Я.Санжмятав: Төрийн гурван өндөрлөг одоо уулзах хэрэгтэй | News.MN

Я.Санжмятав: Төрийн гурван өндөрлөг одоо уулзах хэрэгтэй

Хуучирсан мэдээ: 2018.12.17-нд нийтлэгдсэн

Я.Санжмятав: Төрийн гурван өндөрлөг одоо уулзах хэрэгтэй

Я.Санжмятав: Төрийн гурван өндөрлөг одоо уулзах хэрэгтэй

УИХ-ын дэд дарга Я.Санжмятав УИХ-ын даргыг огцруулах шаардлагад гарын үсгээ зурсан нь анхаарал ихэд татаж буй. Энэ талаар түүнээс тодрууллаа.

УИХ-ын дэд дарга Я.СанжмятавУИХ-ын дэд даргын хувьд гарын үсэг зурах хүнд байсан. Өөртэйгөө зөвлөлдсөн.Би аль нэг бүлэглэл рүү орсон ч юм уу, гомдсон юм байхгүй. Парламентын гацаа, Засгийн газрын гацааг гаргаж байж, Монгол төрийн ажил явахгүй бол хүнд байна. Би сарын өмнө нэг л буруу тийшээ явчихлаа. Зөвшилцлөө хийгээч ээ. Төлөөлөл гаргаад уулзаач ээ гэж хэлсэн. Уулзаад үр дүнд хүрсэнгүй. Төрийн гурван өндөрлөг одоо уулзах хэрэгтэй. Энэ ганцхан М.Энхболдын асуудал биш. У.Хүрэлсүхийн ч асуудал, Х.Баттулгын ч асуудал. Бүхэлдээ Монгол төрийн асуудал. Тиймээс Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл хуралдаж асуудлыг нэг тийш нь болгох хэрэгтэй. Тиймээс ч гарын үсэг зурсан.  М.Энхболд гэж хувь хүндээ биш, төрийн гацааг гаргах гэж л гарын үсэг зурсан. Хуулиа хараад суугаад байвал төр гацаанд орно. Үүний шийдлийг гаргах ганц хүн нь М.Энхболд. Өргөдлөө өгөх л асуудал байх болохоос Цэцээр хэлэлцэнэ гэвэл нэлээд хугацаа шаардана. Парламентын олонх нь нэг талдаа байгаа учраас дэд дарга нь дуугүй суугаад байж болохгүй. Ярилцаад нэг талдаа гармаар байна” гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2018-12-17 103.57.93.182

энэ хүн тойрогтоо юу хийж гийгүүлсэн бэ

Avatar

Зочин 2018-12-17 122.201.24.249

60 тэрбум бол схем яаж хэрэгжсэн нь мэдэгдэхгүй барьц байхгүй хийсвэр АН-аас ерөнхийлөгчийн сонгуульд барьсан хөзөр шүү дээ. Энэ ЖДҮ бол тов тодорхой одоо Хүрэлсүх дүүдээ 1.3 тэрбумыг аваад өгсөн бна. ЖДҮ-г зарим гишүүд ББСБ-аар угаасан бна. Энэ бол аюултай гэмт хэрэг баримттай. Та яагаад үүнийг дэмжээд бгаа нь их ноцтой. Бас ЖДҮ хуссан юм биш биз. Өөрөө ийм юмнаас ер хоцордоггүй дамшиг гээд бна шүү. АН засаг барьж байхад сайд олон зуун саяар яригдаж байсан.

Avatar

Зориг 2018-12-17 64.119.16.36

Зөв шийдвэр байна. Баярлалаа

Avatar

bold 2018-12-17 43.242.242.192

ene neg yum tuslakh zaluugiin avgaig avaad suuchikhdag yumnii tur zasgiin ajil khiine gej yu baikhav

Avatar

zz 2018-12-17 202.9.43.145

mieegeesee urvaagui bizdee sanjmyatavaa

Avatar

Иргэн 2018-12-17 59.153.113.27

Энэ гурав уулзах ч үгүй, уулзахд ч үр дүнгарахгүы

Avatar

LUIWARCHIDAD 2018-12-17 182.160.3.48

HOYR MANAN BIE BIETEIGEE URTSALDAA ZAW ALGAA HOG GEJ ULSAA ARD TUMNEE BODDOGGUI HOGIIN GARUUD
ALBAN TUSHAAL GEMT HEREGEE NUUH GESEN HOGIIN 76 ZAILAACHEE TUMUR ZAMIIN HEREG DEER MONGOL ULS 55 TERBUMIIN HOHIROL UCHRUULSAN HUMUUS 30 SAYAAR TORGUULIAD HEREG NI HEREGSEHGUI BOLJ BAINA HOGIIN GARUUD HEREGEE L NUUJ BAIGAA BIZDEE BUGD LUIWARCHID

Avatar

Зочин 2018-12-17 64.119.17.128

МАНАН Монголыг дампууруулж байгаа

Avatar

ТЭНГИЙ 2018-12-17 150.129.143.231

САНЖМЯТАВ ЗӨВ ШИЙДЖЭЭ.

Avatar

Иргэн 2018-12-17 203.91.119.90

Яаж уулзах вэ?! Уулзаад үр дүн гарахгүйлдээ?! Нөгөө хоёр нь нэг талд гарчихаад хууль бус юм яриад байхаар чинь үр дүн гарахгүйшдээ?! Гурвуулангийнх нь санал нэгдэж байж л хүчин төгөлдөр шийдвэр гаргадаг онцлогтой өнлөр түвшингийн байгуулал бол ҮАБ-ын зөвлөл юмаа?! Харинч шудрага бусын хонгил чинь жинхэнэ утгаараа бий болчоод байгаам бишүү?! Үүнийг зогсоохын тулд М.Энхболд дарга л зогсож байнашдээ?! Иймд М.Энхболд дарга руу дайрах хэрэггүй ээ?!

Avatar

2:1 гээд байна шүү дээ 2018-12-17 65.49.68.170

Х.Баттулга, Хүрэлсүх хоёрын МАНАН төрийг эрхэндээ авч бүх луйвар, дээрэм, муу муухайгаа хүчингүй болгох, дараа дараагийн луйврын, дээрмийн үйлдлүүдээ хийх гээд төлөвлөчихсөн одоо үед энэ 3 уулзаад нэмэргүй. Хуулиараа явах ёстой. М.Энхболд хэлсэн шүү дээ-бид 3 хуралдаа 2:1 харьцаагаар би байнга цөөнх болдог болсоон гэж. Хүрэлсүх үнэхээр төрд байх ёсгүй, шудрага биш, зальхай, хогийн залуу юм бн шүү дээ.

Avatar

Zochin 2018-12-17 59.153.112.23

УИХ-д олонхи өргөн бариад хэлэлцүүлээд л боллоо биш үү. Ингэж анх Миеэ УИХ аас сонгогдсон биш үү Битгий ард нийтийг доромжлоод багаач..

Avatar