Б.Бат-Эрдэнэ, Х.Баянмөнх нар ард түмнээс уучлалт гуйлаа | News.MN

Б.Бат-Эрдэнэ, Х.Баянмөнх нар ард түмнээс уучлалт гуйлаа

Б.Бат-Эрдэнэ, Х.Баянмөнх нар ард түмнээс уучлалт гуйлаа

Б.Бат-Эрдэнэ, Х.Баянмөнх нар ард түмнээс уучлалт гуйлаа

Монголын Үндэсний бөхийн холбооны шинэ тэргүүн, УИХ-ын гишүүн Б.Бат-Эрдэнэ, дархан аварга, хөдөлмөрийн баатар Х.Баянмөнх нар өнөөдөр/2018.12.26/ мэдээлэл хийлээ. Хоёр аваргын хувьд өмнө нь уулзаж, Бөхийн өргөөг нээх талаар ярилцсаж байсан удаатай.

Монгол бөхийн хамгийн өндөр цолонд хүрсэн аваргууд нэгдэн ажиллаж, бөхчүүдээ удирдан, маргаантай байгаа асуудлыг цэгцлэх болсон гэдгээ хэллээ. Мөн Бөхийн өргөө удахгүй нээгдэж, бүхий л үйл ажиллагаа хэвийн явагдах болно гэв.

БӨХИЙН ӨРГӨӨНИЙ ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ХЭВИЙН ЯВУУЛАХ ТАЛ ДЭЭР АЖИЛЛАНА

Монголын Үндэсний бөхийн холбооны шинэ тэргүүн, УИХ-ын гишүүн Б.Бат-Эрдэнэ

Монголын бөхийн холбооны маргаан 16 жил боллоо. Миний бие хавар болсон “Их Эе” хурлаас холбооны тэргүүнээр сонгогдон ажиллаж байна. Энэ хурлын дараа олон жил эвлэрч чадаагүй бөхчүүд, бөхийн зүтгэлтнүүдтэйгээ уулзаж, учраа олохыг их хүслээ. Одоо Бөхийн өргөө хаалттай байна. Яагаад гэвэл, маргаан, үймээн дэгдээж байгаа нөхөд дахин асуудал гаргахгүй гэсэн бичиг өг гэсэн шаардлагыг бид тавьж байна. Ингэж цагдаагийн байгууллагын хамгаалалтыг буулгана. Бид хоёрын хувьд монгол бөхийн хамгийн өндөр цолонд хүрч, өнөөдөр ахмадын тоонд орж байна. 20 насны зөрүүтэй ч гэлээ ах, дүүс, багш, шавийн барилдлагатай явж ирлээ. Одоогоор бөхчүүдийн хамтран ажиллах түр зөвлөл 6-7 гишүүнтэй байгуулагдаж, Бөхийн өргөөний үйл ажиллагааг хэвийн явуулах тал дээр анхаарч ажиллахаар боллоо. Мөн сүүлийн үед гараад байгаа допингийн асуудал, мөн жалга довын үзлийг цэгцлэх гээд бидэнд хийх ажил их байна. 16 жил шүүхээр явж байгаа энэ асуудал цэгцлэгдэж, шийдвэр яаж гарахаас үл хамааран “Их Эе” хурлыг дахин хийх, холбооны үйл ажиллагааг эв нэгдэлтэй хийх байр суурьтай байна. Сайхан, зөв зүйлийг төлөө бид явж байгаа.  Үзэгч олон түмнийг бухимдуулсан, чилээсэн зүйл болон бид хоёроос шалтгаалсан юм байвал албан ёсоор уучлал гуйж байна. Баянаа аваргынхаа сэтгэлд хүрээгүй зүйл байгаа бол танаас уучлал гуйж байна. Зөвхөн бөхчүүд биш үзэгч түмэн, бөхийн засуул, тайлбарлагч, өргөөний ажилчид гээд бүгдээрээ бөхийнхөө төлөө ажиллаж байна.

МОНГОЛ БӨХИЙГ БАРИЛДУУЛАХГҮЙ ГЭСЭН ХҮН Л ЭСЭРГҮҮЦЭЛ ГАРГАНА

Дархан аварга, Хөдөлмөрийн баатар Х.Баянмөнх

16 жил шүүхээр явж, захирамж шийдвэр зургаан удаа гарсан ч энэ асуудал шийдэгдээгүй байна. Миний хувьд ямар үзэл баримтлалтай байна вэ гэхээр Бөхийн холбооны маргаанаас гадуур бурхнаас заяасан үйлдлийнхээ ёсоор Б.Бат-Эрдэнэ бид хоёр бөхийн будилаантай асуудлыг шийдэх ёстой гэж нэгдлээ. Бөхийн жудаг, эрэмбээ эдэлж бөхчүүдээ удирдан зохион байгуулах ёстой. Бөхийн өргөө хаалттай хэвээр ес эхэллээ. Бид ийм байдалтай байж болохгүй ээ. Би Л.Чинбатын холбоог хууль ёсны холбоо гэж үздэг. Б.Бат-Эрдэнэ аварга наймдугаар “Их Эе”-ээс тэргүүн болсон. Энэ маргаантай байгаа асуудал шүүх дээр явж байгаа. Бид хоёрын хувьд бөхчүүдийн энэ зохисгүй үйлдлийг цэгцэлж, бөхийн ёс жудгийг сэргээж удирдах ёстой гэж бодож байна. Ингэж түр зөвлөл байгуулж, би даргалаад явж байна. Шүүхийн шийдвэр яаж гарсны дараа аль нэг холбоо нь ажлаа хийгээд яваг. Аль нэг холбоо нь шүүхийн шийдвэрээр албан ёсных гэж гарсан ч юм хийж чадахгүй ээ. Тиймээс зохицож нэгдсэн хурлаа хийх нь чухал байна. Бөхчүүд нэгдэх болно. Бид хүчтэй, бяртай, золбоолог бөхчүүдээ шүтэж ирсэн ард түмэн юм. Бөхийн түүх ч тийм байдаг. Бөхийн өргөөний хаалга яагаад эвдэрсэн шалтгаан нь дотогш оруулахгүй гэж хаалга эвдэрсэн шүү дээ. Монгол бөхийг барилдуулахгүй гэсэн хүн л эсэргүүцэл гаргана. Өнөөдөр Бөхийн өргөөг бид хоёрын гарын үсэгтэй бичигтэйгээр нээх болно. Би энэ асуудлыг хожуу ухаарсандаа уучлал гуйж байна. Бөхийн өргөөг төр авч болохгүй учраас холбооны ажилд орж болохгүй юм.

Өнөөдрийн хурлаар хоёр аварга хэлэхдээ “Бидэнд муудсан зүйл байхгүй. Өмнө нь ч ийм зүйл байгаагүй юм аа. Өнөөдөр бөхийн хамгийн том цолонд хүрсэн ахмад бөхчүүдийн хувьд харилцан ярилцаж, үймээнтэй байгаа энэ асуудлыг цэгцэлье гэж нэгдээд түр зөвлөл байгууллаа. Монгол бөхийн ёс жаягийг хүндэлж, бөхийн маргааныг цэгцлэх ажил дээр бид хамтарч явах ёстой болсон гэдэг үүднээс нэгдлээ. Бөхийн өргөө хаагдах үед бөхийн барилдаанаас эхлээд маш олон асуудал гарч байна шүү дээ. Бид хоёр тус тусын холбоондоо байгаа хэвээр. Харин шүүхийн асуудал явдгаараа явж, шийдвэр гарах байх. Хэрвээ шийдэгдэхгүй бол бид холбоогоо нэгтгэх ажлыг хийх болно. Бөхийн өргөөг авах гэсэн хэн ч байхгүй. Харин сайн менежер болох залуусыг ажиллуулах хэрэгтэй байна.” гэлээ.

Сануулахад, Үндэсний эрх чөлөө, тусгаар тогтнолоо сэргээн мандуулсны 107 жилийн ойд зориулсан Ерөнхийлөгчийн цомын төлөөх Улс, аймгийн алдар цолтой бөхийн барилдаан “Буянт-Ухаа” спортын ордонд болох юм байна.

Х.Баянмөнх Б.Бат-Эрдэнэ нар мэдээлэл хийж байна

Posted by News.mn on Tuesday, December 25, 2018

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

77 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.131.228.20

Одооны залуу бөхчууд ажил хийж мэдэхгүй, аль нэг байгууллагын нэр дээр хоосон цалин авсан тарган гахайнууд л болсон. Монголчуудын хүндлэлийг эргүүлж олж авъя гэвэл бусдын адил хөдөлмөр хийж амьдар. Монгол бөхийн үндэс нь соёлдоо байгаа болохоос спорт биш.

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.21.127.160

Баянмүнкийг дагаж намираад байгаа улс анхаараарай. Эцэст нь та нар хэл ам гаргасан, эе эвдсэн гэж буруудаад, Баянмүнк нь Бат-Эрдэнийг тэвэрч үнсээд ариун амьтан үлдэх нь байна шүү.

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.21.127.160

Баянмүнкээ, хусмаа чамалсан күүкэд шиг чиний кэрүүлээс болж бөкийн өргөөний хүмүүс ажилгүй, цалингүй байгаа ш дээ. Хэнд гайхуулах гэж, хэнд лекц уншаад байгаа юм.

Avatar

Зочин 2018-12-26 66.181.184.135

Хоёр тэнэг

Avatar

Иргэн 2018-12-26 66.181.180.101

Та хоёрыг ер нь хэн сонгосон юм бэ.Наад үндэсний бөх гэж допинг,энэ тэнд хүч муутай хүмүүсүүдийн зодсон,уурхайн захирлуудыг очиж шантааж хийж мөнгө авдаг усан толгойнууд

Avatar

Mgl 2018-12-26 103.26.194.225

Ed nar odoo uls orond tiim heregtei zuil hiigeed baigaa uls uu? Buhttei buhgui amidral yavdagaaraa l yavna ed nariig uugluuleh hereg yu bna

Avatar

ЗОЧИН 2018-12-26 103.26.193.226

ODOO L NEG DARKHAN AVARGUUD SHIG DUUGRCH BAINA. NEGDSEN HURLAA HIIGEED NEG SHIIDVERT HUREH BAIH GEJ NAIDAJ BNA . AMJILT HUSYE.

Avatar

mongol 2018-12-26 77.136.85.84

та нар одоо боль доо… жинхэнэ эр хүний шинжгүй. эдийн шуналтай хөгийн амьтад.. одоо л ухаарч гэнэ…. яасан нэгнийхээ цолыг хураалгана гээд бичиг өгөөд байсан яасан эрийн шинжгүй …

Avatar

zochin 2018-12-26 202.126.88.46

2 huvalz huvaah munguu tohiroo u?

Avatar

Irgen 2018-12-26 122.201.22.70

Баянмөнх аваргаа чи юугаар дутсан юм. шунал чинь ихэслээ. бөхийн өргөө чамд чухал уу монгол бөхийн дэг жаяг уу. чи Мөнхбат аваргыг байхад зүүний манлайгаас гарч байсан чинь үнэн биз дээ. битгий шуналт. тэртэй тэргүй увсынхан халхын дээр гарч байгаагүй

Avatar

зочин 2018-12-26 110.77.137.231

Бөхийн өргөө ард түмний хөрөнгө шүү дээ,төр мэдэлдээ аваачээ.

Avatar

Зочин 2018-12-26 64.119.26.89

УБСАН АЙМГИЙН ДАБСАН СУМЫН ХАЗГАЙ ХЭЛТНҮҮД

Avatar

Zochin 2018-12-26 37.165.52.12

Hanaj tsadahgui chunaltai zdakuud

Avatar

Зочин 2018-12-26 150.129.141.100

Чинбат атигарын шунал биений хэмжээтэйгээ урвуу хамааралтай юм

Avatar

Яршиг л байна 2018-12-26 103.57.92.236

Үхсэн баасаараа та нарын бөхийн холбоо гэж юу байдын ….та нарт ер нь ёс жудаг ,журам нтр гэж байнуу.Манай Хэдэн муйхар бөхөнцөрүүд инээдтэй байна.

Avatar

иргэн 2018-12-26 202.179.25.26

Мулгуунууд минь наад Бөхийн өргөө чинь Ард түмний өмч юм шүү Тэнэгтээд байгаарай Шуналтай дуракууд

Avatar

Болд 2018-12-26 79.98.213.82

Энэ барилга чинь хэдэн тэнэг барилддаг хүмүүсийн мөнгөөр босоогүй юм шүү дээ. Энэ чинь ард түмний өмч. Яагаад заавал энэ хэдэн
бөхчүүд эргэлдээд байгаа юм бэ. Ард түмний хандиваар босоон болохоос энэ хэдийн мөнгөөр босоогүй. Би бөх гээд л бөхийн өргөөг
эзмших юм бол цаашдаа би дуучин гээд дуурийн барилгыг нэг нь авах юм байна л даа. Төр өмчөө аваад хүүхдийн спортын ордон болгох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-12-26 103.57.93.148

zuun jiliin omno nogt buselj yavdag baisan bohiin shunal iim ikh bolchih gej 100 khan jil ongorson bn

Avatar

irgen 2018-12-26 211.107.221.139

Buhiin nairaa ene ter buhiin urguuguu bulaatsaldaad judaggui humuus yumaa buh uzeed mongol hugjih uu er ni, injeneruudiig hugjuuleh heregtei mgl uls

Avatar

Халх 2018-12-26 202.21.106.162

Энэ зөнөг Баянмөнх одоо болио. Насандаа намбайгаад олноороо хүндлүүлээд явж болдоггүй юм боловуу. Бөхийн өргөөний тэр дугуй байранд л шунаад байгаашдээ.

Avatar

Сүхбаатар. 2018-12-26 122.201.31.83

Сүнс нь хоргодон. Баянаа аваргад өгчихсөн Бат эрдэнээ. Тэр Чин бат өлсөж үхлээ юу боль.Өөрөө бөх мэдэхгүй байж ийм юманд оролцоод байдгаа. Болиоч.Тариагаа тарь,Тэр элээ зохицуул.

Avatar

Зочин 2018-12-26 122.201.31.83

Бөхийн өргөөнд Зах болгоод Буянт ухаа цогцолборт бөхийн барилдаанаа зохион байгуулж.байя л даа.Багтаамж сайтай сайхан юм байна л ээ.

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.72.245.194

ЗА ДАА НЭГ Л ИТГЭХГҮЙ БАЙНА ШҮҮ. МӨНГӨӨ ХУВААХ ДЭЭР ДАХИАД Л ЗОДОЛДОНО ДОО ЗОДОЛДОНО

Avatar

Зочин 2018-12-26 182.160.36.11

Ав ав. Төрд өгсөнөөс хэн нэг нь хувьдаа байлгасан нь дээр.

Avatar

Зочин 2018-12-26 103.229.123.5

БӨХИЙН ӨРГӨӨГ УЛСАД НЬ ӨГ.

Avatar

Иргэн Монгол 2018-12-26 202.21.127.164

Гацууртын ЧИнбатын шунал яасан дуусдаггүй юмбээ. Носн уулыг ухсан , гацууртын ордыг ухаад дууссан. Наанаа нэг л их тариаланч царайлчихаад цаанаа дандаа балиар юм хийж явах юм. Баянмөнх аварга Бат-Эрдэнэ аваргатайгаа нэгдээд л явах хэрэгтэй ш д

Avatar

Зочин 2018-12-26 66.181.161.52

Муу л бол хойд талын хар овоохой гэдэг бөхчүүд их дайрах юмаа. Хүнд юм өгдөггүй нтр гээд л… Миний л мэдэхийн энэ зун зарим нэг залуу начингууд нутаг орондоо хандив өгөөд мэдээгээр гараад л байсан. Ноднин Содномдорж арслангийн хандивын тухай мэдээг сонсч л байсан. Бөхийн холбоо энэ талын мэдээг нэгтгэж олон түмэндээ нэг хүргэнэ байгаа.

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.70.34.38

засс ганц нэг л бөх байгаа ггүй. массаараа бол хог ш д

Avatar

Зочин 2018-12-26 66.181.166.127

Аваргууд ингэж нэг зүг рүү хармар юм даа

Avatar

Зочин 2018-12-26 103.26.195.173

уучлалт гуйгаад ард түмнээс бөхийн өргөөг нь авна гэвэл үгүй шүү бөхийн өргөөг Төрд авч Ард түмэн ашиг шимийг нь хүртнэв

Avatar

Зочин 2018-12-26 64.119.20.39

Баянмөнх гуай Монголын нэрийг Дэлхийд Жинссэн өмд хулгайлж Нэрд гаргасан ?Өвгөн ?Мартаа юу ?

Avatar

Зочин 2018-12-26 103.26.195.173

хэзээ хаана яаж?

Avatar

зочин 2018-12-26 182.160.40.22

Ард олны хөрөнгөөр босгосон бөхийн өргөөг улсын мэдэлд хураа! өлөн бөхүүд мөнгөө төлөөд барилд ! бөхчүүд бол мэсчин боолууд л гэсэн үг

Avatar

Зочин 2018-12-26 59.153.112.151

Бөхчүүд гэж хамгийн новшийн амьтад

Avatar

иргэн 2018-12-26 103.26.193.156

Батэрдэнээ наад шуналаа тат.УИХ-н ажлаа хийгээч.Бүх муу юм Баянмѳнхѳѳс боллоо гэж ѳѳрийгѳѳ дѳвийлгѳ наад Баянмѳнх чинь чамайг бодоход монгол улсын нэрийг дэлхийд тамгалсан хүн.Олимпын зэрэглэтэй бѳхийн спортоор дэлхий олимпоос медаль авсан тамирчин ясны тамирчин байдгиймдаа.Миеэ.Энхболдыг дагаад луйвраа хийгээд яваач.

Avatar

Зочин 2018-12-26 122.201.22.216

2 шунал ашгаа хуваахаар тохиролцсон гэж ойлгов

Avatar

hun hognuud bolchihjee ene 2 2018-12-26 64.119.20.166

odoo bur huvaaj ideheer tohirloo hiigee yu?tui mai.ene 2 buzaruud mongol buhiig jinhene buzartuulj buhiin hiomori lundaa gej yumiig ugui hiisen shunaliin tulamnuud biz dee?ymar nuureere ingej hucaj suunaa?ichdegguin bhdaa?ta nar medeed avchihdag bolchihson yum uu?tur gej bdag yum bol buhiin urguug huuhdiin ordon bolgo.ard tumen ch handiv ugsun turch bas handiv ugsun bolohoor tur n medeg.ene 2 luivarchid idej bhaar ulsad ashig n orj baig.zailtsgaa pizdanuud.

Avatar

зочин 2018-12-26 202.70.41.114

бөхийн өргөөг энэ хоёр хүний гарын үсэгтэй нээж байгаа юм бол тэнд учирсан бүх хохиролыг энэ хоёр этгээдээс нөхөн төлүүлэхээр шаардах эрхтэй юм байна.

Avatar

монгол иргэн 2018-12-26 202.131.236.170

Одоо Бөхийн өргөөний бүх халаалтын систем, усны шугам хоолой хагарч хөлдсөн байгаа, бөөн зардал, үүнийг хэн хариуцаж хариуцлага хүлээх вэ? Хожигдож ухаарсан Баянмөнх үү? Мөн ч тэнэгдүү байна даа.

Avatar

mgl bohiin fan 2018-12-26 202.126.89.140

bayanmonh ingej dooshoo oroh bsan yum bol yu gej hudlaa tomrood bsan yum be ineedtei hutgan vimvvlegch ve

Avatar

Зочин 2018-12-26 209.89.142.82

Шал хэрэггүй 2

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.21.118.6

iim l teneg mangar har yumnuud bdiim bna shu de

Avatar

Би Монгол хүн 2018-12-26 202.21.116.78

Угаасаа бөхчүүд гэдэг чинь атгасан гартай хүмүүс юм гэсэн, Хүнд тусламжийн гараа сунгаж чадахгүй дандаа авч байх ёстой юм гэсэн, Тийм юмнууд бидэнд хэрэг алга, Бидэнд хүнд тусалдаг сайхан сэтгэлтэй шуналгүй хүмүүс хэрэгтэй байна, Гэтэл эд нар тэр чигээрээ шуналын туламнууд,, эд нараас татварыг нь аваад явах хэрэгтэй, Бөоийнхөө өргөөг төр нь аваад эд нарт түрээсээр ашиглуулж болно. хэрвээ эд хүсвэл,, үгүй бол дуудлага худалдаагаар зарж болно. Зүгээр уучлал гучихсан юм гээд эд нарт өгч ерөөсөө бол

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.21.116.78

охгүй шүү

Avatar

zochin 2018-12-26 202.179.27.220

nuuree nuusan garuud!!, iimd chendench Bochiin orgoog ug!, zaaval ed nart ogoch esgui, darui nuraaj ene cheruul amtai bochiin garuudaas cholduul, uls oron cheregtei buteen baiguulalt chii.

Avatar

Увснуур 2018-12-26 64.119.24.196

Халхуудад ч гэх шиг. Дөрвөд Монголын төрийг барьсаар ч ирсэн барьж ч байгаа барих ч болнно. Халхууд АНтайгаа зайлдаа. МАН мандутгай

Avatar

ЦЭЦЭН МАНДУХАЙ 2018-12-26 103.57.92.92

ЗҮҮН ГАРААС МАНЖИД УРАВСАН МУУ БООЛ,ЧАМД МАХ ИДЭХ ХУТГА ХЭН ӨГСӨН БЭЭ?

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.126.89.23

Монголоос зайл нутаггүй ДӨРВӨДҮҮД

Avatar

Demjij bn 2018-12-26 203.91.115.50

Suhbatiig zailuulchihad gaigui bhaa gj bodoj bn

Avatar

Од 2018-12-26 202.70.34.115

60 тэрбум ЖДҮ–ээс ялгарах ям алга, хувалзнууд

Avatar

Зочин 2018-12-26 64.119.17.72

2-ланд нь өгч болохгүй . 2-лаа туйлын муу хүмүүс . Монгол бөхийн холбоо дахин их хурлаа хийж энэ 2-ыг хоюуланг нь хөөж явуулах хэрэгтэй . Хамгийн их жудаг ярьдаг мөртлөө хамгийн жудаггүй шуналын тулам болсон хүмүүс шүү дээ .

Avatar

Иргэн 2018-12-26 202.55.188.35

Монголчуудын дунд бөхчүүд нэр хүндээ алдаж дуусч байна. Аваад л байдаг. Сайн үйлс хийсэн юм байн уу. Хууль бус үйлдэл хэн хийж байна бөх нэртэй махнууд гүзээгээ чирсэн сэвснүүд хийж байна

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.126.89.192

БӨХИЙН ӨРГӨӨ ЭНЭ ХОЁРЫНХ БИШ ШҮҮ !!! ЭВЛЭРЭХ НЬ БИДЭНД ЯМАР ХАМААТАЙ ЮМ БЭ ? ТӨР ХУРААДАГААРАА ХУРААХ ХЭРЭГТЭЙ !!! АРД ТҮМНИЙГ МОЛИГ ҮМХҮҮЛЭХ САНААТАЙ !!! БИД ХОЁР ЭВЛЭРСЭН , БӨХИЙН ӨРГӨӨ БИД ХОЁРЫНХ ГЭХ НЬ Л ДЭЭ !!'. х****а !!!

Avatar

зочин 2018-12-26 202.21.98.166

Төрд өгвөл барын амнаас гараад чоны аманд гэдэг болно.Нэг нь худал үнэн ярьж байгаад л хувьчлаад буюу худалдаад авчихна.Тэгээд бүр бөхийн өргөө ч үгүй болно

Avatar

Зочин 2018-12-26 64.119.19.139

Эв эеэ хичээгээд болж ээ болж ахмад хүмүүс ийм үлгэр дуурайлтай байдагсан.

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.21.106.107

БӨХ-ийн холбоог Өндөр цолтой аваргууд удирдаад явах нь зөв. Дэг жаягаараа алдарт аваргуудынхаа үг хэл үйл хөдлөлийг залуу бөхчүүд, нийт бөхийн холбоо дагаж мөрдөж байх нь зүйтэй. Тэгж чадахгүй бол БӨХ-ийн өргөөг Төрийн мэдэлд шилжүүлэх хэрэгтэй. Цаг хугацаа харуулна даа.

Avatar

zocnin 2018-12-26 69.76.229.35

TA 2UU UMBEE 2 BEINDEE BYR CNADLAA GAIHUULSASN 2 HUN ARD TUMEN BAYRLAH GESEN UM BITGII TOHUURH 100N CNAVGANTSAAS 1 N TURUULDEG UM TA 2 OOR ARD TUMEN DUTAHGUI ARD TUMNEESEE HASCN CNADANSHUU TENEG BOHCNUUDEE

Avatar

H 2018-12-26 66.181.190.222

Novshiin shunaliin kholsnyyd khend khamaatai! Zygeer l Uvs Khalkhaaraa khuvaagdaad Nokhoi zodoon khiitsgee! Yalsand ni Land200 ogii!

Avatar

Зочин 2018-12-26 119.40.99.30

хэнд хэрэгтэй юм бэ? та хоёр ?

Avatar

ХалхМонгол 2018-12-26 103.11.195.34

Баянмөнхийг Увс казах хүргэн Төв аймаг гэсэн 3 аймаг л дагаж байгаа. Бат-Эрдэнэ аваргыг 21 аймгийн 18 аймаг дэмжиж байгаа. Монголчуудын шийдвэрийг дагаж сураагүй увс хүмүүс Халхын хавтгайгаас зайлвал таарна даа!

Avatar

зочин 2018-12-26 66.181.166.196

Хутга ханцуйлсан хоёр гар сайхан жүжиг тавьж байх шив, юм дуусах болоогүй нь удахгүй харагдана аа, тэнэг бөхчүүд ухаантай дүр эсгэх ч одоо хэвийн үзэгдэл болсон, тэгэж байгаад тар нь танигддагсан

Avatar

Зочин 2018-12-26 182.160.35.114

Яг одоохондоо Миеэ. Энхболд нь ард олондоо ээлтэй байх шүү. Тэр сүржигнэн орилолдсон ЖДҮ – ийн луйварчид бол Монголыг сүйрүүлж мэдэх нөхдүүд..

Avatar

Зочин 2018-12-26 70.31.70.196

Энэ хоёр яаж ингэж худлаа ярьж чадаж байнаа.Хэдийдээ ийм халуун дотно болцгооёихоов. Энэ зунжин намаржингаа л шүүх цагдаа болж Баянмөнх нь элдвээр доромжилоод сүйд болоод байсан биздээ..Бөхийн өргөөг энэ хоёр мэдэж нээлгэх хаалгах эрх байхгүй.шүү.

Avatar

Зочин 2018-12-26 182.160.36.0

Таануус бас юу вэ луйварчин шуналтнууд болбол хувьдаа авчих санаатай бгаа даа новшнууд

Avatar

нннн 2018-12-26 43.228.129.131

Баянмөнх сүүлд нь увсынхнаар дүүрсэн шүүх цагдаагаар далайлгасан уу, яасан бэ.

Avatar

Увс 2018-12-26 64.119.17.224

Баянмөнх хулихдан шүү одоо гэртээ амарч хэвтэж байвал барав биш үү

Avatar

Зочин 2018-12-26 202.55.188.36

Baterdene avarga ter tumnii h**** idsen Miyegiin yumnaas neree tatah l baisiim daa

Avatar

иргэн 2018-12-26 202.179.25.26

энэ жилийн Сар шинийн Барилдааныг Нисэхийн спорт цогцолборт Барилдуулах хэрэгтэй

Avatar

Үхэх юмсан 2018-12-26 64.119.26.92

энэ муу хөгшин БАЯД үхэж далд ороосой. Яасан ханадаггүй ШУНАЛ вэ

Avatar

Зочин 2018-12-26 124.158.124.169

chinii tavilan ed nart horehgyi

Avatar

Зочин 2018-12-26 192.82.65.224

baterdene avargiin buhiin ajil ulsturiin ajil 2 t zaag bgaa bailgui dee..

Avatar

б 2018-12-26 202.9.42.235

Мие-гийн байна уу энд ямар хамаа байна.Хийрхсэн юмнууд тэр талбай дээрээ очиж орил.

Avatar

2018-12-25 2018-12-26 202.9.42.217

Миеэ.Энхболдыг дэмжигчдийн холбооны ерөнхийлөгчөөр УИХ-ын гишүүн Ж.Мөнхбат, тэргүүн дэд ерөнхийлөгчөөр УИХ-ын гишүүн Б.Бат-Эрдэнэ, дэд ерөнхийлөгчөөр Сүхбаатарын дүүргийн Засаг дарга асан Б.Баярмагнай нарыг тус тус сонгожээ.

Avatar

Zochin 2018-12-26 202.9.42.217

Б.Бат-Эрдэнэ Миёогийн долоогч

Avatar

Зочин 2018-12-26 103.26.193.100

талбай дээр очиж би тэр комметчин байнаа гээд хашгир, шударгаа харуулаачээ, харуулаачээ

Avatar

АРД ТҮМЭН 2018-12-26 202.126.89.192

УЙЧЛАЛ ГУЙГААД БӨХИЙН ӨРГӨӨГ АВДАГ ГЭНЭЭ !!! ГАЙГҮЙ БАЙЛГҮЙ !!!ХА ХА ХА !!! ҮНЭХЭЭР ШИРЭН НҮҮРТЭНГҮҮД !!!

Avatar

zochin 2018-12-26 93.132.163.9

За даа, Баянаагийн ам андгай хэд хоногийн настай юм бол доо? Маргааш гэхэд л бухчихаж мэдэх зарга заальхайгаар гаршсан хүн гэлцдэг. Бөхийн будлианы эх үүсвэр нь Баянаатай холбоотой байх шүү. Юу л болдог бол доо?

Бат Эрдэнэ арай шудрагадуу талдаа байх. Гэхдээ л бас хүмүүс ойлгомжгүй зүйл их ярьцгаадаг шүү. Энэ хоёр ч яахав хэл амаа ололцлоо гэж бодоё. Цаана нь овилгогүй. ойворгон танхай балмад хүмүүс хүсэл шуналдаа хөтлөгдөөд өрвөлзөж арвалзаад байгаа байх шүү. Уг нь төр авбал дээр дээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж