.89.152

Миеэ.Энхболдыгоо зайлуулаачээ.Энэ этгээд монголчуудыг доромжилж ханах болоогүй болоогүй бололтой 1-10ны жагаалд идэвхэтэй оролцож улс орноо луйварчин Миеэ.Энхболдоос аварцгаая.

Avatar

зочин 2018-12-31 202.9.43.9

Үнэ мөнгөө л тохирцгоох гээ биз дээ . …. Тохиролцож чадаа бол уу ? ..

Avatar

ЭРДЭНЭ 2018-12-31 118.70.170.139

ЗҮЙ НЬ МОНГОЛ ТӨР НЭГ Л НОЁН ӨНДӨРЛӨГТЭЙ ТҮҮНИЙ ГУРВАН ТУЛГУУРТАЙ ГЭЖ ЯРЬЖ БАЙМААР БАЙНА. СЭТГҮҮЛЧИД Ч БУРУУ НЭР ТОМЬЁО ИХ ӨГӨХ ЮМ. БИЛЭГДЭЛ, ЛОГИКОО БОДСОН Ч ТЭР БАРАА БАРААГАА ХАРСАН ӨНДӨРЛӨГҮҮД БАЙГААД БАЙМААРГҮЙ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-12-31 188.62.88.27

Genko Uhna 2 uuchlal guigaad umnu ni sogdson gevuu. Enhbold ch byartai bna shuu

Avatar

Зочин 2018-12-31 122.201.22.92

Учартай гурван үхэр илжиг

Avatar

Zochin 2018-12-31 66.181.190.17

Bitgii h*** Turiin undurlugyyd uulzah ni yagaad bolohgyi gej chi Bitgii hutgan yimyyl zaa

Avatar

Зочин 2018-12-31 122.201.22.92

Монгол хүн гадаад хүнээс яагаад эх орондоо доогуур үнэлүүлж байгааюм бэ нэг хужаач гэсэн монгол хүнээс илүү үнэлэгдэж байгаа шүү монгол эх орондоо яагаад яагаад гэж та гураваас асуугаад байна шүү дээ төр засагт байгаа түшмэдүүд авилга аваад байгаа юм шүү дээ ард олон чинь авилга өгөх чадал алга алалцах чадал байшаа байх шүү

Avatar

иргэн 2018-12-31 122.201.24.228

гурван төрийн биш, төрийн 3 өндөрлөг биздээ? Ярилцаап эв зүйгээ олооройдоо түшээд минь. Бүгдээрээ ижил байж элдэв юм яриад хэрэггүй,

Avatar

Зочин 2018-12-31 182.160.1.252

buzartai gurwan tolgoitoi shine onoo ugtlaadaa

Avatar

Зочин 2018-12-31 64.119.21.228

Mongolchuud evtei bhdaa huchtei . Turiin undurluguud evlereesei.

Avatar

Зочин 2018-12-31 202.126.89.243

Evtei amidaryaa

Avatar

Зочин 2018-12-31 202.170.80.25

Эвсэж хулгайлий гэж үү. тийм зүйлийг зөвшөөрөхгүй шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж