Нүцгэн гүйсэн залуу сэтгэцийн өөрчлөлттэй байжээ | News.MN

Нүцгэн гүйсэн залуу сэтгэцийн өөрчлөлттэй байжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.12.29-нд нийтлэгдсэн

Нүцгэн гүйсэн залуу сэтгэцийн өөрчлөлттэй байжээ

Нүцгэн  гүйсэн залуу сэтгэцийн өөрчлөлттэй байжээ

Олон нийтийн сүлжээнд өнгөрөгч Пүрэв гаригт /2018.12.27/ гудамж, талбайгаар нүцгэн гүйж буй иргэний бичлэг цацагдсан юм. Өвлийн хүйтэнд нүцгэн гүйсэн уг этгээдийг сошиалд улс төрийн нөлөө бүхий эрхмийн хүүхэд, хар тамхи хэрэглэсэн, өөрийгөө удирдах чадваргүй болсон үедээ ийм үйлдэл хийсэн гэх шуугиан дэгдээд буй.

Тэгвэл дээрх хэргийг цагдаагийн байгууллагаас тодруулахад “Нүцгэн гүйсэн этгээд нь сэтгэцийн өөрчлөлттэй нэгэн байсан. Тэрбээр эмнэлгийн хяналтад байдаг.  Хар тамхи хэрэглэсэн эсэхийг шалгахад сэтгэцэд нөлөөлөх эм бэлдмэл хэрэглээгүй болох нь тогтоогдсон” гэх мэдээллийг өглөө.

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zocnin 2018-12-29 69.76.229.35

EH ORNOO ZARJ IDDEG ENHBOLD TERLUUTEI MONGONII OVCNTEI HUMUUSEES DEER UMAA EH ORNIIHOO TOLOO OVDOJ CNADDAG MUNDAG ZALUU BNA

Avatar

Шар хад 2018-12-29 64.119.25.229

Сэтгэл мэдрэлийн эмнэлэгийн хяналтанд байдаг бол сэтгэцэд нөлөөлөх эмээр л эмчлүүлж байх ёстойдоо?!

Avatar

зочин 2018-12-29 66.181.161.61

Энэ хүнийг зүгээр байхад хориж шийтгэж байгаа юм байна бүлэглэл

Avatar

Зочин 2018-12-29 64.119.18.217

Setgetsiin bish bxaa. Tamxi l tabtsan bolibuudaa

Avatar

болдоо 2018-12-29 202.126.89.93

заавал сэтгэцийн өвчтэй гэж хүнийг доромжлох ямар хэрэг байна аа. хүн зүгээр л бухимдаад согтоод л тэгсэн байж болно ш дээ … заавал өвчтэй хүн болгох ямар хэрэг байна? ??

Avatar

Зочин 2018-12-29 150.129.140.8

Чи нэг бухимдаж согтоод нүцгэн гүйгээдхээч?

Avatar

Зочин 2018-12-29 202.55.191.194

бухимдлаа гээд согтлоо гэж нүцгэн гүйгээд байхаар чинь уб ын гудамж яах болж байнаа

Avatar

БААСАН 2018-12-29 103.212.118.110

Балайзандалчин, ,Герман тагнуул Болд 2-ын явуулсан хүнл байгааш дээ.

Avatar

Uhna 2018-12-29 64.119.18.156

Uhnaagiin huuhed

Avatar

Зочин 2018-12-29 202.179.26.60

МИ овогтой Энхболд биш байгаа…

Avatar

Зочин 2018-12-29 202.126.89.236

СЭТГЭЦИЙН ӨВЧТЭЙ Ч ЭНХБОЛДООС ДЭЭР БНА. ИРЭЭДҮЙНХЭЭ ТӨЛӨӨ САНАА ТАВИАД ЖАГСААЛД НЭГДЭЭД. САЙН БНА.

Avatar

1 2018-12-29 64.119.23.4

Hudlaa bitgii yarilaa! Odoo yum bolgonyg uwchtei, iim, tiim baisan gej tsagdaa ni hurtel yarudag bolloo!!! z**l

Avatar