МАН ЖДҮ-чин даргадаа хариуцлага ярьсангүй | News.MN

МАН ЖДҮ-чин даргадаа хариуцлага ярьсангүй

МАН ЖДҮ-чин даргадаа хариуцлага ярьсангүй

МАН ЖДҮ-чин даргадаа хариуцлага ярьсангүй

Өнгөрч буй долоо хоногт Монголын улс төр, нийгмийн амьдралд өрнөсөн онцлох үйл явдлыг тоймолж байна.


Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх өөрийн төрсөн дүү У.Давхарбаярт Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сангаас 1.8 тэрбум гаруй төгрөгийн зээл авч өгсөн дуулиан дэгдэв.

Зээл нь "Жаргалант махимпэкс" компанийн нэр дээр гарсан байдаг. Энэ тухай УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр “МАН-ын дарга, У.Хүрэлсүх ЖДҮ-ийн загалмайлсан эцэг мөн гэдгийг сая тогтоолоо. 2016 оны арванхоёрдугаар сарын 13-нд У.Хүрэлсүх өөрийн төрсөн дүү У.Давхарбаярын нэрээр "Жаргалант махимпэкс" компанийн нэр дээр 1.326 тэрбум төгрөгийн зээл авах гэрээнд гарын үсэг зуржээ. Улмаар 2017 оны хоёрдугаар сарын 15-нд 327 сая 100 мянган төгрөгийг, мөн  2017 оны наймдугаар сарын 3-нд 236 сая төгрөгийг тус тус авсныг олж тогтоолоо. Шадар сайд байхдаа дүүгийнхээ зээлийг хөөцөлдөөд явж байсныг би сая үзлээ. Зээлийн санхүүжилтийнхээ 560 сая төгрөгийг нь одоогийн байдлаар авчихаад байгааг би мэдлээ. МАН ЖДҮ-чин даргатай болчихлоо. Амьдралдаа бизнес эрхэлж үзээгүй хүн яаж хөрөнгөжсөнөө тайлбарлах хэрэгтэй. Өөрөө Ерөнхий сайдын ажлаа өгөхгүй бол би Засгийн газрыг огцруулах бичигт гарын үсэг цуглуулж эхэлнэ. Одоо хуулийн байгууллага болон Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж ажлаа сайн хиймээр байна” гэж мэдэгдсэн юм.

МАН-ын Бага хурал маргааш нь болоход Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхээс дүүдээ ЖДҮХС-гаас зээл авч өгсөн эсэхийг гишүүн нь тодруулахад дараах хариулт өгсөн байдаг. Тэрбээр “Хувираа бизнес хийдэг дүүтэйгээ жилдээ дөрвөн удаа л уулздаг. Цагаан сар, наадам, шинэ жил, хааяа сайхан зан хөдөлсөн үедээ уулздаг. Үнэхээр ЖДҮХС-гаас зээл авсан зүйл байгаа бол түүнийгээ хуулийн байгууллагаар шалгуулаарай гэж хэлсэн. Хэдэн ах, дүү нар маань бие биедээ гай болчихгүй юмсан гэж амьдардаг. Тиймдээ ч тэр бүр уулзалдаж чадахгүй  явдаг” гэжээ. Иймээс Ц.Нямдоржийн хуулийн хайч, Авлигатай тэмцэх газрынхны шалгалт хаа хүртэл явахыг харах л үлдэж буй юм.

МАН-ын Бага хурлаас М.Энхболдод хариуцлага хүлээлгэв

МАН-ын Бага хурал энэ сарын 19-нд болж, УИХ-ын дарга М.Энхболд өөрийн хүсэлтээр албан тушаалаасаа чөлөөлөгдөх ёстой гэсэн шийдвэрийг гишүүдийн 95 хувийн саналаар гаргав.

Төрийн албыг зарж, 60 тэрбумыг босгох тухай дуулиант бичлэгтэй холбогдуулан гаргасан эл шийдвэр нь хууль хяналтын байгууллагаар шалгагдаж, нотлогдоогүйн дээр УИХ-ын даргад хариуцлага тооцох асуудлыг МАН-ын Бага хурлаар хэлэлцсэн нь Үндсэн хууль хийгээд бусад хуулийг зөрчсөн, зарчимгүй үйлдэл боллоо гэж зарим судлаач үзсэн юм. Ингэхдээ дуулиан тарьж буй асуудлыг Бага хурлаар хэлэлцэж мухарламаар байсан бол Ерөнхий сайдын дүүдээ ЖДҮХС-гаас зээл авч өгсөн гэх асуудлаас эхлээд МАН-ын ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгалангийн ЖДҮХС-гаас авсан зээл, УИХ, Засгийн газрын гишүүдийн хамаарал бүхий компанидаа авч өгсөн зээлийг мөн ярьж, хариуцлага тооцох асуудлыг ярьсан бол шударга харагдах байлаа. Харамсалтай нь, зөвхөн М.Энхболд гэдэг хүнийг“ялласнаар”МАН-д нэг хүний диктатур тогтож эхэлснийг харуулсан том жишээ боллоо гэж дүгнэсэн юм.

М.Энхболд: ХХБ-ны хувьчлал намайг Ерөнхий сайд болохоос өмнө шийдэгдсэн

УИХ-ын дарга М.Энхболд сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийж, Бага хурлын үеэр Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийн өөртэй нь холбогдуулан ярьсан зүйлээ нотолж чадахгүй бол шүүхэд хандах болно гэж мэдэгдлээ.

Энэ тухай УИХ-ын дарга М.Энхболд “Ц.Нямдорж "Эрдэнэт" үйлдвэрийн 49 хувийн асуудалд намайг оролцсон гэж, би хааж, хамгаалаад байгаа мэтээр ярьсан. Би 2016 оны зургадугаар сарын 23-24-ний үед шиг санаж байна, энэ мэдээллийг бүдэг бадаг сонссон. ОХУ-д Элчин сайдаар ажиллаж байсан Л.Хангайг дуудаж, та Москвад байгаа таньдаг мэддэг хүмүүсээсээ үүнийг тодруулж өгөөч гэж гуйсан. Хангай сайд асуугаад "Яригдсан зүйл байгаа юм шиг байна, тодорхой мэдээлэл алга" гэсэн. Ийм л мэдээлэлтэйгээр би зургаадугаар сарын 28-ныг хүрсэн.

Зургадугаар сарын 28-нд Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг мэдээлэл хийсэн. Энэ бол сонгуулийн сурталчилгаа дууссан өдөр. Тиймээс нэр дэвшсэн хүмүүс ямар нэгэн юм ярих нь буруу гэж бодоод штабт ажиллаж байсан, сая хотын дарга байсан С.Батболдод намын даргын хувьд үүрэг өгч, хэрэв МАН сонгуульд ялалт байгуулах юм бол "Эрдэнэт"-ийн 49 хувийн хувьчлалтай холбоотой асуудлыг шалгаж, үнэн зөвийг нь тогтоож, шалгаж, шийдвэрлүүлнэ гэдэг мэдэгдлийг олон түмэнд хүргүүлж байсан.

Дараа нь УИХ Ажлын байгуулсан. Энэ ажлын хэсгийг би өөрөө байгуулсан. Ажлын хэсгийн дүнг УИХ авч хэлэлцсэн, тогтоол гаргасан. УИХ 49 хувийг төрийн өмчид авах, авахдаа 49 хувийг авсан компанийн талтай яриа хэлцэл хийж, шийдвэрлэ гэсэн 3-4 заалттай тогтоол гаргасан. Энэ тогтоол хэрэгжих ёстой гэж үзэж байгаа. Энэ 49 хувийг ямар нэгэн байдлаар хамгаалаад хаацайлаад байгаа зүйл надад байхгүй.

Худалдаа хөгжлийн банкны хувьчлалд намайг холбоотой мэтээр Ц.Нямдорж ярьсан. Намайг Ерөнхий сайдаар томилогдоход уг банкны хувьчлалын асуудлууд шийдэгдчихсэн байсан. Үүнд би огт холбоогүй. Намайг мөн Улаанбаатар хотын банкны хувьчлалтай холбоотой мэтээр ярьсан. “Улаанбаатар” банкийг “Улаанбаатар сан”-гийн хөрөнгөөр байгуулсан. Гэтэл УИХ банкны дүрмийн сан 4 тэрбум төгрөг байсныг 8 тэрбум болгох хууль гаргасан. Нийслэлийн төсөв болон “Улаанбаатар сан”-гаас дахин 4 тэрбум төгрөг гаргаж, “Улаанбаатар” банкийг хуульд заагдсан хэмжээнд ажиллуулах боломж санхүүгийн хувьд байгаагүй. Тийм учраас “Улаанбаатар” банк татан буугдаж, нэр бүхий 2-3 хүн тодорхой хувийн хөрөнгөө гаргаж, хуульд заагдсан шаардлагад нийцүүлэн “Улаанбаатар хотын банк” гэдэг шинэ банкийг “Улаанбаатар сан”-тай хамтарч байгуулсан. Тэрнээс хойш энэ банк хувьчлагдсан зэрэг асуудал бол миний дараа дараагийн ажиллаж байсан хотын дарга нарын үед хийгдсэн ажил аа.

Улсын ерөнхий прокуроруудыг М.Энхболд томилж байсан мэтээр Ц.Нямдорж ярьсан. Д.Дорлигжавыг ерөнхий прокуророор томилогдоход би намын дарга, УИХ-ын дарга байгаагүй. Би Шадар сайдаар л ажиллаж байсан. Өмнө нь ажиллаж байсан прокурорын бүрэн эрхийн хугацаа дуусаагүй байсан уу гэвэл дуусаагүй байсан. Тухайн үеийн Ерөнхийлөгч тэр хүний өргөдлийг нь аваад Дорлигжав гэдэг хүнийг оруулж ирсэн. Харин харамсалтай нь тэр үед бид олонхи байсан хэрнээ манай Намын бүлгийн хурал дээр Дорлигжавыг Ерөнхий прокуророор томилох гэж байгаа тухай асуудлыг огт яриагүй. Шууд Байнгын хороо, чуулганы хурлаар ороод, энэ хүн томилогдсон.

Дараа нь өнөөдрийн ажиллаж байгаа М.Энх-Амгалан прокурорыг томилох үед бид цөөнх байсан. Гэхдээ өмнө нь Ерөнхий прокурорыг томилоход Намын бүлгийн хурлаар яриагүй гэдэг асуудлаар санал шүүмжлэл гардаг юм байна лээ. Ийм учраас энэ хүнийг Бүлгийн хурлаар ярих нь зүйтэй гэсэн саналыг би гаргаж, 26-гийн цөөнхийн бүлэг дээр энэ асуудлыг ярьсан. Тухайн үед Ц.Нямдорж "Би энэ хүнийг сайн танина. Яахын аргагүй миний бэлдсэн, миний боловсруулсан, энэ ажлыг хийж чадах хүн мөн. Бид дэмжих нь зөв" гэдэг байр суурийг Бүлгийн хурал дээр гаргаж, томилуулж байсан. Тэр нь протоколд бий.

Энэ томилогдсон хүмүүсийг өнөөдөр намайг буруутгах болоод ирэхээрээ бүгдийг нь би томилуулж байсан юм шиг, би удирдаж байгаа юм шиг ярихыг би шударга ёсонд нийцэхгүй гэж үзэж байгаа” гэлээ.

Сэтгүүлчид МАН-ын хурлыг “бойкотлов”

МАН-ын Бага хурлаас гаргасан шийдвэрийн талаар тус намаас мэдээлэл хийх үеэр сэтгүүлчид эсэргүүцэл илэрхийлж, микрофонуудаа хурааж, хэвлэлийн хурлыг орхин гарав.

Ийн эсэргүүцлээ илэрхийлсэн шалтгаан нь Бага хурлыг сурвалжлахаар очсон сэтгүүлчдийг Тусгаар тогтнолын ордон руу нэвтрүүлээгүй, мөн МАН-аас мэдээлэл түгээхдээ зөвхөн намын даргынхаа талд үг хэлсэн гишүүдийн үгийг л хэвлэлийнхэнд өгч цензурдсэн нь хэт нэг талыг барьсан, сэтгүүлчид мэдээллийг олон нийтэд тэнцвэртэй хүргэх зарчмыг алдагдуулсантай холбоотой юм.

Эл асуудалд одоогоор МАН-ын зүгээс тайлбар хийгээгүй байна.

Харин УИХ-ын дарга М.Энхболд “Өчигдөр манай МАН-ын III Бага хурал болж өнгөрсөн. Энэ хурал хаалттай болсон. Гэхдээ зохион байгуулалттайгаар зарим хүний яриаг олон нийтэд хүргэх ажлыг хийлээ. Би МАН-ын даргаар хоёр ч удаа сонгогдон ажиллаж байсан. Намын дотоод ажил амьдралын зарим асуудлаар хаалттай хуралдах явдал байдаг. Гэхдээ гаргасан шийдвэр, ярьсан зүйлээ хэвлэл мэдээллийн байгууллагад хүргэдэг байсан. Харамсалтай нь өчигдрийн манай хурал хаалттай, хэвлэл мэдээллийнхнийг Тусгаар тогтнолын ордонд оруулахгүй байдалтайгаар хийгдсэнд харамсаж байна” гэсэн юм.

Г.ХОРОЛ

 

 

 

 

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-12-23 202.9.43.165

Ямар ч ялгаагүй 2 байна дөө, цугтаа албан тушаалаа өгвөл таарна. Энэ тэнэг Хүрэлсүхээс Эрдэнэбат нь овоо сайд байж, ядаж амьдрал дээшилж байсан юмсан.

Avatar

Ард түмэн 2018-12-23 202.180.220.172

Монгол улсын хүн ам 3,234,752 мянга үүнээс насанд хүрээгүй иргэн 1,200,000 гэж бодох юм бол 2,034,752 мянган насанд хүрсэн иргэн байна. Байгалын баялгаар дэлхийд дээгүүрт орох уг улс 2 сая насанд хүрсэн иргэдийг ажлын хомстолтой, ядуу, буурай, хот нь хортой, түгжрэлтэй, зохион байгуулалтгүй, хэдэн хүмүүс нь баяжсан нийгмийг бий болгож чадаж байгаад гайхаад барахгүй юм.

Avatar

Зочин 2018-12-23 78.175.227.226

Ер нь бол Ц.Нямдорж ханилгааны хүн гэдэг нь дахиад л харагдаж байна, улс төр ийм байдаг л гэх байх, ер нь Гүндалай энэ хүнийг гадаадын тагнуул гэдэг асуудлыг яагаад сөхсөн юм бол? улс төр байсан уу? за тэр М.Энхболд нь ч яамай тэгээд явах байлгүй, хойноос нь харин энэ Нямдоржийг нь явуулсмаар юм

Avatar

Зочин 2018-12-23 93.133.148.87

ТӨРИЙН ИХЭС ДЭЭДЭСТ
ТҮМНЭЭС ХҮРГЭХ САНУУЛГА

Avatar

Зочин 2018-12-23 93.133.148.87

Аяа, сүслэн дээдлэх эрхэт Төрийн тэргүүн мину!
Ард олноо амгалан жаргаана гэх эрхэм сайд дээдэс мину!
Алжаалгүй чин зүтгэлт гэх далан зургаан түшээд мину!
Алгасралгүй чигч шударгыг тогтооно гэх Улсын Их Хуралдай мину!
Аугаа Чингис хааны үеээс оройдоо залсан есөн хөхөлт сүлд мину!
Алаг далбаагаа ашид мандуулах Төрийн ордонд залрагсад мину!
Алмайрч гайхан,адгаж бухимдахын эрхээр өчүүхэн хүмүүн миний
Ам нээж сэтгэлээ уудлан аюумшиггүйгээр өчихийг минь болгоогтун!

Avatar

Зочин 2018-12-23 93.133.148.87

Мунхаг ард би Та нарт итгэл сэтгэлээ өргөж
Мундахгүй олон жил хэлсэн заасныг чинь дагалаа.
Мундар булайг чинь өршөөж уужуу тайван хандан
Мулгуу зөнөр биш ч тэвчээр заан тэслээ.
Муу муухайг чинь сонсовч нүгэл чивлээс нь цээрлэж
Мунаг, шунагийн чинь сургийг ариун сэтгэлээсээ үргээлээ

Avatar

Зочин 2018-12-23 93.133.148.87

Болно, бүтнэ, жаргана гэх гэгээн бодол өвөрлөн
Болчимгүй сагсуу залуусынхаа омог танхайг өршөөж
Хүн хөшөө болтлоо төрийн сэнтийд заларсан
Гүн хүндлэлт ахмадуудынхаа мэргэн ухаанд итгэж
Шинэ цагийн бурхад шиг Та нарыг дээдлэн
Шийдвэр зарлиг бүхнийг чинь сүслэн дагаж ирсээн.

Avatar

Зочин 2018-12-23 93.133.148.87

Одоо боллоо, та нар олныхоо итгэлээр тоглонгоо
Олз ашиг шиншлэн төрийн хоймор руу гэтсээр
Орой дээр нь заларч улсаа мөлжин баяжчихаад
Ордон, сэнтийд шигдэн өөр хоорондоо хэмхэлдэж
Олбог суудал булаалдан ил далд арсалдаж
Орчлонгийн булай болохыг чинь тэвчиж суухын аргагүй байна.
Он жилүүдийн уртад итгэл нэгэнтээ алдарч
Омтгой цочмог бодлууд уур хилэнтэй оргилж байна.

Avatar

Зочин 2018-12-23 93.133.148.87

Хэрүүл тэмцлийн дундаас мэргэн ухаан төрдөггүй
Хэрээ боохой хоёр сэг зэмнээс ч буцдаггүй
Хөлтэй гүзээ, шүдтэй тулам болсон та нарын
Хэтийдсэн шунал чинь бирдийн зам руу хөтөлсөөр
Хэн ялах нь мэдэгдэхгүй адгийн тэмцэл чинь хэтрээд
Хээгээ алдсан арсалдаан чинь Төрөө нурааж төгсөх нь байна.

Больцгоо, цэглэцгээ, наад бузар буртгаа цэвэрлэцгээ!
Болчимгүй балмад зангаа аль аль нь татацгаа!
Бодоцгоо, сэтгэцгээ, төр түмнийхээ төлөө
Боломжтой бүхнийг хийж эв эеийг хичээцгээ!

Avatar

zochin 2018-12-23 93.133.148.87

Мэлзэхийн цаагуур мэлзэж хуулийн цоорхойд нуугдавч
Мэдэхийн цаагуур мэдэж буй ард түмнээ бүү бас!
Өрөөлийг боорлон cүхдэж сэлэмдээд буулгаж болох ч
Өөрсдийн чинь ээлж гарцаагүй ирэхийг эрхбиш санацгаа!
Өнгөрсний нүглийг уудалж булайгаа дэлгэж байснаас
Өнө хэтийг бодож Ирээдүйгээ саруулхан харцгаа!
Үг хэлээ ололцож муу муухайгаасаа салцгаа!
Үнэн мөнийг тогтоож төр засгаа түвшитгэцгээ!
Үүнийг эс ухааран мунхаг зориг, муу санаагаараа тэрсэлдвээс
Үйлийн үрд гүйцэгдэн хэрхэн төгсөхийг МөнхТэнгэр мэд

Avatar

zochin 2018-12-23 93.133.148.87

ТӨРИЙН ИХЭС ДЭЭДЭСТ
ТҮМНЭЭС ХҮРГЭХ САНУУЛГА

Аяа, сүслэн дээдлэх эрхэт Төрийн тэргүүн мину!
Ард олноо амгалан жаргаана гэх эрхэм сайд дээдэс мину!
Алжаалгүй чин зүтгэлт гэх далан зургаан түшээд мину!
Алгасралгүй чигч шударгыг тогтооно гэх Улсын Их Хуралдай мину!
Аугаа Чингис хааны үеээс оройдоо залсан есөн хөхөлт сүлд мину!
Алаг далбаагаа ашид мандуулах Төрийн ордонд залрагсад мину!
Алмайрч гайхан,адгаж бухимдахын эрхээр өчүүхэн хүмүүн миний
Ам нээж сэтгэлээ уудлан аюумшиггүйгээр өчихийг минь б

Avatar

иргэн 2018-12-23 202.9.43.107

Сахилга хариуцлага, шудрага байх тухай ярьж байгаа атлаа ард түмнээ ядуурлаас гаргах ЖДҮ-н сангаас янз бүрийн аргаар том хэмжээний зээл авч нэг ёсондоо ард түмнээ дэмжих биш ядуурлаар нэр барьж өөрсдөө хөрөнгөжих гэсэн хүмүүсийн тухай ганц үг ган хийсэнгүйд олон нийт гайхаж, эргэлзэж эхлэв. Инэгж шудрага ёсны тухай яриад хэрэг байна уу ч гэж бие биеэсээ асууж, толгой сэгсрэх нь улам л олшрох бололтой.

Avatar

Зочин 2018-12-23 202.21.106.119

МАН-ын бага хурал нь чухал цагт хуралдсан мөртлөө ямарч ач холбогдолгүй,ЖДҮ тэйгээ хариуцлага тооцсон ч юмгүй , Хүрэлсүхтэйгээ хариуцлага тооцсонгүй , намаа эвлэрүүлж төрийн ажлыг явуулах талаар юу ч хийсэнгүй. МАН нам хэзээ ч ингэж сул дорой хурал хийдэггүй байсан. Одоо ч бүр больжээ. Тарвал таарна.

Avatar

Зочин 2018-12-23 202.21.106.155

Ээлжлээд оймсоо гозолзуулаад байж дээ.

Avatar

хоосон толгойт зөрүүд ориг монгол 2018-12-23 64.119.20.76

Би хүрэлсүхийн талаар зөндөө магтаал бичсэн юмсан. одоо болтол 1 ч төгрөг өгсөнгүй. голоо цохисон юм аа. ми энхболд одоо хоншоортой гар гэсэн. түүнийг жоохон өөд нь татсан комент бичдэг ч юм билүү. ганц хоёр цаас хэрэгтэй бн.

Avatar

Зочин 2018-12-23 139.5.218.125

МАНАН-гийн мафисан бүлэглэлд хаалт болж байгаа цөөхөөн хүний нэг дугаарын зүтгэлтэн бол Миеэгомбын Энхболд билээ. ЖДҮ-чин Засгийн газрыг авч үлдэхийн тулд түүн рүү сүрэглэн дайрч байгааг бид харж байна.

Avatar

Zochin 2018-12-23 66.181.179.122

Jenkoogiin Hooker namaa samraad duuslaa goy goy. Jidudsen zasagtai songuuliar hariutslaga tootsoj boloh bailgui de

Avatar

Зочин 2018-12-23 66.181.191.200

жаран тэрбум ждү чид зайлъя. уих таръя.

Avatar

МИЕЭГ ОРДНООС ХӨӨЖ ГАРГА !!! 2018-12-23 202.128.15.194

МИЕЭ , БАДАМШУНАХАЙ , ТАХАЛТ ТАРВАГА , СБАЯР , САЙХАНГӨЛӨГ , БАЯРЦОХД ЗЭРЭГ ЛУЙВАРЧДЫН ХАМТАРСАН ЗАСАГ ТОГТСОН ГУТАМШИГ ХААНА Ч БАЙХГҮЙ !!! ИЙМЧ ЛУЙВАРЧДЫГ СОНГОДОГ МАЛУУД Ч МӨН ХААНА Ч ҮГҮЙ !!! ТҮҮНИЙ ТОЛГОЙЛОГЧ МИЕЭГ ЯАЖ Ч ЧАДДАГГҮЙ ҮНЭХЭЭР ХӨӨРХИЙЛӨЛТЭЙ !!!

Avatar

МИЕЭГ ОРДНООС ХӨӨЖ ГАРГА !!! 2018-12-23 202.128.15.194

МИЕЭ , БАДАМШУНАХАЙ , ТАХАЛТ ТАРВАГА , СБАЯР , САЙХАНГӨЛӨГ , БАЯРЦОХД ЗЭРЭГ ЛУЙВАРЧДЫН ХАМТАРСАН ЗАСАГ ТОГТСОН ГУТАМШИГ ХААНА Ч БАЙХГҮЙ !!! ИЙМЧ ЛУЙВАРЧДЫГ СОНГОДОГ МАЛУУД Ч МӨН ХААНА Ч ҮГҮЙ !!! ТҮҮНИЙ ТОЛГОЙЛОГЧ МИЕЭГ ЯАЖ Ч ЧАДДАГГҮЙ ҮНЭХЭЭР ХӨӨРХИЙЛӨЛТЭЙ !!!

Avatar

Huuko Chaavaas 2018-12-23 64.119.20.76

ugo chaves

Avatar

Зочин 2018-12-23 43.242.242.59

Худал мэдээ

Avatar

Зочин 2018-12-23 202.126.89.76

Энэ балай ухна одо зайлаад өгөөсөй номт хамаагүй дээр

Avatar

Зочин 2018-12-23 64.119.24.165

Enh bold ene ylzarsan niigemteegee zailaach

Avatar

зочин 2018-12-23 139.5.219.204

Нямпорж Дорлигжаваа найзаа Эрдэнэтийн ялаас чөлөөлөөд зогсохгүй хуульд 1 ч жил ажиллаагүй түүнийг Ерөнхий Прокрор болгож өөрийн хүнээр тавьдаг нь батлагдсан асуудал. ЖинхэнМАНАН-н нууц удирдагч хирнээ үүнд ямар ч холбоогүй Энхболдыг гүтгэн дайрч зүхэх нь хэрээс хэтэрлээ. Ямар ч нам ялсан Нямдорж, Дорлигжав түүний хүү Анхбаяр нар сайдаас өндөр суудалд суудаг нь батлагдаагүй хууль Үүнийг хүн бүр мэднэ. Гэлээ ч түүнийг муу хэлж чадах хүн байхгүй бүгд түүнээс айдаг, авилгалын загалмайлсан эцэг

Avatar

МАНАН улстөр бизнесийн олигархи, мафижсан бүлэглэлээс салья 2018-12-23 64.119.27.45

МАНАН улстөр, бизнесийн олигархи, мафижсан бүлэглэлийн шударга бус оронд биш, Төрөлх Монгол Эх орондоо эзэн нь болж амьдарцгааяа Монголчуудаа. МАНАН улстөр бизнесын олигархи, мафижсан бүлэглэлээс салцгааяа Монголчуудаа. У.Хүрэлсүхийг дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2018-12-23 64.119.27.45

МАНАН улстөр, бизнесийн олигархи, мафижсан бүлэглэлийн шударга бус оронд биш, Төрөлх Монгол Эх орондоо эзэн нь болж амьдарцгааяа Монголчуудаа. МАНАН улстөр бизнесын олигархи, мафижсан бүлэглэлээс салцгааяа Монголчуудаа. У.Хүрэлсүхийг дэмжиж байна.МАНАН олигархи, мафижсан бүлэглэлээс салья

Avatar

Зочин 2018-12-23 202.9.42.89

Элбэгдоржоо чи шударга л байя лдаа гэдэг рекламныхаа санааг обуны омчийн газраар баталгаажуулаад авсан бол одийд овоо хэдэн тогрогний орлоготой сууж байх байждээ цаагуур чинь чингис бондчин хуртэл шударга ес гэж дэвээд алж байна удалгуй манай улс торчид бугд шударга дурд хувираад буцаад гараад ирлээ

Avatar

Зочин 2018-12-23 103.229.120.65

ЖДҮ-чин Засгийн газар, ЖДҮ-чин Парламент, ЖДҮ-чин сайд монголд ЖДҮ-гүй юм алга. Энэ байдлаараа миний эх орон суга хөгжинө дөө.

Avatar

Зочин 2018-12-23 199.249.230.66

Мэнгэт бол өнөө цагийн Исмэл тайж.

Avatar

Зочин 2018-12-23 150.129.142.60

Мэлз бол орчин үеийн халхжсан х***а

Avatar

Зочин 2018-12-23 66.181.160.87

МАН төрийг байтугай өөрсдийнхөө дотоод асуудлаа ч шийдэж чадахаа байж. Өөрөөр хэлбэл ямарч чадамжгүй болсон. Одоо тарах хэрэгтэй. Баг хурлынх нь 369 гишүүний 95 хувь нь М. Энхолдыг ажлаа өгөх ёстой гэж шийдэж байхад өөртөө зориулсан хууль хийчихээд "хууль хууль" гээд тэнэгтээд байх юм.

Avatar

z**l 2018-12-23 66.181.177.63

Hurelsuhee chi z**l

Avatar

Зочин 2018-12-23 139.5.216.183

У. ХҮРЭЛСҮХ ЗӨВХӨН МАН ГЭДЭГ ХАР НҮХЭЭР ЗОГСОХГҮЙ МОНГОЛ УЛСЫН СЭХЭН СЭРГЭХ ЧИГЛЭЛД НАЙДЛАГЫН ГЭРЭЛ АНХЛАН АСААЖ ЧАДЛАА. ҮҮГЭЭРЭЭ ТЭРЭЭР ТЭРТЭЙ ТЭРГҮЙ ТҮҮХЭНД ҮЛДЭНЭ. ҮХЭЖ, ХОВХОРЧ БАЙГАА ГАМИНГУУД, ХУЛГАЙЧ НАР ТЭДНИЙ ЭХНЭР ХҮҮХДҮҮД ЯАЖ Ч ОРИЛЖ, ЧАРЛААД ХУДАЛ КОМЕНТЛООД ОДОО НЭМЭРГҮЙ . АРД ОЛОН ЯЛГАЖ САЛГАНА!!!

Avatar

Зочин 2018-12-23 139.5.216.183

ЭНХБОЛД ЧИ ТӨРИЙН АЖИЛ ГАЦААЛГҮЙ АЖЛАА ӨГӨӨД, ЭНЭ БҮХНЭЭ ШҮҮХ, ПРОКУРОР, АТГ-Д САЙХӨН ЯРИАД ӨГӨӨ! АЛБАН ТУШААЛЫН АРД ГЭЛБЭЛЗЭЖ НУУГДААД ХЭРЭГГҮЙ!!!

Avatar

Зочин 2018-12-23 202.9.42.162

Женко хүрэлсүх тэргүүтнүүд улс орон ард түмнээ бодож бга юм огтхон ч алга. Хүзүүгүй элбэгээ хийж бга юмгүй зөвхөн энхбаярыг оролдон хөөцөлдөж шоронд явуулж санаа нь амардаг шиг, өч төчнөөн асуудлууд улс оронд нь байгаад бензин, ждү, доллар балраад бхад ганц энхболд гдг хүнтэй хөөцөлдөж 60 тэрбум ярисаар өдий хүрлээ. Энхболд дүүдээ ждү зээл өгсөн бсн бол яаж элдвээр нь нэмж хачирлаж зарлан тарааж дэвхцэж байх бол!!! Худал жүжигт нь ард түмэн нь итгэсээр хошгорогдсоор бга нь өрөвдөлтэй бөгөд инээд

Avatar