М.Энхболд & Л.Оюун-Эрдэнэ | News.MN

М.Энхболд & Л.Оюун-Эрдэнэ

М.Энхболд & Л.Оюун-Эрдэнэ

М.Энхболд & Л.Оюун-Эрдэнэ

УИХ-ын дарга М.Энхболдыг огцруулахаар нэр бүхий гишүүд улс төрийн акц явуулж буй. Энэ акцийг эхлүүлсэн хүн нь УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ бөгөөд тэрбээр  Ерөнхийлөгчийн сонгуулиас хойш тэрбээр УИХ-ын дарга руу удаа дараа дайралт хийх болсон юм. Ингээд М.Энхболд болон Л.Оюун-Эрдэнэ нарын байр суурийг хүргэе.


М.ЭНХБОЛД: ХЭНИЙ ХҮСЭЭД БАЙГАА ХҮСЛИЙГ ГҮЙЦЭЛДҮҮЛЭХ ГЭЖ БАЙГААГА ТУНГААН БОДНО БИЗ

-Л.Оюун-Эрдэнэ нарын  38 гишүүн албан бичиг надад ирүүлсэн. УИХ-ын даргаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ гарга гэсэн шаардлага ирүүлсэн. Энэ шаардлага өчигдөр анх удаа ирсэн юм биш. Намайг УИХ-ын даргын албан тушаалаасаа чөлөөлөгд гэдэг шаардлагыг Ерөнхийлөгч Х.Баттулга урьд нь надад тавьж байсан. Дараа нь манай намын дарга, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх мөн яг Ерөнхийлөгчийн хэлсэн  утга агуулгаар намын бүлгийн хурал, байнгын хороо, чуулганы хуралдааны  үеэр УИХ-ын даргын албан тушаалаасаа чөлөөлөгд гэсэн шаардлагыг тавьж байсан. Өчигдөр УИХ-ын нэр бүхий 38 гишүүн гарын үсэг зурж дээрх шаардлагыг ирүүллээ. Намайг огцруулах гарын үсгээ зурсан 38 гишүүний 34 гишүүн нь манай намын гишүүд. Гарын үсгээ зурсан нөхдийгөө би хэний хүсээд байгаа хүслийг гүйцэлдүүлэх гэж, хэний даалгасан даалгаврыг биелүүлэх зорилготойгоор гарын үсэг зурснаа тунгааж бодож үзсэн байгаа даа гэж бодож байна. Би хууль ёсоор УИХ-ын даргад нэр дэвшиж сонгогдсон. Энэ албан тушаалыг өгч чөлөөлөгдөхөд надад зууралдаад байгаа зүйл байхгүй. Гэхдээ парламентын дотор болж буй үйл явдлууд хуулийн дагуу явагдах ёстой гэж үздэг. Тийм учраас нэр бүхий гишүүдийн шаардлага хуульд хэрхэн нийцэж байгаа эсэхийг авч үзнэ үү гэж Төрийн байгуулалтын байнгын хороонд шилжүүлсэн. Миний хувьд хууль зөрчсөн үйлдэл хийгээгүй гэдэгтээ бат итгэлтэй байгаа.

Л.ОЮУН-ЭРДЭНЭ: НАДААС ЖИЖИГХЭН АЛДАА ГАРГАХ ГЭЖ БАЙНА

-Миний хувьд дахин сонгууль хийх хэрэггүй юм шиг санагдаж байна.  Учир нь ард түмэнд мөрийн хөтөлбөрөө хэрэгжүүлнэ гэж гишүүд амалж, сонгуульд оролцдог. Гэтэл өнөөдөр ард түмнээс сонгогдсон парламентын 40 гишүүн нэгдээд М.Энхболд гэдэг хүн дээр гацчихаад байна.  Манай улсын Үндсэн хууль ийм байна. Улс төрд хуулиас дээгүүр ёс зүй тавигдах ёстой.  Энэ бүхэнтэй бид хамтарч тэмцэх ёстой. Гэтэл нөгөө Иргэний хөдөлгөөнийхөн, ТББ хаачив. Яг үнэндээ би ганцаардаж байна. Надаас но гаргах гээд АТГ-аас шалгаж эхэдсэн. Над руу бүсгүйчүүдээс мессеж ирүүлсэн. Надаас жижигхэн алдаа гаргах гэсэндээ тэр.

Б.БАТХҮҮ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

124 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-12-16 202.9.42.37

Долироо!
Энэ орны хүмүүс маш их ядарч байна. Жаргалтай амьдрах хугацааг нь хулгайлахаа болиочээ.

Avatar

Bold 2018-12-16 202.179.27.74

Enhboldoo ner hundee buur shaldaa buulgaj Enhbayriin araas ornoorgui bgaa bol odoo ogtsorchhoo…chinii ner hund ingetlee muudsand gants chi bish chinii tomilson darga nar uneheer nermees bolson shuu-ylanguya Mongolbanknii Bayartsaihan, ATG, Huuli tsagdaagiin darga nar geed..

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.176.119

БҮГДЭЭРЭЭ УНААСАЙ. ТӨР ЦЭВЭРШИЖ АРДЫН НУРУУ АМАРНА. БҮГД ХУЛГАЙЧУУД ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.183.76

ОЮУН-ЭРДЭНЭ ГЭЖ ХОЛ ЯВМААР БОСОО ОРООЛОН БАЙНА ДАА. ХЕРО БААТАРЫН ХАМСААТАН ЭНЭ ЭТГЭЭД ЖЕНКОГИЙН ХУУРАЙ ДҮҮ ЮУ?, САДАН ЮМ УУ? ЯНЗ БҮРЭЭР Л ЯРЬЖ БАЙХ ЮМ. ЯМАРЧ ГЭСЭН СӨРӨГ ХҮЧИНТЭЙГЭЭ ХАВСАЙДАЖ НАМАА ХУВААЖ ИДЛЭЭ. ЭЗДИЙНХЭЭ ДААЛГАВРААР ЖДҮ-ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ ОГЦРУУЛАХ АСУУДЛЫГ ЗАМХРУУЛЖ, ГОЛ СААД М.ЭНХБОЛДЫГ ЗАЙЛУУЛАХ ОПЕРАЦИЙГ ГАРДАН ГҮЙЦЭТГЭЖ БАЙНА. ҮҮНИЙ АРД ӨӨРИЙН НЬ АШИГ СОНИРХЛЫН ЗӨРЧИЛ НУУГДАЖ БАЙГАА АЖ. АСУУДАЛ СӨХӨГДӨХӨӨР "НАМАЙГ…..УЧИР ГҮТГЭЖ БАЙНА" ГЭЖ ХЭЭВНЭГ ХУЦАЖ БУЛТАХ ГЖ ОРОЛДОНО.

Avatar

Зочин 2018-12-16 103.111.68.3

БҮҮ ШАНТАР, ҮНЭН ЯЛНА. ХОНь ШИГ АРД ТҮМЭН НЭГ ӨДӨР х** УХНА БОЛООД БОСООД ИРНЭ.

Avatar

Ulamjlal soyol mini budgerj bna daa 2018-12-16 203.91.116.154

Mongol er xun judagtai baix yostoi gedegiig l xelie. Mongol gedeg saixan chanar xaajib. Bidnii soyol tuux ulamjlal ustaj bgaa yum bna. Uund l ix xaramsaj bna. Ternees Enxbold ni uu Oyunerdene uu gedeg ni gol bish.

Avatar

1 2018-12-16 103.206.195.166

ЭР хүн 2 нүүр гаргах ёстой билүү. Оюунэрдэнэ гэгч 2 биш хэдэн ч нүүр гаргаж мэдэх, ёстой нэг 2 үзүүртэй зүү гэгч юм бна даа. Тэгээд бас хуулинд захирагдахгүй Хууль тогтоогч гэж байдагүй гэдгийг ухаардагүй этгээд байх нээ

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.131.245.243

херо Баатарын дvv пастор Оюун-Эрдэнэ эвгүй нохой юм байна даа. Мөлчийтөл долоож байсан бөгсөө хазаж байна шүү дээ.

Avatar

Tenger gazar shig yalgaa! 2018-12-16 91.64.155.119

Tenger gazar shig yalgaa baina daa huurhii. OE ene zavaan zangaa yos zui gej nerlehee boliod turiin ajliig tuvshin yavuulahad nemer bolohgui gehed nermees bolohgui baival sainsan daa. Chamaig gishuunees tatgalz gej humuus shaardval yamar olon huuli yarij uhen hstan suudaldaa horgodoh bol oo??!!

Avatar

chuhal 2018-12-16 220.233.178.107

Hudlaa hudlaa. Er ni bol saihan buudaad surchihsan garuud. Es zuigui saiduudtai neg tal bolchihood yuniihaa es zui shudarga esnii tuhai yariad b.na aa. Ter huuli zuin said Nyamdorjiigoo shudarga gej yaridag garuudad yaj ch itgeh ve dee. tarhi ugaasan communist. ene communist namiig tatan buulgah heregtei.

Avatar

Зочин 2018-12-16 5.77.28.7

УИХ -ын гишүүн Оюунэрдэнэ залуу хүн .Ми.Энхболд энэ насан дээр хэн байсан вэ.Мэдлэг ч үгүй боллвсрол ч үгүй хүнийг толгой дээрээ залаад Монгол орон уруудан доройтож байгаа юм. Бүх шатанд зальт этгээдүүд албан тушаалд гарсан. ГАНЦХАН жишээ татья 3-р анги төгссөн бага боловсролтой хүнээр нийслэлийн замын газрын даргааро олон жил ажиллуулсан….гэх мэт

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.131.245.243

херо Баатарын дvv пастор Оюун-Эрдэнэд боловсрол гэж юу байх вэ дээ? Байвал шашны л боловсрол байгаа байх.

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.131.245.243

Яг унэнэдээ ес зуйн асуудлыг ч бас хуулиар зохицуулдгийг херо Баатарын дvv пастор Оюун-Эрдэнэ мэддэггуй юм байна. УИХ-д хуртэл ес зуйн дэд хороо байгаа биз дээ? Мань хун шашны ес зуйгээ яриад байгаа юм биш уу?

Avatar

Зочин 2018-12-16 5.77.28.7

УИХ -ын гишүүн Оюунэрдэнэ залуу хүн .Ми.Энхболд энэ насан дээр хэн байсан вэ.Мэдлэг ч үгүй боллвсрол ч үгүй хүнийг толгой дээрээ залаад Монгол орон уруудан доройтож байгаа юм. Бүх шатанд зальт этгээдүүд албан тушаалд гарсан. ГАНЦХАН жишээ татья 3-р анги төгссөн бага боловсролтой хүнээр нийслэлийн замын газрын даргааро олон жил ажиллуулсан….гэх мэт

Avatar

Зочин 2018-12-16 5.77.28.7

УИХ -ын гишүүн Оюунэрдэнэ залуу хүн .Ми.Энхболд энэ насан дээр хэн байсан вэ.Мэдлэг ч үгүй боллвсрол ч үгүй хүнийг толгой дээрээ залаад Монгол орон уруудан доройтож байгаа юм. Бүх шатанд зальт этгээдүүд албан тушаалд гарсан. ГАНЦХАН жишээ татья 3-р анги төгссөн бага боловсролтой хүнээр нийслэлийн замын газрын даргааро олон жил ажиллуулсан….гэх мэт

Avatar

Зочин 2018-12-16 5.77.28.7

УИХ -ын гишүүн Оюунэрдэнэ залуу хүн .Ми.Энхболд энэ насан дээр хэн байсан вэ.Мэдлэг ч үгүй боллвсрол ч үгүй хүнийг толгой дээрээ залаад Монгол орон уруудан доройтож байгаа юм. Бүх шатанд зальт этгээдүүд албан тушаалд гарсан. ГАНЦХАН жишээ татья 3-р анги төгссөн бага боловсролтой хүнээр нийслэлийн замын газрын даргааро олон жил ажиллуулсан….гэх мэт

Avatar

Зочин 2018-12-16 5.77.28.7

УИХ -ын гишүүн Оюунэрдэнэ залуу хүн .Ми.Энхболд энэ насан дээр хэн байсан вэ.Мэдлэг ч үгүй боллвсрол ч үгүй хүнийг толгой дээрээ залаад Монгол орон уруудан доройтож байгаа юм. Бүх шатанд зальт этгээдүүд албан тушаалд гарсан. ГАНЦХАН жишээ татья 3-р анги төгссөн бага боловсролтой хүнээр нийслэлийн замын газрын даргааро олон жил ажиллуулсан….гэх мэт

Avatar

Зочин 2018-12-16 5.77.28.7

УИХ -ын гишүүн Оюунэрдэнэ залуу хүн .Ми.Энхболд энэ насан дээр хэн байсан вэ.Мэдлэг ч үгүй боллвсрол ч үгүй хүнийг толгой дээрээ залаад Монгол орон уруудан доройтож байгаа юм. Бүх шатанд зальт этгээдүүд албан тушаалд гарсан. ГАНЦХАН жишээ татья 3-р анги төгссөн бага боловсролтой хүнээр нийслэлийн замын газрын даргааро олон жил ажиллуулсан….гэх мэт

Avatar

Ard 2018-12-16 69.181.152.219

Zugeer suudlaa taviad zailbal taarna. Olon jil uls orniig udirdlaa ulam uruudsaar baina. Ene hangaltgui baina uu. Ene Enkhboldiig umuurch baigaa bicheech nar ard tumnii 1% d ch hurhegui shuu!

Avatar

Ard 2018-12-16 69.181.152.219

Zugeer suudlaa taviad zailbal taarna. Olon jil uls orniig udirdlaa ulam uruudsaar baina. Ene hangaltgui baina uu. Ene Enkhboldiig umuurch baigaa bicheech nar ard tumnii 1% d ch hurhegui shuu!

Avatar

zochin. 2018-12-16 66.181.161.115

bi zugeer Enxboldiig omoorch baigaa yum bish.,… xamgiin gold
ni oyunerdeniig xen tulxeed bna. bodooroi Mongol guys mini………..

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.176.98

Яг унэнэдээ ес зуйн асуудлыг ч бас хуулиар зохицуулдгийг херо Баатарын дvv пастор Оюун-Эрдэнэ мэддэггуй юм байна. УИХ-д хуртэл ес зуйн дэд хороо байгаа биз дээ? Мань хун шашны ес зуйгээ яриад байгаа юм биш уу?

Avatar

Zochin 2018-12-16 103.26.195.105

Ene Oyun-Erdene ch geluu,iim balai tenegiin ugend ard tumen itgee l suuj ch bdag,ul buteh nuhur

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.182.32

60тэрбумын Санаа ХҮН-нх. Доржзодов схем болгон хөгжүүлээд М.Энхболдод тайлбарлахдаа зориуд нууцаар бичлэг хийгээд УИХ-н сонгуулийн өмнө АН-н зүгээс ил болгосон боловч хүмүүс тоогоогүй өнгөрсөн.Харин ерөнхийлөгчийн сонгуулийн өмнөөс хүчээ авч одоо л үр дүнтэй з****г болж МАН-г 2хуваалаа! АН-г бүлэггүй болголоо! Монголын улс төрийг хямруулж УИХ-г тараахад хүргэлээ! Монгол төрийн ажлыг хагас сар гацааж ханш,хүнсний үнэ өсөж,инфиляци дээд цэгтээ хүрч,ЭЗ хямарч эхэллээ! Доржзодовыг шоронд хий!

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.176.98

Автор нь Доржханд л даа.

Avatar

аанхаа 2018-12-16 202.9.42.10

газар ширтсэн төр үймүүлэгч

Avatar

Vienna 2018-12-16 77.119.131.90

Like sanaandgui daragdchilaa

Avatar

Зочин 2018-12-16 122.201.22.249

сонин юм Монгол УИХ гэж байхаас М.Энхболдын хурал гэж баймгүй юм би буухгүй та нар тарж болно гээд байгаа юм байхдаа тэгээд гишүүдийн ихэнх нь дэмжихгүй эээ гээд байхад гайхмаар

Avatar

Иргэн 2018-12-16 103.212.119.9

Оюунэрдэнэ угаасаа л өөдгүй новшийн эр?! Юм мэдэхгүй байж мэддэг дүр исгэж төр үйлэхээ одоо болих хэрэгтэй байна?! М.Энхболд даргбг тайван ажлыг нь хийлгэх хэрэгтэйшдээ?!

Avatar

Зочин 2018-12-16 126.212.246.97

Болио чээ энэ хөлсний бичээч нар хэд 3 цаас харж улсаа худалдах новшнууд

Avatar

УРИАЛГА 2018-12-16 202.55.188.43

Ѳнѳѳдѳр хэн нь яг үнэн яриад – Хэн нь худал яриад байгааг ойлгохоо байлаа ерѳѳсѳѳ Монголд олон намын хэрэг алга!!!! маш сайн чадварлаг нь шигшигдээд парламентад очдог тийм л систем хэрэгтэй байна. Мѳнгѳ үнэртсэн Мѳнгѳний хойноос нүдээ унагасан Мѳнгѳтѳѳ нѳхдүүдийг тѳрийн тогойруу бүү харуулсугай!!!!!! Бид оюунлаг чадвараараа дэлхийд гайхагдсан улс гэдгээ мѳнхѳд санаж явагтун! оюуны хоосролоор бүхнийг шийдэхгүй оюуны сэтгэлгээгээр Монголоо аварцгаая!!!!!

Avatar

зочин 2018-12-16 103.57.94.196

М Энхболдоо огцроод төр , тумэн олноо тайван болгоод өгөө. Ямар ядаргаатай юм вэ?

Avatar

санал 2018-12-16 202.55.188.43

Ѳнѳѳдѳр яг үнэн яриад – Хэн нь худал яриад байгааг ойлгохоо байлаа ерѳѳсѳѳ Монголд олон намын хэрэг алга!!!! маш сайн чадварлаг нь шигшигдээд парламентад очдог тийм л систем хэрэгтэй байна. Мѳнгѳ үнэртсэн Мѳнгѳний хойноос нүдээ унагасан Мѳнгѳтѳѳ нѳхдүүдийг тѳрийн тогойруу бүү харуулсугай!!!!!! Бид оюунлаг чадвараараа дэлхийд гайхагдсан улс гэдгээ мѳнхѳд санаж явагтун!

Avatar

zochin 2018-12-16 202.9.43.79

chi gantsaardaxgyi ee . ard chini ard tymen xyleegeed xelsniig chini dagaxad belen bn . ard tymend uxaantai udirdagch l xeregtei bn.

Avatar

zocnin 2018-12-16 69.76.229.35

OYUNERDENEE BITGII BUUJ OGOOREI ODOOL ZAIUULAHGUI UM BOL MONGOL ULS YG BENSEL ULS BOLNO ARD TUMEN CNINII TALD BAIGAA SHUU

Avatar

ERKA 2018-12-16 103.10.22.77

manan sarinaaasaiaaaa

Avatar

Зочин 2018-12-16 103.10.22.77

manan boliosioooo

Avatar

Л.Оюун-Эрдэнэ Монголын ард түмнийг хагалан бутаргах зохиолын төлөө чи хариуцлага хүлээнэ шүү 2018-12-16 202.9.42.40

М.Энхболдод алдаа дутагдал байгаа бол зөвхөн хуулийн дагуу огцруулах хэрэгтэй шүү дээ түүнээс биш төрийн эргэлт шиг хэдэн улаан хамгаалагч залуучууд хашгиралдаж огцруулж болохгүй. 1924 онд ерөнхий сайд С.Данзанг МХЗЭ-н гишүүд коментернтэй хамтарч огцруулж байсан төрх давтагдах зураглал төрч байна. Л.Оюун-Эрдэнэ Нямбаатар Аюурзана мэтийн дүвчигнэсэн сүрийг үзүүлсэн залуучууд хэний далгавараар Монголын ард түмэн МАН-г хагалан задлах гээд байна

Avatar

монгол хүн 2018-12-16 139.5.217.122

АТГ шударга ажиллаач ээ энхболд элбэгдорж бадамжунайгаа шалгаач ээ хонгилыг нураа

Avatar

зочин 2018-12-16 59.153.113.158

төрөөр тоглодог хэн бэ та нар! сонгуулийн үеэр бүгд улс эх орон ард түмэн сонгогч та нарын төлөө гээд худлаа хуцаад чарлаад байсан! одоо алив та нар! эх орныг минь улам их уруудуулж ард түмэн биднийг улам ихээр ядууруулж байна! бид ийм болго гэж та нарыг сонгоогүй! одоо цаашдаа та нарын хэнийг ч УИХ-н гишүүд ерөнхийлөгч түүний багийхныг засгийн сайд дэд сайдууд ТНБ-н дарга нар засаг дарга энэ тэндэхийн хурган дарганцарууды ард түмэн бүгдийг чинь дэмжихгүй! та нар өөрсдөө ийм байдлыг бий болгосон

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.72.245.220

ХЭНИЙ ХҮСЭЭД БАЙГАА ХҮСЛИЙГ ГЭНЭ ҮҮ МОНГОЛООР Ч САЙН ЯРЬЖ ЧАДДАГГҮЙ ЮМ БАЙНА Ш ДЭЭ ЧААВААС

Avatar

Зочин 2018-12-16 103.10.21.110

Жонхуу ахдаа үйлчилж гүйсэн нь илэрсэн болохоор ганцаардах нь аргагүй. Улстөрд балчирданаа банд минь.Чи нэг ашиглагдах бөгсний алчуур төдий шүү

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.179.26.162

es zui yriad bh yum zeel avsan hulgaich nar deeree ehleed eniigee heleech tegeed ogtsorl doo

Avatar

Зочин 2018-12-16 103.10.21.110

Хүүк,энэ нялх Сэнгум нар Eрөнхийлөгчийн согуульд намаасаа нэр дэвшигчийн эсрэг ажилласан нь утасны нэг бичлэгээс тодорхой болсон.Дараа нь улстөрийн шоу, МАН ын задрал эхэлсэн.Гол удирдаач нь Баттулга гол дүрд Хүүк түүний долдой энэ залуу нар тоглож улстөрд хэн нь босс болох вэ,хэний бүлэг том бэ гэж уралцан тэмцэлдэх боллоо. Ард иргэд талцаж үрэгдэх нээ. Энэ харүүл нэг талдаа гараасай хурдан шиг…

Avatar

Зочин 2018-12-16 64.119.18.88

Миеэ багшийн хүү Энхболд арай "Ардын дайсан" биш байх л даа

Avatar

Зочин 2018-12-16 103.111.68.3

ЭЗНЭЭ ХАЗДАГ НОХОЙ БАЙДАГ ЮМУУ?

Avatar

Зочин 2018-12-16 122.201.31.224

Энхболдыг үндсэн хуулийг өмөөрсөн хүн л хууужаа болох нь ч арай даварсан юм болноо оюунэрдэнэ тийм лаг цэвэр монгол юм бол есөн үеийн намтараа ил гарга аягүй бол өвөө эмээ нь жинхэнэ хжаааааа ч байгаа билүү харваааас тэр хиро баатар ахтайгаа адилхан жинхэнэ хжааагийн шшшэээээээс байж магад миний хүү эхлээд өөрөө цусаа шинжлүүл тэгээд тэр жонху ах чинь хэзээ тэргүүн хатагтай ДОН ЖоНкУеВНа Батлагмаевагаа танилцуулах юм бас жонху ахаасаа э****з хурлийз хүүхдүүдээ нууж амьдрах ямар вээээ гэж асуууу

Avatar

Зочин Энэбиш 2018-12-16 202.179.4.242

Нөгөө иргэний хөдөлгөөнийх яав гэж гоншигонож байгаа чинь чиний жинхэнэ нүүр царай Чамайг болон чиний ар талыг ард түмэн бүрэн ойлгож байгаа учир чи ганцаардаж байна.Их хуцвал улам ганцаардана.Жагсаал цуглаан хийх гэвэл эзнээс чинь мөнгө авсан хэдээс өөр хүмүүс ирэхгүй.

Avatar

Oyun 2018-12-16 66.181.181.124

Oyun Erdene gedeg nuhur ajlaa hiigeechee buunii nohoi Jenkogiin gar hul Tumur zamiin 280 saye dollariin hereg zamhraad hereg bish bolloo Shudraga yum bol duugaraach Oyun Erdene ard tumniig doromjil bna .yagaad JDY iin talaar gants uget unagaahgyi bna mash NO toi asuudal shyy

Avatar

Зочин 2018-12-16 59.153.115.31

Шалдан баньд. Женкод бөлдөгөө нилээн чанга атгуулчаад чичирч байгааг нь хараарай.

Avatar

Зочин 2018-12-16 64.119.19.138

М.Энхболд огцорох ёстой,М.Энхболдыг өмөөрч талд байгаа гарууд бүгд х***а нар гэдгийг мэднэ шүү дээ ?

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.187.219

Баттулгын гар хөлболсон шоучин гар. Хэнтий аймгийнхан дахин сонгохгүй байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.183.211

OyunErdene yagaad ulairaad bna geheer ugaasaa Enhboldiig buulgah ged uzeheer Enhboldiin suljee yaj ajilladagiig ni uur deeree medreed ulam hutslagdaj bga bhaa

Avatar

Баатар 2018-12-16 202.9.42.29

Ёс зүй гэж яриад байх юм ѳѳрѳѳ ёс зүйтэй хуулийн дагуу асуудал тавьж байна гэж бодож байна уу мѳнгѳ тарааж ѳѳрийгѳѳ магтуулж дѳвийлгѳѳд түүндээ сагсалзаад тѳрийн ажил гацааж байгаа чинь ёс зүй юм уу Энхболд буруутай гэж үзэж байгаа бол зохих журмын дагуу наад шаардлагаа тавь ЖДҮчидийн талаар амнаас чинь нэг ч үг унахгүй байгаа нь энэ асуудлыгард олон маш том зохион байгуулалттай албан тушаалын гэмт хэрэг гэж үзээд байгааг ойшоохгүй замхруулж нам дарах гээд байгаа юм уу.

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.126.89.167

ХАҮТийн дарга Лхагважав 2018 оны төсвийн орлого 1.4 их наяд төгрөгөөр давж биелэсэн. Үүнийг хэн ч ярихгүй бн. Ерөнхийлөгч 19 оны төсөвт хориг тавьж бөөн юм болж бж 500 тэрбум төг тавиулсан.Оюунэрдэнэ Болд нарын тэмцэл ЖДҮ чид энэ мөнгийг хувааж идэх гэж улайраад 60 тэрбумаар шалтаг болгон тэмцээд бг юм биш үүү!!!! Сумьяабазар сайд японы айлчлалын үеэр оны мөнгий онд нь хөрөнгө оруулалтад зарцуулах нь зөв гэж ярьж бн лээ. Цэцэрлэг сургуууль утаа гээд тулгамдсан асуудал их бндаа. Энэ шударга уу!!!

Avatar

Зочин 2018-12-16 122.201.24.80

Энхболдыг явуулаад байдал дээрдэх уу, мэдээж Энхболд болон тууний нехед сайн улс яавч биш, зайлуулах шаардлагатай этгээдууд мен л дее, гэхдээ зайлуулаад оронд нь гарч ирэх улс илуу цэвэр дээр байж чадахгуй л болов уу, энэ бууны нохой Оюун-Эрдэнэ мэтийг харахад, дундээ дун л болох байх даа

Avatar

yos zui mash chuhal 2018-12-16 202.9.44.21

gehdee huulias deeguur zuil bn gej bhuu, yos zuitei bailgah gej huulichilj, huleelgeh hariutslagiig ni huulindaa zaaj ugsun bish uu? oyunerdene gegch ene nuhriin uildel denduu uvaigui bolj irj bna, surhii yum gej bodson chin budaach budaach gehed b**s buuruu hurtel budah ni dee, ulai uzeh gesen elee shig avirlaj bna, turiin erhiig huuli busaar, huch hereglej avagaar oroldoj bn shd,

Avatar

zochin 2018-12-16 49.0.212.218

ene enhbold ogstoroochee, ene hotyn utaagaa l harchih l da, oron nutagt amidrah argagui bolgoj olon tumniig ene hotod tsugluulaad horduulj ***h gesen bodlogo chini amjilttai heregjlee gej bayarlaj bga chini boloo bishuu, muu n**** uiliin uree teegeed bayajaarai chi

Avatar

Санаа зовж байна. 2018-12-16 202.21.106.113

Энхболд огцроод өөрчлөгдөх ганцхан зүйл бол хүчний харьцаа. Одоо 2 бүлэглэлд хуваагдсан байгаа харьцаа нэг талд очно. Улам л дордоно гэсэн үг.

Avatar

зочин 2018-12-16 139.5.216.190

Жагсвал сайн дураараа нийслэлчүүд бүгд ирнэ шүү,цаг зарлаад сайн дураараа жагсаалд ирнэ үү гэвэл их л олон хүн ирнэ дээ,хөдөө орон нутгаас ч ирэх байх шүү.

Avatar

Зочин 2018-12-16 119.40.98.162

Горьд, юуны төлөө жагсах гэж. Хүчээр УИХ-ын даргын суудал авах шуналын төлөө юу????

Avatar

ИРГЭН 2018-12-16 202.9.45.63

НАМ НЭРТЭЙ БҮЛЭГ ХҮМҮҮС БАЙГАА НЬ ИРГЭНИЙ ЭРХ ЗӨРЧИГДӨХ ҮНДЭС БОЛЖ БАЙНА. ИХЭВЧЛЭН ТЭД ХУУЛЬ БАТАЛДАГ. ИРГЭН ХҮН ХУУЛИЙН ГАДУУР ГАДУУРХАГДААД ҮЛДДЭГ. ХУУЛИЙН ЗАСАГЛАЛЫГ БЭХЖҮҮЛЭХИЙН ТУЛД ХУУЛЬД АЛИВАА БҮЛЭГЛЭЛИЙГ ҮЛ ОЙРТУУЛАН ИРГЭН ХҮН ТЭРГҮҮН ШУГАМД ЯВАХ ЁСТОЙ. ИЙМД ИРГЭДИЙН ХУРАЛД / УИХ- Ч ХАМААРНА./ ЗӨВХӨН ИРГЭН ХҮН Л СОНГОГДОХ ЁСТОЙ.

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.179.24.42

Энхболдыг улс даяараа үзэн ядаж байна. Суудлаасаа огцрохгүй байгаа нь түүнийг улам муухай харагдуулж байна даа

Avatar

Zagdaa 2018-12-16 213.196.255.49

Ene neg dolior p***a yasan shunaltai alban tushaald durtai novshoo ymar atsaa yriad suugaad bgaa ym zailaad ybaad uguuch ulsiin baylagiig zarj bayjsan odoo boloo shdee uchnuun gazar zarj bayjsan l**** icheesei huulgui bol bugdiin buudah ymsan archaagui uls turchid uhmhiirsen tarhitai buzaruud

Avatar

Зочин 2018-12-16 93.43.200.70

Энхболдод дургүй ч гэсэн Энхболд буруу бүхний шалтгаан биш. Энэ хүнийг зайлуулвал энэ улс шууд сайхан болоод хөгжчихгүй. Энэ улс ийм болсонд бүгд л буруутай, ялангуяа энэ 2 нам болон сүүлийн 20, 30 жил улстөрд өмхийртлөө байж байгаа улстөрчид. Энэ дампуу системээс салья гэвэл намуудыг тарааж, шинэ үндсэн хууль баталж, нэг гараанаас гарьяа

Avatar

zochin 2018-12-16 112.72.11.115

oyunerdene yagaad ingej ulairaad bna namiinhaa ev negdeliin esreg muriin hutulbur amlaltiinhaa esreg tsaana medeej tom erh ashig Ah duugeeree 2 namd orson heseg buleg nuhdiin l erh ashig bh shig l sanagdaad bdag ym da bas umch hurungu zuzaatgah gesen shine gishuud mun ene deer duruulj uls turd unasan ner hundee uud tatah gesen heden hugshin gushuud iim l zurag songogchdiin turiin huuliin esreg huuli haynaltiig ch ajilluulahgui ym hiih gevel enhboldiig hamgaalj bn geed l neg neg bish irged minu

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.9.42.7

News.mn iihen medremjgui yum aa. Yalagdaj baigaa tald orood baih yum.

Avatar

zochin 2018-12-16 202.179.24.207

M.Enchbold ogchroch estoi, uter turgen z**l,Ouunerdene, Batzandan ,Auuesaichan, Bold bolon busad gariin useg zursan gischuudiig demjij bna, b** chantar, M.Enchbold chezeenii ard tumen gej chudlaa bultrech durtai, bid nart chi er chereggui

Avatar

zochin 2018-12-16 150.129.143.80

turuus ingeji ikh bayajichikhaad gants oligtoykhon jorlon barisan bolow uu? enkhboldoo

Avatar

zochin 2018-12-16 150.129.143.80

oyun -erdeniig ard olon demjiji baygaa , b** shantar

Avatar

Зочин 2018-12-16 59.153.112.245

Энхболд дарга бол хуулиар ард түмнээс сонгогдсон УИХ-ын дарга хүн. Огцруулах гээд байгаа 60 тэрбум, МАНАН гэдэг хуулиар тогтоодоогүй улс төрийн пиар. Энэ хоёр зүйл дэндүү ялгаатай асуудал. Үүнд л хамаг учир байгаа юм. тиймээс Энхболд дарга огцрох ямар ч үндэслэл байхгүй. УИХ ажлаа сайн хийж байгаа. Элгээрээ доошоо харсан эдийн засгийг өөд нь харуулсан.

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.191.132

Хөөе хүн гуай. Энхболдыг ард түмэн УИХ-ын даргаар сонгоогүй. Гишүүнээр бол сонгосон. Гишүүдийн олонхийн саналаар УИХ-ын дарга болсон юм шүү.

Avatar

Gerel gegee 2018-12-16 202.131.225.150

olonhiin sanalaar darga bolson yum olonhiin sanalaar buuj boldoggui yum uu

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.183.211

Huuli yosoor uih darga bolsin gej bodoj bga chin emgeneltei. Iim bolgoh gej buh yumuug eobegee, enhbold 2 beldsiimaa. Tegeed jishgeeree bil erunhii said hiij baih yostoi.

Avatar

Зочин 2018-12-16 43.242.242.59

Энэ сайт МАНАН-гийн сайт

Avatar

Зочин 2018-12-16 122.201.22.249

үнхээр энхболд сайн удирдагч хувийн эрх ашигаа хойш тавиад улс орноо боддог байсан бол ѳдийд гишүүдийн талаас илүү хувь хүн ард нийтээрээ ингэж ингээд сууж байхгүй нь ойломжтой шүү дээ Оюунэрдэнэ болоод бусад залуусыг дэмжиж байна цагийг эзэлсэн залуусас цаг үеээ авцгаа Амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2018-12-16 182.160.33.177

Лу.Болд Богд банкиндаа Хүрэлсүхээс мөнгө авах гэж үхэн хатан зүтгээ юу?

Avatar

jonhuu 2018-12-16 112.72.11.102

ene jonhuugiin bogsiig doloogch batsaan jenko,giinhoo or tas alga bolgoson 280 say $ iin heregiig yah bol

Avatar

mgl 2018-12-16 202.9.42.20

oyu-erdeniig demjij baina, zaavaj bidend hereggui huuliig bid dagah albagui bish uu? tedend heregtei huulia ted l dagadag yum baigaa biz, bid bol ugui.

Avatar

зочин 2018-12-16 139.5.216.190

Шударга бус дэглэмийг нураая гэсэн уоиан дээр нэгдэж бүх нийтээрээ жагсах хэрэгтэй,сошиалаар ингэж давалгайлвал олон хүн нэгдэж жагсана даа,Оюун-Эрдэнийг дэмжиж жагсацгаая.

Avatar

Тэгье жагсая 2018-12-16 64.119.23.105

ХУУЛЬ БУСААР БАЯЖИЖ ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН БОЛСОН М.ЭНХБОЛД, БАДАМЖУНАЙ НАРЫН ХӨРӨНГИЙН ЭХ ҮҮСВЭРИЙГ АРД ТҮМЭН ЖАГСАЖ ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГААР ШУДАРГААР ШАЛГУУЛЬЯА

Avatar

Тэгье жагсая 2018-12-16 64.119.23.105

ХУУЛЬ БУСААР БАЯЖИЖ ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН БОЛСОН М.ЭНХБОЛД, БАДАМЖУНАЙ НАРЫН ХӨРӨНГИЙН ЭХ ҮҮСВЭРИЙГ АРД ТҮМЭН ЖАГСАЖ ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГААР ШУДАРГААР ШАЛГУУЛЬЯА

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.178.41

Enbold ogtsorch boloh yum teglee geed bidnii amidral saijirhuu harin ch byr erchtei unaj magadgyi . Ed bol ezniihee ygeer turhiltaar hutsaj baigaa gulugnuud ard ni aimaar n**** aimaar tom erh ashig aimaar tom ayul baigaadaa ert zohioliig ni bichsen baih gol ni yunii tuluu bol gedeg ni sonin baina ushuu olon emgenelt olon angit kino yznee ta nar geed neg n**** suuj baigaa biz myachuudiin erin boljee

Avatar

иргэн 2018-12-16 202.9.43.116

Ард түмэн гэж ярих дуртай хүмүүс юм чинь биднээс санал асуулга авчих л даа. Тэгээд л огцрох үгүйг нь шийдчихье л дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-16 59.153.115.133

Хоёр хүний байр суурь гэснээ Миеэ даргынх 100 өгүүлбэр Оюун-Эрдэнийх 10 өгүүлбэр тэр энэ тэндээс түүгээд биччихсэн энэ тэгээд сэтгүүл зүй юу? Батхүү хөлсөөр нэг талд бичихээ болио. News.mn ер нь яагаад л бна даа арайл улаан цайм бгаан бишүү.

Avatar

зочин 2018-12-16 103.212.116.101

олон юм хуцаад байх шаардлагагүй хотоо харчих тэгээд л болоо

Avatar

зочин 2018-12-16 64.119.23.62

Оюунэрдэнэ гэж хор найруулахаас өөр юм мэдэхгүй нөхөр.Түүх чамайг шүүнэ дээ. Эртхэн шиг буруугаа хүлээж үгээ хэлвэл өлзийтэй байхдаа.

Avatar

Зочин 2018-12-16 172.58.21.36

Шааа бандиа

Avatar

зочин 2018-12-16 103.229.120.58

Оюунэрдэнэ ээ Энхболдоосоо өмнө Баттулгаа зайлуулах тэмцэл хийвэл чамайг үнэхээр шударга ёсны тэмцэл хийж байна гэдэгт итгэe. Бат Эрдэнэ аваргаа та наад нэг нутаг нэгт новшдоо нэг даацтайхан үг хэлж, далдагануур занг нь дарвал яасан юм бэ

Avatar

Зочин 2018-12-16 64.119.18.71

Бат- Эрдэнэ аварга чинь өөрөө өчнөөн ноотой хүн хүнд заана гэж юу байхав дээ

Avatar

Зочин 2018-12-16 59.153.113.64

Manaihaan minde n enhbayariig l zailuulchih yum bol sain saihan bolchih yum shig bugd l dairaad baisan daraa ni bugd zuil Dodson odo basal migee tegeed l duusaa elbeg zi battulga han bolno humursun togoo

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.131.234.242

Mongolin tur 2 nuurtenuudees salaagui tsagt hevreg heveeree baih bolno !!! Herev Enkhbold erunhiilugch bolson bol Oyun-Erdene yaj dagaj namirch bgaa bol gej bodohoor l !!!

Avatar

Зочин 2018-12-16 64.119.18.88

Зарчмын хувьд бол М.Энхболд дарга ажлаа өгчих хэрэгтэй юм Гэхдээ 1990 онд Ж.Батмөнх дарга жагсаал , цуглаан , өлсөглөнөөр имидж болгон гарч ирсэн залууст 75-аар буун өгч Монголын төрийг орхисноос болж одоогийн энэ эмх замбраагүйдэл үүссэн, тийм учир М.Энхболд дарга Л.Оюун-Эрдэнэ нарын мулгуу хүмүүсийн тулгалтанд орж УИХ-г орхиж хэрхэвч болохгүй Л.Оюун-Эрдэнэ , Ж.Батзандан , Т.Аюурсайхан , Лу.Болд нар бол улс Төрд хүчтэй фигур-ууд биш , зүгээр л далд эздийнхээ гар хөл бологчид шүү дээ ! н о

Avatar

Зочин 2018-12-16 103.26.194.179

ЗӨВЛӨЛТИЙН ДАРАНГУЙЛАЛ, ЭРХШЭЭЛЭЭС салах түүхэн цаг үедээ ГАРЦ гарч ирсэн ирсэн учраас 75-аар бүүж өгч хойч үедээ улсаа хүлээлгэн өгсөн. ухаант буурлуудынхаа ШИЙДВЭРИЙГ ухаж ойлго. Жасрай Пүрэвдорж нар нэлээд зүтгэсэн боловч ховдгийн гай, жирэвгэр сахалтын үеэс төрт ёсонд муу жишгүүд тогтож, төрийн хар хүний ёс зүй гэдэг юм доройтож, ноён нуруу нь гулзайж жайжиисан бөлгөө.

Avatar

Зочин 2018-12-16 59.153.113.64

Elbeg Zi battulga nar ouynerdeneer rurhiraab l bnadaa

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.21.106.106

М Энхболд огцрох ёстой

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.9.42.169

mi ovogt zailnaa tun udahgui

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.72.245.200

БҮГД ХУЛГАЙЧУУД Л ДАА ГЭХДЭЭ ТЭД НИЙЛЭЭД ХУЛГАЙЛАХААРАА ЯМАР АЙМШИГ БОЛДОГЫГ БИД САЙН ХАРЖ АВСААН. ТИЙМД ТЭДНИЙ НЭГ ХЭСЭГ НЬ НӨГӨӨГӨӨ НАМНАХ НЬ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД МАШ АШИГТАЙ БОЛЖ БАЙНА АА. ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ТЭДНИЙГ ДИЙЛЭХ АРГА АРД ТҮМЭНД ӨЧҮҮХЭН Ч АЛГА БАЙНА АА. МАНАН СӨНӨТҮГЭЙ

Avatar

Зочин 2018-12-16 183.90.36.253

Бүх муу зүйлийн зангиа Элбэгдорж юм шүү!!!!!

Avatar

Зочин 2018-12-16 182.160.0.160

Ер нь М.Энхболдыг зайлуулах нь зөв. Гэхдээ яг одоо биш шүү. Хэдэн тэнэг хулгайчууд Батзандан Оюунэрдэнэ Жэнко
Хүрэлсүх нар бол дэми нөхдүүд………… Бас энэ Аюурсайхан гэж харах царайны с****т нөхөр шүү, хүний нүднээс гадуур юу ч хийж мэдэх нөхөр гэж сайн мэддэг нөхөр нь хэлж байна.

Avatar

Зочин 2018-12-16 150.129.140.45

шинэ МАНАН хуучин МАНАН тай хэрэлдээд

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.9.45.192

CvBatbold ig xyychin Manan ryy xuuj yal asyy

Avatar

ЭНХБОЛД -ГАЗРЫН НАЙМААЧИН -ХУУЛЬ ЕС ЯРИГЧ 2018-12-16 66.181.189.201

МИГ ЗАЙЛУУЛЧИХВАЛ ДАРАА НЬ ЖДУЧИД ГАЙГУЙ ЭЭ. МИГ БОДОХОД АВСАН ИДСЭНЭЭ ХУЛЭЭН ЗОВШООРСОН УЧИР ХАРИУЦЛАГАД ТАТАХ БОЛОМЖТОЙ.

Avatar

Зочин 2018-12-16 103.57.94.55

GADNIIHAN SHIG SHUUDANGAAR TSAASHAA HARUULCHIHDAG BOL HURDAN ASUUDLAAR SHIIDNE HUNDLUN GULD HEVTEH CH UGUI

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.179.27.126

М.Энхболдыг Монголчуудын 99 хувь огцруулж зайлуулахыг хүсэж шаардаж байгаа. Оюунэрдэнээ Монголын ард түмэн чамтай хамт шүү. Монгол заавал ялах ёстой.

Avatar

z 2018-12-16 202.131.225.197

Naad neg zawaan Mongol Yalna gedeg hogiin ugee odoo boliooch tusgaar tognoson uls bj yu yariad bgaan?

Avatar

Зочин 2018-12-16 103.57.92.185

ЭНЭ ОЮУНЭРДЭНЭ ЖДҮ ГИЙН ТАЛААР ГАНХИЙХГҮЙ ЮМ … ЯМАР УЧИРТАЙМ БОЛ … ЕР НЬ ТЭМЦЭЖ БАЙГАА БЗАНДАН БОЛД ОЭРДЭНЭ АСАЙХАН НАР НЭГ Ч УДАА ЖДҮ ГИЙН ГИШҮҮДИЙГ ДУРССАНГҮЙ … БИДНИЙ ТАТВАРЫН МӨНГИЙГ ИДСЭН НЬ ЗӨВ ЮМ БАЙХДАА ..ОЭРДЭНЭ ЧИНЬ 9 ЖИЛИЙН ӨМНӨ ЭНХБАЯРЫН СОНГУУЛИЙН СУРТАЛЧИЛГААГААР НАМБАР ВАН ГЭСЭН МАЛГАЙ ӨМСӨӨД ХЭДЭН ЗАЛУУЧУУДТАЙГАА МАНАЙ ТУНЕЛИЙН ТЭНД БӨӨН ЛООЗОН БАРЬЦАН ЯВЖ БСАН … МӨН М.ЭНХБОЛДЫГ ДЭМЖЭЭРЭЙ ГЭЭД АМАА ОЛОХГҮЙ МАГТАЖ БАЙСАН ШҮҮ … ХАР ЗАЛУУГААСАА НАМЫН ХОРОНД НАЙРАГДСАН З

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.9.45.192

Jdv bol 2 r asyydal odoo offshorchin lyibarchin alyyrchin mafia darax xergtei,

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.126.88.42

Enhboldiig zailuulaa. Gehdee huuliin daguu l zailuulchihaa ch dee. Yagaad zaabal huuliin bus argaar vzeed bainaa . Tegeheer l 1 no baina daa OE-d.

Avatar

Amar 2018-12-16 202.179.26.201

Үгүй мөн сонин юм аа.УИХ маань МАН,АН-аараа бус улсаа, иргэдээ гуйлгачин болгож өөрсдөө түнтийсэн МАНАН хэмээх цөөхөн луйварчид болон бусад нь гэж хоёр талдаа гарчихдаг байна шүү.Одоо Энх60лд зайлж Хонгилыг нураачихвал улс маань сэв хийгээд л босоод ирнэ дээ.Сайхаан сайхан.Иргэд маань ингэхийг мөн ч олон жил хүлээсэндээ.

Avatar

Зочин 2018-12-16 150.129.142.100

НААД ГИТАДУУД ЗАЙЛАХ ЦАГ БОЛСОН ЗАЛЬТАЙ ГАРУУД ЗАМ ЗУУРТ ЗУУРМАГ ХИЙНЭ ЗУГАТАЖ БАРИАД ЯАХАВ ЗУНГААРАЛДААД Л ЗУУРАЛДААД ЯВЖ БАЙТАЛ ЗУУРДЫН НАС НЬ ДУУСАЖ ЗУРАМ БОЛНО

Avatar

Зочин 2018-12-16 139.5.219.18

Ta nar Enkhboldiig bas oilgolooch dee herev ajlaa ugvul MANAN nurj tolgoilogch Ebi ni Khurtsaaraa enkhboldiig oron dotor ni chad hiilgeh geed bna shdee amia l hamgaalj bna chaavaas

Avatar

МАНАН 2018-12-16 202.179.25.207

МИ МОНГОЛД ТОГТСОН ШУДАРГА БУСЫН ХОНГИЛЫН СҮҮЛЧИЙН ЧУЛУУ. ТҮҮНТЭЙ ТЭМЦЭЖ БАЙГАА ХЭНИЙ Ч ЗӨВ.

Avatar

Choindon 2018-12-16 103.229.120.221

UNEN BOL MIYE TEIGEE HAMT z**l MGL IIN TURD HULGAI HIIDEG CHAM SHIG 2 UZUURTEI ZUUNUUD HEREGGUI

Avatar

Зочин 2018-12-16 150.129.143.117

ХЭН ХЭНИЙ ХҮСЭЛЭЭР САНДАЛ ШИРЭЭНЭЭСЭЭ ЧАРГУУЛДАН ЗУУРАЛДААД БАЙНА М ЭНХБОЛДОО .

Avatar

Choindon 2018-12-16 103.229.120.221

OYUNERDENE GEJ JDU CHIN AHTAIGAA 2 LAA JENKOGIIN BUUNII NOHOI BUGSNII ALCHUUR.JDU S ZEEL AVSAN CHIN UNEN U HUDLAA UY LALRAAA

Avatar

Irgen 2018-12-16 66.181.160.62

Oyun-erdenee temtseed bgarai, jagsana gevel hamt shuu, naad muu Enkhbold, Elbegee, Badamjunai, sahal Erdenebileg, Hurts nariin buleglel chini Erdenet, Darkhanii tumurlugiin uildver, Hutuliin tsement shohoin uildver, Mongolrostsvetmet, Baganuur, Shivee ovoo geed turiin umchit uul uulrhain uildver litsentsuudiig hamj duusgaad UB urgurguus hoish buh ordiig huslaa geed maniusiig tavlaj bna, Centerra gold-g ch humuus turhirch zahirgaanii shuuh deer 3 jil gatsaaj bgad deeremdlee, odoo 2 tolgoi l uldle

Avatar

М.Энхболдод хүн ёсны захиас 2018-12-16 64.119.23.105

М.Энхболдоо Гарзыг "шударга бус олз-ноос илүүд үзэж бай. Нэг нь түр зуурын, нөгөөх нь насан туршийн шаналал авчирдаг гэсэн үг байдаг. Тэртээ тэргүй М.Энхболд Та "шударга бус олз"-ноосоо болж насан туршийн шаналалтай, хэдэн үеийн нүгэлтэй хүн. Өргөдлөө өгөөд Ард түмнээ ганц удаа баярлуул даа. Хар амиа бодоод өргөдлөө өгөхгүй ширэлж байгааг чинь Ард иргэд үзэн ядаж, залхаж байна.

Avatar

Зочин 2018-12-16 23.239.8.23

Ард түмэн гэж тэдний өмнөөс бичиж ярихаа болиоч л***р аа! Хаан ганцхан ард гэж үг хэлэх эрхтэй. Түмэн гэдгийн хувьд монголчуудад тийм ч зохилтой үг биш.

Avatar

МАНАН-гын угаадас долоогч уу ??? 2018-12-16 64.119.23.105

Би Ард түмний нэг. Монгол улсын жирийн иргэдийн нэг. Яагаад Ард иргэд гэж бичээд байна вэ гэвэл М.Энхболдын МАНАН бузар бүлэглээс болж иргэд бид шударга бусын золиос болж ,ядуу амьдарч байна.

Avatar

Зочин 2018-12-16 106.102.128.207

23.239.8.23 новшийн бичсэнийг харвал Ми овогтын хөлсний бичээч биеэ худалдсан я***н байна.

Avatar

зочин 2018-12-16 66.181.182.102

чи тэгвэл Луйварчин, хулгайч Баттулга, Хүрэлсүхийн угаадас долоогч, хүн хог уу

Avatar