АН-ын бүлэг: М.Энхболдыг огцрохыг шаардаж, мэдэгдэл хүргүүллээ | News.MN

АН-ын бүлэг: М.Энхболдыг огцрохыг шаардаж, мэдэгдэл хүргүүллээ

АН-ын бүлэг: М.Энхболдыг огцрохыг шаардаж, мэдэгдэл хүргүүллээ

АН-ын бүлэг: М.Энхболдыг огцрохыг шаардаж, мэдэгдэл хүргүүллээ

УИХ дахь АН-ын бүлэг өнөөдөр /2018.12.17/ хуралдаж, улс төрд үүсээд байгаа нөхцөл байдалтай холбогдуулан УИХ-ын дарга М.Энхболд, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх нарт мэдэгдэл хүргүүлж байгаа талаараа мэдээлэл хийлээ. Уг мэдэгдэлд УИХ-ын дарга М.Энхболдыг өөрийн хүсэлтээр албан тушаалаа хүлээлгэн өгч, “60 тэрбум”-ын гэх тодотголтой хэргийг хуулийн байгууллагаар шалгуулах нь зүйтэй гэж АН-ын бүлэг үзжээ. Мөн Стратегийн орд ашиглах лицензийг хууль бусаар авсан, хамаарал бүхий компаниуд нь Концессын гэрээ байгуулсан, ЖДҮХС-гаас зээл авсан улс төрийн албан тушаалтнуудад хариуцлага тооцохыг Ерөнхий сайдаас шаардсан байна. Уг шаардлагыг биелүүлээгүй тохиолдолд УИХ-ыг тараах тухай Ерөнхийлөгч Х.Баттулга болон бусад нэр бүхий гишүүдийн гаргаж буй саналыг дэмжиж ажиллах болно гэдгээ мэдэгдлээ.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Б.ПҮРЭВДОРЖ:

-УИХ дахь МАН-ын бүлгийн хуваагдал төрийн институт хоорондын тэмцэл болон хувирч, орон нутагт хүртэл нөлөөлж байна. Нөгөөтэйгүүр, ЖДҮХС-гаас зээл авч, түүнийгээ зүй бусаар зарцуулсан Засгийн газрыг огцруулахыг АН-ын бүлэг дэмжсэн. Үүнийг нь зарим талаар шүүмжилж байгаа. Гэхдээ өнгөрсөн хугацаанд МАН-ын Засгийн газар өр нэмэхээс өөр бүтээн байгуулалтын ажил хийсэнгүй. Гуравдугаарт УИХ-ын дарга М.Энхболд сайн дураараа албан тушаалаа өгч, “60 тэрбум”-ын хэргээр шалгуулах ёстой. Өнгөрсөн хугацаанд М.Энхболдыг УИХ-ын дарга болсноос хойш төрийн албан тушаалыг зарж байгаа талаар АН-ын бүлэг хүчтэй шүүмжилж ирсэн. Харин Ерөнхий сайдыг Стратегийн орд ашиглах лицензийг хууль бусаар авсан, хамаарал бүхий компаниуд нь Концессын гэрээ байгуулсан, ЖДҮХС-гаас зээл авсан улс төрийн албан тушаалтнуудад хариуцлага тооцох асуудлыг нэн даруй шийдвэрлэх ёстой гэж үзэж байгаа. Энэ байдал цаашид удаан үргэлжилбэл, АН-ын бүлэг УИХ-ыг тараах байр суурин дээр бат байх болно.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН З.НАРАНТУЯА:

-МАН-д үүссэн хагарал тэмцэл зөвхөн нэг нам доторх хүмүүсийн хагарал гэж харагдахаа больсон. Үндсэн хуульд заасан засаглалын гурван толгой харилцахаа байж үйл ажиллагаагаа явуулж чадахгүйд хүрч байгаа нь Үндэсний аюулгүй байдлын түвшинд хүрсэн засаглалын хямралд орж байна. УИХ-ын дарга М.Энхболд өргөдлөө өгөхөд надад хуулийн үндэслэл байхгүй байна гэдэг жижиг шалтгаанаар байгаад байх юм бол цаашид төрийн ажил жинхэнэ утгаараа хямралд орох нөхцөл байдалд хүрнэ. Тиймээс  УИХ-ын дарга хуулийн заалт дагахгүйгээр ёс зүйн хувьд Монгол Улсын төр, ард түмнийг хүндэтгэж парламентын үйл ажиллагааг цааш хэвийн явуулах боломжийг нь  олгож  сайн дураараа чөлөөлөгдөх эрхээ өгөх нь ёс зүйн хувьд зүйтэй гэж үзэж байна. Хэрвээ ингэж чадахгүй  УИХ  өөрөө хариуцлагагүй ажиллах юм бол тарах тухай асуудлаа авч хэлэлц гэдэг шаардлагыг Ерөнхийлөгч тавьсан. АН-ын хувьд дээрх саналыг дэмжинэ. МАН ийм хэмжээнд хүргэхгүйгээр дотроо асуудлаа шийдэх болов уу гэж найдаж байна. Эрх ашгийн эрэмбэ гэж бий. Мөн аливаа зүйлд хэмжээ хязгаар гэж бий. Төрийн ажил гацаад бүтэн нэг сар болж байна. Энэ хугацаанд маш олон асуудлыг УИХ дээр хэлэлцэх байсан. Нийгэмд тулгамдсан олон асуудал хүлээгдэж байгаа энэ үед сандал, суудлын хэрүүл хийж төрийн ажлыг гацааж болохгүй. Бид хуультай улс. Тийм учраас бидний дараагийн алхам УИХ-ыг тараах  тухай асуудлыг дэмжихээс өөр аргагүй байдалд хүрнэ.

Мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн сонирхсон асуултад хариулт өглөө.

-УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ УИХ-ын даргыг огцруулах санал гаргаж гишүүдийн гарын үсгийг цуглуулсан. АН-ын гишүүд энэхүү саналыг  нь дэмжиж гарын үсгээ зурсан гэж ойлгож болох уу?

-Улс төр нам өөрийн гэсэн  дотоод дүрэм журамтай. Үүнийхээ дагуу үйл ажиллагаа явуулах ёстой. УИХ-ын гишүүд намаас сонгогдож бүлэгт орж ирсэн. Тодорхой шийдвэр намаас  гараагүй тохиолдолд УИХ-дахь АН-ын гишүүд өөр өөрсдийн  байр сууриар асуудалд хандах эрхтэй.

-УИХ-ын гишүүн намын бүлгээсээ гарах өргөдлөө өгсөн асуудалд танай бүлэг ямар байр суурьтай байгаа вэ.

-АН-ын Үндсэн дүрмийн дагуу Л.Болд  гишүүнд сахилгын шийтгэл оногдуулсан. Үүнийг дараа Л.Болд гишүүн бүлгээс гарах өргөдлөө өгсөн. Яг өнөөдрийн байдлаар энэ асуудал шийдэгдээгүй байгаа. Тиймээс Л.Болд гишүүн АН-даа байгаа гэж ойлгох хэрэгтэй.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

НАНАМ 2018-12-17 66.181.161.79

Болжээ дэмжиж байна шүү урагшаа.

Avatar

Зориг 2018-12-17 64.119.16.36

Болд гишүүнд буулт хийждээ янз нь. Бүлэггүй болох дээрээ тулаад. С.Эрдэнэ Эрдэнэбат нар нь улалзаад бараагүй алга болжээ хөөрхий.

Avatar

Зочин 2018-12-17 66.181.160.47

Харин тийм АН ЗГ-г огцруулнаа гэж байхын оронд М. Энхболдыг огцруулах талаар ажиллах байсан. Буруу шийдвэр гаргаж 3 гишүүнээ цаг бусаар алдлаа гэж харагдахаар байна. Ямарч хуулинд хүнийг сонгосон ба томилсон газар чөлөөлдөг. Гэтэл энэ хүн намайг УИХ чөлөөлөх боломжгүй хууль бус гээд байгаа нь төрийг хувьчилаад авилгадаад авчихсаны шинж биш үү хүмүүс ээ.

Avatar

Зочин 2018-12-17 188.62.88.27

Ih hurliig taraah ni hamgiin zuv songolt

Avatar

Зочин 2018-12-17 182.160.2.193

Ер нь юу болоод байнаа? С.Эрдэнэ дарга хайчсан бэ. Бүх намыг татан буулгаад МАН, АН гэх нэрийг дахин хэрэглэхгүй болгох хэрэгтэй. Тэгээд шинээр нам байгуулж аль намд орохоо өөрсдөө шийдэцгээг.

Avatar

Зочин 2018-12-17 103.26.195.240

АН уймраа чавганц шиг байхын.

Avatar

Зочин 2018-12-17 202.72.245.220

ЭНИЙГЭЭ ДАРГА НЬ УНШИХГҮЙ ЯАСАН ЮМ БОЛ ОО ИЧИЖ ҮХЭХ ГЭЭД БОЛЬЧИХСОН УУ ЭСВЭЛ ЭНХБОЛДООС АЙГААД УУ

Avatar

АН хаясан шүлсээ долоов 2018-12-17 66.181.178.21

АН М.Энхболдын талд байснаа одоо эргэж хургав аа, хөөрхий. Хаясан шүлсээн долооно гэж үүнийг хэлдэг юм

Avatar

Зочин 2018-12-17 66.181.177.164

Танайхан жаахан хурдтай,мэдрэмжтэй ажиллаж байл даа аль эрт хийчих юмыг дөнгөж одоо хөдөлж байдаг гэхдээ яахав.

Avatar

Өөрөө сайн дураараа эсвэл хуулийн бус аргаар огцруулах л зам байна. 2018-12-17 150.129.140.138

Их хурлын даргыг бүү хэл хүчиндэгч хулгайч зэрэг эрүүгийн ялтан баймаар их хурлын гишүүнийг огцруулахад хуулийн хүч хүрэлцэхгүй байгаа биз дээ.Ийм байхад хуульд заасан үндэслэлээр огцорно гэсэн юм яриад л.Хууль хийхдээ завхруулдаг хогнууд юм байна л даа.

Avatar

Зочин 2018-12-17 66.181.183.76

Сөрөг хүчин гэж нөгөө хүчнээ намнах зорилгоор хууль ярьж, хууль бус үйлдэл хийхээ татмаар энэ АНархи нам. УИХ-ын даргыг хууль дагалгүй огцор гэсэн атлаа бид хуультай улс гэх мэтээр самуурч байх юм. Женкогоосоооо заавар аваад энэ хууль бус Засгийн газрыг огцруулахаас буцаж байгаа лалрууд бололтой юм гээч

Avatar

иргэн 2018-12-17 202.179.24.146

МЭнхболд Ард иргэдийн Хүсэл зорилгыг биелүүлж Албан тушаалаасаа Огцор оо

Avatar

Зочин Энэбиш 2018-12-17 202.126.89.64

АНд тодорхой үзэл баримтлал чиг шугам гэж байна уу.Өмнө нь Хүрэлсүхийн засгийн газрыг огцруулах тухай тохироод байсан харин одоо М.Энхболдыг гээд байдаг Удахгүй Баттулгыг гэх нь …

Avatar

Зочин 2018-12-17 202.126.89.164

Zub zub. 2 uulang ni zailuul. Enkold selem 2 iig

Avatar

Зочин 2018-12-17 122.216.30.97

АН-ЫН МАНГАРУУД САЯХАН МИЕЭГИЙН ТАЛД БАЙСАН ЧИНЬ ЯАХААРАА БУЦДАГ БАЙНАА !!! БҮЛЭГГҮЙ БОЛЧИХГЭЭД БАЛАРЧ ДЭЭ !!! ӨРӨВДМӨӨРЧ ҮМБҮҮНҮҮДЭЭ !!! БОЛДОД БАЯР ХҮРГЭЕ !!!

Avatar

Zochin 2018-12-17 103.9.90.39

Ardchilsan nam yostoi malnuud yum daa.MANANgiin esreg temzej bgaa nuhduu namaasaa huuchihuud.odoo yag tednii tavisan asuudliig yariad suuzgaaj baih gej.

Avatar

Зочин 2018-12-17 202.70.33.242

Teneg malnuud, batzandan bold 2 oo bulgiin shiidver bieluuleegui gej huuchuud odoo uursduu iim shidver gargaj baidag

Avatar

Зочин 2018-12-17 64.119.17.128

Төрийн эрхийг хуурч, хулгайлж, худалдаж авдаг хэдхэн хулгайчтай, тэднийгээ толгойдоо залчихсан Тэнгэр заяатууд даа бид чинь

Avatar

TAAR SHUUDAI 2018-12-17 182.160.3.48

2 MANAN UURSDIIN HEREGEE HUUH GEJ HOORONDOO BAILDAW DUND NI ARD TUMEN HOHIROW UUR ZUIL HARAGDSANGUI NEG TALAAS 60 TERBUM NUGUU TALAAS JIJEG DUND UILDWERIIN ZEELEES IDSEN LUIWARCHID BUGD ZAILWAL TAARNA TAARSAN TAAR SHUUDAINUUD

Avatar

Төмөр замчин 2018-12-17 202.179.31.23

Ми овогт огцрох ёстой.

Avatar

Зочин 2018-12-17 64.119.17.128

МАНАН Монголыг дампууруулж байгаа

Avatar

Иргэн 2018-12-17 203.91.119.90

М.Энхболд дарга хууль бус шаардлагын боол болж болохгүй ээ?! Харинч шудрага үнэнмй цайз болж байгаа шүү?!

Avatar

Зочин 2018-12-17 64.119.17.128

МАНАН-ийн цайз

Avatar

Пялдага 2018-12-17 66.181.185.60

Пялдага, чи бас 60 тэрбумуу, Энхболдыг Монгол улсын төлөө яриж байхыг хэзээч сонсоогүй

Avatar

Зочин 2018-12-17 103.26.193.216

Ямар шударга үнэний талаар яриад байгаа нөхөр вэ? Монгол үгний утга учрыг ойлгоогүй юм бишүү өөрөө. Өндөр албан тушаал хашдаг хүн 60 тэрбумын гэх хэрэгт холбогдсон баримт нь илэрчихээд байхад хуулийн өмнө иргэдтэйгээ тэгш эрхтнй гэдгээ батлаад шалгуулах нь зөв шдээ. Ер нь Энхболд гэж хүн Улаанбаатар хотыг хот биш болгосон, одоо Монгол улсыг бас л муухай болгож улмаар улс биш болгох нь байна. Иргэн хүний хувьд бухимдаж байна

Avatar

Зочин 2018-12-17 182.160.0.52

Энэ Төрийн хямралын талаар Бат -Үүл , Баабар, Тэмүүжин, Батчимэг Оюунгэрэл, Гантөмөр …… нарын үгийг сонсох юмсан.

Avatar

Үхсэн баас эд нарыг юугы нь сонсдог юм 2018-12-17 64.119.23.105

Тухай цаг үедээ албан тушаалын төлөө амиа л хоохойлж явсан нөхдүүд. Монголын Төр нийгэмд нүүрэлсэн 30-аад жилийн идээ бээр хагарч байна. Үг мүг сонсоод байх юм байхгүй. Цаг нь болж бүх юм болдогоороо л болж байна. МАНАН бүлэглэл сөнөж мөхөж үртэсгүй арчигд.

Avatar

М.Энхболдод хүн ёсны захиас 2018-12-17 64.119.23.105

М.Энхболдоо Гарзыг "шударга бус олз-ноос илүүд үзэж бай. Нэг нь түр зуурын, нөгөөх нь насан туршийн шаналал авчирдаг гэсэн үг байдаг. Тэртээ тэргүй М.Энхболд Та насан туршийн шаналалтай, хэдэн үеийн нүгэлтэй хүн. Өргөдлөө өгөөд Ард түмнээ ганц удаа баярлуул даа. Хар амиа бодоод өргөдлөө өгөхгүй ширэлж байгааг чинь Ард иргэд үзэн ядаж, залхаж байна.

Avatar

1111111 2018-12-17 203.91.119.163

Сайхан үг байна. Ширэн нүүртэнгүүд сонсохгүй л дээ… Гэсгээл нь хүндрээд л байгааг ухамсарлахгүй байгаа хүн ш дээ

Avatar

Иргэн 2018-12-17 203.91.119.90

Хөлсний бичээчээ?! Чамд өөрөөр сэтгэх арга алга уу?! Наад М.Энхболд чинь чиний ямар газрыг зарчихсан юм?! 10 гаруй жилийн өмнө хотын даргаар ажиллах хугацаандаа бүгдийг зарчихсан гэвэл тэр чинь худлаашлээ?! Харин шинэ луйварчлын бүоэглэлд эрх мэдэл нь шилжвэл тусгаар тогтнол хийгээд бүх юм сүйрэлд орноо?! М.Энхболдоос бусадтай нь л тэмц?!

Avatar

Зочин 2018-12-17 202.170.80.25

чи өөрөө хөлсний бичээч байнадаа, хүний бичсэнийг гуйвуулаад л, одоо та нар мянга бичээд нэмэргүй дээ

Avatar

Зочин 2018-12-17 103.111.68.3

ЭНЭ ҮНЭН БОЛ ЭРДЭНЭВАН УДАХГҮЙНЭЭ, ТЭР Нь Ч АН-Д ХЭРЭГТЭЙ, ТҮВДЭНДӨРЖ ЗҮГЭЭР Ч ИРЭЭГҮЙН Нь ЛАВТАЙ

Avatar

ХЭНД ХАМААТАЙН БЭЭ ЛЛАРУД АА 2018-12-17 58.108.66.109

БИТИЙ ГУЦАЦГАА ЖИРИЙН ДУНДАЖ АМЬДРАЛТАЙ МОНГОЛ ХҮН ГЭЖ БАЙХГҮЙ БОЛЖ БАЙНА, ЭДИЙН ЗАСАГ УЛАМ ХУМИГДАЖ, ИРГЭДИЙН АМЬДРАЛ ХҮНД БОЛЖ ӨДРӨӨР ӨДӨРТ СТРЕСС НЭМЭГДЭЖ, НЭН ЯДУУ АНГИЛАЛРУУ ГУЛСАН УНАЦГААЖ БАЙНА… ЭНЭ ЛЛАРУУДЫН СУУДЛЫН ТӨЛӨӨХ ДАЙНД АРД ИРГЭД ТУЙЛДАЖ ГҮЙЦЛЭЭ

Avatar

Зочин 2018-12-17 103.111.68.3

ЭРДЭНЭВАН БАЙДАГГҮЙЭЭ, АН-ын МАНАН-гаа АВРАХ ЭЭЛЖИТ ЖҮЖИГ ЭХЛЭХ ҮҮ?

Avatar

Иргэн 2018-12-17 59.153.113.27

Болд оо?! Хийвэл бүү ай, айвал бүү хий

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж