"УИХ-ыг тараах бичигт 15 гишүүн гарын үсэг зурсан" | News.MN

"УИХ-ыг тараах бичигт 15 гишүүн гарын үсэг зурсан"

"УИХ-ыг тараах бичигт 15 гишүүн гарын үсэг зурсан"

"УИХ-ыг тараах бичигт 15 гишүүн гарын үсэг зурсан"

УИХ-ын гишүүн Ж.Мөнхбат нарын гишүүд өнөөдөр /2018.12.26/ мэдээлэл хийлээ. Тэд МАН-ын гишүүд, дэмжигчдийн холбоог байгуулж, албан ёсоор үйл ажиллагаагаа эхлүүлж удирдлагаа сонгосон талаар мэдээлэл хийлээ. Тус холбооны хурал арванхоёрдугаар сарын 24-ний өдөр хуралдаж, удирдлагаа сонгосон байна. Холбооны тэргүүнээр Ж.Мөнхбат сонгогдсон бол тэргүүн дэд ерөнхийлөгчөөр УИХ-ын гишүүн Б.Бат-Эрдэнэ нар томилогджээ. Мөн тус холбоо ирэх нэгдүгээр сараас эхлэн намынхаа гишүүд дэмжигчдийг сонсох аяныг орон даяар эхлүүлэхээр болсон байна. МАН бол зөвхөн хэдхэн дарга нарын нам биш, улс төрийн лидерүүдээ дагасан фен клуб биш. Энэ нам бол гишүүд, дэмжигчдийнхээ хүсэл сонирхолд зохицуулан ажилладаг гэдгийг ойлгуулах зорилготой юм байна.

УИХ-ын гишүүн Ж.Мөнхбат:

-МАН-ын гишүүд, дэмжигчдийн холбоо анхны хуралдаанаа хийж, албан ёсоор үйл ажиллагаагаа эхлүүллээ. Намын төлөөлөгчдийн анхдугаар хуралдаанаар хоёр зүйл бүхий уриалгыг гаргасан. Энэ уриалга нь МАН-ын бүх шатны байгууллага, нийт гишүүддээ намын дээд түвшинд үүссэн талцал хуваагдал нь намын бүх шатанд халдварлагдаж байна. Намын дүрэм, журмыг зөрчсөн, хуйвалдааны замаар асуудлыг шийдэж байна. Тиймээс нэг зарчим, нэг үгтэй, гишүүд дэмжигч төвтэй нэгдсэн МАН-ыг авч үлдэж, их эеийг эрхэмлэх уриалга гаргасан. Мөн ахмадаа сонсч, дунд үеэ дэмжиж, залуусаа түшиглэдэг МАН албан тушаалын барьцаанд намын хэрэг шийдэгдэх болсон энэ үед их эеэ эрхэмлэх, жирийн гишүүд дэмжигчид, ард түмний саналыг үндэслэн гаргах уриалгыг гаргасан. Түүнээс гадна Засгийн газрын гишүүд, УИХ-ын гишүүд, МАН-ын бүлэг болон намын удирдлагадаа гурван заалт бүхий шаардлага хүргүүлсэн байна.

Тус шаардлагад, УИХ болон орон нутгийн сонгуульд МАН-аас дэвшүүлсэн мөрийн хөтөлбөрийг нягталж, биелсэн, биелээгүйгээр нь ялгаж 2018 оны намрын чуулган завсарлахаас өмнө биелүүлж ажиллахыг шаардаж байгаа юм. Мөн төрийн ажлыг үгсэн гацааж байгаа үйлдэлд МАН-ын бүлгийн бүх гишүүд дүгнэлт хийж, шударга ёсны зарчмыг баримтлан биелүүлэх. Намын удирдлагыг хооронд нь хагаралдуулж байгаа зарим гишүүд энэ үйлдлээ таслан зогсоох, жирийн бизнес эрхлэгчдийн авах ЖДҮ-ийн зээлийг авсан намын болон намын удирдлагуудад хариуцлага тооцож, намын нэр хүндийг цэвэрлэхийг шаардсан шаардлага хүргүүлж байгаа юм байна. Энэхүү шаардлагыг биелүүлэхгүй байх, 2019 оны хаврын чуулганаас өмнө намын хагарал хэвээр байх юм бол улс төрийн тайван тэмцлээс хурц хэлбэр хүртэл тэмцэх болно гэдгээ мэдэгджээ.

Мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.

-УИХ-ын үйл ажиллагаа тасалдаж, төрийн үйл ажиллагаа гацсан ийм үед  МАН дотооддоо үл ойлголцолтой, төрийн бодлого шийдвэрийн талаар авч байгаа арга хэмжээ байхгүй байна. Гэтэл та бүхэн улс орны эрх ашиг биш зөвхөн өөрсдийн дотоод хэрүүлийг байнга хэвлэлээр ярьж байна. Энэ асуудлаа хэзээ зогсоох вэ?

-Монгол Улсын парламент хүнд байдалтай байгаа. гацаа арилах ёстой гэдэг зарчмыг баримталж байгаа гишүүдийн төлөөлөл нь би. Намын бага хурал, Удирдах зөвлөл, бүлгийн хурал дээр ярьсан. Харамсалтай нь манай намын хэсэг гишүүд УИХ-ын даргыг огцруулах гарын үсэг зурчихсан, гацаад байгаа юм. Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны хуралдаан дээр ч мөн хэлсэн байгаа. Гишүүдийн тавьсан шаардлагыг хэлэлцэх боломжгүй гэж үзсэн. Би гишүүнийхээ хувьд үнэхээр ойлголцож чадахгүй бол Засгийн газар нь огцорч, УИХ нь тараад ард түмнээрээ дүнгээ тавиулах хэрэгтэй. УИХ бол ард түмнээс сонгогддог, Засгийн газрыг УИХ томилдог. Үнэхээр хэл амаа ололцохгүй бол бүгдээрээ тарах хэрэгтэй. Тиймээс ч би УИХ-ыг тараах гарын үсэг цуглуулж байгаа. Одоогоор энэ гарын үсэг 15 болсон байгаа. Энэ тоо нэмэгдэх хандлагатай байна.

-Гишүүддээ үйлчилдэг төрийн бус байгууллага байгууллаа гэж байна. МАН бол өөрөө төрийн бус байгууллага. Төрийн бус байгууллага дотор дахиад ТББ байгуулж болдог юм уу. Ер нь танай нам дотор жигүүр, холбоо, хороо маш олон байгаа шүү дээ. Юугаараа ялгаатай юм бэ?

-Бид цаашид нам болохгүй. Гишүүд дэмжигчиддээ үйлчлээд явна. МАН дотор олон холбоо, хороо, жигүүр байдаг. Тэдний нэгэн адил төрийн бус байгууллага байгуулж, үзэл бодлоороо эвлэлдэн нэгдэх эрх нээлттэй байгаа. Бид гишүүд дэмжигчдийнхээ хүсэл зорилгод нэгдэн ажиллана.

МАН сөрөг хүчин байхад та ам.долларын ханш, давхар дээл зэрэг маш олон асуудлыг эсэргүүцэж, гардан зохион байгуулж байсан. Гэтэл та одоо энэ асуудлыг ярихгүй байна. Энэ нь таны ёс зүйтэй хэр нийцэж байгаа юм бэ?

-Тийм ээ, би маш олон жагсаал, цуглаан хийж байсан. Давхар дээлийг хязгаарлах, хар машиныг шатаах гэх мэт олон асуудлыг тавьж байсан. Давхар дээлийг 2016 оны сонгуулийн дараа байгуулагдсан Засгийн газар барьж ажиллаж байсан юм шүү. Ойрын хэдэн жилийн түүхэнд давхар дээл багатай Засгийн газар байсан. Харамсалтай нь жилийн өмнө байгуулагдсан Засгийн газар 100 хувь давхар дээлтэй байна. Би үүнийг нь эсэргүүцээд асуудал тавиад байгаа юм. Одоо томилоогүй байгаа сайд нарынхаа оронд ч дан дээлтэй сайд тавих шаардлагыг тавьж байсан. Би бас ам.долларын ханшийн өсөлтийг эсэргүүцэж байсан. Өнөөдөр  ам.долларын ханш өссөн байгаа учраас Сангийн сайд, Монголбанкны ерөнхийлөгч нарт хэлж, сануулсаар байгаа.

-Таны зохион байгуулсан хурлын үеэр маш их мөнгө тараагдсан гэсэн мэдээлэл байна?

-Мөнгө тараасан гэдэг асуудал нэрээ нууцалсан, зохион байгуулалттайгаа явуулсан. Энийг хаанаас хийж байгааг нь би мэдэж байгаа. Надад тараах мөнгө алга. Энэ бол зохион байгуулалттайгаар манай намын цагаан байрнаас хийсэн гүтгэлэг.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

65 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэд олон түмэн 2018-12-26 103.57.94.38

Мөнхбатаа чи худалч болохоор одоо чиний үгийг итгэх сонсох хүн байхгүй болсон шүүдээ.

Avatar

Irgen 2018-12-26 202.126.89.145

Chi zsilaach hulgaichaaa

Avatar

Миеэ 2018-12-26 103.111.68.3

Бол Мафийн толгойлогч өөр юу ч биш гэдэг нь ойлгомжтой

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.9.42.162

Монголчууд их туйлшрамтгай хүмүүс юм. Энэ энхболд гдг хүнээс болж уб хотын газар дууслаа гэх юм, энэ хүнээс болж ядуу амьдарч бн гн. Энхболд 7 жил хотын мээр хийхдээ газар зарсан нь үнэн, харин ч газар нь их блаа бүтээн байгуулалт ихээр боссон. Үе үеийн дарга нараас одоогийн та нарын шүтээд бга женко хүрэлсүх 2 чинь маш их газар авсан бдг. Мөн ганцхан хүн женко чинь хуучны бүх үйлдвэр, 35 орд газрын лиценз, хамаг том зочид буудал банк нтр ийг мааш хямд залилж авчаад бхад бидний ядуу амьдралтанд

Avatar

МИЕЭГИЙН БООЛОО ЗАЙЛЖ ҮЗ !!! 2018-12-26 202.126.89.135

МИЕЭГИЙН ХООШНОГ АРЧИГЧ , ШАНТАЖЧИН п**а !!! ӨӨРИЙГӨӨ ЮУ ГЭЖ БОДДОГ ОРК ВЭ ? ДАЛД ОРВОЛ ТААРНА !!!

Avatar

Zevyy hyregch 2018-12-26 66.181.176.52

Hort mogoin heltei. Mungunuus uur yum boddoggvi darvaisan hulgaich

Avatar

Зочин 2018-12-26 182.160.0.136

mongol turiig buzarlasan MAN-garuud zailaa Mongoliin 3-n undurluguu haraach 3laa gemt heregtenguud zugeer jiriin mani met bol tedgeer shig heregt shalgagdsan bol ali hediin shorond horigdson baigaa shuudee hogiin gurwan undurlug mongoliin turuus zailaasaa . 60 TERBUM, JDU-CHIN, TUMUR ZAMIIN gesen gurwan hergeten zailaachee

Avatar

нямдорж 2018-12-26 139.5.216.105

sonon zaluu. ENE ukhur z**l.

Avatar

Дэлдэгч 2018-12-26 103.212.116.217

Хурдан тургэн наад бичигтээ гарын усэг зуруулж цуглуулаарай. Дарвайсан аавын цээжууд данхалзаад нэг л юиш боллоо. Муусайн Багабандийн тэжээвэрууд боломжоо хэтэрхий ашиглаад Хархорчингынхоо ажлыг идэвхжуулж байна. Ард олон мэдэж л байгаа. Бичээч нар бол хэн хоол менге егех юол гээд далдагнаж саагиж байгаа шуу.

Avatar

Энхмөнх 2018-12-26 64.119.23.237

Өмхий дунд хуруу балайрч ханахгүй юмаа шунлын тулам шүлэг бичих гэж балайран улс төр хийх гэж бүр балааран харин хулгай сайн хийгээд байгаа юмшүү далд ор өмхий хувалз

Avatar

Zochin 2018-12-26 37.165.52.12

z**l hogiin chaar chamaig hen demjih ym be bolor tsomdoo ochij chulgee unch

Avatar

Зочин 2018-12-26 59.153.115.9

Та нар яг тарж харагдаач. Инээдмийн эмгэнэлт жүжиг өрнөөд л зугаатай гоё байнааааааааааа

Avatar

Зочин 2018-12-26 66.181.187.128

МУУР НОХОЙ ХОЁР НАЙЗЛААД ЭХЭЛВЭЛ ТОГООЧЫН ЭСЭРЭГ ХУЙВАЛДСАН НЬ ГАРЦААГҮЙ . ЭНЭ МУУ ЦААС ЭРЭЭЧИГЧ , НҮҮРСНИЙ , КОНЦЕССИЙН ХУЛГАЙЧ ГАНЦ СОНГОГДОХДОО ЯАЖ БАЙНАА .

Avatar

Зочин 2018-12-26 45.117.35.14

demjij bgaa shuu jduchin xurelsuxed uzuuleed ug

Avatar

иргэн 2018-12-26 202.179.25.26

Чи чадахгүй л дээ УИХ-+ыг Тарааж

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.9.45.172

Shine bayan (lyibarchin) and tseej bayan,bayarlaxiin xireer baxirna gej

Avatar

зочин 2018-12-26 66.181.191.149

Б Бат Эрдэнэ арай ч ингэж тэнэгтээгүй байлгүйдээ

Avatar

ЗОЧИН 2018-12-26 202.9.43.1

ҮХСЭНДЭЭ ҮНЭМШИЖ ЯДААД БАЙГААН БҮХ САЙТ ЗУРАГТААР МЭЛИЙТЛЭЭ МИЕЭ ЭНХБОЛДЫН ДЭМЖИГЧДИЙН ДЭД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ГЭЖ НҮД НЬ ГАЛЗУУРСАН БУХ ШИГ БОЛЧООД ГАРААД БАЙХАД

Avatar

Зочин 2018-12-26 122.201.21.25

Монгол түмний хайр хүндлэлийг даасангүй дээ. Харамсалтай байна…

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.72.245.194

200 ХОНИО ХАШИЖ ЧАДАХГҮЙ НӨГӨӨДҮҮЛ НЬ ТАРЖ ЗУГТААД ЭЛЭГ АВСАН МУУ МАЛЧИН БАЙНА ДАА. ХОНИНДОО ЗӨНДӨӨ НОГООН ЗУУЛГАСАН Ч ИДЭЭШИЖ ӨГӨХГҮЙ ЗУГТААД БАЙВ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-12-26 66.181.176.183

"МАН-ын гишүүд, дэмжигчдийн холбоо" гэнэ үү?? Төрийн бус байгууллага (ТББ) юм шив дээ? Гэтэл МАН чинь өөрөө ТББ шүү дээ!!! 1990-ээд оны эхэн үед коммунистууд Ардчилсан холбооны эсэргүүцлийн жагсаалын эсрэг жагсаал зохион байгуулж байсан шог явдал санаанд орлоо!!!

Avatar

Зочин 2018-12-26 66.181.181.112

ТАРААХЫГ БҮРЭН ДЭМЖИЖ БАЙНА. МӨНХБАТЫГ МАНАНГИЙН УДИРДЛАГА, ҮЙМЭЭНД ТУРХИ РАГЧИД ҮЗЭН ЯДАЖ БАЙГАА.:60 ТЭРБУМЫН ЗОХИОЛ ГАРГАСАН АН-ЫГ ТАРАА.ЖДҮ-ЧИН ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ ТАРАА.ТӨРИЙН ЭРХИЙГ ХУУЛЬ БУСААР АВАХ ГЭЖ УЛАЙРЧ ҮЙМЭЭН САМУУНД ТҮЛХЭЖ БАЙГАА ОЮУН-ЭРДЭНЭ НАРЫН ЖДҮ-ЧДЫГ ТЭДНИЙ ЭЗЭН ХҮРЭЛСҮХ, НЯМДОРЖ НАРЫН ХАМТ ШОРОНД ХАТАА.

Avatar

Иргэн 2018-12-26 139.5.217.144

Батзандан, болд нар энд нэгдснээрээ жинхэнэ МАНАН байгуулагджээ гэж харж байна?!

Avatar

МӨНХБАТ МИНЬ ӨӨРӨӨ Л ӨРГӨДЛӨӨ ӨГӨӨД ГАРДАА 2018-12-26 64.119.26.168

Мөнхбат өөрөө өөртөө л эзэн байл даа. Өргөдлөө өгөөд Гантулга шиг яв л даа. Заавал бусдыг чирэх хэрэг юун.

Avatar

ЗОЧИН 2018-12-26 64.119.20.53

ЭНЭ НӨХӨРТ ЭННЭ НАМ ЕР НЬ ПИДЛИЙГҮЙ. 60 ТЭРБУМЫН СХЕМД ЕР НЬ ХАМГИЙН БУЛАЙ ЮМЫГ НЬ ГАРДАН ХИЙСЭН НӨХӨР ГЭЖ ҮЗДЭГ. ЭНЭ БУСНИУЛАГЧ, САМАРЧ НӨХРИЙГ ТӨРД БҮҮ ОЙРТУУЛААСАЙ. ЭНЭ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН ХУРАЛ НЬ ӨӨРСӨДДӨӨ ХАМГААЛАЛТ ХИЙСЭН ЗҮЙЛ, ОЛИГТОЙ ЮМ БОЛООГҮЙ Л ЮМ БАЙНА ЛЭЭ ДЭЭ.

Avatar

irgen 2018-12-26 202.131.243.190

Taraah talaar anh zorigtoi duugarsan ni MONKHBAT shyy zaluusaa DEMJIJ bna DAVHAR deeltenguud uldlee geed 2 jilaldana shyy SHINEER toroo ehluulmeer bna sdee

Avatar

зочин 2018-12-26 202.9.42.242

Хогын концессчин тоглоомчин хулгайч байна ллалар хурдан зайлж байх ёстой газар луугаа тонил

Avatar

Зочин 2018-12-26 182.160.40.175

маргааш очиж миеэгомбыг энэ шүлхий мөнхбаттай нь цуг амбаардаж гаргана. элбэгдоржид хилийн хориг тавиарай.

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.126.89.233

Дунд хуруу

Avatar

дэмжиж байна 2018-12-26 103.229.122.50

Энэ цуглаанд очих болно.МАНАН сарних болтугай!

Avatar

хатанболд 2018-12-26 49.0.218.73

маргааш МАН АН гийн эсрэг шийдвэрлэх үе би очино энэ бол үр хүүхэд ирээдүйнхээ төлөө юм

Avatar

Зочин 2018-12-26 49.0.218.73

маргааш шудрага үнэний төлөө жагсаал болно очих болно

Avatar

Тэрбумтан гишүүнээс асуух асуулт 2018-12-26 192.82.65.180

таныг чинь АНУ, Сингапур зэрэг оронд том хаустай, УБ-т 3 том хаус-тай /нэг нь 11 давхар/ төрөөс төрсөн тэрбумтан болсоныг хаа сайгүй ярьж байна. Одоо энэ бүхэнээ яаж олсонооо тайлбарлаач. Нүүрс хулгайлж, зарсан гэдэг чинь үнэн үү. Бас төрөөс авсан зээлээ огт төлөөгүй байж, бусадыг далдуур хамгийн их гүжирддэг гишүүнээр тодорсон гэнэ үү. Хийсэн кино чинь алдагдалтай байхад яаж тэрбумтан болоо вэ.

Avatar

Иргэн 2018-12-26 139.5.217.144

Хамгийн эх оронч, шулуун шудрага хүмүүс нь л зурах байхдаа?!

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.179.26.68

ТИЙМ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2018-12-26 64.119.20.39

М.Энхболдын б**с долоогч,Дүлзэн

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.179.26.68

Энэ үгийг бичигч чи хүн юм уу? аан?

Avatar

Зочин 2018-12-26 124.158.88.10

ZASGIIN GAZARAA OGTSRUULJ CHADAHGUI BAIJ BAS

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.21.106.134

МАН намын дотоод зодоонд АН намын Батзандан,Л,Болд нар идэвхийлэн оролцож энэ намыг хагаралдуулан бутаргахад жинтэй хувь нэмэр оруулж байна.Батзандан өмнө ньард түмнийг тэмцэлд уриалж 7.1 гэдэг аймшигт өдрийг түүхэнд үлдээсэн. Одоо бас МАН-ыг өдөөн турхираад,ард түмнийг бослого тэмцэлд уриалаад байна. Эцэст нь ардын хүүхдүүд хохироод энэ нөхдүүд тушаал дэвшээд хүссэн албан тушаал дээрээ очдог. Элбэгдорж 7.1 ний дараа 2 удаа ерөнхийлөгчөөр сонгогдож байлаа. Одоо Нямдорж ,УИХ дарга болно.

Avatar

Иргэн 2018-12-26 139.5.217.144

Батзандан, болд нар энд нэгдсэнээрээ жинхэнэ МАНАН чинь энэ байнашдээ?!

Avatar

Erguu mal 2018-12-26 45.117.32.5

Yaridag mori…

Avatar

zochin 2018-12-26 66.181.188.250

ene hvn ervvl yumuu ovchtei yumuu bainga l hel am hervvl temtsel hiij bh yum odoo bolimoor yumaa zaebaly ti bilet

Avatar

Зочин 2018-12-26 112.72.12.7

Энэ амьтан дахин сонгууль явбал ялж УИХ-ын дарга юм уу ЕС болно гэж горьдоод байгаам байхдаа зайлуул. Чамайг яг сонгоно ш дээ

Avatar

Зочин 2018-12-26 27.123.214.2

За ингээд МАН-ыг бүр цааш нь харуулчих юм болов шив

Avatar

зочин 2018-12-26 203.91.118.247

Нүүрсний хулгайч, хууль бусаар баяжигч ингээд шударга царайлаад яриад байхаар уур хүрэх юм,,,,Миеэ зайлж шударга ёс тогтвол энэ луйварчин хамгийн түрүүн шоронд явах гээд байгаа учир ингээд үхэн хатан орилоод байгааг бүх Монгол даяараа мэддэг болжээ, үзэн яддаг болжээ

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.21.106.165

одоо фагийн "дүлзэн" гэж мөнхбатыг л хэлэхэд болохоор байна даа

Avatar

zochin 2018-12-26 202.179.27.220

dandaa chudlaa bulterne, buruugaa chuleene gej medechgui, olon nuurtei Monchbat gischuun terbum togrog chaanas avaj oron suuch avsanaa echleed ard bided chel

Avatar

Зочин 2018-12-26 103.26.193.69

ЗА ЯАСАН 300 ОФИЦЕРТЭЙ АЛАЛЦАХ НЬ УУ МӨСӨН ДЭЭРХ МӨРӨӨДӨЛИЙН ЦЭЦЭГ МИНЬ.

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.126.89.192

ХОГЫН ХУЛГАЙЧ ОРК !!! ОРКСТАНРУУГАА ЗАЙЛ !!!

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.126.89.192

ХОГЫН ХУЛГАЙЧ ОРК !!! ОРКСТАНРУУГАА ЗАЙЛ !!!

Avatar

Зочин 2018-12-26 182.160.33.108

Жагсаалд очихгүй. Та нарын ЖДҮ -ийн луйврыг хамгаалах гэж жагсах уу? Ард түмнийг үймээнд турхирч байгаа ЖДҮ -чид больцгоо.

Avatar

зочин 2018-12-26 203.91.118.247

Бид шударга ёсны төлөө жагсана,,, Мафи М.Энхболдыг зайлаасай гэж жагсана,,,,Монгол улс Миеэ-гээс салж шударга шүүх цагдаатай болбол ЖДҮ-г бас шийднэ,,,, ЖДҮ-г бүү хэт томсгоод бай

Avatar

УРВАГЧ 2018-12-26 202.9.43.1

ЧАМААР ЯАХЫН

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.72.245.194

ХХ ХА ХЭДЭН МИНУТ ЗОГСОЖ ЧАДАЛГҮЙ ТАСРАЛТГҮЙ ИНЭЭЛЭЭ БИ БИШЭЭ МИНИЙ ШААХАЙ. ХҮНИЙ ТЭНЭГЛЭЛД ХЯЗГААР БАЙДАГГҮЙ ГЭЖ ЭДНИЙГ ХЭЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2018-12-26 182.160.33.108

Мөнхбатын үг жинтэй, нөлөөтэй шүү.

Avatar

Зочин 2018-12-26 210.121.173.65

chamd l nolootoi bh. end bgaa commentuudiig unshaach. enen shig neree barsan n**** bnuu mongold.

Avatar

gyandan 2018-12-26 202.179.24.43

tarsan ndeer….ih huraltai huralgui zasag n ajilaa hiigeed yavbal barav tsaashaa……..yadarsan bidend 20-30 jil uilchileh hangalttai huiltai boloo bizdee…..satiin 76 n say tugrugiig heregtei yumandan zarsan deer…76 n gahai bordoh albatai yu uu

Avatar

Zaluu 2018-12-26 64.119.21.192

Odoo l Enkhboldiig zailuulahgvi bol zailj ogohgvi ne.Monkhbataa chamaag Mongolchuud hezeech songohgvi bolson gedegiig oilgoj bga yu 2 nvvrtei uran dongodogchoo

Avatar

60terby 2018-12-26 103.26.195.124

IIIM XUMUUS DAXIJ TURD b** GAR

Avatar

иргэн 2018-12-26 64.119.16.230

2 нүүрт, концессчин, төрөөс төрсөн тэрбумтан, хамгийн түрүүнд УИХ-ын танхимаас зайлах "орк"-уудын нэг яах аргагүй мөн билээ

Avatar

миеэгийн гөлөгнүүд 2018-12-26 202.9.42.217

бамбацогт номтойбаяр мөнхбат

Avatar

иргэн 2018-12-26 103.26.193.156

Энэ Мѳнхбат хулгайч луйварчидын бүлгийн нэг толгойлогч Миеэ.Энхболдыг огцорвол бидны хулгайг энэ УИХ гаргахаар боллоо гэж ухаан алдаад мѳн ч их хор найруулж байна даа.Монгол тѳрд иймэрхүү шалдаганууд байхаар ард түмний амьдрал яаж дээрдэх вэ.Ѳѳрѳѳ огцорч зайлаач.15-хулгач л гарын үсэг зурсан байгаа биз.Сайн хараараа хүмүүсээ

Avatar

mgl 2018-12-26 202.179.11.230

Хөгийн гар, жинхэнэ 2 нүүртэн, МАНАН-гийн хамгаалагч.

Avatar

далдыг харагч 2018-12-26 202.9.42.250

мөнхбат чи муу н**ш чи хамгийн түрүүнд зайлуулагдах ёстой

Avatar

Zochin 2018-12-26 202.9.42.217

УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ, Ж.Батзандан, Л.Болд нарын гишүүд өнөөдөр /2018.12.26/ Тагнуулын ерөнхий газар болон Цагдаагийн ерөнхий газрын удирдлагуудыг хүлээн авч уулзлаа. Тэд маргааш "МАНАН дэглэмийн эсрэг Монгол түмний жагсаал"-ын үеэр аюулгүй байдлыг хангах, нийтийн эзэмшлийн талбай, эд хөрөнгөд халдахгүй байх боломжийг Тагнуулын ерөнхий газар болон Цагдаагийн ерөнхий газруудтай хамтран зохион байгуулахад туслалцаа үзүүлэхийг хүслээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж