Бага хурлын талаарх М.Энхболдын тайлбар | News.MN

Бага хурлын талаарх М.Энхболдын тайлбар

Бага хурлын талаарх М.Энхболдын тайлбар

Бага хурлын талаарх М.Энхболдын тайлбар

УИХ-ын дарга М.Энхболд Төрийн ордонд мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр “Өнөөдөр УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаантай өдөр. Гэвч чуулганы хуралдааны ирц гурав дахь долоо хоногтоо бүрдэхгүй байна. Засгийн газрын гишүүд болон УИХ-ын нэр бүхий гишүүд зориуд зохион байгуулалттайгаар чуулганы ирцийг бүрдүүлэхгүй хууль тогтоох байгууллагын үйл ажиллагааг зориудаар тасалж байна. Үүнийг би хууль зөрчсөн үйл ажиллагаа гэж үзэж байгаа. Өмнө нь ч гэсэн би энэ тухайгаа хэлж байсан.

УИХ-ын нэр бүхий 40 гишүүн УИХ-ын даргыг огцруулах шаардлагыг надад ирүүлсэн. Энэхүү шаардлагыг би Үндсэн хууль болон УИХ-ын тухай хуульд нийцэж байгаа үгүй эсэх талаар Төрийн байгуулалтын байнгын хороонд шилжүүлсэн. Хуульд нийцсэн хуулийн дагуу шаардлага тавиахад УИХ-ын даргын албан тушаалыг өгөхөд надад татгалзах зүйл байхгүй. Аливаа асуудал хуулийн дагуу шийдэгдэх ёстой. Ялангуяа хууль тогтоох байгууллагаас гаргаж байгаа шийдвэр хуулийн дагуу явагдах ёстой. Өчигдөр манай намын Бага хуралдаан боллоо. Энэ хурал хаалттай болсон. Гэхдээ зохион байгуулалттайгаар зарим хүний яриаг нээлттэй олон нийтэд хүргэсэн. Би намын даргаар хоёр ч удаа сонгогдон ажиллаж байсан. Намын дотоод асуудлын талаар хаалттай хуралдах явдал байдаг. Гэхдээ гарсан шийдвэр, яригдсан зүйлийг хэвлэл мэдээллийн байгууллагад эргээд мэдээлэлдэг. Хурлыг нээхэд  ч хэвлэлийнхэнд нээлттэй байлгадаг. Харамсалтай нь, өчигдрийн Бага хурал олон нийт, хэвлэлийнхнээс хаалттай болсон. Улс төрийн намын үйл ажиллагаа олон нийтэд ил тод байх ёстой цаг үе. Гэтэл зориуд зохион байгуулалттай хурлыг явуулж сүүлийн 20-иод жилийн хугацаанд нийгэмд, хууль хяналтын байгууллагуудын хүрээнд болсон болж бүтэхгүй бүх зүйлийг надад тохох гэсэн оролдлого, гаргасан шийдвэр нь хуульд нийцээгүй, хууль тогтоох дээд байгууллагын эрх мэдэл рүү шууд халдсан зэрэг ийм шийдвэр гаргасан намын Бага хурал болсонд би харамсч байгаа.

Бага хурлын үеэр Ц.Нямдорж, Л.Оюун-Эрдэнэ нарын ярьсан зүйлийг олон нийтэд шууд дамжуулсан. Би тухайн үед тэдний ярьсан зүйлд тайлбар няцаалтыг өгсөн. Миний ярьсан тайлбарыг олон нийтэд хүргээгүй.

МАНАН гэдэг үзэгдлийн талаар надтай холбож намайг буруутгах ийм зүйлүүдийг Бага хурал дээр ярьсан. МАНАН гэдэг сонгуулийн үр дүн, улс төрийн намууд дангаар Засгийн газрыг байгуулах боломжгүй зэрэг улс төрийн нөхцөл шалтгааны улмаас Засгийн газраа хамтарч байгуулж гаргасан шийдвэрүүдийг зөвтгөж, буруутгахаас үүдсэн яриа гэж үздэг. МАНАН гэдэг нэрийн дор хууль хяналтын байгууллагын үйл ажиллагаатай холбоотой иргэдийн эрх ашиг зөрчигдөж байгаатай холбоотой ийм зүйлүүдийг хэлж байна.

2006 онд би Ерөнхий сайдаар томилогдож, Засгийн газрыг эмхлэн байгуулах нөхцөл байдал үүсэхэд парламентад суудалтай таван намыг оролцуулж Үндэсний эв нэгдэл гэдэг тодотголтой Засгийн газрыг байгуулж байсан. Гэхдээ энэ Засгийн газарт АН-ыг оруулаагүй. Би 2017 онд МАН-ын даргын албан тушаалыг хүлээлгэж өгөхдөө МАНАН-гүй Засгийн газрыг байгуулж ажиллуулах улс төрийн нөхцөл бололцоог бүрдүүлэн 65 суудалтай мөн нийслэлд олонх болсон ийм намыг би хүлээлгэж өгсөн. Надад МАНАН гэдэг бүлэглэлтэйоролцсон зүйл болоод хийсэн явдал байхгүй гэдгийг би хариуцлагатай мэдэгдэж байна.

ЖДҮХС-гаас зээл авсан гишүүдийг шалгаж байгаа асуудлын талаар ярьсан. Надад нэг ч удаа АТГ-т энэ шалгалтын талаар хэн нэгнийг нь шалга гэж хэлж ярьж нөлөөлсөн зүйл огт байхгүй.  хууль хяналтын байгууллага шалгаж үнэн зөвийг нь тогтоолгох хэрэгтэй гэсэн байр суурьтай байгаа.

60 тэрбумтай холбоотой асуудлаар намын Бага  хурал дээр ярьсан. Үүнийг хууль хяналтын байгууллагууд өмнө нь хэдэнтээ шалгасан. Одоо Тагнуулын Ерөнхий газар шалгаж байгаа. Уг асуудлыг манай намын зарим гишүүд өөрсдөө дэвэргэж намынхаа нэр хүндэд муугаар нөлөөлөх явдлыг зориудаар гаргаж улмаар ЖДҮ-гийн асуудлыг бүдгэрүүлэх гэж байгаа нь буруу гэдгийг би өмнө нь хэлж байсан.

АТГ-ын удирдлагыг намайг томилсон, намайг удирддаг, миний хүн мэтээр ярьдаг. Энэ хүнийг чөлөөлөх тухай асуудлыг сүүлийн үед ярих болсон. Би хуульд нийцсэн шийдвэр байх юм бол АТГ-ыг даргыг чөлөөлөх асуудлыг УИХ-д оруулахад бэлэн гэдгийг би Ерөнхийлөгчид ч гэсэн хэлсэн. Харин хуульд нийцээгүй асуудлыг УИХ-аар хэлэлцэх боломжгүй. Гэтэл  намайг буруутгах гэхээрээ хууль хүчний байгууллагуудын удирдлагуудыг томилсон мэтээр ярьж байгаа нь шударга ёсонд нийцэхгүй гэж  үзэж байна” гэлээ.

УИХ-ын дарга М.Энхболд цааш нь тайлбарлахдаа "Надад өнөөдөр нэг ч уул уурхайн лиценз байхгүй. Манай үр хүүхэд ч лиценз байхгүй. Би харин уул уурхайн салбарыг эдийн засгийн үр дүнтэй, өгөөжтэй, улс орны хөгжилд тодорхой хувь нэмрээ оруулж хөгжих ёстой гэдэг байр суурийг баримталдаг.

Өчигдөр хурлын үеэр манай намын дарга надтай уулзсан. Хоёулхнаа зөвлөх зүйл байна гээд уулзсан. Нэгд, намайг өргөдлөө өг гэсэн. Би хуулийн дагуу энэ асуудлыг шийднэ гэсэн. Хоёрдугаарт, хоёулаа ажлаа өгчихвөл яасан юм бэ. Гэхдээ үүнийг зөвхөн хоёулаа л ярьж байгаа шүү” гэж хэлэхэд нь би  хэн нэгний албан тушаалтай зууралдаж, хэн нэгний албан тушаалаар барьцаалж УИХ-ын даргын албан тушаалыг өгөх, өгөхгүй нь тухай асуудал  биш ээ. УИХ-ын даргыг чөлөөлдөг тэр хууль журмаар нь асуудлаа тавь гэдэг байр сууриа хэлсэн.  Харамсалтай нь, ярьсан зүйлээ намын дарга өөрөө дэлгээд ярьсан. Бага хурлын хуралдаанаар над руу зориуд дайралт, гүтгэлэг  хийж байгаад харамсч байгаа. Манай намын нөхөд, миний удирдлагад байсан нөхөд, надтай олон жил хамт явсан хүмүүс ингэж ярьж байгаад би нэр төрөө сэргээлгэнэ. Би Ц.Нямдоржийг шүүхэд өгөхөөр шийдсэн. Хэрвээ ярьсан зүйл нь үнэн бол нотол, худлаа бол надаас уучлал гуйх хэрэгтэй. Сүүлийн хагас жил над руу янз бүрийн дайралтууд ирж байгаа. Би намынхаа залуу гишүүнтэй сайдаж, муудаж байгаа биш гэж тэвчээртэй хандаж байгаа. Нийгмийн бухимдал их байгаа учраас би дээр нь нэмээд яах вэ гэж тэвчиж чимээгүй явсан. Намын нөхөд маань над руу хууль бусаар  намын төлөөллийн байгууллага шийдвэр гаргаж УИХ-ын ажлыг зааж зааварлах гэсэн шийдвэр гаргаж байгаа учраас би өнөөдөр олон нийтэд мэдээлэл өгч байгаа юм” гэв.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
144
ТэнэглэлТэнэглэл
23
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

233 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ччч 2018-12-20 66.181.161.120

энэ нехер долийчоод ямар аймаар ширэн нуурлэж бнаа.ичээч. еренхийлегч,еренхий сайд,намын дарга, уих ын гишууд,олон нийт узэн ядаж зайл гээд бхад гурийгээд бдаг. дахин хэзээ ч ажилд авч болохгуй п***а бна.

Avatar

Bi 2018-12-20 103.26.192.42

Zailaarai chi muu..

Avatar

МУ-н иргэн 2018-12-20 103.10.22.211

Прокурор, АТГ, хуулийханд хандана гэх юм, цагаан сараар дарга нар нь бүгд гэрт нь очоод золгоод бэлэг сэлт өгсөн бичлэгийг тэгээд юу гэх вэ !!! энэ дарга нарийг нь нээлттэй шударгаар, чадварлаг хүмүүс дахин сонгочих… тэгээд 60 тэрбум, ЖДҮ, энэ олон банк, эрдэнэтийн гэсэн бүх асуудлаа шалгуул !

Avatar

зочин 2018-12-20 103.9.90.50

Тэгэх тусам нь ажлаа битгийг өг. Гүрийгээд байдым шүү. Наад ЖДҮ шаасан Хүрэлсүх болон түүний дүү нарын шилийг хардаг юм шүү. Наадуул чинь Женкотой нийлж ҮАБЗ дээр нэг шийдвэр гаргуулах гээд үхэж байгаа. 2007 онд яг ийм байдлаар намын даргын болон ерөнхий сайдын ажлаас чинь өргөдлийг чинь өгүүлээд тэгээд дараа нь юу болсныг сана. 2008 оны 7 сарын 1, Оюутолгойн гэрээ гэх мэтээр юу боллоо. Энэ удаад тэвч. Эцсийг нь үзнэ шүү.

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

ЭЦЭС Нь ЮУ ЮМ БЭ? МОНГОЛ УЛСЫН МӨХӨЛИЙГ ҮЗЭХ ГЭЭД ТА НАР ДАНЖААДУУД , б**с ДОЛООГЧИД ХҮСЭЭД БАЙНА УУ?

Avatar

Хүннү 2018-12-20 202.179.25.108

Санаандгүй зүйл их гардаг. Хамгийн аюултай хүмүүс бол хажууд ойрхон байсан нөрүүд маань байдаг. Тэд хажууд далаганаж хэлэх үгээ олж ядан магтана, буруу зүйл хийж байгааг мэдэж байгаа мөртлөө "таны зөв, та үүнийг чадна" гэнэ. Тэгээд цаг нь бодхоор энэ муугийн араас "хутга" шаана гэж боддог. Тэд үүнийгээ "би шудрага хүн" гэж тодотгож ярьдаг. Уучлаарай тэд шудрага, нөхөрлөлдөө үнэнч байсан бол өдийд ийм зүйл болохгүй. Монголчууд минь жудагтай Л байх юмсан даа.

Avatar

Намаа сүйрүүлж улсаа унагаасан хүн үү 2018-12-20 150.129.140.139

Энэ олон хэрүүлд ганц үнэнг иргэд харж байна. Энхболд намаа үнэт зүйлгүй болгож ёс зүйгүй хүмүүсээр дүүргэсэн нь үнэн юм байна. Үүнийхээ төлөө тэр үг дуугүй бүх ажил албан тушаалаа өгөх ёстой. Улс төрийн намыг ингэж завхруулна гэдэг маш аймшигтай гэмт хэрэг . Улс төрийн намын ялзрал нийгмийг сүйрэл рүү эргэлт буцалтгүй түлхэнэ . Гитлeрийн жишээ бэлээхэн байж байна.

Avatar

Намаа сүйрүүлж улсаа унагаасан хүн үү 2018-12-20 150.129.140.139

Энэ олон хэрүүлд ганц үнэнг иргэд харж байна. Энхболд намаа үнэт зүйлгүй болгож ёс зүйгүй хүмүүсээр дүүргэсэн нь үнэн юм байна. Үүнийхээ төлөө тэр үг дуугүй бүх ажил албан тушаалаа өгөх ёстой. Улс төрийн намыг ингэж завхруулна гэдэг маш аймшигтай гэмт хэрэг . Улс төрийн намын ялзрал нийгмийг сүйрэл рүү эргэлт буцалтгүй түлхэнэ . Гитлeрийн жишээ бэлээхэн байж байна.

Avatar

МИЕЭ , ТАРВАГА НАРУУД !!! 2018-12-20 202.128.15.194

ЧАЙНА , ШИНЖААН ХОЁР ХАМТАРЖ АЛТ Ч УХДАГ ХУЛГАЙЧУУД !!! МОНГОЛ УЛСАД ГАНЦ ТӨГРӨГНИЙ ТАТВАР ТӨЛДӨГГҮЙ ШААРУУД !!! ЭНЭ НОВШУУДААС ХУРДАН САЛАХГҮЙ БОЛ ЭХ ОРОН ГЭХ ЮМГҮЙ , ХООСОН ОВООЛСОН ШОРОО , НҮХ Л ҮЛДЭХ НЬ !!!

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.9.43.87

Тэгээд зүгээр хүлээгээд суугаад бвал эд нар өөрсдөө зайлаад өгнө гэж бодож бна уу. Чи өөрөө үгээ үйлдэл болгож чадахгүй хэн нэгэнийн хорсон занасан мөртөө юм ч хийж чадахгүй х***а. Утааны жягсаал, хүүхдийн хүчирхийлэл н жягсаалд 100 хүрэхгүй хүн очсон. Худлаа монгол залуучууд ком н араас эр бар. Яг үнэндээ хонь. 1000 хонь байлаа гэд 1 чоно г дийлэхгүй шүү.

Avatar

Бака 2018-12-20 139.5.216.223

Үхэж далд ор

Avatar

Shudarga irgen 2018-12-20 174.200.39.254

Soliotoi n**** ve chi.cham shig uzen yadahaas uur yum meddeggui,yumiig olon talaas ni harj zuv bodoj chaddaggui malnaas dor orkuudaas bolj mongol suirch bgaa.Ard tumniig iim teneg bolgoson gol buruutan ni ezsiin ezest hudaldagdsan,avilgajsan setguulchid.Shivshegiin hundiiguur chireh,hevleliin har hongiloor chireh geh met hongiluudiig ustgah heregtei.ard tumnii soyon gegeeruuleh bish esregeer ard tumnii oyun uhaaniig harluulan horlodogoo zogsooh heregtei.Setguulchidees bolj mongol suirlee n****.

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.176.119

БААТАРЛАГ ӨВӨГ ДЭЭДСИЙН МААНЬ ЦУСААН ЮҮЛЖ ЯСААН ИВЖ БОСГОСОН ЭХ ОРОН, ТУСГААР ТОГТНОЛ МИНЬ ҮЙРЧ БАЙГАА НЬ ДЭНДҮҮ ХАЙРАН, ХЭЛЭХ Ч ҮГ АЛГА. ТӨРИЙН ХУЛГАЙЧ НАРАА ТОЛГОЙДОО ЗАЛЖ НУРУУНДАА ҮҮРЧИХЭЭД, АМААРАА ХООСОН БЭЛЭГ ДЭМБЭРЭЛ ЦАРАЙЛЖ ХЭЛБЭРДСЭН ӨНӨӨГИЙН НАЙРЧИН НААДАМЧИН МОНГОЛЧУУД БИД ҮНЭХЭЭР ХӨӨРХИЙЛӨЛТЭЙ

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.9.43.87

Түрүйний бөөс толгойд гарахаар ингэдэг юм. Хохь нь бид өөрсдөө сонгосон тэрнээс тэнгэрээс бууж ирээгүй. Монголчууд бид бүгдээрээ ми тэй адилхан болсон. Утааны эсрэг жягсаал хийхээр 100 хүрэхгүй хүн очино. Мань мэт нь хөлдөж үхэх гэд очино өөр хэнч бхгүй. Нийтээрээ тэмцэж байж хүчтэй болдог болохоос 1000 ком бичээд яадаг юм.

Avatar

showman 2018-12-20 104.59.120.41

Ми хужаааа цустай учраас жинхэнэ эр хүн шиг зоригтой шийдэмгий шинж байдаггүй, ичдэг нүүр байдааггүй, өөрөөсөө өөр хүнийг өрөвдөж хайрлах сэтгэл ч байдагггүй, зүгээр л зайлаад зайгаа тавиач, бид чамгүйгээр дээр амьдарна уу гэхээс дордохгүй

Avatar

showman 2018-12-20 104.59.120.41

энэ олон жилийн турш хуримтлагдсан луйвар, газрын наймаа, албан тушаалын тарифыг 1 өдөр арилгаж чадахгүй учир дэс дарааллаар нь хамгийн өндөр албан тушаалд байгаа Ми-гээс эхлэх гэж байгаа нь зөв, энэ хүн УБ-ын бүх ашигтай газрыг зарж баяжсан, хуурай дүү Наранхүүдээ 34 га газар өгч ззаруулаад 2-уулаа одоо монголын толгой баячууд болсон, одоо албаа өгчихөөр бүх газрын булхай нь илэрч хуулийнхны хамсаатнууд нь солигдчих учраас үхэн хатан зуураад байгаан,

Avatar

Зочин 2018-12-20 59.153.114.249

Хүрэлсүх херо Баатар нарын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн дараа баяртайгаар эсрэг талд ажилласанаа ярилцаж байгаа бичлэг үнэн бол энэ тухай яагаад яригдахгүй байгааг гайхаж байна.??? МАН-н хурал яагаад энэ тухай ярихгүй байгаа н сонин байна???

Avatar

Зочин 2018-12-20 2.243.107.155

Гэрээ нураавал төрөө нураана\n( Гарц хайхад ганц нэг санаа )\nУлс Монголоо таван ханатай өргөө цагаан гэр гэвээс эсгий туургатай таван хана нь Засгийн газар.1911 онд Монгол улс тусгаар тогтнолоо сэргээж, төр улсаа орчин цагийн хэв маягаар эмхлэн байгуулахад таван яамтай Засгийн газар байв. Хоймор талдаа давхар цавагтай, 76 уньтай дээвэр нь Улсын Их Хурал. Ардын нам алаглуулан будсан 65 уньтай. Зүүн хойд талд нь нэг унь дутуу байгаа. Энэ намын хамгийн бага эрх хүү нь саахалт айлын хоньчин охиныг го

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.72.245.207

МОНГОЛЫН ТЭРГҮҮЛЭХ 2 НАМЫН НЭГНИЙ УДИРДАГЧ ХУЛГАЙ ЛУЙВАР ХИЙХ ТУХАЙ ЯРИА ЗҮГЭЭР СОНССОН Ч БИШ ТҮҮНД ХАМГИЙН ИДЭВХИТЭЙ ОРОЛЦСОНОО ЮУ Ч БОЛООГҮЙ МЭТ ХЭЭВ НЭГ ЯРИХ НЬ ХҮРТЭЛ ГЭМТ ХЭРЭГ БАЙТАЛ ТӨР ЗАСАГ АРД ТҮМЭН ЯАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА НЬ МОНГОЛЫН ЭМГЭНЭЛ БӨГӨӨД СҮЙРЛИЙН ЭХЛЭЛ БОЛОЛТОЙ. МОНГОЛ СҮЙРЭХ ҮҮ ЭС СҮЙРЭХ ҮҮ ИРГЭН ТА ТУНГААН БОДООД ШИЙДЭЭД ХАРИУ ҮЙЛДЭЛ ЭСВЭЛ ЭС ҮЙЛДЭЛ ХИЙТҮГЭЙ

Avatar

Зочин 2018-12-20 59.153.114.249

Энхболд өөрийгөө сайн тайлбарлаж ойлгуул!! Эсрэг талын пиар хүчтэй байна??? Яг адилхан зохион байгуул! Доржзодов 60 тэрбумын схем бэлтгээд ямар учраас тантай уулзаж БИЧЛЭГ санаатай хийв гэдгийг тагнуулаар тогтоолгох,хуулийн хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй! Сандуй,Ганбаатар нарын хамрагч дунд эсрэг талын нэг хүн ард н байна !!!Тэр 60тэрбумын хэргийг жолоодоод байна ол!!! Тэр аргыг эсрэг талд.өөрт н хэрэглэж байж амжилт олно!!!

Avatar

Иргэн. 2018-12-20 70.31.70.196

Юун их улигладаг юм. Цаг хугацаа явж амьдрал өөрчилөгдөж шаардлага өндөржиж байхад ингэж улиглах хэрэггүй. Мянга улигласан ч бүх юм ойлгомтой болсон. Хүн гэдэг амьтан чинь сэтгэл оюунаараа өөрийгээ захирч явдаг болохорс биш хууль гэж юм өмнөө барьчихаад мэлзээд байдаггүй юм. АЛД БИЕЭЭ БОДОХООС УРЬТАЖ АХУЙ ТӨРӨӨ БОД.!!! Намынхаа даалгаварыг биелүүл. Өөрөөс чинь болж төр хямарч нам чинь шаварт шигдэж гүйцлээ.

Avatar

Зочин 2018-12-20 139.5.218.125

ӨЧИГДӨР АН-ЫН ӨМНӨӨ БАРЬДАГ УЛС ТӨРЧ БААСАН ЭМГЭН, ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЗӨВЛӨХ ГЭЖ ОЛОНД НЭР МУУТАЙ НӨХРИЙН ХАМТ МЭДЭЭЛЭЛ ХИЙЛЭЭ. ЯНЗ НЬ 60 ТЭРБУМЫН ЗОХИОЛОО БИЕТЭЙ БОЛГОХЫН ТУЛД ТӨР ЗАСГИЙН ХҮРЭЭНД ГАРСАН 60-Д ХАМААГҮЙ ХЭРГҮҮДЭЭС ЧИХЭХ ГЭЖ ОРШЛОО ЯРЬЛАА. ТӨРИЙН ЭРХИЙГ ХУУЛЬ БУСААР АВАХ ЗОРИЛГООР 60 ТЭРБУМЫН ҮЛГЭР ЗОХИОЖ, ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУЛЬД ЯЛСАН, ДАРАА НЬ ЗАМААСАА М.ЭНХБОЛДЫГ ЗАЙЛУУЛАХАД ЖЕНКО ХҮҮК ТЭРГҮҮТЭЙ ШИНЭ МАНАНГИЙН БҮЛЭГЛЭЛ АШИГЛАЖ БАЙНА. ИЙМД АН-ЫГ ТАРААХ ЁСТОЙ БУСУУ\n0 0\nХариулах

Avatar

иргэн 2018-12-20 72.83.100.20

М.Энэболдыг дэмжиж байна. Монголчууд минь ингэж нэгнээ дээрэлхэж болдог юмуу. Хүрэлсүх, Баттулга нар улайрсан хулгайчид байна.

Avatar

ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГА , ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГА !!! ХА ХА ХА 2018-12-20 202.128.15.194

ШИРЭЛСЭН ШИРМЭН НҮҮРТЭЙ МИЕЭ ЯВЖ ҮЗ !!! БҮГД ЧАМААС ЗАЛХАЖ ДУУСЛАА !!! ЗУРАГДСАН ПЯНЗ ШИГ ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГА , ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГА ГЭЭД САЛАХГҮЙ ЮМ !!! АРД НЬ МИЕЭ , ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛГАЙЧИЙН ТОМИЛГОО БАЙГАА БОЛОХООР ӨӨР ЯРИХ ҮГГҮЙ БОЛЖЭЭ !!! ТЭД ЧИНЬ ӨНГӨРСӨӨН !!!

Avatar

Иргэн 2018-12-20 202.126.89.217

Ганц жудагтай, туршлагатай төрийн албанд туршлагажсан хүн рүүгээ овилогогүй улс төрчид яг л цөөьөр чоно лугаа дайрч байхыг нь харахад нэн эмэгнэлтэй?! Монгол төр мйм хүмүүсээр дүүрэн байгаад харамсаж байна?! М.Энхболд даргын зөвөө?!

Avatar

Зочин 2018-12-20 122.201.22.249

ждүгээээ шалггуулаад ир гэж хэлсэн гэчихэв үү аргагүй лл бүгдийг захирдаг хүн шиг хариу баржээ энхболд

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.21.106.139

муу юм болгоны халхавч бамбай нь МИЕЭ . ЭЛБЭГДОРЖ хонгилын залгамжлагчаа яг олж үлдээжээ.

Avatar

Бавуу 2018-12-20 66.181.179.136

Би гайхаад бна энэ Миеэгийн хүүгийн одоогийн албан тушаал бол тийм ч их эрх мэдэлтэй албан тушаал биш. Хэрэв УИХ тэрр Хүүк Женкогийн бүлэглэл 40 суудалтай юм бол ямар ч л асуудлыг олонхоороо хүч түрээд шийдээд байж чадна. Тэгээд энүүнтэй зууралдаад яах гээд байгаа юм бол доо. Тэр АТГ-ын даргыг, Ерөнхий шүүгчийг, УЕПрокурорыг солих гээд байгаа юм бол Женко санал оруулаад УИХ-р Хүүк Женкогийн бүлэглэлийн 40 гишүүн олонхоороо батлаад л бүх зүйл дуусаа юм биш үү?

Avatar

Иргэн 2018-12-20 64.119.18.123

МАН-ын бага хурлаар төрийн асуудлыг шийдэхгүй. Намын ажил төрийн ажил тус тусдаа . УИХ-ын даргын байр суурийг зөв гэж үзэж дэмжиж байна. Үнэхээр гаргасан зөрчил байгаад тэр нь хуулийн дагуу нотлогдвол УИХ-ын дарга огцорч болно. Хэний ч бай үндэслэлгүй гүтгэлэг дайралтаар ийм асуудлыг шийдэж таарахгүй. Харин УИХ-ын зарим гишүүд үүргийнхээ дагуу УИХ-ын ажилдаа оролцохгүй байгаа нь хууль зөрчиж байна.

Avatar

БНМАУ 2018-12-20 103.212.118.229

би хотын уугуул иргэн UB хотын маань газар тѳлѳвлѳлтийг хэн хариуцаж ийм байдалд хүргэт ээ.Наранхүү Сүхбат нар таны гар хѳл болж газрын наймаа хийсэн дээр нь 60 млрд эсэргүүцвэл халаасныхаа хууль хяналтынхнаараа шалгуулаач ичиж

Avatar

Zochin 2018-12-20 64.119.23.138

Хууль л гээд байх юм.манан өөрсдийгөө хуулиар бат хамгаалсан бололтой

Avatar

Sukh 2018-12-20 203.91.115.45

Миеэгийн хүүгээс л салчихвал сайхан болчих юм шиг гэнэнтэх юм. Өөрсдийнхөө төлөө гаргасан хуулин дээр чинь л зогсож байна шүү дээ. Хуулийг зөрчих гэж гаргадаг гэдэг үнэн ч юм шиг ээ. ?

Avatar

Ми Энхболд-60 огцор 2018-12-20 103.57.93.90

УИХ-ын хамт олон 40 гишүүн, Монголын Ард түмэн, МАН чинь хүлээж авахгүй байна. ОГЦОР.

Avatar

Газрын наймаачин М.Энхболд 2018-12-20 66.181.178.21

Энэ хүн криминалуудтай их холбоотой гэж ярьдагыг олон удаа сонсож байлаа. Ер нь улс төр бохирдоход их хувь нэмэр оруулсан хүн. Хамгийн заваан нь хотын дарга байхдаа газрын наймааг их цэцэглүүлсэн.

Avatar

Уншигч 2018-12-20 64.119.16.189

Яг зөв

Avatar

Зочин 2018-12-20 45.56.153.227

Нямдорж үргэлж Үнэн худал хутгалдсан, харилцан зөрчилтэй зүйлийг хувийнхаа эрх ашгийн үүднээс ярьж анхаарлыг бусад уруу шилжүүлж ард нь нуугддаг арга барилтай шидэл.\nБусдыг муулах л зүйл хийхээс олон нийтэд хэрэгтэй зүйлийг хийж үзээгүй гөлөг. Өмхий амтай энэ амьтанд би л лав ер итгэдэггүй!!!\nОдоо ч үнэнд баригдаж байна даа….

Avatar

Зочин 2018-12-20 139.5.216.183

Ц. НЯМДОРЖ ТУУШТАЙ ЭХ ОРОНЧ. ТУЛХТАЙ УЛС ТӨРЧ ГЭДГЭЭ НЭГЭНТ ХАРУУЛСАН. МОНГОЛЫН ХРД ТҮМЭН МЭДНЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-12-20 45.56.153.227

Нямдорж үргэлж Үнэн худал хутгалдсан, харилцан зөрчилтэй зүйлийг хувийнхаа эрх ашгийн үүднээс ярьж анхаарлыг бусад уруу шилжүүлж ард нь нуугддаг арга барилтай шидэл.\nБусдыг муулах л зүйл хийхээс олон нийтэд хэрэгтэй зүйлийг хийж үзээгүй гөлөг. Өмхий амтай энэ амьтанд би л лав ер итгэдэггүй!!!\nОдоо ч үнэнд баригдаж байна даа….

Avatar

Зочин 2018-12-20 64.119.21.101

Өөрийгөө өрөвдүүлэх үгээ хэлж байна ,нэг мангар өрөвдвөл уйлах байнаа ? Ичих,Ичих ?Хурдан Зайлаач х***а ,Луйварчин

Avatar

Зочин 2018-12-20 139.5.218.125

Зүйтэй, М,Энхболд дуугарч эхэллээ. Таныг төв шударга бөгөөд номхон дөлгөөн болохоор Төрийн эрхийг хууль бусаар авсан этгээдүүд дэндүү дайрч даварч байна, ҮГЭЭ ХЭЛЖ, ТЭДНИЙ БУЛАЙГ НЬ ИЛЧИЛЖ БАЙ

Avatar

Зочин 2018-12-20 139.5.218.125

ӨЧИГДӨР АН-ЫН ӨМНӨӨ БАРЬДАГ УЛС ТӨРЧ БААСАН ЭМГЭН, ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЗӨВЛӨХ ГЭЖ ОЛОНД НЭР МУУТАЙ НӨХРИЙН ХАМТ МЭДЭЭЛЭЛ ХИЙЛЭЭ. ЯНЗ НЬ 60 ТЭРБУМЫН ЗОХИОЛОО БИЕТЭЙ БОЛГОХЫН ТУЛД ТӨР ЗАСГИЙН ХҮРЭЭНД ГАРСАН 60-Д ХАМААГҮЙ ХЭРГҮҮДЭЭС ЧИХЭХ ГЭЖ ОРШЛОО ЯРЬЛАА. ТӨРИЙН ЭРХИЙГ ХУУЛЬ БУСААР АВАХ ЗОРИЛГООР 60 ТЭРБУМЫН ҮЛГЭР ЗОХИОЖ, ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУЛЬД ЯЛСАН, ДАРАА НЬ ЗАМААСАА М.ЭНХБОЛДЫГ ЗАЙЛУУЛАХАД ЖЕНКО ХҮҮК ТЭРГҮҮТЭЙ ШИНЭ МАНАНГИЙН БҮЛЭГЛЭЛ АШИГЛАЖ БАЙНА. ИЙМД АН-ЫГ ТАРААХ ЁСТОЙ БУСУУ

Avatar

Төрийн албан тушаал худалддаг нь ҮНЭН биз дээ 2018-12-20 103.57.93.90

Энхболдын намд мөнгө өгөөгүй сайд дарга болсон хүн нэг ч байхгүй ээ. Бүгд өөрсдөө мэдэж байгаа. Монгол Төрийн албыг намууд ченжилж зараа 20 гаруй жил болж байна. Үр дүн нь сонин хачин гарууд сайд, садйданцар, дарга дарганцар болж ирлээ. Ж-нь ХАА-н уяач сайд Сэргэлэн, дэд сайд орос хэлний багш хасаг чавганц Ж.Сауля, сэтгүүлч ЭМ-ийн сайд, хуульч биш хуульзүйн сайд Бямбадорж барилгачин Сангийн сайд гээд явж өгнө дөө …..

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.188.46

энэ балайг зайлуулах арга байна уу.

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.196

НОВШОО ГҮЙЦЭТ БИЧҮҮЛЭЭЧ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.72.245.207

ЭНЭ МОНГОЛЫН АНХНЫ ХУУЛЬТАЙ ХУЛГАЙЧ (ВОР В ЗАКОНЕ) БОЛЖЭЭ. ЯМАРЧ АРГААР ХАМААГҮЙ ЗАЙЛУУЛЖ ШОРОНД НЬ ЯВУУЛАХГҮЙ БОЛ МОНГОЛЫН МАРГААШ МАШ АЮУЛТАЙ АЙМШИГТАЙ БОЛСОН ЮМ БАЙНА. ГАНЦ ДҮНХҮҮДҮҮ ХҮН ИНГЭЭД ТӨР ЗАСГИЙГ ЭЗЭЛЧИХЭЖ БАЙГАА ЮМ УУ АРАЙЧ ДЭЭ ТӨР ЗАСАГ ГЭЖ БАЛАЙЧУУДЫН ТОГЛООМ БОЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.196

УИХ-н даргыг хууль бусаар огцруулах нь цаашдаа маш буруу жишиг тогтоох болно .Ирээдүйд эх орны ТУСГААР ТОГТНОЛ ,,

Avatar

Зочин 2018-12-20 139.5.216.183

ЭНЭ БАЛАЙ ИНГЭЖ БАЙГААД НИЙГМИЙН ЭМХ ЗАМБАРААГҮЙ БАЙДАЛД ХҮРГЭХ БИЙ ДЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.196

УИХ –н ДАРГЫГ ХУУЛЬ БЦС

Avatar

Зочин 2018-12-20 139.5.216.183

ЭНЭ ХУЛГАЙЧ ҮНДСЭН ХУУЛЬ РУУ ЗААЧААД ГӨЛИЙГӨӨД БАЙГАА НЬ УЧИРТАЙ. ТЭНД УГААСАА ХУЛГАЙЧ ХҮН УИХ-ЫН ДАРГААР СОНГОГДОНО ГЭЖ ТООЦООГҮЙ, ӨӨР ЗӨРЧЛҮҮДИЙН ТАЛААР ЗААСАН БАЙГАА. ИЧИХ ГЭЖ ЮМ ХУЖААД БАЙХГҮЙ ЮМАА…ГЭМТ ХЭРЭГ ЗОХИОН БАЙГУУЛЧИХААД, ТҮҮНИЙГ НУУЖ БАЙГААД УИХ-ЫН ДАРГА БОЛСОН НЬ БАС Л ГЭМТ ХЭРЭГ!!!элбэгдорж энхболдод ямарч хамаагүй үнээр үлд, тэгэхгүй бол чи бидэн 2 шорон явлаа гэж захижээ

Avatar

Зочин 2018-12-20 64.119.21.101

Энэ х***а хурдан зайлаач,зайлахгүй бол ИХ тар,Тараа

Avatar

Зочин 2018-12-20 78.187.120.177

Ер нь хоюуланг нь огцруулах хэрэгтэй юм байна даа, гар нийлэхгүй нь тодорхой байна, энэ бол Ерөнхийлөгчийн шидсэн чулуу гэдэг нь олйгомжтой, Хүрэлсүх намаа Ерөнхийлөгчийн зангаагаар буталж, эвдэж байгаагаа мэдэхгүй л байна даа, өмнө нь нэрээ солтж, намаа хагаслан, одоо ямар ухаангүй үйлдэл хийдэг хүн вэ, харан яг өнөөгийн нөхцөлд Энхболдын байр суурь зөв шиг байна, бас буурьтай байгаа нь харагдаж байна, нөгөө С.Баяр, Н.Багабанди нар байвал өөр л дөө, ө

Avatar

Ард Аюуш 2018-12-20 202.128.15.194

МИЕЭГЭЭС ҮТЭР ТҮРГЭН САЛАХГҮЙ БОЛ МОНГОЛЫГ МААНЬ ХОГТОЙ НЬ ХУТГАЖ ДУУСГАНА ШҮҮ !!!

Avatar

Zochin 2018-12-20 213.127.38.234

Ene Enhbold chin setgetsiin uvchtei yum bishuu.

Avatar

Иргэн 2018-12-20 202.128.15.194

ТӨРД АЖИЛЛАЖ БАЙГААД ЯАЖ ХЯЗГААРГҮЙ МӨНГӨТЭЙ БОЛСНОО ЭХЛЭЭД ТАЙЛБАРАЛЧИХ !!! ДАРАА НЬ ОЛОН ЮМ ЯРИНА БИЗ !!!

Avatar

Зочин 2018-12-20 122.201.22.249

энхболдоо наад суудал чинь хувийн ѳмч биш шүү парламентийг тараах сонирхол яагаад агуулаад байна улс ард түмнээ бодох санаа сэтгэл алга уу ядахдаа тэр атг прокурор шүүхийн дарга нарыг сольход нь саад бболохгүй байж болохгүй юуу

Avatar

Нчмка 2018-12-20 202.21.106.114

Зодоон дунд хэн нь хэн бэ гэдэг нь харагдаж баына даа. Хамгийн адгийн занг нямдорж гаргаж байна. Асуудалд хуулийн гаргалгаа гаргахын оронд баыдлыг ажиглаж явж байгаад аль дийлсэн талд нь орж сарьсан багваахайн үлгэр үзүүллээ. Манай ард түмэн ийм зантай хүнээс аль болох эртхэн зайгаа барьдаг шүү. Шударга үнэнчийн дүрд олон жил тоглож чадаж баыгаа хүн. Харин хариуцсан салбар нь ямар байгаа билээ дээ

Avatar

кк 2018-12-20 202.179.27.236

Ц.Нямдорж М.Энхболдыг зад шүүмжлэв. Гэхдээ Ц.Нямдоржийн унаж буй буюу унасан даргыг өшиглөх арга жигшилтэй бөгөөд гутамшигтай. Ц.Нямдорж энэ новшийн бөгөөд адгийн аргаараа олон жил амьдарч ирсэн дээ. Одоо болсон гэж бодож байна…"Хахсан дээр нь чихэж , хазайсан дээр нь түлхэдэг" муухайдуу л эр байна даа Ц.Нямдорж абугай ! Та чинь Ерөнхийлөгчийн сонгуульд Нам дотроо энэ хүнтэй өрсөлдөөд үр дүнг нь гармагц М.Энхболдыгоо үнсэж долоогоод сүйд болоод байсан даа . Ер нь У.Хүрэлсүх , Ц.Нямдорж нарын "

Avatar

иргэн 2018-12-20 66.181.176.119

БААТАРЛАГ ӨВӨГ ДЭЭДСИЙН МААНЬ ЦУСААН ЮҮЛЖ ЯСААН ИВЖ БОСГОСОН ЭХ ОРОН, ТУСГААР ТОГТНОЛ МИНЬ ҮЙРЧ БАЙГАА НЬ ДЭНДҮҮ ХАЙРАН, ХЭЛЭХ Ч ҮГ АЛГА. ТӨРИЙН ХУЛГАЙЧ НАРАА ТОЛГОЙДОО ЗАЛЖ НУРУУНДАА ҮҮРЧ ЯВАА, АМААРАА ХООСОН БЭЛЭГ ДЭМБЭРЭЛ ЦАРАЙЛЖ ХЭЛБЭРДСЭН ӨНӨӨГИЙН НАЙРЧИН НААДАМЧИН МОНГОЛЧУУД БИД ҮНЭХЭЭР ХӨӨРХИЙЛӨЛТЭЙ.

Avatar

mgl 2018-12-20 202.9.42.236

Ingej gediiseer bur changa unah ni dee.

Avatar

зочин 2018-12-20 202.179.27.236

Ц.Нямдорж М.Энхболдыг зад шүүмжлэв. Гэхдээ Ц.Нямдоржийн унаж буй буюу унасан даргыг өшиглөх арга жигшилтэй бөгөөд гутамшигтай. Ц.Нямдорж энэ новшийн бөгөөд адгийн аргаараа олон жил амьдарч ирсэн дээ. Одоо болсон гэж бодож байна…"Хахсан дээр нь чихэж , хазайсан дээр нь түлхэдэг" муухайдуу л эр байна даа Ц.Нямдорж абугай ! Та чинь Ерөнхийлөгчийн сонгуульд Нам дотроо энэ хүнтэй өрсөлдөөд үр дүнг нь гармагц М.Энхболдыгоо үнсэж долоогоод сүйд болоод байсан даа . Ер нь У.Хүрэлсүх , Ц.Нямдорж нарын "

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.176.119

У.ХҮРЭЛСҮХИЙГ ДЭМЖСЭНДЭЭ БИШ, ГЭХДЭЭ Л ЭНЭ ТӨРИЙН ГЭМТ ХЭРЭГТНИЙ ХИЙСЭН ГЭМТ ХЭРГҮҮД, ИДСЭН МӨНГӨ ХӨРӨНГӨ НЬ НОТЛОГДОХ ЦАГ ИРЭХДЭЭ Л ИРНЭ. ЭНЭ ЭТГЭЭД МЭЛЗЭЖ ГЭМГҮЙ ЦАРАЙЛАХДАА УЛАМ МЭРГЭШИЖ БАЙГАА НЬ ХАРАГДАЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.161.23

Улсын мөнгийг хулгайлаагүй үнэнч шударга улс төрчийг гаргаад ир гэвэл түй ч бхгүй. Хир их үр бүтээлтэй юм хийчээд идэв уув гэдэгтээ л болохоос. Энхбаяр энхболд сү батболд баяр тэргүүтнийг гүйцэх мэдлэгтэй эвлүүлэн нэгдүүлдэг ухаантай хүн бхгүй л болов уу.

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

ТИЙМ ХУЛГАЙЧ НАРЫГ НЭГТЭГЭСЭН Нь ҮНЭН, ҮҮНИЙХЭЭ ТӨЛӨӨ ҮХЭЦГЭЭ

Avatar

Иргэн 2018-12-20 59.153.112.163

Эхлээд нотлох баримттайгаар нь ЖДҮчдэд хариуцлага тооцъё?!?!?! Дараа нь 60 тэрбумын учир начрыг олцгооё

Avatar

Зочин 2018-12-20 43.228.131.206

Энхболдоо албан тушаалаа битгий өг, наад муу махан толгой өгөр Гүрсэдийн Хүрэлсүхэд, наадахчин ЖАнхуутай нийлээд төр засгийг яаж самарч, хулгайлж, луйвардаж, цөлмөж байгааг харж байгаа биз дээ

Avatar

Содоо 2018-12-20 43.228.129.167

60 тэрбумын эзнийг огцруулаад 280 сая долларын эзнийг баярлуулах уу

Avatar

Оюунгэрэл 2018-12-20 202.179.27.236

Энхболдыг өмөөрч байгаа юм биш гэхдээ хэн нь төрийг гацааж байгааг нэг хар. Энхболд ажлаа хийцгээе хуралдаа сууцгаа гээд л гуйгаад байна. Харин нөгөөдүүл нь ирж суухгүй байна. Хэн нь гацааж байна даа тэгээд? Зарим хүмүүс суудалтайгаа зууралдаад гацаагаад байна гэхийн. Яахлаараа зүгээр байгаа хүн төр гацаачихдаг юм?

Avatar

төр засаг минь 2018-12-20 202.179.27.236

Жижиг дунд үйлдвэрүүдэд очих ёстой байсан нэн хөнгөлөлттэй зээлийг хувааж идсэн гарууд олуулаа нийлж байгаад М.Энхболдыг дуусгаж байна даа. М.Энхболд унавал АТГ-ын дарга унана. АТГ-ын дарга унавал Хүрэлсүхийн хүн АТГ-д томилогдож, одоо ЖДҮ-гийн хулгайдаа шалгагдаж байгаа нөхдүүдийн хэрэг цайрна. Аль 20 жилийн өмнөх газрын наймаа, 3 жилийн өмнөх баталгаа нотолгоогүй 60 тэрбумыг сэвж, хулгай луйвраа далдалж байна.

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.21.120.66

Амь биш заяа биш эртхэн өгчихгүй яасийм дээ дарга минь Одоо ганц арга нь та өөрөө хууль санаачилаад оруулж батлуулаад тэр хуулийн дагуу чөлөөлөгдө Та ч гүрийгээд тэд ч гүрийгээд муудалцсан авгай нөхөр биш одоо болоо ш дээ ард түмэн улс орноо бодох цаг болсон хэний зөв бурууг цаг хугацаа харуулна

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.179.25.19

Энхболдыг өмөөрч байгаа юм биш гэхдээ хэн нь төрийг гацааж байгааг нэг хар. Энхболд ажлаа хийцгээе хуралдаа сууцгаа гээд л гуйгаад байна. Харин нөгөөдүүл нь ирж суухгүй байна. Хэн нь гацааж байна даа тэгээд? Зарим хүмүүс суудалтайгаа зууралдаад гацаагаад байна гэхийн. Яахлаараа зүгээр байгаа хүн төр гацаачихдаг юм?

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.179.27.236

Ц.Нямдорж М.Энхболдыг зад шүүмжлэв. Гэхдээ Ц.Нямдоржийн унаж буй буюу унасан даргыг өшиглөх арга жигшилтэй бөгөөд гутамшигтай. Ц.Нямдорж энэ новшийн бөгөөд адгийн аргаараа олон жил амьдарч ирсэн дээ. Одоо болсон гэж бодож байна…"Хахсан дээр нь чихэж , хазайсан дээр нь түлхэдэг" муухайдуу л эр байна даа Ц.Нямдорж абугай ! Та чинь Ерөнхийлөгчийн сонгуульд Нам дотроо энэ хүнтэй өрсөлдөөд үр дүнг нь гармагц М.Энхболдыгоо үнсэж долоогоод сүйд болоод байсан даа . Ер нь У.Хүрэлсүх , Ц.Нямдорж нарын "

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.131.242.254

Жижиг дунд үйлдвэрүүдэд очих ёстой байсан нэн хөнгөлөлттэй зээлийг хувааж идсэн гарууд олуулаа нийлж байгаад М.Энхболдыг дуусгаж байна даа. М.Энхболд унавал АТГ-ын дарга унана. АТГ-ын дарга унавал Хүрэлсүхийн хүн АТГ-д томилогдож, одоо ЖДҮ-гийн хулгайдаа шалгагдаж байгаа нөхдүүдийн хэрэг цайрна. Аль 20 жилийн өмнөх газрын наймаа, 3 жилийн өмнөх баталгаа нотолгоогүй 60 тэрбумыг сэвж, хулгай луйвраа далдалж байна.

Avatar

зайл 2018-12-20 66.181.166.253

энхболд зайлах цаг нь болсон,

Avatar

Цаг нь болсон доо 2018-12-20 66.181.178.21

М.Энхболд бол хар багаасаа эрх танхи өссөн, одоо бол тэр зангаараа эрх ямба, хөрөнгө мөнгийг эрхэмлэж гэмт хэрэгтнүүдийг өөгшүүлдэг болсон хүн. Ху намын даргын хүү учраас сурлага сайтай боловч жирийн сэхээтний хүүхдийн урдуур хуваарийг нь булаан авч гадаадад сургуульд явсан боловч сурч чадаагүй учраас Монголдоо ирсэн. Мөн л арын хаалгаар МУИС-д орсон. Хотын дарга байхдаа Бадамжунайтай хамтарч маш их газрын наймаа хийж баяжсан. Одоо нам дагасан бүлэглэлүүдийн толгойд зогсож буй хүн. Одоо болсондо

Avatar

Одоо болсон 2018-12-20 66.181.178.21

М.Энхболд бол хар багаасаа эрх танхи өссөн, одоо бол тэр зангаараа эрх ямба, хөрөнгө мөнгийг эрхэмлэж гэмт хэрэгтнүүдийг өөгшүүлдэг болсон хүн. Ху намын даргын хүү учраас сурлага сайтай боловч жирийн сэхээтний хүүхдийн урдуур хуваарийг нь булаан авч гадаадад сургуульд явсан боловч сурч чадаагүй учраас Монголдоо ирсэн. Мөн л арын хаалгаар МУИС-д орсон. Хотын дарга байхдаа Бадамжунайтай хамтарч маш их газрын наймаа хийж баяжсан. Одоо нам дагасан бүлэглэлүүдийн толгойд зогсож буй хүн. Одоо болсондо

Avatar

Оросын троллууд төр үймүүлээд л явна уу 2018-12-20 43.228.129.131

Оросын тавиулууд монголыг амар байлгахгүй нь нээ.

Avatar

Зочин 2018-12-20 122.201.22.214

НЯМДОРЖ ЦАГИЙГ НЬ ОЛЖ ЯРЬСАН ДЭМЖИЖ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-12-20 122.201.24.159

"Хахсан дээр нь чихэж , хазайсан дээр нь түлхэдэг" муухайдуу л эр байна даа Ц.Нямдорж абугай ! Та чинь Ерөнхийлөгчийн сонгуульд Нам дотроо энэ хүнтэй өрсөлдөөд үр дүнг нь гармагц М.Энхболдыгоо үнсэж долоогоод сүйд болоод байсан даа . Ер нь У.Хүрэлсүх , Ц.Нямдорж нарын "шилийн сайн эрчүүд"-ээс холхон шиг яваарай даа Залуучууд минь !

Avatar

Зочин 2018-12-20 119.40.98.10

Ц.Нямдорж М.Энхболдыг зад шүүмжлэв. Гэхдээ Ц.Нямдоржийн унаж буй буюу унасан даргыг өшиглөх арга жигшилтэй бөгөөд гутамшигтай. Ц.Нямдорж энэ новшийн бөгөөд адгийн аргаараа олон жил амьдарч ирсэн дээ. Одоо болсон гэж бодож байна…

Avatar

НАМААР ХОЛОО ОЛОХ УХААН 2018-12-20 103.10.23.114

ЗАЛУУСАА ЭНЭ НАМ ХЭМЭЭХ АМЬ ЗУУХ АРГААС ХОЛ БАЙГААРАЙ\nТҮР ХУГАЦААНД АЛБАН ТУШААЛ АВИЛАГА ОЛДОГ БОЛОВЧ\nУРТ ХУГАЦААНД ЯВУУРГҮЙ, ҮР ХҮҮХДЭД ИЧГҮҮРТЭЙ ЮМ.\nЯМАРЧ БИЗНИСГҮЙ БАЯН ДАРГА БОЛ ХУЛГАЙЧ БӨГӨӨД АВИЛГАЛЧ БАЙДАГ\n \nНОМ СУРЧ ТЕХНИЛОГО ЭЗЭМШИХ НЬ ИЛҮҮ ШҮҮ,

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.21.97.78

Энэ байдлаа эртнээс яг ийм байдлаар няцаах байсан юм!!! УИХ дарга М.Энхбодд ТӨВ,ерөнхийлөгч Х.Баттулга БАЯНХОНГОР, ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх ХЭНТИЙ н халхуудаар төрийн 3 өндөрлөг бүрджээ.Аюулгүйн зөвлөл нэгдэж ажиллах бүрэн бололцоо байна.

Avatar

Зочин 2018-12-20 203.217.138.2

Er hun shig baij, erh medeltai baij uzsiim shig suudlaasaa buuchij chadadgui uruvdultui hugiin darga yum da!Uhsendee naanaasaa zuugdeed bdgiin boldoo huurhii!

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.187.129

МАФИЙН ТОМ ТОЛГОЙ ГИШҮҮДЭЭС ӨНДӨР АЛБАН ТУШААЛ ДЭЭР БАЙГАА СҮҮЛИЙН ХҮН НЬ ОГЦОРЧИХВОЛ МОНГОЛЧУУД Л ХОЖИНО .

Avatar

??? 2018-12-20 103.10.22.20

ӨӨРИЙГӨӨ ХИЧНЭЭН ЗӨВТГӨӨД НЭМЭРГҮЙ БОЛЛОО ДОО. НЭР НҮҮР, ҮНЭ ЦЭНЭЭ УЛАМ ШОРООНД ХУТГУУЛАХААС ӨМНӨ АЯТАЙХАН МУЛТРАХ ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ,

Avatar

zochin 2018-12-20 43.242.243.39

Нямдорж гуай ч Монгол төрийн хутгуур болсон байна даа. Хүмүүс хичнээн их итгэж байсан билээ.

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.187.129

ЧАМААС БУСАД НЬ ИТГЭДЭГ

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.131.236.170

Хотыг хот шиг болгох боломж энэ хүнд бүрэн байсан боловч, газрын эмх замбраагүй олголтоос одоогийн эмх замбраагүй бөөн түгжрэл, зохион байгуулалтгүй хороололууд бий болжээ. Үүнд энэ хүний болон Жуунаа нарын оролцоо жинтэй тусаж, хот төлөвлөлтгүй болсон гамшиг байна.

Avatar

Иргэн 2018-12-20 202.126.89.217

М.Энхболд Ц.НЯМДОРЖ,Н.БАГАБАНЬД нар шиг тагнуулд оролцоогүй, Ч.Улаан шиг төмөртжйн ордоос хөлжөагүй, Ч.Хүрэлбаатар шиг нутгийнхаа уурхайг үараагүй, у.Хүрэлсүх шиг банк дампууртал мурмутай тоглоогүй, Намаа 3-н удаа сүйрүүлээгүй, Батзандан шиг жагсахл цуглаан зохион байгуулж 5-хүн алаагүй, Л.Болд шиг з****г наймаалахгүй, Аюурсайхан шиг хулгайн алтны уурхайгүй, Оюунэрдэнэ шиг ЖДҮ-чин луйварчин бус, Амарбаясгалан шиг ЖДҮ-чин биш хүн юмаа?! Х.БАТТУЛГАТАЙ БОЛ ЯРИХЧ ЮМ БИШЭЭ?! Тулхтай, нуруутай, хүн?

Avatar

Иргэн 2018-12-20 66.181.178.246

Хонгилдох нээ. Бугдийг нь арай хонгилдож барахгуй байхаа.

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.9.43.195

Zangaragtai uls torchiig bitgii gutaa! Ichij amidrah heregtei shde! Sayahan ta mini l goyo saihan geed dolooj doloochood odoo ingej tenegteheer ta nar uursduu l ichgevter muuhai haragdaj bna!

Avatar

У.Хүрэлсүхийг эрүүгийн хариуцлагад тат 2018-12-20 202.9.43.136

У.Хүрэлсүх 2016 оны УИХ-н сонгуулийн үеэр Австрали тивийн далай эрэг дээрх элсэн биеэ шараад хэвтэж байсан. Хаанаас тэр их мөнгийг олж дэлхийгээр зугаалж явсан юм болов уу

Avatar

MONGOL 2018-12-20 202.9.43.195

Hurelsuh amttai beken hiichihsen hool ruu dairch bujignuulj bna.Ard tumnii amidral deedehgui bol hariutslagaa huleej chadah uu? Zugtah l ajil garah bh daa!

Avatar

Иргэн 2018-12-20 202.9.43.195

Сонгуульд намаа удирдаж рроод үнэмлэхүй ялалт бгууллаа.Намын даргыг нь хүүк булаасан.ард түмний амьдрал жаахан дээрдэх маяг ороод ЗГ Я жаахан мөнгөний бараа харангуул хүүк бас л булаалаа! одоо УИХ-н ларгын суудлыг булаачихаад АН-тайгаа нийлээд жаргахаар зэхэж бга юм бх даа! АН засагласан 4 жилд ард түмэн аймаар ядуурсан.олон компани дампуурсан.Ресторанууд хүнгүй захууд бас хүнгүй юу ч зарагдахаа больсон бсан!

Avatar

Зөв зөв 2018-12-20 112.72.11.104

Энэ рүний зөвөө. Ер төрийг ийм дуйвараар авдаг хүүк жонху нар болоиоо . Дээр энэ сайт хүртэл худалдагдсан байна. Зөвхөн энхболдыг муулаад бусдыг бусдыг магтаадтбайдаг. Одоо болилдоо . 800 тэрбумаа нэхээч

Avatar

Хүүгий 2018-12-20 202.9.43.195

Одоогийн Залуучууд МАНАН-г сонгодог утгаар нь бүрдүүлчээд бгаам бишүү! Ерөнхийлөгч Ерөнхий сайд 2 нэг тал болчихсон бгааг хар л дах

Avatar

ЖДҮЧИД БОЛОН ЖЮДОЧИД БОЛ БАТЛАГДСАН ХУЛГАЙ, ХАРИН 60 ТЭРБУМ??? 2018-12-20 58.108.66.109

ЕРӨНХИЙ СААД НЬ ЖИЖИГ ДУНД ОРЛОГТОЙ ИРГЭД ЭЭ ДЭЭРЭМДЭЭД, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ НЬ ТӨМӨР ЗАМ, БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТЫН 800 ТЭРБУМААР НЬ ЦУСАЛЖ, ГУДАРЧ БАЙХАД АРД ИРГЭД НЬ АЖИЛГҮЙДЭЛ, ЯДУУРАЛ, ГУЙЛАНЧЛАЛД АВТАЖ ХҮН АМЫНХАН 95 ХУВЬ НЬ НЭН ЯДУУ АНГИЛАЛРУУ ГУЛСАН УНАЖ БАЙНА…

Avatar

Иргэн 2018-12-20 66.181.160.31

ХУУЛИЙН ДАГУУ Ч БАЙ ҮГҮЙ Ч БАЙ ИХЭНХ ОЛОНХ ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮД ДАРГА ХИЙЛГЭХГҮЙ ГЭЭД БАЙХАД ТА ЗҮГЭЭР Л ДАРГЫН СУУДЛАА ӨГЧВӨЛ ЯАСАН ЮМ ВЭ? ТЭГЭЭД ЮУ ЧАДДАГЫН ХАРААД СУУЖ БАЙХГҮЙ ЮУ. ЧАДАХГҮЙ БОЛ ДЭМБЭРЭЛ ШИГ 10 ЖИЛИЙН ДАРАА ДАРГА БОЛОХОД ОРОЙТОХГҮЙ Ш ДЭЭ ЭНХБОЛД ДАРГАА.

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.167.177

ter hoorond ni yamar huuli bus shiidweruudiig jenko topor 2 amjuulah bol????

Avatar

иргэн 2018-12-20 103.14.36.6

Энэ хүний хэлж байгаагаар хуулийн дагуу л асуудлаа шийдмээр юмаа. Ямар дээрэмчид байгаа биш Монгол улс чинь төрт ёсны олон жилийн түүхтэй улс шүүдээ. Дэндүү бүдүүлэг муухай харагдаж бна. Ганцхан хүнийг ингэж харлуулж болох уу. Бүгд хамт дагаад гүйцгээж бсан биздээ. Нам гүй хүний сэтгэгдэл шүү.

Avatar

123 2018-12-20 202.170.80.25

Чи л дагаад гүйсийн байгаамз. Дагаж гүйсэн хүний коммент ч мөн л байна

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.143

Одоо яваа яв

Avatar

enkhboldoo chi bolil doo 2018-12-20 66.181.168.8

60terbumiin yriand suuj bsanaa chi uuruu huleen zuwshuurch suuj bsanaa huleesen, odoo ys zuitei ajilaa uguud sjalguulal da

Avatar

L 2018-12-20 66.181.166.253

yhaa har ** mini yria sonssonooro gemt heregten bolhy ? naad tolgoigoi ashigl

Avatar

Зочин 2018-12-20 182.160.40.150

өөрийнхөө хувийн шүүхэд өгөх нь лдээ. өмхий шоохууз миеэгомбо цахиадорж хоёр үхэж далд орооч.

Avatar

280 САЯ АМДОЛЛАРЫГ ХЭН ГУДАРСАН БЭ?! 2018-12-20 58.108.66.109

НЯМДОРЖ С.ЗОРИГИЙН АЛЛАГЫН ҮЛ МӨРИЙГ БАЛЛАХЫН ТУЛД ФРАНЦААС ЭНХБАТ ГЭГЧИЙГ АЦРУУЛЖ ХУРЦААР НУХУУЛСАН ГЭДЭГ… ҮҮНДЭЭ БАНТААД ОЛОН ЖИЛ ХУУЛЬ ЗҮЙН САЙД ХИЙЖ ХЭРГИЙГ ӨӨР ЗҮГТ ЗАЛАХЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛСААР БАЙГАА

Avatar

зочин 2018-12-20 66.181.184.22

Энхболдыг ий мундаг хүн гэж ёстой бодсонгүй Ингэж их боорлуулж балбуулаад тэсэхгүй гэж л бодож байлаа энэ тэвчээрийг гаргахад их хэцүү байгаа даа

Avatar

ИРГЭН 2018-12-20 202.131.238.98

МАНАЙ ГЭР БҮЛ БИЗНЕС ХИЙДЭГГҮЙ НАСААРАА ТӨРИЙН АЛБАНД АЖИЛЛАСАН ГЭЭД БАЙГАА. ХӨРӨНГӨ ОРЛОГЫН МЭДҮҮЛГЭЭРЭЭ БОЛ ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН БОЛЧООД БАЙГАА ХҮН ЛЭЭ. НАСААРАА ГАЗАР БОЛОН АЛБАН ТУШААЛ ЗАРСНЫ ҮР ШИМ ГЭЖ ҮЗЭХ ҮҮ.

Avatar

ТОПОР ЖОНХУУГИЙН ТАГНУУЛЧ МУУЖГАЙ... 2018-12-20 58.108.66.109

ЕРӨНХИЙ СААД НЬ ЖИЖИГ ДУНД ОРЛОГТОЙ ИРГЭД ЭЭ ДЭЭРЭМДЭЭД, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ НЬ ТӨМӨР ЗАМ, БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТЫН 800 ТЭРБУМААР НЬ ЦУСАЛЖ, ГУДАРЧ БАЙХАД АРД ИРГЭД НЬ АЖИЛГҮЙДЭЛ, ЯДУУРАЛ, ГУЙЛАНЧЛАЛД АВТАЖ ХҮН АМЫНХАН 95 ХУВЬ НЬ НЭН ЯДУУ АНГИЛАЛРУУ ГУЛСАН УНАЖ БАЙНА…

Avatar

Mie-d 2018-12-20 45.56.153.67

Songuuliin uyeer China gaas avsan 10 mio USD hahuuliig chin gargaj tavina shuu.

Avatar

Зочин 2018-12-20 182.160.37.155

huuchin MANAN shine MANAN mongoliig suiruulj baindoo suuliin heden sar MAN garuud solioruulj ugch bainduu bugdl luiwarchin hudalch huurmag jijeg baga geltgui alban tushaalaa ashgilsan nowshnuudaar duursen hogiin MAN garuud zailtsgaa mongoliin turuus zailtsgaa hiij buteej chadah shudraga zaluuchuud zunduul baindag enbold ni ter hurelsuh ni ch ter gar hul bologsod nich ter bugd zailaad mongoliig mine amraagaad ug

Avatar

зочин 2018-12-20 64.119.19.151

шүүхэд очоод хөрөнгө орлогын мэдүүлгээ нотлоорой, нэг удаа наймаа хийж ашиг олж байгаагүй байж яаж ийм их хөрөнгийг ах дүү үр хүүхэдээрээ цуглуулж чадаж байнаа

Avatar

turuus tursun terbumtan 2018-12-20 202.9.42.235

chi nasaaraa turd ajillachixaad yaj 5 terbumiin xadgalamjtai bolson argaa l zaagaad ugchix. tegvel uix-iin dargaaraa yldej bolno xaxa

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.141

chi zailaad uguuchee oron shorodoo yavj uz. chi 1 ch biznes litsenzgui yum bol haanaas ter ih hurungu uusev? zulbasganii chin hurim yaaj bolood yu yu belgend avsan be

Avatar

temuujin 2018-12-20 202.9.45.215

Бадамжунайгаа дагуулаад зайлаад өгөөч ээ, п***а чинь сандал суудалдаа ямар хайртай г***й вэ? Зүгээр зайлаад өг, чамтай чамгүй амьдраад болоод байсан юм, чамайг авсандаа орсны дараа ч амьдрал үргэлжилнэ гэдгийг мэдэж ав, харин одоо дуугүй зайлаад өг. п и д д а вэ?

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

ЭНЭ САЙТЫН ТООЛУУР МИЙЕЭГИЙН ТАЛД ЭСРЭГЭЭРЭЭ АЖИЛЛАЖ БАЙНА, БААХАН НГӨ АВСАН УУ?

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

ХУЛГАЙ ХИЙХДЭЭ ХУУЛь САНААГҮЙ БАЙЖ ОДОО ОГЦОРОХ БОЛОХООР ХУУЛИЙН АРД НУУГДДАГ ЮУ БЭ?

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.160.72

Нямдорж мэтийн улс эх оронч царай гаргаж жүжиглэсээр насаараа төрд суудаг солиотой цаг үе, толгой нь эргэсэн ард түмэн.Социологийн судалгаагаар хамгийн сайны №2-т хамгийн муугийн №2-т байгаа нь сайн жүжигчин, хоосон толгой болохын бодит нотолгоо

Avatar

Хүрэлсүх, Миеэ 2 хоёулаа зайл 2018-12-20 43.243.161.23

Зөв. Бүх зүйл хуулийн дагуу явах ёстой. Хууль мэдэхгүй уншаад ойлгохгүй, гудамжны гөлөгнүүд их болсон байна наад их хуралд чинь. Ерөнхий сайд гээд байгаа нөхөр нь ядаж нэг ном бүтэн уншиж үзсэн нөхөр үү гэдэг эргэлзээтэй. Бид хуультай улс орон Үндсэн хуулийн дор бүгд захирагдах ёстой. Гэтэл нэг харанхуй бүдүүлэг хүмүүс хуулийг уландаа гишгэж дураараа чалчих боллоо. Энэ байдал биднийг иргэний дайн луу л хөтлөнө. Хүрэлсүх, Миеэ хоёр хоёулаа зайлах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.160.72

Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Амарбаясгалан гүлдгэр нь НИТХ-ын дарга Амарсайханаа огцор гээд шудрага ёс яриад шудрагын дүрд тогловол Амарсайрхан нь салаавч өгөөд гүрийгээд сууна.Яг үүнтэй ижил юм болж бн.Энэ намд Хүрэлсүх Содбаатар Жэнхбаяр гөлөгнүүд яаж тэрбумтан болсныг Энхболд хаянхярваа бүгд мэдэж байгаа.

Avatar

Зочин 2018-12-20 49.0.149.20

ЗУЛ БӨХӨХИЙНХӨӨ ӨМНӨ БАДМАЛНА ГЭДЭГ ЭНЭ БАЙХДАА ЭНЭ ХҮҮРИЙГ ЯМАР НЭГЭН АРГААР ЗАЙЛУУЛАХ ШААРДЛАГАТАЙ ШҮҮ МАНАН БҮЛЭГЛЭЛ ИЙМ ТЭНЭГ МУУЛГУУ ХҮНЭЭР ТОЛГОЙЛОГЧОО ТАВЬСАН НЬ ЯАМАЙДАА ДЭЛХИЙГЭЭС ТЭНЭГ ХҮН ОЛООД ИР ГЭВЭЛ МИЕЭГ Л ЯВУУЛАХ ЮМ БНА ЕР НЬ ТЭГЭЭД ЭД НАРЫН ХУЛГАЙ УДАХ ТУСАМ ИЛ БОЛНО МАНАЙ МӨНГӨӨР САНАЛАА ӨГДӨГ ХҮМҮҮСТ СУРГАМЖ БОЛЖ БАЙГАА БАЙХАА ДАРАА ДАРААГИЙН СОНГОЛОНД ХЭРЭГ БОЛНО БИЗЭЭ ҮХЭР МИЕЭ МОНГОЛЧУУДЫН ХИЛЭН ЯМАР БАЙДГИЙГ БИЕ БОЛОН СЭТГЭЛЭЭРЭЭ ҮЗЭХ ӨДӨР ОЙРТСООР Л БНА ДАА ХӨӨРХИЙ

Avatar

Зочин 2018-12-20 133.167.123.199

Хятадын тагнуул Нямдоржийг зайлуулах цаг болжээ.

Avatar

ГҮДБАЙ МИЕЭ 2018-12-20 202.128.15.194

ЭХЛЭЭД ЧАЙНА МИЕЭГЭЭ ЯВУУЛЧИХ !!! ДАРАА НЬ УЧИР НЬ ОЛДОНО БИЗ !!! ҮХЭХ НЬ ЭЭ !!! ХА ХА ХА

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.14.36.6

Та зүгээр л наад ажлаа өгчих хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

зочин 2018-12-20 66.181.161.55

Ард ТҮМЭЭН ХООЛ БАЗААГААД ТАЛБАЙ ДЭЭР ОЧИЖ ЭНЭ ЛАЛАРЫГ ХӨӨЖ ЗАЙЛУУЛ ЬЯ АРД ТҮМЭН 65 СУУДАЛ МАН ӨГСӨН ШҮҮ ЧИ БИШ ЭНДҮҮРЭЭД БАЙНА ШҮҮ ЭБА НАЙЗ ЧИ ХОЁР ЭРДЭНЭТИЙГ ХУЛГАЙЛАН ГУУТ БУЦААЖ АВЧ ИРНЭ ГЭСЭН УЛС ТӨРИЙН ХҮЧЭНД ӨГСӨН ШҮҮ ЧИ ГАВЬЯА ТҮҮНД ОГТ БАЙХГҮЙ ШҮҮ МУУ ЛУЙВАРЧИНАА ҮТЭР ЗАЙЛДАА ЧИ…

Avatar

Ard 2018-12-20 174.215.53.64

Hirgui tungalag ariuhan amitan yum bizdee ta? Tumnii haraanaas hench multrahgui shuu Enkhboldoo!

Avatar

БОЛДКО 2018-12-20 192.82.65.242

АРГАГҮЙ Л АЯДУУ ЗӨӨЛӨН ХҮН ЮМАА ХАХА

Avatar

Иргэн 2018-12-20 202.128.15.194

ХАМАГ БҮГДИЙГ ЧИНЬ ХУЛГАЙЛЧИХААД АЯДУУ БАЙХААС ӨӨР ЯАХ ЮМ !!! МАЛАА !!!

Avatar

Zochin 2018-12-20 119.40.99.30

Zugeer l zailaach, melhii shig meliigeed, melzeed baih yum umhii hujaa chini

Avatar

зочин 2018-12-20 66.181.161.55

ХУЦАА БИ НЯМДОРЖИЙГ НАЙЗ ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХОО ШҮҮХЭД ӨГНӨ ГЭЖ БУЙТАЙ АДИЛ ШҮҮ ЭНЭ ХУЦАН БИЗДАА БҮР БООЖ ҮХЛЭЭ ДЭЭ

Avatar

Шинэ Монгол 2018-12-20 103.111.68.50

ТӨРИЙН АЛБЫГ ХУДАЛДАХ НУУЦ ХЭЛЭЛЦЭЭРТ ОРЖ ДЭМЖСЭН ЧИНЬ ЭХ ОРНОО ХЭН МӨНГӨТЭЙД НЬ ӨГӨХӨД БЭЛЭН, ЭХ ОРНООСОО УРВАСАН ҮЙЛДЭЛ БАЙСАН. ҮҮНИЙХЭЭ ТӨЛӨӨ ОГЦОР ГЭЖ БАЙГААГ ЯАГААД ОЙЛГОХГҮЙ БАЙГАА ЮМ БОЛ????

Avatar

Зочин 2018-12-20 188.62.88.27

Yanhanii zulbadas, durvudiin shees Nyamdorj bil mongolchuudiig hoorond zodolduulj ooroo ashig honjoo oldog hunii adag. Umhii durvudiin hoshnogo ruu ni h**** shaaj ***h yostoi

Avatar

irgen 2018-12-20 103.229.120.35

ish ta meddeggui uymyy Nyamka chine taniig teverch ireed l unsej baigaad songyylid udsen bizdee daraani araas chine hytag zoodog l baihgui uy

Avatar

Зочин 2018-12-20 104.194.218.188

60 terbum bol yu ch bish. Ternii tsaana ter bum dollaraar yrigdah uurhai uudiig nyamtaishir luivardchihsan shuudee

Avatar

Зочин 2018-12-20 119.40.98.162

Хүрэлсүх ямар ч хамаагүй үнээр УИХ-ын даргын суудлыг булаан авах оролдлого хийж байгааг буруушааж байна. Хоёулаа суудлаа өгье гэнэ үү. Арай ч дээ.

Avatar

ЗОЧИН 2018-12-20 202.131.233.190

ЖДҮ-ЧИН ХУЛГАЙЧ ЕС ХҮРЭЛСҮХ, 60 ТЭРБУМЫН ЭНХБОЛД 2 ХОЁУЛААН ОГЦРОХ ЁСТОЙ,ГЭХДЭЭ ХҮРЭЛСҮХ БҮР ТҮРҮҮЛЖ ОГЦОР,ТӨРСӨН ДҮҮДЭЭ 1,3 ТЭРБУМЫГ АВЧ ӨГЧИХӨӨД БИ ӨӨРӨӨ АВААГҮЙ,ДҮҮГЭЭ ШАЛГУУЛААРАЙ ГЭЧИХСЭНГЭНЭ,ТЭГЭЭД БОЛОО ЮУ,ТӨРСӨН ДҮҮ ЧИНЬ ЧИНИЙ ХАМААРАЛТАЙ ХҮН БИШ ЮМУУ,ХУЛГАЙЧАА,ТӨРӨӨС ЛУЙВАРДСАН БҮХ ХӨРӨНГӨӨ ХҮРЭЛСҮХ ЭРГҮҮЛЖ ӨГ, БУСАД ЖДҮ-ЧИДТЭЙГЭЭ ЕС ТӨРӨӨС ЗАЙЛ,ЭНХБОЛД 2-УУЛАА ЗАЙЛ,ТА 2 ШИГ ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧИД МОНГОЛЫН ТӨРД БАЙХ ЁСГҮЙ, ТА 2 МОНГОЛЫН ТӨРӨӨС ЗАЙЛААД МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ ЦЭВЭРШҮҮЛЭЭД, ӨГӨӨЧ,ГУЙЯ

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.179.25.19

Нямдорж мундаг. Мундаг худалч. Жидүүд их хурал буруутай юм гэнэ. Тийм байж болно. Гэхдээ жидүүг хэн тараасан юм бэ. ЗГ шт. гүээ тэгээд их хурал буруутай гээд спикер огцрох уу их хурал тарах уу. Нямдорж их гоё ярина. Зөв ярьж байгаа юм шиг. Үнэндээ тийм биш байдаг.

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.21.127.142

Асуудлыг бодитойгоор харах хэрэгтэй дээ. Хуулийн ард нуугдаад, 40 гишүүний гарын үсгийг тоохгүй байгаад байх утгагүй!

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.131.231.218

ШҮҮХЭД ӨГНӨ, ШҮҮХ МИНИЙ ГАРТ

Avatar

Zagdaa 2018-12-20 87.79.181.235

Zailaad yvaad uguuch uhsen atsaa hiigeed suudalsaa buuhgui huuliiin dagui h*****d bgaan erguu gazariin naimaachin zailaaaaaaa harhaas durgui hurch bna avgai huuheduuden tolgoin hamuursan aab shig ymandaa heldeguu ym baihdaa odoo boliooo gej

Avatar

ОК 2018-12-20 103.9.90.98

энхбаярыг бас л ингэж байсан биздээ, бас намын нөхөд нь, удирлаган дор ажиллаж байсан хүмүүс, хамтран зүтгэж байсан хүмүүс , улс төрд дэмжиж хөтөлж оруулж байсан хүмүүс нь бүгд мурьсан биздээ, одоо энэ цикл энхболдод хүндээр тусч байх шиг байнадаа, энэ монголчууд бидний зан уу

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

ҮГҮЙ ЭРХ МЭДЭЛДЭЭ ТАШУУРСАН ХҮМҮҮСИЙН ЗАН ЭЦЭСДЭЭ ИЙМ БАЙДАЛД ОРДОГ

Avatar

гггг 2018-12-20 203.91.118.254

зөв монгол улс хуультай хүрэлсүх намын дарга ерөнхий сайд бишээ үхсэн хүүр наад засгаа хар улаан шоучин Энхболдоо зөв шүү зүигээд байгаарай хэн ч бай хуульд захирагдана. Оюун-Эрдэнэ боль боль шоучин энэ хүн уначихвал бүх юм сайхан болох уу урд чинь түмэн ажил байна та нар хийж чадахгүй

Avatar

Зочин 2018-12-20 203.91.115.43

Төр түвшин Түмэн олон амгалан байх болтугай

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

ХУЛГАЙЧИД ИЙМ БАЙДЛААРАА ЭНХ МӨНХ ЭВТЭЙ НАЙРТАЙ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ БАЙХЫГ ХҮСЧ БАЙНА, ХАРИН АРД ТҮМЭН СЭРЖ БУСАРМАГ ШУДАРГА БУСЫГ ХАЛАХЫГ ХҮСЭЖ БАЙНА, ЯЛГАА Нь ЕРДӨӨ ЭНЭ.

Avatar

Үзмэрч 2018-12-20 202.126.89.8

Би бараг 2000-иад оны эхэн үед МАХН 3 сална гэж найзтайгаа мөрий тавьж байсан. Одоо МАХН, МАН гээд 2 салсан. Удахгүй ХҮрэлсүх Энхболд 2 намаа 2 салгана. Харин Хүрэлсүх АН-д зугтан очих нөхцөл байдал үүснэ. 2 салах намынуудынх нь нэрийг ч хэлсэн болно. Харин шинээр үүсэх нам ардчилсан хүчнийхэн, МАН-ы заримууд нийлэх учир нилээд толгой сайтай нам болох байх.

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.21.99.42

Үнэний ортой зүйл гэж бодож байна

Avatar

Хүрэлсүх ч гэлээ ажлаа өгөх хэрэгтэй, Хэн хэн нь л шударга биш гэж үзэж бна 2018-12-20 43.228.131.17

Хүрэлсүх ч гэлээ ажлаа өгөх хэрэгтэй,

Avatar

зочин 2018-12-20 59.153.112.151

60 тэрбум ярихаар л ЖДҮ яриад байх юм,сайхан барьцаалах юмтай болжээ,өөрт нь 60 тэрбумаас илүү ноо их л бна даа,тэгээд л зууралдаад бна, тэгээд л хууль хяналтын байгууллагын удирдлагуудаа солихгүй бна,тэгээд л ажлаа өгөхгүй,хариуцлага хүлээхгүй гээд бна даа,хэзээ нэгэн цагт үнэн ялж,үхэр тэргээр туулайг гүйцнэ

Avatar

элдэв 2018-12-20 103.229.120.204

хамгийнтүрүүнд э****з хурлуйзуудыг төр засгаас зайлуул. салж өгдөггүй шургуу хогнууд юм байна шүү

Avatar

Bolf 2018-12-20 49.0.218.163

Odoo zailaad uguucheee

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.161.97

ХУУЛИАС ГАДНА ХҮНД ЁС СУРТХУУН ГЭЖ БАЙДАГ.ИХ ХУРАЛ УДИРДАХ ИЙМ ЭРХГҮЙ БОЛСОНОО МЭДЭРДЭГГҮ ИЙМ ХҮНИЙГ ЯМАР ХҮН ГЭХ ВЭ..

Avatar

zochin 2018-12-20 43.242.243.143

M.ENHBOLD NAMBAR GUAIN HUUGIIN ARAAS ORVOO HUURHII.ODOO SHINE NAM BAIGUULCHIH

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

ХУЛГАЙЧДЫН НАМ

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.160.5

М.Энхболд үнэхээр л шударга юм бол наад улс төр, элдэв юмаа орхиод зүлгэн дээр очиж гэрээ бариад зүгээр л сайхан морио уралдуулаад амьдраач. Амар биш үү. УИХ дарга, Ерөнхий сайд гээд өндөр албан тушаалуудыг хашлаа ш дээ. Хангалттай биш үү.

Avatar

иргэн 2018-12-20 103.50.206.62

Зөв.Одоо дуугарах цаг болсон.Жихэнэ МАНАН-гаа хамгаалж байгаа Алтанхуяг,Баттулга,Нарантуяа,Пүрэвдорж,Болд,Батзандан,Оюунэрдэнэ Нямдорж,Хүрэлсүх,Энхтүвшин Аюурсайхан нарыг шүүхэд өгч шалгуул.Номтойбаяр гишүүн маш зөв шударга үг хэлсэн.Юу эвлэрэх адилхан л шалгуулаад үнэнгээ тогтоогоод л цаашаа явах ёстой.Нямдорж юу яриад байгаа УИХ-н нэрээ бодож байгаа бол ажлаа хийгээч худлаа шударга царайлдагаа боль Нямдоржоо.Энхтүвшин та 2-т маш их луйвар байгаа болоод ингэж улайрч байгаа зүгээр зайлдаа

Avatar

Нямдорж бол жинхэнэ МАФ-ийн толгойлогч 2018-12-20 43.228.131.17

туйлын үнэн. Нямдорж бол жинхэнэ МАФ-ийн толгойлогч

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

НОМГҮЙ ГУНИГ БИЧИЖ БАЙНА УУ?

Avatar

ЧД иргэн 2018-12-20 202.179.24.93

Хуцалгүй зайлаад өгөөч, чи….

Avatar

баяраа 2018-12-20 103.240.240.73

НЯМДОРЖ ОЮУН-ЭРДЭНЭ 2 Н.ЭНХБАЯРЫН , С.БАЯРЫН, М.ЭНХБОЛДЫН ХҮРЭЛСҮХИЙН БҮГСИЙГ ДАРААЛАН ДОЛООЖ ӨМНӨХӨӨ МУУЛДАГ НЬ БАТЛАГДСАН БАТАЛГААТАЙ БАРИМТТАЙ ҮНЭН

Avatar

mgl 2018-12-20 85.111.55.21

60 terbumiin yariag sonsood zugeer tend tsug bailtssan, songuuliin uyeer mongoltv giinhentei asuultaa dohirj jujig tavisan ni yrdoo uls turuus ooriin huselteer garahad hangalttai shaltag shdee

Avatar

Иргэн 2018-12-20 59.153.113.89

Энэ хүн оюун ухаан нь эрүүл үү? Бид х*******н хурлийзаар их хурлаа удирдуулахгүй гээд байхад л зүтгээд байх юм

Avatar

засс 2018-12-20 103.111.68.3

Хэрүүлч авгай минь чи Төрийн өндөрлөгт байгаа болохоос биш захын лангуун дээр зогсож байгаа биш. Чи төрийн албыг тохиролцооны дэлгүүр болгоод, нийслэлийн газрыг дамлаа биз дээ, чамд хар зах дээр л зонсох нь таарна. Чамаар удирдуулсан улаанбаатар хот утаандаа хүмүүс зхэж байна. чамаар удирдуулсан төо засаг хууль нь гууль болоод байна. дамчаан

Avatar

өнөр 2018-12-20 66.181.161.24

албан тушаалтайгаа үхэн хатан зууралдаж байна аа.шалгадаг хүмүүс нь өөрийнх нь хүмүүс бодохоор энхийн цагаан тагтаа болж байх шив дээ. аргагүй л МАНАН атга жээ

Avatar

mgl 2018-12-20 85.111.55.21

zaigaa taviad yavchih heregtei shdee ,, odoo bolloo shdee

Avatar

zochin 2018-12-20 150.129.140.248

zailah tsag chini boljee zalyy mini.

Avatar

иргэн 2018-12-20 202.179.26.249

мэНХБОЛД Чи өөрөө зүгээр зайгаа тавиад өгөө ингэж Гүрийх тусам Өөрий чинь Нэр хүнд улам л унасаар Олон түмнийг Жигшил зэвүүцлыг улам хөдөлгөж Жирийн иргэдийн Уур хилэнг улам л бадрааж байна ш дээ

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.61

ундраа Сэлэнгийн Эрдэнэбат гэсэн хэдэн х***а нар үнэнч үлджээ манай монголчууд үлгэр жишээ авах хэрэгтэй үндэс нэгтэн нэгнээ ингэж хайрлаж байна тэгэхэд манайхан тамын тогооны үлгэр

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.55.191.194

zailaad uguuch

Avatar

Зочин 2018-12-20 223.63.24.119

Hujaa nar alban tushaaltai ingej uhen notsolddog gej bgam daa. Mongol hun bsan bol ali hediin suudlaa ugsun

Avatar

Demberel 2018-12-20 43.242.243.131

Sonsson ni buruutaj, suilsan hojdog tsag irjee,

Avatar

Зочин 2018-12-20 223.63.24.119

Erdenetiin 49 huvi haana bnaa zorigiin hereg oyu tolgoi dubain geree yu bolson be erdenebilegiin ner deer avsan turiin umchit companiud haana bna yu bolov

Avatar

иргэн 2018-12-20 202.179.26.249

УИХ-ын дарга МЭнхболд үнэхээр Ёс зүйгүй Улс төрийн Соёлгүй гэдгээ өдрөөс өдөрт харуулж Намынхаа Гишүүд болон УИХ-ын гишүүдын дийлэнхи Иргэд олон түмний Шаардлагыг Үл ойшоож байгаа нь энэ МЭнхболд гэж ямар Бүдүүлэг хүн гэдгээ харуулж байна дөө

Avatar

zochin 2018-12-20 103.26.194.65

elbegdorjiin shuugchid ugukh yum baina l daa

Avatar

zochin 2018-12-20 103.26.194.65

zugeer l Mongoliin turuus zailaad uguuch, yasan duusdaggui shunaltai bird ve?

Avatar

Зочин 2018-12-20 182.160.3.11

МАНАН гэгчийн тал нь Хүүкийн талд яваад байна даа. Бөөн жүжиг.

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.183.76

Төрд маш аюултай нөхцөл байдал үүслээ Үнэхээр Женко, Хүрэлсүх тэргүүтэй шинэ МАНАН үүслээ. М.Энхболд тэргүүтэй эх орноо, намаа гэсэн шударга хэсэг нь шоовдорлогдлоо, 60 тэрбум үлгэр учир танхайчуудын шалтаг. Зохиомол болохыг эд нар мэдэхийн цаана мэдэж байгаа. Аль 2015 онд Доржзодов гэгч намуудаар танилцуулаад явж байжээ. Энэ үлгэрээр ЖДҮ-гийн хэрэгтнүүдийг нуугаад, Засгийн газар огцрохгүй үлдэхээр тооцож балмад түрэмгийлэл үйлдэж байна

Avatar

1111111 2018-12-20 203.91.119.163

Үүсэж л байг л дээ, өмнөх МАНАН-г ямар гэсэн буулгаж авахын тулд дараагийн нэг хүчин бүрэлдэх нь зөв ш дээ… Мие, Жунай, Эби тэргүүтэн хийсэн хэрэгтэй ял авах нь зүйн хэрэг бус уу?

Avatar

Зочин 2018-12-20 182.160.3.11

Хуралдаа суухгүй УИХ -ын гишүүд бол тэнэгүүд. Хурлаа хийгээд шийдээд,….. ялвал ялаад ялагдвал,… ялагдаад явах ёстой баймаар….. Энэ бол ардчилал. Бага хурлаараа ЖДҮ -г огт ярихгүй байгаа нь 400 шахам хүмүүс ичмээр, худалдагдсан новшнууд.

Avatar

Зочин 2018-12-20 43.228.129.69

atg chinii hyn bultah gazargyi

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.160.5

Хуулийн хамгаалалтыг маш сайн хийнээ гэж 60 тэрбумын бичлэг дээр байдаг байхаа. Хууль яриад л байна даа. Ёс зүй ярихгүй л байна. Өгчихөж болдоггүй албан тушаал юм байх даа.

Avatar

1 2018-12-20 103.206.195.166

Энэ сэтгүүл зүйг хэд дэх ЗАСАГЛАЛ гэдэг билээ дээ. ЗАСАГЛАЛ гэдэг үг өнөөдрийн байдлаар сэтгүүл зүйд АХАДСАН нэр томъёо болжээ дээ

Avatar

Зочин 2018-12-20 122.201.22.249

АТГ прокурор шүүхийн даргга нараа л буулгаад ѳгчихѳѳч дээ тийм л ариухан амьтан юм бол

Avatar

zochin 2018-12-20 103.242.46.163

Namiin nereer alban tushaald ochchood yu yariad bgaa nohor ve. Ene hunees bolood MANiin ner shoroond hutgaldlaa hu.

Avatar

Зочин 2018-12-20 192.82.65.224

iim l novshnuud turd bugshij bna .. unen nuur tsaraigaa haruulj ehleh shiv

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.182.226

60 тэрбум, ждү хоюул гэмт хэрэг мөн,гэхдээ энэ хүний хэлж байгаа шиг Адилхан ял зэмтэй гэж үү. Тэр тоотой нь л аймшиг мэт санагдаад байна.

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.9.42.157

Ямар мэдрэмжгүй юм бэ. Номтойбаяр энэ 2 үнэн тэнэгтэж өгөх юмаа. Өөрсдийгөө л доош нь хийгээд байхын. Ажилаа өгчихөж болдоггүй л юм байхдаа

Avatar

зочин 2018-12-20 64.119.22.3

чи бол юм ойлгодоггүй малаас дор мал байна

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

НОМГҮЙ АМьТАН ДУУГАА

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.125

Элбэгдоржоо гоё оймс өмсөөрэй

Avatar

Уншигч 2018-12-20 202.21.106.146

Энхболд сандал ширээнээс салаад их хуралын даргаа өгөх хэрэгтэй ш тэ. Даргад яасан дуртай нөхөр вэ, одоо болоо ш дээ

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.3

Аль аль нь үнэн.тиймээс УИХ тарна уу

Avatar

hn 2018-12-20 192.82.65.224

ichih nuuree elgendee naasan amitan.. ulaan staimdaa garna gej ene dee.. muu oyriin z**

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.182.226

Огцор!

Avatar

00 2018-12-20 103.229.121.225

МЭЛЗ

Avatar

Зочин 2018-12-20 183.177.97.14

Энэ хүний буух цаг нь одоо биш ээ.\nНаад шинэ МАНАН, ХҮҮК, ЖЭНКО оо буулгачаад тэгээд өөрөө бас буугаарай.

Avatar

Dulamchuluun 2018-12-20 130.34.154.169

Zuv yarijee

Avatar

Зочин 2018-12-20 49.0.165.5

Ичмээр юмаа энэ сэтгүүдчид бүгд худалдагджээ

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.176.183

Монгол төрийг бузарлаж, идээ бээрт идүүлсэн энэ бул хар чулуу бушуу зайлах хэрэгтэй!!! Албан тушаалаас тас зуураад салахгүй наалдаад байгааг бодоход их л тэнэг хүн юм даа!!! Дараа нь Топорыг өөрийг нь зайлуулах хэрэгтэй!!! Женко ч ялгаагүй!!!!

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.204

Төрийг том том ,албан тушаалууд бүгд ,60 тэрбумтангууд , тэд л төрд авилга , хээл хахуулыг гаргсан .Авилгаар албан тушаал авсан хүмүүс , төрийн бүх ажлыг гацааж , улс оронд минь , хууль нь хэрэгжихгүй , цаасан дээр бичигдээд үлдэж байгаа болхоор , улс төрчид , замбраагүй , бүх эрх мэдэлд ,өөрсдийнхөө хүмүүсийг томилсноос болоод ,ямарч хэрэг шийдвэр гаргах боломжгүй , нэг хүний удирдлага дор явагдаж байгааг хараад ,ард түмэн ,улс төрчид мэдэрч эхлсэн нь , маш сайн хэрэг одоол үүнийг шийдэх ёстой ,цаг нь болсон .30 гэр бүлүүд ,одоо бахираад хэрэггүй , ард түмэн одоо баялгаа хүртэх ёстой .

Avatar

Зочин 2018-12-20 124.158.111.52

Hurelsuhiig said nartai ni hamt huuguuch, yasan davartsan erh tarhtai ym. 60 terbum blaach ter ni Hurelsuh shig turuus avchihsan ym bish l bhgui yu

Avatar

Зочин 2018-12-20 66.181.160.5

Төрийн албыг наймаална гэдэг бол албан тушаал авсан хүмүүс төрөөс мөнгөө авнаа л гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.179.25.194

Энхболд тэргүүтэй төрөөс төрсөн тэрбумтнууд сайн хүмүүс байж улс орныг зөв удирдсан бол өдийд улс орон ийм байх уу? Одоо хурдан ажлаа өгч сайн дураараа шүүхдээ оч. тэгээд юу хийж байснаа мэдэж ав . Миеэг дагаж байгаа хүмүүс ч юу хийснээ мэдэж авцгаа. төрийн худалдан авалт, тендер, газрын наймаа, төрийн нэртэй бүх зүйлийг яаж хувааж идсэн уусан нь гарч ирэх гээд үхэн хатан зууралдаад байгаа л даа. Энх болд ажлаа өгөх гэхээр л хуулийн дагуу болдог гэнэ. хийсэн ажлууд нь хуулийн дагуу байсан уу?

Avatar

УИХ ТАРЖ ТААРЛАА 2018-12-20 103.57.93.90

ХОХЬ ЧИНЬ ДЭЭ МИЕЭ ЭНХБОЛДОО. УИХ ТАРАХ ТУСМАА, ЗАСАГ ОГЦРОХ ТУСМАА МИ ЭНХБОЛДЫН ИРЭЭДҮЙН ТАВИЛАН МУУДНА. БҮР ИХЭЭР МУУДНА.

Avatar

М.Энхболын өгсөн газарт байшин барьж цааш дамлан зараад баяжсан юмуу 2018-12-20 202.9.43.136

Хадгаламж банкнаас хулгай хийсэн Чимэдцэрэнгийн 14,2 тэрбумын хэргээс сугарч үлдсэн одоо дүү Давхарбаярын ЖДҮХС- с албан тушаал эрх мэдлээ хэтрүүлэн 1,3 тэрбумын хэргээс хэрхэн цэвэр мултрахын харах үлдлээ. У.Хүрэлсүхээ ард түмэнд тайлбар хийгээч бизнес огт хийж үзээгүй байж хадгаламжиндаа 1,3 тэрбум төгрөг горхи тэрэлжийн цогцолбор газарт амралтын газар 2 тэрбумын үл хөдлөх хөрнгөтэ үнэтэй машин мотоциклтэй яаж болж амжив.

Avatar

z**l 2018-12-20 202.21.127.160

Зүгээр л зайлаад өг дөө

Avatar

төр засаг минь 2018-12-20 202.179.27.236

итгмй ингэж мэдэхгүй юмаа мэдлэг юм шиг дураараа ярьцгаа! Та бид 60 тэрбумыг Энхболд бэлэн гардаж авахыг хараагүй бж бусдын үгэнд итгэж түүн рүү дайраал юу хожих юм бэ????.Тэр 60тэрбум намын санхүүжилттэй холбоотой яриа юм шиг бснаас хувьлаа аьах гсн юмуу авсан тухай нотлоогүй бж ингэж дэвэргэж болохгүй биз дээ! Хэрэв 60тэрбум босгосон бол МАН-н дарга нар хувааж л идсэн бж таарна!ЖДҮ бол гөндөр хүүтэй бондын мөнгийг хүүгүй эргэлдүүлж ашигийг нь идсэн аувь хүмүүсийн асуудал ШҮҮ!!!\n\n0 2\nХариулах\nО

Avatar

11111111 2018-12-20 203.91.119.163

Мөнгө гардаж авах нь гол биш авах тухай яриа хийнэ гэдэг өөрөө үйлдэл хийхийг завдсан гэсэн үг. Төрийн эрх хууль бусаар авах гэж үзнэ

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

ӨЧНӨӨН АЛАБАН ТУШААЛ ЗАРСАН Нь ҮНЭН ШҮҮДЭЭЭ НҮДЭЭ НЭЭГЭЭД ТОЙРУУЛААД ХАР,

Avatar

Оюунгэрэл 2018-12-20 202.179.27.236

60 terbun bol namiin sanhuujilttei holbootoi muruudliin yaria buguud hen ch avaad idcheegui ogt bii boloogui mungu..60 terbum bol avaad ideed barigdahaaraa bantsandaa butsaaj ogch bga mungu! Ene 2 mash ih yalgaatai!

Avatar

Tsolmon 2018-12-20 202.9.43.195

Uuchlaarai! JDU bol avch ideed barigdahaaraa bantsandaa butsaaj tulj bga mungu shuu!

Avatar

х** 2018-12-20 66.181.161.79

Хөлсны бичээч минь мөрөөрөө үймүүлэлгүй далдар

Avatar

иргэн 2018-12-20 66.181.167.54

Хатуу байр суурин дээрээ бай.Үндсэн хууль зөрчсөн ЗГ огцрох нь үнэн.Тэгэх тусам битгий ажлаа өг.Алаад л авахгүй юм бол чадахгүй.ЖДҮ-н асуудлаа сарниулах заль.Хүрэлсүх жинхэнэ өөрөө хэрэгтэн болсон нь өчигдөр бага хурлаар нотлогдсон.Хөлсний бичээчид боль.Одоо та нар ялагдсан.Одоо нэмэргүй Хүрэлсүхтэнгүүдээ.

Avatar

Цolmon 2018-12-20 202.9.43.195

60 terbun bol namiin sanhuujilttei holbootoi muruudliin yaria buguud hen ch avaad idcheegui ogt bii boloogui mungu..60 terbum bol avaad ideed barigdahaaraa bantsandaa butsaaj ogch bga mungu! Ene 2 mash ih yalgaatai!

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.204

Хүрэлсүхээ та ямарч байсан МЭнхболдыг УИХ нь чөлөөлөх хэрэгтэй .30 гэр бүлүүд ноотой гэдгийг ,бүх шатанд мэднэ .Үүнийг төрөөс холдуулж ,цэвэрлэгээ хийх шаардлага , улс орон ,ард түмэн ,улс төрчдийн өмнө ,хойшлуулашгүй том ажил тулгараад ирсэн учир ,одоо л цэвэрлэх ёстой .Таньд амжилт хүсьё .

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.9.43.195

Битгмй ингэж мэдэхгүй юмаа мэдлэг юм шиг дураараа ярьцгаа! Та бид 60 тэрбумыг Энхболд бэлэн гардаж авахыг хараагүй бж бусдын үгэнд итгэж түүн рүү дайраал юу хожих юм бэ????.Тэр 60тэрбум намын санхүүжилттэй холбоотой яриа юм шиг бснаас хувьлаа аьах гсн юмуу авсан тухай нотлоогүй бж ингэж дэвэргэж болохгүй биз дээ! Хэрэв 60тэрбум босгосон бол МАН-н дарга нар хувааж л идсэн бж таарна!ЖДҮ бол гөндөр хүүтэй бондын мөнгийг хүүгүй эргэлдүүлж ашигийг нь идсэн аувь хүмүүсийн асуудал ШҮҮ!!!

Avatar

ОГЦОР 2018-12-20 103.57.93.90

УИХ-ын 40 гишүүд хүлээж авахгүй ГЭЭД хуралдаа суухгүй, Ард иргэд М.ЭНХБОЛДЫГ хүлээж авахгүй, нам нь ёсзүйн хариуцлагаа хүлээж өргөдлөө өг гээд улстөрийн шийдвэрээ гаргасан байхад ажлаа өгч Төрийн ажлыг явуулаач Миеэээ.

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

БӨГСИЙГ ЧИНь ДОЛООДОГ ГАР ХӨЛ БОЛСОН ХЭДЭН ХУЛГАЙЧДААС ӨӨР ЧАМД ИТГЭДЭГ СОХОР ЧАВГАНЦ Ч БАЙХГҮЙ, ШАЛЧИГНААД БАЙЛГҮЙ ЗАЙЛ..

Avatar

Зочин 2018-12-20 64.119.24.165

Mie nasaaraa tord ajilsan coohon mongochuudiiig yaj yduu guylagchin bolgoj haysnaa medej bainuu zugeerel zailaad og ene uls oron ta naraas bolj suurlee ta nar saihan amidasan baih

Avatar

zochin 2018-12-20 150.129.143.80

ekhleed sanaachlasnaaraa 60 terbumyg ekhleed shiidekh yostoy . odoo chamd itgekh khun baykhguy , zayl zayl

Avatar

МАНАН-н М.Энхболд огцорч зайлаачээ 2018-12-20 103.57.93.90

УИХ-ын 40 гишүүд хүлээж авахгүй ГЭЭД хуралдаа суухгүй, Ард иргэд М.ЭНХБОЛДЫГ хүлээж авахгүй, нам нь ёсзүйн хариуцлагаа хүлээж өргөдлөө өг гээд улстөрийн шийдвэрээ гаргасан байхад ажлаа өгч Төрийн ажлыг явуулаач Миеэээ. ҮНЭХЭЭР АРД НЬ АЖЛАА ӨГЧ ЧАДАХГҮЙ АСАР ТОМ "НО" БАЙГАА НЬ ТОДОРХОЙ БАЙНА.

Avatar

zochin 2018-12-20 202.179.25.234

chi ooriigoo chureeluulj chuul chynaltiin baiguullagiig aschilasan daanch jiriin ard irged bid sochor,dulii bisch ,chi ich anduurch chamd es zui unendee alga odoo ooriigoo b** omoor choldoj uz, ybj uz, zailj uz.M.Enchbold oo 60terbumiin chereg chamaig uchen uchtel chin dagach bolno ,yaagaad gevel ard bid iim yduu, ger orongui ,daarsan mongogui utaand chordson amdarch bna, ene bol chinii chiisen gai tovlon. Odoo boloo ogchor M.Enchbold z**l

Avatar

Иргэн 2018-12-20 202.170.80.25

Үхэн үхтэл нь дагана.

Avatar

Зочин 2018-12-20 49.0.147.146

ene ymr gurger gar ve. ih hural tarchuul shorond baahan hun yavah bh daa haha

Avatar

Zochin 2018-12-20 202.126.89.106

Ajlaa ug

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.72.245.207

ӨӨГҮЙ ЦЭВЭРХЭН ӨНДӨГ ШИГ ХҮН ГЭЭД ӨӨРИЙГЭЭ ӨМГӨӨЛСӨНД ЧИНЬ ИТГЭХ ХҮН НЭГ Ч АЛГА. БҮР ДЭМЖЭЭД БАЙГАА ХҮМҮҮС ЧИНЬ Ч ИТГЭХГҮЙ ТЭД ХАМААРАЛТАЙ УЧИР Л ДЭМЖИЖ БАЙГАА ЮМ. ТЭР 60 ТЭРБУМЫН ХУЙВАЛДААНЫГ ТА ЗҮГЭЭР СОНСООГҮЙ БҮР ДЭМЖИЖ САЙШААЖ ОРСОН НЬ ЯРИАНААС ЧИНЬ ИЛТ БАЙНАА. МӨН ХЭРЭГЖСЭН ГЭЖ БАТЛАЖ БАЙГАА ҮГИЙГ НӨГӨӨ АЛДАРТ НАЙРААН ДЭЭРЭЭ МАНАЙ СУНДУЙ ИХ ТОМ БАЙГАА Ш ДЭЭ ГЭСНЭЭР ИЛЭРХИЙЛСЭН БИШ ҮҮ? ЭНЭ Л ОГЦРОХ БАЙТУГАЙ ШОРОНД ОРОХОД ХАНГАЛТТАЙ БАЙХ ШҮҮ.

Avatar

Бат 2018-12-20 66.181.160.57

ЖДҮ яахвээ зээл буцаагаад төлүүлж болно хүү багатай хамаарал бүхий компаниудын эзэд авсандаа л байгаа юм эбо номтойбаяр та нарынх бол цэвэр луйвар эргэж төлөгдөхгүй нөхөгдөхгүй

Avatar

хохинээ 2018-12-20 182.160.39.191

гараагүй хэргийг гарсан үйлдэгдсэн хэргээр дарна гэж юу бхав гэсэн ч та өөрийн дуугай ноомой байдалдаа даруулсан

Avatar

12345666 2018-12-20 49.0.137.6

Төрийн эрх барих дээд байгууллагыг харин ч Ийм ноён нуруутай, буурь суурьтай хүнд бариулсан даа баяртай байна. Цаана чин Женко-Топор буюу шинэ Лхүмбийн хэрэг зохиогчид Монгол төрийг самрах гээд чичирч байна. Наад 2 чин ШХАБ-д монголыг аваачиж өгнө гэж хоёулаа дногоссон шүү дээ.

Avatar

иргэн 2018-12-20 202.179.26.249

Миеэ хэдий болтол Олон түмний хүсэл зорилгын Эсрэг зогсох юм вэ

Avatar

Bold 2018-12-20 202.179.27.74

Enhboldoo ner hundee buur shaldaa buulgaj Enhbayriin araas ornoorgui bgaa bol odoo ogtsorchhoo…chinii ner hund ingetlee muudsand gants chi bish chinii tomilson darga nar uneheer nermees bolson shuu-ylanguya Mongolbanknii Bayartsaihan, ATG, Huuli tsagdaagiin darga nar geed..

Avatar

Зочин 2018-12-20 202.126.89.141

Huuliin daguu zubhun huuliin daguu…

Avatar

Зочин 2018-12-20 103.111.68.3

ХУЛГАЙЧДЫН ХУУЛИЙН ДАГУУ ЮУ?

Avatar

Зочин 2018-12-20 64.119.17.244

Ajilaa og

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж