Хотын даргад горилогчдын хэн нь хэн бэ? | News.MN

Хотын даргад горилогчдын хэн нь хэн бэ?

Хуучирсан мэдээ: 2018.12.28-нд нийтлэгдсэн

Хотын даргад горилогчдын хэн нь хэн бэ?

Хотын даргад горилогчдын хэн нь хэн бэ?

Хотын дарга С.Батболд ажлаа өгч, ирэх 2020 он хүртэл нийслэлийг хэн удирдах вэ гэдгийг өнөөдөр шийдэх учиртай. Тодруулбал,  НИТХ-ын Тэргүүлэгчдийн өнгөрсөн баасан гарагийн хуралдаанаар НИТХ-ын ээлжит XXI хуралдааныг энэ оны арванхоёрдугаар сарын 28-нд 09.00 цагт хуралдуулахаар товлогдсон. Уг хуралдаанаар нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагчийг шинээр сонгох асуудлыг хуулийн дагуу хэлэлцэнэ гэдгийг хэлсэн байгаа. Гэхдээ энэ хурлын өмнө МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдаж, Хотын даргад нэр дэвшигчийг тодруулах учиртай. Гэвч МАН-ын Удирдах зөвлөл одоогоор хуралдаагүй байгаа юм. Мөн НИТХ-ын тэргүүлэгчид ч хуралдах бөгөөд энэ асуудлыг хэлэлцсэний дараа НИТХ-ын ээлжит хуралдаан болох учиртай. МАН-ын Удирдах зөвлөл болон НИТХ-ын Тэргүүлэгчдийн хуралдаан өнөөдөр НИТХ-ын ээлжит хуралдааны өмнө хуралдана. МАН-ын Удирдах зөвлөл 09.30 цагт товлогджээ

Хотын дарга Б.Мөнхбаатар болон С.Амарсайхан нар албан бусаар өрсөлдөж буй. Тэдний аль нэг нь хотын дарга болох боломжтой. Тэгвэл Б.Мөнхбаатар, С.Амарсайхан нар гэж хэн бэ.

ХОТЫН ДАРГАД ГОРИЛОГЧ Б.МӨНХБААТАР

Дараагийн хотын даргад томилогдох магадлал хамгийн өндөр хүн бол Б.Мөнхбаатар. Түүний хувьд Нийслэлийн МАН-ын дарга болон намын дарга нарынх нь хувьд хотыг 2020 он хүртэл удирдах боломжтой хувилбар гэж намынхан нь ярьж буй.  Төрийн дунд шатны байгууллагаас эхлэн ажлын гараагаа эхлүүлж, Баянзүрх гэх том айлыг удирдаж явсан туршлагатай. Тиймдээ ч хотыг удирдах хамгийн боломжтой хувилбар гэж намынхан нь үзэж болох. Тэрбээр БСШУ-ны яамнаас ажлын гараагаа эхлүүлж, Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газрын Хотын бодлого, төлөвлөлт, Стратегийн газрын даргаар ажиллаж байсан туршлагатай нэгэн. Баянзүрх дүүргийн Засаг даргаар ажиллаж байсан аж. Түүнчлэн Хотын орлогч даргын албыг хашсан. Тэгвэл 2014 онд Ч.Сайханбилэгийн кабинетэд Хүн амын хөгжил, нийгмийн хамгааллын дэд сайдын албыг авсан юм. Мөн “Эрдэнэс Оюутолгой” компанийн гүйцэтгэх захирлаар ажиллаж байсан.

  • 1993 онд ШУТИС-ийг хими, технологич мэргэжлээр төгссөн.
  • МУИС-ийн Нийгмийн шинжлэх ухааны сургуулийн Улс төр судлалын анги, Хууль зүйн сургуулийг төгссөн.
  • 2004-2006 онд Зүүн Лондоны их сургуулийн Бизнесийн сургуульд Бизнесийн удирдлагын магистр хамгаалсан.

ХОТЫН ДАРГА ГОРИЛОГЧ С.АМАРСАЙХАН

Ц.Сандуйгаас үүрэгт ажлыг нь хүлээж авснаас хойш С.Амарсайхан багагүй хугацаанд НИТХ-ыг удирдаж буй. Түүний хувьд дараагийн хотын дарга болох магадлалтай хүний нэг гэж намынхан нь үзэж буй. Налайхын унаган хүү, гадаадад боловсрол эзэмшиж ирсэн тэрээр дүүргээсээ НИТХ-ын төлөөлөгчөөр гурван удаа сонгогдсон. Гэхдээ олон нийт түүнийг "Оюуны Ундраа" группийн С.Отгонбаярын дүү гэдгээр нь илүү сайн танина 1991-1992 онд Мэдээлэл Судалгааны төвийн техникийн ажилтан, 2000-2001 онд АНУ-ын Американ Трейд & Деволопмент компанийн менежер, 2001-2004 онд Монгол Улсаас БНХАУ-д суугаа Элчин Сайдын Яамны Консулын ажилтан, атташе, 2004-оноос “Оюуны Ундраа Группын Ерөнхий захирлаар, 2008 оноос Хонг-Конгийн PTI Компанийн ТУЗ-ын Зөвлөх ажлыг хавсран ажиллаж байна. Түүний хувьд НИТХ-ын даргаас Хотын даргад дэвших боломж байгаа ч үүнийг нь намын удирдлагууд нь хэрхэн шийдэхээс шалтгаалах юм.

  • 1991-1992 онд Мэдээлэл Судалгааны төвийн техникийн ажилтан,
  • 2000-2001 онд АНУ-ын Американ Трейд & Деволопмент компанийн менежер,
  • 2001-2004 онд Монгол Улсаас БНХАУ-д суугаа Элчин Сайдын Яамны Консулын ажилтан, атташе,
  • 2004-оноос “Оюуны Ундраа Группын Ерөнхий захирлаар, 2008 оноос Хонг-Конгийн PTI Компанийн ТУЗ-ын Зөвлөх ажлыг хавсран ажилласан.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Шударга ёсыг нэхэгч 2018-12-28 202.179.30.178

Хурлын дарга болоод энэ хүн юу хийсэн бэ???????? хэлээд өгөх хүн байхгүй биз . Хотын даргыг хэн дуртай мөнгөтэй нь хийчдэг болждээ өнөө цагт

Avatar

Зочин 2018-12-28 202.179.30.178

OYUNII UNDRAA ZAISAN TOLGOID SUNUUJ , TUULIIN BURGASIIG HYRGAJ BAIGAASHDEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

иргэн 2018-12-28 202.179.30.178

Amarsaihan zaisan tolgoig huviin ezemshildee avsan hun hotiin darga boloh gj bnuu ?? Ene hun uneheer ard tumniig doromjilj chadaj bna

Avatar

Sokii 2018-12-28 66.181.176.241

Мөнхбаатар нь хамаагүй дээр байхөө.хийж бүтээсэн ажлын туршлага.боловсрол гээд. Амарсайхан бол жинкэн манангийн хүн.ах нь ан ынх.оюуны ундраагийн буянд л энд яваа залуу

Avatar

иргэн 2018-12-28 202.9.42.83

тэрний энэний хүн гэдгээр нь томилгоо хийж боломгүй. хэн хотын амьдралыг илүү сайн мэдэж, хийж хэрэгжүүлэх ажлаа юунаас эхлэх, хэрхэн ажиллах арга барилтай,гүйцэтгэлийг цан тухайд нь тооцох чадвартай хүн л байх ёстой.

Avatar

иргэн 2018-12-28 202.9.42.83

тэрний энэний хүн гэдгээр нь томилгоо хийж боломгүй. хэн хотын амьдралыг илүү сайн мэдэж, хийж хэрэгжүүлэх ажлаа юунаас эхлэх, хэрхэн ажиллах арга барилтай,гүйцэтгэлийг цан тухайд нь тооцох чадвартай хүн л байх ёстой.

Avatar

Зочин 2018-12-28 64.119.19.45

Amarsaikhanii bolovsroliin medeelel haana baigaan?

Avatar

Зочин 2018-12-28 202.55.191.194

Мөнхбаатар нь дээр юм байна аа

Avatar

Зочин 2018-12-28 182.160.0.181

MAN-garuud basl suudliin tuluu temtseluu zailaach

Avatar

Зочин 2018-12-28 122.201.28.10

Мөнхбаатар илүү байна. Химич, Англи хэлийнг сайн эзэмшсэн гээд л

Avatar

Зочин 2018-12-28 103.26.194.246

Хэн ч байлаа гээд энэ 2-ыг нийлүүлээд базсан ч Бат-Үүлийн хаана ч хүрэхгүй л дээ!!!!

Avatar

humuusee 2018-12-28 202.21.103.118

Munkhbaatariig neg l muuulchiii geheer ene nohor buduun haragdaad bn ghees oor ym oldohgvi ym harin ene amarsaihang ard tumen shoolood bnaoo zaisan bulihaadaj bashin bariad burgas ogtolj barilga bariad idej uusan ni odoo diildehgvi bhad darga bolood niisleliig min hudaldchih wiidee

Avatar

ЗОЧИН 2018-12-28 202.9.43.193

М.ЭНХБОЛДЫН МӨНХБААТАР НЭР ДЭВШИХЭЭСЭЭ ИЧЭЭЧ ЧАМААР ЯАДЫН БЭ ОДОО ЗАЙЛААЧ

Avatar

Зочин 2018-12-28 112.72.15.78

Мөнхбаатар нь сурсан сургууль. төрд ажилласан туршлагааараа илүү тодорхой СV тэй юиаа. НИТХ-ын дарга гадаад сургууль төгссөн гэнэ ямар сургууль төгссөн юм бол тодорхой бичмээр байна даа. Хэлний курс юмуу.

Avatar

Аймаар 2018-12-28 65.49.68.193

Саяны жагсаалд 2 мянга хүрэхтэй үгүй л хүн ирсэн чинь 30 мянга гээд элийрч балайраад. Тэр дунд мөнгө горилсон, сонирхож сонжсон, ажиглаж байгаа, цагдаа, тагнуулын гээд зөндөө хүн байсан.

Avatar

Ганаа 2018-12-28 122.201.25.58

Ц.Мөнхбаатар үл бүтэх амьтан. Мөнгөбаатар шүү дээ

Avatar

зочин 2018-12-28 103.26.192.43

Мөнхбаатарын CV илүү бодитой харагдаж байна. Амарсайханы ч дээ ахынхаа татаасаар явсан байна. Ахынхаа компанийн төлөөлгчөөр л ажилласан байна….

Avatar

4444 2018-12-28 43.228.129.131

Мөнхбаатар сайн залуу

Avatar

Зочин 2018-12-28 122.201.21.45

Миеэ женко 2 шиг 2 лаа муу сонголт баНа

Avatar

Б.МӨНХБААТАР 2018-12-28 85.17.24.66

Б.МӨНХБААТАР

Avatar

Зочин 2018-12-28 66.181.179.101

Амарсайхан эрчтэй хурдтай хотоо мэдэх учраас болох хэрэгтэй. 60 тэрбумын ЖДҮ чид МАНАНын гар хөлүүд болгох сонирхолгүй л байгаа л даа гэхдээ тэр маньявар сайтай гараад ирнэ.

Avatar

Bat 2018-12-28 202.126.89.31

Munkhbaatar deer shu…S.Batbold gadnaas bsan daraagiin hun ch geseb gadnaas bsan deer

Avatar

Зочин 2018-12-28 202.126.89.31

Munkhbaatar deer shu S.Batbold gadnaas bsan daraagiin hun ch gesen gadnaas bsan deer

Avatar

Зочин 2018-12-28 202.126.89.165

Muugiiduu amjilt

Avatar

УБ-ын уугуул 2018-12-28 139.5.217.23

Мөнхбаатар нь хамаагүй илүү.

Avatar

Зочин 2018-12-28 202.21.106.125

Тов аймгийн малчны хуу хотын дарга болдог ардчилсан нийгмээ устгаж олигархи гэр булийн мунаг манан байгуулах гээд жагсаж байгаа ухэр монголчууд ялжээ хоорхий

Avatar

Зочин 2018-12-28 202.126.89.165

Hun chanar gej ih chuhal asuudal shuu, har amia hicheedeggui busdiihaa tuluu bagaaraa ajillah mundag arga bariltai munhbaataraa demjij baina

Avatar

Zochin 2018-12-28 202.21.103.118

Uls tur, ediin zasgiin medleg dadlaga turshlaga talaasaa Munkhbaatar n hotiin dargiin albiig iluu hashina

Avatar

tttt 2018-12-28 202.179.25.166

Australian chadna Amarsaihan amijilt husej amidral medddeg zaluu

Avatar

зочин 2018-12-28 202.9.43.249

Амарсайхан боловролгуй юм уу?

Avatar

He he 2018-12-28 203.91.115.53

Amarsaihan ni deer blgui yahav de munhbaatar bayanzurhiin zasag bsan gar bizde umnu yu ch hiigeegui gar odoo yu hiine gj ichehgui yavj bnaa uhsen atsnii medleg bolovsrol hend heregtei yum utaagui zam ded butets tavichih honshoortoi hun l bval hen ch bsan hotiin irged demjine todorhoi.

Avatar

Irgen Batjunai 2018-12-28 202.21.103.118

Harad sudlaad sonsood bhad ene Munkhbaatar ih mundag ochson gazartaa unheer sn udirdagch bj chaddag idej uuhaas iluu hiij buteehiig zoridog zaluuu gsn shvv odoo bgaa Mongoliin taliin toriin omchiin oyu tolgoid mongoliin erh ashigiig hamgaalj odor shonogvi l ajilladg setgeltei udirdagch gd hvmvvs ni ih am saitai bdg ym bnalee

Avatar

Зочин 2018-12-28 103.229.120.215

амарсайхан чинь боловсролгүй хүн юмуу?

Avatar

Зочин 2018-12-28 66.181.160.33

Хүрэлсүх юу хийхээ мэддэггүй мал хотын намын хороогоо,хотын иргэдийн хурлын бужигнуулж бн.Өөрт нь Улаан Нямдорж Сү Батболд Энхтүвшин Жэнхбаяр Содбаатар мэтийн хэнийг хамаагүй дагадаг, ялсан тугыг бадаадаж мөнгө хийдэг хогнууд цугларсан.Хотын хурал,Улсын их хурал уг нь МАН намын улстөрд хамааралгүй байх ёстой,нийт иргэдээс сонгосон хуралын төлөөлөгчид.

Avatar

Зочин 2018-12-28 122.201.31.174

Хөөрхий энэ Амарсайханд нь төгссөн сургууль, эзэмшсэн мэргэжил ч гэж байдаггүй бололтой.

Avatar

Зочин 2018-12-28 202.9.43.162

б**с отгонбаярын дүү арай ч тэнцэхгүй чадахгүй оюунэрдэнэтэй хамт архидаж сэлэнгэд хүүхэн хүчиндсэн хэргийг нь ах хүрэлсүх женко нар нь хав дарж оронд нь цагаан хоолой барьж тэмцэж яваа гэдгийг ойрын эх сурвалж ярьцгааж бсн. Хэрэв үнэн бол бандааш гантулгаас дор юм болсон гсн шүү. Мөнхбаатар нь ядаж сурч боловсорсон хүн дээр байлгүй дэ. Энхболдын фракцад хамаагүй илүү чадварлаг боловсон хүчнүүд бгашдэ уг нь.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж